خانه / پرسش و پاسخ روابط عاطفی / چگونه به طرف مقابل بگویم دوستش دارم؟ راه های ابراز علاقه به دختر پسر
بگویم دوستش داریم

چگونه به طرف مقابل بگویم دوستش دارم؟ راه های ابراز علاقه به دختر پسر

قبل از اینکه بفهمیم چطوری به طرف مقابل خود بگوییم دوستش داریم ابتدا مهم است در مورد این احساس دوست داشتن خود اطمینان قلبی داشته باشیم. به نظر می‌رسد همه در حال گفتن جمله ” دوستت دارم ” به طرف مقابل خود هستند، حتی افرادی که به صورت آنلاین با هم دوست می‌شوند و هنوز یکدیگر را ملاقات نکرده‌اند!

این یک عشق واقعی نیست. لازم است قبل از اینکه به کسی بفهمانید که دوستش دارید، بدانید که معنی عشق چیست. ما برای هر چیزی از کلمه دوست داشتن استفاده می‌کنیم و به نظر می‌رسد در یک روز به‌دفعات زیادی آن را به کار می‌بریم. چند بار گفته‌اید که “من این موسیقی را دوست دارم،” یا “آن پیتزا را دوست دارم؟” بنابراین، به نظر می‌رسد که عشق می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد.

راههای ابراز علاقه به دختر و پسر

شیوه عادی ما برای به‌کارگیری کلمه عشق خیلی زیاد شده و ما فراموش می‌کنیم که این یک مشکل بزرگ است. ما از کلمه عشق با اینکه مطمئن نیستیم چه معنی  دارد استفاده می‌کنیم.

بنابراین چگونه می‌توانیم بدانیم چیزی که احساس می‌کنیم یک عشق واقعی است یا خیر؟ و شما نمی‌خواهید به کسی که دوستش ندارید بگویید که دوستش دارید زیرا این کار می‌تواند فریب دادن طرف مقابل باشد.

برای مثال، اگر شما به پسر یا دختری که عاشقش نیستید بگویید دوستش دارم و او انتظار بیشتر ازآنچه به او می‌خواهید بدهید داشته باشد چه می‌شود؟

بنابراین، قبل از اینکه به دوست دختر یا دوست پسر مورد علاقه خود بفهمانید که دوستش دارید مطمئن شوید که عشق شما همان فردی است که با او هستید. گفتن کلمه دوستت دارم به کسی که واقعاً مطمئن نیستید او را دوست دارید، می‌تواند برای یک رابطه مخرب باشد. در چنین شرایطی، طرف مقابل به شما احساس دلبستگی می کند و اگر تصمیم بگیرید بعدها با او قطع رابطه کنید، او عمیقاً دل‌شکسته می‌شود.

مطلب مرتبط: از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد

چگونه بفهمید کسی را دوست داریم یا عاشقش هستیم ؟

در شروع رابطه دوستی اگر شما حتی پسر یا دختر مورد علاقه خود را ندیده‌اید، احتمالاً نمی‌توانید عاشق او باشید. رفتار مردم در دوستی آنلاین وقتی با شما حرف می‌زنند یا وقتی تماس تلفنی دارند با آنچه در زندگی واقعی انجام می‌دهند متفاوت است.

درواقع، بیشتر مردم درباره چیزی که هستند دروغ می‌گویند و حتی از نام ها و عکس‌های جعلی و مستعار در دوستی آنلاین استفاده می‌کنند. بنابراین ممکن است شما حتی با شخص مورد علاقه خود در ارتباط نباشید.

 به‌طور مشابه، اگر شخصی را فقط در مدت‌زمان یک هفته بشناسید، احساس شما در تقابل عشق یا هوس احتمالاً یک هوس است یا ممکن است که شما درواقع فقط از این فرد خوشتان بیاید. در حقیقت، برای شناخت و آشنایی کامل از طرف مقابل ممکن است نیاز به صرف چندین ماه زمان و برقراری ارتباط صحیح با او داشته باشید.

برخی از افراد ابتدا تلاش می‌کنند به نحوی رفتار کنند که از شما خوششان می‌آید و شخصیت واقعی آن‌ها در مدت کوتاهی آشکار نمی‌شود. بنابراین، شناخت شخصی که باور دارید عاشقش هستید بیش از چند ماه زمان خواهد برد.

مطالب مرتبط: از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد

برای مشخص شدن این موضوع که آیا شما عاشق هستید، می‌توانید درباره احساسات خود با او گفتگو کنید یا اینکه می‌توانید با یک درمانگر در سایت مشاوره باما‌ ‌‌‌‌مشورت کنید. گاهی اوقات گفتگو با فردی که خارج از رابطه شماست می‌تواند به شما کمک کند تا ببینید شما و عشقتان تا چه اندازه به حفظ رابطه پایدار علاقه‌مندید.

این‌که شما تا زمانی که کاملاً مطمئن شدید صبر کنید به‌مراتب بهتر است و سپس روشی را برای ابراز احساسی که نسبت به عشق تان دارید تدبیر کنید. برنامه‌ریزی مهم است، ولی تقریباً نه به‌اندازه معنی و اطمینان از بیان کلمه‌ها.

ابراز عشق خود به شخصی که با او در رابطه دوستی هستید مسئله مهمی است. این بدان معناست که شما به دنبال حفظ رابطه عاشقانه و یا حتی ازدواج هستید.

چگونه برای اولین بار بگوییم دوستش داریم یا عاشقش هستیم؟

چند راه وجود دارد که می‌توانید عشق خود را به کسی ابراز کنید. شما می‌توانید به‌طور مستقیم به او بگویید یا وقتی در کنار او نشسته‌اید و یا او را در آغوش گرفته‌اید. می‌توانید قبل یا بعد از ملاقاتتان به او بگویید. هرکدام را که با آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

شما می‌توانید به‌طور ناگهانی درحالی‌که کاری را انجام می‌دهید که هردوی شما از آن لذت می‌برید به او بگویید دوستش دارید. مانند پیاده روی در ساحل یا تماشای فیلم محبوب خود در سینما.

یکی از بهترین زمان‌ها برای گفتن جمله دوستت دارم می‌تواند بعد از مدت کوتاهی دور شدن از او باشد. درحالی‌که او دور شده است ممکن است متوجه شوید که دلتان برایش خیلی تنگ شده و با خود فکر می‌کنید که ای‌کاش او نیز چنین احساس متقابلی به شما داشته باشد. گفت‌وگویی که در ادامه می‌تواند منجر به مسئله بزرگی شود.

همچنین شما می‌توانید از طریق نوشتن به کسی بگویید که او را دوست دارید. وقتی برای اولین بار آن سه کلمه را می‌گوید اگر به‌جای پیامک دادن، شبکه‌های اجتماعی و یا از طریق تلفن با دست بنویسید، پرمعناتر است.

یک نامه کامل که شامل حقیقی‌ترین احساس تان است، می‌تواند صمیمی و عاشقانه باشد، اما اگر نابهنگام آن را بیان کنید ممکن است طرف مقابل را بترساند و او را از شما دور کند. اگر شما تصمیم گرفته‌اید که احساس خود را از طریق نوشتن بیان کنید، درباره احساسی که دارید مطمئن شوید که جدی هستید و اینکه برای بیان آن در رابطه خیلی زود نباشد.

مطالب مرتبط: مشاوره ترک خود ارضایی

چطور به پسر یا دختر مورد علاقه بفهمانیم که دوستش داریم؟

 این به رابطه و خصوصیات اخلاقی زوج بستگی دارد. بعضی از افراد نسبت به مسائل، عادی‌تر برخورد می‌کنند و شما ممکن است احساس راحتی کنید و صریحاً به او بگویید دوستش دارید. بعضی‌اوقات، اگر درباره این موضوع ناراحت هستید بزرگ کردن آن، مشکلی از شما حل نمی‌کند. فقط گفتن گاه‌به‌گاه”به‌هرحال، من دوستت دارم “ممکن است برای همه درست نباشد، اما در برخی روابط ممکن است عالی باشد.

البته ممکن است عشق همیشه بهترین زمان‌بندی را نداشته باشد. شرایطی پیش خواهد آمد که شما یا شریک زندگی تان درزمانی عشق خود را ابراز کنید که دیگری برای شنیدن آن آماده نیست. اگر این اتفاق بیفتد، واضح است که نباید انتظار “من دوستت دارم” متقابل را داشته باشید، زیرا ممکن است او هنوز آمادگی شنیدن جمله دوستت دارم را نداشته نباشد.

انتظار بیش‌ازحد در رابطه باعث می‌شود که شریک زندگی‌تان احساس دستپاچگی کند یا به ناچار دروغ بگوید، که هردوی این‌ها می‌تواند به پایان رابطه دوستی منجر شود. مهم نیست چه موقع و چگونه به او می‌گویید دوستت دارم. اگر فقط می‌خواهید که او بگوید شما را دوست دارد، این کار را انجام ندهید زیرا برخی از افراد ممکن است نتوانند مدت طولانی این حرف را بزند و برخی نیز ممکن است هرگز نتوانند صریحاً آن را بیان کنند.

آمادگی داشته باشید که همان جمله تکرارشده را متقابلاً نشنوید، زیرا ممکن است هردوی شما در این مورد هم‌عقیده نباشید.

 همیشه به معشوقه خود بگویید، اشکالی ندارد که او احساسی شبیه به شما ندارد و اینکه شما بدون توجه به تصمیمش، او را دوست خواهید داشت و حمایتش می‌کنید، حتی اگر بدانید کسی که دوستش دارید شما را دوست ندارد‌.

اما ممکن است به این دلیل باشد که او هنوز آمادگی گفتن جمله دوستت دارم به شما را ندارد. بنابراین صبور باشید و فقط به دوست داشتن خود ادامه دهید.

در صورت نیاز به گرفتن مشاوره ازدواج با شخصی که به او علاقه مند هستید و دوستش دارید، می توانید با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط: ازدواج در سن کم

چگونه ابراز احساسات کنیم؟

سلام. پسرم ۱۷ سالمه. حس میکنم نسبت به همسن و سالام آدم عاقل تری هستم و جهان بینی خیلی متفاوتی باهاشون دارم(مثلا همین که از الان برای ده سال آینده ام برنامه دارم و اهدافم هم کامل مشخصه و در جهتشون دارم پیش میرم(مثلا کار پیدا کردن) که خب بعضی از این اهدافم رو همسن هام شنیدن خنده شون میگرفت و ظاهرا اصلا در این وادی ها نیستن). تقریبا یک ماهی میشه که از یکی خوشم اومده و دو سه هفته خودم بررسیش میکردم و به هزار جور بدبختی چند روز پیش پدرم رو هم در جریان گذاشتم و خب برخلاف انتظارم پدرم برخورد نسبتا مناسبی داشتن و گفتن از این احساست احساس گناه یا جرم نداشته باش فقط فعلا اون فرد مورد نظر رو بررسی کن تا اطلاعات بیشتری ازش بدست بیاری و بشناسیش تا کم کم موقعش برسه و خب حرفشون کامل منطقیه و قبول کردم.
به نظر آدم با شخصیتی میاد(من آدم سبک نمی پسندم همین که ازش خوشم اومده یعنی سرسنگینه) و خب فعلا در همین حد میدونم که ظاهرا سطح خانواده شونم یا مشابه خودمونه یا کمی بالاتر(دقیق نمیدونم حدس میزنم) از لحاظ تحصیلی هم بیشتر از خودم نباشه کمتر نیست.
شرایط خودمم اینجوریه که یه سال رو جهشی خوندم و امسال کنکورم رو هم دادم و خوب هم دادم و انشالله امسال میرم دانشگاه. ظاهرا به خاطر همین درسم قراره خدمتم به صورت پروژه ای برای دولت باشه ولی خب خودم خدمت نظامی رو هم دوست دارم حالا اینکه تصمیم بگیرم برم یا نه رو هنوز مطمئن نیستم ولی فقط منظورم اینه که شرایط نرفتنش رو دارم. برای کار هم برنامه داشتم امسال برم دنبالش ولی به پیشنهاد درست و منطقی یکی از آشناهامون قرار شد اول یه سال برم دانشگاه و خودم رو به اساتید نشون بدم و منتظر باشم که اونا بهم پیشنهاد همکاری بدن چون اگه الان برم قرار نیست پیشنهاد خوب و خاصی شایسته ی توانایی هام ازشون بگیرم. خلاصه اینکه بر اساس حرفایی که با بابام زدیم تقریبا چهار پنج سال دیگه توانایی خواستگاری رفتن رو دارم و تا اون موقع قراره که فقط سعی کنم بیشتر بشناسمش و دنبال فرصت برای ابراز احساساتم هم بگردم. ولی یه مشکلی که وجود داره اینه که کی باید بهش احساساتم رو بیان کنم که هم خودم خوب شناخته باشمش و هم اون با کس دیگه ای وارد رابطه نشده باشه و کلا همه چی کنسل بشه. این رو هم بگم که گزینه ی خیلی مناسبیه و منطقا افراد مناسب هم خاطرخواه زیاد دارن و از این میترسم که اصلا احساساتم رو نگفته باشم و از دستش بدم.
هدفم کامل ازدواجه با اینکه اعتقادات مذهبی قوی ای ندارم ولی با روابط عشقی نامشروع کامل مخالفم و تا این لحظه هم با دختری دوست نبودم برنامه هم دارم به جز همین موردی که گفتم تا اون موقع با کسی وارد رابطه نشم، فقط رابطه ی فانتزی مدنظرم اینجوریه که احساساتم رو زودتر از زمانی که شرایط رفتن زیر یه سقف داشته باشم رو بیان کنم و دو سه سالی با اطلاع خانواده هامون با هم باشیم تا شرایطم یکی یکی اوکی بشه.
یه مشکل دیگه هم دارم و اون اینه که با توجه به شناختی که از خودم دارم خیلی آدم خوب و باشعوری ام و خوب بودن اخلاقم رو هرکی که منو میشناسه گفته(مخصوصا معلما و اساتیدم حتی اونایی که قرار نبوده ازشون نمره بگیرم، چون خودم رو به خاطر علمی که بهم یاد میدن مدیونشون میدونم)، با ادبم و تاحالا به جز یه بار فحش ناموسی ندادم( کم به خاطرش ضرر نکردم و خیلی پیش اومده به این خاطر که طرف مقابلم بی ادب بوده بحث رو باخته باشم ولی بازم از کارم راضیم) و طرز فکرم هم که گفتم از سنم جلوتره(بخشیش به خاطر جهشم و اینکه در کنار افراد بزرگتر از خودم بزرگ شدمه)، منتها بخش خیلی زیادی از اینایی که گفتم رو نمیتونم در رفتار معمولیم نشون بدم و فقط کسی که یه مدت زیادی باهام آشنا باشه متوجهشون میشه. مطمئنم ایشون وقتی من رو بشناسه قطعا از لحاظ رفتار و اخلاق ازم خوشش میاد فقط نمیدونم چجوری اینارو یکمیش رو از قبل نشونش بدم که در اون تصمیم گیری اولیه اش قبولم کنه تا حالا بعدا بیشتر باهام آشنا بشه.
ممنون میشم راهنماییم کنید???

821 دیدگاه

  1. نزارید تو دلتون بمونه واقعا
    من واقعا یه ادمیم که اصلا سمت پسرا نمیرم که حس کنن من ازشون خوشم اومده وایمیسم تا طرف بیاد
    ولی برای اولین بار با کمک خواهرم تونستم بهش اعتراف کنم ❤️

    • چی بهش گفتی

    • از کجا اخه بفهمیم اونی که دوست داریم اونم همچین حسی داره همیشه از این که بخوام حس بگم وافعا میترسیدم

      • واقعا برای دخترا سخته از همه نظر ولی حتی اگر دختر عاشق پسر هم باشه این پسره که باید بیاد جلو پیشنهاد بده وظیفه پسره اگر حتی چندسالم باشه پسره میشناستت ولی هیچ حرفی نمیزنه و سراغت نمیگیره یعنی حسی هم نداره بهت یا براش خیلی جدی نیست چون بنظرم پسری اگر دختری رو واقعا بخواد براش هر کاری میکنه حتی لازم باشه جلو همه می ایسته حتی غرورشم میشکنه میره حرف دلشو میگه و اون پسرایی که میگن دوسشدارم ولی نگفتم چند ساله بنظرم خیلی هم نمیشه گفت بهشون عاشق چون عشق این نیست که فقط از دور عشقتو نگاه کنی یا بهش فکر کنی دیگه حداقلش اینه که بهش بگی دوسش داری بنظرم دختر اصلا نباید اول ابراز علاقه کنه

    • سلام
      من کلاس یا زدهم هستم و مدتی حس میکنم به معلم زبانم خیلی علاقمند شدم
      شاید مسخره بنظر بیاد ولی من تاحالا نشده بود از بین معلمایی که داشتم از کسی خوشم بیاد معمولانم خودمو درگیر این مسائل نمیکنم خوشمم نمیاد
      ولی این مدت خیلی درگیرش شدم و چندماهی میشه که میشناسمش تقریبا
      و همش سعی کردم بهترین شاگردش باشم تا نظرشو جلب کنم
      اون ۲۳ سالشه و تازه اولین تدریسش هست تازه شروع کرده خیلی مهربون و خونگرمه
      من اخر این ترم که دیگه باهاش کلاسی ندارم تصمیم گرفتم حسم رو بهش بگم
      ولی نیاز به راهنمایی دارم میگم نکنه از دستم ناراحت یا عصبی بشه
      لطفا یه راهنمایی بکنین که چیکار باید بکنم✨️

    • کاش من گفته بودم تو دل دو راهی موندم خجالت می کشم اگه بهم بگه بمیر میمیرم راستی تو چجوری گفتی ?

  2. دخترم مجردم یازدهم انسانی میخام برم دوازدهم …. من مشکلم اینکه کسی که دوسم داره دوسش ندارم من کل مثل دخترا نیستم دوست ندارم عاشق بشم دوست ندارم با کسی بشم دوست دارم همیشه تنها باشم از وقتی عمل کردم البته عمل قلب که ی قرص مادام العمر مصرف میکنم اونم عوارض داره اینکه وقتی بچه دار میشم جنین میفته و عوارض دیگه اش بدنم کبود میشه خلاصه مر حله افسردگی عمل رد کردم تقریبا نزدیکای دو سال عمل کردم

  3. سلام 14سالم کلاس هشتم هستم معدل امثال من ۱۹،۷۶ عشق بع پسر عموم از کوچیکی داشتم اونم من و دوست داشت تا اینکه بزرگ تر شدیم. هیچ وقت بهم نگفتیم عاشق هم هستیم تا اینکه داداشش از من خواستگاری کرد بابام هم قبول کرد منم حق انتخاب نداشتم قبول کردم الان اونی کع عاشقشم میگع من عشق قدیمی فراموش کردم عاشق یع دهتر دیگع شدع. حس میکنم من اون دختر زیبا نیستم اگع زیبا بودم حتما اون من وانتخاب میکرد نمیدونم چیکار کنم. هربار اون و کع میبینم خوشحال میشم نمی تونم نبودش رو تحمل کنم. هیچکی نمیدونه کع عاشقش بودم فقط خودم حتی خودش هم نمیدونه چون از اولش میدونستم نمیشع

  4. سخت تر از همه وقتیه که هم با قلبت هم با عقلت عاشق یه دختر بشی اما نتونی حرف دلتو بهش بزنی و هیچ جوره هم نتونی ازش بگذری اما ازین وضع خسته شدم باید هر طور شده بهش بگم ولی نمیدونم چطور بگم بهتره ولی دیگه تصمیم خودمو گرفتم هر چی هم بشه بهش بگم

    • منم مثل توم نمتونم بهش بگم

      • هر جفتتون فقط روزا رو میگزرونید و با ابراز علاقه نکردن عمرتونو با عذاب و ترس از دست دادن معشوقتون هدر می دید گفتنش اصلا سخت نیست فقط به حرف دلتون گوش کنید و برید راحت حرف دلتونو بگید بهش تا از عذاب و بلاتکلیفی دربیاید روزاتونو از دست ندید عمر آدم میره و دیگه برنمیگرده پس چی ازین بهتر که کنار عشقت روزتو شب کنی فقط ینفر میاد تو زندگی آدم که تا آخر عمر دلتو صاحب میشه شب وصالش میتونی هیجان و عشقی رو تجربه کنی که لذتی بالاتر از اون تو دنیا نیست پس خودتو از این لذت محروم نکن با نگفتن احساست

        • سلام دادش من دقیقا رو همین موندم نمیتونم بهش بگم

          • اگر برای ازدواج میخوایش از مامان یا خواهرت کمک بگیر بگو بهشون با دختره حرف بزنن حالا که خودت نمیتونی بگی دیگه وقتی دوسش داری باید ی کاری کنی

        • فکر میکنی دخترها هم زرنگ شدن وقتی چند بار پشت سر هم با احساسات بازی بشه دیگه این حرف نمیزنی وگرنه کی که بدش بیاد به اونی که دوستش داره برسه؟

          • هم بین دخترا هم بین پسرا همه جورش هست تو چکار به بقیه دخترا داری تو فقط ببین دختری که خودت دوسش داری چطور دختریه اگر دختر خوبیه و از علاقت مطمعنی بهش اعتراف کن و تلاش کن بهش برسی نباید همش به دور و برت نگاه کنی بگی این دختر این رفتارو کرد اون پسر جواب رد گرفت یا هزارتا از این چیزای منفی که پره دورو بر هممون تو فقط به شرایط خودت فکر کن و شناختی که از طرف مقابل خودت داری و اینکه واقعا چقدر دختره رو میخوای با فکرای منفی و ناامیدی و ترس از اینکه شاید نشه خودت محدود نکن وگرنه هیچوقت نمیتونی به کسی که دوسش داری برسی آخرش که ازدواج باید بکنی پس بهتره اول بری دنبال دلت اگر به هر دلیلی نشد بدهکار دلت نمیمونی بهتر از اینه که بی عشق و علاقه ازدواج کنی اینکه هیچکاری نکنی کاملا اشتباه و اینکه گفتی چند بار با احساساتت بازی بشه یعنی اینکه چندبار مثلا عاشق شدی و تو رابطه بودی و بهم خورده خب تو رو نمیشه اسمت عاشق گذاشت چون عشق واقعی یباره و اگر چندین بار این حسو پیدا کردی رفتی تو رابطه فقط هیجان بوده و از طرف دیگه هم به آدم درستی نخوردی و از اون دسته پسرایی که مدام عاشقی و فارغ فقط باید برای عشق واقعی جنگید نه دوستی و هوس و وقت گذرونی بعد بگی با احساسم بازی شد بگو بازی کردم و تجربه شد

        • اخهذفکر میکنم دوسم نداره

          • تا حالا شده یکبار به برعکسش فکر کنی و با خودت بگی اونم شاید دوسم داشته باشه شاید منتظره من پیشقدم بشم و من منتظرش گذاشتم چرا خیلی راحت میگی چون فکر میکنم دوسم نداره پس نباید بگم خب تو از دوست داشتن خودت مطمعنی ولی واقعا که از دل دختره خبر نداری و مطمعن نیستی دوست نداشته باشه و فقط حدس میزنی پس نباید بیخیالش بشی یا اینکه میترسی بخوای پیگیرش شی و برو بیا کنی بخاطرش تا دلشو بدست بیاری و همه چیزو راحت میخوای نه پسر عشق اینطوری نیست تو باید برای داشتنش هر سختی به جون بخری راحت نکشی عقب اگر فکر کردی همه دخترا اگر از پسری خوششون بیاد راحت نشون میدن سخت در اشتباهی چون دخترا اکثرا اصلا به روی خودشون نمیارن اصلا نمیتونی بفهمی چی تو دلشونه حتی بعضی اوقات ممکنه وانمود کنن ازت متنفرن حتی به زبون بیارن جلو بقیه که ازت خوششون نمیاد اما قلبا عاشقت باشن تا اینکه بری جلو بگی دوسش داری بعد یکم ناز کردن که مطمعن شد تو هم دوسش داری جواب بله رو میگه خیلی ها مثل سگ و گربه بودن اما اخرش شدن زن و شوهر پس خودتو با این فکرای احمقانه و ناامیدکننده گول نزن بعضیامون انگار عادت میکنیم به اینکه یه دردی رو مدام با خودمون یدک بکشیم مثل درد عشقی که به زبون نمیاریم بخاطر ترسای بیخودی و بعد از انجامش میبینیم اون ترسا بی دلیل بوده پس عادت نکن بیخودی جسم و روحتو ازار بدی با ریختن حرفات تو دلت و خودخوری کردن بهترین کار اینه بهش بگی و هر جوابی داد اگر مثبت بود قدرشو بدونی و کاری کنی از بله گفتن خوشحال باشه اگر منفی دلیلشو بپرسی و سعی کنی نظرشو برگردونی و تا جایی که میتونی عقب نکشی بعضی اوقات هم دخترا بار اول جواب منفی میدن تا بفهمن چقدر برات مهمه و بازم پیگیر میشی تا مطمعن شن واقعا دوسش داری حواست به این مسعله هم باشه بودن کسانی که بارها خواستگاری کردن تا بلاخره جواب مثبت گرفتن پس عشق چیز الکی نیست بهتره زودتر بهش بگی تا بفهمی که باید چکار کنی حالا یا مقدمات ازدواج یا تلاش برای بردن دلش هیچوقت ناامید نباش و نشو برو جلو بهش بگو امیدوارم جواب بله بگیری

          • دخترا پیچیدن ممکنه فک کنی ازت متنفره ولی عاشقت باشه اصن معلوم نمیکنن حالا تو بش بگو شاید قبول کنه

      • اگر واقعا دوسش داری باید بتونی وگرنه از دستش میدی

      • سلام من یه پسر ۱۰ ساله هستم یک دختر دوست دارم که نمیدونم اون دختر منو دوست داره برام سخته بهش بگم دوست دارم لطفا راهنمایی کنید

    • سلام من یه دخترم،۱۴ سالمه،پسرا همتون به دخترایی که دوستشون دارین ابراز علاقه کنید،من پسرخالم ۱۹ سالشه و میره سربازی،من عاشقشم بینهایت،به طوری که تقریبا سه ماهه،هر شب خوابش رو میبینم،من از بچگی دوستش داشتم،چون مامانم مذهبیه مجبورم هرچی میگه گوش کنم،از بچگی رابطم با پسرخاله هام محدوده محدود،در حد یه سلام،نه تا حالا اونا بامن حرف زدن و نه من فقط به خاطر مامانم،من همیشه منتظرم یه چیزی بهم بگه،نه من جرئت میکنم بهش چیزی بگم نه اون،بازم به خاطر مامانم

      • سلام پسرم وعاشق یه دختری شدم
        که قبلاهمسایمون بود ولی هیچوقت روم نشده بهش بگم دوست دارم

        • اشتباه کردی که قبلا نگفتی ولی اگر بازم نمیگی داری این اشتباه ادامه میدی هر آدمی ممکنه اشتباه کنه اما اینکه ادامش بده عاقلانه نیست جذابیت تو بعنوان یه پسر اینه که برای ابراز علاقت شجاع و پررو باشی نه خجالتی و ترسو اگر هنوزم دوسش داری و ازش خبر داری بهش بگو تا کلا از دست ندادیش این درست ترین کاره چون آخرش باید ازدواج کنی پس اونی که دوسش داری رو نزار کنار بعدش خونوادت برات زن بگیرن و میبینی این خجالتت بیفایدس

    • همیشه اونیکه همه رو میخندونه، از همه غمگین تره??

      منم همین جوریم?
      طرف رو پنج شیش باری توی کلاس زبان دیدم بد جور روش کراش زدم من کراش زیاد داشتم اما هیچ وقت پیگر نبودم ولی مطمئن هستم عاشقشم اما همه ی دخترای کلاس زبان روش کزاشم و خاطر خواه زیاد داره خیلیم و خیلی هم خوشگلن (البته منم زشت نیستم پوستم تقریبا سفیده و مشکی نداره صورتم) اما از وقتی فهمیدم رل داره خیلی شکستم?? ولی خب امروز میخوام بهش اعتراف کنم دو سه سالی ازم بزرگتر احتمال اینکه پسم بزنه خیلی زیاده حدودا80، 85 درصد
      خیلی ناراحتم ولی امید دارم من دوسش دارم ولی اصلا نمیتونم بهش بگم??

    • واقعا عذاب آوره منم همین مشکلم دارم??

  5. من چند ساله یکی از فامیلامونو دوست دارم یجورایی عاشقشم بطوری که تمام ۲۴ ساعت روزو بفکر اونم حتی شب ها خواب اونو میبینم خیلی دوست دارم رابطه صمیمی تری باهاش داشته باشم ولی هربار به مشکل بر میخورم وقتی چشماشو میبینم دست و پام میلرزه دیگه نمیتونم حرف بزنم آیا شما راه حلی برای حل مشکلم دارین این موضوع دیگه اینقدر بهم فشار اورده من قبلا معدل درسام زیر ۱۹ نمیومد ولی الان ۱۳ و ۱۴ میاد هرجا میرم اونو میبینم تمرکز روی هیچی ندارم

    • منم همینطور عاشق یه فامیل شدم و جونم براش در میره ولی نمیتونم بهش بگم ?????

    • عاشق فامیل نشید با فامیل رل نزنید

      • راس میگه
        من خودم عاشق دختر دختر عمه بابام شدم مامان‌بزرگ هم هر هفته همه رو دعوت میکنه خونش من ۱۴ سالمه اونم ۳ ماه از من کوچیکتره اما یه برنامه پیش اومد عموم با خواهر ترنم تو رابطه بود که رابطشون به خاطر خیانت خواهر ترنم بهم خورد و دعوا شد دقیقا روزی که بلاخره من ترنم تنها شده بودیم حالا من از یه طرف شبا با خاطراتش میخوابم و به خاطر اختلافات خانوادگی جرعت نمیکنم بهش بگم
        بعد بدتر من محرمش بودم درباره کسی که دوستش داشت باهم حرف زد حتا جلوم گریه کرد همه راز هاش رو گفت
        و تنها کسی که بعد از رابطه ناموفقم دل داریم داد اون بود حاضرم جونم رو هم براش بدم

  6. ۱۳ سال پسر هستم.از یک دختری خوشم اومده هم سن هستیم.و قبلا ایشون رل داشتن و من خبر نداشتم الان احساس میکنم ایشون روی من کراش هستن از رفتارشون.میخواستم ازتون بپرسم چجوری میتونم بهفمم که از من خوشش میاد یا نه؟و یه مشکل دیگه هم داشتم اینکه ایشون رفیق های پسر داره و من از اين موضوع رنج میبرم.لطفا اگه امکانش هست کمکم کنید. ممنون

  7. .راستش میخوام با یه خانمی هم سن خودم دوست بشم یعنی روش کروشم و اونم روی من کراشه و احساس میکنم خیلی دوست داره با من دوست بشه البته رل بزنه.منم واقعا دوسش دارم.ایشون قبلا هم رل داشته و دیگه باهم نیستن حدود یک ساله و یه مشکلی که خیلی برام مهمه اینه که خیلی رفیق پسر داره حتی از خودش بزرگ تر درحد ۲۰ سال چند وقت پیش هم باهاش صحبت می‌کردم بهش گفتم اگه بهت درخواست بدم قبول میکنی گفتش که بستگی به شرایط داره یعنی اگه با دوست های پسرم کنار بیای الان من نمیدونم باید کنار بیام یا نه کلا گیج شدم نمیدونم باید بهش چی بگم حالا که یه هفته ای از اون ماجرا گذشته ولی من هنوز تو بکر اینم که با دوست های پسرش کنار بیام یا نه؟و نمیدونم اگه باهاشون کنار بیام شاید بخوان با کيميا دوست بشن همون رل بشن چون قبلا با اکسش دوست بوده بعد اون پیشنهاد داده اینم قبول کرده و حالا از هم جدا هستن من نگرانم نکنه اگه با دوست های پسرش کنار بیام بعدا کاری کنن از من خوشش نیاد دیگه و یه مشکل دیگه هم اینکه رفیقام پسرش میان می‌بینند و خیلی باهاش خودمونی حرف میزنن من فکر میکنم میخوام با کيميا رل بزنن ولی خب اون رو مت کراشه از زیر زبونش کشیدم بیرون. من خیلی دوسش دارم ولی خب میگم اون رفیق های پسر زیاد داره و حتی قبلا با یکی از همین دوستاش بهش پیشنهاد داده اونم قبول کرده حالا دیگه باهم نیستن حدود۲ ساله و میترسم رفیقام دیگه اش هم اینطوری باشن البته من هم هنوز با کيميا دوست هستیم میگم هر دوتامون از هم دیگه خوش مون میاد.و من نگرانم که نکنه دوست های دی.ه اش هم بخوان مثل من با ایشون رل بزنن و این واقعا منو داره داغون میکنه

  8. دوستان اگر کسی رو دوست دارید و انتخاب شما برای ازدواج و زندگی مشترک است برای انتخابتون بجنگید و تلاش کنید و خسته نشوید هیچ چیز مهم تر از شریک زندگی یک آدم نیست کسی که قرار است مایه آرامش شما باشد و با او انس بگیرید و مسئول تربیت نسل آینده شماست پس مهم ترین اولویت در زندگی شریک زندگی خوب است که قلبا به او علاقمند باشید

  9. سلام من یه دختر ۲۴ ساله هستم ۳ ماهه که عاشق یه پسری شدم اما اون پسر ۲ ماهه ازم جدا شده من هنوزم دوسش دارم نمیدونم چطور بهش بگم میخوام بهش بگم دوست دارم اما نمیتونم

    • بهش نگو بدرد نمیخوره منم دقیقا یه حالی مثل تو دارم اما باور کن تهش هیچی نیست ولش کن بره 🙂 کاری از دستت ساخته نیست

  10. سلام من دختر 13 ساله هستم و عاشق یکی از فامیلامون شدم از کوچیکی دوستش داشتم و نمیدونم چطوری بهش ثابت کنم که دوستش دارم و اونم خیلی رفتار های عجیبی نشون میده

  11. پسر همسایمون رو دوست دارم.
    منو زیاد‌ ندیده و من نمیدونم چرا ولی دوسش دارم!
    دوست دارم بهش بگم اما همسایه ها من و خانوادمو میشناسن
    میدونم راهکاری ندارین ولی همینجوری میخواستم بگم:)
    چون سرنوشت بعضی عشقا سکوته

  12. سلام خسته نباشید من ی پسری رو دوست دارم الان دو ساله دوستش دارم خیلی تو فکرش هستم بهش گفتم که دوستش دارم ولی اون گفت که منو ندیده و بهش گفتم میرم دیدنش ولی نرفتم گفت منتظرم هست بعد الان ۱ هفته میشه منو دیده من خیلی بهش فکر میکنم خیلی خسته شدم از این وضعیت بنظرتون چکار کنم ؟

  13. سلام من یکی دختره بم پیام داده بود سلام کرد اینجوری به نظر میرسه خیلی صمیمی هست الان من واقعا موندم میخوام بهش بگم چیکار داری میترسم اینجوری بگم ناراحت بشه بره و خجالتی به نظر میرسه میخوام بهش بگم این حرفو چجوری بگم که ناراحت نشه بره ممنون اگه راهنمایی کنید.

  14. سلام من دختر 11ساله ای هستم مذهبی ام و در گروه سرود عاشق یه پسری شدم من مجبورم تو خودم بریزم اونم فکر کنم دوستم داره رفتار هایی نشون میده که میخواد یه جوری سر صحبت و باز کنه هوامو داره نمیدونم چی جوری بهش بگم ولی خب دخترم نمیتونم که اونم سعی داره نزدیکم شه همش تصویرش جلومه نمیدونم چی کار کنم

    • ای خدا شما کلا یازده سالت هست هنوز خیلی سنت کمه و اینکه شما اصلا شناخت خوبی ازش نداری و پسر ها توی اون سن هنوز به بلوغ نرسیدند و احساسی نسبت به جنس مخالف ندارند پس بهتره که صبر کنی چون این احساسات در سنین پایین زود گذر هستند

    • بهش بگو حتما. اون یکی از دوست های منه و گفت توی گروه سرود از یه دختر مذهبی خوشش اومده و چون از دختره بزرگ تره ولش کرده.

  15. سلام من روی پسر همسایمون کراشم شمارش هم دارم ولی نمیتونم بهش پیام بدم چون میترسم
    بعد خانواده هامون همدیگرو میشناسن و باهم ، رفت و امد داریم
    دوسش دارم ولی نمیتونم بهش بگم میشه لطفا راهنمایی کنید که من چه جوری بهش بگم که دوسش دارم

  16. من روی یه مشتری کراش دارم، قبلا هر روز که از جلوی مغازه رد میشد منو نگاه میکرد منم نگاهش میکردم و سریع نگاهشو میدزدید،
    آخرین بار منو نگاه کرد ، منم نگاهش کردم ، نگاهشو دزدید ، بعد من دوباره نگاهش کردم ، اونم دوباره منو نگاه کرد ، بعدش نگاهشو دزدید،
    از اون روز به بعد هر وقت رد میشه عمدا دیگه نگاهم نمیکنه ، ولی من هر وقت رد میشه نگاهش میکنم، طوری که می‌فهمه نگاهش میکنم و به روی خودش نمیاره… می‌خواستم نظر شماها رو بدونم که بنظر شما می‌دونه که روش کراش دارم یا نه ؟
    دو ماه پیش ازم خرید کرد ، رمز کارتش یادم مونده بود ، تازگی ازم خرید کرد وقتی فهمید رمزشو یادمه خیلی سورپرایز شد ، ولی عکس العملش این بود که گفت حافظه خوبی داری. در حالی که من رمزشو به خاطر داشتم که بهش بفهمونم روش کراش دارم…..

  17. آره دختره فهمیده روش کراشی ولی به روی خودش نمیاره تا خودت بری مستقیم بهش بگی اگر دوسش داری با اشاره و ادا نمیشه برو حرفتو رک و مستقیم بگو

  18. سلام ببخشید من پسر داییمو خیلی دوست دارم میترسم بهش بگم جلوی خانواده یهو بگه بعد آبروم بره از یه طرف هم باباش خیلی بد اخلاق و الکل استفاده میکنه میترسم فردا این هم بزرگ شد شبیه باباش بد اخلاق و از اینا استفاده کنه ولی نمیدونم چرا دوسش دارم هر شب دارم خابشو میبینم میترسم بگم دوست دارم برگرده بگه من ندارم بچه بودیم خیلی همو دوست داشتیم ولی الان اصلا باهم حرف نمی‌زنیم میشه میترسم فردا با دستای خودم زندگیمو خراب کنم میشه کمک کنید بهم

    • منم دقیقا پسر داییم مو دوست دارم . باباشم خیلی مهربونه ولی میترسن بهش بگم جلو مامانم خجالت زدم کنه.باهم حرف می‌زنیم بچه گی هم عاشق هم بودیم ولی الان ازم دوری میکنه. من دوتا پسر دایی دارم . اونی که دوسش دارم غیلون آورد بعد اونکی پسر داییم بهم تارف کرد.اثلا اونکی پسر داییم داره خودشو بهم نزدیک میکنه.فکر کنم دوسم داره چی کار کنم بفهمه دوسش ندارم؟

  19. من دختر هستم و يه دختر دیگرو خیلی دوستش دارم و یجورایی که میگن کرا هرو همو دوست داریم و اون قیافه پسرانه و ارائه پسرانه میکنه با دخترا رل میزنه و لاس. میدونه که روش کراشم و میگه باید بهم بگی که روم کراشی وگرنه دیگه بهت مهل نمیدم من بهش نگفتم و ناراحت بهم مهل نداد و قبل از اینکه بخواد این حرف ها رو بهم بزنه پیشنهاد رل داد و من چیزی نگفتم. و خودش بد دهنه فوش میده بعضی وقتا و هنوز دوستش دارم. و الان از دستم ناراحت نمیدنم باید چیکار کنم اگر بهشتم بگم دوست دارم و خودشم اینو میدونم شمت غرور میخورم. لطفا راهنمایی کنید.

  20. سلام من لیلا هستم ۱۲ ساله از تهران من ۲ ساله عاشق پسر همسایه مان شدم اون با ۲ دختر تا حالا رل زده ولی پسر خوب و با اخلاق کوچه هست.
    من حتا شمارش دارم اما نمیدونم چطوری بهش بگم دوستت دارم
    چون من یه دوست دارم که ۴ ساله باهم دونستیم من وقتی که عاشق شده بودم به دوستم گفتم من عاشقش اون پسره شدم اما دوستم گفت منم عاشق اون پسره هستم
    من نا امید شدم و لی آبجی بهم میگفت نا امید نشو و من نمیدونم بهش بگم دوستت دارم یا نه چون اون دوست من اون رو دوستش داره
    و مستاجر ما هم اون رو دوست داره موندم چیکار کنم که اونها ازش بگزره
    چون من اونو اول دوست داشتم
    لطفا راهنمایی کنید چگونه بهش بگم

  21. یه پسرم ۱۳ سالمه تو کلاس زبان از یه دختر خوشم اومده هم سنیم من دوسش دارم ولی حس میکنم اون هیچ حسی به من نداره ولی اهمیتی نمیدم و هنوز دوسش دارم

    • سلام من یک پسر ۱۳ ساله هستم و از دختر داخل کوچه از دختری خوشم اومده و او ۲ سال از من کوچک تر هست و من خیلی دوستش دارم اما میترسم. به او بگم

      • سن تو خیلی پایین هست و همین طور که بلوغت کامل تر میشه نظرت هم عوض میشه مطمئن باش اگه صبر کنی پشیمون نمیشی

  22. سلام منم یه چنین مشکلی رو دارم دلم می‌خواد حل بشه لطفاً راهنمایی کنید

  23. سلام من عاشق یه زنی هستم متاسفانه شوهرداره ولی من خیلی دوستش دارم همیشه بهش فکرمیکنم نمیدونم چکارکنم کنم که به من احساس دوستی کنه من خیلی دوستش دارم میخوام باهش رابطه بازکنم ممنونم اگه کمکم کنید

  24. دور زن متاهل خط بکش مرد حسابی به این فکر کن یکی مثل تو چشمش دنبال زنت بود و می‌خواست باهاش بره تو رابطه چه حالی میشدی حستو داخل خودت سرکوب کن سمت زنه نرو وگرنه هم خودتو بدبخت میکنی هم اون بیچاره رو اصلا ممکنه باهات نره تو رابطه و اتفاقای بدتری برات بیفته از فکرش دربیا

  25. سلام من دختر عمم رو دوستش دارم مثل دختر خالم میدونمش
    اصلا باهام صمیمی نیست یه دوست معمولیه وقتی‌ پیش هم هستیم اون هیچی نمیگه حتی سلامم به من نمیکنه با اینکه من بهش سلام میکنم.

    چیکار کنم که باهام بیشتر صمیمی‌ بشه ؟
    بهش محل نزارم که صمیمی بشه ؟
    میخوام خودش بیاد بگه چرا با من حرف نمیزنی یا باهام صمیمی بشه.
    الان تنها دوستی که دارم دختر عمم هست. اگه با پسر عمم دوست بشم میگه باهات قهرم اون روز ؛ روزش هم باهام حرف نمیزنه. قهر بکنه ؟

    خودم چیکار کنم که باهاش صمیمی بشم ؟

    یه روز قراره باهم خصوصی حرف بزنیم چی بهش بگم بهش بگم میخوام باهات صمیمی بشم ؟

    پس این دوست دختر و دوست پسر ها که توی کشور های خارجی باهم دوست هستن فقط همدیگه رو دارن. صمیمی هم هستند .
    چقدر ما ایرانیا بد بخت هستیم که نمیتونیم با یه دختر دوست بشیم.

    • توئه کارتون میچل ها در برابر ماشین پسره از دختر همسایه خوشش میاد باباش بهش کمک میکنه باهاش دوست بشه حتی تو یه کتاب خوندم پسر با رضایت مامان باباش با دختره دوسته ما به خدا بد بختیم

  26. سلام من 16ساله هستم 3سال که عاشق یه دختری هستم و اون اولین دوست دخترم بود یه بار دیدنش و عاشقش شدم و که یه مشکلی پیش اومد اون از من متنفر شده ولی من دوستش دارم و هرروز عکس هاشو نگاه میکنم و گریه میکنم که چرا اون اتفاق افتاد لطفاً راهنماییم کنید

  27. من پسر هستم 16 سالم هست میرم دبیرستان عاشق یه دختری شدم که اونم دختر عموم هست از بچگی دوسش داشتم و الانم دوسش دارم و عاشقش هستم ولی اون نمیفهمه ک چقدر دوس دارم یا اگرم میخوام بهش ابراز علاقه کنم میترسم بهم بخوره ولی من مطمعن نیستم ک دوسم داره یا نداره به نظرت چیکار کنم

  28. سلام دخترا لطفا جواب بدن چون دخترا درک میکنن ممنون من از ی دختری خوشم میاد حتی بهش گفتم بهش علاقه دارم اونم بنظرم علاقه داره ب من ولی بعد ۳ روز دیدنش بهش گفتم ک بهش علاقه دارم ولی اون گفت ماهنوز چندروزه همو دیدیم وگفت ک فکراشو میکنه بنظرتون منظورش چیه؟؟ یا چی بهش بگم

  29. من با دختری دوست بودم نزدیک یکسال قرار بود بگیرمش حالا خواهرش بامن دوست شده ابراز علاقه کرده این راه رو تا اخرش برم یانه

    • یکی هستم دیگر

      ادامه نده اخر عاقبت نداره علی دردسر میشه برات اگرم باش ازدواج کنی خوشبخت نمیشین چون دوتاشون خواهرن هر کدومشون زنت بشه تو زندگی هیچوقت بهت اعتماد نمیکنه

    • معلومه که نه خواهرش از رو حسادت این کارو کرده.اصلا دوست نداره

  30. دخترا کلا چیزی بنام قبول کردن احساس پسر با بار اول ندارن، وگاهی جوری رفتار میکنن که اصلا مایل نیستن وارد این مسیر بشن، اگه رفتار و شخصیتش و چهرش تا حدودی جذبت کرده، باید آدم سمجی باشی اما برخوردی متشخصانه داشته باشی، دخترا از سماجت یه پسر متوجه میشن که تا حدودی مجذوبش شدی، و یواش یواش تایم صحبت کردنشون باهات زیاد تر میشه تا اعتماد کنن احساست سر یه مخ زنی ساده نیست،.

  31. من ی پسری رو دوس دارم 3 ساله فامیل دوریم زیاد باهم رفت و آمد داشتیم زیاد بهش فک میکنم و ب همین خاطر خوابش میبینم الان می‌خوام باهاش ی قرار بزارم ک در این مورد صحبت کنیم ولی میترسم
    چون احساس میکنم ک رل داره
    لطفاً کمک کنید

  32. من تازه عاشق پسر داییم شدم و نمیدونم چجوری بهش بگم

  33. ببین این قرارو لغو کن تا مطمعن نشدی رل نداره باهاش نرو

  34. سلام من 2ساله عاشق ی پسری هستم نمیتونم بهش بگم بنظرشما بهش پیام بدم.؟

  35. من ۱۳ سالمه پسر هستم عاشق یه دختر ۱۵ ساله شدم که ۷ ساله با هم همسایه ایم
    اون ۲ سال پیش با خانواده اش مهاجرت کرد ولی بعد از یک سال برگشت
    ایران
    از بعد از اینکه برگشتن عاشقش شدم به پسر دایی یه دختره هم گفتم به چند تا از دوستای مشترکمونم گفتم ولی موندم چیکار کنم لطفا کمک کنید

  36. تو که به همه گفتی جز خود دختره یا برو بخودشم بگو یا به یکی از همین دوستای مشترکتون بگو از طرف تو باهاش حرف بزنه و علاقه تو رو بهش بگه ولی هم ازت بزرگتره هم سنت کمه

  37. سلام من یه دختری رو خیلی دوست دارم بهش گفتم میشه یه ۲ دقیقه باهات صحبت کنم گفت رلم نمیراره به نظر شما واقعا گفته یا می‌خواسته منو ناراحت کنه هر موقعه من میرم فقط منو نگاه میکنه

  38. منو پسر خالم خيلي باهم صميمي هستيم و هروز چت ميكنيم أما ي مدت خيلي سرش شلوغه و أوضاع كارش بهم ريحته چجوري ميتونم دلداريش بدم در ضمن هردو همسنيم و يكم بيحوصله شده. هردو ١٤سالمونه من دخترم. و اين ك من چند وقتي هست ك عاشق پسر خالم هستم و اين حس رو پنهان كردم أخه اون خدش عاشق بكي ديگس ك ازش٤سالي بزرگتره البت اينم گفتم ك هردومون همسنيم من واقعا نميدونم چكار كنم شايد بخاطر دوران بلوغ باشه ولي ابن حس هروز ببشترميشع ما خيلي صميمي هستيم و ىابطمون مثل دوتا رفيقه هميشه باهم درد و دل ميكنيم أما اون هميشه مبگ ك دلش براي اون دخترم تنگ شده و اين واقعا عذابك ميده. و من خيلي وقتا اين حرفارو توي دلم گذاشتم نميتونم بهش بگم

  39. منم توی زندگیم یک نفرو خیلی دوست دارم ولی نمیدونم چه طوری بهش بگم

    • نگفتی پسری یا دختر سن بلوغی یا ازدواج اگر پسری و سن ازدواجی حتما بهش بگو چطوریش مهم نیس مهم اینه که بری حرف دلتو بهش بگی روش گفتنت فرقی نداره چجور باشه چن تا راهم بیشتر نداری یا خودت حضوری بری بگی یا بش پیام بدی یا تماس یا نامه بنویسی برسونی دستش یا یکیو واسطه کنی از طرف تو باش حرف بزنه یا کلا از طریق خونواده

    • شمارشو گیر بیار بیمقدمه پیام بده بهش تو پیام بنویس یه حرفی هست که تو این دنیا فقط باید به تو بگم نه هیچکس دیگه چند وقت هست که میخوام بگم و الان وقت گفتنشه اینو بفرست بعدش یه پیام دیگه پشت سرش بنویس بگو خیلی وقته که بخشی از قلبم شدی بخشی از وجودم دلم میخواد بخشی از زندگیم باشی همین و بس بعدش براش بفرست اگر واقعا دوسش داری دل به دریا بزن و بگو خودتو راحت کن حرف دلو باید زد

  40. حاج اقا سلطان

    من عاشق یکی شدم که فامیلمه و ازم 3 سال بزرگ تره و هیچ دوستی با هم نداشتیم تو چه موقعیتی و چگونه بهش بگم دوسش دارم اون تو یه شهر دیگست کم می بینمش لطفا یکی جواب بده

    • شهر دیگس رابطه دوستیم با هم ندارین پس احتمالا نمیتونی راحت بری شهر دختره و حضوری ببینیش پس اگر قصدت ازدواجه یا از خونوادت مثلا مادرت زنگ بزنه به مادر دختره خواستگاریش کنه برات و یا اگر خواهر داری کمک بگیر برات صحبت کنن یا اصن خواهرت با دختره حرف بزنه بهش بگه داداشم بهت علاقه داره و نظرشو بپرسه یا اگر میخوای خودت اول به دختره بگی شماره دخترو گیر بیار بهش پیام بده از علاقت و تصمیمت برای ازدواج بهش بگو شرایططم بگو ازش خواهش کن فکر کنه و نظرشو بگه و بهش بگو فکر میکردم درستش اینه که اول با خودتون این موضوعو درمیون بزارم و ازتون اجازه بگیرم اگر موافق بودید بعدش به مامانم بگم تماس بگیرن با مادرتون صحبت کنن برای قرار خواستگاری ولی اینم در نظر بگیر سه سال ازت بزرگتره و احتمالش زیاده قبول نکنه بخاطر همین مسعله چون برا خیلی از دخترا مهمه پسر ازشون بزرگتر باشه حتما و خودتم اول مطمعن شو که بعدن بخاطر اینکه ازت بزرگتره پشیمون نمیشی بعد برو جلو

  41. منم دخترم و ۱۳ سالمه عاشق پسری هستم که تو مسجد میبینم اون زیاد نگام میکنه و یبار بهم چشمک زد و این که خودمم میدونم دوسم داره ولی من نمیتونم بهش احساسمو اعتراف کنم چون هر وقت نگاش میکنم قلبم تند تند میزنه و سرخ میشم من تا حالا یه کلمه هم باهاش حرف نزدم ولی از ته دل عاشقشم اسم پسره امیر علیه
    میتونید بهم کمک کنید بهش بگم دوسش دارم

  42. من الان نزدیک دو سال بدجور عاشق یه دختر شدم
    دختر دوست صمیمیه بابامه با هم رفت و امدم داریم.
    من اصلا جرئت گفتنشو ندارم و خیلی میترسم
    بعد اون اصن اولا بهم زیاد محل نمیزاشت اما این بار اخر که خانوادگی رفتیم مسافرت با هم خیلی خوب بودیم میومد کنارم میشست میگف بیا بریم درس بخونیم و بریم کوه باهام صمیمی شده بود و حتی از پشت یه دفعه بقلم میکرد و میگف میخواستم بترسونمت .
    من از خیلی وقته بهش علاقه دارم یه جوری که هر روز بهش فکر میکنم.
    میخواستم بدونم با این رفتار ها که نشون داده اونم من رو دوست داره؟ من چجوری بهش ؟
    اون ۱۷ سالشه من ۱۶ سالم هست

  43. امیرمحمد گنجعلی خان

    سلام امیدوارم خوب باشین
    من ۱۹ سالمه و حدود ۵ سالی هست که یجورایی عاشق شدم.
    نمی‌دونم چطور با ایشون مطرحش کنم وارد جزعیات نمیشم ولی خب خیلیی اونطور که باید همو نمی‌شناسیم و خب طبیعی هم هست (من خیلی بیشتر ایشونو می‌شناسم تا ایشون منو) 🙂

    اصلا نمی‌دونم الان زمان مطرح کردنش هست یا نه و اینکه میدونم می‌خندین میگین بچه فعلا دانشگاهتو برو و به زندگیت برس و این حرفا :))))
    خیلی ممنون می‌شم راهنماییم کنین که اصلا صلاح هست من به ایشون پیام بدم یا نه 🙂

    ایشون هم دانشگاهی من نیستن (امسال کنکور دادن و از نتیجه‌شون هم خیلی خبر ندارم -دانشگاه من نمی‌تونن بیان احتمال زیاد و قبول نمی‌شن-) و توی یه شهر هم نیستیم و در واقع تنها راه ارتباطی من مجازیه اینستا و تلگرام …
    از طرفی هم از اهداف زندگی ایشون آگاه نیستم … مثلا من می‌خوام سال دیگه مهاجرت کنم به یه کشور دیگه و الان چجوری برم به ایشون اصلا بگم که دوستشون دارم و بعدش گفتم بگم خب حالا می‌خوام از ایران برم شما نمیاین؟ :/

    اسم و ایمیل فیکه و ممنون میشم همینجا ریپلای بزنین
    مرسی :))

    • سلام خب تو میگی۵ سالی میشه عاشق دختره شدی پس حتما برات راحت نیست که بیخیالش بشی و نگفنه و بدون اینکه شانستو امتحان کنی برای بودن با این دختر بزاری بری کشور دیگه پس اگر واقعا دوسش داری حتما همین الان تا دیر نیست باید حستو بهش بگی و در مورد تصمیمت در مورد مهاجرت و هر برنامه دیگه ای که داری باهاش جرف بزنی تا اونم بتونه تصمیم بگیره چون تنها راه ارتباطیتم مجازیه خب اشکالی نداره میتونی بهش پیام بدی چون به هرجال که اون دختر همین اول کاری باهاش نمیتونی قرار جضوری بزاری مگر اینکه بدونی میتونی بری جایی که هست و گیرش بیاری حضوری حرفاتو بهش بگی پس برای شروع بهش پیام بده از علاقت بگو و بعدشم از شرایطت ولی یک سوال مهم اگر این دختر بهت علاقه داشته باشه و جوابش مثبت باشه برای ازدواج باهات ولی بگه میخواد همینجا ایران با هم زندگی کنید و نمیتونه بیاد خارج کشور یا اینکه دختره بیاد ولی خونوادش مهاجرتش قبول نکنن و بخاطر همین موضوع نزارن باهات ازدواج کنه تو حاظری بخاطر این دختر قید مهاجرت بزنی بمونی ایران باهاش زندگی کنی؟ یا بیخیالش میشی و ول میکنی میری؟ البته بدبین نباش و حتما بهش پیشنهاد بده چون بعدن حتما پشیمون میشی اگر شانستو امتحان نکنی بری خارج دسترسیت بهش قطع میشه و دیگه راه برگشت نداری که بخوای بهش پیشنهاد بدی و زودتر هم بگو که نخواد تحت فشار تصمیم بگیره و نه تو نه اون وقت فکر کردن نداشته باشید که چکار کنید درست تره چون موضوع مهاجرت رو گفتی پس باید زودتر بگی که وقت فکر کردن و شاید راضی کردن دختر و خونوادشو داشته باشین هردو حالا تو بگو ببین چی میشه بلاتکلیفی درمیای زودتر و میتونی برای آیندت بهتر برنامه ریزی کنی

  44. من یکی خیلی دوس دارم. دوس دارم اعتراف کنم بهش اما میترسم جوابش منفی باشه خیلی سرد انگار مجبوری چت میکنه اول خیلی خب چت میکرد اون تو پاساژ موبایلی کار میکنه جایی که همیشه باید رفت میترصم بگم ضایع بشم چطوری اونجا برم چیکار کنم خیلی بد افسرد شدم میخامش
    حتا هزینه کردم پول دادم فال گفت جوابش بهتون مثبت اما میتررسم باز خیلی دوسش دارم هرکاری میکنم براش اما اون نمیدونم

    • برو بهش بگو بابا دنیا دو روزه ارزش نداره هی بترسی جون بکنی بریزی تو خودت تو بش بگو یچی میشه بلخره خودتو راحت کن

  45. من رو پسر عموم کراشم. خیلی وقتا نگاهم میکنه ینی در حدی که توی مهمونی ها توجهش کاملا به منه بعد چند وقت من بهش پیام دادم و گفتم روت کراشم و گفت نمیتونیم باهم در ارتباط باشیم منم گفتم اوکی از اون روز به بعد من هر روز چِکِش میکنم و پروفایلش میبینم من واقعا خیلیی دوسش دارم و دوست دارم که باهاش رل بزنم ولی نمیدونم چجوری بهش بگم. من رفتم خونه ی پسر عموم همونی که عاشقشم من هنوز هیچ حسی بهش نداشتم و مثل داداشم بود ولی اون آنقدر که نگاهم کرد منم عاشقش شدم خیلییی نگاهم می‌کرد و همچیز دست به دست هم داده بود که ما زود زود همو ببینیم تند تند مهمونی پیش میومد و ما همدیگر رو می‌دیدیم بعد یه مدت یه سوتفاهم بینمون پیش اومد و نمیدونم چیشده بود اما اون یهو منو نگاه کرد و بهم اخم کرد از اون روز به بعد دیگه نگاهم نمیکنه و ما هیچ مکالمه ای در این باره باهم نداشتیم بعد یه مدت من نتونستم تحمل کنم و بهش پیام دادم که روت کراشم اونم گفت که نمیتونیم باهم در ارتباط باشیم منم گفتم اوکی ولی کلی ناراحت شده بودم از اون روز به بعد هر روز پروفایلش چک میکنم من ۱۴ سالمه و آتنا هستم اون هم ۱۸ سالشه و اسمش شایانه خلاصه من خیلیی دوسش دارم و دوست دارم که باهاش رل بزنم ولی نمیدونم چجوری بهش بگم لطفا راهنماییم کنید

  46. سلام من ۱۴سالمه و خیلی وقته ک ب شدت عاشق پسر خالم ک همسن منه لطفا نگین ک دوران بلوغ هست ولی واقعا خیلی وقته حالم بده درحدی ک تمام فکر روز و شبم فقط ب اونه حتی بعضی وقتا خابش رو میبینم و ما هروز چت میکنیم و باهم خیلی رفیقیم ولی حس میکنم واقعا وابستش شدم نمیتونم بهش بگم چون می‌دونم یکی دیگ و دوست داره ک ازش بزرگ تزع و دختره هم باهاش را نمیزنه چون خدش رل دازع بنظرتون چیکار کنم اگر چن روزی کم محلی بهش کنم زیاد پیام ندم دلش تنگ میشه؟

  47. سلام خسته نباشید من از بچگی تا الان عاشق دختر عموم شدم و احساس میکنم که او هم منو دوست داره ولی زیاد مطمعن نیستم روم نمیشه بهش بگم از عموم و زن عموم خجالت میکشم میترسم اونام بفهمن و ابروم بره چون الان فقط ۱۷ سال سن دارم اونم یک سال ازمن کوچکتره بنظرتون چطوری بهش بگم دوستش دارم و ببینم اونم منو دوست داره ؟؟؟بدون اینکه کسی بفهمه چیکار کنم دیگه دارم دیوانه میشم بخدا بیشتر شبام میاد تو خوابم لطفا زودتر بگین خیلی ممنون?

  48. سلام منم یه پسر ۱۷ ساله هستم که عاشق یه دختر ۱۵ ساله شدم ولی نمیتونم برم حرفمو بهش بزنم هم خجالت میکشم هم ترس دارم که جوابی که نمیخوام رو بشنوم قبل از این هم یه بار اهان حرف زدم تو مجازی ولی دیگه آفلاین شد و دیگه آن نشد هر روز به فکرشم نمیتونم بمونم اصلا نمیدونم چیکار کنم فقط جای باشگاهش رو میدونم میرم از دور نگاهش میکنم

  49. من یک بار از روی عشق بچگی ک کلاس چهارم بودم رفتم و به پسر عمه ام ک گرگان زندگی میکنه احساساتمو بهش گفتم توی پیام رسان و اون جواب درستی نداد و میگفت ۹۵ درصد و فلان اینا و بعد هم تمام اینا متوجه شدن و بعد عمه ام اومد بام پیام داد ک شماره پسرم رو از کجا آوردی و فلانننن اینا دختر عموم هم عاشق این پسر بود ک همون موقعه به من گفت منم نتونستم از دستش بدم و بخاطر همین رفتم بهش گفتم‌دختر عموم هم رفته به پسره پیام داده و من الان دیگه از اون پسره متنفرم و با دختر عموم هم قطع رابطه کردم ولی الان ک دارم میرم هفتم عاشق پسر خالم شدم و میترسم بهش بگم چون همون مشکلات پیش بیاید ولی میترسم از دستش بدم چون یکی دیگه هم پسر خالم رو دوست داره و من واقعا نمیدونم چکار کنم وای از اینکه پسر خالم کسی رو دوست داره مطمئن نیستم

  50. سلام من از یک دختری که همسایه ما هست و با من و برادرم و برادر خودش بازی میکنه خوشم اومده ولی نمیدونم چی کار کنم و چجوری بهش بگم که ازش خوشم میاد دارم فکر میکنم که شمارش رو بگیرم تا بگم سوال درسی داشتی میتونی ازم بپرسی نمیدونم واقعااون کلاس هشتم هست میره نهم و من نهم هستم میرم دهم

  51. واقعا چه سود از این سکوت و صبوری
    بعضیاتون چندساله عاشقید و حرف دلتونو نمی‌گید آخه چرا؟؟؟!
    سختش نکنید حتی دخترای مذهبی هم عاشق میشن و دوست دارن با عشق ازدواج کنن پس حتی اگر دختره مذهبیه چادریه یا اهل دوستی و این چیزا نیست بازم اگر نیتتون ازدواجه و عاشقشید بهش بگید حتما مطمعن باشید اونم خوشش میاد و به پیشنهادتون فکر میکنه
    پسرا هر کدوم واقعا عاشقید به دختر مورد علاقتون بگید همه دخترا دوس دارن که اگر پسری بهشون علاقه داره ابرازش کنه ازش باخبر شن خیلی وقتا علاقه دوطرفه س ولی دخترا اصلا بروز نمیدن یا از ترس و شان دخترونشون یا از خجالت به عهده پسره اول پیشقدم بشه پس حتما به اونی که دوسش دارید بگید شاید واقعا اونم اندازه شما عاشق باشه نترسید حتما علاقتونو بگید ولی اونایی که دنبال رل و دوستی هستین و سنتون کمه با احساس دخترا بازی نکنید لطمه سختی میخورن بیخیال شید

  52. سلام من به یه دختر علاقه دارم یعنی دوستش دارم از نظر صورت و زیبایی ساده هستش. فقط تو راه مسیر که میره به خونشون می بینمش ما هر دوتا بلوچ هستیم چطور نزدیک بشم بهش لطفاً راهنمایی بکنید تا جای که میدونید کمک کنید اصلأ باهاش حرف نزدم. سلام من دوستش دارم 18سالم هستش وکلاس 12 رشته انسانی واقعتش از اول مهر که مدارس باز شد. می دیدمش اول حسی نداشتم بعد از یک ماه بهش عادت کردم حالا از ته دل دوستش دارم اگر از دور ببینمش می‌شناسمش طرز راه رفتن حرکت رو میشناسم هر موقع میبنمش قلبم تند تند میزنه هیچ موقع نتونستم باهاش حرف بزنم راستش از یه طایفه قدرتمند و تعصبی هستش میترسم به خانواده ش بگه به نظر شما چیکار کنم اول از یه مسیر می رفت حالا از همونجا که من میرفتم میره در کل دختر پاک و ساده هستش

  53. ۱۹ سالمه تقریبا ۴ساله که از دختری خوشم میاد تقریبا هم سنیم از من کوچیک تره، دیر به دیر میبینمش بعضی وقتا خوابشو میبینم نمیدونم بهش بگم یا نه فامیل دورمون میشه دختر خواهر زن عموم میشه خیلی بش فکر میکنم

  54. وقتی ۴ ساله دوسش داری و نظرت عوض نشده و اگر قصد ازدواج باهاش داری پس بهش بگو چون دخترا تو این سن براشون خواستگار میاد تو هم که دوروبرش نیستی ممکنه ازدواج کنه یا کس دیگه دلشو ببره اگر مطمعنی میخوایش دس دس نکن بهش بگو

  55. خسته نباشید، من پسر 21 سالم هست و دانشجو رشته مهندسی هستم ، در دانشگاه از دختری خوشم اومده و قصد دارم بهش مستقیما ابراز علاقه کنم و بهش بگم که دوستش دارم و ازش خوشم اومده ، اما میترسم جواب منفی بگیریم در ضمن بگم در طول ترم دانشگاه او رفتار خوب و صمیمی با من داشته ، چیکارکنم به نظر شما تا جواب مثبت بگیرم ازش؟

    • بهش بگو مرد زندگی هستی تو هر سختی کنارش میمونی و کمکش میکنی و بگو میتونیم کنار هم درس بخونیم بهم کمک کنیم و من از پیشرفت تو حمایت میکنم خودتو حامی قوی براش نشون بده کسی که همیشه براش تکیه گاهه تو زندگی بهش بگو فقط به اون علاقه داری نه هیچ دختر دیگه بگو جدی هستی و هدفت ازدواجه بگو هر زمان بگی با خانواده میام خواستگاری رسمی بهش اطمینان بده واقعا دوسش داری و بهش وفاداری و تو زندگی برای خوشبختیش تلاشتو میکنی بهش بگو اگر جوابتون مثبت باشه همسر خوبی براتون میشم و نمیزارم هیچوقت از اینکه انتخابم کردی پشیمون بشی خودتو محکم و با جنم و عرضه نشون بده فقط تو دانشگاه به اون توجه کن تا ببینه چشمت فقط دنبال خودشه اگر کسی که میشناستت بره جلو دختره از خوبیات تعریف کنه البته بدون اینکه به روی خودش بیاره که منظور داره و میخواد نظر دختره بهت جلب بشه مثلا بگه این پسره خیلی خوب ومحترمیه یا هر خوبی که داری میتونه تاثیر داشته باشه اما اینکه در طول ترم رفتار خوب و صمیمی باهات داشته هم خیلی خوبه چون ازت بدش نمیاد و دید بدی بهت نداره پس احتمال جواب مثبت بالا میره اگر ناز کرد بگو چه انتظاراتی ازم داری بگو تا هر کدومو بتونم انجام بدم تا نظرت مثبت بشه و اینکه من راحت عقب نمیکشم چون خاطرتو میخوام و دوس دارم شریک زندگیم بشی و تو همون دختری هستی که میخواستم و از این حرفا که دلشو نرم کنه بهت کم کم عاشقت بشه پس برو بهش بگو امیدوارم جواب مثبت بگیری و خوشبخت بشین مهندس

  56. سلام من یه پسر خاله دارم که وقتی بچه بودم باهام مهربون بود ولی با دختر خالم نه اهنگاش رو بهم میداد وقتی کنارش تو مبل میشتم میخندید وقتی بابا ش میومد میگفت بلند شو برو نمیخوام تو دردسر بیوفتی. دستش برید بو د بخیه کرده بودن میخاسم دستش بینم تو حیاط نشسته بود رفتم ببینم اوفتیدم تو بغلش یه لحظه لبخند زدوسر شو اور د جلو بعد گفت سر هنگ نمیدونم به زبون دیگه گفته یا بد نیدم .؟ ولی زبان کره ای هم بلد هست. به نظرتون به کره ای گفته ؟ ازاون دفه دیگه نه بغلش رفتم نه لبخند زدم ؟ الان بزرگ شدم ۲۱ سالم و می خوام باهاش دوست شم میگم اگه بچگی هم دوستم نداشته به نظرتون نشانه هاش ینی دسم داره الان برم سنگ رو یخ نمیشم .؟

  57. سلام من از یک فردی خوشم اومده ولی واقعا از لحاظ خانوادگی ما چیزی به اسم ابراز عشق نداریم و باید در جا بریم خاستگاری الان من با ۱۵ سال سن به خودم شک میکنم که ایا این چیزی که بهش میگم دوست داشتن واقعیه یا یک چیز زود گذر چون خودم دچار بلوغ زود رس شدم در حال حاضر هم اگر شرایط مالی اجازه بده میخام علاقمو ادامه بدم و بتونم یک اموالی بلرای خودم داشته باشم که دختره رو بهم بدن فقط ترس من اینه که تو خانواده ی ما دختر رو تا به بلوغ میرسه شوهر میدن میترسم قبل از اینکه بتونم کاری کنم از دستم بپره

  58. من خیلی وقته ب کسی علاقمند شدم خیلی میبینمش و یجورایی همیشه جلو چشمامه..ولی هیچ راه ارتباطی بهش ندارم نمیدونم چطوری بهش برسونم ک بهش علاقمند شدم و دوسش دارم ی راهی هست میگم خودم برم جلوشو بگیرم بهش بگم چ حسی بهش دارم یه راهی هم هست اینکه واسطه بفرستم براش

    • خودت بری جلوش باش حرف بزنی بهتره شاید نخواد اولش کسی جز خودتون دو نفر باخبر بشه تا به نتیجه برسید بعدش با هم تصمیم بگیرید که چکار کنید و به خونوادها بگید ولی اگر سختته خودت بری جلوش و قصدت ازدواجه واقعا اشکال نداره واسطه بفرستی فقط یکی باشه که قابل اعتماد باشه نره همه جا پخش کنه

  59. سلام برابچ اقا من 13 سالمه میرم هشتم و ما تو ساختمونمون یکی هست روم کراش از 10 سالگی باهم پایین بازی میکردیم کلان رفیقای دختره بهم گفتن منم دوستش دارم اما روم نمیشع بگم چیکار کنم ناموسن اینستاشم داره هم سنمه

    • خب کاری نداره که اول به یه بهونه بش پیام بده سر حرف باز کن بعد کم کم باش هر چن وقت یبار ارتباط بگیر پیام بده استوریاشو ببین و ازین کارا یختون آب شد بش بگو دوست دارم

  60. خانم ۳۰ ساله مجرد و مقطع کارشناسی ارشد _ مشکل که نمیشه گفت بنده به همکار برادرم علاقه مند شدم و باتوجه به اینکه هیچ گونه راه ارتباطی بازیشون ندارم و بخاطر برادرم نمیتونم اقدامی بکنم بخوامم نمیشه و اگر برادرم متوجه بشه مطمعنا ناراحت خواهد شد . پیشنهاد شما برای بنده چی هست لطفا راهنماییم کنید سپاسگزارم

    • یک نفر که خیلی بهش اعتماد داری و میدونی به هیچکس نمیگه واسطه کن با پسره حرف زنه و از علاقه تو بهش بگه ولی به پسره بگه که مثلا تو خبر نداری که اون اومده پیشش حرف دل تو رو زده نظر پسره رو بپرسه و بهش بگه اگر دوست داره پاپیش بزاره ازت خواستگاری کنه یا اینک یکی که هر دو تون رو میشناسه از طرف خودش غیرمستقیم از خوبیای تو بگه و نظر پسره رو به تو جلب کنه و تشویقش کنه بیاد خواستگاریت ولی باید خیلی قابل اعتماد باشه که هر چی هم شد و اگر پسره نظرش منفی بود نره جایی بگه

  61. سلام من ۱۳ سالم و عاشق یک دختری شدم که فقط ۱۱ ماه از من بزرگتر و این دختره مذهبی و می ترسم که بهش بگم از دست من ناراحت بشه و اختلاف ایجاد بشه ، من یک آدم استرسیم و موندم بهش بگم یا نگم اگه بگم تو چه شرایطی بگم لطفا راهنمایی کنید، ممنون

    • اگر بالای ۲۰ سالت بود میگفتم موندم بهش بگم یا نگم دیگه چیه مگه میشه عاشق کسی باشی و بهش نگی اگر نگی که از دستش میدی و دیر بجنبی بغل یکی دیگس مذهبی و غیرمذهبیشم مهم نیست ۱۱ ماه هم مهم نیس اصن وقتی خودت برات مهم نباشه البته دختره هم باید راضی باشه با کوچیکتره خودش باشه ولی هنو بچه ای سنت بلوغه و عشقت زودگذر هنوزم کلی وقت داری بزار وقتی ۲۰ سال رد کردی اگر هنوزم عاشقش بودی بهش بگو

  62. سلام من به دختر خاله ام تو چت گفتم خیلی دوستت دارم و گفتم که به کسی نگه و بعد از چند دقیقه که پیام رو خوند نوشتم نظرت چیه نوشت نظری ندارم خداحافظ. فردا صبح بهش پیام دادم که من ۶ ماه سر تو درگیر بوده ام و تو رو به اندازه ی خواهرام دوست داشتم و بعد از اینکه پیام رو خوند و جوابی نداد نوشتم حق داری جواب ندی چون نفر بهتر از من برات هست و بعد از این ریزش نوشتم بگو عاشقانه من رو دوست داری یانه؟ نگفت که دوستت دارم و حتی نگفت که من تو رو دوست ندارم و نوشت کلینتون بیشتر ازین دراز نکن و من بهش گفتم یه سوالی ازت می پرسم آیا بهت گفتم دوست دارم ناراحت شدی و بهت برخورده؟؟ نوشت نه بعد نوشت زیاد پیام بدی بلاکت میکنم. منم نوشتم باش. الان منو دوست داره یا نه؟ باید چه کار کنم؟ اگه میشه راهنماییم کنین. ممنون

    • دخترخالت شوکه شده یدفعه بهش گفتی دوست دارم و بعدش بدون اینکه بهش فرصتی بدی تا فکر کنه ازش پرسیدی بگو عاشقانه دوسم داری یا نه خب چی بگه بهت به این سرعت هم معذب شده هم حتما نگرانه از جوابی که بهت میده بعدش قراره چی بشه یعنی بروز نداده چیزی ممکنه علاقه ای باشه ولی شاید از رابطه با پسرا خوشش نیاد اونم تو فامیل که آبروش در خطره بهش بگو علاقم برای ازدواجه میخوام نظر خودتو اول بدونم اگر موافقی به مامانم بگم بیایم خواستگاری ممکنه برداشت بدی کرده باشه از حرفت مثلا شاید برای دوستی و این چیزا دنبال رابطه باهاشی ولی کلا نحوه گفتنتم خوب نبوده میتونستی از جمله های بهتری استفاده کنی و وقتی بی محلی کرده یا سر بالا جوابتو داده نازشو بکشی و بهش بفهمونی علاقت پاک و واقعیه گفتن این جمله که از من بهتر برات هست هم خوب نبوده هم خودتو پایین اوردی هم شاید برداشت خوبی نکنه مثلا فکر کنه که اونو دختری میدونی که به پسرا پا میده ولی به روی خودش نمیاره اما کلا ممکنه علاقه باشه ولی نمیتونه تا خیالش از تو راحت نشده بروزش بده بهش فرصت بده و سعی کن بهش نشون بدی حسی که داری از روی هوس و برا دوستی نیست و اینکه با احترام و مودب باهاش حرف بزن و معذبش نکن ولی بهت نگفته نه و دوست ندارم پس احتمالا یکم تلاش کنی نظرش بهت مثبت میشه ولی همه چی احتماله چون بروز نداده چیزی

  63. سلام خسته نباشید من یه دختری دوست دارم(خودمم دخترم) میخوام دوست شیم نمیدونم بهش چی بگم یسال ازم کوچیک تره و خودش دوست داره نمیدونم بهش چجوری بگم دوستم شو نمیدونم چیکار کنم کلا نمیتونم دوست پیدا کنم بعنب چجوری بهشون بگم باهام دوست شین

  64. سلام من ۱۴ سالمه و رلم یکسالو سه ماه کوچیک تره
    من چارساله بایکی رلم عشقمون دو طرفس ولی خب هنوز نتونسته بهم اعتماد کنه چه کار کنم تا اعتمادشو جلب کنم؟

  65. سلام وقت بخیر من یک دختر هستم چهارده سالمه در روستا زندگی میکنم و در مدرسه مختلط درس میخونم یک هم کلاسی دارم پسر است الان دو سال است که به این پسر علاقه مند شدم نمیدونم چطور باید ابزار علاقه کنم میترسم دوسم نداشته باشه خواهش میکنم کمکم کنید

  66. سلام،من چجوری اعتماد طرف رو جلب کنم؟

    • بعد از ابراز علاقه پای حرفت بمون بش محبت کن توجه کن تو مشکلات کنارش باش کاری کن باهات احساس امنیت کنه رو حرف و قولی که میدی بمون مرتب حرفتو عوض نکن وفادار باش بش احترام بزار اگر پسری سریع خوانوادتو بفرست برا خواستگاری زود پاپس نکش اگر کسی مخالت کرد تلاشتو بکن تا راضیشون کنی وقتی بهت دل داد نامردی نکن و پاش بمون تا قبل ازدواجم بهش دست درازی نکن

  67. سلام من چندوقه رویه دختر کراشم ولی نمیتونم بگم دارم میترکم لطفا کمکم کنید

  68. من ۷سال عاشق کسی شدم ومیترسم بهش بگم که دوستش دارم واون ۶سال از من بزرگ تره باهام هم خیلی خوبه بهم اهمیت میده ولی هنوزنگفته که عاشقم هست یانه منم نمیتونم بهش بگم میترسم بگم وقتی میبینمش وباهام حرف میزنه کلا محوش میشوم و دست پاچه میشم ونمیدونم درس باهاش حرف بزنم استرس میگیرم و وقتی که میبینمش همش سوتی میدم نمیدونم چکار کنم هیمشه هم‌بهم اهمیت میده بهم توجه میکنه ولی هنوز‌نگفته که دوستم دارم

  69. من ۷سال عاشق کسی شدم ومیترسم بهش بگم که دوستش دارم واون ۶سال از من بزرگ تره باهام هم خیلی خوبه بهم اهمیت میده ولی هنوزنگفته که عاشقم هست یانه منم نمیتونم بهش بگم میترسم بگم وقتی میبینمش وباهام حرف میزنه کلا محوش میشوم و دست پاچه میشم ونمیدونم درس باهاش حرف بزنم استرس میگیرم و وقتی که میبینمش همش سوتی میدم نمیدونم چکار کنم هیمشه هم‌بهم اهمیت میده بهم توجه میکنه ولی هنوز‌نگفته که دوستم دارم حالا باید چکار کنم؟

  70. بنده یک پسر 18 ساله هستم ک از 11 سالگی تقریبا به دختر خانمی ک یک سال از من بزرگتره ، علاقه مند شدم ، حسی ک جاودانه و پاک بوده. سالهاست منتظر وقتی هستم ک بتونم بهش ابراز علاقه کنم و از اونجایی ک الان به ثبات شغلی و ذهنی رسیدم فکر میکنم وقتش شده ک حس‌م رو بهش بگم. مشکلی با صبر و کمی گذشت زمان ندارم ولی خب ترس از دست دادن او همیشه باهامه. بنظرتون چیکار کنم؟ بنظرتون برای ابراز علاقه با صمیمی ترین دوستش صحبت کنم یا خودم و شخصا پیام بدم ؟ میشه کمکم کنین

    • ۱۸ سالته گفتی به ثبات ذهنی و شغلی رسیدی خب این خیلی خوبه ولی اگر مطمعنی که عشقت به این دختر هم به ثبات رسیده و چن سال دیگه از سرت نمیفته با بالا رفتن سنت حتما بهش بگو دوسش داری چون گفتی یه سال بزرگتره پس ۱۹ سالشه وقت ازدواجشه براش خواستگار میاد و یدفع بدون اینکه فرصت ابراز علاقه پیدا کنی میدنش به یکی دیگه پس فرصت از دست نده و هیچ وقت یه سال بزرگتر بودنشو بعدن نزنی تو سرش یا پشیمون بشی به خودش مستقیم بگو یا اگر شرایط خواستگاری داری رسمی خواستگاری کن با خوانواده پای دوستاشو نکش وسط اصن ممکنه حتی کارتو خراب کنن این واسطه ها یا خودت یا کسی از خونوادت واسطه بشه که هیچکس قابل اعتمادتر از اعضای خونوادت نیست خواهر اگر داری خوبه واسطه شه

  71. سلام خودت شخصا پیام بده و بهش بگو بنظرم درست اومد اول به خودتون بگم چون شاید بدش بیاد کسی رو واسطه کنی و نخواد فعلا کسی جز خودتون دوتا خبر داره بشه

  72. سلام من چند سال پیش در سن 15سالگی سه ماه در شهرستان کار میکردم و در طول این 3ماه عاشق یه نفر شدم که دوسال ازم کوچکی تره و در این 3ماه من با او دیدار های زیادی داشتم ولی هیچ وقت روم نشد بهش بگم که دوست دارم و الان که 18سالم شده هنوز دوستش دارم و اینکه خونه‌ی ما به آنها دوره و دیگ اونو سال به سال هم شاید نبینم به طوری که همیشه و هر لحظه به یادشم و سعی میکنم تلاش کنم یه شغلی خوب به دست بیارم کمی خودمو جمع کنم و ازش خواستگاری کنم ولی نگرانی من اینه که او شاید زود تر ازدواج کنه و نمی‌دونم اونم منو دوست داره یا نه نمی‌دونم والا چه کنم

    • سلام مگر نمیگی عاشقشی و داری تلاش میکنی که کار خوب جور کنی بری خواستگاریش وقتی اینقدر تصمیمت جدیه و داری براش تلاش میکنی نباید بزاری تلاش و علاقت بی نتیجه بمونه ولی وقتی به دختره نگی دوسش داری و تصمیم به ازدواج باهاش داری در واقع باعث میشی تلاشات به نتیجه نرسه چون اون دختر حتی اگر حسی بهت داشته باشه و تو اقدامی نکنی فکر میکنه تو دوسش نداری و بیخبر از تو ممکنه به خواستگار دیگه ای جواب مثبت بده یا بزور شوهرش میدن تو باید بهش حستو بگی اونم اگر دوست داشته باشه فعلا خواستگاراشو رد میکنه یه فرصتی بهت میده تا بری خواستگاریش پس هر طور شده برو دیدنش یا هر راهی میتونی ارتباط بگیر باش بهش بگو چه حسی بهش داری و داری واسش تلاش میکنی تا راحت از دستش ندی چون یه دختر هر لحظه ممکنه خبر ازدواجش بیاد یدفع غافلگیر نشی درسته سنش کمه ولی اگر بزاری همینطور زمان بره اونم خواستگاراش زیاد میشه یا ممکنه یه پسر دیگه عاشقش کنه که کلا از دستت میره

  73. من عاشق پسری هستم که حاضرم جونمو براش بدم ولی اون حتی جواب پیاممو نمیده????سه سال عاشقشو اما هیچی به هیچی ای کاش میمردم ????

  74. چند وقته از یکی خوشم اومده و واقعا دوسش دارم دو سالازار من بزرگ تره یه روز دوستام رفتن بهش گفتن که روش کراشم و بر خلاف تصورم واقعا واکنش خوبی نشون داد و ذوق کرد منم دلم میخواد باهاش حرف بزنم ولی دوستاش هی بهش می‌چسبن و یه جورایی حس میکنم دوستاش نمیزارن نزدیکش بشم چند روزیم هست رفتارش باهام عوض شده و اصلا حسی خوبی ندارم حس میکنم همه چی تقصیر دوستاشه و شست و شو مغزیش دادن چون چند بار شنیدم که دوستاش بهش میگن حواست و جمع کن تو دوسال ازش بزرگتری و اون بچست ? واقعا نمی‌فهمم چرا باید همچین چیزایی رو دوستاش باید بهش بگن …

  75. من عاشق یکی از دختر های اقوام هستم ولی میترسم بهش بگم نمی‌دونم اونم منو دوست داره یا نه
    یکبار بهم گفت بیا شجاعت حقیقت بازی کنیم بعد ازم سوال پرسید که بین اون و کسی که عاشقشم کدومو انتخاب میکنم منم سعی کردم از زیر جواب دادن در برم اونم گفت :هانی من جوابمو گرفتم بعدش بچه پاچه خوار فامیل اومد دیگه نشد ادامه بدیم
    واقعا سر درگمممم که این که گفت یعنی چی …..

  76. سلام اسم من امیر 16 سالم من 4 سال عاشق دختری به نام بیتا شدم که 1 سال از خودم بزرگ
    من به خاطر رفت و آمد زیاد خانواده ها می ترسم بهش بگم می ترسم بعدش به خانوادم بگه
    این دختر که من عاشقشم دختر دوست مادرم
    تو را خدا یکی به من کمک کنه که بعد از 4 سال بهش بگم دوستش دارم

  77. امیر وقتی عاشقی باید علاقت بگی بهش وگرنه از دستت میره وقتی عاشقی مهم نیست کسی بفهمه یا نه ترس هم جلو هر کاری که میخوای بکنی میگیره بهش بگو و ازش بخوا فعلا بین خودتون باشه تا بعد مطمعن باش دختره هم دلش نمیخواد همه بفهمن چون اون ترس و نگرانیش از تو که پسری بیشتره ولی یسال بزرگتره ازت ۱۶ سالتم بیشتر نیست از درس و مشقت نیوفتی یوقت

  78. سلام
    من یک دخترم که عاشق یک دختر توی یک کلاس هم پایهتوی مدرسمون خودمون شدم . حس میکنم اون ازم متنفره ولی من خیلی دوسش دارن . حتی براش کادو هم میگیرم،کادوهایی که دوست داره. اون ننی دونه که من دوسش دارم و از طریق دوستام توی اون کلاس بهش میرسونم. لطفا بهم بگین چی کار کنم که بهش نزدیک بشم. اون خیلی عصبی هست .

    • من همین هستم
      من عاشق اون دختر هستم
      ولی نمی دونم چطور بهش بگم
      توروخدا کمکم کنید
      من واقعا میترسم
      اون خودش رل داره

  79. سلام من ۳ ساله عاشق یه پسری شدم. بیشتر وقتا که با دوستام میرفتم پارک اونو میدیدم. بعضی وقتا اون نمیومن یه پسری میومدو میشست تو پارک و وقتی منو میدید به یکی زنگ میزد و چند دقیقه بعد کراشم با دوستاش میومد
    من به خاطر دانشگاه و امتحانات ۲ هفته با دوستام بیرون نرفتم. یه روز دوباره با دوستام رفتیم بیرون ، هرچقدر منتظر موندم کراشم نیومد اون پسره اومد ولی بهش زنگ نزد. ۱ساعت بعد اون با یکی از دوستاش اومد من هم نزدیکش وایساده بودم ولی مثل قبل نگام نمیکرد هرچی هم من بهش نگاه میکردم بی توجهی میکرد. نمیدونم اون می دونه من دوسش دارم یانه ولی من قبلا هرچی سمتش میرفتم اونم میومد سمتم ولی الان نه الا هرچی میرم سمتش خودشو دور میکنه
    توی اون محله برای همه حرف در میارن برا همین برای من مشکله که بهش بفهمونم دوسش دارم. میشه بگید چطور بهش بفهمونم دوسش دارم لطفا کمکم کنید

  80. من میخوام به عشقم بگم دوسش دارم و میترس اگه بگم رابطه خانواگی مون به هم بخوره چی کار کنم

  81. اگر فقط عشقتو با ترس از دور نگاه کنی و نتونی بهش بگی دوسش داری چون شاید رابطه خونوادگی بهم بخوره و هیچ تلاشی نکنی واسه داشتنش این عشق به چه دردت میخوره وقتی وصالی توش نباشه و اون هیچوقت نفهمه دوسش داری بجهنم که چی میشه وقتی دوسش داری باید بهش بگی و واسش بجنگی که حسرتشو نخوری پس بگو بهش
    اول به خودش بگو نظرشو بپرس اگر مثبت بود به خونواده ها بگین اینطوری اونم راحت تر نظرشو میگه لازم نیست همون اول همه رو خبر کنی

  82. سلام من دخترم، 14سالمه. عاشق یکی ازپسرای محلمون هستم حدودا22یا23سالشه. اولین بارکه دیدمش زیرچشمی بهم نگاه میکردو وقتی من نگاهش میکردم چشاش و ازم میگرف. فهمیدم که خیلی بهم توجه میکنه، چندوقت صبرکردم تا خودش بهم ابراز علاقه کنه و توی این مدت خودم خیلی عاشقش شدم و بهش پیام دادم ومنو رد کرد و بلاکم کرد. اما بازم هروقت که توی خیابون ردمیشم و نگاهش میکنم زل میزنه توی چشام ویه جور خاصی نگاهم میکنه و باهام حرف میزنه اما من واقعا عاشقشم وبدون اون نمیتونم زندگی کنم. ایشون دختر سبک وخیلی باز رو نمی پسنده. منم سعی میکنم سرسنگین باشم. اما توروخدا ازتون خواهش میکنم راهنماییم کنین تا کاری کنم بهم علاقه مند بشه و خودش جلو بیاد. چیکارکنم که بدون سبک بازی ازم خوشش بیاد و قصدش واقعا موندن باشه؟ ?

  83. من یه دخترم روی ی دختر کراش زدم خیلی دوسش دارم. به دوست دختره گفتم بره ازش بپرسه که منو دوست داره؟ جواب دختره این بود که: درمورد حسم مطمعن نیستم. ما کلا فقط ی بار با هم حرف نزدیم اونم وقتی حالم بد بود.چجوری بهش اعتراف کنم؟ لطفا کمکم کنید من خیلی دوسش دارم خیلی خیلی خیلی

  84. سلام یه چند وقته عاشق پسر همسایمون شدیم
    فک میکنم اون منو دوس داره اما میترسم که بهش بگم چون مامانم با این کار مخالفت مکنه
    من هرشب هر دقیقه هر ساعت بهش فک می کنم دارم دیونه میشم
    شاید یه روز این این پیام ببینه

  85. عاشقم عاشق پسر همسایمون

  86. سلام من نمیدونم از کجا شروع کنم اولا شما میگی ممکنه عشقمون واقعی نباشه ولی خب من داستانم رو تعریف میکنم این دختر خانوم قصه ی ما هم بازی بچگی ماست رفت و آمد خانوادگی داشتیم البته الان که بزرگ شدیم دختر خانوم قصه ی ما ۲۰سالشه و من ۱۷ودیگه مثل قبل رفت وآمد خانوادگی نداریم
    من دوسش داشتم نه به عنوان عشق ولی مادرم وقتی اومد گفت که من از این دختر خوشم میاد من بیشتر نسبت بهش علاقه گرفتم طرف مقابل عکاسه و دانشجو ترم اول هم هست این فاصله سنیمون شاید یکم اذیت کنه ولی خب من بعضی شبا تا صبح به عکسش نگاه نکنم خوابم نمیبره یک بار اومده بود خونمون کش موش رو یادش رفته بود برداره و جا گذاشته بود من الان تقریبا اون کش رو توی دستم نگه میدارم و میخواستم بهش برگردونم ولی خب نگه داشتم مادرم از اون دختر خیلی خوشش میاد و من هم خوشم میاد ولی نمیدونم عشقم واقعی یا نه میشه ی راهنمایی کنید

  87. سلام، من 22 سالمه و در محیط کار با یه دختری آشنا شدم که تقریبا هم سنیم و من بهش علاقه دارم و دوست دارم آیندمون مشترک بشه ولی نمیتونم بهش بگم، اخه اگه مطمئن بودم که اون از من خوشش میاد اصلا دست دست نمیکردم حتی یه لحظه. حدود چندماهی میشه که علاقه تو من شکل گرفته و از نه شنیدن میترسم. البته اینم بگم بعضی وقتا خیلی خوشروئه و لبخند داره و بعضی وقتا اصن اهمیتی نمیده بهم و اینکه مجرد هم هست، نمیدونم چیکار کنم، بهش بگم نگم. نمیدونم. البته اینم بگم که شمارشم دارم ولی فکر میکنم باید رودررو بهش بگم که شهامتمو نشون بدم، نهایتا به دوستاش و بقیه میگه و مدیریت منو اخراج میکنه که اصلا هم با این موضوع مشکلی ندارم?

  88. ناشناس به حسین

    حسین جان اگر از علاقت مطمعنی حتما به دختری که دوستش داری ابراز علاقه کن و بهش بگو قصدت ازدواج و خیره چرا باید ناراحت بشه یا بره به بقیه بگه که برای خودش حاشیه درست کنه اصلا نگران نباش چه رو در رو چه با پیام فرقی نمیکنه محترمانه بهش بگو تا بعد برات حسرت نشه ممکنه علاقتون دوطرفه باشه و دخترخانم بروز نده که طبیعی هم هست این تو هستی که باید پیشقدم بشی انشالله خوشبخت بشی

  89. من عاشق یک دختر شدم
    اون واقعا خوشگله و من از تههه دل دوسش دارم
    ولی..‌.
    میترسم وقتی بهش بگم از طرف دوستاش و دوستام و یا حتی خودش مسخره بشم
    دارم کم کم بهش نزدیک میشم

  90. منم خیلی کیس دارم ولی نمیتونم بهش بگم اگه شما بلدید بگید

  91. محمدرضا یا رو در رو بهش بگو یا شمارشو گیر بیار بهش پیام بده اول سلام کن خودتو معرفی کن بعد بگو یه حرفی هست که مدتیه میخوام بهتون بگم بعدش اینو بنویس که
    تنها دختری که توی زندگیم بعد از دیدنش خواستم یه عمر شریک زندگیم باشه شمایید قلب من فقط به شما تعلق داره لطفا در مورد حرفم فکر کنید و اجازه بدید رسمی خدمت برسیم یا میتونی هر حرف دیگه ای داری بعد از این چندتا جمله ابراز علاقه بهش بگی بیخیال دیگه وقتی دوسش داری باید از یجا شروع کنی سختش نکن وگرنه میپره از دستت

  92. باشگاه من مختلطه و من عاشق سرمربیم که خانومه شدم
    یه ساله و خیلی دلم میخواد یه جوری بهش ابراز علاقه کنم
    هم سنین و جفتمون مجرد

  93. چقدر بی کارید
    منم بیکارم

  94. من خودم وقتی 12 سالم بود رو معاونمون کراش بودم ولی چون خیلی شیطون بودم اون از من مطنفر بود :))))))

  95. سلام من عاشق و پسر عموم هستم
    از سن ۱۰ سالگی الان ۸ ساله که شده باز دوستش دارم
    پسر عموم زیاد بهم نگاه نمیکنه ولی من بهش که نگاه میکنم و اون هم وقتی یک لحظه بهم نگاه میکنه وچشم تو چشم میشه اصلا چشمش رو بر نمی گردونه بهم زول میزه یعنی چشم تو چشم به نظرتون نشونه هست
    بعد داشتم حرف میزدم بالا سرش که بودم دیدم گوش آورده بالا میخواد حرف منو گوش کنه
    بعد بهم خنده میکنه از دور یا نزدیک که ۴ بار برام پیش اومده این کارو کرده من جواب خندش رو دادم
    به نظرتون چیکار کنم خیلی دوستش دارم بعد یک جا بودیم که اون من وخواهرش بود خواهرش گفت بیا بریم ازم عکس بگیر و از من کم یا متوسط از من دور شدن که بره پیش درخت ها عکس بگیره بعد خواهرش اومد رفت بالا ولی پسر عموم هی میرفت می یومد هی گوشی نگاه می کرد می رفت می یومد چون من تنها نشسته بودم حس کردم از لای در خدا بهم نگاه میکنه یا عکس می گیره به جز ما دوتذ کسی نبود که تا مادرش اومد زود اومد رفت بالا به نظرتون چرا
    راهنمایی کنید لطفا به نظرتون دوستم داره ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید