خانه / پرسش و پاسخ روابط عاطفی / چگونه به طرف مقابل بگویم دوستش دارم؟ راه های ابراز علاقه به دختر پسر
بگویم دوستش داریم

چگونه به طرف مقابل بگویم دوستش دارم؟ راه های ابراز علاقه به دختر پسر

قبل از اینکه بفهمیم چطوری به طرف مقابل خود بگوییم دوستش داریم ابتدا مهم است در مورد این احساس دوست داشتن خود اطمینان قلبی داشته باشیم. به نظر می‌رسد همه در حال گفتن جمله ” دوستت دارم ” به طرف مقابل خود هستند، حتی افرادی که به صورت آنلاین با هم دوست می‌شوند و هنوز یکدیگر را ملاقات نکرده‌اند!

این یک عشق واقعی نیست. لازم است قبل از اینکه به کسی بفهمانید که دوستش دارید، بدانید که معنی عشق چیست. ما برای هر چیزی از کلمه دوست داشتن استفاده می‌کنیم و به نظر می‌رسد در یک روز به‌دفعات زیادی آن را به کار می‌بریم. چند بار گفته‌اید که “من این موسیقی را دوست دارم،” یا “آن پیتزا را دوست دارم؟” بنابراین، به نظر می‌رسد که عشق می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد.

راههای ابراز علاقه به دختر و پسر

شیوه عادی ما برای به‌کارگیری کلمه عشق خیلی زیاد شده و ما فراموش می‌کنیم که این یک مشکل بزرگ است. ما از کلمه عشق با اینکه مطمئن نیستیم چه معنی  دارد استفاده می‌کنیم.

بنابراین چگونه می‌توانیم بدانیم چیزی که احساس می‌کنیم یک عشق واقعی است یا خیر؟ و شما نمی‌خواهید به کسی که دوستش ندارید بگویید که دوستش دارید زیرا این کار می‌تواند فریب دادن طرف مقابل باشد.

برای مثال، اگر شما به پسر یا دختری که عاشقش نیستید بگویید دوستش دارم و او انتظار بیشتر ازآنچه به او می‌خواهید بدهید داشته باشد چه می‌شود؟

بنابراین، قبل از اینکه به دوست دختر یا دوست پسر مورد علاقه خود بفهمانید که دوستش دارید مطمئن شوید که عشق شما همان فردی است که با او هستید. گفتن کلمه دوستت دارم به کسی که واقعاً مطمئن نیستید او را دوست دارید، می‌تواند برای یک رابطه مخرب باشد. در چنین شرایطی، طرف مقابل به شما احساس دلبستگی می کند و اگر تصمیم بگیرید بعدها با او قطع رابطه کنید، او عمیقاً دل‌شکسته می‌شود.

مطلب مرتبط: از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد

چگونه بفهمید کسی را دوست داریم یا عاشقش هستیم ؟

در شروع رابطه دوستی اگر شما حتی پسر یا دختر مورد علاقه خود را ندیده‌اید، احتمالاً نمی‌توانید عاشق او باشید. رفتار مردم در دوستی آنلاین وقتی با شما حرف می‌زنند یا وقتی تماس تلفنی دارند با آنچه در زندگی واقعی انجام می‌دهند متفاوت است.

درواقع، بیشتر مردم درباره چیزی که هستند دروغ می‌گویند و حتی از نام ها و عکس‌های جعلی و مستعار در دوستی آنلاین استفاده می‌کنند. بنابراین ممکن است شما حتی با شخص مورد علاقه خود در ارتباط نباشید.

 به‌طور مشابه، اگر شخصی را فقط در مدت‌زمان یک هفته بشناسید، احساس شما در تقابل عشق یا هوس احتمالاً یک هوس است یا ممکن است که شما درواقع فقط از این فرد خوشتان بیاید. در حقیقت، برای شناخت و آشنایی کامل از طرف مقابل ممکن است نیاز به صرف چندین ماه زمان و برقراری ارتباط صحیح با او داشته باشید.

برخی از افراد ابتدا تلاش می‌کنند به نحوی رفتار کنند که از شما خوششان می‌آید و شخصیت واقعی آن‌ها در مدت کوتاهی آشکار نمی‌شود. بنابراین، شناخت شخصی که باور دارید عاشقش هستید بیش از چند ماه زمان خواهد برد.

مطالب مرتبط: از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد

برای مشخص شدن این موضوع که آیا شما عاشق هستید، می‌توانید درباره احساسات خود با او گفتگو کنید یا اینکه می‌توانید با یک درمانگر در سایت مشاوره باما‌ ‌‌‌‌مشورت کنید. گاهی اوقات گفتگو با فردی که خارج از رابطه شماست می‌تواند به شما کمک کند تا ببینید شما و عشقتان تا چه اندازه به حفظ رابطه پایدار علاقه‌مندید.

این‌که شما تا زمانی که کاملاً مطمئن شدید صبر کنید به‌مراتب بهتر است و سپس روشی را برای ابراز احساسی که نسبت به عشق تان دارید تدبیر کنید. برنامه‌ریزی مهم است، ولی تقریباً نه به‌اندازه معنی و اطمینان از بیان کلمه‌ها.

ابراز عشق خود به شخصی که با او در رابطه دوستی هستید مسئله مهمی است. این بدان معناست که شما به دنبال حفظ رابطه عاشقانه و یا حتی ازدواج هستید.

چگونه برای اولین بار بگوییم دوستش داریم یا عاشقش هستیم؟

چند راه وجود دارد که می‌توانید عشق خود را به کسی ابراز کنید. شما می‌توانید به‌طور مستقیم به او بگویید یا وقتی در کنار او نشسته‌اید و یا او را در آغوش گرفته‌اید. می‌توانید قبل یا بعد از ملاقاتتان به او بگویید. هرکدام را که با آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

شما می‌توانید به‌طور ناگهانی درحالی‌که کاری را انجام می‌دهید که هردوی شما از آن لذت می‌برید به او بگویید دوستش دارید. مانند پیاده روی در ساحل یا تماشای فیلم محبوب خود در سینما.

یکی از بهترین زمان‌ها برای گفتن جمله دوستت دارم می‌تواند بعد از مدت کوتاهی دور شدن از او باشد. درحالی‌که او دور شده است ممکن است متوجه شوید که دلتان برایش خیلی تنگ شده و با خود فکر می‌کنید که ای‌کاش او نیز چنین احساس متقابلی به شما داشته باشد. گفت‌وگویی که در ادامه می‌تواند منجر به مسئله بزرگی شود.

همچنین شما می‌توانید از طریق نوشتن به کسی بگویید که او را دوست دارید. وقتی برای اولین بار آن سه کلمه را می‌گوید اگر به‌جای پیامک دادن، شبکه‌های اجتماعی و یا از طریق تلفن با دست بنویسید، پرمعناتر است.

یک نامه کامل که شامل حقیقی‌ترین احساس تان است، می‌تواند صمیمی و عاشقانه باشد، اما اگر نابهنگام آن را بیان کنید ممکن است طرف مقابل را بترساند و او را از شما دور کند. اگر شما تصمیم گرفته‌اید که احساس خود را از طریق نوشتن بیان کنید، درباره احساسی که دارید مطمئن شوید که جدی هستید و اینکه برای بیان آن در رابطه خیلی زود نباشد.

مطالب مرتبط: مشاوره ترک خود ارضایی

چطور به پسر یا دختر مورد علاقه بفهمانیم که دوستش داریم؟

 این به رابطه و خصوصیات اخلاقی زوج بستگی دارد. بعضی از افراد نسبت به مسائل، عادی‌تر برخورد می‌کنند و شما ممکن است احساس راحتی کنید و صریحاً به او بگویید دوستش دارید. بعضی‌اوقات، اگر درباره این موضوع ناراحت هستید بزرگ کردن آن، مشکلی از شما حل نمی‌کند. فقط گفتن گاه‌به‌گاه”به‌هرحال، من دوستت دارم “ممکن است برای همه درست نباشد، اما در برخی روابط ممکن است عالی باشد.

البته ممکن است عشق همیشه بهترین زمان‌بندی را نداشته باشد. شرایطی پیش خواهد آمد که شما یا شریک زندگی تان درزمانی عشق خود را ابراز کنید که دیگری برای شنیدن آن آماده نیست. اگر این اتفاق بیفتد، واضح است که نباید انتظار “من دوستت دارم” متقابل را داشته باشید، زیرا ممکن است او هنوز آمادگی شنیدن جمله دوستت دارم را نداشته نباشد.

انتظار بیش‌ازحد در رابطه باعث می‌شود که شریک زندگی‌تان احساس دستپاچگی کند یا به ناچار دروغ بگوید، که هردوی این‌ها می‌تواند به پایان رابطه دوستی منجر شود. مهم نیست چه موقع و چگونه به او می‌گویید دوستت دارم. اگر فقط می‌خواهید که او بگوید شما را دوست دارد، این کار را انجام ندهید زیرا برخی از افراد ممکن است نتوانند مدت طولانی این حرف را بزند و برخی نیز ممکن است هرگز نتوانند صریحاً آن را بیان کنند.

آمادگی داشته باشید که همان جمله تکرارشده را متقابلاً نشنوید، زیرا ممکن است هردوی شما در این مورد هم‌عقیده نباشید.

 همیشه به معشوقه خود بگویید، اشکالی ندارد که او احساسی شبیه به شما ندارد و اینکه شما بدون توجه به تصمیمش، او را دوست خواهید داشت و حمایتش می‌کنید، حتی اگر بدانید کسی که دوستش دارید شما را دوست ندارد‌.

اما ممکن است به این دلیل باشد که او هنوز آمادگی گفتن جمله دوستت دارم به شما را ندارد. بنابراین صبور باشید و فقط به دوست داشتن خود ادامه دهید.

در صورت نیاز به گرفتن مشاوره ازدواج با شخصی که به او علاقه مند هستید و دوستش دارید، می توانید با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط: ازدواج در سن کم

چگونه ابراز احساسات کنیم؟

سلام. پسرم ۱۷ سالمه. حس میکنم نسبت به همسن و سالام آدم عاقل تری هستم و جهان بینی خیلی متفاوتی باهاشون دارم(مثلا همین که از الان برای ده سال آینده ام برنامه دارم و اهدافم هم کامل مشخصه و در جهتشون دارم پیش میرم(مثلا کار پیدا کردن) که خب بعضی از این اهدافم رو همسن هام شنیدن خنده شون میگرفت و ظاهرا اصلا در این وادی ها نیستن). تقریبا یک ماهی میشه که از یکی خوشم اومده و دو سه هفته خودم بررسیش میکردم و به هزار جور بدبختی چند روز پیش پدرم رو هم در جریان گذاشتم و خب برخلاف انتظارم پدرم برخورد نسبتا مناسبی داشتن و گفتن از این احساست احساس گناه یا جرم نداشته باش فقط فعلا اون فرد مورد نظر رو بررسی کن تا اطلاعات بیشتری ازش بدست بیاری و بشناسیش تا کم کم موقعش برسه و خب حرفشون کامل منطقیه و قبول کردم.
به نظر آدم با شخصیتی میاد(من آدم سبک نمی پسندم همین که ازش خوشم اومده یعنی سرسنگینه) و خب فعلا در همین حد میدونم که ظاهرا سطح خانواده شونم یا مشابه خودمونه یا کمی بالاتر(دقیق نمیدونم حدس میزنم) از لحاظ تحصیلی هم بیشتر از خودم نباشه کمتر نیست.
شرایط خودمم اینجوریه که یه سال رو جهشی خوندم و امسال کنکورم رو هم دادم و خوب هم دادم و انشالله امسال میرم دانشگاه. ظاهرا به خاطر همین درسم قراره خدمتم به صورت پروژه ای برای دولت باشه ولی خب خودم خدمت نظامی رو هم دوست دارم حالا اینکه تصمیم بگیرم برم یا نه رو هنوز مطمئن نیستم ولی فقط منظورم اینه که شرایط نرفتنش رو دارم. برای کار هم برنامه داشتم امسال برم دنبالش ولی به پیشنهاد درست و منطقی یکی از آشناهامون قرار شد اول یه سال برم دانشگاه و خودم رو به اساتید نشون بدم و منتظر باشم که اونا بهم پیشنهاد همکاری بدن چون اگه الان برم قرار نیست پیشنهاد خوب و خاصی شایسته ی توانایی هام ازشون بگیرم. خلاصه اینکه بر اساس حرفایی که با بابام زدیم تقریبا چهار پنج سال دیگه توانایی خواستگاری رفتن رو دارم و تا اون موقع قراره که فقط سعی کنم بیشتر بشناسمش و دنبال فرصت برای ابراز احساساتم هم بگردم. ولی یه مشکلی که وجود داره اینه که کی باید بهش احساساتم رو بیان کنم که هم خودم خوب شناخته باشمش و هم اون با کس دیگه ای وارد رابطه نشده باشه و کلا همه چی کنسل بشه. این رو هم بگم که گزینه ی خیلی مناسبیه و منطقا افراد مناسب هم خاطرخواه زیاد دارن و از این میترسم که اصلا احساساتم رو نگفته باشم و از دستش بدم.
هدفم کامل ازدواجه با اینکه اعتقادات مذهبی قوی ای ندارم ولی با روابط عشقی نامشروع کامل مخالفم و تا این لحظه هم با دختری دوست نبودم برنامه هم دارم به جز همین موردی که گفتم تا اون موقع با کسی وارد رابطه نشم، فقط رابطه ی فانتزی مدنظرم اینجوریه که احساساتم رو زودتر از زمانی که شرایط رفتن زیر یه سقف داشته باشم رو بیان کنم و دو سه سالی با اطلاع خانواده هامون با هم باشیم تا شرایطم یکی یکی اوکی بشه.
یه مشکل دیگه هم دارم و اون اینه که با توجه به شناختی که از خودم دارم خیلی آدم خوب و باشعوری ام و خوب بودن اخلاقم رو هرکی که منو میشناسه گفته(مخصوصا معلما و اساتیدم حتی اونایی که قرار نبوده ازشون نمره بگیرم، چون خودم رو به خاطر علمی که بهم یاد میدن مدیونشون میدونم)، با ادبم و تاحالا به جز یه بار فحش ناموسی ندادم( کم به خاطرش ضرر نکردم و خیلی پیش اومده به این خاطر که طرف مقابلم بی ادب بوده بحث رو باخته باشم ولی بازم از کارم راضیم) و طرز فکرم هم که گفتم از سنم جلوتره(بخشیش به خاطر جهشم و اینکه در کنار افراد بزرگتر از خودم بزرگ شدمه)، منتها بخش خیلی زیادی از اینایی که گفتم رو نمیتونم در رفتار معمولیم نشون بدم و فقط کسی که یه مدت زیادی باهام آشنا باشه متوجهشون میشه. مطمئنم ایشون وقتی من رو بشناسه قطعا از لحاظ رفتار و اخلاق ازم خوشش میاد فقط نمیدونم چجوری اینارو یکمیش رو از قبل نشونش بدم که در اون تصمیم گیری اولیه اش قبولم کنه تا حالا بعدا بیشتر باهام آشنا بشه.
ممنون میشم راهنماییم کنید???

821 دیدگاه

  1. من یه دخترم و فقط 15 سالمه 5 ساله عاشق پسر همسایه مون که محل کارش کنار خونمونه شدم و چون ازش خجالت میکشم و حس میکنم چون با برادرم دوسته بهش میگه.
    یجوری هم ازش میترسم نمیدونم چرا؟
    تورو خدا کمکم کنید خورد و خوراک ندارم مامانم اینا هم دارن بهم شک میکنن و هی گوشیمو چک میکنن فقط کمکم کنید.

  2. من عاشق یه پسری شدم که نمیتونم بهش بگم چون منطقه محله ما تجاری هستش میترسم به عشقم بگم دوست دارم چون محل کاد خودش هم اینجاست من پنج ساله خورد و خوراک ندارم دارم دیوونه میشم شاید بگین شما اصلا معنی عشق رو میدونید؟اگه نمیدونستم پنج سال بدون اینکه یه کلمه باهاش حرف بزنم نظرم عوض میشد تورو خدا کمکم کنید

  3. سلام دخترم
    شما همانطور که خودتان میدانید سن تان برای مسائل عاطفی خیلی پایین است شما می‌گویید 5 سال است به آن پسر علاقه دارید یعنی از 10 سالگی در سن کودکی و نوجوانی اما خوب اگر این عشق را واقعی هم در نظر بگیریم و به دور از هیجانات سن شما با این حال برای ازدواج هنوز زود است و این پسر هم تا به حال به شما ابراز علاقه ای نکرده ممکن است احساستان یک طرفه باشد اما اگر می‌خواهید نظر او را بدانید از طریق یک واسطه قابل اعتماد می توانید این کار را انجام دهید اما اینکه خودتان با این سن کم اقدام به ابراز علاقه کنید برایتان خوب نیست. باید پسر برای پیشنهاد ازدواج و ابراز علاقه پیش قدم شود.

  4. من بهشون میگم بیان تو این سایت از عشق همیدیگه با خبر بشید. ب همین راحتی:))

  5. پسر را که دوست دارم همش با هم حرف میزنه من به خواهرش هم گفتم
    برادرش را دوست دارم الان اونم میدانه من برادرش را دوست دارم چند بار میخواستم بگم براش
    اما نمی توانم اون پسرم بهترین دوستم است هر روز هم من اونا میبینم باهاش حرف میزنم من اونا زیادی دوست دارم نمیدونم چیکار کنم میشه کمه مشوره برام بدهید

  6. پسری را دوست دارم نمیتونم بهش ابراز کنم برام سخته روشو ندارم اونم دقیقا مثل خودمه. لطفا منو راهنمای کنید. با تشکر.

  7. من عاشق دختری هستم که اون پسر دیگه رو دوست داره و الا پسره اون رو ول کرده چگونه ابراز علاقه کنم

  8. به اون دختر محبت کن و با رفتارت بهش نشون بده که دوسش داری و خودتو حامی براش نشون بده وقتی نظرش به تو جلب شد ازت خوشش اومد اونوقت رک و راست بهش بگو بهت علاقه دارم و قصدم جدیه اگرم نه گفت تو بازم سر حرفت بمون تا بفهمه علاقه ای که داری راسته اون موقع اونم بهت علاقه پیدا میکنه و دلش برا تو میشه

  9. سلام آرزوی خوشبختی برای همتون
    من ۲۲سال سن دارم، عاشق یه دختری شدم که نمیدونم اون هم منو دوست داره یه ن به خاطر این کارم نمیتونم جلو برم وقت ازداوجه براش منم‌که پیه یه کارم یعنی یه هدف دارم بین یه دوراهی قرار گرفتم، نمیتونم شروع به کار کنم یا ازدواج
    چون واسه هر دوتاهم زمان میخاد لطف کنید، راهنمایم کنید

  10. سلام من ۲۲ سال سن دارم عاشق یه دختری شدم که خیلی وقته دوسش دارم ولی نظر او را نمیدونم چون بهش نگفتم تا حالا منم بخاطره اینکه میخام شروع به یه کاری کنم یعنی یه هدف دارم بین یه دو راهی قرار گرفتم که اول ازدواج یا شروع به کاری که میخوام ،چون هردو هم زمان میخان منم اون را تو قالب زندگی و دوست داشتن میبینم .

  11. سلام آقای یوسفی عزیز
    شما اشاره کردید عاشق دختری هستید و از طرفی هدفی دارید خوب در این دو راهی باید با خودتان فکر کنید و به نتیجه برسید که کدام برای شما مهم تر و با ارزش تر است با توجه به اینکه گفتید دخترخانم وقت ازدواجشان است آیا شما حاضرید از ایشان صرف نظر کنید و به دنبال هدفتان بروید اگر این دختر ازدواج کند چقدر برای شما ناراحت کننده خواهد بود؟ اما شاید نیازی نباشد یک راه را انتخاب کنید اگر دختر خانم هم به شما علاقه داشته باشد می توانید هدفتان را با ایشان در میان بگذارید و از ایشان بخواهید با شما همراهی کنند یا با همفکری همدیگر به یک نتیجه مطلوب برسید و تا زمانی که از خود ایشان نپرسید متوجه احساس ایشان نخواهید شد و از طرفی تصمیم گیری برای هدفتان سخت می شود مگر اینکه از ازدواج با این دخترخانم صرف نظر کنید.

  12. من یک نفر رو خیلی دوست دارم.. همیشه بهش فکر میکنم .. خیلی وقتا به خودم میگم کاش جایی حتی اشیای رو میزش بود تا ببینمش هر روز .. تو خیالاتم خیلی وقتا خودمو در حال مردن واسش میبینم .. دلم می خواد واسش بمیرم..

  13. آقا کاظم کسی که واقعا عاشق باشه همیشه عشقش براش اولویت اوله و هیچ وقت بین عشقشو و کارای دیگه سر دوراهی قرار نمیگیره چون آدم عاشق همیشه انتخابش عشقشه و برای بودن کنار اون آدم حاضره هر کاری بکنه و نمیتونه وایسه تا اونو از دست بده شما مطمئنی عاشقی؟؟؟

  14. سلام منم ی چند مدتی هست ک نسبت به یه نفر خیلی احساس دلبستگی میکنم هم سن وسال خودمه خیلی دوستدارم بدونم اونم نسبت بهم علاقه داره یانه فامیلمونه گاهی اوقات احساسم میگه نسبت بهم یک علاقه ایی داره آخه خیلی نگام میکنه خیره میشه بهم خانوادش گاهی اوقات میگن ک مثلا شما دوتا باهم ازدواج میکنید من تنها چیزی ک میخوام بدونم این که اونم نسبت بهم علاقه داره یانه برامن حرفا بقیه مهم نیست ک چی میگن برام فقط احساس خودش مهمه نسبت ب خودم میخوام بدونم عشقم یک طرفه هست یانه خودش با رفتاراش فکر میکنم نسبت بهم علاقه داره اگر نداره چرا بهم انقدر خیره میشه تصمیم گرفتم ایندفه ببینمش بهش بگم اولا خجالت میشکم دوما موندم چطور مطرحش، کنم، ولی گفتنش، باعث میشه ک یا آمیدوارشم یا، دیگه خودم راحت شم ازفکرو خیال. . ولی امیدی ب، شنیدن جواب اوکی ندارم و خیلی نگرانم… بنظرتون چطوری بهش بگم

  15. اگر بترسی باختی اصلا نترس برو جلو علاقتو بگو و سعی کن راضیش کنی اگه واقعا عاشقشی اول سر صحبتو یه جوری باهاش باز کن سلام و احوالپرسی و چه خبر و اینا و بعدش به یه بهونه حرفو ادامه بده بهتره در مورد یه موضوعی که با هم اشتراک دارید باشه تا بتونی بیشتر باهاش گرم بگیری و حرف برا گفتن داشته باشین بعدش بهش بگو یه موضوعی هست که خیلی وقته می خوام در موردش باهاتون حرف بزنمو بهش همه احساسی که داریو بگو و بهش قصدتو بگو ولی خواستی باهاش تنها حرف بزنی یه جای خلوت سرتو بنداز پایین مودب باش ازت نترسه و بعدش پیگیر شو و پافشاری کن که بفهمه واقعا دوسش داری و بهت اعتماد کنه و عشقتو قبول کنه

  16. سلام به یه دختر تو فامیل دورمون علاقه دارم چطور باید بهش بگم که بدش نیاد و نظرشو بفهمم

  17. ابراهیم وقتی دیدیش یه جای خلوت که بود برو پیشش بهش بگو خیلی وقته به موضوعی فکر می کنم و میخوام باهاتون درمیون بذارم بعدش بهش بگو می خوام بین خودمون باشه اینو بگو چون فامیله بعد بگو خیلی وقته به شما علاقمند شدم و قصدم خیره لطفا راجب حرفام فک کنید و نظرتونو بهم بگید اگر شما راضی باشید میخوام بیام خواستگاری ولی اگر میخوای باهاش دوست شی فقط تو فامیل دنبال این رابطه ها نباش آبروت میره اگه بفهمه کسی

  18. من عاشق ی دختر تو فامیل مون شدم ک از خودم بزرگتره چطوری بهش بگم ک دوستش دارم
    ک آبروم تو فامیل نره

  19. سلام من شش ساله پسر خالمو دوست دارم خانواده شون خیلی راحت وآزادن در ضمن فعلا آمریکاست چند روز پیش تو انستا بهش پیام داد در حد احوال پرسی و شناره واتساپشو گرفتم تا الان بهش پیام ندادم نمیدونم چجوری بگم لطفاا یه مشوره بدید باید بگم خیلی مغرور و دختر کش هم اس با هم خیلی خوب و راحت بود همیشه هوامو هم داشت

    • باید بهتون بگم شما فعلا برای ازدواج خیلی زود هستین ولی این تصمیم شماست به نظر من اعتراف کنید تمام مشکلات تو را فراموش کنین بهش بگین دوست دارم

  20. چند ساله عاشق یه دخترم ولی می ترسیدم بهش بگم ولی تصمیم گرفت ولنتاین که چند روز دیگه‌ست بزنم به سیم آخرو بهش بگم عاشقتمو ازت دست نمیکشم اگه بگی نه انقدر میرم و میام و پاشنه در خونتون درمیارم تا زنم شی اگر نگم دیوونه میشم دیگه طاقت ندارم میخوام شب و روزم با اون بگذره دلم میخواد دستاشو بگیرم تا آروم شم امیدوارم قبولم کنه ولی من ول کنش نیستم تا وقتی مجرده

  21. من شش سال میشه پسر خاله ام رو دوست دارم از وقتی بار اول خانه شون رفتم دلمو دادم بهش خیلی جذاب بود به نظرم انوقت وحالا هم اما اون با همه خیلی راحت بود مخصوصااا من همش توجه داشت به من در عین حال خیلی مغروره و با دخترای دیگه هم صمیمی و راحته بعدا آمریکا رفت و من پس از رفتن اش بهش تو انستا پیام دادم در حد احوال پرسی بعد شماره واتساب شو خواستم که فرستاد الان هم نمیدونم چطوری پیام بدم و بهش بگم دوستش دارم

  22. اگر فکر میکنی پسرخالتم بهت علاقه ای داره میتونی به رابطه باهاش فکر کنی البته تیپ مغرور حتی ممکنه عاشق کسی باشن ولی بهش نگن حالا اگر بگی و پسرخاله بهت علاقه داشته باشه حتما استقبال میکنه ولی اگر نداشته باشه هم کلا تیپ مغرور خوششون میاد کسی بهشون ابراز علاقه کنه ولی مهمه بعدش تلاش کنی نظرشو جلب کنی اگر تلاشی ازت نبینه بیشتر خودشو میگیره تا بگه براش مهم نیست مگر اینکه اصلا تو رو به عنوان همسر نتونه بپذیره که دیگه باید فراموشش کنی داخل پیام بهش بگو که میخوام باهات دردودل کنم چون بهت اعتماد دارم و میخوام مرد باشی این حرفو پیش خودت نگه داری بعدش بهش بگو شش ساله بهت علاقه دارم و میخوام نظرتو بدونم بهش فکر کن و نظرتو بهم بگو بهش بگو تنها کسی که تونسته دل منو تسخیر کنه تویی بگو احساسم به تو پاک و از ته قلبه ولی محترمانه بهش بگو استیکر و شکلک قلب و اینا نفرست اگر نظرش مثبت بود هم تا مدت ها محترمانه باهاش ارتباط داشته باش که بفهمه دختر خوبی هستی و برای ازدواج مناسبی چون ممکنه امتحانت کنه چون پسرای مغرور هر دختری رو برا ازدواج انتخاب نمیکنن باید ارزششو داشته باشی که مجردی رو بذارن کنار

  23. منم یکی را دوست دارم که چند سالی ازم بزرگتره. به نظرم اونم منو دوست داره ولی نه به شکل یک همسر. چند ساله همو میشناسیم و اون هم دختر شایسته و خوبیه. یک بار فرصتش پیش اومد و باهم نشستیم و تقریبا بهش گفتم که دوستش دارم. میتونم بگم که خوشحال شد. البته یکم هم به شوخی گرفت. واقعا تنها چیزی که بین ما اختلاف انداخته 7سال اختلاف سنی مونه. به نظرتون چی میشه؟

    • سلام. من یه پسر ۲۴ ساله ام که الآن دانشجو ام و به یکی از دخترا که همکلاسیم علاقه دارم و بیشتر از ۴ ساله که بهش علاقه دارم و خیلی هم دوسش دارم ولی تا الآن نتونستم بهش بگم که دوستش دارم و نمیخوام از دستش بدم از طرف دیگه دوستش بهم گفته که به یه پسر دیگه علاقه داره و در این بتر هردو شون جدی هستن ، ولي من تو این ۴ سال به جز اون به هیچ دختر دیگه ای فکر نکردم و تمام فکر و ذهنم تو این ۴ سال این دختره هسش، هر بار که میبینمش دلم شاد و خوشحاله ولی هر وقت که نمیبینمش اون روز برام مثل روز عزاست انقدری بهش علاقه دارم که احساس می کنم البته یقین دارم که نیمی از قلبم از اونه و هر وقت بهش نگاه می کنم قلبم آرومه ولی یکی دو بار ندیدمش حالم خیلی خراب شد و قلبم احساس می کردم دیگه نمیزنه و به حدی رسید که داشتم سکته میکردم چند باری تلاش‌ کردم که احساسم رو بهش نشون بدم که چه قدر دوستش دارم وفک کنم خودش فهمیده که بهش علاقه دارم ازتون خواهش میکنم کمکم کنید که چه طوری برم رودر رو باهاش صحبت کنم و بهش بگم که دوستش دارم

  24. سلام به دختری علاقه دارم میخوام ازش خواستگاری کنم ولی نمیدونم چطور سر صحبت رو باز کنم و چکار کنم جواب مثبت بده چون خیلی دوسش دارم هر کس پیشنهادی داره بده

  25. ۷ سال اختلاف زیادیه ممکنه خانواده هاتون نذارن ازدواج کنید ولی اگر تو برات مهم نیست و دختره هم مشکلی نداره و علاقه تون دو طرفه س می تونید ازدواج کنید و خوشبخت هم بشید چون من خودم خیلی هارو دیدم دختره ۳ سال یا ۱ سال یا ۶ بزرگتره و چندتا بچه دارن و خوشبختن ولی اگر جنبه نداری و چندسال دیگه میخوای بگی پیرشدی و بری دنبال یکی دیگه از فکرش بیا بیرون بذار با یکی دیگه ازدواج کنه

  26. بزرگترین اشتباه پسرا اینه که وقتی عاشق دختری میشن بهش نمیگن و میذارن وقت بگذره دختر هم اگر علاقه ای داشته باشه سرد بشه و فرصت رسیدن به عشقشونو به راحتی از دست میدن چرا نمیفهمین دختر نمی تونه پاپیش بذاره پسر وظیفهشه بره جلو مردی گفتن زنی گفتن بیخیالا. مرد ترسو هم نوبره?

  27. سلام من از هم کلاسی دانشگام که همشهریمه خوشم اومده منتها نمیتونم تو چشاش نگاه کنم و بگم دوستش دارم چیکار کنم بفهمه دوستش دارم؟

  28. محمد اگر نمیتونی تو چشاش نگاه کنی سرتو بنداز پایین بهش بگو دوسش داری اینجوری از نجابت و ادبت خوشش میاد یا اگر قصدت ازدواجه از طریق خانواده رسمی اقدام کن اینجوری لازم نیست خودت مستقیم بهش بگی که خجالت بکشی برو جلو نترس عاشقت میشه پسررررر

  29. جواب به امیرعباس

    امیرعباس با چند ماه نمیتونی مطمعن باشی عشقت واقعیه بذار یه مدت بگذره اینکه نگات میکنه خوب شاید ازت خوشش اومده شایدم منظوری نداره همینطوری نگاه میکنه بعد یه مدت اگر مطمعن شدی و قصدت ازدواجه به مامانت یا بابات بگو کمکت کنن خودتم میگی مذهبی هستین هردو پس از طریق خانواده باشه بهتره

  30. وضعیت منم مثل وضعیت هانی هست راستش نمیدونم چیکار کنم پدر کراشم تو بانک کار میکنه منم به بهونه کارای بانکی میرم اونجا هر سری میگم خونواده خوبن?البته خونواده هامون همو میشناسن (✪‿✪)

  31. من ۱۲سالمه و عاشق پسر عموم شدم که ۱۷ ساله شه خیلی دوسش دارم و خودش یک دوست دختر داره که من دیدمش و اون روز که دیدمش پسر عموم آنجا بود و اونا با هم قهر بودم حالا بگذریم کاری ندارم چیکار باید بکنم

  32. سن 12 خیلی کمه زوده بگی عاشقم بشین درستو بخون از الان دنبال این کارا باشی تو درست افت میکنی ازدواج هم که زوده تازه خودت میگی دوست دختر داره پس اصلا به تو فکر هم نمیکنه

  33. پسری که از خودم سه سال کوچیکتره تمام شرایط و معیارهای منو داره تا حالا باهاش حرف نزدم در حد سلام و احوالپرسی..ایشون پسرعموی شوهر دوستم هستن‌ خیلی باحیا و محجوب به نظرم تو این‌‌ بل بشو ادم‌قابل اعتمادیه واسه زندگی.من شمارشو دارم ولی دوستم خبر از علاقمندی من به این اقا نداره ..خواستم خودم شروع کننده باشم ولی نمیدونم‌چطوری

  34. من یه چند وقتیه عاشق دخترعموم شدم و من ۱۵سالمه واون ۱۳ و نمیدونم چرا منو دوست نداره من بش گفتم دوست دارم ولی اون میگه من یکی دیگه رو دوست دارم و من الان یه چندوقتیه میخام خودکشی کنم و رفیقام نزاشتن دختر خوبیه نمیدونم چرا از من خوشش نمیاد خوشگل هستم پول دارم نمیدونم چرا منو دوست نداره شما راه کاری دارید به من بگوید بخدا ثواب داره

  35. به هر دلیلی ممکنه دوست نداشته باشه ولی فقط می تونی دلیلشو از خودش بپرسی اگر نمیتونی بیخیالش بشی باید به خودت علاقمندش کنی فقط به حرف بگی دوست دارم براش کافی نیست برای ایجاد علاقه باید با عمل بهش نشون بدی دوسش داری یه کاری کن که برای هیچ کس جز دخترعموت حاظر نیستی انجام بدی تا احساس کنه هیچکس اندازه تو دوسش نداره و از این جور کارا بکن شاید نظرش عوض بشه ولی دست زدن به کارای احمقانه مثل خودکشی بیشتر مطمعنش میکنه که مرد زندگی نیستی و تو مشکلات نمی تونه روت حساب کنه عاقلانه رفتار کن مثل یه مرد

  36. تقریبا همه داخل کامنتا گفتن به کسی علاقه دارن ولی نمیتونن و نمیدونن چطور بهش بگن یا میترسن ابراز علاقه کنن و طرف مقابل قبول نکنه اولا اینکه دختر درست نیست اول ابراز علاقه کنه پسر باید بره جلو دوما پسرایی که میترسن از ابراز علاقشون و از نرسیدن به دختری که دوسش دارن چرا اینقدر سختش میکنید بهتره راحت برید احساستونو بگید و بقیه شو بذارید به عهده دختر تا تصمیم بگیره چون اگر اون دختر هم به شما علاقه داشته باشه و شما نرید جلو هم به خودتون هم به اون دختر صدمه زدید اگرم اون دختر شمارو دوست نداشت میتونید تلاش کنید برای تغییر نظرش اگرم هر کار کردید قبول نکرد عمر و وقتتون هدر نمیره با بلاتکلیفی اینکه علاقتونو نگید به خودتون ظلم کردید

  37. سلام خدمت همگی وامابعدمن محمد36سالمه درموردعاشق شدن وعاشق بودن واینکه ادم چجوری عاشق میشه !دوستان خدمت عرض کنم ادم بایه نگاه کردن ساده که عاشق نیست!اصلن اون عشقی که طرفتوندیدیش یایه بارباهاش برخوردکردی عشق زودگذرهست !ادم ازسن 12تا40سالگی عاشق میشه این طبیعیه نمونه اش خودمن که ازدوران 13 سالگی عاشق شدن های من شروع شدتاامروزشدتعدادشون سی وپنج نفر!!!!چون انقدربرای ادم تنوع زیاده که مثل این میمونه که رفتی توبازارخریدکنی!مثلا من تودوران 13سالگی عاشق دخترهمسایمون بودم که اون میرفت کلاس چهارم ابتدایی من میرفتم پنجم وهرروزموقع سرزنگ اخرمدرسه جلوی مدرسه دخترانه کشیک میکشیدم تااون بیادومن تماشاش کنم ومنتظراین بودم فقط بهم نگاه کنه !ولی اون اصلن نگام نمیکرد!!دوماه بعدش توعروسی داداشم چشمم افتادبه دخترپسره عمم دوهفته بعدچشمم افتادبه دخترعمم همینجورهمینجورهمینجور!!!شدم بیست وپنج ساله که یه روزازبنگاه املاک یه خانم مجردودوسه تابچه که داشت اومدن خونمون ومن اونموقع داشتم ازکف میرفتم یادمه خیلی زیاده روی کردم وهمش دوس داشتم اون خانومه اینجارواجاره کنه که دوتاپسربزرگ داشت که اونامانع شدندومن هرروزسراغشونومیگرفتم که چی شدچرانیومدیدکه !یه روزیکی ازپسراجواب گوشیوبرداشت بهم گفت اقادیگه زنگ نزن!!!!منظورم من ازاین دیدگاه اینه که عاشق شدن های نوجوانی تاسن بیست وپنج سالگی همگی (هوس)هستندهیچکدوم واقعی نیست !!اماعشق واقعی اینه که طرفوازبچگی دیده باشی یابرخوردداشته باشی یاازچندسال قبل شناخت داشته باشی عشق واقعی اینه که قبل هاباهم دوستی داشته باشی مهرهمدیگه به دل همدیگه نشسته باشه به همه اخلاقیاتش واقف باشی!ادم مورداطمینان باشه باهات مهربون باشه ازش مهرومحبت دیده باشی !!وقتی دیدی کسی بهت احترام میزاره بهت ارزش قائل میشه یادلش بحالت میسوزه یاهمیشه به فکرت بوده باشه یاسراغتوگرفته یابه توتکیه کرده باشه یاازتوکمک خاسته باشه توشادی هاکنارت بوده باشه توغم وغصه کنارت بوده باشه یاباخانوادت ارتباط وروابط اجتماعی داشته اون عشق عشق واقعیه اون زن یادختریاپسریامردعشق واقعیه وقتی یه روزدیدی کسی دلش برات میسوزه وچشمانش اشک جم شده بهت زول میزنه وبهت میگه مثلا:رضا یامحمدیاامیدیا….من تورودوست دارم همیشه بیادت بودم یاهمیشه دوست داشته یجوری یکاری برات بکنه تاتوروخوشحال کنه بدون اون عشق واقعیه یاهیچوقت دوس نداشته توروناراحت کنه یاپشت سرت حرف نزده باشه یاپیش دیگران توروتعریف کرده باشه اون عشق عشق واقعیه!

  38. آقا محمد پلنگ داستان عاشقیات ساختگی و غیرواقعیه به نظر میاد اما اینکه عشق واقعی رو توصیف کردی این شکلی اصلا درست نیست شما خودت گفتی عاشق دخترهای متعددی شدی حتی یک خانم با دوتا بچه پس چطور میخوای درک درستی از عشق داشته باشی و دیگه اینکه شما هیچ وقت نمیتونی بگی اگر یک دختر به من محبت نکرد دوسم نداره مطمئن باشید دختر اگر محجوب باشه نمیره خودشو بچسبونه به یک پسر و بهش محبت کنه یا مدام پشت سرش با این و اون حرف بزنه خوب یا بدشو بگه حتی اگر اون پسرو دوس داشته باشه و به نظر میاد شما از اون پسرایی هستید که حتی یک قدم حاضر نیستن برای عشقشون بردارن و انتظار دارن دختر بهشون محبت کنه و دنبالشون باشه عشق واقعی یعنی کسی رو به خاطر خودش بخوای و بهش وفادار بمونی شما وقتی کسی رو اینطوری دوست داشتی و به خاطرش حاضر شدی هر کاری بکنی بدون عاشقی و اینکه دختر وقتی ببینه پسری برای داشتنش تلاش میکنه مطمئن میشه که دوسش داره و میتونه بهش اعتمادکنه وقتی بهش اعتماد کرد بهش تکیه میکنه و اون پسر میتونه مرد زندگیش باشه شما برو یاد بگیر مرد باشی نه دنبال عشق های یکی دو روزه و دختر بازی و هوسبازی که خودتون گفتید رفتارتون همینطور بوده تا امروز

  39. ببخشید من یه دختری هستم که از وقتی کلاس اول بودم تا الان که کلاس نهم هستم عاشق یه پسر شدم واحساس میکنم اونم منو دوست داره یعنی الان چند ساله باهاش حتی حرف هم نزدم اما از خواهراش شنیدم و احساس میکنم اونم منو دوست داره وعاشقمه واونم به دخترای دیگه هم پیام نمیده وباهیچ دختری هم در ارتباط نیست وحتی به من هم پیام نمیده ولی به خواهرش گفته بود که منو دوست داره ، ایا من میتونم به این عشق ادامه بدم ؟

  40. من رفتم پارک بعد دوستمو دیدم گفت من رو اون پسره کراشم منم به پسره گفتم بعد بحس یه چیزی افتاد من آیدی فری فایر مو دادم بعد هروز میرفتیم بازی تو فری فایر چند بار بیرون میدیدمش بعد 30 آذر شد که بهش گفتم دوست دارم اونم گفت من تا حالا دختری مثل تو ندیدم گفت بریم بازی گفتم نتم خرابه بعد گفت نگران نباش مراقبتم تا 28روز دیگه نیومد بازی تا 1بهمن که رل زدیم بعد تولدم شد انتظار داشتم تولدمو تبریک بگه من از اون کادو نمیخوام هیچی نگفت 20بهمن بی دلیل کات کرد دوباره 22بهمن آشتی کردیم من فکر میکنم دوسم نداره. من خیلی کارا قبل از اینکه رل بزنیم کردم تا بفهمم دوسم داره یا نه. و فهمیدم دوسم داره. من نمیخوام ازدواج کنم میخوام بهترین دوستم بشه. دوستاش بهم گفتن دوست داره بعد یکی از دوستامو با من اشتباه گرفته بودن فکر کردن کنم بهش گفتن این پسره دوست داره بعد که فهمیدن یکی دیگس گفتن اشتباهی شد. بهم یه بار گفت اونقدری وجود دارم که بهت بگم دوست دارم

  41. سلام وقتتون بخیر من یکیو دوس دارم فامیله پسر دایی مادرم از خودم ۷ سال بزرگتره چند بار خانوادش رو فرستاد جلو برای خواستگاری ولی خب من نمیدونستم و مادرم از طرف من گفته بود نه ولی الآن فهمیدم واقعا بهش علاقه دارم دلم میخواد بهش بگم ولی نمیدونم چجوری چیکار باید کنم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  42. من ۱۵سالمه و عاشق یه دختری شدم که ۱۶سالشه و من اونو خیلی دوس دارم چگونه بهش بگم که من دوسش دارم

  43. من این ۳ ساله که از دختر همسایه مان خوشم میاد خیلی خوشم ازش میاد به توری که نمیتونم تو چشماش نگاه کنم یا حتی باهاش صحبت کنم. ولی باور کنید خیلیی دوسش دارم حتی وقت هایی که میبینم خونه نیست خیلی.حالم بد میشه ولی وقتی میبینمش آروم میشم این چند وقته که دیگع خیلی بهش فکر میکنم حتی امتحان هامو هم دارم بد میدم و درس نمیخونم . میترسم که ار دستش بدم الان هم دیدم که داشت با ینفر چت می‌کرد خیلی ناراحتم . حتی یک کادو براش گرفتم که بهش بدم ولی این ۲ هفته هست نمیتونم بهش بدم

  44. من این ۳ ساله که از دختر همسایه مان خوشم میاد خیلی خوشم ازش میاد به طوری که نمیتونم تو چشماش نگاه کنم یا حتی باهاش صحبت کنم. ولی باور کنید خیلیی دوسش دارم حتی وقت هایی که میبینم خونه نیست خیلی.حالم بد میشه ولی وقتی میبینمش آروم میشم این چند وقته که دیگه خیلی بهش فکر میکنم حتی امتحان هامو هم دارم بد میدم و درس نمیخونم. میترسم که ار دستش بدم الان هم دیدم که داشت با ینفر چت می‌کرد خیلی ناراحتم . حتی یک کادو براش گرفتم که بهش بدم ولی این ۲ هفته هست نمیتونم بهش بدم. ازاونجایی که واقعا فهمیدم عاشقشم چون اگه یک حس بود بعد چند ماه یا نهایتا یک سال تموم میشد اما این ۳ ساله که دوس دارم و مطمانم عاشقشم.

  45. ببین اگه خجالت میکشی مستقیم باش ارتباط بگیری از یه راهی شمارشو گیر بیار به یه بهونه بش پیام بده سر حرف باز کن مثلا برا عید خوبه تابلو هم نیس چون همه به هم تبریک میگن بعدش بش بگو قصدم ازینکه پیام دادم بهتون اینه که میخواستم بگم بهتون علاقه دارمو و حرفایی که دوس داری بش بگو ولی سن تون هنوز کمه اگه قبولت کرد فعلا در ارتباط باشین تا بعد که بزرگتر شدین اگه هنوز همو میخواستین خونواده تو بفرس خواستگاریش

  46. اگه شمارشو گیر نیاوردی براش یه نامه بنویس حرفاتو بگو داخلش بده بهش یجوری

  47. من عاشق یه دختر شدم. چند سال من ۱۳ سالمه اونم ۱۳ سالشه من اونو خیلی دوست دارم و فکر کنم کخ اونم من رو دوست داشته باشد چون یه شب من خونه ی مادر جانم خواب بودم و یه دفعه اومد منو شب که همه خوابیدن منو بیدار کرد و اومد کنار من خوابید این اتفاق خیلی برای من افتاده یه من بودم و مادر جانم و اون و شب که خوابیدیم اون اول اومد کنار من و بعد رفت روبروی من تو آشپز خونه و اصرار می‌کرد که من برم پیشش ولی من دل و جرعت نداشتم و نرفتم

  48. دوست عزیز احمد استم دختر خاله ام را دوست دارم تقریبا ۱۵. سال میشود با هم در اس ام اس ارتباط داریم خیلی دوستش دارم اما از احساس او خبر ندارم که در باره من چی احساس دارد در چت حرف های محبت امیز میزنم برایش بعضی وقت ها سکوت میکند بعضی وقت ها هم یک تشکری همرای مادرم هم در باره اش گپ زدیم فامیل هم خبر دارد از فامیل دختر خاله ام هم خاله ام خبر دارد میترسم پیشنهاد مستقیم برایش بدهم با من سرد شود دیگه حرف نزند دقیقا نمیفمم او هم دوستم دارد یا خیر از شما خواهشا مشوره میخواهم

  49. سلام احمد آقا عزیز، شما به دختر خاله تان علاقه دارید و چنانچه قصدتان ازدواج با ایشان است به هر حال باید رسما اقدام کنید و از ایشان خواستگاری کنید تا از احساس و تصمیم این دختر خانم مطلع شوید و نباید از اینکه بعد از پیشنهاد ایشان سرد شود بترسید چون به هر حال شما نباید به این ارتباط به این شکل ادامه دهید در حالی که نمی‌دانید این دختر در آینده حاضر است همسر شما باشد یا نه و درست نیست سکوت کنید و در بلاتکلیفی و با یک احساس یکطرفه به این ارتباط ادامه دهید پس بهتر است یا خودتان ابتدا احساستان را با ایشان درمیان بگذارید و نظر او را جویا شوید یا کسی را واسطه کنید تا به نحوی نظر او را بپرسد و به شما اطلاع دهد و یا رسما از طریق خانواده اقدام کنید. ۱۵ سال علاقه یکطرفه و عدم مطرح کردن احساستان زمان بسیار زیادی است و دختر خاله شما هم حتما وقت ازدواجشان است و ممکن است شما فرصت خواستگاری را از دست بدهید. از طرفی اگر ایشان هم به شما علاقه داشته باشند درست نیست او را منتظر نگه دارید در این حالت شما به ایشان صدمه می زنید و ممکن است به طور کلی از شما دلسرد شوند.

  50. سلام من به يه خانوم همكار علاقه دارم يه چيزاي مانع اين ميشه كه علاقمندهاي خودشون رو نشون بدن چيكار كنم يخشون آب بشه

  51. من عاشق یکی شدم ک هم سن خودم هست با هم فامیلیم حدودا 2 سال پیش بهم ابراز علاقه کرد ولی من توجهی نکردم چون اون موقع فکر میکردم عشق الکیه بهتر بگم منم دوستش داشتم ولی جرعت گفتن بهش رو نداشتم هر سال موقع عید میبینمش الان تقریبا 6 ماه هست ک خونشون از شهر ما رفته و من ک همچنان دلتگشم ولی میترسم که بهش بگم میشه لطفاً راهنمایی کنید الان چند روز دیگه عید هست و من اون رو میبینم ولی میترسم بهش بگم

  52. ابوالفضل جون وقتی خود دختره دوست داره پس از خداشه تو هم دوسش داشته باشی و بهش بگی دیگه ترس نداره که اتفاقا برا عید خیلی خوبه بهش بگو اگر رو در رو میبینی می ترسی اگر شمارشو داری اول بهش تو پیام بگو بعد که دیدیش بیشتر باهاش حرف بزن مطمعن باش خوشحال میشه چون خودشم دوست داره پس نترس برو بگو بش دیگه چی میخوای وقتی میدونی اونم میخوادت همه چی حله عید بهترین موقع برا این کاره ایشالا بش برسی

  53. سلام من محمدرضا هستم سن 15 هست عاشق دختر عمه ام شدم اسمش فاطمه سنش 13 هست من چجوری بهش بگم عاشقش هستم چجوری به خانواده هامون بگم از کجا اگر هم بگم اون قبول کنه من باید چیکار کنم؟ یک روز در هفته می بینمش شش روز باقی مانده در نبودش قلبم میگیره حالم بد میشه وقتی نیست ولی وقتی میبینمش اینگار بهترین جای دنیا هستم من باید چیکار کنم بعد من توی این سن عاشق شدم اگه بگم به خانواده هامون حتما یک اتفاقی می افته لطفاً کمکم کنید من اون نباشه نمیتونم زندگی کنم قلبم میگیره حالم بد میشه

  54. محمدرضا تو هنوز خیلی سنت کمه بذار بزرگ شی بعد مطمعن شو عاشقی بعد به خونواده ها بگو برو خواستگاریش ولی اگر تحمل نداری فقط به دختر عمه ت بگو اگر اونم دوست داره و قبول کرد فعلا با هم در ارتباط باشید تلفنی و اینا تا بزرگتر بشید

  55. ابوالفضل جون وقتی دختره دوست داره از چی می‌ترسی مطمعن باش از خداشه تو هم دوسش داشته باشی و بری بهش بگی اگر رو در رو می‌ترسی بگی شمارشو گیر بیار تو پیام بهش بگو بعدش که دیدیش بیشتر باهاش حرف بزن اتفاقا عید هم بهترین وقت برا این کاره اصلا نترس بهش بگو خودتو عذاب نده اونم دوست داره خودش بهت گفته قبلا دیگه چی میخوای ازین بهتر حتما بهش میرسی نترس از هیچی خوشبخت بشین

  56. از یه نفر خوشم میاد حس میکنم حس اونم همینه فقط نمی‌دونم چجوری بهش بگن اصلا بگم یا نگم خیلی میترسم چون تجربه قبلی خیلی بدی داشتم هففف اصلا این موضوع خیلی بد ذهنم و درگیر کرده جوری که صبح تا شب دارم هی فکر میکنم

  57. من عاشق دختر خالمم این قد که میخوام خودم رو براش بکشم ولی نمیدونم من رو دوست داره یا نه ولی بهش بگم عشقم عزیزم نه مشکلی داره چیزی نمیگه ولی…. یک سال ازم بزرگ تره میشه بهم بگید چیکار کنم لطفا
    بهم بی محلی میکنه نمیدونم بهش بگم دوست دارم چی میگه ولی من از اینش میترسم که به همه لو بده به همه بگه
    چند وقت دیگه میاد اینجا
    چند روز می مونه بعد من خیلی خوندم راجب عشق و اینا
    و خیلی میدونم ولی می ترسم بگم دوست دارم
    اینجا حا های ساکت و مخفی داره می تونم بهش ی دورغ کوچیک بپم ببرمش ی جایی که کشی نباشه و ساکت بهش بگم دوست دارم اگر کسی میگه این کار درسته بگه درسته

  58. باز همونم و الانم نمی دونم بهش بگم دوست دارم یا نه ولی تصمیم و گرفتم هر وقت اومد حالا چند وقت دیگه میاد ولی هر‌وقت آوند آوند با سلامت بیاد بهش ۹۹درصد میگم دوست دارم ۱دزصو به خاطره بی محلی و ترس خودم

  59. و عشقم ۱۳ سالشه و من ۱۲ سالمه ولی باز بهش میگم که دوسش دارم

  60. خیلی سنت کمه هنوز ولی عشق سن و سال نمیشناسه بعضیا زود بزرگ میشن اگر واقعا دوسش داری نترس و برو بهش بگو حتما و بهش بگو بین خودتون باشه

  61. من عاشق دختر خالمم و و یک سال ازم بزرگ تره و بی محلی میکنه بهم ولی نه زیاد نمی دونه دوسش دارم ولی من بهش می گم عزیزم یا عشقم مشکلی نداره چیزی نمیگه ولی نمی دونم چطوری بهش بگم دوست دارم یکمم از باباش می ترسم و ۱ درصد از خودش اگه بهش بگم دوست دارم بره به باباش یا به همه بگه و چند وقت دیگه میا پیشم و اینجا خیلی جاهای ساکتی داره ببرمش اونجا بهش بگم دوست دارم واقعا نمی دونم چطوری بهش بگم دوستت دارم اگه بهش بگم دوستت دارم چه واکنشی نشون میده ولی با من مشکلی نداره زیاد

  62. بچه ای دیگه دختر خالت هیچ وقت نمیره به پدرش یا بقیه بگه چه دوست داشته باشه چه نداشته باشه حتما خودشم می‌ترسه از این چیزا ولی تو که از باباش می‌ترسی بعدا که بخوای باش ازدواج کنی باید بری از باباش اجازشو بگیری اونموقع میخوای چکار کنی بعدشم دختری که باهات خوبه ولی بی محلی میکنه ینی دوست داره برو بش بگو تکلیفت معلوم شه ولی ازت یه سال بزرگتره دخترا معمولا دوست دارن پسر ازشون بزرگتر باشه اینم هست ولی باید از خودش بپرسی

  63. من با یه پسریی آشناشدم که دوستم داره امانمیتونم بهش ابرازعلاقه کنم نمیدونم دوستش دارم یانه نمیتونم ازاونطرف ممکنه یه وقتی ازمن سردشودموندم چکارکنم که شیفته ش بشم ابرازعلاقه کنم

  64. باید حتما پسر اول ابراز علاقه کنه کوچیکترین قدمی که یه پسر باید برای دختر مورد علاقش برداره اینه که اول بره جلو بهش بگه دوسش داره و بعدشم بره خواستگاریش این ینی علاقش واقعی و پایداره اگر حاظر نیس بیاد جلو ینی خیلی هم براش مهم نیستی و اینکه که ازدستت بده و بود و نبودت فرقی نداره و اونقدرا برات ارزش قائل نیس پسری اگه دختریو بخواد منتظر نمیشه تا دختره بیاد جلو و وامیسته جلو همه برا دختره اگر برات تلاشی نمیکنه دوست داشتنش سطحیه یا صبر کن خودش بیاد جلو یا اگر میدونی نمیاد هیچوقت جلو فراموش کن چون وقتی شک داره که با تو باشه یا نه یا اینکه شاید بهتر از تو گیرش بیاد دیگه صبر کردنم فایده نداره

  65. من از ۸ سالگی عاشق دختر عموم شدم خیلی دوستش دارم حاظرم جونمو فداش کنم ولی میترسم که چجوری بهش بگم که دوستش دارم میشه راهنمایی کنید. 16سالمه شاید الان بگین دوروغ میگم ولی نه واقعأ از۸ سالگی عاشقش بودم همش میترسم یه روزی ازدواج کنه میگم خوب اگه ازدواج کنه من چجوری عاشق یه نفر دیگه بشم

    • نه من نمیگم دروغ میگی باید آشنایی صورت بگیره بعد ۶ ماه آشنایی متوجه میشی که آیا برای تو مناسبه یا نه تو هنوز روابط درون فردی شو که درک نکردی روابط اجتماعی شو دیدی شاید خیلی شبیه به تو بود شاید هم انقدباهات متفاوت بود که با خودت بگی کاش انتخابم نبود بهرحال باید یه مدت باهاش آشنا بشی گرچه ۱۶ سال سن بسیار کمی برای شروع روابط هست و بنده بعنوان روانشناس میگم بزار یه مقدار سنت بره بالا

  66. سلام من عاشق یک پسر شدم خیلی از خودم بزرگتر تویه جمعه خانوادگی همو دیدیم نمیدونم چطوری بهش بگم بگید چیکار کنم یا حداقل شمارشو بگیرم اگر کسی هست کمک کنه لطفا

  67. بهتره دنبال دوستی نباشی هیچ خوبی نداره تو جمع خونوادگی که آبروتم در خطره بی خیالش شو اگرم برا ازدواج میخوای که تازه دیدیش هنوز زوده بگی اینو ولی اگر برا ازدواجه باید بزاری پسره هم اگر ازت خوشش اومده اول پاپیش بزاره

  68. من 12 سالمه و عاشق پسری در همایش شدم اون نمیدونه و من یهو دیدمش نمیشناسمش ولی عشق در نگاه اوله اون منو دوست داره مطمئنم چون بهم لبخند میزنه رفتار دوستانه داره وهمش نگام میکنه ولی هنوز اسممو بهش نگفتم نمیدونم چی برای معرفی خودم بهش بگم

  69. من دوسال پیش عاشق دختر خالم شدم که اون الان ۱۳ سالشه و من ۱۶ سالمه یه مدت باهم تو چت صحبت می کردیم و هی سعی داشتم بهش بگم که دوسش دارم . ولی نتونستم البته بهش سربسته گفتم اون هم فکر کنم منظور من رو فهمید و جواب بله گفت بعد بخاطر پدرش منو مسدود کرد و منم مجبور شدم شمارش رو پاک کنم حالا بعد از فوت مادر بزرگم که خدا رفتگان شما رو بیامرزه و باقی عمر شما باشه دیروز نه پریروز فوت کردن و من دوباره دختر خالم رو دیدم درحالی که دوسال پیش با هزار بدبختی فراموشش کردم یعنی اذیت شدم ولی باز هم به طور کامل فراموشش کردم و الان احساس میکنم نسبت به قبل بیشتر عاشقش شدم و بیشتر دوستش دارم و خیلی دوست دارم پیشم باشه و تو این سه روز هر چقدر خواستم بگم که دوست دارم و عاشقتم نمیتونم بیام کنم البته به سنمون توجه نکنید ها چون اون هم بیشتر از سنش می‌فهمه و تو این جور چیزا بیشتر اشناییت داره و خوشش میاد ولی تو این سه روز که دوباره به یادم افتاد خیلی بهش علاقمند تر شدم و خواستم که بهش بگم نشد لطفا ممنونم میشم که برام توضیح بدید که چگونه من بهش بگم که دوستش دارم

  70. من از ۱۸ سالگی روی دختر داییم کراش زدم تا الان که ۲۶ سالمه ولی ارتباط ما در حد ملاقات عید به عید و در حد سلام هست
    این اواخر که در محل شرکت بزرگی استخدام شدم خودش پیام داد و بحث خواستگاری رو باز کردم که گفت هنوز کوچیکه و برو جوونیت کن و از این حرفا که نشونه عدم علاقه است

  71. ببینید حدود 4 سال پیش من اونی رو که دوستش دارم برای اولین بار دیدم در زمان کودکی هم بعضی وقتا اون رو می‌دیدم 4 سال پیش اون بهم سر ی بحثی گفت که دوسم داره ولی من توجهی نکردم سال بعد دوباره بهم گفت و من باز هم توجهی نکردم اما از اوایل امسال احساس میکنم که عاشقش شدم یعنی نمیتونم در روز ب اون فکر نکنم سر ی بحثی هم اون حدود یک سال پیش منو بلاک کرد منم باز توجهی نکردم و گفتم به درک ولی امسال دیگه نمیتونستم بهم پیام ندم برا همین ی جوری از طریق پیام رسان روبیکا بهش پیام دادم اما انگار اون کمی ازم ناراحت بود برا همین دیگه بیشتر مزاحمش نشدم و بهش پیام ندادم .الان چن روزی هست ک به خاطر عید یا بهتره بگم ب خاطر اون اومدم روستا تا اونم بیاد ی بار دیگه ببینمش اما یکی از دوستام بهم ی چیزی گفت ک خیلی ناراحت شدم اون گفت ک یکی از خویشاوندانش ک رفیق این کسی ک من دوست دارم هست فهمیده ک اونی که من دوستش دارم دوست پسر داره و من الان خیلی بهم ریختم و نمیدونم چ کار کنم میترسم بهش بگم دوستش دارم در حالی ک حدود دو یا سه روز دیگه میاد روستا نمیدونم اون هم حسی نسبت ب من داره یا ن میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

  72. ببین آدمای مریض و توهمی زیادن شاید کسی بخواد بینتونو بهم بزنه و نخواد با هم باشید یا اینکه به اشتباه فکر کرده دختری که دوسش داری دوست پسر داره و فقط یه تهمت باشه وقتی مطمعن نیستی الکی راجبش فکر بد نکن و تهمت نزن اگر اون دختر پاک باشه چی؟ بدون اگر بفهمه همچین فکری دربارش میکنی از چشمش میگفتی دیگه نگاتم نمیکنه به اینم فکر کن که شاید اشتباه و تهمت باشه. حالا که این همه راه رفتی روستا حستو بگو بهش اگر با کسی باشه میفهمی یا اگر نخوادت تکلیفت معلوم میشه ولی خیلی زشته سر حرف یه آدمی که راست و دروغش معلوم نیست به دختره شک داری حالم بد شد چون خیلیا اینطور توهم میزنن همه چیو خراب میکنن مواردی بوده کسی به دروغ گفته فلان دختر ازدواج کرده که پسره رو منصرف کنه ولی دروغ بوده تو این دوره زمونه به حرف هر کسی اعتماد نکن حتی اگرم اعتماد داشتی یه لحظه فکر کن شاید اشتباه برداشت کرده یا به گوشش رسوندن و به تو گفته و الکی دختری که دوسش داری از دستت میره باهاش حرف بزن محترمانه بپرس کسی تو زندگیتون هست؟ اگر گفت نه بعدش بگو بهتون علاقه دارمو بقیه چیزا

  73. من ۱۵ سالمه ودختر خاله ام ۱۳ سالشه من عاشق اون شدم ولی خاله ام نمی زاره ما با هم حرف بزنیم به نظر تو من چه کار کنم

  74. ببین تو هنوز سنت خیلی کمه دخترخالت که همش 13 سالشه قرار نیست به این زودی ازدواج کنه و از دست بديش پس بهتره صبر کنی تا بزرگتر بشی و خالتو حساس نکنی خالتم حق داره اگر میترسی کسی تو این مدت دلشو ببره تو یه فرصت سعی کن به یه طریقی علاقتو به گوش دختر خالت برسونی که در جریان باشه اگر اونم بخوادت صبر میکنه تا به وقتش بتونید با هم باشید ولی سنت کمه ممکنه چند سال دیگه خودت دیگه عاشقش نباشی صبر کنی بهتره

  75. سلام من دختر خاله ام را دوست دارم تو واتساب براش پیام دادم گفتم براش من دوست دارم بعد دختر ام گفت بد کردی آغا من چکار کنم اولی بار گفتم سکوت کرد دوبارگفتم دوست دارم گفتن بد کردی آقا لطفاً راه حل شونه نیشون بیدی من چکارکنم خیلی علاقه مندی شون استم ممنونم

  76. من عاشق دختر عموم شدم ولی نمیدونم چطوری باید این حس خودمو بهش منتقل کنم بگم.ما از بچگی باهم بزرگ شدیم باهم بازی می‌کردیم باهم درس میخوندیم باهم برای مدرسه کاردستی درست میکردیم و… اخه خونه هامون نزدیک هم بود تا حدود چهارپنج سال پیش که دیگه خونه جدید گرفتیم راهامون از هم دور شد که دیگه دیدنامون شد مراسمات خاص مثل عروسی مراسم خاکسپاری یا دیدو باز دید عید نوروز. واقعا دوسش دارم هرلحظه بفکرش باهربار دیدنش کلا همه چی ام بهم میریزه.

  77. ببین شاید انتظارشو نداشته و ترسیده به خصوص اگر مذهبی باشه یا پدر سخت گیری داره ممکنه بترسه و اینطوری جواب بده تا به دردسر نیفته نگفتی چند سالته ولی اگر به سن ازدواج رسیدی و قصدت ازدواجه بزار یه مدت بگذره حالا که فهمیده حتما به حرفت فک میکنه و خب رسمی از طریق خونواده اقدام کن البته ممکن هم هست اصلا دوست نداشته باشه که یا قبول کن و بیخیالش شو یا یه مدت پیگیرش باش و حرفای دلتو بهش بگو و بهش بفهمون که چقدر دوسش داری شاید نظرش عوض شه اگرم نشد باید قبول کنی و فراموش کنی

  78. اگر خیلی ساله دخترعموتو دوس داری و ازش دور شدی ولی بازم حست همونه احتمالا علاقت واقعیه خب با رفتارت بهش بهمون که بهش توجه داری مثلا ازش جلو بقیه دفاع کن کاری براش انجام بده وقتی تو جمعی با دخترای دیگه کار نداشته باش فقط به دختر عموت توجه کن وقتی که این کارا رو کردی و متوجه‌ کردی بهترین کار اینه یا رسمی بری خواستگاری که بدونه جدی هستی یا حستو بهش بگی بهش بگو خیلی ساله دوست دارم دلم پیشت گیره میخوام آینده مو با تو بسازم قصدم ازدواجه همه کار برات میکنم قدرتو میدونم بیا تو زندگیم ولی کلا یه دختر برای اینکه بهش ثابت بشه علاقت واقعیه و ازت نترسه بهت اعتماد کنه باید بری خواستگاریش اینجوری خیالش راحت میشه که نیتت خیره و آسیب نمیبینه ولی خب میتونی اول به خودش بگی نظرشو بپرسی بعد بری جلو ممکنه اولش شوکه بشه یا بترسه بگه نه یا بداخلاقی کنه اگر اینطوری کرد بزار یه مدت بگذره تا فکر کنه بهت بعدش دوباره پیگیر شو اصلا مستقیم از خونواده اقدام کن تا بفهمه واقعا میخوایش

  79. سلام عصمت هستم ۲۳ سالمه یی پسر رو خیلی دوست دارم اون هم منو دوست دارد ولی پسر نمیتوند به باباش بگوید که کسیو دوست دارد مجبور شدم خودم بگم ولی نمیدونم چطوری بگم که پسرش را دوست دارم

  80. عصمت خانم پسری که نمیتونه به پدر خودش بگه دوست داره چطور میخواد با پدر تو صحبت کنه و ازش اجازه ازدواج با تورو بگیره اگر اینقدر بی عرضه باشه چطور میخوای تو زندگی بهش تکیه کنی بهش بگو خودش با پدرش حرف بزنه بزار برات تلاش کنه اگر واقعا بخواد میره با خونوادش حرف میزنه و بهانه نمیاره اگر تو به پدرش بگی احتمال زیاد دیگه خونوادش حاضر نمیشن بیان خواستگاریت و اینطور برداشت میکنن که خودتو چسبوند به پسرشون و مخشو زدی و این چیزا و اگرم بیان بعدا سرکوفتشو میزنن بهت و عاقبت خوبی برات نداره اصلا تو نباید برای جلو ازش بخواه اگر واقعا دوست داره خودش این مشکلو حل کنه وگرنه تو زندگی نمیتونی روش حساب کنی

  81. دوستان سلام،خانوم متاهلی فکرمنو بد درگیر کرده،منو میبینه برام دست تکون میده،وقتی باماشین هستم میبینمش،دلم می لرزه،تعارف میکنم نمیگه ممنون،میگه لطف داری بزرگواری،رو یه کارت نوشتم دوست دارم،هرلحظه بیادتم،کی کجا ببینمت،شوهرش هم همسایه مون،فکر کنم باشوهره رابطه خوبی نداره،پیغام براش تو کفش گذاشتم دوست دارم کی کجا ببینمت،نمیدونم چطور بهش بگم فکرم رو درگیرکرده،عاشق اینم که باهاش در ارتباط باشم،سه فرزند داره اتباع هم هست،از وقتی تو کفشش پیغام گذاشتم دیگه کفشش رو تو راه پله نمیزاره،وقتی منو میبینه یه کوچولو برام دست تکون میده،نگام میکنه تا نگاش میکنم نگاهش رو می دزده،آخرین بار مشغول شستن ماشین دیدمش،احوالپرسی کردم،گفت ماشینت شستن لازمه ورد شد

  82. من یک فرد رو خیلی دوسش دارم و تقریبا ۱ سال میشه که هیچکس خبر نداره_ میخوام بهش بگم الان اون فرد هم کسی هست که اصلا اهل این چیز ها نیست و تقریبا مذهبی و هست _ الان من باید چجوری بگم بهش که دوسش دارم؟لطفا راهنمایی کنید

  83. خیلی محترمانه باهاش حرف بزن و از همه مهم تر خیلی ساده و با صداقت بهش بگو به شما علاقه دارم و قصدم خیره برای ازدواج و ازش اجازه بگیر که بری خواستگاریش یه جوری بگو بفهمه قصدت ازدواجه و برا دوستی دنبالش نیستی اتفاقا کسایی که اهل ارتباط با جنس مخالف نیستن و خیلی پاکن تو این مواقع محترمانه برخورد میکنن و اگر ببینن صداقت داری و قصدت خیره ناراحت نمیشن تو حرفات حتما بهش بگو یه ساله بهتون علاقه دارم و مطمعنم با شما خوشبخت میشم و تصمیمم جدیه لطفا بهم فرصت بدید شاید شما هم به نتیجه برسید که میتونیم با هم باشیم و از چیزا که نظرشو به خودت جلب کنی و بفهمه ثابت قدمی تو احساس و تصمیمت

  84. سلام من الان 16 سالمه و واقعا دختر خالم را دوست دارم اسمش زهراس
    واقعا خیلی دوسش دارم و مطمعا این یک عشق واقعی است به طوری کی حتی یک شب هم از ذهنم خارج نمیشه و من همیشه قبل از خواب بهش فکر می کنم اون از من 2ماه بزرگتره ولی من واقعا خجالت می کشم بهش بگم دوست دارم
    از طرفی راه های ابراز عشق به صورت غیر مستقیم را بلد نیستم
    لطفا راهنمایی کنید

  85. بهش نگاه کن وقتی نگات کرد سرتو بنداز پایین وقتایی که انتظار دیدنتو نداره دوروبرش باش تا حس کنه به خاطر دیدن اون رفتی به بقیه محل نذار ولی برا دختر خالت هر کاری که از دستت برمیاد انجام بده ازش حمایت کن تو جمع اگر پسری دوروبرش رفت یا کسی بهش بد گفت واکنش نشون بده تا بفهمه بهش توجه داری تو حرفات ازش تعریف کن بهش بگو تو با همه فرق داری یا مثلا خوشبحال کسی که تو رو بگیره اینا میشه غیرمستقیم بعدش کم کم بهش بگو دوسش داری بهش بگو زهرا تو تنها کسی هستی که هر کاری حاظرم براش بکنم بدون تو نمیتونم زندگی کنم دلم پیشت گیره دلم میخواد کنارم باشی نمیخوام کسی به جز تو کنارم باشه هیچ وقت تنهات نمی‌ذارم و ازین حرفا که دلگرم بشه ولی سنت خیلی کمه بزرگتر که شدی چند سال دیگه که مطمعن شدی عشقت هنوز سرجاشه این حرفا رو بش بگو عشق خجالت برنمیداره برا پسرا دختر خجالت بکشه طبیعیه ولی پسر اگر به خاطر خجالت نره جلو یکی دیگه زودتر میره جلو عشقشو از دستش درمیاره پس یه بار بگو و خودتو خلاص کن تو پسری و طبیعیه که پاپیش بزاری برا دختر مورد علاقت

  86. من سن کمی دارم ۱۶ سالمه ولی مطمئنم حسی ک دارم عشقه. و نمیتونم احساسم رو به طرف مقابل بگم احساس میکنم اونم منو دوس داره تو بیرون ک میبینمش خودش رو جوری نشون میده ک احساس میکنم اونم من رو دوست داره من دوس دارم بهش بگم ولی میترسم غرورم رو بشکنه

  87. من کسی رو دوست دارم و آن کس که میگم دختر و فامیلان هست ولی رومون نمیشه به او بگویم که دوست داریم و نمی دانم که چکار کنم ابراز علاقه کنم که درک کند ما او را دوست داریم چیکار کنیم که عاشقی خود را به او ثابت کنیم

  88. نگفتی دختری یا پسر اگر دختری اصلا نگو چون پسر باید اول بگه ولی اگر پسری تو که میگی مطمعنی حست عشقه با این سن کم بدون برا عشقت باید سر بدی جون بدی چه برسه به غرور که مفت هم نمی ارزه وقتی نگران شکستن غرور خودتی پس خیلی خودخواهی آدمی که خودخواه چطور میتونه واقعا عاشق یه نفر دیگه باشه اگر اونم دوست داشته باشه و بعدا باش ازدواج کنی با این خودخواهیت چقدر میتونی برای خوشبختی اون از خودت بگذری و سختی بکشی و تلاش کنی ولی کلا چرا ایقد بدبینی وقتی حس میکنی اونم دوست داره شاید حسش مث تو باشه وقتی می‌خوای به عشقت بگی دوسش داری به غرورت فک نکن که نکنه بشکنه به این فک کن که یا اونم دوسم داره و میتونم داشته باشمش یا نداره و من کوتاه نمیام هر طور شده دلشو بدست میارم از همین سن یاد بگیر مرد باشی و بجنگی برا چیزایی که میخوای مخصوصا عشقت که بعدا نگی به خاطر یه غرور مسخره خوشبختیمو از دست دادم ولی با سن کمی که داری فعلا که نمیتونی باش ازدواج کنی فقط میتونی باش ارتباط بگیری

  89. سلام من همکاری دارم دوستش دارم خجالتی هستم چگونه بهش بگم لطفا کمکم کنید. سلام من اقا هستم یک همکار دارم عاشق هستم نزدیک به دوسال است که از این ماجرا می گذرد ولی نمی توانم بهش بگم چون که طرف معاون است و محجبه است ومن هم که خجالتی بیش از چندین با به بهانه‌ای مختلف هدیه های بهش داده‌ام ولی می توانم بیان کنم که دوستت دارم .در ضمن اولین آشنا یمان نظرش بود من از خواهرش خواستگار کنم وسر قرار هم رفتیم ولی من نپسندیدم ولی آنها به اسم غریبه معرفی کرده بودند ولی من عاشق سر سختش هستم چکونه می توانم بهش بگم کمکم کنید لطفا ممنون متشکر از لطفتان

  90. من 18 سالمه، چند بار به کسی علاقه پیدا کردم به اصطلاح امروزی کراش زدم ولی خب علاقه واقعی نبوده فراموش کردم تا اینکه مدتی به کسی یه حسی پیدا کردم میدونم این کلا با بقیه فرق داره از لحاظ علاقم بهش میگم حسم واقعیه ولی خب واقعا روم نمیشه بهش بگم و اگرم بخوام بگم نمیتونم چی باید بگم اگرم نگم اینجوری خیلی سخته انگار یه چیزی تو قلبم سنگینی میکنه

  91. ببین سنت هنوز خیلی از بلوغ نگذشته اینکه میگی مطمعنی علاقت راسته ولی بعضیا زود بزرگ میشن خب چون قبلش تجربه داشتی و مطمعنی این علاقت زودگذر نیست برو بش بگو چون تا نگی هم از نظر روحی و عصبی بهت فشار میاد هم بلاتکلیفی که باعث میشه همه چیزت بهم بریزه چون همش فکرت مشغوله اون آدمه خجالتو بزار کنار برو بگو همین که بگی میفهمی خیلی هم سخت نبوده مگه چه اتفاقی قراره بیفته چو ن با نگفتن یا از دستش میدی تا آخر عمر یادت نمیره حسرتش میمونه برات یا روح و و روانتو بهم میریزه نمیخواد حاشیه بری خیلی ساده بگو به شما علاقه دارم قصدم جدیه و از خودت و شرایطط براش بگو و بهش بگو لطفا فکر کنید نظرتونو بهم بگید

  92. من 12 سالمه و میخام به اونی که دوستش دارم که11 سالشه بگم دوستت دارم و غرورم اجازه نمیده بگم چی کار کنم

  93. بزار ۲۵ سالت که شد کلی دختر دیدی بعد بگو یکیو دوست دارم میخوام بگم ولی اگر بچه نبودی بهت میگفتم غرورت در برابر عشقت باید برات بی ارزش باشه ولی بزرگتر که شدی یادت باشه غرورتو فقط برا کسای دیگه غیر عشقت داشته باش وگرنه از دستش میدی

  94. من به دختر داییم چند سالی هس علاقه دارم ۱سال پیش من به دخترخالم گفتم که بهش بگه و بعد که بهش گفت دختر داییم اومد جلو بهم گفت میخوام اززبان خودت بشنوم ومنم بهش گفتم ولی اون بهم جواب منفی داد وشفوفتم دخترداییم به مادرش گفته بود که من میخوامش الان که یک سال میگذره ازاون موقه میخوام دوباره بهش پیشنهاد بدم بنظرتون چیکارکنم

  95. شاید چون انتظار این پیشنهاد رو از شما نداشته هول شده و اینکه دخترخالتون رو واسطه کردید و خوشش نیامده جواب منفی داده اما کلا دخترها به سرعت جواب مثبت نمیدن و دلشون میخواد مطمعن بشن که علاقه طرف مقابل جدی هست آیا این پسر پیگیری میکنه و تلاشی برای راضی کردنش میکنه چون دختر وقتی میخواد شریک زندگیش رو انتخاب کنه با خودش میگه آیا این پسر میتونه مرد زندگی من و پدر بچه های من باشه می‌تونم بهش تکیه کنم اینکه سریع بکشید عقب جذابیت شما رو به عنوان یه پسر کم میکنه اما اینکه بعد یک سال هنوز دوسش دارید و پیگیر بشید بهش ثابت میکنه جدی هستین ولی حتما بهش بگید که چند ساله بهت علاقه دارم و بعد از جواب رد هم پشیمون نشدم و دلم پیشت بوده ولی نمیخواستم ناراحتت کنم که گذاشتم یک سال بگذره دوباره بیام جلو و اینکه خودتون بهش بگید بهتره شاید از طریق واسطه کردن کس دیگه نتونه راحت نظرشو به شما بگه شاید نخواد تا تصمیم نگرفته کسی غیر از خودتون متوجه بشه و اینکه چون یک سال گذشته حتما تو این مدت به پیشنهاد شما بهتر فکر کرده و میتونه جواب درست تری به شما بده امیدوارم نظر دخترداییتون این بار مثبت باشه و خوشبخت بشین

  96. بنده از ۱۵سالگی دختر خاله ام را دوست دارم الان ۲۵سالمه و ۱۰ساله از این قضیه گذشته و هنوز نتونستم ابراز علاقه نشون بدم و ترس دارم چگونه باهاش صحبت کنم حتی پشت گوشی هم نمیدونم چی بگم دوست دارم مستقیم صحبت کنم کسی را واسطه نکنم و اینکه بتونم با راهنمایی شما این مشکلم حل کنم با تشکر

  97. چون فامیل هستین بهترین کار اینه که حتما اول فقط با خود دخترخالتون حرف بزنید احساستونو بهش بگید تا اول خودتون دو نفر به نتیجه برسید بعدش اگر تصمیمتو ن بر ازدواج شد و ایشون هم موافق بودن خونواده ها رو در جریان بزارید چون ممکنه شوکه بشه کلا جواب منفی بده یا بدش بیاد تو فامیل بپیجه وقتی اول به خودش بگی ینی بهش احترام گذاشتی یا با هاش قرار بزارید حضوری بگید یا پیام بدید اولش مطرح کنید و ازش بخواید حضوری هم یه وقتی بهتون بده بیشتر حرف بزنید این جوری شروع کنید که مثلا فاطمه خانم یه موضوعی هست که خیلی وقته میخوام با شما درمیون بزارم یا اینکه یه موردی هست میخوام بهتون بگم میشه همدیگه رو ببینیم البته میخوام فقط بین خودمون باشه دیدمتون براتون بیشتر توضیح میدم وقتی دیدیش بهش بگو که ده ساله به شما علاقه دارم و حسی که دارم بیشتر از علاقه فامیلیه من میخوام اگر شما راضی باشید بیام خواستگاریتون و بهش بگو که چون هنوز زود بود یا مثلا شرایط ازدواج نبود تا الان صبر کردم و نمیخوام از دستتون بدم بعدش شرایط و برنامه هاتو بهش بگو بعدشم بگو نمیخواستم مستقیم از خونواده بخوام بیان جلو یا کسی رو واسطه کنم تا شما معذب نشید و راحت فک کنید و این موضوع فعلا بین خودمون نگه میداریم اگرم میخوای همین‌رو داخل پیام بهش بگو و بعدش بخواه ازش فکر کنه و خواهش کن یه وقتی برا صحبت هم بهت بده موقع حرف زدن باهاش خودتو مصمم نشون چون قاطع حرف زدن و پیگیر بودن از جذابیت‌های یه پسره امیدوارم به عشق ده سالت برسی

  98. من با یه پسری آشنا شدم ک هرروز هم میبینمش نزدیک ۳ یا ۴ ماهی هم هست ک میشناسمش پسر خیلی خوبیه و من واقعا نتونستم تا الان فراموشش کنم و میخوام واقعا بهش برسم از ته قلبم پسریه ک مغروره تازه یکم باهام گرم گرفته میخواستم بدونم چیکار باید بکنم دقیقا ک بهش برسم واقعا موندم..

  99. من عاشق یکی هستم. که رو کارهای بد خیلی حساسه مثلا فوش ساده اون حساسه رو فوش ساده بد گوی خیلی دوستش دارم ۹سال بزرگترها من عاشقشم چطور بگم اون خیلی بهم گیر میده خودت درست کن مثلا نماز بخون هرکار خوبی برام میخواد ارزوشه من اون گاه گاهی شب تا صبح چت میکنیم نمی‌دونم اون‌حس من می‌فهمه یا نه اون قبلا. متهل بود الان چند ساله طلاق گرفته نمیدونم اون چه حسی نسبت به من داره چطور بگم عاشقشم. هر کاری کردم نمیتونم بهش بگم ولی با کارهام خواستم متوجهش کنم نمیدونم متوجه شده یانه. وقتی میبینمش ی حس خوبی بهم دست میده ما هر اون به کارهای من خیلی اخمیت میده نمی‌خواد کار بدی بکنم من از حس اپن نمی‌دونم. و اینم نمی‌دونم تا الان فهمیده من بهش ی حس خاص دارم یانه من عاشقشم ی راه‌حل می‌خوام تا اون متوجه کنم دوسنش دارم میدونه که برام خیلی ارزش داره فقط می‌خوام راه حال این که بفهمه عاشقشم یا یرجوری بگم نمی‌دونم چطور این بگم اون چند ساله طلاق گرفته مثلا ۷ ساله تنهاست منم‌ تنهام از همسرم جدا شدم پس ی راه حل بهم نشون بدید تا من بتونم این بخش بگم یا متوجه بشه تا کم کم بعد بگم من عاشقشم خیلی تو رو خدا ی راه نشون بده که من حرفم دلم راحت بگم اون هم قبول کنه

  100. من کسی رو دوست دارم که خواهر رفیقمه و نمیدونن جوری بهش بگم

  101. من یه دختر هستم و میخوام به دوستم ک اونم دختره اعتراف کنم ک عاشقشم اما اون به یه دختر دیگه توی یه رابطه ی خیلی خیلی صمیمانه تر هست و من نمیتونم بهش بگم ک خیلی دوستش دارم یه جورایی حس میکنم بدون من راحت تره

    • سلام
      قبل از قضاوت سریع گفتگوی مختصری با خودش راجب این احساستان داشته باشید

    • کیم جونگ کوک

      دقیقا ماجرای منم اینطوریه توباید کاری کنی که کنارت راحت باشه وبتونه باهات دردودل کنه

    • نبنتلککعبنمتتتپ

      عزیزم نزار حرفی تو دلت بمونه همیشه با دیدگاه مثبت نرو جلو که بخوره تو ذوق ت ولی حرفتو بزن!?

    • من ۱۹ سالمه و ۹ ساله پسری رو دوست دارم شدیدن عاشقشم اما توان گفتنش بهش ندارم تو این ۹ سال من حتی ۱ بار به دل خوش نخندیدم خسته شدم از انتظار عشقی که نمیدونه عاشقشم من دخترم و شرایط برای ابراز علاقه به عشقم خیلی برام سخت تره تا مردی که می خواد به کسی که دوسش داره چطوری حالیش کنه من کسی که دوسش دارم برا در همکلاسیمه یه مدت بود فک میکردم یع حس زود گذره فرا موشم میشع تو این سالا هر کاری کردم که قرا موشش کنم اصلن نتوتستم بار ها شده رفتم مسقیم بهش بگم چه حسی بهش دارم خجالت کشیدم و بحث عوض کردم. هر وقت جشمم بهش میوفته چه از دور چه از نزدیک استرسم صد براا بر میشع مشگل لکنت زبونم بر میگرده دست و پام گم میکنم خون تو رگام یخ می بنده هول میشم قلبم ایقد تند میزنه به معنا وا قعی می خواد از جاش کنده شه هیچ وقت این حس و به هیچ کس نداشتم یه لحضه از فکرش نمیام بیرون تو رو خدا کمکم کنید بگید چجوری می تونم بهش بفهمونم که عاشقشم رو در رو نمی تونم باهاش صحبت کنم خجالت میکشم ۹ ساله تمام هر روز فقط میرم نگاش میکنم دلتنگیم بر طرف شه کمکم کنید دوستان

      • پیام بده بهش
        بگو لنتی من دوست دارم عاشقتم چرا نمی‌فهمی ???

      • سلام خانوم. حس واقعی شما را درک کردم. من سنم خیلی بیشتر از شماست و میدونم وقتی چند سال دیگه سن شما بیاد بالاتر شب و روز حسرت میخورین که چرا حرف دلتونا نزدین. هیچ عیبی نداره راحت احساستونا بگین حالا یا حضوری یا غیرحضوری. اما خداکنه که اون عشقتونم احساسی خوب به شما داشته باشه که بعدها پشیمون نشین. به هر حال هر چی زودتر بهش بگین…

        • سلام خسته نباشید من پسری 15 ساله هستم حدود چند ساله که عاشق دختر عمه ام شدم نمی دونم چه کار کنم الان اون نامزد داره و من همیشه خواب اون رو میبینم
          گاهی موقع هم به خاطر اون گریه می کنم
          هر وقت که میبینمش می خوام جلوش خوب جلوه بدم و گاهی مواقع هم سر به سرش می ذارم
          نمیدونم چی بگم وقتی میبینمش دست وپام گم میشه و خجالت میکشم به اون بگم که دوستش دارم لطفا بگید چه کار کنم

      • بایدتوی یک کاغذ بنویسی??

  102. فرقی نداره خواهر رفیقت باشه یا دختر خاله یا هرچی وقتی دختری رو دوس داری باید جرأت اینکه بهش بگی دوسش داری رو داشته باشی خیلی ساده بهش بگو ساده بگی بهتر از مقدمه چینیه اصلا به شوخی بهش بگو اگر بگم دوست دارم چی میگی؟ یا اینکه اگر بگم می خوام بیام خواستگاریت چی میگی؟ بعدش که یخش شکست بگو جدی میگم مدتیه بهت علاقه دارم قصدمم ازدواجه

  103. من عاشق شدم. نمیدونم عشقه یا چی. همین ک میبینمش اسمم یادم میره نمیتونم بیشتر از پنج ثانیه نگاش کنم. آلان حدود دو ماه میشه اصلا نگاهمم نمیکنه حداقل تا جایی که حواسم بهش هست منو نه میبینه نه چیزی البته یبار یهویی دید منو بعد ی اخمی کرد رفت البته دقیقا متوجه نشدم.من تو بازار کار میکنم اونم یه راسته بالاتر از ما تو جواهر سازی کار میکنه سرساعت مشخص میادو میره منم یک ساعت قبل ومدنش خودمو اماده میکنم ک اون مثلا بیس ثانیه ک قراره بیادو رد شه من ببینمش سه چهار باری دنبالش رفتم خونشون محل کار دقیق اینارو بلد شدم اونم میدید منو که من دنبالشم شاید بیشتر از ده بار خواستم برم شرایط مناسب جای مناسب بهش بگم نتونستم نشد اصلا نمیدونم چیه داستان میبینمش دست‌وپام اصلا حس نمیکنم حالا چه برسه ک زبونم جلوش بچرخه نمیدونم دیگ والا واقعا نمیدونم چیو گفتم چیو نگفتم نمیدونم چیه این فقط یچیزی بگین یه راهی، راهنمایی دو ماهه روزو شبمو نمیدونم ولم کنی انقدر میدوم که بمیرم روزای اول عید روزی سه چهار ساعت میرفتم محلشون می نشستم تو ماشین یبار ندیدمش البته امروز عصر دیدمش بازار نمیدونم آروم شدم یا بدتر خیلی خیلی سعی کردم برم بهش بگم هر موقع خواستم برم بهش بگم گفتم صدرصد میگه نه نه علاقه ای داره به من نه توجهی هیچی تازه منو اصلا پسند نمیکنه

  104. خب اینقدر وایسا نگا کن و دست دست کن تا یکی که دست و پاش بی حس نمیشه و از تو زرنگ تره بره جلو زودتر از تو دلشو ببره بیچارت کنه خب نمیمیری که برو حرفتو بزن یه تلاشی کن اصن واسطه کن یکیو یا شمارشو گیر بیار پیامش بده شده نامه بده حرفاتو بگو یه کاری کن بی‌عرضه نباش نگو خودشو میگیره محلم نمیذاره خب دختر خوبیه که محل نمیده ممکنه دوست داشته باشه دخترا از یکی خوششون بیاد بیشتر بی محل‌ میکنن تو باید علاقه و عرضتو بش نشون بدی حالا این پیامم میخونی ولی بازم دست دست میکنی پسر ترسو نباید باشه برا عشقش باید بره تو دل شیر

  105. من رو پسر همسایمون کراش زدم و میخام بهش اعتراف کنم شماره تلفنش رو پیدا کردم ولی بیشتر اوقات مامانش جواب میده یا حتی تو شوک هستم که شاید اون شماره تلفن مادرش باشه دوستای کمی داره و پیاده روی زیاد میره من سه ساله رو همسایمون کراش زدم راستی مامانم خیلی نگرانشه همش درحال ارتباط بر قرار کردن باهاشه من چطور میتونم به این پسر بگم که دوسش دارم؟

    • یکی دوبار موقعی که بهش میرسی سلام و تعارف گرم کن مکث کن که بخوای هی باهاش حرف بزنی…
      بعد از اون ببین که اون وقتی بهت میرسه چطور رفتار میکنه معمولا” اگه کپ نباشه خودش متوجه میشه و اونم باید یه توجهی بهت بکنه. بعد از اون دیگه تو یه فرصت میتونی راحتتر بهش بگی…

  106. سلام با یه اقا پسری صحبت میکنم من ضایعش کردم در جواب حرفم گف تو مث خواهرم یا دوستمی من بهش کفتم من خودم داداش دارم نیاز به برادر ندارم اونم گف عه پس نیاز به چی داری ؟ حالا نمیدونم در جواب چی بگم که نه خودمو ببرمو زیرسوال نه از دستش بدم ؟؟کراشمه اما ادم خود دوستیه و منم دوسش دارم نمیخوام از دستش بدم اما چون با کل کل شروع به صحبت کردیم هم اون موضع داره هم من و بهم گفت تو مث خواهرمی یا دوستم من نوشتم براش که من خودم داداش دارم‌نیاز به داداش ندارم اونم نوشت عه چی نداری منم حالا موندم چی جواب بدم

    • چه جوری به یک دختر بگیم عاشق او شدیم

      • سلام باهاش سر صحبت باز کن بش بگو میخوام در مورد یه موضوعی باهات مشورت کنم شما دختری این چیزا رو بهتر میدونی بعدش بش بگو عاشق یه دختر شدم خیلی دوسش دارم از خوبی های دختره و اینکه چرا عاشقش شدی بگو مثلا دختر نجیبیه یا خوش اخلاق و هر چی که خودت میدنی ولی زیاد روی ظاهر دختر صحبت نکن بیشتر سعی کن از خوبی هاش بگی بش بگو دلم میخواد باهاش ازدواج کنم بیاد تو زندگیم من میخام به عنوان همسرم کنارم باشه قصدم خیره البته اگر قصدت ازدواجه و همینطور هر چی تو دلته هر حسی بهش داری تو حرفات بگو بعدش بش بگو ولی نمیدونم چطوری حسمو بهش بگم و ازش بخوام کنارم باشه میشه راهنمایی کنید اونم چون نمیدونه خودشو میگی خوب به تموم حرفات گوش میده پس هر چی تو دلته بهش بگو وقتی راهنماییت کرد بهش بگو میدونی دختره چه شکلیه بعد شروع کن ویژگی های ظاهری خودشو بگو تا کم کم متوجه بشه بعد یهو بگو اون دختر شمایی. این روش خیلی خوبه میتونی همه حرفاتو بدون ترس بهش بگی اخرش میفهمه خودشو میگی و با شنیدن حرفات کلی میتونی روش تاثیر بذاری و دلشو ببری امتحانش کن

    • منم همینطور دوسش دارم ولی پسره نامزد داره ولی هنوزم دوسش دارم ومیخوامش آخه من چمه

  107. ببین اگر همچین حرفی بهت زده خواسته واکنشتو ببینه و سوالی که ازت کرده اون پسر پس احتمالا اونم از تو خوشش میاد میخواد یه جوری ارتباطتو نو ببره سمت دیگه ای از کل کل دربیاید بهش بگو شما لطفا احترام بزار من دنبال چیزی نیستم ولی نمیشه هر پسری دور و برم هست بهم بگه تو خواهرم منم بگم داداشم زیادی صمیمی شیم به هر حال که نسبتمون اینجوری نیست شما از من برداشت اشتباه نکن بعدش بگو من به شما احترام میزارم ازین به بعد دلم نمیخواد بحث کنیم درست نیست یه مدت ارتباطت درست کن باهاش اگر دوست داشته باشه خودش میاد بهت پیشنهاد میده

  108. من ۱۵ سالمه ویکی به من میخواد بگه دوست دارم بعد من عاشقش بودم اما کاری کرد که اون حس عاشقی بهش ندارم چیکار کنم؟ایشون دنبال یه دختر خوشگل هست و در اصل ما باهم فامیل هستیم اون میشه پسر عمم بهم توجه میکنه دلش میخواد همش باهام صحبت کنه من دلم نمیخواد اون رفت دنبال دختر خالم و با اون میخواست رابطه شروع کنه اما دختر خالم قبول نکرد. چجوری فراموشش کنم؟

    • طبیعیه اگه وابسته شده باشین مراحلش رو باید طی کنید، ابتدا باید ببینیم واقعا قصدت اینه که فراموش کنی؟ فراموش کردن یک شخص پروسه خاصی داره که قدم به قدم باید جلو بری. تا جایی که ممکنه در معرض دید اون شخص نباش حتی اگه از سر کنجکاوی هم هست به خودت مسلط باش، در جمع های خانوادگی تا حد ممکن حضور نداشته باش. در قدم بعدی اگه یادگاری یا جیزی از اون شخص داری نگهش ندار. حتی در شبکه های اجتماعی هم چکش نکن. اینها کارهاییه که خودت برای خودت میتونی انجام بدی. و به خودت فرصت بده که بزرگتر بشی و بتونی در مورد احساسات خودت رو مدیریت کنی. در درجه اول باید خودت دوست و حامی خودت باشی، و متعهدانه برای خوب شدن خودت با این راه حل هایی که گفتم کمک کنی. حتی بطور غیر مستقیم هم اجازه نده کسی از اون پسر برات خبری بیاره. اگه وضعیت درست خوبه و ارتباطت با خونه هم عالیه پس خلا یی حس نمیشه، برای خودت ارزش و احترام قائل شو مارینا جان و از کسی که به تو مثل شی نگاه میکنه دوری کن، تفریحات سالم برای خودت انتخاب کن، و هدفت رو دنبال کن، آروم آروم فراموشش میکنی و یادت باشه تو ابتدای نوجوانی هستی و فرصت های طلایی زیادی برات پیش خواهد اومد. رابطه عاطفی اگه به وقتش و با بلوغ فکری اتفاق بیفته بسیار هم شیرینه اما در سن کم معمولا محصول هیجانه و خطاهای زیادی توشه، به خودت فرصت بده. یادت باشه قرار نیست از فردا دلبسته نباشی بلکه با کار کردن روی خودت هرروز قوی‌تر میشی. موفق و شاد باشی دخترم

  109. از نظر روانشناسی بخوایم بگیم عشق چیزی نیست جز بهم ریختگی انتقال دهنده های عصبی مغز ، ما چند نوع انتقال دهنده عصبی داری که هر کدوم یه وظیفه ای دارن وقتی حس میکنم که از یه نفر خوشمون اومده اون لحظه دوپامین که منبع لذته بیش از حد از مغزمون ترشح میشه برای همینه که اول همینکه از دور طرفو ببینیم حالمون خوبه بعدش دیگه اون دوپامین برای مغز کافی نیست باید یه تجربه جدید داشته باشبم تا بیشتر ترشح بشه اونوقته که میخوایم بهش نزدیک تر و نزدیک تر بشیم در واقعا عاشق شدن برابر با کوکائین مصرف کردنه اول یه دوز کم مواد مصرف میکنی بعد هی باید دوزشو زیاد کنی چون بدنت عادت میکنه عشق هم همینه چون اولین بار دوپامین زیاد ترشح میشه مغزت رفته رفته هی دوپامین بیشتری میخواد و هی باید رفته رفته به طرفت بیشتر نزدیک بشی و بیشتر کنارش باشی تا دوپامین بدنت هم بیشتر بره بالا. برای همینه که بعد از اینکه به طرفشون میرسن و میرن زیره یه سقف و این حالت های احساسی و ترشح دوپامین دیگه عادی میشه برای بدن اونوقت به مشکل میخورن تازه میفهمن اصلا تفاهم ندارن تازه میفهمن انتخابشون اشتباه بوده میشه همون چیزی که تو دادگاه ها میتونیم ببینیم همه با عشق ازدواج کردن و با جنک و دعوا دارن جدا میشن. چون نمیدونن اینا همش یه بهم ریختگی تو سیستم مغزی و هورمونی ماست چیز خاصی نیست اینجوری نیست ما بدون کسی بمیریم یا اگه بهش نرسیم چه فاجعه ای میشه هیچی نمیشه صرفا بدنمون داره یه واکنش احساسی و غیر منطقی نشون میده در برابر یه شخصی که دیدیم و خوشمون اومده

  110. دخترم و ۱۶ سالمه و اون پسری که عاشقش شدم ۱۸ سالشه پسری خوش صدا و خوشگل و خوش هیکل است نمی‌دونم چحوری بهش بگم از اینکه بهش بگم دوست دارم خیلی می‌ترسم بعدش مشکل پیش بیاد مامان بابام بفهمن اما اون پسر شدید خوشگله سفید و خواننده هم هست من خیلی دوست دارم حتی برا ی بار شده با اون حرف بزنم یا چت کنم. ترسم از اینه که اگه بهش بگم دوست دارم چون دوست پسر خالم هست بعدش بره به پسر خالم بگه دختر فامیل تون انیحوری بهم گفت ممنون میشم راهنمایی کنید چکار کنم

    • سلام عزیزم شما اول باید شناخت از ان که دوستش داری داشته باشی بفهمی چه جور ادمی هست یا بفهمی عشقت دو طرفه هست یا نه

  111. سلام من ۷ ساله به یک نفر علاقه پیدا کردم وان هم این حس راداشته چند بار اقدام کرده به من نزدیک شود امامن زمینه روفراهم نکردم اما الان اون دلسر د من دیوانه وار علاقه مند اوشدم چکار کنم ؟

  112. همین که ۷ ساله دوسش داری ین علاقت واقعیه اینکه میدونی اونم دوست داشته این مدت حتی اگر فکر کنی دلسرد شده بازم حتما ته دلش دوست داره پس ناامید نباش برو پاپیش بزار بهش بگو دوسش داری بیشتر ازین عمرتو تلف نکن تو حسرت و دوری مطمعن باش ردت نمیکنه

  113. من ۱۶ سالمه دختری ک دوسش دارم ۱۹ سالشه یک بار بهش گفتم ک دوستش دارم ولی اون گفت من ب عنوان پسردایی دوست دارم از اخلاق درکت خوشم میاد باهات حال میکنم چیکار کنم؟نمیتونم فراموشش کنم خیلی دوسش دارم

    • احساس عاشقی و کشش داشتن به جنس مخالف تو سنی که هستی طبیعیه. تو این سن و سال اونقدر تغییرات هورمونی تو بدن اتفاق میفته که یکی از نتیجه هاش احساسی هست که شما داری. این احساس عمیق و پخته نیست. و خب ایشون تو سن 19 سالگی به شکل دیگه ای داره این ماجرا رو تجربه می کنه که کاملا با شما فرق داره. پیشنهاد من بهت اینه. این احساس دوست داشتن رو نه بال و پر بهش بده و به معنی خاصی تفسیر کن. مدیریتش کن. ما بهش می گیم عشق فیزیولوژیکی. عشق هورمونی. احساس ها و هیجان ها اونقدر شدید هستن که ذهن آدم نمی تونه منطقی فکر کنه.

    • سلام؛

      بدبخت عاشق پسر داییت شدی ؟!
      اون باید اول عاشقت بشه…
      من خودم اول که عاشق دختر عمم شدم بعد فهمیدم که اونم دوستم داره…
      اینجوری که تو عاشقش شدی که معلومه محل نمیزاره….

    • داداش. منم دختر عمم اینطوری بودم گفت به عنوان برادر حال میکنم باهات این معنیش اینه بیخیال شو

  114. من نامزدکردم وازم دوره تنهارابطه مون تلفن مونه ولی من نمیدونم چطوری علاقه ام ابرازکنم چطوری ازاین رابطه راضی نگهش دارم نامزدداشتن اونم راه دورسخته من گاهی اوقات نمیدونم چی صحبت کنم احساس میکنم حرفی برای گفتن ندارم ولی خوب اون خیلی مشتاقه که من حرف بزنم ابراز علاقه کنم؟

  115. هر روز حداقل یه بار باهاش تماس بگیر یا پیام بده حالشو بپرس از اینکه روزش چطور بوده بپرس بهش بگو دوسش داری و دلتنگی و لحظه شماری میکنه که زودتر ازدواج کنید برید زیر یه سقف بهش بگو درسته ازت دورم ولی همیشه به یادتم و تو قلبمی ازین حرفای محبت آمیز بهش بگو اگر اون بهت پیام داد یا تماس گرفت نتونستی جواب بدی حتما خودت باهاش تماس بگیر و بهش بگو به این دلیل نتونستم جواب بدم عزیزم و این چیزا که فکر نکنه برات بی اهمیت بوده که جواب ندادی گاهی متن های کوچیک عاشقانه براش بفرست ولی حتماحتما هر روز باهاش ارتباط بگیر تا وقتی که دیگه برید زیر یه سقف خوشبخت باشی با نامزدت ایشالا نگران نباش که ازت ناراضی باشه اگر دوست نداشت که نامزدت نمیشد فقط همین محبت هارو بهش بکن که دلش ازت ناراحت نشه و رابطه تون گرم باشه همیشه

  116. خسته نباشید.اگه به شخصی علاقه مند بشیم ک محیط کاریمون یکیه .چطور نشون بدیم اینو؟ چطور بهش بفهمونیم؟فقط دورادور رد شدنی می‌بینیم همو. اونم که سر به زیره

  117. من چند روزی هست با اقا پسری دوست شدم.همون روز اولی که دیدمش دلم لرزید یه جورایی عاشقش شدم.درسته تایم کوتاهیه ولی انقد حسم بهش خوبه انگار خیلی وقتع باهاشم و‌دوسش دارم.اونم خیلی از من خوشش میاد.ولی من مبخوام احساسمو و اینکه دوسش دارمو بگم ولی میترسم چیکار کنم

  118. شما که به همکارتو ن علاقه پیدا کردید اگر دختری اصلا نگو بالاخره اون باید بخواد باهات ازدواج کنه و بیاد خواستگاریت وگرنه ابراز علاقه فایده ای نداره فقط خودتو ضایع کردی ولی اگر پسری برو راحت پیشش به هر حال ازش خوشت اومده حالا میخواد همکار باشه یا هر کس دیگه ای تا نگی به جایی نمیرسی و تکلیفت معلوم نمیشه برو بهش بگو میخوام در مورد موضوعی باهاتون حرف بزنم و ازتون میخوام بین خودمون باشه تا بعد و علاقتو بهش بگو اگرم برات سخته شمارشو گیر بیار بهش پیام بده باهاش مطرح کن بعدش که تو محل کار دیدیش برو از نزدیک باهاش حرف بزن یا اگر قبول کرد باهاش بیرون قرار بزار بیشتر حرف بزنید یا کلا کسی رو از خانوادت واسطه کن مثلا مامانت یا خواهر اگر داری بره باهاش حرف بزنه و فعلا با هم صحبت هاتونو بکنید اگر تصمیمتو ن به ازدواج شد بعدش تو محل کار همه می‌فهمن ولی تا قبلش بین خودتون باشه برا هر دوتون بهتره چون شاید نشه اینم که میگی سربه زیره خوبه دیگه دختر پاکیه اتفاقا اینکه همکار هم خوبه چون تا حدودی میشناسیش

  119. خب خودت داری میگی مدت کمی باهاش آشنا شدی زیادم نمیشناسی که بعدشم دختر بهتره اول نره جلو مگه نمیگی پسره هم ازت خوشش اومده خب بذار یه مدت بگذره خودش بیاد جلو اول ابراز علاقه کنه عجله نکن حتی روان‌شناس هم میگه بهتره پسر اول پیش قدم بشه

  120. من به یکی علاقه مند شدم وهمدیگرو دوست داشتیم اونم قبلا بهم میگفت دوستت دارم اما بعد یه مدت یه روز سرکار بودم جوابشو ندادم اونم گفت دیگه پیام نده تو دروغ گفتی منو دوست داری ازاین حرفا دوباره بهش پیام دادم که دلیلشو بگه میگه من از شما دلیلی نمی‌خوام بعد بهم گفت نمی‌خوام ناراحت بشی من حق انتخاب دارم ازاین حرفا بنظرتون هنوز امیدی هست واقعا نمیتونم یه لحظه بدون اون طوری که فکر خودکششی به فکرم زده به مادرم گفته هم باهاشون حرف بزنه بنظر شما دلیلش چیه

  121. من مشکلی که دارم اینه که نمی توانم به صورت زبانی به کسی که دوست دارم ابراز علاقه کنم. خودم از درون خیلی احساساتی هستم ولی از بچگی تا الان اینجوریم خجالت می کشند احساساتم رو بروز بدم

  122. شاید مهم نباشه که به دوست و فامیل و پدر و مادر به زبان بگی دوست دارم و با ادب و محبت و رفتارت نشون میدی کافیه ولی اگر منظورت کسی که میخوای باهاش ازدواج کنی یا همسرت این دیگه فرق داره باید حتما بهش بگی اما اگر خیلی برات سخته شروع کن به این روش مثلا داخل نامه براش بنویس بهش بده یا صوت یا فیلم از خودت بگیر احساساتتو بگو براش بفرست یا حتی متنای احساسی که شبیه احساسات خودته پیدا کن بنویس براش بفرست زیرشم بنویس حسی که بهت دارم اینجوریه حتی اگر به زبان نیارم البته اگر شماره داری ازش چون نگفتی همسرته یا میخوای تازه بهش بگی یا تو رابطه ای با کسی حتی نگفتی دختری یا پسر وقتی چندبار اینکارو کنی و اونم از دلت با خبر شه کم کم روت باز میشه و باهاش احساس راحتی میکنی و میتونی رو در رو هم بهش بگی ولی کلا نمیخواد مدام بگی چند وقت یه بار این کارو کن هم خوشش میاد هم تو خودتو سرکوب نمیکنی و نمی ریزی تو خودت با نگفتن. کنارش با رفتار و نگاه و احترام گذاشتن بهش و همراهی کردنش میتونی بهش علاقتو نشون بدی خجالتو برا عشقت باید بزاری کنار اولش همین کارا رو گفتم بکن تمرین میشه برات اونم در مقابل حتما جواب ابراز علاقه هاتو میده و باهم صمیمی میشین بعدش میتونی راحت بهش بگی به زبان

  123. آقای مشاوره من عاشق دختر همسایمون شدم نمیدونم چه طوری بهش ابراز علاقه کنم۱۵ سالی میشه من عاشقشم دختره هم مغرور هستش اما من کارمو خراب کردم برادرش فهمید گفت چرا اسم خواهرمو خراب کردی پیش مردم ولی به خدا قسم من هیچ‌یک نگفتم اگرم گفته باشم گفتم عاشق دختره هستم ولی نمیدن بهم الان من چکار کنم دختره هم درس میخواند تورو خدا کمکم کنید

  124. سلام من به دوست برادرم علاقه دارم رابطه خوبی داریم ولی کاملا رسمی ،نمیدونم اصلا درسته یانه ،بهش ابراز علاقه کنم ،اون هیچی نگفته تا حالا همیشه محترمانه و گرم برخورد کرده ولی هیچ حرفی نزده که من احساس کنم به من علاقه داره آیا صحیحه من بهش بگم که دوسش دارم درضمن هر دو چهل سالمونه

  125. ترم دو دانشگاه ام. بعد از یه دختر خوشم اومده اون ترم یکه راستش روم نمیشه بهش بگم من متوجه اخلاقش شدم حدس میزنم اونم خوشش اومده باشه چون چند باری بهم خیره شده بعد من نگاه کردم نگاهشو پرونده میشه راهنمایی کنید کجا کی چجوری تو چه فرصتی و با چه جملاتی بهش پیشنهاد بدم؟

  126. من ۱۵ سالمه که یک پسر و دوست دارم اونم صحاب مغازه ست میخوام بهش بفهمونم که دوسش ندارم دیگه

  127. من از دختر عموم خوشم میاد عاشقشم من سنم یه ذره کمه بعد خانواده هامون از هم خوششون نمیاد بعد من یه پسر عمو دارم که خیلی با هم حرف می‌زنند قبلا انقدر با هم بودیم بعد دعوای خانوادگی بین ما پیش اومد نه بین ما بین خانواده مون الان می خوام بهش بگم دوستش دارم ولی می ترسم بره بگه بفهمند من سنم کمه من عاشقشم

  128. اگر میخوای با دختره داخل دانشگاه دوست بشی و برا وقت گذرونی و دختره هم توجه نشون داده زیاد مهم نیس چجوری شروع کنی نگاش کن یه چشمک بزن بهش بخند بیفت دنبالش تو محوطه دانشگاه برو پیشش بگو ازت خوشم اومده میخوای یه مدت باهم باشیم اونم خوشش اومده باشه ازت بهت پا میده و تموم.
    ولی اگر قصدت ازدواج سنگین و محترم باش تو رفتار باهاش بعدش یه روز که دور و برش خلوته و تو چشم نباشه برو سراغش گل و هدیه هم نخر برا اولین صحبت معذب میشه سرتو بنداز پایین و مودبانه بهش بگو خانم…. من مدتیه به شما توجه دارم و بهتون علاقمند شدم و فکر می‌کنم میتونیم زوج مناسبی باشیم شما همون دختری هستین که همیشه دلم میخواست بیاد تو زندگیم قصدم خیره و میخواستم در جریان احساسم باشید و ازتون اجازه خواستگاری بگیرم و شماره وآدرس بهم بدید تا همراه خانواده بیام خدمتتون

  129. سلام من یک نفر رو دوست دارم احساس می کنم اوهم منو دوست داره می خوام مستقیم بهش بگم ، ولی به این دلیل که وضع مالی خودم و خانواده م داغونه تا الان بهش نگفتم ، دوست ندارم زندگی سختی با من تجربه کنه چیکار کنم دارم دیونه میشم

  130. بعد از یه دختر خوشم اومده اون ترم یکه راستش روم نمیشه بهش بگم من متوجه اخلاقش شدم حدس میزنم اونم خوشش اومده باشه چون چند باری بهم خیره شده بعد من نگاه کردم نگاهشو پرونده میشه راهنمایی کنید کجا کی چجوری تو چه فرصتی و با چه جملاتی بهش پیشنهاد بدم؟

  131. اگر دوست داشته باشه به خاطر وضع مالی و کم و زیاد پولت ردت نمیکنه اتفاقا الان که پول زیاد نداری بهش بگو دوسش داری ببین حاظره کنارت بمونه و قبولت میکنه قرار نیست که همیشه بی پول بمونی در آینده وضعت بهتر میشه فوقش یه مدت ازش زمان بگیر تا اوضاع مالیت رو درست کنی و اگر همو دوست داشته باشید میتونید خیلی از خرج های اضافی هم حذف کنید و بریز و بپاش هم نداشته باشید اول زندگی خدا روزی رسونه ناامید نباش فقط مهم دلتونه که اگر با هم باشه کنار هم زندگیتونو می‌سازید برو بهش بگو بزار خودش تصمیم بگیره یکطرفه تصمیم نگیر چون گفتی فک میکنی اونم دوست داره با نگفتن هر دوتون رو از زندگی عاشقانه کنار هم محروم میکنی همه چیز که پول نیست اونم الان که تقریبا همه از نظر اقتصادی شرایط سختی دارن

  132. سلام
    من تقریبا یک ساله که از یه دختری خوشم میاد و کاملا به نطرم بنا به رفتار هایی که اره به نطرم اون هم من رو دوست داره من حتی یه بار اعتراف کردم و پذیرفته شدم ولی یه مدت بعد این رابطه رو تموم کرد اما همچنان جوری رفتار میکنه که انگار منو دوست داره اما شنیدم که یه دوستی داره که از من خوشش میاد و البته این اواخر اون دوتا زیاد با هم حرف نمی زنن الان موندم برم بهش بگم که من اونو دوست دارم یا نه چون مغزم خیلیدرگیرشه

    • من۱۶سالمه ازدخترهمسایمون که یک سال از من کوچک تراست خوشم اومده وازطرف مادرش باهم قوم می شویم همیشه باپدرش است و فقط موقعی که مدرسه می رود من اورادم در ساختمان می دیدم به نظر شما من چطوری به اوبگویم که اورادوست دارم؟؟

  133. بینام خب چرا دختری که دوسش داری کات کرد؟ اگر هنوز نشونه های دس داشتن داره شاید پشیمون شده پس اگر تو هم دوسش داری دوباره پاپیش بزار از دستش نده اون دوستشم که فکر میکنی دوست داره اصلا مهم نیست مهم اینه که تو اونو دخترو دوست داری و اونم تو رو دوست داشته باشه تمومه وگرنه تو زندگی همونطور که یه دختر میتونه کلی خواستگار داشته باشه پسر هم ممکنه چندتا دختر بهش علاقه پیدا کنن ولی مهم اینه که انتخاب تو کیه و انتخاب اون دختری که دوسش داری حالا که دوسش داری و فکرت درگیرشه دوباره امتحان کن بهش بگو دوسش داری احتمالش زیاده اینبار همه چی خوب پیش بره و با هم بمونید برا همیشه چون این کات کردن و فاصله یه سال براش تجربه شده و الان حسی که بهت داره دیگه خام نیست و بهتر تصمیم میگیره اون دختر

  134. عاشق یه دختری شدم چی بهش بگم که بهم جواب مثبت بده چون مطمئنم باهاش خوشبخت میشم خیلی دوسش دارم میخوام مال من باشه

  135. ببین محمد نمیتونی که مطمعن باشی حتما جواب مثبت میگیری ولی اینکه با احترام و ادب علاقتو مطرح کنی و حرفایی رو آماده کنی برای گفتن که احساس واقعیت بهش منتقل کنی و بفهمه تا چه حد بهش علاقه داری و مشتاق این ازدواجی و اینکه بهش اطمینان بدی که برای خوشبختیش تو زندگی حاظری تلاش کنی خیلی روی اینکه نظرش به تو مثبت بشه و ازدواج باهات رو بپذیره زیاده و اینکه پیگیرش باشی و زود عقب نکشی

  136. ببین محمد من می دونم جوابش بهت مثبته متن باش

  137. اوج احترام و ارزشی که یه پسر برای دختری قائله و اون دختر رو واقعا به عنوان شریک زندگیش میخواد اینه که پاپیش بزاره و ابراز علاقه کنه و خواستگاری نه انتظار دوستی و نه رابطه مخفیانه داشته باشه بعد هم تمام تلاشش رو بکنه تا موانع رو کنار بزنه و هر کاری از دستش بر میاد برای خوشبختی اون دختر بکنه این کاریه که یه مرد واقعی برای عشق زندگیش می کنه اما اگر پسری حتی حاظر نیست پاپیش بزاره برای یه دختر یعنی هرگز اون دختر رو به عنوان شریک زندگیش نمیخواد و هیچ ارزشی برای اون دختر قائل نیست

  138. من ازیکی از فامیلامون خوشم اومده نزدیکه دوساله که دیونمشم یجورایی ولی هیچ وقت روم نشده بهش بگم چون اون اصلا تو فاز عشق و علاقه نیس فقط درس براش مهمه براهمین میترسم بهش بگم سنشم ازم دوسال بیشتره فقط نمیدونم چجوری بهش بگم خیلی کم هر چند وقت یبار میبینیم همه شاید هر ۳. ۴ ماه یبار اونم تو شرایطی که اصلا نمیشه بهش گفت فقط یه راه کار میخوام که چجوری بهش بگم

  139. خب تو فاز عشق و عاشقی هم نباشه چه بهتر اهل هیچی نبوده تا حالا ولی بالاخره میدونه یه روز باید ازدواج کنه اگر دوسش داری بهش بگو اگر قصدت ازدواجه و میخوای به همین زودی باش ازدواج کنی خب بگو خونوادت پاپیش بزارن رسمی اگر میخوای اول نظرشو بدونی بعد به خونواده بگی با این وضع که نمیبینی زیاد شمارشو گیر بیار تماس بگیر یا پیام بده بهش بگو یا بزار هر وقت دیدیش برو یه جا تنها گیرش بیار بهش بگو مثلا یکی رو بفرست دنبالش بیارتش پیشت به بهونه باش حرف بزن و هر راهی که شد ولی نگفتی پسری یا دختر اگر دختری که اصلا نگو بزار خودش اگر ازت خوشش بیاد میاد سراغت ولی اگر پسری بهش بگو ولی مطمعنی ازین که دختره ۲ سال ازت بزرگتره پشیمون نمیشی اگه میدونی بعدا ناراحتت میکنه این موضوع اصلا نرو جلو چون اگر قبول کنه بعد تو بزنی زیرش دلش می‌شکنه حتی ممکنه به خاطر اینکه ازش کوچکتری قبول نکنه چون دخترا دوس دارن پسر ازشون بزرگتر باشه

  140. من یک دخترم ،۱۶ سالمه و دو ساله که عاشق یه پسری شدم که دو سال ازم بزرگتره ونسبت فامیلی دوری داریم. نمی‌دونم عشقه یا چی ولی هر وقت می‌بینمش دلم میلرزه خیلی دوسش دارم ولی نمی‌دونم چجوری بهش بفهمونم که دوسش دارم ؟؟ لطفاً راهنماییم کنید

  141. من عاشق یه نفرم از وقتی بچه بودم دوسش داشتم تا الان ولی وضعیت خانواده مون جوری که قبل از محرم شدن نمی تونیم حرف بزنیم ولی من چون دوسش دارم باهاش حرف زدم هم دوس دارم باهاش حرف بزنم هم از بابام میترسم اگه بفهمه خیلی ناراحت میشه الان نمیدونم چیکار کنم

  142. راستش نزدیک یک ماهی هست که توی دانشگاهمون به یکی از همکلاسیای دخترمون علاقه مند شدم یخورده از رفتارو اخلاقیاتش میدونم خجالتیو درونگراس توی رابطه هم نیست تا الان که میدونم یبار خواستم ازش به بهونه جزوه گرفتن و اینا بیشتر باهم اشنا بشیم بهم ندادش نمیدونم چجوری بهش بگم میخوامش میشه کمک کنین؟

  143. خب به بهونه جزوه یعنی چی برو مستقیم باهاش حرف بزن شاید اشتباه برداشت کرده که مثلا دنبال دوستی و ایجاد رابطه ای باهاش و شاید اهل این کارا نیس بهش بگو علاقه داری بهش و قصدت ازدواجه تا اگر اونم از تو خوشش میاد بهت میگه که چکار کنی و چطور ارتباط داشته باشید حالا یا باهات ارتباط میگیره یا میگه زیر نظرخونواده ها یا هر چی اگرم ازت خوشش نیاد میگه نه تکلیفت معلوم میشه حالا اگر گفت نه تو سریع عقب نکش بزار یه مدت بگذره سعی کن نظرشو جلب کنی بعد دوباره برو سراغش باش حرف بزن

  144. من خیلی دوست پسرمو‌ دوسش دارم ۴روزه میشناسمش چیکارکنم دوست پسرم بفهمه خیلی دوسش دارم؟ تصمیم دارم عاشقش بمونم به هم دیکه برسیم .بهش بفهمونم دوسش دارم دیوانه‌اشم و بهش نیازدارم.

  145. فقط ۴ روزه میشناسیش؟! بزار یه مدت بگذره ببین اصلا چطور پسریه اصلا ارزش عشق و وفاداری تو رو داره بعدشم همین که بفهمه دوسش داری و بهش نیاز داری میزنه زیر دلش میره دنبال یکی دیگه بهتره اینقدر زود خودتو پیشش پایین نیاری

  146. من روی یه پسری کراشم. ولی مجازی و مطمئنم ک دوسم داره مطمئنم ولی هنوز بهش اعتماد نکردم تقریبا یه ساله که ارتباط دوستی داریم ولی اعتماد نکردم مثلا هی میگه هنو اعتماد نکردی عکس بدی و منم میگم نه

  147. وقتی عاشق دختری هستی اما فقط از دور نگاش میکنی و نمیبریش تو زندگیت و حتی بهش نمیگی دوسش داری و می‌ترسی از تعهد دادن اینم ببین که داری به پسرهای زیادی فرصت میدی که عاشق اون دختر بشن و به ازدواج باهاش فکر کنن یعنی عاشق عشقت بشن درد داره این حرف و فقط اونی که واقعا عاشقه میفهمتش یکم غیرت داشته باشید رو عشقتون

  148. سلام من از یه دختریه ۳ ساله خوشم میاد همسایه مون هستش خیلی دوسش دارم بعنی تا حدی که وقتی نمیبینم ش انگار یه چیزی گم کردم و نمیتونم درسم رو بخونم بعد وقتی میبینمش آروم میشم واسترس م میزنه بالا مثلا تویه خونه میگم ببینمش بهش میگم ولی بیرون میبینمش نمیتونم بهش بگم اصلا نمیتونم نگاهش هم بکنم احساس میکنم من در حد اون نیستم یا اگه بهش بگم شاید بهم بگه که چی تو خودت دیدی که به من پیشنهاد میدی … این ۵ماهه یه ادکلن براش خریدم و شماره ام رو توش نوشتم که بهش بدم ولی نتونستم بعد از این طرف میترسم از دستش بدم …. چون واقعا خیلی دوسش دارم

  149. نه اصلا نباید بهش ادکلن بدی اول کار بدش میاد ممکنه باهات بد حرف بزنه هنوز که چیزی بینتون نیست که بخوای هدیه بدی بهش اول باید فقط باهاش حرف بزنی و علاقتو بهش بگی اگر اونم دوست داشت بزاری یه مدت بگذره ارتباطتون بعد بهش هدیه رو بده و براش تعریف کن که این ادکلنو خریده بودی که اگر بله بگه بهش بدی و اینکه خیلی دوسش داشتی این مدت و بهش فکر میکردی تو سه ساله دوسش داری تو همین مدت هم که کسی نیومده تو زندگیش شانس آوردی اگر کسی بیاد دلشو ببره کلا از دستش میدی پس فرصت ازدست نده نترس هر آدمی یه ظاهر و چهره ای داره اگر محترمانه باهاش حرف بزنی و بفهمه قصدت جدیه بهت بد نمیگه اگرم گفت بهش بگو شاید من خوش قیافه نباشم ولی هیچ وقت هیچ کس نمیتونه اندازه من عاشقت باشه کم نیار ضعف نشون نده اگر واقعا میخوایش ترس و فکرای بیخودو بزار کنار شاید اصلا اونم دوست داشته این مدت تو نفهمیدی بدبین نباش اینقدر ولی نگفتی چندسالته اما چون گفتی نمیتونم درس بخونم اگر دانشجویی که هیچی ولی اگر مدرسه ای هستی خیلی برات زوده اون دخترم که حتما از تو کوچیک تره فعلا ازدواج نمیکنه کلی وقت هست بزار بزرگتر بشین ولی اگر می‌ترسی با کسی بره تو رابطه میتونی حستو بگی فعلا بهش که خبر داشته باشه و بعدن نگی اگر میگفتم شاید الان نمی‌رفت با یکی دیگه

  150. سلام خسته نباشید من یک دختر ۱۷ ساله هستم که توی مدرسمون از یه دختر دوازدهمی خیلی وقته خوشم اومده ولی میترسیدم بهش بگم و میدونم که الانم خیلی دیر شده الان واقعا دیه نمیتونم تحملش کنم و میخوام بگم ولی نمیدونم چجوری بگم و اینکه چون همیشه ویش دوستاشه موقعیتی پیش نمیاد که بهش اعتراف کنم و میترسم دوستاش مسخرم کنن الان واقعا بلاتکلیف موندم و دارم دیوونه میشم از فکر کردنش

  151. سلام من یه دختر ۱۵ سالم و ۹ ماهه که عاشق همکلاسیم شدم و واقعا نمیدونم چجور بهش بگم اون همیشه خیلی عجیبه مثلا اگه بهش بگی دوست دارم یا میگه کی نداره یا میگه خب به یه ورمم نیس. یه مدت باهاش صمیمی شدم و خودش کم کم داشت میفهمید اما یهو ازش دور شدم چون ترسیدم براش مانع باشم چون خیلیا تو مدرسه دوسش دارن و اونم خیلی ها رو دوست داره…اون برونگراست و همیشه همه جا میدرخشه و من درونگرا که دوسش دارم…و همیشه تو ذهنمه نمیتونم بهش فکر نکنم و میترسم سال بعد یه مدرسه دیگه باشه اونجوری خیلی ناراحت میشم

  152. سلام
    من دخترم و 17 سالمه تقریبا 5 ماهه که با یکی از بچه ها که اونم دختره و همسن و سالیم و تو ی مدرسه هم درس میخونیم دوست شدم و خیلی هم دوسش دارم و وابستش شدم ی بار رو یه موضوع قهر کردیم و یه ماه طول کشید البته چند بار اومد باهام حرف بزنه و … ولی من حرف نزدم الان که رفته ی جای دیگه و کمتر میبینمش دلم خیلی برااااش تنگ شده برا همینم بهش پیام دادم ولی حس کردم ک اون رفتارش باهام عوض شده شایدم برا اینه ک تازه اشتی کردم باهاش ولی کلی ناراحت شدم و حالم خیلی بده و چون قبلا رو یه موضاعاتی رفیقام رو اعتمادمو بهشون از دست دادم و قطع رابطه کردم باهاشون دیگه نمیخام اینطوری بشه چون واقعا سه سال طول کشید تا همه چیز عادی شد برام و فراموش کردم الان دیگه نه توانشو دارم نه طاقتشو نه میخام اینم از دست بدم لطفا کمکم کنید چون از دیشب ک پیام دادم بهش و حس کردم رفتارش عوض شده دارم دیونه میشم
    چند وقت پیش یکی از دوستای مشترکمون اومد باهام حرف زد ولی من نتونستم بگم چرا باهاش قهرکردم برا همینم بهش گفتم چیزی یادم نمیاد ک چرا باهاش قهر کردم میگم شاید اینو شنید و ازدستم ناراحت شده

  153. تمام این مدت نتونستم بهش بگم ازش ناراحتم چون خیلی دوسش دارم و میترسم از دستش بدم کمکم کنید چون رفیقمه و برام خیلی مهمه من دخترم اونم دختره

  154. تقریبا همتون گفتید چجوری بگم میترسم بگم نمیدونم اونم دوسم داره یا نه خجالت میکشم بگم میدونید اینا یعنی چی؟ یعنی فقط دارید به حرف عقلتون گوش میدید یعنی دارید فکر می‌کنید مدام با اینکه عشق و دوس داشتن کار دل پس باید با دلتون تصمیم بگیرید چون عقل همیشه راه درست رو به شما نشون نمیده گاهی باعث میشه بدترین انتخاب رو بکنید. شمایی که میگی دست و پام گم میکنم بی حس میشم نمیتونم حرف بزنم شمایی که میگی 9 ماه یا 3 سال یا ۸ سال عاشقم ولی نتونستم بگم واسه اینه که فقط فکر کردی و به حرف های عقلت گوش دادی که فقط ترس انداخته تو دلت تا حرف نزنی خب به چی رسیدی جز اینکه درد دوری از معشوقت یا از دست دادنش رو برای همیشه تجربه کردی بهترین کار اینه که بدون فکر کردن یکبارم که شده فقط به حرف دلتون گوش کنید برید به عشقتون بگید چه حسی بهش دارید مطمعن باشید بیشتر شما عشقتون دوطرفه بوده تمام مدت و فقط دست دست کردید باقیتونم از بلاتکلیفی و عذاب راحت میشید نزارید یک عمر حسرت گفتن دوست دارم به عشقتون تو دلتون بمونه و بگید ای کاش میگفتم شاید دوسم داشت اونم. مطمعن باشید درد از دست دادنش خیلی کشنده تر از دردیه که الان می‌کشید از نگفتن حرف دلتون و نبودنش کنارتون و اینکه شاید بعدها بفهمید دوستون داشته شما نگفتید و اونم چون نفهمیده حستونو ازدواج کرده با کس دیگه و دیگه نمی‌تونید هیچ وقت لبخند بزنید چون خودتون مقصر بودید. فقط باید به حرف دلتون گوش کنید

  155. الان دخترا دارن به پسرا ابراز علاقه میکنن اونوقت هنوز پسرایی هستن که میترسن به عشقشون بگن دوسش دارن این پسرا از یه دخترم کمترن من که خودم پسرم خجالت میکشم از این همه بی عرضگی دخترا میخونن این پیاماتونو دیگه چی میگن با خودشون

  156. سلام من دوساله یکی رو دوست دارم و14سالمه و اون هم 12سالشه بنظر شما من به این دوست داشتن ادامه بدم یا نه

  157. با سلام من یک پسر 15 ساله هستم که الان یک سال است که عاشق دختر خاله ام که 17 سال دارد شدم من از وقتی که به او دل بستم شب و روز ندارم و رویم نمی شود که به کسی بگوییم من راجب ازدواج زود هنگام خیلی تحقیق کردم ولی قانع نشدم و او را بشدت دوست دارم. اکنون چند وقتیه که هرشب راجب او فکر می کنم و خواب او را میبینم

  158. پسر خوب تو که میگی 14 سالمه یه دختر 12 ساله رو دوس دارم خب سنت بلوغ و طبیعیه این حسا ولی کلا اینکه ادامه بدی به دوست داشتنت دست خودت نیست عشق و دوست داشتن اگر واقعی باشه تو هر سنی که برای کسی پیش بیاد حتی چند سالم بگذره تموم نمیشه و ادامه پیدا میکنه پس بزار زمان بگذره اگر هنوز دوسش داشتی یعنی عشق و پاش وایسا برو بش بگو ولی اگر تموم شد و مهرش از دلت رفت یعنی زودگذر بوده و به خاطر بلوغ

    • من عاشق یه دختر شدم ولی نمیدونم اونم عاشقمه یا نه ومن 13 سالمه و اون 12 سال و همکلاسی هم هستیم و از اینکه بهش بگم میترسم نمیدونم واسش نامه بنویسم یا چی وارد کلاس که میشم همه حواسم به اونه ( کلاس زبان) و چند بار باهاش تا دم در خونشون باهاش رفتم ولی نتونستم بهش بگم دوستش دارم

  159. پسرای عاشق یه فکر خوب دارم براتون فردا روز دختره برید به عشقتون تبریک بگید و ابراز علاقه کنید بهش بگید آرزو دارم با هم باشیم و در آینده نزدیک روز زن بهت تبریک بگم

  160. سلام دختر هستم ۱۵ سالم هست من عاشق یه پسر شدم که این ۱۸ سالش هست همیشه گلم میگه عزیزم میگه یا بار ابجی میگه نمیدونم بگم یا ته پسره یه بار پیشم خوابید

  161. سلام من یک پسر 15ساله هستم سه چهار ساله عاشق دختر داییم شدم نمیتونم بهش بگم در این باره کمکم میکنید

  162. سلام من یه دختر هست تو محلمون تازه اومرد یه ۱ سالی میشه من تو نگاه اول عاشقش شدم نمیتونم بهش بگم یه جورایی وقتی میبینمش دستام میلرزه استرس دارم میترسم

  163. سلام من پسر 15ساله هستم سه چهار ساله عاشق دختر داییم هستم نمیتونم بهش بگم دوستش دارم چجوری بهم بگم. چون که خجالتی و کم رو هستم نمیتونم بگم و ترس اینکه جواب منفی بشنوم من الان شدیدن دوستش دارم و وابسته شم میخوام سعی و تلاشم رو بکنم که بهش بگم

  164. من نمیتونم به امیر علی بگم دوستش دارم???

  165. سنت کمه ولی از تمام کسانی که اینجا نظر گذاشتن و گفتن سال هاست عاشقن ولی ابراز نکردن و دارن میسوزن از دوری عشقشون و خیلی هاشونم بخاطر همین ترس بیخود و خجالت بکلی عشقشون از دست دادن درس بگیر و بجای فکر کردن فقط برو بهش بگو عاشقشی از کجا معلوم که اونم حسش مثل تو نبوده این سال ها میگی ازش خجالت میکشی خب اگر گوشی داره بهش پیام بده حستو بگو و ازش بخواه به کسی نگه اگر جوابش مثبت بود بهش بگو بین خودتون بمونه تا بزرگتر بشید و بتونی رسمی بری خواستگاریش اما اگرم بگه نه حالا خیلی فرصت داری تا بتونی راضیش کنی و بازم باهاش حرف بزنی ولی هر چی که بشه دیگه حسرت نگفتن احساستو نمیخوری کسی که فقط بگه عاشقم ولی بترسه و حتی ابرازش نکنه فقط ادعای عاشقی کرده به این فکر کن که که اینقدر دوسش داری و برات مهمه که حاظری خجالت و ترس کنار بزاری بهش اعتراف کنی و برای داشتنش تلاش کنی همین امشب یا فردا برو بهش بگو تا از فکر و خیال و ترس راحت بشی بعضیا زود عاشق میشن و زود بزرگ میشن و عشقشونم از دلشون نمیره اگر تو هم از حست مطمعنی پس با اینکه سن کمی داری میتونی باهاش درمیون بزاری ولی اگر قبولت کرد پای حرفت بمون

  166. اگر عاشقی پس شجاع باش و اعتراف کن و برای بدست آوردن قلبش تلاش کن اما اگر هر بار به بهانه ای حالا ترس خجالت بی پولی مخالفت خونواده تحصیل سن کار یا هر هدف و دلیلی و هر چیز دیگه ای منصرف میشی از پاجلو گذاشتن برای کسی که میگی عشقته و فرار میکنی از روبرو شدن باهاش و پشت سر گذاشتن مشکلات بدون از عاشقی هیچی نفهمیدی.
    واقعا عاشقی؟ پس از هر چیزی بخاطرش بگذر و هر جایی که هستی و هر لذتی رو رها کن و اولویتت رو بذار کنار اون بودن و خوشبخت کردنش اونوقت بدون عاشقی کردی اینکه از دور بگی دوسش دارم و اشک بریزی و آه و ناله کنی و ازش پنهان کنی عاشقی نکردی در اصل به خودت و عشقت ظلم کردی و داری عمرت هدر میدی هر روزی که میگذرونی با هیچ کاری نکردن

  167. وایی عزیزم منم مشکلم همینه ولی من عاشق ی پسری ولی توان گفتن بهش رو ندارم دوست دارم بهش بگم که خیلی دوسش دارم اما نمیتونم چون میترسم اون ازم متنفر شه

  168. دختر15سالمه خیلی دلشوره و استرس دارم عاشق یه پسر 24ساله شدم و واقعا درگیر این موضوع شدم به شدت خیلی دارم اذیت میشم پسره فامیلمونه ولی بخاطر یه مسائلی ما همو ندیده بودیم چهار ماهه پیش رفتیم عروسی و من ایشونو اونجا دیدم ولی الان یه اتفاقی افتاده که ما قرار با هم رفت و آمد داشته باشیم و امکان داره که هر روز همو ببینم و اینکه می‌دونه من عاشقشم یکی بهش گفته

  169. سلام من یه دخترم و یه پسری که یک سال ازم بزرگتره رو دوست دارم
    یه جورایی همسایه روبروییمون میشه و هرروز میبیتمش
    الان یک ساله ک دوسش دارم حتی تو چت هم بهش گفتم که دوسش دارم اونم بم گفت که دوسم داره ولی من مطمئن نیستم راستی شماره همدیگرم داریم
    چند بار خواسم برم باهاش حرف بزنم روم نمیشد حتی بهشم گفتم که میخوام بیام جلوت باهات بحرفم و گفته باش ولی رفتم جلوش و حتی یه سلامم نمیتونستم بکنم
    بگین باید چجوری برم و باهاش رودرو حرف بزنم

  170. من چند ماهه که دختری را دوست دارم ولی نمیدونم چطور بهش بگم میترسم بره به مامان یا باباش بگه من ۱۱ سالمه

  171. بچه بشین درستو بخون ازین فکرا بیا بیرون میره به مامان باباش میگه

  172. پسرا اگر خودتون به دختری علاقتونو مستقیم ابراز کردید نه اینکه کسی واسطه بشه یا بخواد از زبونش بکشه و دختره بهتون گفت مثل داداشمی که هیچی ولی اگر چیزی از علاقت به دختره نگفتی ولی اون دختر میاد دور و برت بهت توجه نشون میده و گاهی داداش صدات میزنه یا میگه مثل داداشمی خیلی وقتا واقعا مثل داداشش نمیدونتت واقعیتش این که بهت علاقه پیدا کرده و میخواد با گفتن این کلمه ببینه واکنشت چیه و بفهمه تو هم دوسش داری و تحریکت کنه اگر علاقه ای داری بهش اعتراف کنی مثلا عصبانی بشی بهش بگی من داداشت نیستم عاشقتم و اینا و با خودش میگه اگر براش عادی بود پس دوسم نداره و باید فراموشش کنم پس باهوش باشید خیلی وقتا هست دختری عاشق پسر یه اما بهش میگه دادش تا حس پسرو به خودش بفهمه چون نمیتونه حسشو ابراز کنه میخواد اگر دوطرفس پسر پیشقدم بشه خیلی از پسرا متوجه نمیشن و میگن دختره بهم میگه داداش یا اینکه مثل دادشش باهام رفتار میکنه ولی من عاشقشم جرعت ندارم بش بگم و اینا به این چیزا فکر نکنید وقتی دختری رو دوست دارید بهش بگید تا بفهمید واقعا حسش چیه
    ما یکی از آشناهامون بود دختره همیشه به پسرعمش میگفت داداش ولی پسر عمش عاشقش بود حاظر نبود ازدواج کنه و برا دختر داییشم نمی‌رفت جلو بخاطر همین حرف دختره تا اینکه خواستگاری کرد و دختره جواب منفی داد و خیلی هم ناراحت شده بود باورش نمیشد حس پسرعمش اینجوری بود از بچگی و می‌گفت همیشه طوری باهام رفتار می‌کرد که فکر کنم داداشمه یعنی خود پسره باعث شده بود این حس خواهربرادری بینشون بوجود بیاد برای همین دختره اولش قبول نکرد و شوکه شد ولی بعد یه مدت جواب مثبت داد و ازدواج کردن و سه تا بچه دارن

  173. منن یک روز تو مدرسه با رقیق بود من گفت برم میخواستم یک ساعت بخرم با من می‌یابد گفت بله. می یام روفت مغازه صاحب مغازه ساعت نشان داد بعد رقیق اومده بروی من تو همان مغازه بود ساعت ازشون خرید واو صاحب مغازه اسم شمالی است گفت مشه شماره من میخوام من دادم بعد اگر رفت خونه کم پیام فرست کم شروع کرده به پیام فرست من با ادامه دادم ولی آها نه تماس میگیرم نه پیام می ده چکار کن تا پیام بده یا تماس بگیرید

  174. از دختری خوشم میاد برای ازدواج ولی نمیدونم نظرش در مورد من چیه میخوام بهش پیشنهاد بدم اگر قبول کرد به خونوادم بگم بریم خواستگاری شهر دیگه زندگی میکنه ولی شمارشو پیدا کردم میخوام بهش پیام بدم چی بگم چطوری مطرح کنم بهتره؟ راهنمایی لطفا نمیخوام از دستش بدم

  175. با سلام من از یه دختری خوشم اومده الانم باهم مث یه رفیق خیلی صمیمی هستیم موندم چجوری بهش بگم دوست دارم چون خیلی وقت نیس باهم رفیق شدیم ولی واقعا دختر خوب و با ادبی هس من میخوام باهاش رل بزنم و بعد که اگه قسمت شد ازدواج کنم ولی دو دلم میترسم بهش پیشنهاد بدم کلا حتی به عنوان رفیق هم نمونه

  176. وقتی حست بهش بیشتر از دوست معمولیه باید بش بگی نگو بیا رل بزنیم که ناراحت بشه بگو من تو این مدت که شناختمت بت علاقه پیدا کردم اگر بشه ازدواج کنیم ولی قبلش میخوام یمدت با هم آشنا بشیم اگر دوست داشته باشه یا قبول میکنه یا راهی جلوت میزاره اگر علاقش برا دوستی عادی باشه میگه نه تو هم یا قبول کن یا بش بگو یه فرصت بده یمدت بهم شاید نظرت عوض شد و این حرفا شاید قبول کنه اگر بازم گفت نه دیگه ادامه نده چون اگرم بش نگی بلاتکلیف میمونی از یطرفم اگر اون دختر حسش مثل تو نباشه بیخودی هم وقتتو هدر دادی هم با این رابطه رفاقتی که باش داری بیشتر وابستش میشی بهتره همین الان موضوعو بش بگی تا رابطتون تو شکل درستش جلو بره

  177. من ۱۴سالمه وعاشق ی دختر۱۶سالع شدم نمیدونم سر در گم هستم همش تو فکرش هستم و نمیتونم ازش بیرون بیام و راستش علاقعه شدید بهش دارم و نمیتونم بهش بگم دوست دارم نمیتونم عشقمو بهش بگم میترسم استرس دارم ولی عشقی ک بهش. دارم واقعه هست هر کاری میخوام بکنم ک بگم دوست دارم نمیتونم و راستش نمیدونم اون از من خوشش میاد یا نه میخوام بدونم اون هم هس رو من دارع یا یطرف هست و فقط همینو نمیتونم بهش بگم دوستت دارم اون پردش مربی من هست و ما خیلی با اون صمیمی هستیم اینطور ک پدرش مثل بابامه

  178. سلام من بهار هستم من الان 12 سالمه. الان 4 ساله که عاشق پسری شدم ما در روستا زندگی می‌کنیم و مدرسمون هم مختلته من از کلاس دوم عاشقش شدم اما نتونستم بهش بگم. ما تا کلاس پنجم قاطی بودیم ولی وقتی ششم اومدیم کلاسمون جدا شد یعنی به اندازه ی یک ستون 10 یا 15 سانتی فاصله هست تا کلاس پنجم نمی‌دونست و خیلی هم باهام صمیمی بود وقتی امسال دوسم جلوی جمع بهش گفت دیگه باهام حرف نمیزنه ولی خیلی نگاهم میکنه هرموقع که از کنارم رد میشه نگام نمیکنه ولی اگه من نگاش نکنم بهم خیره میشه و وقتی نگاهش میکنم نگاهشو ازم می‌دوزد
    دیروز کامل تعطیل شدیم ولی شنبه برای کارنامه همراه ما رامون باید برای تحویل کارنامه به مدرسه بریم خیلی دوست دارم بهش بگم اما وقتی حتی بهم نگاه میکنه و بهم خیره میشیم من از استرس میمیرم و هردومون مجبور میشیم که نگاهمون رو از هم بدوزدیم اما من نمیدونم که چطور بهش بگم که دوسش دارم
    یه بار هم فقط منو اون که اسمش محمد هست داخل سالن مدرسه بودیم که داشت از کنارم رد میشد گفت میخوام عشقتو فراموش کنم آتیشتو خاموش کنم
    دیروزم منو دوستم که داشتیم میرفتیم میگه دوست دخترم خوله ولم نمیکنه که بچه ها گفتم دوستام داره به تو میگه وگرنه میگفت دوست پسرم خوله ولم نمیکنه
    دوستان یه کمکی بهم کنید که من بهش چی بگم؟
    ممنون از همگی که به داستان خسته کننده ی من گوش دادین ??

  179. سنت خیلی پایینه چن وقت دیگه از سرت میفته بش بها نده دختره هم ازت بزرگتره فک نکنم به کوچیکتر خودش توجه کنه بشین درساتو بخون ولی وقتی به سن ازدواج رسیدی 10 یا 15 سال دیگه به دختری علاقه پیدا کردی اینقد ترسو و استرسی نباش وگرنه راحت از دستش میدی چون اینقد نمیری جلو که یکی دیگه زرنگی کنه باید حتما به کسی که عاشقشی بگی دوسش داری البته بعد که سن ازدواج رسیدی و از تصمیمت مطمعن شدی

  180. دوستان لطفا کمکم کنید
    من کسی رو دوست دارم اما نمیدونم چطور بهش بگم

  181. من دختر عمه ام رو خیلی دوست دارم،خیلی وقتا ابراز علاقه می‌کنه بهم حتی یه بار گفت خیلی دوستت دارم، نمیتونم بهش بگم دوستش دارم?
    من یه بار هم به زبون نیوردم
    از اونور پسر عمه ام ازش خواستگاری کرده، الان من چه گ.ی بخورم؟
    فکرش از ذهنم بیرون نمیره.?

  182. بنده‌ ۲۰ سالم هست،و ۷ ساله که عاشق دختر عمه ام هستم‌، ولی مشکل اینجاست که سن دختر۱۴ ساله و من به خاطر این مورد بهش پیام نمیدم چون ممکن‌ هست بره به خانواده‌اش بگه و موجب ناراحتي و لطمه به شخصیت من بزنه،و این مورد هم ناراحت کننده هست. و متاسفانه طاقت منم تمام شده‌… خاستار راحلی منطقي و درستی از دوستان و مشاوران عزیزم هستم‌

  183. خب بزار بزرگتر بشه دختر عمه هنوز 14 سالشه به این زودی که ازدواج نمیکنه ولی اگر به هر دلیلی تحمل نداری صبر کنی اول بهش پیام بده یمدت باهاش حرف بزن در مورد چیزای مختلف یکم باهات راحت بشه بعدش حرفاتو ببر سمت علاقه و ازدواج و این حرفا و بهش بگو میخوام یه چیزی بگم نظرتو بهم بگی ولی حتما بین خودمون بمونه تا بعد اونوقت بهش از علاقتو و تصمیمت برا ازدواج باهاش بگو مطمعن باش به خونوادش نمیگه چون خودشم تو دردسر میفته و بهش سخت میگیرن اذیت میشه پس نمیگه فقط تو یجوری باش حرف بزن ازت نترسه و مطمعن بشه جدی هستی و میخوای باش ازدواج کنی و علاقت واقعیه و اگر قبول کرد بهش صدمه نزن و احترامش نگهدار و ازش رابطه نادرست نخوا

  184. من الان درس میخونم. دختر هستم و ۱۵ سالمه. من یه بار علاقه‌ی شدید به یکی پیدا کردم و هنوزم عاشقشم ولی اون منو دوست نداره و بعد از اون هیچ وقت حالم خوب نشد و افسردگی گرفتم همش دلم میخواد گریه کنم و اینکه نمیدونم چی کار کنم و چند بار هم دستمو با تیغ زخمی کردم. میخوام بدونم چی کار کنم اون بهم علاقهمند بشه و دوستم داشته باشه. و اینکه من با دو سه نفر در میون گذاشتم همه مسخرم کردن و اذیتم کردن. واقعا از زندگی خسته شدمم

  185. هر کی شماره داره از عشقش آهنگ نفس از علی حسینی و مهریار بفرسته براش خودش میفهمه دوسش دارید بعدش که سر صحبت باز شد باهاش حرف بزنید این آهنگ خیلی عاشقانست

  186. یه اقا پسریو یه بار دیدمش،گیتار میزد و میخوند،چند کلمه باهم حرف زدیم و گفتم اگه فعالیت موسیقی داره ایدی اینستاشو بده!
    خلاصه گرفتم و الان یه هفته از اون ماجرا میگذره که من همه امتحانامو گند زدم از بس همش تو ذهنمه
    نمیدونم این چه حس کوفتیه فردای اون روز فشارمو گرفتم فشار مغزم پایین بود بش که فکر میکنم انگار باد میوفته تو قفسه سینم نمیتونم درست نفس بکشم ضربان قلبم عادی نیست، همش پیش خودم خیال بافی الکی میکنم از اونجایی که تایپ شخصیتسم xnfp عه،رفیقام‌میگن صبر کن یکی دو هفته دیگه بهش فک کن ببین واقعا دوسش داری یا نه ولی من فقط یبار دیدمش چجوری مطمعین بشم؟
    ۱۶ سالمه(بچه ام خودتونید? بنظرم به بلوغ ذهنی رسیدم)

  187. علیسان منصوری

    سلام من یه چند ساله که عاشق دختر همکار مامان م شدم ولی نمیدونم می بهش بگم شما یه راه محلی بگین میخوام به مامان م بگم که دختر همکارشو دوست دارم میترسم شما به من کمک کنین

    • چرا میترسی هر آدمی یروز ب کسی علاقمند میشه و انتخابی داره به مامانت بگو چن سال دختر همکارتون دوس دارم میخوام باش ازدواج کنم بهم کمک کنید بهش برسم بگو این انتخاب من راضیش کن برات پاپیش بزاره بالاخرع باید ب خونوادت بگی تا برن برات خواستگاری بعدشم ب دختر هم اگر میخوای بگی برو بگو چن سال دل و ذهنم درگیر شماس قصدم ازدواج شرایتت بگو ترس و این حرفا بزار کنار گناه که نکردی عاشق شدی قصدتم ازدواج دختر هم شاید دوست داشته باشه

  188. تحت فشار روانی خانواده هستم و یکی رو از ته دل دوست دارم و نمیتونم بهش بگم یعنی خجالتیم به نظر خودم افسردگی شدید دارم و خودزنی هم میکنم احساس الانم خوبه و ارومم تصمیم خاصی ندارم از وقتی هم شروع شده به شدت منو تحت فشار گذاشته ۵ سالی میشه سابقه مراجعه به پزشک هم ندارم ممنون

    • خب به خوادت بگو یکی رو دوس دارم میخوام باش ازدواج کنم چن سالم هس میخوامش برید برام خواستگاری تا بهت فشار نیارن سنتی اقدام کنی دیگه خجالت هم لازم نیس بکشی بسپار ب بزرگترت بره جلو تو که خجالت میکشی به دختر بگی چرا ایقد سختش میکنی یا خجالت بزار کنار به دختر بگو یا سنتی اقدام کن خلاصصص

    • بهش بگو دوسش داری
      اگر ازدواج کنه چی؟ اونوقت چکار میکنی؟

    • یعنی خانوادت تو این ۵ سال نفهمیدن دلت پیش کسی گیره؟؟؟ خب اگر نمیدونن بهشون بگو اگر خجالت میکشی به کسی که علاقه داری ابراز احساسات کنی با خانوادت که راحتی باهاشون حرف بزن بگو دلم پیش اینه اگر میخواید مجرد نمونم کمکم کنید باهاش ازدواج کنم عاشق این آدمم یا این یا هیشکی اگر نشه تا آخر عمر مجرد میمونم بزار ترس برشون داره تا کمکت کنن میتونی به یکی از اعضای خانوادت که بیشتر باهاش راحتی از دلت بگی و ازش بخوای اونم به با بقیه صحبت کنه و یکاری کنه کمکت بلخره که نمیتونی ب همین وضع ادامه بدی و هیچ کار نکنی خانوادتم مدام بهت فشار بیارن بهتره بهشون بگی و ازشون کمک بگیری یا حداقل دست از سرت برمیدارن ولی سعی کن به اونی که دوسش داری بگی یوقت از دست ندیش با نگفتنت

    • بیچاره دختری که تو دوسش داری و ۵ سال بهش نمیگی خب پسر خوب شاید همه این ۵ سال اونم دلش پیش تو بوده باشه و منتظر بوده پاپیش بزاری ببین همه دخترا دوس دارن ی پسری عاشقشون بشه و ابراز علاقه کنه چرا ایقد ناامیدی چرا رک و راست ب خونوادت نمیگی عاشق شدی و اون دخترو میخوای گفتن ی دوست دارم مگر چقد سخته که ۵ سال نتونستی بگی و خودت ب این روز انداختی چرا افسردگی چرا خودزنی واقعا برات ناراحت شدم ببین نزار بیشتر ازین این حرف تو دلت بمونه و سنگینی کنه تمام قدرت و ارادت جمع کن برو ب دختره بگو دوسش داری و باش ازدواج کن نزار راحت سهم یع پسر دیگه بشه با غصه خوردن و خودخوری هیچی نصیبت نمیشه زودتر بهش بگو بالاخره باید تکلیف خودت روشن کنی

  189. اگر تا این حد دوسش داری خجالت رو بزار کنار تا خودت اقدامی نکنی بهش نگی نه حالت خوب میشه نه تغییری تو زندگیت ایجاد میشه و خونوادتم مرتب بهت فشار میارن که ازدواج کنی و اگر به حرفشون گوش بدی و با اینکه عاشق کسی هستی به خواست خونوادت تن به ازدواج با کس دیگری بدی هم ب خودت هم ب اون آدم ظلم کردی چون دلت جای دیگس نباید میزاشتی ۵ سال بگذره و دچار افسردگی بشی خیلی به روح و روان خودت فشار آوردی با این کار باید زودتر اقدام میکردی اگر از گفت علاقت به این شدت خجالت میکشی پس اگر بگی قبول کنه چطوری میخوای باهاش ازدواج کنی و رابطه عاطفی و زناشویی داشته باشی برای عشق و ازدواج خجالت تا حدی طبیعیه بیشتر از این که بخواد ب این روز بندازتت زیاده رویه اینکه عاشق شدی هیچ اشتباهی نکردی که بخوای بخاطرش خجالت بکشی شاید بخاطر نگفتن حست و نبودن کسی که دوسش داری چون حالت بده فکر میکنی افسردگی داری شاید بهش بگی حالت خوب بشه بری پیش مشاور خوبه ولی دارو مصرف نکن عوارض داره سعی کن رو خودت کار کنی و پاپیش بزاری برای عشقت اگر خونوادت خیلی بهت فشار میارن بهشون بگو کسی رو دوس داری شاید با دونستن این موضوع حتی بهت کمک کنن نزار بیشتر طول بکشه چون حالت روز ب روز بدتر میشه زودتر یکاری کن تا از این وضع دربیای

  190. چطور میشه عاشق کسی باشی ولی بهش نگی بنظرم عشق اگر عشق باشه ترس و خجالت و مخالفت خانواده و هزار و یک چیز هیچ اهمیتی نداره چون عاشق نمیتونه از عشقش بگذره اگر فقط بگی عاشقی بدون اینکه تلاشی بکنی و حتی به زبان بیاری فقط ادعای عاشقی کردی عشقی که فقط تو دلت بمونه حتی ۲۰ سالم تو دلت باشه و به روی خودت نیاری و عشقت رو نیاری تو زندگیت هیچ ارزشی نداره فقط خودآزاری کردی و عمرتو هدر دادی عشق یعنی بودن کنار کسی که دلت براش پرپر میزنه و دیدنش باعث خوشحالیت میشه و وقتی بهش فکر میکنی لبخند به لبت میاد نه جدایی و دوری از اون آدم پس ابراز علاقه نکردن به هر دلیلی که باشه بزرگترین اشتباه زندگیه

  191. من یه دختری رو هروز میبینم میشه بگید چطور بهش بگم دوسش دارم؟

  192. منم دست و پاهایم را گم میکنم
    نگرانم عاشقمه یا نهاد

  193. یه پسری بود از فامیلای دور پدرم از من۱۳ سال بزرگ تر بود من بهش عمو میگفتم و احساس راحتی باهاش داشتم و همه حرفامو بهش میگفتم بعد چند سال که من ۱۶ سالم شد یعنی چند ماه پیش بهم گفت که دوسم داره منم نخواستم دلشو بشکونم باهاش قرار گذاشتم از اون ور یکی دیگه از فامیلای دور پدرم یه پسری بود که ۳ سال از من بزرگ تر بود قبلا چند باری همو دیده بودیم بعد مدت ها فهمیدم دوسش دارم وقتی میدیدمش ضربان قلبم تند میزد و هل میشدم همونی که ازم ۱۳ سال بزرگتر بود و تازه قرار گذاشته بودیم فهمید یکی دیگه رو دوست دارم دعوا کردیم و از هم جدا شدیم ولی باز ول کن نبود دوباره پیشنهاد داد من بهش گفتم نیاز به زمان دارم تا فکر کنم گفت تا کی گفتم تا ۱۴ فروردین چون ما هر سال ۱۳ کل خانواده دور هم جمع میشیم تو خیالم گفتم اونی که من دوسش دارم از رفتارش نتیجه میگیرم اگه حس کردم اونم منو دوست داره که به اون یکی جواب رد بدم اما ماجرا جوری که من میخواستم پیش نرفت تو روز ۱۳ یه دختر از فامیلای خیلی خیلی دور هی خودشو به اونی که من دوس داشتم میچشبوند بعدا فهمیدم کار اون پسری بود که به من پیشنهاد داده بود بعد از ماجرای ۱۳ من به اون پسره اعتراف نکردم تونی هم که بهم پیشنهاد داده بود رو پیشنهادشو رد کردم و بعد اون ماجرا افسردگی شدید گرفتم و قرص مصرف میکنم ولی جدیدا به تازگی فهمیدم اون دختره و پسری که من دوسش دارم هیچ رابطه ای باهم ندارن پسره رو خیلی دوست دارم فکرش دیوونم کرده میخوام بهش بگم نمیخوام از دستش بدم ولی به چند دلیل نمیشه دلیل اول نمیدونم اون دختره رو دوست داره یا من دلیل دوم میترسم به مامان بابام بگه سوم شاید برا سنم مناسب نیست لطفا کمکم کنید نمیدونم چیکار کنم ولی دوریشم خیلی درد داره

  194. من وقت گذاشتم و کل نظرات رو خوندم من یه مشکل دارم اونم اینه که به همه کمک میکنم اما به خودم نه خب خیلی ها گفتن نمیتونیم به کسی که دوستش داریم احساساتمون رو بگیم من درکتون میکنم خب منم این مشکلو دارم ببینید فکر نکنم وضع شما از من بدتر باشه 3 بار عاشق شدم اما هر سه بهم خیانت کردن و جلوی چشام پسر های دیکه رو بوسیدن انگار که طلسم شده باشم و خب الان نسبت به کل دخترا بی اعتماد شدم و الان هم عاشق شدم به خودم گفتم شاید سه تای قبلی کراش بوده باشه اما طولانی بودن و فراموش کردنشون خیلی سخته و نمیدونم چطوری وارد یک رابطه جدید بشم میترسم دوباره مثل قبل یشه به کسانی که مشکل دارن باید بگم احساس خودتون رو بگید بزارید هرچی قلبتون میخواد رو بگه حرفای قلب خیلی قشنگه و میتونه روی طرف مقابل خیلی تاثیر داشته باشه بعضی هم توی سن بلوغ عاشق شدن اگه خیلی وقته و نمیتونین فراموشش کنین درکتون میکنم منم توی بلوغ بود که یکی از دخترهایی که باهاشون بودم این کارو باهام کردن امیدوارم شما به سرنوشت من دچار نشید و اصلا نترسید بالا رفتن ضربان قلب عادیه لکنت عادیه دست و پا چلفتی شدن عادیه دوستام به من میگن وقتی چیزی رو مینویسم یا میخونم یا می نوازم انگار همه دارن با من میخونن مینوازن و مینویسن و نتیجه خیلی قشنگ میشه اصلا نترسید و ذره ای تردید نداشته باشید

  195. به کسی که صاحب دلت شده بگو دوسش داری و بخودت بگو اگر سهم قلب من باشه حتما مال من میشه ولی تا زمانی که تصمیم نگیری و دل دل کنی هیچ اتفاقی نمیفته هر روز که میگذرونی فرصت هات از دست میره و نمیتونی برای آینده هم تصمیم درست بگیری اینکه آدمی که دوسش داری قراره تو زندگیت باشه یا نه همه چیز بلاتکلیف برات فکر و دل و جسمت مریض و خسته از همه چیزه و سردرگمی فقط باید تصمیم بگیری که اوضاع عوض کنی و زندگیت درست کنی پس ترس و خجالت و چیزای دیگه رو بزار کنار و چیزی که تو دلته به زبون بیار و براش تلاش کن تا حسرت نشه برات و هر وقت انجامش بدی دیر نیست گذشته و فرصت هایی که از دست رفت برنمیگرده ولی اگر آینده رو هم هدر بدی فقط به خودت آسیب زدی پس دست بکار شو درستش همینه

  196. آره داداش عشق دل و جرعت میخواد وگرنه هیچی گیرت نمیاد

  197. سلام من یکی رو دوست دارم که هرشب خوابم نمی بره

  198. من یه مدت کوتاه یعنی ۳ ماه است عاشق دختر عموم شدم اون موقعه ها بهش حسی نداشتم روش خیلی غیرت دارم یک روز ازم پرسید که اگه نگی چرا رو من غیرتی هستی آنقدر دیگه باهات کاری ندارم ولی منم گفتم چقدر دوسش دارم اونم گفت منم دوست دارم اونم منو دوست داره فقط باباش یعنی عموم وقتی میان خونمون نمیزاره زیاد صحبت کنیم مامانش یعنی زناموم خبر داره دوسش داره و خیلی خوشحاله ولی عموم نمیدونه وقتی میان خونمون من از نگاه کردن و چشاش میخونم چقدر دوسم داره باید چکار کنم به نظرتون

  199. شاید زن عموت به عموت گفته برا همینم عموت حساسیت نشون میده نمیزاره زیاد بهم نزدیک بشید تا مشکلی براتون پیش نیاد در هر صورت پدر حواسش ب دخترشه دیگه

  200. من خیلی عاشق یه پسری هستم بیش از حد نمیتونم کنترل کنم خودمو جلوش یا لکنت میگیرم یا انقدر استرسی میشم و دستمو فشار میدم میتونم استخونای دستمو بشکونم،،ولی خب یه روز حدود ده دقیقه داشت بهم زل میزد منم تظاهر کردم سرم تو گوشیه و نگاش نمیکنم،،شاید بگین چیزی نیست ولی خب کلی داستانه ولی نمیتونم بگم،،میشه ریپلایی کنین اگه رو در رو شدیم چجور حرف بزنم باهاش؟

دیدگاهتان را بنویسید