خانه / پرسش و پاسخ روابط عاطفی / از کجا بفهمم دختری دوستم دارد؟ چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد

از کجا بفهمم دختری دوستم دارد؟ چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد

دختر نیز همانند پسر از نشانه‌های مشابهی برای نشان‌ دادن عشق و علاقه به پسر محبوب خود استفاده می‌کنند. دختر هنگامی‌که از پسری خوشش می‌آید، نشانه‌های خاصی از خود به نشان می‌دهد. در ادامه، برخی از نشانه‌هایی که شما باید از آن‌ها باخبر باشید، آورده شده است.

جلب توجه کردن از نشانه های علاقه دختر به پسر 

همان‌طور که پسرها هنگام بودن در کنار فردی که به او علاقه دارند، عضلات خود را به نمایش می‌گذارند و طرز ایستادن خود را بهتر می‌کنند، دخترها نیز سعی می‌کنند تا دارایی‌های فیزیکی خود را برای جلب توجه یک مرد برجسته نمایند. شما زمانی متوجه این موضوع می‌شوید که طرف مقابل با شما صحبت می‌کند و سعی دارد تا مو یا لباس خود را مرتب کند. اگرچه، این می‌تواند نشانه‌ای باشد که او تنها می‌خواهد چیزی که موجب آزارش می‌شود را درست کند اما شما می‌توانید از نوع رفتارش نسبت به شما متوجه این موضوع شوید.

اگر دختری پسری را دوست داشته باشد در کنارش بسیار زیاد می‌خندد

شما ممکن است بامزه باشید یا شاید هم اصلاً این‌طور نیست. مهم نیست شما چگونه هستید،وقتی دختری پسری را دوست دارد، به هر چیزی که به زبان می‌آورید، می‌خندد. توجه نمایید و سعی کنید چیزی بگویی که کمی بامزه یا اصلاً خنده‌دار نیست. آیا او به جوک شما خندید؟ آیا آن یک خنده نخودی بود یا خنده‌ای بود که فرد وقتی چیزی به نظرش بسیار بامزه‌اش از خود ابراز می‌کند؟ این نشانه‌های دقیق نشان می‌دهند آیا دختر به شما علاقه دارد یا تنها از نوعی شوخ‌طبعی تقلید گونه برخوردار است.

اگر دختری شما را دوست دارد به‌جای مکالمه سطحی به دنبال سطح عمیق‌تری از مکالمه است

گفتگو کردن با فردی که به‌ندرت در مورد شخصیت و شیوه زندگی خود صحبت می‌کند، کار آسانی است. درصورتی‌که مکالمه تنها در این جهت ادامه می‌یابد یا اگر شما به دنبال مکالمه عمیق‌تری هستید و طرف مقابل از صحبت‌کردن در مورد چنین موضوعاتی طفره می‌رود یا آن‌ها را به طور کامل نادیده می‌گیرد، پس احتمالاً علاقه‌ای به شما ندارد. از سوی دیگر، اگر او سعی می‌کند کمی بیشتر شما را بشناسد، ممکن است سعی داشته باشد تا علاقه خود به شما را نشان دهد و بیشتر در مورد شما و زندگی‌تان بداند.

اگر دختری دوستتان دارد صدای او هنگام صحبت‌کردن با شما بالاتر می‌رود

وقتی دختری از پسری خوشش می‌آید، صدایش آرام‌تر می‌شود. وقتی زنی از مردی خوشش می‌آید، صدایش بالاتر می‌رود. اگر امکانش وجود دارد، ببینید که او با سایر مردم چگونه صحبت می‌کند و آن را با نحوه صحبت‌کردنش با خودتان مقایسه کنید. آیا متوجه تفاوت در لحن صحبت‌کردنش می‌شوید؟ آیا او به‌گونه‌ای با شما صحبت می‌کند که کاملاً با نحوه صحبت‌کردنش با افراد دیگر از جمله سایر مردان تفاوت دارد؟ در این صورت، این می‌تواند نشانه‌ای مبنی‌بر علاقه دختر به پسر باشد.

 به‌خاطر داشته باشید که این نشانه‌های دوست داشتن دختر به پسر قطعی نیست. تمام این نشانه‌ها به موقعیت موردنظر وابسته است و این به خود شما بستگی دارد که پیش از تلاش برای برقراری رابطه با طرف مقابل از علاقه او نسبت به خود اطمینان حاصل نمایید.

آیا در مورد اینکه دختری شما را دوست دارد سردرگم شده‌اید یا به دنبال فردی می‌گردید که دراین‌رابطه با او صحبت کنید؟ در این صورت، شما باید به سایت مشاوره باما مراجعه کنید. مشاوره باما یک پلتفرم مشاوره آنلاین است که مشاوره آنلاین مناسب و راحتی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. اگر به این نوع از مشاوره علاقه‌مند هستید، بر روی لینک بالا کلیک کنید تا به صفحه موردنظر انتقال یابید. مشاوره به شما کمک می‌کند تا با روانشناس مناسبی ارتباط برقرار نمایید.

مشاوره ازدواج رایگان

منبع: www.betterhelp.com

چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد؟

چند ماهی میشه که وارد رابطه دوستی با یکی از همکارام شدم. درخواست شروع رابطه از طرف دخترخانم بود. همکاران می‌گفتن که تو رو خیلی دوست داره. منم میگفتم که شرایط ازدواج ندارم. بعد کم کم مهرش به دلم نشست و قرار شد ازدواج کنیم.

همه چیز خوب بود. همه شرایط من رو پذیرفته بود. رابطه مون خوب بود. بعد از یک ماه طی سفری به روستا کلا رابطه احساسی رو با من قطع کرد. گفت تو زود وابسته میشی و اگه به هردلیلی نشه ضربه میبینی. خلاصه قرارها رو قطع کرد. تو محیط کار خوب بودیم. ولی ۳ ماه شد که اصلا بیرون نرفتیم. الان دوباره بیرون رفتن ها شروع شده ولی وقتی حرف ازدواج میزنم میگه صبر کنیم. تو شرایطش رو نداری. میگم خودت قبول کردی میگه من یه چیزی گفتم. خیلی اوایلش خوشحال بود که من کنارشم. تولدم سنگ تموم گذاشت. الان میگه من روز به روز نفرتم به مردها بیشتر میشه. همتون مثل همین. من نمیتونم به مردها اعتماد کنم. میگه اگه بابام قبولت کنه منم قبولت میکنم. چون قبلا یک شکست داشته و بهش خیانت شده برای همون میگه تو یه روز بهم خیانت میکنی از من بهتر پیدا کنی.

یکدفعه میپرسه اگه یه روز یه مرضی بگیرم تو ولم میکنی. میگه قراره تو یه روز بهم خیانت کنی همون تنها باشم‌ بهتره. هرچی توضیح میدم قبول نمیکنه و آخر سر حرف خودش رو میزنه. یکبار میگه میخوام برم دانشگاه. یکبار میگه میخوام برم بهداشت روستا بشم. یک بار میگه دیگه سرکار نمیام.  تو این مدت در عمل و رفتارش خیلی ثابت کرده که دوستم داره. همه هم میگن. ولی کلامی یکبار هم از اول تا الان به زبان نیاورده یا اسمم‌ رو یکبار به زبان نیاورده.

من یک پسر احساسی هستم و دوست دارم دوست داشتن رو از زبانش بشنوم اما وقتی اعتراض میکنم میگه من همینم ناراحتی برو. یا میگه پررو میشی. خیلی مهربونه. خیلی آرومه ولی یکدفعه سر چیزهای کوچک عصبی میشه. دعوام میکنه. قهر نمیکنه ولی سنگین میشه. زود دوباره میاد و راجبش حرف میزنه و حلش میکنه. اگه از طرف من خطا باشه زود میبخشه. من واقعا نمی دونم چیکار کنم!!؟؟ خیلی دوستش دارم خیلی بهش وابسته شدم. واقعا میترسم از دستش بدم. سپاسگزارم لطفا راهنماییم کنید. من ۲۸ ساله و دیپلم. ایشون ۲۶ ساله _ دیپلم

پاسخ مشاور به از کجا بفهمیم دختری از ما خوشش میاد

چیزی که به نظر می‌آید این است که ایشان بسیار می‌ترسد که شما را از دست بدهد. احساس می‌کند اگر رابطه‌تان جدی‌تر شود ممکن است شما به او آسیب بزنید. او شما را دوست دارد؛ اما تجربیاتی که داشته است برای او این باور را مطرح کرده است که نباید اعتماد کنی وگرنه رها می‌شوی.

ترس از جدی شدن رابطه

اینکه این خانوم نمی تواند به شما بگوید دوستتان دارد علتش همین است. وقتی به شما بگوید دوستتان دارد باید قبول کند یک رابطه عاطفی دارد و این برایش اضطراب زاست چرا که هر آن احساس می کند ممکن است این رابطه به پایان برسد. این فرد می ترسد که شما یک روزی ترکش کنید اما خودش دیواری بین شما و رابطه تان کشیده است و میخواهد ثابت کند که قوی است و به کسی احتیاج ندارد. او در ذهنش مدام منتظر است که بالاخره رها شود و ممکن است رفتارهایی به طور ناخودآگاه انجام دهد که فرد را مجبور به رفتن کند مثل همین که می گوید ناراحتی برو.

قطع رابطه عاشقانه زنان

متأسفانه این باور ها آنقدر قوی هستند که ما را وادار به رفتارهایی می کنند که ثابت کند همین است که من میگویم. از آنجایی که ما الگو ها و باورهای خود را وارد ازدواج می کنیم، اگر قصد ازدواج دارید حتما به روانشناس مراجعه کرده و الگوهایی که تکرار می کنید را بشناسید چرا که ممکن است اینگونه در ازدواجتان با مشکل مواجه شوید. طرحواره درمانی به دختر مورد نظر شما بسیار کمک می کند. کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید در این زمینه کتاب بسیار مفیدی است.

گلسا بمانیان

کارشناسی ارشد مشاوره خانواده

مطالب مرتبط: ازدواج در سن کم

115 دیدگاه

  1. من 16سالمه و عاشق دختر عمومم ولی اون خیلی تخسه و یه زره ترس دارم که بهش بگم چون یه سال ازم بزرگتر هستش و بجز اون نمیدونم دوسم داره یا نه و اینو میخوام بدونم. که بهش بگم عاشقشم از طریق واتساپ یا نه میترسم که یه وقت از دستم بره ولی واقعا کمک میخوام لطفا نظر بدید

  2. من عاشق دختری هستم ولی انو نمیدونم اونم دوسم داره یانه چندوقته باهم کار میکنیم ازرفتارش بنظر میرسه اونم دوسم داشته باشه ولی بنظرم اونم نمیتونه احساساتشو ابراز کنه منم که نمیتونم خیلیم باهم حرف نمیزنیم ولی خیلی دوسش دارم تایکی یه حرف میزنه درباره اش خیلی حالم بد میشه بعد اینکه اون دختر و دیدم یه فلب درد عجیب پیدا کردم تامیگن اون دختر یه جوریه قلبم درد میگیره لطفا یرهنمای بکن تامن ازین زجر کشیدن درام

  3. سلام، من چند ماهه عاشق دختر عمه ام شدم. از ته قلبم دوستش دارم و عاشقشم. دوتامون از خانواده مذهبی بزرگ شدیم. وقتی من حواسم بهش نیست اون بهم نگاه میکنه. فکر کنم اونم منو دوست داره.من نمیدونم چجوری بهش بگم. هم اون منو کامل میشناسه و هم من اونو کامل میشناسم. میخوام بهش بگم ولی خجالت میکشم میشه کمکم کنین ؟ اصلا شبا خواب ندارم. دیووووووونم کرده. برم بهش بگم ؟ میترسم بِره به مامانش یا باباش بگه. فقط میخوام بدونم دوستم داره یا نه. چند وقت خانوادگی مشهد بودیم. این یه عشق واقعیه. دختر عمه پسر دایی هستیم.ممنون کمکم کنید .

    • یه عاشق بدبخت خخخخخ

      سلام میگم برو به دختره بگو. خدا بزرگه
      بعدش اختلاف سنیتون چقدره اگه دختره بالای 18 هست و خودت بالای 18 هستی ازش خواستگاری کن
      ولی اگه دختره پایین 18 ازش بپرس.
      ولی حتماااا یه اقدامی بکن اگه اونم دوست داشته باشه و فکر کنه تو حسی نداری خیلی اذیت میشه
      اینو از طرف من که دخترم و عاشق یکی از فامیلامون بودم و هنور منتظرم بیاد خاستگاریم بدون

    • اگه دوسش داری برو بهش بگو نترس خجالتم نکش عاشق شدن خجالت نداره

  4. سلام. من پسرم 16 سالمه چند وقت پیش توی یک عروسی متوجه شدم یک دختر هنگام در انجا با دوستش به من نگاه میکند بعد که من اونو میبینم. دوستشو میبینه و میخنده و اینکه هر دو سه دقیقه یک بار به من زل می زد بعد قطع می کرد و بعد دوباره همین چند بار تو کل عروسی این کارا کرد می خواستم بدونم. ایا اون به من علاقه داره یا نه.

  5. ببخشید من تقریبا دو ساله که با این خانوم از طریق رل قبلیم اشنا شدم و خیلی هم حس خوبی بهش دارم و همچنین اون خیلی وقت شو با من میگذرونه خیلی بیشتر اوقات شو تماس میگیره اون نگیره من میگیرم ولی خوب رابطه احساسی بین ما وجود نداره و خیلی هم دوسش دارم و بعضی اوقات به من میگه داداش نمیدونم باید چیکار کنم و چطوری بهش بگم دوسش دارم نشونه های علاقه تو جفتمون هس یعنی هم من دوسش دارم و هم اون منو ولی دوست داشتنشو نمیدونم چجوریه چه حسی نسبت به من داره چیکار باید کرد؟

  6. با سلام وقت به خیر الان حدود چهار ماهی میشه یه دختره تو مدرسه درس می خونه ماهم کامرون پخش لبنیاتی روبروی مدرسه بار میدیم یه دختره منو می بینه لبخند میزنه ولی اومدم شمارم و بدم گفت برو بابا گذشت آلودگی هوا یه ماه مدرسه تعطیل شد مغازه رو بار دادنی دیدم یواشکی از دکه نگهبانی منو نگاه میکنه و امار میده

  7. من با دختری آشنا شدم.احساسم این دوستم داره و منم تو ملاقات بعدی بی نهایت عاشقش شدم و دوسش دارم. دقایق خیلی کمی تو هر ملاقاتی نهایت پنج دقیقه کنارشم تا یه هفته بعد.نمیدونم و مطمعن نیستم دوستم دارع یا نه. تو ملاقات هم دورمون یه خرده شلوغ.و امکان اینکه احساسمو بهش بگم نیست. شمارشو ندارم و نمیدونم بیرون ببینمش دل به دریا بزن بهش بگم یا نگم. استرس دارم. خیلی با من صمیمی هستن از ملاقات اول به بعد به خصوص دوم و بعدی و سه بار ملاقات کردمشون.احساس ارامش کنارشون دارم و همه وجودمه.وقتی بهم نزدیک میشه.جفت هم.روبه روم .دیونه میشم.از نگاهم تو چشماش و مست و دیونه میشم.و دلتنگی هام در لحظه کنارش انگار خوشبخت ترینم. البته اول نه. از صحبت کردنش با من و سر صحبت رو باز ردن و نگاهمون تو هم و خنده هاش و مهربونیش حس کردم از من خوشش اومده و دوستم دارع و منو عاشق شون شدم.عاشق شخصیت و رفتارشم و نمیدونم اونم اصلا حسی به من دارع یا نه.بگم یا نگم بهش. برای جراحی بینی رفتم و ایشون از کادر پزشکی دکتر هستن و.تو این مدت فیلتر بینی و بخیه بینی منو برداشتن و خیلی سر صحبت باز کردن و همه نو رفتاری ازشون دیدم. دلسوزانه لبخند.پرسیدن و سر صحبت باز کردن و گفتن خیلی حساسمو.و نمیدونم خیلی گیج و گمراهم.تو اخرین جلسه.وارد مطب شدم.داشتن کارای یه دختره رو میرسیدن و اقای مشاور اومدن سمتم و بینی مو داشتن چسب میزدن.ایشون از مشاور خواستن برن کنار و من کاراشو میرسم و بعد دقایقی اقای مشاور رفتن پیش اون دختره و این مشاور هم خیلی باهام خوبن و بهم علاقه دارن.آقای مشاور رو میگم و الان نمیدونم چه کنم.اینا از دوست داشتن یا نه.گیجم کرد. من هم خیلی خوشکل و خوشتیپم و با شخصیت و یه خورده یا بیشتر مغرور. اخرین بار گفتم مجردم و بعدش ازش تشکر کردم و اخرش گفتم قربون دستت.ازم تشکر کرد با لبخند و بعد از جمله اخرم.تو فکر رفت یه لحظه و حواسم اصلا نیست الان از اون لحظه چی بهش گذشت.

    • یه همکلاسیم که یه دختر خانم زیبا و مودب است تو اوایل اصلا به من احوال پرسی نمی کرد بعدی یه چند قوت یواشکی شروع کرد به سلام دادن و اینها اما نگفته نماند که تو کلاس به هیج کدوم از پسرا حرف نمی‌زد خوب به هر صورت بعدی یه چند وقت ازم کمک درسی خواست و بلاخره یک روز بخاطری مشکل که تو یه درس داشت با من قرار گذاشت. امتحانات گذشتو و بنده خدا رفت تو شهرستان خود یه روز بهش پیام دادم در حین مکالمه گفت اگر بابام برسه دیگه نمیتونم جواب بدم وگفت که خودم یه روز بهت پیام میدم اما از اون وقت تا الان ۱ ماه میشه. علتش چیست؟

  8. دوست دخترم چراعگس دونفره خودش ودوست پسر جدیداش رابه من نشان دادچمی اند سواستفاده میشود ازاووباحرف زدن من راضی شد عنوانه برادر اوباشم من که دوست پسر اول اون بودم. من هم طلاق گرفتم اونم گرفته ما بعد از چند ماه تازه باهم وارد رابطه باحرف زدن شدیم من خیلی دوست اش داشتم حالا هم دارم بعد از نشان دادن عکس دونفره خودش با دوست پسر جدید اس اون قبول داره مورده سو استفاده قرار می‌گیرد میگه خودم راضی هستم ومیدونم میخوام ولی از رفتن منم ترس دارد ومن که خیلی بهش ابراز عشق محبت کردم وهردوموافق شدیم به عنوانه برادر در رابطه بمانم ولی من دوست اش دارم عاشق شدم

  9. لطف میفرمایید.بگید نشانه های عاشقی دختران.از کجا بفهمیم.دختری عاشقمون شده

  10. رلم میگ چرا دوستم داری چرا عاشقم هستی در جوابش چی بگم

    • سلام وقت بخیر خب شما هیچ دلیلی برای دوست داشتن طرف مقابلت نداری ؟ اخلاق خوب ، اینکه مثلا تحصیل کرده است ، اینکه شمارو خوب درک میکنه ، اینکه کنارش حس خوب و آرامش داری و….این همه دلیل آدم میتونه داشته باشه که کناره یه شخص بمونه

      • سلام وقت بخیر
        تقریبا یه ۲ ماهی میشه یه همسایه داریم خیلی بهم نگاه میکنه از مغازه میاد بیرون بهم نگاه میکنه بعدش من نگاه میکنم نگاهشو از من میدزده بعدش دوباره من نمی بینم دوباره نگاه میکنه
        اکثر اوقات از گوشه پنجره یواشکی نگاه میکنه بعد که من نگاه میکنم فوری از پنجره میره میره
        این نشونه ها یعنی دوسم داره؟؟؟
        میشه کمکم کنید؟

  11. عاشق دختری شدم.بی نهایت عاشقشم.شب ها تا صبح خواب ندارم.به علت محیط کاری نمیتونم بهشون بگم.اول اینکه حس کردم ایشون از من خیلی خوششون اومده و دوستم دارن.و تو این تایم کم من عاشق دلبسته شدم.دلتنگی منو بد داغون کرده.وقتی نمی بینمش.الان موندم ایشون منو دوست دارن یا نه… گیج سردرگمم.کلا میگم این حس رو بهش نگم.شاید، من اشتباه میکنم. و اینکه.ایشون تو اول ملاقات خیلی خوشم اومد. وایشون خیلی این مدت باهام راحت بودن و سر صحبت و لبخند.حسی که از ایشون به من منتقل شد.و من انقد دوسشون دارم.از این شهر به اون شهر میرم از این فاصله. چون تو شهر دیگه دیدمشون الان چند باره.تا اینکه روزنه ایی باز کنم و وارد صحبت و بیان احساساتم بشم.و با گذشت زمان بهش بگم.بعضی وقت ها امیدوار میشم. بعضی وقت ها میگم ولش نگم و دنبالش نرم و نا امید میشم.مدت اشنایی یه ماه و تایم خیلی کم گذشت.به نظرتون ادامه بدم و بهش، نامه عاشقانم رو برسونم یا بی خیال بشم.چون ممکن من اشتباه بکنم.و با سردی رو برو بشم. ولی این چیزایی که من دیدم.توجه و چشمش به منه.هر وقت نگاهش میکنم.نگاهشو میدزده.و سریع منتظره دوباره به دقت از تیپ و لباس و همه چی مو زیر نظر دارع و رفتارش با من جوریه که منو مجاب میکنه بهش بگم و اینکه ایشون فهمیدن چه علاقه ایی من بهشون دارم و کاملا الان متوجه شدن.اخرین بار داشتم به صورت شون ذل میزدم متوجه شد و یه لبخند خیلی کوتاه زد و بعدش من بعد از دقایقی ذل به چشماش زدم. و سرمو انداختم پایین

  12. برو بگو دوست داره احتمال زیاد اگر نگی دلت میترکه و داغون میشی تا سرد نشده ازت برو پیش قدم شو براش

  13. من به نوشته هات فک کردم بازم مطمعن باش دختره دوست داره نگات میکنه میخنده رو خوش نشون میده که بفهمی بهت توجه داره بری جلو بهش پیشنهاد بدی اگر دوست نداشت اینجوری رفتار نمی‌کرد حیفه حالا که خودتم دوسش داری برو بهش بگو فقط به خودش بگو مجبور نیستی تو محیط کاری همه رو خبر کنی که بین خودتون دوتا باشه فقط. دختره هم حتما دلش نمیخواد پخش بشه ارتباطتان برو سراغش خودتو داغون نکن بیشتر بگذره بدتر حالت خراب میشه و همش فکر خیال داری که اگر دوسم داشته باشه چی اگر یکی دیدی دلشو ببره چی اگر ازدواج کنه چی

  14. دحتری رو دوست دارم بی نهایت این عشق دارع نابودم میکنه.نمیدونم ایشون هم منو دوست دارن یا نه

  15. هیچ چیز جز وصال درمانت نمیکنه پس برو بهش بگو و ازش بپرس تا بفهمی اگر دوطرفه باشه خودتو خوشبخت ترین آدم دنیا حس میکنی از دستش نده پسر با فکرای بیخود نگفتن علاقتو وقت تلف کردن خودتو فرسوده میکنی در حالی که ممکنه اونم دوست داشته باشه و همینطور زمان های کنارش بودن رو از دست میدی روزاتو از دست نده بیخودی همین حالا که این پیامو میبینی برو بهش بگو ماه رمضون هم هست ایشالا خدا کمکت کنه به مراد دلت برسی حدس و گمانو بزار کنار به خدا توکل کن پیش قدم شو

  16. اگه دو نفر که قبلاً به همدیگه علاقه داشتن ولی نتونستن ابرازش کنن حالا هر دو نفر ازدواج کردن و الان تو فضای مجازی باهم تو یک زمان های دقیقی آنلاین و آفلاین میشن هنوزم میشه گفت این علاقه ادامه داره؟؟؟

  17. نوع رفتار همکار باعث شده که فکر کنم علاقه ای در کار است چگونه از صحیح بودن این حس اطمینان حاصل کنم ؟

  18. اگر خودتونم به همکارتون علاقه دارید دیگه چه اهمیتی داره که حدس بزنید اونم دوستون داره یا نه خب پا پیش بزارید بهش پیشنهاد بدید و نظرشو بپرسید چون دختری که سنگین باشه حداکثر یه چراغ سبزی نشون میده به پسر موردعلاقه تا اون بیاد جلو حتی بعضیا چراغ هیچی بروز نمیدن حتی اگر واسطه هم بفرستی که مثلا از زیر زبونش بکشه بیرون بهت بگه بازم مطمعن باش انکار میکنه علاقشو بخصوص که همکارید چون اونم نمیدونه حس شمارو می‌ترسه آبروش بره تو محل کار بهترین راه اینه مخفیانه فقط به خودش بگید و بهش بگید این مسئله شخصیه بهتره بین خودمون باشه و اگر به توافق رسیدم بعدش خونواده ها ایشالا به ازدواج ختم شد اونوقت تو محل کار مطرح میکنیم هم برای من هم برای شما بهتره چون ببین شاید به توافق نرسیدید به هرحال یه روز هم شما هم اون خانوم میخواید ازدواج کنید با یکی دیگه اونوقت بد میشه تو محل کار پخش شده باشه که با هم بودید یه مدت یا تو محل کار تنهایی گیرش بیار بش بگو یا پیام بده بهش بگو یا ازش بخواه بیرو همو ببینید بعد بش بگو مطمعن باش اونم نمیخواد محل کارش همه بفهمن وقتی هنو هیچی بینتون نیست چون برا دختر دردسرش بیشتر تا پسرا فقط اگر از خودش بپرسی معلوم میشه حسش چیه چون دخترا اصن بروز نمیدن حتی اگر عاشق طرف باشن نمیگن مگر اینکه پسره بره جلو مطمعن بشن اونم دوسشون داره بش بگو هر چی فک کردم دیدم من و شما زوج خوبی میشیم نظر شما چیه؟ ازین چیزا دیگه خودت میدونی اگر دوسش داری خودت برو جلو اگرم مهم نیس برات که هیچی دیگه چون حتی به دختر ممکنه با پسری دعواهم کنه ولی عاشقش باشه بروز نمیده تا پسره خودش بگه اول دخترا پیچیدن

  19. با دختری اشنا شدم در طی یه ماه و نیم.در چند جلسه اول حس کردم عاشقم شده و من اومدم خونه میخندیدم که ایشون عاشقم شدن.خیلی ابراز محبت و مهربونی و سر صحبت باز میکردن و لبخند و ولی بعد از دوهفته نشد که من هزاران برابر عاشق شون شدم نمیدونم چرا؟؟ به هر حال بدجور دوستشون دارم.چهره و جذابیتی که ایشون برام دارن هیچ دختری برام ندارن و مهم تر شخصیت شون و و من با تمام وجود می پرستمش.عاشق چهره جذابشونم و تو دیگران ندیدم.به هرحال ایشون تا هفته قبل منو خیلی گرم میگرفتن و راحت بودیم و یکم من سرصحبتو باز میکردم یکم ایشون.هنگام ووودشون تو این محیط چشمشون به من بود و خیلی خوش رفتار و اخرین بار که منو گرم گرفتن محیط خلوت بود و من رفتم نزدیک شون که به چشماش ذل زدم. به حس و علاقه من فکر کنم متوجه شدن.اخه جلسه قبلش هم یه چیزایی شک کرده بودن از علاقه من. تا اینکه چند روز پیش که رفتم همین مکان و خیلی شلوغ بود، مثل هفته قبل که کاملا خلوت بود،.ایشون خیلی اومدن و رفتن و منو از عمد ندید حساب کردن و سلام علیک نکردن و همراهشون یه خانم هم بود و چند بار با خانم های مختلف اومدن و رفتن و منو ندیدن در حالی که هفتع قبل هنگام ورود از فاصله دور از دیدنمش خوشحال شد و چند بار تا بیاد نزدیکم سر تکون دازن و به تیپم دقت میکردن و زیر چشمی هم نگاهم میکردن.این جلسه کامل عوض شدن و تا اینکه بعد از بی محلی.اخرین بار که خانمی همراهشون نبود، با تلفن صحبت میکردن از طبقه بالا اومدن پایین و به یک باره خودشون رو کشیدن سمت من و با تلفن صحبت میکردن یه نگاهی به من انداختن و چشم تو چشم شدیم دو سع ثانیه و دیدن من دیدمشون سرشون انداختن پایین و من صندلی اول نشسته بودم و صندلی های بعدی چند تا خانم و.ایشون نمیدونم هم سنگین شد رفتارشون و هم

  20. من ی نوجوان ۲۲ ساله هستم دو سال پیش با ی دختری آشنا شدم که از لحاظ سنی اختلاف داشتیم ایشون ۱۴ سالش بود اون موقع بهم علاقه داشتیم اما خونواده دختره فهمیدن و همچی بهم ریخت ، بعد ۲ سال دو هفته پیش دوباره پیام داده و ی رابطع جدید شکل گرفته ،اما احساس میکنم حسش بهم زیاد واقعی نیس در صورتی که خودش اینو قبول نداره و میگه اشتباه میکنم ، چن روز پیش با ی اکانت دیگه رفتم سراغش و سریع پا داد و بعدش کلی عذرخواهی کرد و این منو ترسوند ، اینا رو میشه روی حساب کارای بچگی گذاشت یا نه ایشون مورد خوبی برای ادامه رابطه نیستن ممنون میشم راهنماییم کنید. تقریبا ۲-۳ هفته هست باهم در ارتباطیم ، دو سال پیش هم باهم تو رابطه بودیم برای دختر تو این سن کم این کارا عادیه؟ ابراز علاقه کردنش جوریه ک باورت میشه دوست داره ، اما اینکه گاهی وقتا دیر جواب میده یا مث اون دفعه که با ی اکانت دیگه بهم پا داد ی خورده داره اذیتم میکنه

  21. اینکه میگی دختره اول توجه نشون داده بعدش سرسنگین شده و بی محلی کرده برای این که اون دختر از تو خوشش اومده ولی خب مطمعن نیست که تو هم بهش علاقه داری یا نه پس نمیخواد علاقشو تابلو بهت نشون بده از یه طرف اگر تا حدودی حدس زده باشه که تو هم بهش علاقه پیدا کردی نمیخواد با توجه نشون دادن و زل زدن به تو فکر کنی که دختر خوبی نیست یا اینکه میتونی به هر شکلی باهاش رابطه برقرار کنی اینکه میخواد تو بفهمی اهل دوستی و اینا نیست و اگر علاقه داری بهش فقط میتونی تو قالب خواستگاری و ازدواج بری سمتش پس شما اگر به ایشون علاقه دارین برید محترمانه باهاشون صحبت کنید و علاقتون ابراز کنید و اجازه آشنایی و خواستگاری بگیرید و حتی اگر فکر می‌کنید علاقتون دوطرفه ست ولی به روی دختر خانم نیارید که مثلا میدونم شما هم منو دوس داری و این حرفا شما محترمانه و اصولی برو جلو پیشنهاد بده ولی اگر دنبال دوستی هستی این دختر هر چقدم دوست داشته باشه وارد دوستی باهات نمیشه اهل این کارا نیست وگرنه سرسنگین نمیشد دنبال دوستی باهاش نباش فقط ازدواج

  22. من با ی دختری هستم ک گذشته بدی داشت چشممو رو همه کاراش بستم چون دوسش دارم الان بش میگم اون عکس هایی ک گرفتی پاک کن نمیکنه مثلا دوس پسرش عروسک براش خریدع با عروسک عکس گرفته پاک نمیکنه. تغییر کرده ولی نسبت ب من خیلی بی حس مثلا میگم بیا بریم بیرون بگردیم میگه نامزد بشیم بعد. میگم چرا دیر جواب اس میدی میگ تو هم دیر جواب بده .وسط چت میزارع میرع. ایشون دختر خاله مثلا میرم خونشون عوض این ک غذا ب من تعریف کنه ب پسر خالم تعریف میکنه منو پیش اونا کنف میکنه . میگم چرا ب اون تعریف میکنی ب من نه میگ چون تو منو میخوای پیش اونا نمی تونم بگم. عوض این ک حرف عاشقانه بهم بزنه لباس عروس برام میفرسته ببین تو نامزدی چی بپوشم

  23. من از یک دختره خوشم اومده یکسره تو فکرمه اون میدونه من قبلاً رل دوستش بودم ولی اینم میدونه ک الان دیگه باهاش نیستم نمیدونم چیکار کنم الان چند روزه بهم پیام میدیم ولی یکم میترسم ازم ناراحت شه اگع زیاد بهش علاقه نشون بدم الان بنظره شما یدفعه ای بهش بگم یا کم کم ک بهش بر نخوره نمیدونم ولی از نظره من اونقدرام زشت نیستم اونم شاید از من خوشش بیاد اما چون دختره هیچ وقت اول اون نمیگه دوست دارم لطفا کمکم کنید

  24. عاشق دختری شدم.بی نهایت عاشقشم.شب ها تا صبح خواب ندارم.به علت محیط کاری نمیتونم بهشون بگم.اول اینکه حس کردم ایشون از من خیلی خوششون اومده و دوستم دارن.و تو این تایم کم من عاشق دلبسته شدم.دلتنگی منو بد داغون کرده.وقتی نمی بینمش.الان موندم ایشون منو دوست دارن یا نه… گیج سردرگمم.کلا میگم این حس رو بهش نگم.شاید، من اشتباه میکنم. و اینکه.ایشون تو اول ملاقات خیلی خوشم اومد. وایشون خیلی این مدت باهام راحت بودن و سر صحبت و لبخند.حسی که از ایشون به من منتقل شد.و من انقد دوسشون دارم.از این شهر به اون شهر میرم از این فاصله. چون تو شهر دیگه دیدمشون الان چند باره.تا اینکه روزنه ایی باز کنم و وارد صحبت و بیان احساساتم بشم.و با گذشت زمان بهش بگم.بعضی وقت ها امیدوار میشم. بعضی وقت ها میگم ولش نگم و دنبالش نرم و نا امید میشم.مدت اشنایی یه ماه و تایم خیلی کم گذشت.به نظرتون ادامه بدم و بهش، نامه عاشقانم رو برسونم یا بی خیال بشم.چون ممکن من اشتباه بکنم.و با سردی رو برو بشم. ولی این چیزایی که من دیدم.توجه و چشمش به منه.هر وقت نگاهش میکنم.نگاهشو میدزده.و سریع منتظره دوباره به دقت از تیپ و لباس و همه چی مو زیر نظر دارع و رفتارش با من جوریه که منو مجاب میکنه بهش بگم و اینکه ایشون فهمیدن چه علاقه ایی من بهشون دارم و کاملا الان متوجه شدن.اخرین بار داشتم به صورت شون ذل میزدم متوجه شد و یه لبخند خیلی کوتاه زد و بعدش من بعد از دقایقی ذل به چشماش زدم. و سرمو انداختم پایین.

  25. وقتی کسی رو دوست داری برای شروع دیگه مهم نیست اون آدم حسش به تو چیه مهم اینه که تو عاشقی و بدون اون نمیتونی زندگی کنی اگر عشق باشه نمیتونی بیخیالش بشی پس چطوری راحت میگی گاهی میگم بیخیال شم تو دوسش داری و این یعنی باید بری بهش بگی و سعی کنی دلشو بدست بیاری حالا یا دلش باهاته و راحت تر بله میگه یا به اندازه تو عاشق نیست ولی تو سعی میکنی راضیش کنی اگرم به تفاهم نرسید که قسمت نبوده نمیشه اول مطمعن بشی جوابش بله ست بعد بری خواستگاری که یعنی نمیخوای هیچ تلاشی بکنی و سختی به خودت بدی وقت خودتو با سوال کردن از این و اون هدر نده فقط باید با خود دختره حرف بزنی برو حستو بگو چون با این نشونه هایی که دادی احتمال زیاد اونم بهت علاقه داره ولی دخترا خیلی اوقات ممکنه همون اول بله نگن ولی وقتی پیگیر شی جوابشون مثبت بشه تو اگر واقعا اونو میخوای هر جوابی داد بازم چندین بار پیگیر باش اگر غرور نشون بدی فکر میکنه خیلی برات مهم نیست و تو زندگی هم مرتب تنهاش میزاری و طردش میکنی سر هم موضوعی ولی با پیگیری میفهمه که چقدر برات مهم تو زندگیت پس برو حستو بهش بگو نگفتن و حدس زدن و فکر و خیال برای تو که پسری واقعا احمقانه ست چون راحت میتونی بری حستو بگی و ازش بپرسی چون اگرم نگی به خاطر عشق عمیقی که بهش پیدا کردی کلا آرامشت بهم می ریزه اگرم ازدواج کنه که همش خودتو لعنت میکنی که شاید اگر گفته بودم الان زن من بود و داغون میشی تا آخر عمرت پس حماقت نکن عشق چیز ساده ای نیست مگر اینکه واقعا عشقت زودگذر باشه همین

  26. ببخشید اگه دختری مارو دوست نداشته باشه آیا به مادرش میگه؟ مثلا هی میگه به مامانم خاله خاله بعد بهمون اش میاره بعضی موقع ها از پنجره من میرم کوچه بهم نگاه می‌کنه یا از من تو خونه حرف میزنه با خواهرش مثلا منو اون نهم هستیم بعد میخواد انتخاب رشته که مادرش میگه نمیگه میخواد چه رشته ای بره ولی من ی روز ازش پرسیدم به من گفت چه رشته ای میخواد بره مثلا مادرش ازش پرسیده بود برم به پسره بگم تو نمی‌خوای اونو دختره هم گفته نه مامان نگی بعد من مثلا گفتم بهش می‌خوام برم رشته ی ریاضی فیزیک بعد رفته تو خونه بهشون گفته عجب اعتماد به نفسی داره یا مثلا من امتحان ریاضی رو ۱۶ شدم بعد مادرم بهشون گفته بود بعد مامانش گفت شب من رفتم خونه اومد دست زد گفت آفرین ۱۶ خیلی نمره ی خوبیه همین آیا منو دوست داره با این نشونه ها یا نداره؟؟؟؟؟؟

  27. شاید دوست داشته باشه شایدم درموردت کنجکاوه و میخواد باهات رقابت کنه ولی کلا نظرشو جلب کردی اما خیلی بچه اید هر چی که هست بیخیالش شو بشین درستو بخون با این سن دنبال این حرفا نباش بهش فکر نکن آسیب میبینی از درس و مشقت میفتی

  28. راستش من یه راستش من یه مدتیه با ینفر در رابطم یک مدتی از هم جدا شدیم ولی الان باز با همیم و در واقع مجازی آشنا شدیم ولی من حس میکنم عاشقشم ،راستش من خیلی حساسم که با دخترو… صحبت کنه ،گاهی وقتا که حالا یه دختریو فالو میکنه و… عصبی میشم کنترلمو از دست میدم ،بهم میگه طرز فکرتو درست کن و… ولی خب من نمیخام کسی باعث جداییمون شه

  29. با دختری آشنا شدم تا حدی میشناسم البته ارتباط ما خیلی کمه ولی بعضی وقتا احوالشو میگیرم خیلی سنگین برخورد میکنه و اینم بگم مدت 9ماه که از عشق سابقش خیانت دیده و تو این زمان باهاش ارتباطی نداشته ولی رفتارش با من خوبه ولی نمیدونم زنگ بهش میگم زنگ بزنم مزاحم نیستم در جواب بهم میگه مزاحم نیستی اما کاری داری نمیشه فهمید از دل این دختر

  30. سلام من عاشق دختری شدم که دقیقا متوجه نیستم که او منو دوست دارد یا نه نمیخواهم از دستش بدم

  31. اگر عاشقشی حتی اگر مطمعن نیستی دوست داره یا نه برو بهش بگو و ازش نظرشو بپرس چون بعضی از دخترا ممکنه حتی عاشق یه پسر باشن ولی بروز نمیدن مگر اینکه تو ابراز علاقه کنی و ازش بپرسی تا اونم بگه ولی واقعا تا ازش نپرسی نمیفهمی اگرم بخوای سر به سرش بزاری و یجوری بفهمی ممکنه فک کنه قصدت دوستی و وقت گذرونیه باهات بد برخورد کنه و بازم حسشو بروز نده بهتره محترمانه علاقتو باهاش درمیون بذاری و نظرشو بپرسی نزار بخاطر شک و دودلی از دستت بره خب پسری وقتی دختری رو میخواد باید بهش بگه وگرنه از دستت میره پشت گوش ننداز زودتر پیگیرش شو چون عشق چیزی نیست که بتونی نسبت به هر کسی داشته باشی یا بعدا بازم برات پیش بیاد از دستش بدی حسرتش به دلت میمونه

  32. همونطور که تو عاشق شدی ولی نمیدونی اون دختر دوست داره یا نه دختر هم اگر دوست داشته از کجا بفهمه که تو عاشقش شدی وقتی نمیری بهش بگی و متوجهش کنی پس اونم حتی اگر علاقه ای داشته باشه نشون نمیده پس بهترین کار این که بری رک و راست باهاش حرف بزنی و ببینی چی تو دلش میگذره ممکنه علاقتون دوطرفه باشه ولی تا اقدامی نکنی هیچ جوره نمیتونی حس واقعیش بفهمی خودت به عنوان پسر شروع کننده باش اگرم نگی مدام میخوای به رفتاراش فکر کنی و حدس بزنی حتی ممکنه با خودت بگی نه این دختر اصلا از من خوشش نمیاد در حالی که ممکنه بری خواستگاریش حتی جواب مثبت بهت بده پس خودتو سرگردون این فکر و خیال ها نکن برو پیشقدم شو تا تکلیفت مشخص بشه بهترین کار همینه

  33. آره موافقم یه پسر با نگفتن احساسش به دختر مورد علاقش فقط هرروز به از دست دادنش نزدیکتر میشه چون بی توجهی دختر رو دلسرد میکنه یا عشقت رو به معشوق اعتراف کن یا بدون هیچ تلاشی بزار مال یکی دیگه بشه و با حسرت نگاهش کن تصمیم با خودت الان دست دست میکنی بعد اگر ازدواج کرد میگی قسمت نبود در حالی که حتی بهش نگفتی دوسش داری و بهش حق انتخاب ندادی که کنار تو باشه یا کس دیگه

    • دوستان محترم . عشق فقط تبلور یه سری هورمون در بدن جسمی ما انسان هاست که در دوره خاصی فوران می کنه و در سنین بالاتر کاهش پیدا می کنه . پس خودتونو درگیر این مسایل نکنید . انسان در دوره ای از زندگی در مرحله فوران احساسات هست که با گذر از اون به مرحله منطق می رسه ، دوستانی که قصد تشکیل خانواده دارن اجازه بدن از دوره احساسات عبور کنن و به دوره منطق برسن تا عقل رشد کامل کرده باشه و با چشمان باز در امر انتخاب شریک زندگی اقدام کنن
      خوشحال زندگی کنید

    • دوستان محترم . عشق فقط تبلور یه سری هورمون در بدن جسمی ما انسان هاست که در دوره خاصی فوران می کنه و در سنین بالاتر کاهش پیدا می کنه . پس خودتونو درگیر این مسایل نکنید . انسان در دوره ای از زندگی در مرحله فوران احساسات هست که با گذر از اون به مرحله منطق می رسه ، دوستانی که قصد تشکیل خانواده دارن اجازه بدن از دوره احساسات عبور کنن و به دوره منطق برسن تا عقل رشد کامل کرده باشه و با چشمان باز در امر انتخاب شریک زندگی اقدام کنن
      خوشحال زندگی کنید

  34. سلام بله آقا امیر درست است اکثرا کسانی که اینجا پیام گذاشتند کم سن و سال هستند و یا مدت کوتاهی هست که با کسی آشنا شدند و احساس عاشقی دارند که در خیلی از این موارد ممکن هست بعد از مدتی احساسات فرد تغییر کند و تصمیم عجولانه درست نیست اما اینکه عشق رو صرفا ترشح هورمون بدونید کوته بینانه است چون علاقه عمیقی که بعد از گذشت سال ها تغییر نکرده یا بر اثر شناخت از فردی علاقه ای از آن فرد در دل ما ایجاد می‌شود که با گذشت حتی 4 یا 5 سال از بین نمی‌رود واقعا عشق و دوست داشتن است و نباید بگویید عشق وجود ندارد اینکه صرفا منطق برای انتخاب همسر ظاهر یا موقعیت شغلی و تحصیلی و اجتمایی و پول و ثروت باشد اصلا جالب نخواهد چون احساس خوشبختی و هیجانی که ما در کنار فرد مورد علاقه خودمان داریم همیشه در کنار یک انتخاب فقط عقلانی نخواهیم داشت پسری یا دختری که چهره زیبایی نداشته باشد یا موقعیت مالی بالایی نداشته باشد اما پاک و با آبرو و ایمان باشد اما با موقعیت مالی و اجتمایی معمولی در این اوضاع اقتصادی آیا باید کنار گذاشته شود؟ به هر حال ازدواج باید بر مبنای دل باشد البته نه اینکه آدم نادرستی را دوست بداریم و بخواهیم با او ازدواج کنیم اما اگر کسی در دلمان نشست را نباید هرگز به خاطر مسائل مادی و جایگاه اجتمایی کنار بگذاریم و ارزیابی کنیم و دیدگاه عشق فقط هورمون است تنفرانگیز است.
    شاید هم شما هرگز نتوانستید تا به حال عشق حقیقی و پاک را تجربه کنید. امیدوارم قسمتتان شود و کنار عشقتان خوشحال زندگی کنید زیرا هیچ خوشبختی بالاتر از این نصیب کسی نمی‌شود.

  35. من می خوام با یکی دوست بشم ولی شک دارم من خودم پسر هستم و طرف مقابل دختر ، اصلا نمیدونم این دوستی با این فرد درست هست یا نه ؟

  36. خب عادل قصدت از دوستی چیه؟ ازدواج یا فقط دوستی؟
    چرا شک داری دوستی با این دختر درسته یا نه یعنی چه چیزی باعث شک شده؟ اینا رو نگفتی ولی اگر فقط برای وقت گذرونی و دوستی میخوایش به نظرم گناه داره که وابستش کنی بعد ولش کنی مگر اینکه همون اول بهش بگی فقط میخوام دوست باشیم و قصدم ازدواج نیست یا اینکه میدونی دختریه که اهل دوستی هست و براش عادیه این روابط ولی اگر قصدت ازدواجه باهاش درمیون بزار و نظرشو بپرس باهم تصمیم بگیرید که رابطه تون چطور باشه که اونم اذیت نشه به نظرش احترام بزار

  37. ببخشید من از یه دختر خوشم اومد بهش پیشنهاد دادم ولی ینفرو واسطه کردم ب اون گفت ن نمیتونم محیط شرکته بعد خودم پیام دادم باز گفت نظرم تغییر نکرده بنظر شما چیکار کنم

  38. اگر کسی که واسطه کردی با اون دختر حرف بزنه داخل همون شرکت کار میکنه کار جالبی نکردی چون ممکنه اون دختر اصلا نخواد کسی تو محیط کار از روابط شخصیش با خبر بشه و چون مطمئن نیست که ارتباطش با شما به ازدواج ختم میشه یا نه ترجیح میده به اون واسطه بگه نه تا از پخش شدن این موضوع جلوگیری کنه چون به هر حال روی آینده و ازدواجش اثر میزاره و بعد از اینکه شما خودت دوباره پیگیری کردین هم واکنش منفی در پی داشته براتون البته ممکن هست اصلا علاقه ای به شما نداشته باشه و به همین خاطر جواب رد داده که خب نمیشه کاری کرد فقط اگر خیلی به ایشون علاقه دارید بزارید مدتی بگذره بعد دوباره باهاشون حرف بزنید شاید مدتی فکر کنن نظرشون تغییر کنه چون الان از حس شما خبر داره و بیشتر از قبل به شما توجه و فکر میکنه و ممکنه بعد از یه مدت نظرش عوض بشه شما هم رفتار خوبی داشته باشید و سعی کنید نظرشو جلب کنید بعد دوباره پاپیش بزارید با یه بار نه شنیدن عقب نکشید تا بفهمه براتون مهمه اما حمتا بعد از گذشت مدتی دوباره اقدام کنید تا خوب فکراشو کرده باشه اگر دوباره گفت نه دیگه مزاحمش نشید و اینکه شاید هم اگر از اول خودتون باهاش حرف میزدید یا کسی رو از بیرون شرکت واسطه میکردی د و بهشون اطمینان می‌دادید که تا نهایی شدن تصمیتون برای ازدواج این موضوع بین خودتون میمونه سریعا جواب رد نمیدادن به هر حال هر احتمالی وجود داره در کل این مطالب به ذهنم میرسه امیدوارم کمکتون کنه

  39. یه دختری هست توی فامیل من ازش خوشم اومد و بهش گفتم که باهم رل بزنیم ( دوست دخترم بشه) ولی متاسفانه گفتش که من بهت حسی ندارم و نمیتونم باهات باشم و بعدش یه دعوایی داشتیم و همدیگه رو بلاک کردیم. الان برگشته و میگه باهم باشیم ولی دوست دخترت نمیشم باید عین رفیق باشیم باهم در ضمن هیچگونه ابراز علاقه ی عاشقانه ای نداره بهم میگه که نمیتونم به هیچ مردی و پسری اعتماد کنم و دلم سنگ شده

  40. سلام من تو محل کارم ، از یه همکار دختر خوشم اومد خیلی ناز و خوشگله، دیشب تو شیفتم اتفاقی بود ، یه دفعه برق قطع شد ، دختره پشت سرم بود که دیدم دست گذاشت رو شونم ، و چند لحظه بعد بازو مو گرفت ، بعد که برق وصل شد رفتم سیستم روشن کنم البته یه دختر اونجا بود که نمی‌تونستیم حرفی پیشش بزنیم ولی خیلی برام سواله چجوری لمسم کرد !! بنظرتون دوس داره باهاش را بزنم ؟ اقدام کنم و بهش شماره بدم یا نه ؟ من که خوشم میاد ازش خیلی

  41. شاید برق رفته از تاریکی ترسیده ناخودآگاه این کارو کرده شایدم ازت خوشش میاد باش حرف بزن اگر دوسش داری پیشنهاد بده بهش معلوم میشه چه حسی داره

  42. ببخشید من کارم سنگ کاریه همیشه هم میرم سرکار ولی نمیدونم چرا هر چی پول درمیارم کجا میره چطور میشه به سختی پول درمیارم ولی به راحتی از دستم میره اصلان تو زندگی پیشرفت نمیکنم درآمده کارمم خوبه ولی بازم نمیدونم پولامو چیکار میکنم من مجردم ۲۴سالمه یه دخترو دوستش دارم همسایمونه نمیدونم باید چطوری بهش بگم که دوسش دارم یعنی میدونم ولی اصلان روم نمیشه تو صورتش نگاه کنم بخدا یعنی دیگه مغزم نمی‌کشه نمیدونم باید چیکار کنم

  43. مادرت یا اگر خواهر داری خواهرت واسطه کن باهاش حرف بزنن یا اینکه خودت جرعتشو پیدا کن بهش بگی بالاخره که چی دست دست کنی ممکنه یکی دیگه بیاد جلو ازدواج کنه سرتو بنداز پایین تو صورتش نگاه نکن راحت حرفتو بگو

  44. یه نفر گفت که عشق تبلور یه سری هورمونه و فلان و از این مرخرفات بعضیا که ادعای روشنفکری دارن…داداش من،عشق و دوست داشتن و تشکیل خانواده و داشتن فرزند و همه اینها به زندگی معنی میده نه چیزای دیگه…اگه بخوای بزاری تا بعد ۳۰ سالگی ازدواج کنی مطمئن باش هیچ لذتی از زندگیت نمیبری….در جواب دوستانی که میپرسن عشقمو اعتراف کنم یا نه باید بگم که دلو بزنین به دریا و پا پیش بزارین.من خودمم اون موقع همینجوری بودم اما دلو زدم به دریا و به دختره گفتم ببین من دیوونتم و بعدش فهمیدم اون خیلی بیشتر منو دوس داره پس توکل کنید و پا پیش بزارید همه چی درست میشه.

  45. سلام خسته نباشید..من چند روز پیش وارد ۱۷ سالگی شدم و پسر هستم، بنده در رشته ی ورزشی فعالیت میکنم که باشگاهی با دخترها و پسر ها قاطی هستیم،،، یه دختری بود که حدود ۱ سالی از باشگاه اون رو میشناختم و واقعا حسی بهش نداشتم، اما دقیقا چند وقت پیش ، که رفتم باشگاه ، و از کنارم رد شد و اول بهم سلام داد و لبخند زد، و اونجا تا حالا همچین حسی رو تجربه نکرده بودم، واگر به فکر این موضوعات هم بودم ، یکبار این حس رو حس نکرده بودم،،، از اون روز خیلی درگیر شدم،، من داخل خانواده ای نسبتا مذهبی هستم،،، در حدی شعورم رسیده که به خودم و خانوادم و همچنین درسام که خیلی برام اهمیت داره ضربه نزنم ، نمی‌دونم واقعا حسی بهم داره یا نه ، خیلی جا ها رفتم استخاره گرفتم ببینم کارم درسته و برم بهش بگم هرباری که استخاره کردم گفت خیلی خوبه انجام بده ،،، اما فعلا صبر کردم ،،، از اونجایی که باشگاه ما پسر و دختر هم سن و سال هم زیاد داریم، میترسم یه پسر دیگه ای بهش گفته باشه ، چون ارتباط دوستانه خوبی دارن با همدیگه ، یکی از این پسر ها هم باهم داشتیم صحبت می‌کردیم ، بحث شد که کدوم یکی از این دخترا رو دوست داری ، منم تفره رفتم به روم نیاواردم دیگه از خودش پرسیدم بعد دقیقا همون. دختری که دوسش دارم و گفت ، واقعا یه لحظه شوکه شدم،،، نمی‌دونم واقعا چیکار کنم ، بهم کمک کنید ، پیج اینستا شو هم دنبال کردم و قبول کرد ، چندباری رفتم پیام بدم اما نتونستم ، ،، ، خیلی فکر و خیال میکنم ، که اگر بهش بگم بگه نه همیشه هم دیگرو میبینیم شاید بد باشه یا اگر قبول کرد مثلا بعد مدتی اخاذی نکنه که بگه اینکار رو بکن تا مثلا به مربی و.. نگم، یا از یه ور میگم با پسره بد دعوام بشه ک دیگه آبرو برام نمونه و… واقعا افکار منفی و بد اذیتم می‌کنه

  46. بچه ای که اینطوری فکرای احمقانه میکنی تازه ۱۷ سالته آخه دختره اگر قبول کنه باهات ارتباط داشته باشه چرا باید ازت اخاذی کنه و بگه به مربی و بقیه میگم خب اینجوری آبروی خودش میره همه می‌فهمن با تو بوده بعدشم اگر دختره رو اینجوری شناختی که اهل اخاذی و این حرفاس چرا میخوای بری سمتش وقتی فکر میکنی اینقدر دختر ناجوره

  47. یه همکار دارم چند ساله ازش خوشم میاد و فکر میکردم اونم همین حسو داره تا اینکه بهش پیشنهاد دادم اما گفت نه. البته من بهش نگفتم یه نفر واسطه شد و گفت انا جوابش منفی بود دوسه ماه منو دختر باهم شوخی زیاد میکنیم کلکل میکنیم دعوای لفظی میکنیم ولی دشمنی بینمون نیس نمیدونم که دوسم داره یا نه

  48. شک نکن دوست داره حتما میخواستی از طریق واسطه از زیر زبونش بکشی بیرون اونم تو محل کار نمی‌خواسته بروز بده و بیفته سر زبون حتی برای اینکه این موضوع پخش نشه ممکنه پیش واسطه وانمود کنه ازت متنفره تا اون واسطه این حرفو جایی نبره باید خودت باهاش حرف بزنی و مستقیما ازش بپرسی مطمئن باش به خودت احساس واقعیش میگه

  49. عشق چیز الکییه.اشتباه ما پسرا اینجاست که از روی ثروت و خوشکلی یه دختر عاشقش میشیم. من یه چند وقتی با یه دخترت دوست بودم. دقیقا از روی این دو مورد عاشقش شدم.هم خیلی خوشگل بود و هم خیلی پولدار.سنش هول و هوش 20 سال بود. اما ضربه ی خیلی بدی خوردم.از من به پسرای دیگه نصیحت از روی خوشگلی و ثروت عاشق دخترا نشین البته اگه میخواین ضربه نخورین.
    مهیار م ۲۳ ساله.

  50. سن ۲۰ از دختر خوشم میاد چند وقت است نمیتونم ابراز کنم که ازش خوشم اومده واحساسم بر اینه که ازم خوشش نیاد ومیرم ج منفی بده

  51. داداش خوشت اومده برو بش بگو تا نگی هیچی معلوم نمیشه از قبل نگو جواب منفی میده اعتماد بنفس داشته باش یا میگه آره که برو باش حال کن یا میگه نه که اگه خیلی درگیرشی چن بار پیگیرش شو تلاش کن شاید دلشو بدست بیاری اگرم باز گفت نه خیالت نباشه بگو به درک لیاقت منو نداشت

  52. با گفتن دوست دارم به عشقت از دستش نمیدی فقط تکلیف رابطه خودت و اون دختر معلوم میشه ولی با نگفتن حرف دلته که از دستش میدی بدون اینکه تلاش کنی از دست میدی بدون اینکه بجنگی براش میبازی بدون اینکه فرصتی بخودت داده باشی من خودم اینو تجربه کردم و پشیمونم شمایی که دل دل میکنی واسه گفتن احساست و پاپیش گذاشتن برا ابراز علاقه راه منو نرو گفتن حرف دلت حالتو خوب میکنه حتی اگر نشد کنارت باشه میگی تلاشمو کردم اون نخواست یا قسمت نبود نمیگی لعنت به من ضعیف من زندگی خودمو نابود کردم شما نکنید

  53. در فامیل ما دختری است که عاشق منه و من هم همینطور اگر اینطوری پیش برویم حتما دو سه سال دیگه نامزد می‌شویم. مادر دخترهم یه حرف های می‌زنند که اگه به مفهوم آن پی ببریم متوجه می‌شویم که قصدشان این است که با دخترشان ازداوج کنم ولی هنوز زود است. ولی پدر دختر تا بحال هیچ چیزی در این مورد ندیدم. پدر و مادر من هم راضی خود دختر هم راضی منتها باحیا است که یه روزی باهام دوسته و یه روز دیگر قهر علت قهری هم این است که به خود من گفته میترسم مامانم بفهمه که باهام دوستیم و مچمو بگیره زیرا مادر دختر خیلی جدی و کاملا باهوشه و حتی خود من هم ازشان میترسم. حال سوال این است اگه یه روزی خدای نکرده یه پسری به خواستگاریش برود به نظر شما چقدر احتمال دارد که منو کنار گذاشته و به ایشان دهند.

  54. سلام. من با اینکه میدونستم یکی از دخترای دانشگاه منو دوست داره ولی نمیدونم چرا دوست نداشت با من وارد رابطه بشه؟؟

  55. خب دختره چجور دختری بود؟ قصد تو از رابطه چی بوده؟ اگر اهل دوست پسر و این چیزا بود که حتما قبول می‌کرد ولی اگر اینطوری نبوده قطعا وارد رابطه دوستی نباید بشه دیگه اصلا بهش گفتی دوسش داری و بهش پیشنهاد دادی؟؟ یا مثلا منتظر بودی چون بهت علاقه داره اون دختر بیاد سمتت و بخواد باهات ارتباط بگیره اصلا توضیح ندادی اگر دختر اهل دوستی نباشه و بهت علاقه داشته باشه و بهش ابراز علاقه کنی حتما انتظار رابطه جدی و ازدواج ازت داره وارد دوستی بی هدف نمیشه باید به خونواده بگی و بری خواستگاری و اینکه اینطور دخترا وقتی پسری رو دوس دارن مخصوصا داخل دانشگاه چون توجه همه جلب میشه یا مثلا تو فامیل باهاش رسمی تر حرف میزنن و فاصله میگیرن بخصوص اگر دختر سرسنگین باشه

  56. اگر فکر میکنی دختر هم دانشگاهیت دوست داره و تو هم دوسش داری و هنوز مجردید جفتتون به هر راهی میتونی پیداش کن بهش بگو دوسش داری بهش پیشنهاد ازدواج بده البته اگر قصدت ازدواج اگر دلت باهاش بیخیالش نشو

  57. من 15سالمه و عاشق دختر عمم شدم خیلی یاهم رابطه خوبی داریم هر جا وایمستم میاد کنارم وای می ایسته باهام شوخی میکنه وقتی بهش نگاه میکنم و صحبت میکنم خجالت میکشه و خندش میگیره خو من پسر داییشم و چند تا هم پسر دایه دیگه داره ولی فقط به من بیشتر اهمیت میده. یعنی امکان داره ازم خوشش بیاد؟

  58. سلام …روزتون بخیر……با عرض پوزش …سوالی داشتم راجع به اینکه دختری تو محل کار پدرش هست….من به عنوان مادر پسر چطور باید از پدر دختر بپرسم که آیا دخترش قصد ازدواج داره یا نه …که بد نباشه

  59. سلام شما از پدر دختر نپرسید دخترتون قصد ازدواج داره یا نه؟ پدر دختر تو معذوریت قرار میگیره خب چه جوابی بده بهتون بگه بله یا اینکه بخواد نظر دخترشو بپرسه شاید دختر روی گفتن نظر واقعیش رو به پدرش نداشته باشه حتما دخترخانم به سن ازدواج رسیده که شما قصد خواستگاری برای پسرتون رو دارید پس بهتره به پدر دختر بگید اگر اجازه بدید میخوایم خدمتتون برسیم برای خواستگاری از دخترتون برای پسرم حالا شما هم با دختر و همسرتون مشورت کنید یک وقتی تعیین کنید اینجوری بهتره

  60. بنده پسری تقریبا ۱۷ ساله هستم ، ،، بنده باشگاه تیراندازی میروم که باشگاه ما مختلط هست،، من یه ۱ سال هست و به باشگاه میرم و دخترای زیادی و اونجاست و حس و هوس بدی ندارم ،، اما یه دختر بود که نه حسی داشتم و. نه چیزی ، روزی از کنار هم رد شدیم با سلامی که داد و نگاهی که به من انداخت ، یه جوری شدم انگار تا حالا این حس رو تجربه نکرده بودم، من به درکی رسیدم که کاری نکنم که به خودم ، خانوادم و درس هام صدمه نزنم ،،،،و از دوستی های دو روزه هم خیلی متنفرم ،،،، این حس فقط به خاطر یه سلام به وجود نیومد، واقعن دوستش دارم و خیلی به فکرشم ،، از چند نفر هم که آدم درست بودن استخاره گرفتم و هر بار هم که استخاره کردم گفته انجام بده خوبه و واقعا نمی‌دونم چیکار کنم

  61. با یه سلام عاشق شدی و ۱۷ سالته از دوستی های دوروزه خوشت نمیاد خب مطمعنی چن سال دیگه که بزرگتر شدی حست عوض نمیشه الانم که با این سن شرایط ازدواج نداری پس چطور میخوای باهاش رابطه جدی داشته باشی از طرفی هم نمیتونی صب تا شب دنبالش باشی که هیچ پسری نره سمتش یا براش خواستگار نیاد چون دختر خیلی زودتر از پسر میتونه ازدواج کنه و براش خواستگار میاد خب تنها کاری که میتونی بکنی یا اگر خونوادت طوری هستن که قبول کنن تو این سن برن برات خواستگاری باهاشون حرف بزن بگو برن صحبت کنن فعلا شیرینی خورده هم بشید تا چن سال دیگه رسمی‌ کنید که تو این مورد باید ببینی خونواده دختر و خود دختر همچین چیزی رو قبول میکنن یا نه یا اینکه فعلا برو با دختر حرف بزن از علاقت بگو و نظرشو بپرس و بگو از همین الان قصدت از رابطه ازدواج و دنبال دوستی و رابطه و رفع نیاز نیستی اگر قبول کرد یه ارتباط سالم باهاش برقرار کن بیشتر در حد پیام و تماس نه حضوری و اینکه بخوای بری سمت خلاف شرع تا چن سال بگذره بزرگتر بشید چون ممکنه از باشگاه بره دیگه نبینیش اگرم از علاقت نگی بهش ممکنه یکی دیگه بره سراغش

  62. من یه دختر رو دوست دارم از کجا بفمم که اونم منو دوست دارد

  63. باهاش همصحبت شو سر یه موضوعی یا اگر شماره داری ازش به یه بهونه که ضایع نباشه مثلا سوالی یا کمکی یا به مناسبتی پیام بده بش ببین برخوردش بات خوبه اگر خوب یا بد هرجور بود سعی کن بحثو ادامه بدی بازم باش همصحبت شی کم کم میفهمی رفتارش حس خوبی بت میده یا نه میتونی هم بعد یمدت ازش بپرسی نظرت در مورد من چیه منو چطور پسری میبینی یا چطور آدمی شناختی و سعی کن هر چی که گفت تو هم ازت خودت بگی و خودتو بهش بیشتر بشناسونی و ازین حرفا بفهم خوشش میاد ازت یا نه ممکنه مثلا خوشش بیاد ولی تو فکر عشق و عاشقی و اینا باهات نباشه چون از علاقه تو هم خبر نداره ولی همین که خوب برخورد کنه توجه کنه بهت یا محلت بزاره و جوابتو بده یعنی میتونی بری جلو پیشنهاد بدی و تو فکرش بندازی که بهت بیشتر از یه آدم معمولی نگاه کنه مثلا بعنوان همسر و عشق و این چیزا

  64. یک بار هم شده جسارتتو زندگی کن ترس و لرز و استرسو تحمل کن و جرعت کن با کلی استرس که تو وجودته روبرو بشی و بخودت بگو عشقی که تو قلبم به این دختر دارم از استرس و ترسم بیشتره پس باید بهش بگم دوسش دارم یک بار برای همیشه اونقدر مرد باش که حرف دلتو بزنی به کسی که دلتو برده و سعی کنی بدستش بیاری مطمئن باش هر نتیجه ای داشته باشه آروم میگیری چون تلاشتو کردی نزار با نگفتن احساست عشق زندگیت سهم یه مرد دیگه بشه

  65. سلام با دختر خانمی اشنا شدم از طریق مجازی یه ساله رابطه دارم تصویری هرروز صحبت میکنیم اون دختر خانوم مال یه شهردیگس همدیگروازنزدیک ندیدیم شهری که زندگی میکنن پدر مادرش اجازه نمیدن بره بیرون باکسی دوس باشه این خانوم یه بار قبلا ازدواج کرده
    قرار خواستگاری گذاشتیم در ماه اینده اون خانوم به من میگه چون دوست دارم تها راه رسیدنم به تو ازدواجه
    ویلا اگه تو شهر بودم میتونستم باهات بیرون برم ازدواج نمیکردم
    میخواستم بپرس بااین خانوم ازدواج کردن به صلاحه یا خیر

  66. من یکی دوست دارم که از روز اولی که دیدمش عاشق شدم هر روز با خودم می گفتم که اون منو دوست داره یانه تا امروز فکر کنم سه سال میشه یا چهار سال اون موقع که اومدم خیلی کوچیک بودم یادم نمی ره من ولی نمی تونم چیزی از حسم بهش بگم می ترسم فکر کنم یک سال از من کوچیک تر باشه هیچ وقت نتونستم با هاش درست حرف بزنم خجالت می کشیدم ولی ای کاش اونم منو دوست داشته باشه ولی نگاه های اون با بقیه دختر ها فرق می کرد

    • ایلیا میدونی که هم تو هم اون دختر باید یروز ازدواج کنید پس ابراز علاقه کردن و خواستگاری کردن هیچ اشکالی نداره که ازش خجالت بکشی یا بترسی کسی باید خجالت بکشه که قصدش سواستفاده باشه نمیدونم شما دوتا چندسالتونه ولی خب اون دختر حتما تا حالا یا خواستگارایی داشته یا بعدا براش میاد خب تو هم میتونی یکی از این خواستگارا باشی بری پیشنهاد ازدواج بدی اگر به سن ازدواج رسیدی یا اینکه از بزرگترت بخوای پاپیش بزارن برات و جواب بگیری اگرم فعلا قصدت اینه حستو بهش بگی تا از دستت نرفته وقتی شرایط جور بود بری خواستگاریش حتما اینکارو بکن که حسرتش برات نمونه چون دخترا خیلی زود براشون خواستگار میاد و ممکنه ازدواج کنه و فرصت از دست بدی اینکه اونم دوست داره یا نه خب تو چندساله دوسش داری و بهش نمیگی اونم حتی اگردوست داشته باشه وقتی میبینه تو هیچ حرکتی نمیزنی فکر میکنه علاقه ای بهش نداری و اصلا به روی خودش نمیاره یا بیخیالت میشه اگرم کلا تو فکر تو نباشه خب وقتی تو بری جلو بهش ابراز عالاقه کنی متوجه بشه و بهت فکرکنه ممکنه همین باعث بشه تو دل اونم نسبت به تو علاقه ایجاد بشه بعدش روز ب روز علاقش بیشتر میشه حتی یوقتایی پیش میاد آدم کسی رو میشناسه و از اون خوشش میاد ولی چون حرفی از عشق و ازدواج بینشون نبوده تو فکر اون آدمم نمیاد که مثلا اون میتونه همسرم بشه ممکنه همین حالت برای این دخترم باشه اگردختره میشناستت و حتی فکر میکنی ممکنه ته دلش از تو خوشش بیاد برو جلو علاقتو بگو بهش هر پسری وقتی ازد ختری خوشش بیاد میتونه بره خواستگاریش و این کاملا طبیعیه پس اصلا نترس فکرای خوب کن و ب خودت بگو شاید اونم دوسم داشته باشه یا من برم خواستگاریش منو همسر مناسبی بدونه انتخابم کنه به وقتی که زنت بشه فکر کن که چقد میتونی باش حس خوبی داشته باشی حیف بخاطر ترس و خجالت از دستش بدی و نیاد تو زندگیت بهرحال تو بری جلو میتونی تلاشتو بکنی تا جواب مثبت بگیری بزرگترا هم حتماکمکت میکنن فقط باید همین قدم اولو برداری وحستو باهاش درمیون یزاری بهشم بگو که چندساله عاشقشی چون دخترا از اینطور عشقا خوششون میاد فکر میکنن طرف تو عشق بهش وفاداره و احتمال جواب مثبت بالا میره ولی نگو ترسیدم بهت بگم بهش بگو شرایطم برای ازدواج و گفتن علاقم مهیا نبود میخواستم وقتی بیام جلو که بتونم کنارت باشم و خوشبختت کنم میتونی اول از حرفای معمولی شروع کنی یمدت در مورد یموضوعی به یبهونه باش حرف بزنی یکم که روت باز شد علاقتو بگو یا هر طور خودت فکر میکنی بهتره ولی حتما بهش بگو آدم نباید از عشقش کوتاه بیاد هرکار میتونی بکن امیدوارم حرفام کمکت کنه بری حرف دلتو به عشقت بگی

  67. آره ایلیا داداش خیلی قشنگه کسی رو دوست داشته باشی و اونم دوست داشته باشه ولی اگر بهش نگی دوسش داری و ازش نپرسی چه حسی بهت داره از کجا میخوای بفهمی؟ الان میگی 3 یا 4 ساله دوسش داری و نمیگی به‌ دختره ینی میخوای چن سال دیگرو هم همینطور بگذرونی؟ مگر این دختر چن سال دیگه مجرد میمونه تا تو پاپیش بزاری بنظرم برو بگو تا دیر نشده ایشالا دل اونم باهات باشه و سهم تو باشه

  68. سلام خداقوت ببخشید من یه نوجوان ۱۴ هستم و من افسرده شده بودم چون اکثر دوستام در مدرسه دوست دختر داشتن و من نداشتم و الان یه دختری هست در فامیل ۱۵ سالش هست و تا ۲ روز پیش که به خونمون نیومده بود من خونه مادر بزرگم میدیدمش برای سلام فقط سر تکان میداد و من هم همینطور و به چیز هایی که میگفتم اصلا نمیخندید ولی ۲ روز پیش که به خونمون اومدن ایشان دستشان را دراز کردن برای سلام و داخل مهمونی با من حرف میزدن و به چیز های خنده داری که میگفتم می‌خندید میخواستم ببینم آیا ایشون هم من رو دوست داره یا نه ممنون میشم پاسخ بدین

  69. سلام یه دختری رو دیم هر وقت بهش نگاه کنم میخنده وقتی به چشاش نگاه می کنم اونم به چشمام نگاه میکنه و… ولی دوست دخترم نیست .اون منو دوست داره؟

    • دختری که وقتی نگاهش کنی لبخند بزنه و تو چشماش نگاه کنی اونم بهت نگاه کنه و نگاهش به نگاهت گره بخوره حتما ازت خوشش میاد و حتی شاید بهت علاقه پیدا کرده باشه

  70. سلام خداقوت ببخشید من یه نوجوان ۱۴ هستم و من افسرده شده بودم چون اکثر دوستام در مدرسه دوست دختر داشتن و من نداشتم و الان یه دختری هست در فامیل ۱۵ سالش هست و تا ۲ روز پیش که به خونمون نیومده بود من خونه مادر بزرگم میدیدمش برای سلام فقط سر تکان میداد و من هم همینطور و به چیز هایی که میگفتم اصلا نمیخندید ولی ۲ روز پیش که به خونمون اومدن ایشان دستشان را دراز کردن برای سلام و داخل مهمونی با من حرف میزدن و به چیز های خنده داری که میگفتم می‌خندید میخواستم ببینم آیا ایشون هم من رو دوست داره یا نه ممنون میشم پاسخ بدین

  71. من با یه دختری تقریبا هشت ماه تو رابطه هستم و چهار ماه قبل هم میشنامش کامل .الان چند روزه که میگه میخوام کات کنم .البته این جمله رو میگه که من واقعا دوست دارم.ولی میخوام تنها باشم .این یعنی چی آخه منظورش چیه؟من دوست دارم ولی میخوام تنها باشم یعنی میگه با هیچ پسری نمیخواد ارتباط داشته باشه و میگه اگه بخواد دوباره میاد با من،و اینکه خود دختر میگه بهم همین الان منو ببینه دوباره که اتفاق هم میوفته منو بغل میکنه و بوسم میکنه،من ۳۷سالمه

  72. سلام خوبی وقت بخیر من 17سالمه عاشق دختر خالم شدم وخیلی دوسش دارم ومیترسم از این حرفی که بهش بزنم بامن کات کنه اگه میشه لطفن کمکم کنید

    • تو اگه بر ترس غلبه کنی دختره ماله خودته اونوقت میتونی با خیال راحت حرف دلت و بزنی تا آخر عمرت با او باشی یه راه حل با استفاده از قرآن همه جوره ایه هستش که میتونی باهاش به شجاعت برسی نمونش ماشالله لا حول و ولا قوت الله بالله ده بار بخون برو بهش بگو

  73. من به یکی از اقواممون که یک دختر ۱۷ ساله هست علاقه دارم و اینستاگرام او را دارم و زیاد با هم حرف می‌زنیم و چیزهای زیادی ارسال میکنیم و حرف می‌زنیم و این کار را فقط با من انجام میدهد در حالی که با دیگر پسرهای اقوام نه چیزی ارسال میکند نه چیزی گفتم ببینم آیا این نشان دهنده علاقه هست یا خیر

  74. سلام وقت بخیر من یه مدت میرفتم فیزیوتراپی بعد یه خانومی اونجا بود بامن خیلی خوب رفتار میکرد با بقیه مردا سر سنگین بود با من شوخی میکرد به بقیه میگفت بله به من میگفت جانم همیشه بهم لبخند میزد بعد من تو دستش حلقه ندیدم فیزیوتراپیم که تموم شد چند بار رفتم جلوی کلینیک دیدم همکاراش اومدن بیرون درو بستن رفتن ولی اون نیومد امشب رفتم هرچقدر منتظر موندم نیومد بیرون زنگ زدم به شماره کلینیک بهش گفتم من از شما خوشم اومده میخواستم اگه بشه بیشتر باهاتون آشنا بشم گفت من متاهلم بعد اصلا لهن صحبت کردنم خیلی ضعیف بود میخواستم بدونم خواسته منو بپیچونه این جوری گفته یا من کلا رفتاراش رو اشتباه برداشت کردم؟ سر این مسخره خیلی ذهنم درگیر شده و اصلا حال خوبی ندارم

  75. دخترای مذهبی خیلی خوبن ولی مردواقعی باایمان برای دخترای مذهبی سخت پیدامیشه

  76. لطفا تا خودتون تصمیم درست نگرفتید ازدواج نکنید..برادر من با رودوایسی و اصرار اطرافیان بخصوص پدر ومادرمون تن به ازدواج ناخواسته داد دوران نامزدیش اصلا هیچ حس و هیجانی برا رابطه نداشت الان ۱۲ ساله با ی بچه داره داغون میشه..تا دلتون جایی گیر نکرد نرید دنبالش اون ک بد بخت شد رفت ولی شماهایی که عاشقید از عشقتون پاپس نکشید به حرف خانواده و دوست و آشنا هم اهمیت ندید نمیدونی دختره دوست داره یا نه مهم نیست تو برو جلو بهش بگو دوسش داری و هر کار میتونی بکن تا دلشو بدست بیاری برادر من زندگیش نابود شد خیلی براش غصه میخورم و اینارو گفتم که بدونید هر چقدرم تلاش کنید واسه دلتون و شده بس بشینید در خونه عشقتون و با پدر و مادرش درگیر بشید واسه رضایت ازدواج یا اینکه هزار بارم برید خواستگاری می ارزه

  77. سلام الان دختر عمم خودشو توی قلبم جا کرده الان باید چیکار کنم ؟

    بهش بگم دوستت دارم ؟

    یا صبر کنم ؟

    لطفا کمکم کنید.

    • اگه هر دونفرتون به سن ازدواج رسیدید و از احساست مطمعنی و پای علاقت وامیسی حتما بش بگو دوسش داری هر جوابی هم بده همین که تو بهش گفتی و میدونه واسه ازدواج و آیندش تو رو بعنوان خواستگار درنظر میگیره اگر بخوادت که قبول میکنه تو هم به خودت و دلت بدهکار نیستی چون بش گفتی از همه مهمتر تکلیفت واسه آیندت معلوم میشه پس بهش بگو ولی راحت نکش عقب چون دخترا دلشون میخواد پیگیرشون شی تا مطمعن شن علاقت از رو هوس و یکی دوروزه نیس ایجور نیستن تا بگی عاشقتم زرتی بگن باش باید پیگیرش باشی تا دلشو ببری دیگه باید سعیتو کنی اگه واقعا میخوایش از هیچی و هیچکس و مشکلات سرراهتم نترسی

  78. من حدود 3 سال هست که در روستا یک دختری را دیده ام که احساس میکنم عاشقش شدم مشکل من اینجاست من در روبیکا سعی کردم به او پیام بدم و با او در ارتباط باشم ولی اون هیچ محلی به من نمیزاشت من طی این 3 سال فقط تابستون و عید به روستا می آیم و او را می‌بینم و نمی‌تونم با اون حرف بزنم چون مردم پشت سرم حرف میزنن من احساس میکنم اونو دوست دارم و حتی چندین بار خوابشو دیدم که در آینده باهاشم ولی نمیدونم اون منو دوست داره یا نه

    • خب دوباره داخل روبیکا بش پیام بده از علاقت بش بگو مثلا داخل روبیکا بش چی گفتی اگه پیامای پرت و پلا بدی چون نمیدونه هدفت چیه اونم دختره میترسه جواب نمیده باید درست بش پیام بدی تا بدونه منظورت چیه پس دوباره پیام بده و حرفتو بش بگو نباید که با یبار ول کنی مگه نمیگی ۳ ساله عاشقشی بعدن هروقت رفتی روستا برو حضوری هم باش حرف بزن پس فهمیدی اول تو پیام بش بگو دوسش داری و قصدت جدیه جوابتو که داد و ارتباط شکل گرفت بینتون بعدش یجور باش یجا قرار بزار که دور از چشم آشناها باشه ببینش و حرفاتو بش بگو تا بش نگی دوسش داری نمیفهمی حس اون چیه دخترا کلا تا پیشقدم نشی به رو خودشون نمیارن شاید اصن اونم منتظره بش بگی

    • دخترا بعضی وقتا جواب منفی میدن بعد یمدت نظرشون عوض میشه پس واسه خواستگاری و ابراز علاقه باید چند بار شانستو امتحان کنی تا شاید بمراد دلت برسی واسه پیام هم که محلت نزاشته دوباره امتحان کن شاید ایدفع جوابتو بده بهرحال اگه میخوای این دختره تو زندگیت باشه بیکار نشین دست رو دست بزار هی امروز و فردا کنی یوقت شوهرش میدن اونم تو روستا که دخترا زود شوهر میکنن واسه عشقت رسوا هم بشی نباس خیالت باشه چون میارزه هیچم مهم نیس که کسی بفهمه یا پشت سرت حرف بزنه ولی میتونی فقط بخودش بگی اول و بعدش با خونواده بری خواستگاریش لازم نیس که همون اول همجا جار بزنی همین پیام خوبه اول بهش بدی علاقت بگی بعدم خونوادت برن جلو خوابتم الکی نیس شاید بری خواستگاری بله رو بگیری

  79. داداش از خداشم باشه باش ازدواج کنی از روستا ببریش شهر حتما قبول میکنه برو بگو از تو بهتر گیرش نمیاد خودتو دست کم نگیر

  80. ۲۱ سال، مرد، مجرد، کاردانی، محصل با یه نفر چن ماه قبل باهش حرف زدم و قبول کرد که با هم باشیم و من هم اولین دفعه م‌بود از دختره خیلی خوشم اومده بود بعد یه مدت که حرف میزدیم شاد و خوشحال و تقریبا دو ماه با هم‌بودیم اما بعد دو ماه نه پیامی فرستاد نه زنگی زد منم نخواستم‌ارزش خودم‌رو بیارم پایین بهش پیام‌بدم چون هرکه خوشش آید خودش می آید از این دو ماه که گذشته بعضی اوقات تو خیابان میخوام برم خونه م دختره رو میبینم که با خونواده اش بیرون هستن،میخوام هر چی بوده بوده دیگه ولش کنم اما مغزم نمیزاره ول کن نیست

    • گوش کن الان سنت بالا نیست دختره هم فقط خواستی باش رل بزنی که زدی این نشد یکی دیگع ولی اگه یروز واقعا عاشق دختری شدی و خواستی شریک زندگیت شه اصلا اصلا غرورتو نیار وسط و به غرورت فک نکن چون یجاهایی لازمه کوتاه بیای و پیگیرش باشی چون باس به زن محبت کرد مرد که نباید برا عشقش غرور داشته باشه مطمعن باش تو با محبت و گذشت برخورد کنی اونم جذب و وابستت میشه اصلنم ارزشت نمیاد پایین پس بین غرورتو و عشق زندگیت همیشه عشقتو انتخاب کن اینکه بخاطر غرورت از دستش بدی فاجعس جبرانم نمیشه باید واقعا عاشق بشی تا این حرفو بفهمی غرورتوبزار برا بقیه

  81. فقط چن لحظه چشاتو ببند تصور کن که بع عشقت نگفتی دوسش داری و شده عروس یکی دیگع شده همبستر یکی دیگع هر شب قرار یکی دیگه بغل بگیرتش شب باهاش صب کنه شده مادر بچه یکی دیگه اونوقت یجوری چشات سیاهی میره و میفتی رو زانوهات کع دیگع ن دنبال دلیل و نشونی ن برات مهمه که دختره میخوادت یا ن فقط میری عین بچه آدم حرف دلتو بش میزنی واسش سرودست میشکنی تا بشه ناموس خودت ن یکی دیگع ک اگع بازم نری جلو باید ب غیرتت شک کرد

  82. من۱۴ سالمه از یه دختری که ۱ سال ازم بزرگتره خوشم میاد. ولی میترسم بهش بگم چون باهام فامیله میترسم از دستش بدم یا به مامان یا باباش بگه(نمیدونم اهل این چیزا هست یا نه یا اصلا از من خوشش میاد یا نه)

  83. من به یکی از همکارانم بسیار علاقه مند شدم و هم از طریق واسطه و هم خودم و خواهرم بهش گفتم دوستش دارم و جوابش نه بود و من هنوز هم بسیار دوستش دارم و اون هم سر کار با کمی سر سنگین شده ولی اگه کار من در محیط کار دست اون باشه خیلی خوب انجام میده و به من احترام میزارم و پشت سر من هم از دو تا همکار شنیدم که گفته من خیلی بهش پیام میدم و اون همکار گفته مگه خبریه و اون با خنده گفته نه بابا و همکار دیگر گفته وقتی من نبودم صحبت در مورد من شده و همکار دیگر گفته مگه زیاد تو حسابداری میاد اذیت می‌کنه و اون با خنده گفته حسابداری رو نه ولی منو اذیت میکنه
    خواستم بگم اینکه هر دو بار اون دو همکار گفتند اون صحبت در مورد من رو شروع کرد و خنده گفته نه ، ممکنه علاقه پنهانی به من داره یا من دچار اشتباه هستم

  84. من دختر عموم یه سال ازم بزرگ تره احساس میکنم بهم علاقه داره شب خوابیدن پیشم خوابید دوس داره پیشش بشینم هی بهم میگه چیزی میخوای اون دفعه داشتم میرفتم آب بخورم از من زود تر رفت واسم آورد حتا منو بغل کرد من بهش علاقه دارم ولی نه خیلی من الان نمیدونم بهم علاقه داره یانه میشه راه نماییم کنین

  85. سلام من ۱۷سالمه که عاشق دختر عمم شدم که خیلی دوستش دارم نمی دونم اونم منو دوست داره یا نه ولی یکم توجه کردم که موقع حرف زدن بامن داد میزنه و وقتی نگاش میکنم میخنده و قتی حرف میزنم مسخره میکنه میخنده

  86. سلام من حدود ۱۸سالمه و عاشق یه دختری هستم باهم دوستیم و به نظر میرسه اون خیلی به من حس نداره و چند بار مستقیم یا غیر مستقیم گفتم که دوست دارم و وارد رابطه بشیم ولی اون رد میکنه میگه که نمیخوام با کسی وارد رابطه بشم میخوام سینگل بمونم

  87. سلام من عاشق دختر خاله ام شده ام که یه سال از من بزرگتره ما با هم با خانواده به شمال رفتیم اون در اصفهان خیلی به من نگاه میکرد و همیشه برای صحبت اون سر صحبت رو باز میکرد و وقتی که به من خیره میشد من روم رو برمیگرداندم و اون هنوز خیرگی را به من داشت و همچنین خاله ی مامان به من گفت من به تو خیلی وابسته شده ام و اون هم برگشت گفت من هم همینطور و همچنین من داشتم به زنانی که اونجا بود نگاه میکردم اون با عصبانیت به من گفت چرا اون ها رو نگاه میکنی مگه تو از اینا تا حالا نگاه نکردی همچنین من زیر چشی اون رو داشتم و دیدم که اون داره منو نگاه میکنه و همچنین یه دفعه داشت من نگاه میکرد و وقتی که من برگشتم نگارش رو دزدید و حتی از رابطه ی دو دختر و پسر که داشتن از جلوی ما عبور میکردن به من گفت و خیلی حرکات دیگه ای زده. آیا اون منو دوست داره یا نه اگه میشه لطفا بگین.

  88. سلام من عاشق دختر همسایمون شدم نمیدونم چیکار کنم دارم دیوانه میشم خیلی دوسش دارم

  89. سلام ، پسر هستم مجرد ٢٧ ساله ، تو كلينيك دندون پزشكي از دستيار دكتر خيلي خوشم اومد ولي جرات اينو ندارم كه پا پيش بزارمو حرف دلمو بزنم ، اعتماد به نفس پاييني دارم و ترس نه شنوفتن رو دارم ، خودمو همش گول ميزنم با يه حرف كه، شروع رابطه ميتونه درد سر ساز باشه ، بخاطر اعتماد بنفس پايينم خيلي تنهام ، ولي با تنهاييم مشكلي ندارم ، ولي حالا كه يكي به دلم نشسته و نميتونم حرفمو بهش بزنم اذيتم ميكنه

    • وقتی واقعا دختره به دلت نشسته پس حتما برو جلو بهش پیشنهاد بده تا دیر نشده تلاشتو بکن ازش جواب مثبت بگیری هر چی هم بشه بعدها نمیگی هیچکاری نکردم تا شوهر کرد رفت شاید اگر گفته بودم الان کنار من بود نه یکی دیگه چون تو این سن ممکنه خونوادت هرجور شده مجبورت کنن که با دختری که برات انتخاب میکنن ازدواج کنی و تا بخودت بیای میبینی زنت دادن و میمونی که اصلا داری چکار میکنی و باید تن به زندگی اجباری بدی یا اینکه دختره قبل از اینکه تلاشی بکنی شوهر میکنه و بدجور شکست عاطفی میخوری و افسرده میشی اصن به اینکه ممکنه جواب رد بده فک نکن چون اعتماد بنفستو میگیره و ترس میفته تو دلت من بهت میگم که برای عشق زندگیت بجنگ چون ارزششو داره اصنم مهم نیست که دستیار دندونپزشکه اونم یه آدمه مث تو فک نکن ازش کمتری داریم موردایی که دکتر با دیپلم ازدواج کرده مهم علاقه س پس با فکر و حرفایی که خودتم میدونی درست نیستن وقت هدر نده شاید واقعا قسمت هم باشین زندگی با کسی که دوسش داری خیلی بهتر از تنها بودنه چن سال دیگه نه میتونی تنهایی رو تحمل کنی نه میتونی هر دختریو تو دلت راه بدی و مدام تحت فشار عصبی قرار میگیری پس تا فرصتشو داری و این دختره هم مجرده ازدستت نرفته اقدام کن یهو یروز از خواب بلند میشی میبینی رفته که رفته پس عجله کن علاقتو باهاش مطرح کن موفق باشی

  90. سلام. من پسرم و 16 سالمه. از دختر خاله ام که 6 سال از من کوچکتره خوشم میاد ولی نمیدونم که خانواده اش من رو قبول می کنند یا نه. و اینکه خب دختر خاله ام نسبتا بچه‌ است و سنی نداره، بنظرتون باید صبر کنم تا 4 یا 5 سال دیگه و اینکه اصلا باید علاقه ام رو ابراز کنم یا نه.

  91. سلام من دیشب رفتم پیش دختری که نشسته بود و یک توله سگ شیتزو بغلش بود من هم رفتم جلو سلام کردم گفتم اجازه هست به سگت دست بزنم و اون هم با لبخند خیلی ازم استقبال کرد و گفت بفرمایید و منم پرسیدم شیتزوه نژادش؟ گفت بله بعد ازم پرسید شما خودتون سگ دارین؟ گفتم بله اونم مشتاقانه بلند شد و گفت من نمیدونم از دستش چیکار کنم همش جایی دستشویی میکنه که نباید. میشه شمارتونو بدید بعدا بهتون پیام بدم؟ بعد منم شمارمو تو گوشیش یادداشت کردم بعد رفت بعد یک ساعت پیام داد و درمورد سگش پرسید و خداحافظی کرد. به نظرتون ازم خوشش اومده؟

  92. سلام من از یه دختر که همسایمونه خوشم اومده وبعضی موقع ها اونم دزدکی به من نگاه میکنه نمیدونم اونم منو دوست داره یانه

  93. امید وارم م همه به عشقشون برسن منم ت اونا

دیدگاهتان را بنویسید