خانه / پرسش و پاسخ روابط عاطفی / چگونه به طرف مقابل بگویم دوستش دارم؟ راه های ابراز علاقه به دختر پسر
بگویم دوستش داریم

چگونه به طرف مقابل بگویم دوستش دارم؟ راه های ابراز علاقه به دختر پسر

قبل از اینکه بفهمیم چطوری به طرف مقابل خود بگوییم دوستش داریم ابتدا مهم است در مورد این احساس دوست داشتن خود اطمینان قلبی داشته باشیم. به نظر می‌رسد همه در حال گفتن جمله ” دوستت دارم ” به طرف مقابل خود هستند، حتی افرادی که به صورت آنلاین با هم دوست می‌شوند و هنوز یکدیگر را ملاقات نکرده‌اند!

این یک عشق واقعی نیست. لازم است قبل از اینکه به کسی بفهمانید که دوستش دارید، بدانید که معنی عشق چیست. ما برای هر چیزی از کلمه دوست داشتن استفاده می‌کنیم و به نظر می‌رسد در یک روز به‌دفعات زیادی آن را به کار می‌بریم. چند بار گفته‌اید که “من این موسیقی را دوست دارم،” یا “آن پیتزا را دوست دارم؟” بنابراین، به نظر می‌رسد که عشق می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد.

راههای ابراز علاقه به دختر و پسر

شیوه عادی ما برای به‌کارگیری کلمه عشق خیلی زیاد شده و ما فراموش می‌کنیم که این یک مشکل بزرگ است. ما از کلمه عشق با اینکه مطمئن نیستیم چه معنی  دارد استفاده می‌کنیم.

بنابراین چگونه می‌توانیم بدانیم چیزی که احساس می‌کنیم یک عشق واقعی است یا خیر؟ و شما نمی‌خواهید به کسی که دوستش ندارید بگویید که دوستش دارید زیرا این کار می‌تواند فریب دادن طرف مقابل باشد.

برای مثال، اگر شما به پسر یا دختری که عاشقش نیستید بگویید دوستش دارم و او انتظار بیشتر ازآنچه به او می‌خواهید بدهید داشته باشد چه می‌شود؟

بنابراین، قبل از اینکه به دوست دختر یا دوست پسر مورد علاقه خود بفهمانید که دوستش دارید مطمئن شوید که عشق شما همان فردی است که با او هستید. گفتن کلمه دوستت دارم به کسی که واقعاً مطمئن نیستید او را دوست دارید، می‌تواند برای یک رابطه مخرب باشد. در چنین شرایطی، طرف مقابل به شما احساس دلبستگی می کند و اگر تصمیم بگیرید بعدها با او قطع رابطه کنید، او عمیقاً دل‌شکسته می‌شود.

مطلب مرتبط: از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد

چگونه بفهمید کسی را دوست داریم یا عاشقش هستیم ؟

در شروع رابطه دوستی اگر شما حتی پسر یا دختر مورد علاقه خود را ندیده‌اید، احتمالاً نمی‌توانید عاشق او باشید. رفتار مردم در دوستی آنلاین وقتی با شما حرف می‌زنند یا وقتی تماس تلفنی دارند با آنچه در زندگی واقعی انجام می‌دهند متفاوت است.

درواقع، بیشتر مردم درباره چیزی که هستند دروغ می‌گویند و حتی از نام ها و عکس‌های جعلی و مستعار در دوستی آنلاین استفاده می‌کنند. بنابراین ممکن است شما حتی با شخص مورد علاقه خود در ارتباط نباشید.

 به‌طور مشابه، اگر شخصی را فقط در مدت‌زمان یک هفته بشناسید، احساس شما در تقابل عشق یا هوس احتمالاً یک هوس است یا ممکن است که شما درواقع فقط از این فرد خوشتان بیاید. در حقیقت، برای شناخت و آشنایی کامل از طرف مقابل ممکن است نیاز به صرف چندین ماه زمان و برقراری ارتباط صحیح با او داشته باشید.

برخی از افراد ابتدا تلاش می‌کنند به نحوی رفتار کنند که از شما خوششان می‌آید و شخصیت واقعی آن‌ها در مدت کوتاهی آشکار نمی‌شود. بنابراین، شناخت شخصی که باور دارید عاشقش هستید بیش از چند ماه زمان خواهد برد.

مطالب مرتبط: از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد

برای مشخص شدن این موضوع که آیا شما عاشق هستید، می‌توانید درباره احساسات خود با او گفتگو کنید یا اینکه می‌توانید با یک درمانگر در سایت مشاوره باما‌ ‌‌‌‌مشورت کنید. گاهی اوقات گفتگو با فردی که خارج از رابطه شماست می‌تواند به شما کمک کند تا ببینید شما و عشقتان تا چه اندازه به حفظ رابطه پایدار علاقه‌مندید.

این‌که شما تا زمانی که کاملاً مطمئن شدید صبر کنید به‌مراتب بهتر است و سپس روشی را برای ابراز احساسی که نسبت به عشق تان دارید تدبیر کنید. برنامه‌ریزی مهم است، ولی تقریباً نه به‌اندازه معنی و اطمینان از بیان کلمه‌ها.

ابراز عشق خود به شخصی که با او در رابطه دوستی هستید مسئله مهمی است. این بدان معناست که شما به دنبال حفظ رابطه عاشقانه و یا حتی ازدواج هستید.

چگونه برای اولین بار بگوییم دوستش داریم یا عاشقش هستیم؟

چند راه وجود دارد که می‌توانید عشق خود را به کسی ابراز کنید. شما می‌توانید به‌طور مستقیم به او بگویید یا وقتی در کنار او نشسته‌اید و یا او را در آغوش گرفته‌اید. می‌توانید قبل یا بعد از ملاقاتتان به او بگویید. هرکدام را که با آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

شما می‌توانید به‌طور ناگهانی درحالی‌که کاری را انجام می‌دهید که هردوی شما از آن لذت می‌برید به او بگویید دوستش دارید. مانند پیاده روی در ساحل یا تماشای فیلم محبوب خود در سینما.

یکی از بهترین زمان‌ها برای گفتن جمله دوستت دارم می‌تواند بعد از مدت کوتاهی دور شدن از او باشد. درحالی‌که او دور شده است ممکن است متوجه شوید که دلتان برایش خیلی تنگ شده و با خود فکر می‌کنید که ای‌کاش او نیز چنین احساس متقابلی به شما داشته باشد. گفت‌وگویی که در ادامه می‌تواند منجر به مسئله بزرگی شود.

همچنین شما می‌توانید از طریق نوشتن به کسی بگویید که او را دوست دارید. وقتی برای اولین بار آن سه کلمه را می‌گوید اگر به‌جای پیامک دادن، شبکه‌های اجتماعی و یا از طریق تلفن با دست بنویسید، پرمعناتر است.

یک نامه کامل که شامل حقیقی‌ترین احساس تان است، می‌تواند صمیمی و عاشقانه باشد، اما اگر نابهنگام آن را بیان کنید ممکن است طرف مقابل را بترساند و او را از شما دور کند. اگر شما تصمیم گرفته‌اید که احساس خود را از طریق نوشتن بیان کنید، درباره احساسی که دارید مطمئن شوید که جدی هستید و اینکه برای بیان آن در رابطه خیلی زود نباشد.

مطالب مرتبط: مشاوره ترک خود ارضایی

چطور به پسر یا دختر مورد علاقه بفهمانیم که دوستش داریم؟

 این به رابطه و خصوصیات اخلاقی زوج بستگی دارد. بعضی از افراد نسبت به مسائل، عادی‌تر برخورد می‌کنند و شما ممکن است احساس راحتی کنید و صریحاً به او بگویید دوستش دارید. بعضی‌اوقات، اگر درباره این موضوع ناراحت هستید بزرگ کردن آن، مشکلی از شما حل نمی‌کند. فقط گفتن گاه‌به‌گاه”به‌هرحال، من دوستت دارم “ممکن است برای همه درست نباشد، اما در برخی روابط ممکن است عالی باشد.

البته ممکن است عشق همیشه بهترین زمان‌بندی را نداشته باشد. شرایطی پیش خواهد آمد که شما یا شریک زندگی تان درزمانی عشق خود را ابراز کنید که دیگری برای شنیدن آن آماده نیست. اگر این اتفاق بیفتد، واضح است که نباید انتظار “من دوستت دارم” متقابل را داشته باشید، زیرا ممکن است او هنوز آمادگی شنیدن جمله دوستت دارم را نداشته نباشد.

انتظار بیش‌ازحد در رابطه باعث می‌شود که شریک زندگی‌تان احساس دستپاچگی کند یا به ناچار دروغ بگوید، که هردوی این‌ها می‌تواند به پایان رابطه دوستی منجر شود. مهم نیست چه موقع و چگونه به او می‌گویید دوستت دارم. اگر فقط می‌خواهید که او بگوید شما را دوست دارد، این کار را انجام ندهید زیرا برخی از افراد ممکن است نتوانند مدت طولانی این حرف را بزند و برخی نیز ممکن است هرگز نتوانند صریحاً آن را بیان کنند.

آمادگی داشته باشید که همان جمله تکرارشده را متقابلاً نشنوید، زیرا ممکن است هردوی شما در این مورد هم‌عقیده نباشید.

 همیشه به معشوقه خود بگویید، اشکالی ندارد که او احساسی شبیه به شما ندارد و اینکه شما بدون توجه به تصمیمش، او را دوست خواهید داشت و حمایتش می‌کنید، حتی اگر بدانید کسی که دوستش دارید شما را دوست ندارد‌.

اما ممکن است به این دلیل باشد که او هنوز آمادگی گفتن جمله دوستت دارم به شما را ندارد. بنابراین صبور باشید و فقط به دوست داشتن خود ادامه دهید.

در صورت نیاز به گرفتن مشاوره ازدواج با شخصی که به او علاقه مند هستید و دوستش دارید، می توانید با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط: ازدواج در سن کم

چگونه ابراز احساسات کنیم؟

سلام. پسرم ۱۷ سالمه. حس میکنم نسبت به همسن و سالام آدم عاقل تری هستم و جهان بینی خیلی متفاوتی باهاشون دارم(مثلا همین که از الان برای ده سال آینده ام برنامه دارم و اهدافم هم کامل مشخصه و در جهتشون دارم پیش میرم(مثلا کار پیدا کردن) که خب بعضی از این اهدافم رو همسن هام شنیدن خنده شون میگرفت و ظاهرا اصلا در این وادی ها نیستن). تقریبا یک ماهی میشه که از یکی خوشم اومده و دو سه هفته خودم بررسیش میکردم و به هزار جور بدبختی چند روز پیش پدرم رو هم در جریان گذاشتم و خب برخلاف انتظارم پدرم برخورد نسبتا مناسبی داشتن و گفتن از این احساست احساس گناه یا جرم نداشته باش فقط فعلا اون فرد مورد نظر رو بررسی کن تا اطلاعات بیشتری ازش بدست بیاری و بشناسیش تا کم کم موقعش برسه و خب حرفشون کامل منطقیه و قبول کردم.
به نظر آدم با شخصیتی میاد(من آدم سبک نمی پسندم همین که ازش خوشم اومده یعنی سرسنگینه) و خب فعلا در همین حد میدونم که ظاهرا سطح خانواده شونم یا مشابه خودمونه یا کمی بالاتر(دقیق نمیدونم حدس میزنم) از لحاظ تحصیلی هم بیشتر از خودم نباشه کمتر نیست.
شرایط خودمم اینجوریه که یه سال رو جهشی خوندم و امسال کنکورم رو هم دادم و خوب هم دادم و انشالله امسال میرم دانشگاه. ظاهرا به خاطر همین درسم قراره خدمتم به صورت پروژه ای برای دولت باشه ولی خب خودم خدمت نظامی رو هم دوست دارم حالا اینکه تصمیم بگیرم برم یا نه رو هنوز مطمئن نیستم ولی فقط منظورم اینه که شرایط نرفتنش رو دارم. برای کار هم برنامه داشتم امسال برم دنبالش ولی به پیشنهاد درست و منطقی یکی از آشناهامون قرار شد اول یه سال برم دانشگاه و خودم رو به اساتید نشون بدم و منتظر باشم که اونا بهم پیشنهاد همکاری بدن چون اگه الان برم قرار نیست پیشنهاد خوب و خاصی شایسته ی توانایی هام ازشون بگیرم. خلاصه اینکه بر اساس حرفایی که با بابام زدیم تقریبا چهار پنج سال دیگه توانایی خواستگاری رفتن رو دارم و تا اون موقع قراره که فقط سعی کنم بیشتر بشناسمش و دنبال فرصت برای ابراز احساساتم هم بگردم. ولی یه مشکلی که وجود داره اینه که کی باید بهش احساساتم رو بیان کنم که هم خودم خوب شناخته باشمش و هم اون با کس دیگه ای وارد رابطه نشده باشه و کلا همه چی کنسل بشه. این رو هم بگم که گزینه ی خیلی مناسبیه و منطقا افراد مناسب هم خاطرخواه زیاد دارن و از این میترسم که اصلا احساساتم رو نگفته باشم و از دستش بدم.
هدفم کامل ازدواجه با اینکه اعتقادات مذهبی قوی ای ندارم ولی با روابط عشقی نامشروع کامل مخالفم و تا این لحظه هم با دختری دوست نبودم برنامه هم دارم به جز همین موردی که گفتم تا اون موقع با کسی وارد رابطه نشم، فقط رابطه ی فانتزی مدنظرم اینجوریه که احساساتم رو زودتر از زمانی که شرایط رفتن زیر یه سقف داشته باشم رو بیان کنم و دو سه سالی با اطلاع خانواده هامون با هم باشیم تا شرایطم یکی یکی اوکی بشه.
یه مشکل دیگه هم دارم و اون اینه که با توجه به شناختی که از خودم دارم خیلی آدم خوب و باشعوری ام و خوب بودن اخلاقم رو هرکی که منو میشناسه گفته(مخصوصا معلما و اساتیدم حتی اونایی که قرار نبوده ازشون نمره بگیرم، چون خودم رو به خاطر علمی که بهم یاد میدن مدیونشون میدونم)، با ادبم و تاحالا به جز یه بار فحش ناموسی ندادم( کم به خاطرش ضرر نکردم و خیلی پیش اومده به این خاطر که طرف مقابلم بی ادب بوده بحث رو باخته باشم ولی بازم از کارم راضیم) و طرز فکرم هم که گفتم از سنم جلوتره(بخشیش به خاطر جهشم و اینکه در کنار افراد بزرگتر از خودم بزرگ شدمه)، منتها بخش خیلی زیادی از اینایی که گفتم رو نمیتونم در رفتار معمولیم نشون بدم و فقط کسی که یه مدت زیادی باهام آشنا باشه متوجهشون میشه. مطمئنم ایشون وقتی من رو بشناسه قطعا از لحاظ رفتار و اخلاق ازم خوشش میاد فقط نمیدونم چجوری اینارو یکمیش رو از قبل نشونش بدم که در اون تصمیم گیری اولیه اش قبولم کنه تا حالا بعدا بیشتر باهام آشنا بشه.
ممنون میشم راهنماییم کنید???

815 دیدگاه

  1. من کسی هستم که هشت سال ترسید به عشقش بگه ک دوست دارم نمیدونم اسم این رو چی میزارید ولی من عشق صداش میکنم چون من برای اینکه عاشقش باشم نیازی به خودش ندارم

    • از اینکه نظرات خود را با سایت مشاوره باما در میان می گذارید سپاسگزارم

      • من عاشق کسی بزرگتر از خودم شدم اما نمی توانم به او بگویم که اورا دوست دارم

      • من عاشق ی دختر ترنس در مدرسه شدم اما اون کراش داره و اصلا منو نمیشناسه و آنقدر مغرور و خشن است ک اصلا فقط با دوستاش حرف میزنه و اون دختره هم ک روش کراش زده الان خیلی بهش نزدیک شده و دوست های اون دختر ترنس ک من دوسش دارم از من بدشون میاد و اون دخترترنس ک من عاشقشم اصلا منو نمیشناسه و چون همیشه دوستاش پیشش هستن من نمیتونم باهاش حرف بزنم و حتا جرعت این کار رو هم ندارم و شاید اگر کسی ببینه پشت سرم حرف میزنن من آنقدر ک دوستش دارم حتا فعلا با ی دوستی ساده هم راضی هستم میتونم هم بهش پیام بدم اما جز از اون آدم هایی هس ک زود بلک می‌کنه و منم اگه بهش پیام بدم اصلا نمی‌دونم چی بگم ب نظر شما چیکار کنم ک بتونم ی دوستی باهاش برقرار کنم؟

        • میتونی تو مجازی یا مدرسه ازش سوال درسی بپرسی یا ازش یه چیزی بخوای و خودتو ضعیف نشون بدی، اینجوری کم کم بش نزدیک میشی

          • من رو دختر عمم کراش زدم بعد ۲ ماه از خودم بزرگتره بعد فک میکنم اونم منو دوس داره ولی هر چی هعی میخوام بهش بگم میترسم و خجالت میکشم

          • منم همینجور ولی من دختر خالم دخترشه

        • وااایی جر منم خدم دخترم ولی عاشق ی دختره ت مدرسمون شدم دقیقن مث تو دختره تامبوی و خشنه ولی من بعد تلاش های بی وقفه تونستم باهاش دوست بشم فکرم درگیره پریشونه نمیدونم چ غلطی باید کنم???

        • سلام هرگز خودتو ضعیف نشون نده هرچقدر دست نیافتنی تر باشی بیشتر دوست دارن و عاشقت میشن بهش بگو حرف دلت رو و محکم باش خودتو نباز

        • من عاشق یی دختر هستم اما نمیتونم بهش بگم خیلی میترسم

        • منم دخترم عاشق هم کلاسی مدرسم شدم که تامبویه یه زمانی توی مدرسه رل داشت ولی کات کرد ما باهم رفیقیم خیلی باهح راحتیم. و اینکه میدونه که عاشقم یه بار اول های سال دوستم بهش گفت که من عاشقم اون چیزی نگفت ولی بعدرچند وقت دوباره یکی دیگه از دوستام بهش گفت که من عاشقم اونجا بود، که خودش برداشت گفت میدونستم حالا این گذشت ولی بعد، یه مدت هم چند وقت پیش داشتیم حرف میزدیم برداشت بهم گفت که اره من از روز جشن میدونستم تو عاشقمی بعدشم پاشد رفت. ما به هم دیگه پیام میزنیم توی مدرسه رفیقیم خیلی باهم راحتیم ولی نمیتونم ازش بپریم چه حسی نسبت بهم داره نمیتونم خودم رو در رو بهش بگم عاشقم و کل زندگیمه و به خاطر اون من کل زندگیم و تغیر دادم من اصلا ادمی نبودم که لز بین شم ولی به خاطر اون لز هم شدم ترو خدا بگید چی کار کنم:)

      • بهش بگو دوستش داری

      • سلام ببخشید من و دوستم عاشق ی نفریم اون ب ما نگاه میکنع ولی جلوی دوستاش گفتع نمیخوام با این دوتا دوس شم بنظرتون ینی چی؟

        • سلام شاید دوستاش دوست ندارم ک با شما دوست باشه

          • سلام من ی نفر دوست دارم الان به مدت ۲ سال هست کنار هم کار میکنیم خیلی کارها واسش انجام دادم از لحاظ کمک مالی وغیره وقتی بهش میگم دوستت دارم یا عاشقت هستم میگه این عشق ها الکی یا پیام میدم جوابم نمیده

      • میشه لطفا یکی بهم کمک کنه . من یک دختری رو دوست دارم ۱۵ سالشه بهش علاقه مندم قبل اینکه بهشون بگم دوستت دارم و بدونه بهش علاقه من هستم خیلی منو نگاه میکرد نمیدونم دلیل نگاهش چی بوده و منم نگاه میکردم ایشون رو هر موقع میدیدم تا اینکه بهشون گفتم علاقه مندم به شما و اونم گفت من از شما خوشم نمیاد امر دیگخ نیست و اخرش گفت بسلامت و منو رو مسدود نکردن و چند روز بعدش صبح بخیر براشون ارسال کردم سین کردن ولی جواب ندادن و تا اینکه دیدمش منو نگاه نمیکرد کلا دوستان کمک هم کنید

        • من یه دختریو با اینکه دخترم نزدیک به دوساله دوست دارم اصلا ازش انتظار جواب ندارم چون می دونم شرایطشو نداره! ولی بازم می خوام بهش بگم که دوسش دارم که بدونه! ♡ ولی فقط دیالوگامو تو ذهنم می گم نمی دونم چرا نمی تونم به خودش بگم؟ تازه درست وقتی که فکر می کردم دیگه دوسش ندارم وقتی خیلی نزدیک هم وایستادیم نتونستم اونجا بمونم و رفتم سر میزم!!

          • من نزدیک شیش ساله عاشق یکی هستم نمیتونم بهش بگم نزدیک شیش ساله دارم افسرده میشم خواهش میکنم بگید ی راه جلو پام بزارید

          • جواب به ممد که ۶ سال عاشق شده و گفت یه راه جلو پاک بذارید

            سلاک اقا ممد ای کاش یکم بیشتر توضیح میدادی مثلا چند سالتونه؟دختری که ۶ ساله عاشقشی فامیله یا غریبه؟شمارشو داری؟ از همه مهمتر چرا نمیتونی و نتونستی بگی مشکلت چیه؟ تا بهتر بشه پیشنهاد داد بهت
            ولی کلا بگم نمیدونم این دختر تو این ۶ سال تو سن ازدواج بوده یا ن ولی یلحظه فکر کن اگر تو این مدتی که تو علاقتو بهش ابراز نکردی اگر ازدواج میکرد چی میشد بدون اینکه حتی تونسته باشی شانستو برای بودن باهاش امتحان کنی خب ۶ سال گذشته و اون هنوزم ازدواج نکرده و شانس اوردی اما از همین لحظه به بعد هم همینه هر لحظه ممکنه این دختر ازدواج کنه به میل خودش یا اجبار خونوادش پس اصصلا نباید دیگه زمان رو از دست بدی.
            اگر حضوری میتونی ببینیش برو دیدنش و خیلی مردونه و محکم حرف دلتو بهش بگو یا حتی میتونی به خانوادت بگی رسما پاپیش بذارن برات خواستگاریش کنن اما اگر میخوای اول خودت بهش بگی یا حضوری یا اگر شماره داری ازش یا میتونی گیر بیاری یا تماس بگیر یا پیام بده الان عید نوروز هست بهترین موقعس برای ارتباط گرفتن مثلا اگر شمارشو داری بهش پیام بده اول سلام و احوالپرسی و تبریک عید بگو میتونی حرفو به سمتی ببری که بتونی بازم باهاش ارتباط بگیری بعد چندبار از حست بهش بگی یا اینکه بعد از همین پیام بهش بگی اگر ممکنه میخوام تماس بگیرم باهاتون صحبت کنم باید یه موضوعی رو بهتون بگم وقتی قبول کرد تماس بگیر و علاقتو و قصدتو از این ابراز علاقه بهش بگو اگر واسه ازدواج میخوایش همین اول بهش بگو بعدشم بهش بگو راجب حرفام فکر کنید نظرتونو سر فرصت بهم بگید و ازش بخوا هر طور اون میخواد ادامه میدی مثلا اگر گفت از طریق خانواده اقذام کن تو هم همین کارو کن یا اگر گفت یه مدت باید بشناسمتون حضوری یا مجازی تو هم قبول کن بهش زمان و فضا بده محترم و مودب یاش حرف بیخود یا زیادی صمیمی نزن با احترام رفتار کن باهاش اگر هم بجای تماس قرار حضوری گذاشتی یا میتونی جایی بری ببینیش بار اول که تازه میخوای علاقتو بگی گل و کادو اینا نبر تو جمع آشناهاتون یا محله شون ابرتز علاقتو انجام نده چون معذب میشه یجا که آشناییی دوربرتون نباشه ساده حرفتو بگو اگر اونم دلش پیشت بود و قبول کرد بعد گل و اینچیزا ببر و اینکه بازم میگم دیگه معطل نکن هرچی زودتر بهش بگو هم خودتو داغون میکنی و گفتی داری افسرده میشی هم اینکه من خودم دخترم اینو بهت بگم اگر حتی ۱ درصد تو این ۶ سال اون دختر هم به تو علاقه داشته و منتظر بوده تو بری جلو میدونی تو اونم داغون کردی و ممکنه ازت دلسرد و ناامید بشه خیلی راحت و ساده و محترمانه بهش بگو ۶ ساله که بهت علاقه دارم قصدم اینه برنامه هام اینه تلاشمو میکنم خوشبختت کنم ازین حرفا بزنو نظرشو جلب کن امیدوارم بله رو بگه و خوشبخت بشین

      • میشه لطفا یکی بهم کمک کنه
        من یک دختری رو دوست دارم ۱۵ سالشه
        بهش علاقه مندم قبل اینکه بهشون بگم دوستت دارم و بدونه بهش علاقه من هستم خیلی منو نگاه میکرد نمیدونم دلیل نگاهش چی بوده و منم نگاه میکردم ایشون رو هر موقع میدیدم تا اینکه بهشون گفتم علاقه مندم به شما و اونم گفت من از شما خوشم نمیاد امر دیگخ نیست و اخرش گفت بسلامت و منو رو مسدود نکردن و چند روز بعدش صبح بخیر براشون ارسال کردم سین کردن ولی جواب ندادن و تا اینکه دیدمش منو نگاه نمیکرد کلا دوستان کمک هم کنید

      • من نمیدونم چجوری به کسی که دوستش دارم اعتراف کنم ما 5یا6ساله که همدگه رو میسناسیم وهمیشه همدیگه رو تو مهمونی یا خونشون یا خونه من میبیننش ولی نمیتونم بهش بگم دوستش دارم حتی نمیدونم اونم منو دوست داره یا نه

    • سلام.من با کسی هستم.خیلیم دوسش دارم ولی طرف مقابل خیلی بد رفتار می‌کنه همش اخم داره همیشه میگه برو.ازدواج کن و از اینجور حرفا.بنظرتون چکارکنم؟۷سال هم هست باهمیم.همه جوره هم پاش وایسادم.همش دوس داره نشون بده که من آدم بدیم.

      • خب اگر اینجوری میگه به احتمال زیاد دوست داره

        • من از بچگی عاشق پسر فامیلمون شدم و الان ۱۵ سالمه اونم تقریبا ۱۶ سالشه خیلی دوستش دارم نمیتونم فراموشش کنم چیکار کنم

          • بهش بگو بهتر

          • سلام اسم آبجی منم ملینا است و ها تو فرامشش نکون و ببین اونم به تو الاقه داره یا نه و وقتی متوجه شدی که به تو الاقه داره ولش نکون یجوری اطمن بهش بگو تو میتونی

          • منم همینطور ولی اون از من ۶ ماه کوچکتره خیلی دوستش دارم

      • خا عالم تو سرت وقتی نمیخوادتت و دوستت نداره اینا رو میگه برو بزار کسی بیاد که تو رو دوست داشته باشه بعد اون موقع معنی زندگی رو میفهمی
        بدبختی ما همینه همش یکی رو خواستیم که کاملا ما رو میبینه
        برو با کسی که نزاره ناراحت شی نزاره غم به دلت بیفته هر کسی لیاقتشو نداره

      • به نظر من اگه اینجوری میگه کات کن خوب نیست یه پسر اخم میکنه و بد رفتاری میکنه یه پسر باید همه جوره هوای یه خانم محترم رو داشته باشه من که تنهام کسی رو هم ندارم ینی هیچ عشقی ندارم که بهش بگم دوستش دارم یا بگم چقدر بهش اعلاقه دارم اگه کسی رو میشناسید لطفأ بهم معرفی کنید و من به راحتی بهش میگم دوستش دارم

        • سلام گلم ❤️
          شما درست میگین بهترین حرف رو به نظر من میزنن باید یه پسر احترام به تونه به یه دختر بزاره البته این دختر باید لیاقت همین مرد رو داشته باشه وگرنه همچین عشقی به درد نمیخوری فق بخوای احترام نگه داری تا یه وقت از دستش ندی ? و برای حرف های آخری که آقا میلاد نوشته بودید منم همینطور کسی رو ندارم خیلی دوست دارم با یه نفر دوست بشم چون من خیلی آدم احساسی هستم ممنون میشم اگه شد بهم کمک کنید ❤️??

      • عزیزم دفاع مقدس ۸ سال طول کشید تموم شد اون دیکه بگیر نیس خواهر من تموم کن بره ??????

        • من ۱۶ سال سن دارم اولش هم اصلا به فکر کسی که ازش خوشم بیاد و عشق و اینجور چیزا نداشتم تا اینکه با یه نفر آشنا شدم زمانی که میبینمش جرعت نگاه کردن بهشم ندارم چجوری بهش بگم؟

      • تو خودتو ضعیف نشون دادی و همش در دسترس بودی فاصله بگیر حل میشه

      • خودتوجلوش کوچک نکن پسرا ارزش ندارن

    • منم همینطور من هم یه پسر را دوست دارم اما نمیتونم بگم براش

    • سلام من الان یک ما هست ک کسی دوس دارم و خودش و خانوادش ازم خواستگاری کرده همو هم دیریمه پسره ب من میگه ک کم بود محبت دارم من نمیدونم چی بش بگم و وقتی میگه ک دلم گرفت من نمیدونم چی بگم باید چکار کنم ک بدون دوسش دارم و بم وابتهربشه

    • من عاشق دختری هستم که هردو یک سن داریم ولی اون عاشق یکی دیگست و نمی‌فهمه که من برایش میمیرم

    • خب از دور نگاش کن

    • اسم این عشق نیست داداش واقعا اسمش عشق نیست عشق یعنی با هم بودن عشق یعنی بتونی به کسی بگی دوست دارم من هم مثل تو نه ۸ سال اما چند وقت هست هنوز نتونستم به عشقم بگم دوستت دارم و خب میدونی من اسم اینو چی میزارم?
      تنهایی
      من هنوز درحال تلاش هستم برای کسی که دوستش دارم دعا دعا میکنم اما…….

      • چرا بهش نمیگی داداش بهش بگو دوسش داری بهش بگو داری بخاطرش تلاش میکنی یه وقت بیخبر از علاقه تو به خودش ازدواج کنه چی هرچی تلاش کردی بی فایده میشه بهش بگو تا از دستت نرفته حیف این عشق خداکنه دل اونم با تو باشه بهش برسی حسرتش به دلت نمونه

      • به جا دعا کردن برو بش بگو دوسش داری تا سرنوشتت مث مهراب نشه خدا هم میگه از تو حرکت از من برکت وقتی تو حتی پاپیش نمیزاری بش نمیگی انتظار داری خدا چطوری دختره رو نصیبت کنه خودت به مهراب میگی عشق این به طرف بگی دوست دارم بعد میگی بهش نگفتم خب که چی چرا نمیگی

  2. سلام من عاشق یه دختری بودم اما پنج سال خجالت میکشدم بهش بگم اما حالا فهمیدم که دوس پسر داره ??

      • سلام روزتون بخیر من ۱۸سالمه پسری ک دوسش دارم یک یا دوسال ازم کوچیک تره من از بچگی روش کراش بودم الانا ک شب و روز دارم بهش فکر میکنم خیلی استرس دارم اشتهامم کور شده نمیدونم چیکار کنم بهش بگم یا ن زوده میترسم بهش بگم دوسش دارما خیلی ولی میترسم وقتی حسمو بهش گفتم از کاری ک کردم پشیمون شم یا دیگ ددوسش نداشته باشم البته الان ک دارم مینویسم دوسش دارم و دودلم ک بهش بگم یا ن لطفاً راهنمایی کنید

  3. اگر ۵ سال پیش میگفتی الان اینطور نمیشد
    شاید اون هم قبلن دوست داشته
    ولی با دیدن سرد بودن تو بیخیال شده

  4. سلام من ۱۶سالمه کسی که دوسش دارم ۱۳.شاید بگید توسنت کمه و چمیدونی دوس داشتن چیع ولی بخدا دارم سکته میکنم
    من طرفو تو اینستا پیدا کردم باهاش تماس تصویری گرفتم و مطمئنم که میخوامش ولی چجوری بهش بگم تورو خدا کمکم کنید شبا خوابم نمیبره الانم که دارم مینویسم ساعت ۳و۵۷دقیقه صبحه تورو خدا جوابمو بدید

    • سلام. لطفا برای دریافت مشاوره با شماره تلفن مرکز تماس بگیرید.

      • سلام من 6 سال هست عاشق یک دختری هستم چند روز پیش هم که با خانوادش آومدن خونمون فقط به من نگاه می کرد و انگار استرس داشت من می خوام بهش ابراز علاقه کنم اما می ترسم بهش بگم ترجیح می دم 1 ماه دیگه که تولدش هست بهش بگم یا زود تر ممنون می شم بگید؟

        • من هم عاشق شدم فامیل مون هست میترسم ابراز کنم

          • من عاشث یک پسر از فامیل شدم و بهش گفتم خیلی راحت و خونسر بهش گفتم دوسش دارم ولی اون خیلی قشنگ گفت من از حسم مطمعن نیستم و تا کلی وقت ترس پخش شدن این خبر در خانواده رو داشتم اینارو گفتم که بدونی هر خاکی می خوای بریزی سرت بیرون از خانواده بریزی بهتره اگر هم در خانواده ریختی پس منتظر عواقبش هم باش

          • بگو تو ک پسری

    • همیشه میگن عشق جرعت میخواد. پس جرعتت رو پیدا کن و بهش بگو دوستش داری

      • شما میتونید از طریق شماره تماس بالای صفحه مشاوره تلفنی بگیرید

        • سلام من تقریبا ۲ساله که از طریق رل قبلیم با دوستش اشنا شدم و من و دوستش یه رابطه ایی خیلی خوب و صمیمانه ایی داشتیم انقدر که خودش منو دعوت به ناهار و یا شام به خونه خودش میکرد از قضا من و رلم از هم جداشدیم و من حس دوست داشتنم به طرف دوستش کشید و خیلی وقته که با هم دوستیم خیلی هم دوسش دارم ولی هیچوقت نتونستم که بهش بگم نمیتونم هر چی که فک میکنم میترسم همین رابطه ایی هم که داریم خراب بشه چیکار کنم

      • جرئت میخواد ؟؟ آره خب جرئت ایستادگی جلوی گرگ شدن شما دخترای وحشی رو میخواد. فقط بلدین مثل گرگ وحشی به پسرا حمله کنین……….

        • اگه شما پسرا واقعا عاشق یه دختر باشید باید مختون بکشه که از راه مستقیم به ما ها نزدبک نشید
          و جوری رفتار کنید که اون دختر رو به خودتون جذب کنید جوری که دختری که دوست داری علاقه بیشتری به شما نشون بده

          • میشه بیشتر بگی مثلا من الا یکی دوستش دارم باید براش چیکار کنم که بهم جذب بشه میتونی بگی لطفا بگین باتشکر

          • من لزبینم و عاشق رفیقم شدم
            از اولم روش کراش بودم ب عنوان رفیق ولی کم کم حسم بش زیاد شد و نمیدونم بالاتر از عشق چیه ولی من همون حس رو بش دارم و تو زندگیم ب هیچکس همچین حسی نداشتم
            چندبارم ب شوخی بش گفتم ولی بم میگ ک بم حسی نداره ک بخواد بام رل بزنه
            من فقط میقام بدونم ک چجوری عاشقم شه

        • گوهخوری زیاد برات پیشنهاد نمیشه

      • خونواده ات خبر دارن

      • منم یکی را دوست دارم اگه قابول نکنه بامن دوست بشه چی من قبلان یک شکست عشقی خوردم که انوز یادم میاد جیگرم میسوزه ولی دوستا من مجورم زندگی کنم برای من خیلی سخته چون اون نفسم بود خداشایده

    • سلام عزیزم منم ۱۶ سالمه همین مشکلو دارم شبها از استرس خوابم‌نمیبره??

    • دقیقا منم همینطوریم ولی با یک اختلاف که من ۱۲ سالمه و عشق زندگیم ۲ ماه از من کوچیک تره

    • تو پیام بهش بگو

    • مستقیم بگو

    • میدونی برو بش بگو من دوست دارمو مال من شو:))))))

    • برو بگو خیلیم راحت

    • تو خودت دوست داشتنی هستی ماهی

    • سلام دوست عزیزم انقد خودتوجلوش کوچک نکن پسرا ارزش ندارن

  5. بگیر بخواب بچه اینا همش کشکه باید درس مشتقو بنویسی دوستی مجازی ام شد خواستن وعشق چی میفهمی از اینا تو یه بچه ندید پدیدی که چشمت افتاده به یکی فکر میکنی این اخرشه بزار یکم بزرگ تر بشی بچه جون دانشگاه بری بعد اینا رو بگ. اینا عشق نیس کشکه کشک

  6. منم 14سالمه و یک نفر رو میخوام. خیلی دوسش دارم و تازه رسیدم به معنای عاشقی. خیلی هم دوسش دارم ولی نمیدونم چجوری بهش بگم

    • توهم مثل منی منم ۱۶ سالمه ولی نمیدونم چجور بهش بگم دوست دارم

    • سلام وقت بخیر تو سن شما طبیعیه که بخواید از روی احساسات جذب جنس مخالف بشید ولی حتی اگه این رابطه رو شروع کنی یه مدت محدوده چون خانواده هاتون متوجه میشن و جلوی این ارتباطو میگیرن و اینکه باید تو این سن برای درس و آیندتون تلاش کنید بعدا توی سن مناسب میتونی برای روابط عاطفیت تصمیم بگیری. از الان بخواید خودتونو درگیر مسائل عاطفی کنید دوران طلایی زندگیتو که باید درس بخونی و برای آیندت شغل مناسب داسته باشی و مستقل بشی رو از دست میدی. و اینکه وقتی اعتماد خانوادت بهت از بین بره باید خیلی تلاش کنی تا دوباره اعتمادشونو به دست بیاری

  7. سلام من ۲۰ سالمه و به دخری علاقه دارم که یک سال نیم ازم بزرگتره و حدود ۴ماهه باهم در ارتباطیم مثل دوست معمولی ولی الان میخوام بهش ابراز علاقه کنم ولی نمیدونم چطور میشه راهنمایی کنید

    • سعی کنید قبل از ابراز علاقه، شناخت بیشتری نسبت به طرف مقابل خود پیدا کنید. یک ارتباط سالم بر اساس احترام و گفتگو، این شرایط را فراهم می آرود تا دو طرف نسبت به عشق علاقه واقعی نسبت به هم اطمینان حاصل کنید.

      • من دبیرستانی هستم و می خوام با یکی دوست معمولی بشم اما نمیدونم چجوری بهش بگم فقط دوست معمولی اما خب اون با بعضیا دوست شده و نمیدونم چی بگم اما ما دو سال همکلاسی بودیم فقط می خوام با اون و دوستاش دوست بشم مخصوصا اوت و با ام دوست صمیمی بشیم ولی نمیدونم باید چیکار کنم

      • سلام منم ی چند مدتی هست ک نسبت به یه نفر خیلی احساس دلبستگی میکنم هم سن وسال خودمه خیلی دوستدارم بدونم اونم نسبت بهم علاقه داره یانه فامیلمونه گاهی اوقات احساسم میگه نسبت بهم یک علاقه ایی داره آخه خیلی نگام میکنه خیره میشه بهم خانوادش گاهی اوقات میگن ک مثلا شما دوتا باهم ازدواج میکنید من تنها چیزی ک میخوام بدونم این که اونم نسبت بهم علاقه داره یانه برامن حرفا بقیه مهم نیست ک چی میگن برام فقط احساس خودش مهمه نسبت ب خودم میخوام بدونم عشقم یک طرفه هست یانه خودش با رفتاراش فکر میکنم نسبت بهم علاقه داره اگر نداره چرا بهم انقدر خیره میشه تصمیم گرفتم ایندفه ببینمش بهش بگم اولا خجالت میشکم دوما موندم چطور مطرحش، کنم، ولی گفتنش، باعث میشه ک یا آمیدوارشم یا، دیگه خودم راحت شم ازفکرو خیال. . ولی امیدی ب، شنیدن جواب اوکی ندارم و خیلی نگرانم… بنظرتون چطوری بهش بگم

      • سلام من پسر عمویم را دوست دارم چگونه بهش بگم من

    • سلام ببین من خودم دخترم اصلا نگاه نکن که ازت بزرگتره یا نه فقط سریع بگو بهش تا نرفته ببین صد درصد اونم بهت علاقه داره
      برو بهش بگو میخوام یچی بگم اگه گفت بگو یا چی بگو من عاشقتم شدم همین بگو دوست دارم

      • من عاشق کسی هستم اما اون رل داره و منو دوست نداره

        • اینکه بفمی دوست نداره و تو فقط دوسش داری دردناکه:)

          • فقط دردناک کشندس عین سم مار من 21سالمه که عاشق دخترهمسایمون شدم وتواینستا بهش گفتم که بهت علاقه دارم ولی اون منویه جوری نادیده گرفته که انگارنیستم.اصن هرروز منتظر پیامشم ولی هیچی ازش ندیدم ولی اون تواینستا جواب رد نه نگفت فقط گفت که من درس دارم وبه من پیام نده نمیدونم من یه باردیگه پاپیش بکشم ودوباره بهش بگم یانه

  8. سلام. من چهارده سالمه پارسال یک نفر رو داخل کلاس زبان دیدم که دوست خواهرم بود از اون موقعه عاشقش شدم اما چون کوچیکم نمیدونم باید چطوری بهش بگم. من با خودم فکر کرده بودم که تا هجده سالم نشده بهش نگم. حالا باید چیکار کنم؟

    • شما هم مانند یک فرد بزرگسال قلب دارید و حق عاشق شدن هم دارید. اینکه با یک نگاه از دختری خوشتون بیاد به معنای عشق واقعی نیست. شما فقط دوست دارید با چنین دختری دوست بشید و با هم ارتباط دوستانه داشته باشید.

    • میشه دوستان منو راهنمایی کنین من بهتون نیاز دارم
      من دختری هستم ۱۲ساله که از پسر همسایمون که یه سال ازم کوچیکه خوشم اومده من عاشقش شدم نمیتونم به چن دلایلی باهاش حرف بزنم بخاطر اینکه خانوادم نمیذارن با پسرا حرف بزنم و اگه جرئت کنم بهش بگم ابروی چند ساله ی ما میره من خیلی دوسش دارم هی تو خوابام میبینمش تو کوچمون تو همه جا بنظرتون من چیکار کنم که بفهمه دوسش دارم به کمکتون نیازمندم

    • خخخخ ببین عشق محدودیت سنی نداره منم ۱۴سالمه.

  9. تروخدا یکی جواب منو بده بخدا شب تا صبح خوابم نمیبره. نمیدونم چیکار کنم. چون چهارده سالمه و کوچیکم نمیتونم بهش بگم. لطفاً جوابمو بدید.

    • دقیقا حال و روز تو رو دارم ولی۱۶ سالمه

    • سلام من ۲۷ سالمه. ۱۷ سالم بود که عاشق شدم حتی وقتی فهمیدم به دلایلی نمیتونیم باهم ازدواج کنیم دست به خودکشی زدم.
      گذشت تا ۱۹ سالم شد این وسط خیلیا میومدن تو زندگیم و میرفتن ولی ۱۹ سالم که شد فهمیدم اونی که اون موقع فکر میکردم، عشق نبوده اصلا؛ چون با کسی دوست شدم که عشقو باهاش یاد گرفتم. بعد از ۶ سالم از هم جدا شدیم دوباره فهمیدم کسی که میخواستم این نبوده و نیست. ولی الان ۲ساله که عاشق دختر عموم شدم که ۱۱سال هم ازم کوچیک تره. خیلی زیاد و جدی. خیلی هم سعی کردم بهش بفهمونم ولی اون اصلا متوجه نمیشه. من رابطه ی دوستی زیاد داشتم بیشتر از چند هزارتا پس میدونم که این عشقه یا هوس یا علاقه ی گذرا. ولی به دختر عموم که رسیدم انگار دستوپامو بستن.لال شدم حتی نمیدونم به خواهرام یا زنداداشم بگم باهاش صحبت کنن یا نه.
      توهم شاید کسایی تو زندگیت بوده و هست ولی فکرت درگیر اونه نمیگم حتما ولی چیزی ک من و هم سنای من تجربه کردن میگه خودتو زیاد قاطی نکن فقط اولش قشنگه بعدش تموم میشه. آدم تو این سن خیلی فکرش درگیر این چیزاس و تلاش میکنه ک بهش برسه ولی بعدش میفهمی که یه حس گذرا بوده.
      دوستان اگه واسه مشکل من هم پیشنهادی دارین بگین.ممنون میشم??

      • سلام بنظرم باید به کسی ابراز علاقه کرد که اونهم نسبت به ما علاقه نشون بده یعنی متقابل باشه یکطرفه نباشه

    • امیرمحمد جواب تورو دادم ولی اشتباها مال یکی دیگه رو ریپلای زدم. یه پیام طولانیه بخونش حتما

    • دقیقا منم مثل تو هستم ولی من دخترم و عاشق یک دندانپزشک مهربان و رفتم با مشاور حرف میزنم میگه این معنی واقعی عشق نیست ……….. پس اخه چیه واقعا

      • لطفا مقاله نشانه های عشق واقعی را مطالعه نمایید.

      • زن داداش منم با سن 28 سال همون حسایی ک منه 18ساله نسبت ب یکی دیگه دارمو رو داداشم داره.ینی من عاشق نشدم و اونم عاشق نیس؟

      • سلام بچه ها در سنین نوجوانی عشق پایداری نداره گذراست بیشتر تجربه بلوغه و مسلما هدف ازدواج نیست شاید استناهایی داشته باشه مثلا ادامه در آینده برای زندگی مشترک
        پس نتیجه اینکه این عشقهای زودگذر رو جدی نگیرید چون شما رو از درس و زندگی و کار دور میکنه در این سن کم که باید هویت و شخصیت شما شکل بگیره ثابت بشه بعد در اون جهت قدم بردارید
        سلامت و موفق باشید

    • شما تو بده به خواهرت تا بهش شماره تو رو بده

    • منم یکی شبیه تو ولی با جنس مخالف

  10. دقیقا حال و روز تو رو دارم ولی۱۶ سالمه ولی مال من خیلی خاصه

  11. سلام من با یک دختری رابطه داشتم الان بهش قلبا احساس عشق دارم اینو بهش گفتم. خواهر بزرگتر این دختر به من گفت ازش فاصله بگیر یا اگه بتونی ثابت کنی که وقعا دوسش داری. لطفا کمکم کنید که چطوری ثابت کنم.

  12. وقت بخیر
    دوستان من عاشق یک دختر شدم. الان ۱۶سالمه. شاید بگید سنم کمه اونم ۱۶سالشه. نمیدونم چجور بهش بگم لطفا راهنمایم کنید.

  13. سلام دو سه سال عاشق یه دختری شدم که با من ۷۰۰ کلیومتر فاصله داره
    اما نمیدونم اون منو دوست داره یانه
    چندی پیش رفتم اما نتونستم اسم خودمو بگم. طرفم فامیل دوره.
    الانم پیجشو دارم اما نمی تونم برم.
    ۱۹ سالمه ۱۰ رو دیگم قراره برم خدمت
    چکار کنم به نظر شما؟؟؟

    • دوست عزیز، از اینکه احساسات خود را با کاربران سایت در میان گذاشتید، متشکریم. شما می توانید احساس عشق و علاقه خود را به این دختر خانوم به طور مستقیم یا از طریق یک واسطه اطلاع دهید. اما سعی کنید احساسات خود را به شیوه ای صحیح مدیریت کنید. چون گاهی احساسات ما واقعی نیستند. عشق واقعی هرگز قبل از شروع یک رابطه سالم و بر مبنای اعتماد و صداقت حاصل نمی شود.

      • سلام من تو اینستاگرام با دختری اشنا شدم که فاصله بین ما ۵ساعت راهشه تازه دوروزه اشنا شدین چجور بهش بگم دوستت دارم تورو خدا کمک کنید

    • شما میتونید از طریق شماره تماس بالای صفحه مشاوره تلفنی بگیرید

  14. سلام من عاشق دختری شدم که از فامیلامون هستند و هر وقت از دور میبینمش و چطور بهش بگم دوست دارم

  15. بین من و یکی از فامیلام رابطه دوطرفه است ولی نمی تونیم به هم بگیم
    چطور باید این کار را بکنیم

  16. سلام من و یکی از فامیل های پدرم رابطه دوطرفه داریم ولی نمی تونیم به هم بگیم
    چیکار کنم؟

  17. سلام. بسیار ممنونم بابت نوشتن این مقاله. قبل از خوندن این مقاله قصد پیشروی داشتم که خوندن این مطلب باعث شد آگاهی بیشتری پیدا کنم و دست نگه دارم.
    حقیقتش من پسری ۱۹ ساله هستم و به دختری که اختلاف سنیمون کمتر از یک ساله، علاقه پیدا کردم. ایشون نسبت فامیلی دوری با من دارند و رفت و آمدی به اون صورت نداریم. شاید چند سالی یکبار!!! با ایشون چند باری برخورد داشتم و خوشبختانه اینشون یک بار از من تعریف کردند. البته رابطه خوبی با خواهرم دارند. قصدم این بود به ایشون مستقیم بگم بهشون علاقه دارم. اما از طرفی گفتم منو به دلیل سن نامناسب سرزنش کنند. و از طرفی هم گفتم امکان داره دیر بشه و با کس دیگه ای قول و قرار بزارن. به نظر شما چه کاری بهتره بکنم و آیا خوبه که خواهرم به عنوان واسطه اقدامی کنه؟؟

  18. سلام من ۱۲سالمه و پسرم. فکر کنم۳ماه هست که عاشق یکی از آشنایان شدم که تقریبا هم سنه و چون کوچیکم و نمیتونم بهش بگم چون خانواده ها موافق نیستن و همه چی بد تر میشه چون میگیپن بچه ای و اینو نباید میگفتی چه کنم من شبا دارم تا ساعت ۲شاید۳بیدارم و دارم فکر میکنم لطفا کمکم کنید نمیدونم چی کار کنم

  19. ممنون از مقاله خوبتون

  20. سلام …من متولد سال ٨۵ هستم و کسی که دوستش دارم متولد سال ٨٠هستش …من هنینجوری و با یک نگاه عاشقش نشدم …راستش من از موقعی که به دنیا اومدم توی همین محله زندگی میکنم و اون هم تا حدودا سه سال پیش همینجا زندگی میکرد …من حس میکردم که نسبت بهش یه حسی دارم اما خب جدی نمیگرفتم تا اینکه از وقتی رفتن به مرور زمان یه حس دلتنگی بد جوری دارم الان واقعا دارم دیوونه میشم …راستش یه بار هم گذری توی بازار دیدمش اما مطمعا نیستم که متوجه شده باشه که من کی بودم …راستش من دخترم و ابراز علاقه برام سخت تره …میترسم بهش بگم اما به دلایلی مجبورم بهش بگم که دوستش دارم …من فقط آیدی اینستاش رو دارم و اون رو هم نمیدونم هنوز تو پیجش فعاله یا نه …راستش اصلا شبا نمیتونم بخوابم همش تا ساعت دو و سه بعضی وقتا تا صبح بیدارم و به این فکر میکنم چجوری بهش بگم و همش بهش فکر میکنم واقعا برام سخته راستی بگم که اینستا هم ندارم:-\راستش بعضی وقتا انقدر گریه میکنم که نگو واقعا سخته اصلا نمیتونم فراموشش کنم یا اینکه هیچ راهی به ذهنم نمیرسه که چجوری میتونم بعش بگم …

  21. سلام من چهارده سالمه و یکی رو دوست دارم …من فقط از یه راه چت کردن میتونم بهش بگم که اینجوری ممکنه باور نکنه یا اصلا براش مهم نباشه و نادیده بگیره …میترسم از راه چت بهش بگم….اما حضوری هم نمیتونم بهش بگم چون من واقعا حتی وقتی قبلا گاهی اوقات مثلا از کنارش رد میشدم دست و پاهام رو گم میکردم …من حضوری نمیتونم بگم …میشه راهنماییم کنید که من باید حضوری بگم یا اینکه با چت هم میتونم بهش بگم…اگه با چت میتونم بهش بگم باید چجوری بگم …اون پنج سال از من بزرگتره ایا این اختلاف سنی برام مشکلی ب وجود نمیاره؟…من میترسم اگه نگم اون با کس دیگه ای وارد رابطه بشه و اینجوری هه چیز تموم میشه .یعنی اینکه من اگه اون موقع نترسم و بخوام بهش بگم هم نمیشه چون دو نفر. دیگه رو‌ نابود میکنم…

    • دوست عزیز؛ عشق و ترس از آسیب دیدن، در کنار هم جمع نمی شوند. تعریف عشق واقعی چیز دیگریست. اگر واقعا عاشق طرف مقابل خود شده اید، باید برای این دوست داشتن دلایل منطقی داشته باشید. عشق و علاقه بی دلیل معنایش شیدایی است. شیدایی هم یک احساس است و نباید آن را جدی گرفت. عشق و دوست داشتن نیازمند شناخت و آگاهی دو طرفه است. عشق یک طرفه فقط یک خیال و توهم ذهنی است.

      • سلام شما گفتید که عشق واقعی یچیز دیگه ای هست میشه از عشق واقعی بگید
        منظورتون از دلایل منطقی اینکه باید دلایل درستی داشته باشیم ؟
        من با یک دختری درحال صحبت کردن هستیم. من فاصله ی شهری دارم 500 کیلومتربا ایشون و تا به حال به اینکه سوال های اصلی درباره اینکه چه حسی نسبت به من داره نپرسیدم ؟ و نپرسیده ؟
        من خودم از یه خانواده متوسط هستم اولین چیزی که بعد عشق به ذهنم میرسه تامین مالی هست ?‍♂️و من کلا ۱۷ سالمه نمی دونم باید چیکار بکنم ؟مشکل من کار نیست مشکل من اینکه اگه بهش حسم رو بگم بعدش وارد یه مرحله دیگه از رابطه میشیم که کاملا ترسناکه
        برادرم خودش بزرگ تر از منه میگه تازه ۱۷ سالته و اینکه کسانی زیاد قرار هست اشنا بشم ولی منظور از عشقو نمیده منم اینو قبول دارم ولی اصلی ترین ترین مشکل من اینکه چرا باید این حسی که بهش دارم رو نگم

      • عشق دلیل نمی‌خواد بامرام?

  22. سلام من ۱۷ سالمه و دختر عموم رو دوست دارم از پونزده سالگی تقریبا با حرکات غیر مستقیم هم فهموندم که دوسش دارم ولی نمیدونم چطور بهش به صورت مستقیم بگم لطفا راهنماییم کنید

    • منم مشکل تورو دارم.تو پیام ها نوشتم حرفامو. من به دلایلی یکم سخته از اطرافیانم کمک بگیرم ولی تو با خواهر یا حتی دوست مشترکی ک دارین یا دختر یا زنی که میتونه باهاش صحبت کنه رو بفرست باهاش صحبت کنه. یا وقتی میری خونشون خیلی بهش توجه کن و نگاهش کن

  23. سلام من چهارده سالمه یکی رو دوست دارم. البته من پسر هستم. شش ساله میشناسمش و بهش نزدیکم همیشه دوسش داشتم ولی الان یه شش ماه هست که فهمیدم عاشقش شدم اون یازده سالشه.ئخیلی مطالب خوندم و فهمیدم که عاشقشم. همسایه هستیم جوری که خونه ما و خونه اونا نداشت اما یه چهار ماه میشه که یه مشکل بین خانواده هامون پیش اومد. چهار ماه فراموشش کردم چون اعتقاد داشتم این عشق هنوز زوده اونم با توجه به مطالب سایت ها و به قولی سیگنال بهم داده. ولی بعد از چهار ماه ناخواسته باهاش هم کلام شدم و به روم خندید و این خندش دوباره اتیش انداخت به جونم
    من عرشیام پرستش اگه این مطلبو یه وقت خوندی خوشحال میشم. میترسم بهش بگم چون میترسم از دستش بدم و یه خواهر هم که داره بدتر از همه ابرومو میبره اگه فهمید برا اینم وگرنه بهش میگفتم
    پرستش من عرشیا هستم عرشیا ادیش خونمون کرد لاغریه اگه یه وقت این مطلبو خوندی که نمیدونم چرا احساس میکنم که میخونیش خوشحال میشم بدونی دوست دارم و نمیتونم پیش قدم شم اگه تو هم دوسم داری و این مطلب رو دیدی لطفا یه جوری بهم بگو ممنون
    لطفا راهنماییم کنید

    • اشکم در میاد بچه های 16و14ساله چی میکشن
      من ۱۲سالمه تابستون دوستم رو یه پسر به اسم کیان کراش زد بعد من به پسره گفتم دوستم روت. کراش داره
      بعد نمیدونم چی شد ایدی فری فایر مو دادم
      ای کاشمیمردم

  24. درد دارم به اینایی که نوشتن ۱۶ سالمه ۱۴ سالمه عاشق شدم شب و روز ندارم. بخدا درک میکنیم اون احساس رو. وقتی میفهمید معنی یک عمر زندگی رو که دیگه کاری از دستتون بر نمیاد. کسانی دیدم تو این سن دیوونه وار همو خواستن حتی قصد خودکشی داشتن بخاطر مخالفت خانواده ها بعد کلی جنگ و دعوا که رسیدم سر سال طلاق گرفتن. ول کنید تروخدا. بزارید عقلتون کامل شه احساسات و سلایقتون تغییر میکنه زیر ۲۷ سال خواهش میکنم حرف از رسیدن نزنید.

  25. حمیدگمشادزهی

    سلام من عاشق شدم میخواهم بهش بگم دوستت دارم ولی نمیدونم چطوری بگم لطفا جوابمو سریع بدهید

  26. سلام من با یکی آشنا شدم که خیلی دوسش دارم ولی روم نمیشه بهش بگم یک ماهه داره می گذره ولی روم نمیشه بهش بگم من 16سالمه ولی اون12 سالشه خیلی دوسش دارم ولی نمیدونم چطور بهش بگم لطفا کمکم کنین

  27. سلام
    محمد هستم. دختری رو دوست دارم که با خواهرم دوستی خوبی داشت و همسایه بودیم و هستیم که باعث میشد به دلیل روابطش با خواهرم بیشتر ببینمش ولی متاسفانه دوستی خواهرم باهاش از بین رفت و به من فشار بیشتری اورد. من الان ۱۶ سالمه و اونم دو سال از من کوچیکتره ولی از یه چیز مطمئنم که واقعن دوسش دارم. راستش من الان چهار پنج سالی هست که تو فکرشم و وای به زمانی که سرم خلوت بشه دیوونه میشم. نمیدونم چکار کنم. درضمن فرد کم رویی هم هستم.

  28. من ۱۸ سالمه،دختر عمم سه سال ازم بزرگتره یا نمیدونم شایدم چهار سال
    ولی اختلاف چندانی باهم نداریم،یجوری که اون اختلاف سن به چشم نمیاد،اگه همسن بودیم تا حالا بهش میگفتم ولی بخاطر اختلاف سنمون بهش نگفتم تا حالا،اگه میشه ی راهنمایی کوچیکی بکنین چطوری بهش بگم در حالی که میترسم بخاطر اختلاف سن منو قبول نکنه؟

  29. من عاشق کسی ام که 5 سال ازم بزرگتره . ولی خیلی دوسش دارم باید چی کار کنم

  30. من عاشق همکلاسی ام توی دانشگاه شدم،چطورباید بهش بگم دوستت دارم که از دستش ندم،چون خیلی میترسم بهش بگم دوستت دارم از دستش بدم?

  31. من عاشق دختری شده ام که از من ۳ سال زرگ تر است آیا می توانم در آینده با او ازدواج کنم چون من ۹ و او ۱۲ سال سن دارد؟؟

  32. سلام من عاشق یک دختری شدم که یک سال پیش همسایه مون بود اون موقع که همسایه مون بود بهش علاقه نداشتم ولی الان رفته خیلی بهش علاقه مند شدم چند باری هم هم دیگر و دیدیم و چت کردیم ولی الان 4 ماه ندیدمش و الان میترسم بهش پیام بدم و باهش قرار بزارم بگین چه کار کنم

  33. سلام. من دختر خالمو دوست دارم. میبینمش یه جوری میشم. دستام میلرزه. میترسم بهش بگم. اگه اون علاقه نداشته باشه، تا اخر عمر نمیتونم تو چشاش نگاه کنم. چکار کنم؟

  34. من دخترم ۲۶ سالمه ۹ ماهه که از همکارم خوشم اومده حتی وقتای که شیفتمون باهم نیست همش فکرشم پیششه همه همکارای خانم با همکارای اقایون راحتن اما من نمیتونم ارتباط برقرار کنم با این اقا که خودم ابراز علاقه کنم از یک طرفیم ترس از محیط و شرایط کار دارم وخیلی غرور دارم و خجالت میکشم بنظرتون کار درستیه امروز میخوام همکارمو بفرستم بره بهش بگه که خوشم میاد ازش اصلا چطوری بهش بفهمونم؟ خودم هیچجوره نمیتونم بهش نزدیک بشم

    • سلام. پیشنهاد میکنم مقاله شروع رابطه دوستی را مطالعه نمایید.

      • دیگه دیر شد ? دوستم رفتم بهش گفت وبشدت قاطعانه جواب داد تو محیط کار بهش بگید این حرفا درست نیست سرشو بندازه پایین و کارشو بکنه? اما من میدونستم جوابش منفیه تو مقاله که متوجه شدم فعلا صبوری کنم اما غرورم میگه بزنم لهش کنم?

        • بنظر من مرد باید پیشنهاد بده نه زن منم یکیو دوس دارم بهش گفتم جواب منفی دادولی بازم دوسش دارم چی کنم از یادم بره خیلی بهاش رویا پردازی میکنم

    • منم این مشکل دارم حتی کسی ندارم که بره بگه به طرف مقابل و غرورم احازه نمیده من پاجلوبزارم چیکارکنم طرف خودش پاجلوبرا اشنایی بزنه

  35. سلام دوستان. من ۱۳ سالمه. خیلی خیلی سنم پایینه. یعنی قاطعانه و بدون ترس میگم خیلی از چیز ها رو نمیدونم . حقیقتش من معنی عشق رو نمیفهمم . اما یک ۵ ،۶ ماهی هست که به یک نفر یک حسی دارم که هنوز نمیدونم اون حس چیه. با نظر افرادی که میگن عشق همش کشکه موافقم. مگه ما چند سالمون؟؟؟امثال خودم رو عرض میکنم. این فرد ۳۱ سالشه. شاید فقط از ایشون خوشم بیاد . شاید هوس باشه . شاید یک حس زود گذر باشه . نمیدونم . بدتر از همه در فضای مجازی باهاش آشنا شدم. نمیدونم این فرد وا قا وجود داره . نداره . سر کارم . خلاصه فعلا سر درگمم. شما که مشاوره ای میشه به من بگید حس من چیه ؟؟ شاید تکلیفم معلوم شد

    • سلام. لطفا جهت دریافت مشاوره از طریق شماره تماس بالای سایت یا چت آنلاین ارتباط بگیرید.

    • اوهوم موافقم باهات سنت واقعا کمه ( خودمم فقط ۱۵ سالمه )
      اول اینکه ممکنه مرد ۳۱ ساله خودش زن و بچه داشته باشه و دوما اختلاف سنی خیلیی زیادیه و خوب در مورد دوستی های مجازی بگم من خودم تجربه کردم واقعا واقعا عشق مجازی فقط فقط فقط فقط خیاله و به قوله خودت کشکه اما عشق کشک تیست? عشق مجازی هست ولی واقعی یه حس پاکه که خیلیم لذت داره اما برا من و تو زوده
      و اون حست به اون آقای ۳۱ ساله مطمئن باش خیاله

  36. من 14 سالمه عاشق یه دختر شدم که فامیل دورمونه. اون چند ماه از من بزرگتره. فاصله خونشونم خیلی از ما دور نیست. ولی نمیدونم چطوری بهش بگم توروخدا کمکم کنید

  37. من 14 سالمه عاشق یه دختر شدم که فامیل دورمونه. اون چند ماه از من بزرگتره. فاصله خونشونم خیلی از ما دور نیست. ولی نمیدونم چطوری بهش بگم توروخدا کمکم کنید. خیلی دوستش دارم ولی از طریق مجازی بگم میترسم ول کنه بره رو به رو هم روم نمیشه بهش بگم. حس میکنم اونم حسی نسبت به من داره

  38. سلام.دوستان من یکیو تو سن خیلی کم میشناختنم بعد عاشقش شدم
    تو ابتدایی،بعد از هم دور شدیم چندین سال همو ندیدیم جالبتر این که اونم منو دوست داشت ولی اون موقعه من بچه بودم میترسیدم و روم نمی‌کرد.
    هیوی الان ۲۳سالمه هنوز تو فکرشم هر شب و روز حتی بعضی وقتی گریه هم میکنم تا دوسال پیش که خبر رسید ازدواج کرده.
    خلاصه کسیو که دوسش دارین بهش بگین من شاید طرف خودم رو نزدیک ۱۵ساله که دوستش دارم ولی تا الان این داخل سینه من محفوض بوده
    و هیچ کس هم نمیدونه جز رفیقم
    داشتم دیونه میشدم که به رفیقم گفتم یکم آروم شدم

  39. سلام من 20 سالمه دانشجوی پزشکی ام چهار سال پیش عاشق یک پسر ترک شدم که 1500 کیلومتر ازم فاصله داره. تو باربری کار میکنه از نظر مالی وضعیت خوبی نداره. چهارسال به پاش وایسادم الان بهش میگم وایسا دانشگام تموم شه بابام اجازه بده بیای خاستگاری میگه تو رو به من نمیدن میگه اختلاف سنمون زیاده بابات قبول نمیکنه اخه اون 32 سالشه … هفته قبل بهم گفت مادرش بهش گفته قبل از مرگش میخاد عروسی پسرش رو ببینه الانم با مادرش دعواش شده چون بهش گفته نمیخاد زن بگیره منم به ناچار بهش بره با هرکسی ک مادرش میگه ازدواج کنه چون مادرشه خیر و صلاحش رو میخاد… ب مادرش گفته منو دوست داره ولی مادرش یجوری رفتار میکنه انگار در جریان نیست. یک هفتس خبری ازش ندارم جواب اخرین پیامم رو هم نداد.
    دارم دق میکنم خیلی حالم داغونه. رفتم روانپزشک تو این 4 سال از بس قرص آرامبخش خوردم دکترا روم قطع کردن قرصارو بهم میگن اگه بیشتر بخوری معتادشون میشی یکاری بکنید واسم.. درمونم هم ازم دوره هم بی وفاست…
    یکاری کنید یکمی اروم

  40. سلام من ۱۱ سالمه و از ۳ سالگی عاشق پسرخالم شدم الان ۸ ساله عاشقشم اون ازم ۴ سال بزرگتره و ۱۵ سالشه چون به سن تکلیف رسیده نمیخوام از دستش بدم چون میترسم دوست دختر داشته باشه. این روش ها برای سن ما خوب نیست چطور با رفتارم بهش بگم میخوامش؟ چطور بفهمم دوست دختر داره یا نه؟

  41. یک ساله که سعی میکنم بهش بگم اما نمیدونم چجوری بهش بگم لطفا کمکم کنید دارم دیوانه میشم لطفا یه نفر راهنمایی ام کنه

  42. من چهارده سالمه و عاشق یه پسری شدم اون توی یه فروشگاه کار میکنه اولین باری که دیدمش هیچ حسی بهش نداشتم الان یک ساله که من عاشقش شدم من احساس میکنم اون هم به من علاقه داره وقتی میرم فروشگاه وقتی منو میبینه با بقیه شوخی میکنه خودشو بامزه میکنه و وقتی ببینه که من به مشکلی برخوردم کمکم میکنه و خیلی زیاد ارتباط چشمی برقرار میکنه من نمیدونم اون من رو دوست داره یا نه نمیدونم چجوری بهش بگم دوسش دارم لطفا کمکم کنید

    • اون هم تورودوست داره کافیه بالبخندبه اون سری تکون بدی اون هم میفهمه دل به دل راداره اما برامن که نشد ایشالا براتوبشه

  43. سلام
    من 14 سالمه عاشق ی پسری شدم ک نمی دونم چند سالشه خیلی ام مذهبی هست ی موکب زدن در خونمون و من فقط 5 روز وقت دارم بهش بگم دوست دارم چون اون موکب جمع میشه و اونم برای همیشه میره ولی واقعا نمی تونم بدونه توروخدا بگید چیکار کنم ??

  44. سلام من ۱۴ سالمه و عاشق یکی از فامیل های دور شدم. من وقتی ۷ سالم بود بهم گفت عاشقمه ولی من الان عاشقم. لطفا بگید چطور بهش بگم

  45. محمد طاها موحدی

    من عاشق یکی از دختر های فامیلمون هستم می ترسم بهش بگم عاشقتم بعد ارتباط فامیلیون بهم بخوره میشه کمکم کنید

  46. سلام من عاشق یک دختری شدم ولی نمی دونم چطور بهش بگم،او هر وقت من رو مبینه خیلی نگاهم می کنه.

    • سلام من عاشق کسی هستم باهاش رابطه دارم احساس میکنم دوسم داره ولی تن به ازدواج با من نمیده چیکار کنم

  47. من خیلی تنهام اما چون باهیچ کس رایطه نداشتم الان نمی تونم به کسایی که دوستشون دارم ابرازکنم من چندبار دکتر رفتم امابه من چندسال که سرترالین مصرف می کنم حالا دکترمیرم بهم قرص اعصاب قوی میدن .
    دکتر مشاوره وقتی مشکل اصلی روفهمید بهم گفت درگذشته عاشق شدی من یه طور عادی بهش گفتم اره درصورتی که ازفشار ناتونی بیان ونداشتن سروضع مناسب ازناراحتی فقطتونستم به موادروبیارم

  48. 18 سالمه. عاشق یه دختر 16 ساله سر زبون دار شدمه. یک سالی میشه که از این قضیه میگذره ولی من نتونستم بهش بگم یکی از آشنا هاش که باهام دوسته اوایل رفت بهش گفت این روی تو کراش داره که به نظرم کار اشتباهی کرد. بعد دختره جوابش این بود که خیلی بَچس. چند ماه گذشت تو یه مراسم باز همدیگرو دیدیم خیلی بهم نگاه میکرد منم بهش نگاه میکردم میشه گفت کل مراسم همش به همدیگه نگاه میکردیم. چند وقت گذشت. قسمت شد دوباره توی جمع باز همو ملاقات کنیم. یکی از دوستام یه حرفی به من زد که مثلا ضایعم کنه. دختره پُشتی من رو گرفت. از من دفاع کرد. خلاصه گذشت چند وقت. با خودم گفتم اینجور فایده نداره باید از هر طریقی هم که شده بهش بگم که دوسش دارم. بلاخره یا جواب اره. یا نه میده. دخترای امروزی هم خو خیلی مغرورن. خلاصه از طریق یکی از فامیل اونم از طریق گوشی به یکی دیگ از فامیلای دختره رسوندن بهش که من دوسش دارم . دختره هم جوابش نه بود. از اون موقع خیلی فکرم درگیره که چیکار کنم واقعا خیلی میخوامش. نمیدونم چیکار کنم.

    • به نظر من خودت باهاش صحبت کن وبهش ابراز علاقه کن مطمئن باش تاثیرش بشتره وبا احتمال زیاد این طوری اونم قبول می کنه دختر بیشتر باشنیدن عاشق می شه،البته اگه از علاقت مطمئنی

  49. سلام به همیگی
    من15 سالمه ( ی ماه دیگه 16 ) عاشق دخترعموم شدم اون 17 سالشه .
    میدونم الان خیلیاتون مث من گیر کردید چ دختر چ پسر .
    خیلیا هم میان زیر کامنتم میان میگن بچه ای و …
    همه کامنتا رو خوندم به همه هم حق میدم
    ولی همینطور که” مشاوره باما ” میفرمایند : ” اول بفهمید عشقتون واقعیه ” حالا هر جور ک میشه .
    بعد ی نکته دیگه این که اصلا سن مهم نیست تو میری عینهو بچه ادم حستو بهش میگی قبول کرد ک خوشبخت باشین نکرد هم زیاد خودتونو اذیت نکنید تا جایی که میتونید و مخصوصا ارزششو داره ادامه بدید . و اگه دید وضع خرابه متاسفانه و متاسفانه و متاسفانه باید قیدشو بزنید .
    “خودوتونو نارحت نکنید چیزی که زیاده دختره” تو رو نمیدونم ولی من کاملا با این جملهه مخالفم چون عشق واقعی ی چیز دیگه هست .
    هر عشقی هر جوره ی ذره با هوس همراه هست پس نذارید این هوس غلبه کنه و تا جایی که میتونید خودتونو دلداری بدید و از خدا کمک بخواید
    این از همه نکات لازم .
    و حالا تو ک تا اینجا خوندی بیا دردمم ببین /”
    از 13 سالگی عاشقش شدم ( نمیدونستمم اون موقع این حسه چیه اصن /” )
    تا اینکه کم کم دیدم واقعا بهش نیاز دارم .
    کم کم بزرگ شدیم و فهمیدیم این بهترین حس و بد ترین درد دنیا رو اسمشو عشق گذاشتن …
    خلاصه بگم تازگیا دو روز پیشش بودم (خونمون بودن در اصل )
    حتی ی نگاه بد بهش نکردم . اون کلا دختریه ک هر چی بشه رو خودش نمیاره
    از همتون میخوام ی کمکی بکنید (البته ممنون از سایتتون ولی تماس نمیگیم با هاتون و بازم ممنون ب هر حال )
    میدونم که خیلی هامون چه شبها و روزای سختو رو گذرونیم …
    همش امید داشتیم ک یروز بهش میرسیم
    مخصوصا موقعی که فامیل باشه طرف مقابل خیلی سخته و نابود میشی
    اصن به نظر من عاشق شدن یعنی اینکه قید همه چیو بزنی فقط به خاطر اون
    من از پسر عموم کمک گرفتم اونم که ادم حسابی نیست و گفت شما بدرد هم نمیخورید و از این حرفها
    ببینید من ماه تولدش – شال تولدش – علایقش- حرف مردم – شرایطش و … همه چی رو دیدم و سنجیدم و ته همش این بود که من بدرد اون نمیخورم تو هیچ زمینه ای *اما* هنوز ناامید نشدم پس اگه تو هم ی ذره عشق واقعی داشته باشی نسبت به یارو هیچ وقت ناامید نشو
    و همچنین ته حرفم ی نکته مهم بگم
    این که تو اگه ا ته قلبت ی گلو دوست داشت باشی حتی اگه گله خار هم باشه تو نمیچینی و فقط لمسش میکنی میگیرری چی می گم ؟
    ینی تو گلو نمیچینی و نمیزاری ک کسی هم بچیندش و هر روز کاری میکنی که حالش خوب باشه
    اینم از کل حرفم ولی ناموسا تا اینجا خوندی بیا بهم ی راهنمایی بکن انقدر خودمو زدم که همه جام کبوده چشمام قرمز شبا موقعی که هه خوابن من تا صبح بیدارم گریه میکنم با حسرت
    ———————————————————————————————————————

    برا دیدن دوبارت دیگه راه ندارم
    باید زودتر میگفتم حسمو بهت الان دیگه چاره ندارم
    حالا که دیگه دیدن ته ظرفه / کفگیر ته دیگ -در دیگ بسته
    کمتر کسی حسمو درک میکنه / که خودش به این حس آشقال بیماره
    بدون بمون بهترین رفیقم زارع / بیا بامن بخون که اینجا فقط خودیامونه
    بال و پرو قلب این پرنده شکسته / روح نداره و روان درگیر و خسته
    خسته ا راه بی پایان / این بود نتیجه جنگ خدایان ؟
    ————————————————————————————————————————-

    توو همه چی بودم مختر / ترجیح ندادم به تو هیچیو دختر
    میکشمو حالم میشه هی بهتر / مینویسم حالم میشه هی بدتر
    هیچوقت نتونستم حسمو بهت بکم / چون که میترسیدم از آخر عاقبتم
    ولی دیگه تموم شد هیچی نمونده / هیچی ندارم واسه از دست دادن
    پس میام اینو با آخرین نفس بهت میگم
    خواستی بیا نخواستی به شیرم !
    اون من بودم که برات میمیرم
    ——————————————————————————————————–
    اینم دوتیکه از یدونه از شعرام که تو حال خرابم تو اوج گریه نوشتم
    همتونو درک میکنم !
    موفق باشید .

  50. سلام علی هستم ۱۴ ساله عاشق دختر فامیلمون هستم سه چهار سال هست .هم سنیم شباهت زیادی داریم ولی من تو روستام اون تو شهر فاصلمونم زیاده سالی دو سه بار میبینمش واقعا عاشقشم خیلی دوسش دارم هرشب به سایتتون سر میزنم راه حلی پیدا کنم ولی نتونستم لطفا کمک کنین چجور بگم بهش که به بابا و مامانش نگه. لطفا راه حلی بگین جوابتون این نباشه که زوده هنوز برای شما

    • سلام. عشق شما یک عشق واقعی نیست. عشق و علاقه در طول رابطه و در اثر گذشت و فداکاری ایجاد میشه. شما فقط احساسی شدید. یک موضوع را چهار ساله در ذهنتون بزرگ کردید. شما باید به احساساتتون توجه نکنید.

  51. سلام . من عاشق دختری همسایه هستم که از سن ۴ یا ۵ سالگی باهم بازی میکردیم و از اون موقعه تا حالا همو دوست داشتیم ولی متاسفانه پدر این دختر ۴ هفته هست فوت شده و الان روم نمیشه بهش بگم دوستش دارم . من ۱۸ سالمه . دختر هم ۱۶ یا ۱۷ سالشه . تلگرامش هم دارم اما نمیدونم چطور بهش بگم . لطفاً راهکاری بگید

    • اتفاقا الان بهترین موقع س چون نیاز ب یکی داره ک باهاش حرف بزنه برو باهاش صحبت کن ی سلام خوبی بدی اون شروع میکنه ب درد و دل بعد کم کم متوجهش کن ک دوسش داری

  52. سلام . من ۱۸ سالمه و دختری که دوست دارم ۱۶ یا ۱۷ سالشه . من و این دختر با هم از سن ۴ یا ۵ سالگی همبازی بودیم دختر همسایمون هست . متاسفانه این ۴ هفته پدرشون فوت شده و ما همدیگرو دوست داریم . تلگرام این دخترو هم دارم اما روم نمیشه بهش بگم که دوستش دارم و در آینده میخوام باهاش ازدواج کنم . لطفاً راهکارهایی بهم بگید

    • سلام . میشه جواب سوال منو بدید . این دقیقاً ۱ ماهه این دختر منو از فکر درس در آورده و نمیدونم چطور بهش بگم تا بتونم خوب درس بخونم . وقت خواب وقت شام وقت ناهار وقت صبحانه … همه وقت بهش فکر میکنم و شک ندارم اونم دوستم داره چون بارها با حرکاتش نشون داده ولی این ۵ هفته هست که پدرشون فوت شده و منم نمیدونم چطور بهش بگم . توی پیام هم گفتم . از ۴ سالگی باهم بازی میکردیم و تا ۷ سالگی بازی میکردیم و من گفتم چون بزرگ شدم نمیتونم باهات بازی کنم و الان من ۱۷ سالمه و این دختر هم ۱۶ یا ۱۵ سالشه دقیق نمیدونم . چطور بهش بگم تلگرامشو دارم ولی چون توی خانواده ای بزرگ شدم که اصلاً تربیت نشدم واسه حرف زدن با دختر ولی بلدم چطور با پسر صحبت کنم . لطفاً جوابمو بدید

  53. سلام من عاشق یه فرد هستم و اون بیشتر منو دوست داره مشکل اینجاس که یکنفر دیگه هم منو دوس داره و میخواد بیاد خواستگاری اما این فرد خیلی از این بابت ناراحته و داره افسرده میشه چجوری میشه بهش بگم که من بیشتر دوسش دارم یه مدت میگفتم عاشقتم اما بعدش یه مشکلاتی پیش اومد که اون الان من هر چی بگم دوستت دارم باور نمیکنه چیکار کنم ?

  54. سلام من 17سالمه عاشق یه فرد هستم که اتفاقا اون منو خیلی خیلی دوس داره اما مغروره و بیشتر تو کاراش بهم میفهمونه اما اون با توجه به شناختی که از من داره و چرت هایی که راجب خودم بهش گفتم که من عاشق نمیشم و اینا ک واقعا الان به غلط کردن افتادم، باور نمیکنه که دوسش دارم و از این بابت افسرده شده منم خیلی عذاب وجدان گرفتم که روز و شب کاری میکنم که بیشتر عاشقم بشه، اما بیشتر غصه بخوره از این بابت که عشقش یه طرفس! با اینکه اینجور نیست و منم راستشو بخواین غرورم اجازه نمیده بگم و از سر نادونیم صبح تا شب از عشقم به یکی دیگه بهش میگم و میبینم چقد عصبانی میشه بیچاره موهاش سفید شده ???

  55. سلام
    من یه پسر 20 ساله هستم که عاشق دختر داییم که 16 سالشه شدم| یکی از اونجایی که نمیدونم بیان احساسم بهش چه مسئله رو ایجاد میکنه ( داخل خانوادهامون) میترسم. دومم چون فامیله احساس میکنم حسی بهم نداره .

    بدجور مشغله ذهنیم رو درگیر کرده گاهی وقتا هم داخل فضای مجازی بهش پیام میدم ولی از سر دلتنگیه که مدت زیادیه ندیدمش 🙂

    داخل فضای مجازی جای مناسبی رو برای ابراز علاقه نمیبینم. اگه میشه لطفا کمک کنید/

  56. سلام من حدود ۳ سال هستش که یه دختری رو تو کلاس زبان می بینم و همیشه حتی یک کلمه هم با او صحبت نکردم ولی رفتارش با دوستان رو دیدم و الان عاشقش شدم. زیاد از این احساس خوشم نمیاد. چونکه نمیزاره خوب درس بخونم و واسه کنکور آماده بشم. هر موقع می خواهم کتابی بزنم یا تستی بزنم هی یاد اون می افتم و نمیتونم درس بخونم.
    همیشه هم توی خواب به این فکر میکنم که آیا اون هم به من فکر می کنه؟ گفتم شاید این از بدخوابی هستش چون چندین شب بود که دیر می خوابیدم برای همین الان حدود یک ماه هست که شبا زود می خوابم ولی بازم از یادم نمیره

    • سلام. شما نسبت به این دختر احساس خوبی پیدا کردید. اما این دلیل نمیشه که اینقدر درگیر احساساتتنون بشید. احساسات هرچه بیشتر بهشون توجه بشه، شما را بیشتر گرفتار می کنند. اگر هم واقعا فکر می کنید که دوستش دارید، باید مدتی با هم آشنا شوید تا نسبت به اخلاق و رفتار هم شناخت پیدا کنید. اگر هم احساس خجالت، شرم یا ترس می کنید، احتمالا خیلی بزرگ نشدید که بتونید یک ارتباط موثر با دیگران برقرار کنید. باید این مهارت ها را بیاموزید.

      • من تا حالا با یک دختر ارتباطی نداشتم ولی با پسر ها آره
        من در خانواده ای هم بزرگ شدم که اجازه اینجور ارتباطات رو به من نمیده
        تازه من که هنوز نمیدونم اون چه حسی به من داره
        ولی می خوام بدونم. به نظرتون چجوری بفهمم؟

  57. من تا حالا با یک دختر ارتباطی نداشتم ولی با پسر ها آره
    من در خانواده ای هم بزرگ شدم که اجازه اینجور ارتباطات رو به من نمیده
    تازه من که هنوز نمیدونم اون چه حسی به من داره
    ولی می خوام بدونم. به نظرتون چجوری بفهمم؟

    • سلام من هم دقیقا مثل توام من پسرم عاشق همکلاسی دبیرستانم شدم الان ۱۶ ساله میگذره هنوز دارم بهش فکر میکنم نمیدونم اونم منو دوس داره یا نه چیکار کنم؟

  58. سلام من ۱۸سالمه و از زمانی که یادم میاد عاشق دخترخالم بودم و شاید اسمشو هوس بزارید اما از بچگی تاحالا به هیچ دختری این
    حس رو نداشتم و چندوقت تصمیم گرفتم که بهش ابرازعلاقه کنم امانمیدونم چطوری.
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  59. سلام من عاشق یه دختری شدم که هر روز میدیمش با لطافت بام رفتار میکرد ولی اصلن روم نشد بش بگم 16 سالمه خیلی طرف مقابلو دوسش داشتم چیکار باید کنم میترسم بش بگم اون ناراحت بشه

  60. سلام. وقت بخیر. یک سوالی داشتم. آیا دخترها واقعا عاشق خود پسرا میشن ؟؟ یا اینها همش تخیلات و فیلم و … هست ؟؟ من که بعید میدونم.

  61. خب حالا که همه گفتن منم میگم من 13 سالمه و عاشق همکلاسیم هستم دارم راستشو میگم خیلی خفنه احساس میکنم اونم همین حسو داره ولی خب اگه هوس باشه ممکنه ناراحت بشه شاید بخاطر چیزایی که چند وقته دارم میبینم و اثرات اوناست ولی خب روش کراش زدم کلی واسه اینکه بهش بگم تمرین کردم سه ماه دیگه میگم بهش و حس میکنم یکی دیگه از همکلاسی ها هم روش کراش داره اخه چطوری بگم حس میکنم اون دو تا بیشتر بهم میان چون اونی که رو کراشم کراش داره باعث پیشرفت دوستم میشه خب احتمال اینکه ضایع شم ۷۹ ٪ هست و از اونجایی که ایران با همنجسگراها زیاد موافق نیس بازم به احتمال زیاد بهش نگم و هیچی و امید وارم همه تون توی مسائلی که دارید موفق باشید 🙂

  62. سلام من ۱۵ سال دارم. من از دوازده سالگی عاشق یکی از آشنایانم شدم،الان اون در فضا مجازی رابطه اش را داره گسترش میده این منو میترسونه که ناگهان از کسی خوشش بیاد،چون فامیل هستیم و همیشه چشم تو چشم میشیم گفت اینکه دوشتش دارم سخته؛اما من تصمیم گرفتم این کارو انجام بدم.
    من نوع مطرح کردن حرف ام رو بلد نیستم و گفتن فقط دوستت دارم به نظرم کافی نیست. اگر میشه یه کمکی بهم بکنید ممنون.

  63. ببین عزیزم تازمانی که خجالت بکشی هیچ چی درست نمی شه اخرش باید دلو به دریا بزنی وبگی ولی سعی کن عجولانه هم عمل نکنی چون توسنی که شما داری گاهی اوقات پیش میاد این جور احساسا ولی کم کم ازبین می ره

  64. بابا شرافتن این عشق عاشقی رو بزارین کنار
    میدونم عشق چیه اما وقتی ادم جرئت نداره به کسی بگه دوست دارم به چه درد میخوره اون عشق کات کنین بره
    اخه مگه مسخره بازیه بچه ها ۱۵ ساله میان میگن من عاشق فلان شدم

    دخترا شما هم دلتون بسوزه به حال این بدبخت بیچاره های مجنون
    رحم کنین به حال های خرابشون
    بزارین بهتون بگن اکه دوستش نداشتی بهش همون انی بگو دوست نداره دیه جیغ داد اربده کشی نداره که ??????????

  65. سلام من 11سالم هست 4ساله عاشق یه دختر هستم نمیدونم چجوری بهش بگم عاشقشم

  66. سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان
    دوستان من یه پسر ۱۷ ساله هستم که عاشق دخترخالم شدم،،،،واقعن دوسش دارم خیلی وقته همدیگه رو میشناسیم و من شناخت کامل ازش دارم….منتها من از همون بچگی دوسش داشتم و همش میخوام بهش بگم که بهت علاقه دارم یا دوست دارم،،،یا روم نمیشه یا میترسم که بره به بابا و مامانش چیزی بگه که خانواده ها بهم بخورن که تا جایی که من ازش شناخت دارم این کار رو نمیکنه،،،،هم اکنون دوتا سوال هستش تو ذهن من
    ۱)از کجا بدونم اونم منو دوست داره؟؟۲)چجوری بهش بگم دوسش دارم؟؟

  67. من از دخترا متنفرم ولی یک نفر تو ذهنم هست که ولم نمی کنه و از این حس هم متنفرم دوستش ندارم فقط یه کمکی کنید که بهش بگم و خلاص که راحت شم

  68. سلام
    من یک دختر عمه ام که پنج یا 4 سال ازم کوچیکتره دوست دارم ولی میترسم بگم چون میترسم به کسی بگه و کلا آبرو ریزی کنه از یک طرف میترسم دیر بشه چیکار کنم

  69. سلام من پسری 15ساله هستم به نام امیرحسین که 1.5 ساله که دختر عموم رو دوست دارمو 10ماهه که عاشقشم و از همون موقع ها میرم سر کار از لحاظ ازدواج هم و مکان بالایی دارم ولی نمی تونم بهش بگم دو سه ماهه هر دفعه که پیششم میخوام بهش بگم ولی نمیتونم یه با یادداشت هم براش گذاشتم ولی ترسیدم که عموم یادداشت رو پیدا کنه و کلا به باد فنا برم ،ممنون میشم کمکم کنید راستی اون 17 سالشه ،میخوام اینجا هم بنویسم شاید بخونتش،سلام الهه متاسفم که نمیتوانم رودررو به تو بگویم به امید اینکه شاید اینجا بیایی و این متن را بخوانی برای تو می نویسم : الهه دوستت دارم .

  70. سلام من تو یه کشور دیگه بودم بعد با یه پسر تو مدرسه آشنا شدم که ایرانی بود ولی تو دوبی به دنیا اومده بود بعد یه چند تا رفتار کرد که احساس کردم از من خوشش میاد ولی بعدش باز یه چند تا رفتار کرد که منو گیج کرد
    من برگشتم ایران اشتباهی برام یه وویس فرستاد بهش گفتم که اشتباه فرستاده گفت میدونه
    بعد بحث و باز کرد ازم پرسید کجام و اینا
    بعد دوسال من فالوش کردم اونم فالوم کرد بعد یه مدت هیچ پیامی به اینستام نداد و من منتظر بودم دوستام گفتن که ریمووش کنم منم کردم
    حالا چند روز دیگه تولدشه چیکار کنم

  71. سلام من پسری 19 ساله هستم و مدت زیادیه حدود 6 ساله که عاشق دختر عمم هستم و همه چیزی رو برسی کردم و اصلا عشق من جنبه هیجانی نداره. شاید اولش داشت ولی بعد این مدت و برسی های عاقلانه من نسبت به اخلاق و کردار و کمالش و تفاهم و به هم خوردن از همه نظر دیگه نیست من خانواده بسیار مذهبی دارم چند مشکل سر راه من است.
    1 من دارای معلولیت هستم و باز هم معلول در فامیل درجه دو (عمو و عمه من که میشه خاله و دایی اون) معلولیت هست البته من بر خلاف اونا فلج نیستم و حتی نیاز به عصا هم ندارم «میترسم برای این موضوع درم کنن»
    ۲ دختر عمم یک سال و نه ماه از من بزرگتر است
    ۳ من سنم از نظر خوانواده کمه و حرف اولشون اگه این موضوع رو مطرح کنم با پدر مادرم اینه که کار نداری

    من ارتباطی با دختر عمم ندارم که بدونم آیا به من علاقه داره یا نه ولی تو پسرای فامیل با همه تقریباً سر سنگینه ولی با من خوبه هم گرمه هم شوخی می‌کنه هم خاطره تعریف میکنیم برا هم کلا با من خوبه
    از خوبی نام هم همین قد بگم که تو فامیل و روستامون بسیار قابل احترامم ‌و همه میگن که من خیلی آدم عاقل و پخته و با ایمانی هستم. البته بماند که من مداح هستم و تعزیه خوان روستامون هم هستم. از نظر مالی هم من دو دانگ مغازه دارم که تقریبا معادل خرید یک خانه ۵۰ متری در شهرمان هست و پدرم هم گفته کمکم میکنه در خرید خانه بهتر و عروسی هم خودش برام به وقتش میگیره. از نظر کار هم من فعلا دارم دیپلم میگیرم و سال آخرم و هر رشته ای قبول بشم بعد گرفتن لیسانس بالاخره میرم و در بهزیستی و جا های دولتی استخدام میشم ولی فعلا کاری ندارم .
    ترس از اینه که تا من بجنبم و به قول بزرگ تر ها مرد بشم و دهنم بوی شیر نده دختر عمم شوهر کنه و من بمونم و یک عمر پشیمانی برای این که کاری نکردم
    هنوز نه خانوادم و نه به دختر عمم نگفتم و نمی‌دونم چه کنم چطور به خانوادم بگم اصلا بگم یا نه یا باید کار دیگه ای کنم تو رو خدا راهنماییم کنید!

    • سلام من حدود ۴ ماهه از یکی خوشم اومده یعنی در حد کراش بود ک پیویشو پیدا کردم اول خودش پی ام داد و اینا بخاطر ی حرف انگار دلخور شد و همو بلاک کردیم و آنفالو الان دوروزه حس میکنم از کراش ی چیز اونور تره یعنی همش توی مغزمه نمیتونم بهش فکر نکنم کسی ام راهنمایی درست نمیکنه دوروز پیش دوباره فالوش کردم اما بک نداد ی اکانت دیگه ازش دارم میخواستم برم به اون اکش اول پیام بدم و بگم با اون اکت بک بده و اینا و وانمود کنم اونو یادم نیست که اون خودش بیاد سمتم چون میدونم از این اخلاقا خوشش نمیاد ک ارزش خودتو بیاری پایین چون خودش گفته بود بهم بنظرتون چکاررکنم؟

  72. من و یه نفر دیگه همو دوست داریم…مطمئن نیستم ولی با مقاله هاتون فهمیدم نشانه هایی رو که از عشق داره..،
    با هم فامیل هم هستیم…از سمت مادری (دختر خاله پسرخاله)
    احتمالا خیلی دیگه از افراد فامیل فهمیدن…

    ولی من ازش کوچیکترم….اونم ۲ سال و ۲ ماه !

    واقعا چیه این رسم سن و سال تو ازدواج؟!

    • سلام من 16سالمه جمعه رفتم خونه داييم که يه دختر به نام نرگس اونجا بود و منو هى نگاه ميکرد و مهربانانه با من صحبت ميکرد من چجور بگم که دوسش دارم دارم ديوانه ميشم

  73. شما پسرا چی که فقط به خاطر اینکه از ما دخترا سوء استفاده نکنین عشقمونو تاابد تو قلبمون نگه میداریم و نمیتونیم رودررو به پسری بگیم دوسش داریم

  74. سلام من میخواهم یک تجربه را برایتان بگم. من مدتها پیش به یکی از دخترهای فامیل علاقه مند شدم و ما در مجالس مختلف که هم را میدیدیم با نگاه به هم علاقه مان را بهم میفهماندبم ولی چون من پسری خجالتی بودم اصلا نمیتوانستم علاقه ام را به اون مستقبم بگم و اون هم اینکار را نمی کرد تا اینکه مدتها گذشت و من دانشگاه رفتم و تحصیلاتم تمام شد و سربازی رفتم و بعد هم سرکار رفتم تا ابنکه تصمیم به ازدواج گرفتم و بخاطر اینکه ما هردو هیچ وقت با هم در مورد علاقه و عشقمان صحبت نکرده بودیم و من مطمئن به علاقه اون نسبت به خودم نشده بودم به خواستگاری اون نرفتم و بصورت سنتی ازدواج کردم و اون هم بعد از من ازدواج کرد تا ابنکه پس از حدود بیست سال از اون موقع یکی از اقوام اون را دیده بود و از من پرس وجو کرده بود و گفته بود اون عاشق من بوده و خیلی صبر کرده تا من به خواستگاریش بروم که من هم غفلت کردم و نرفتم اگر ما فقط دو کلام با هم صحبت کرده بودیم شاید الان با هم زندگی می کردیم. پس خواهشا اشتباه ما را تکرار نکنید اگر هر دختر یا پسری را از هر حیث برای ازدواج انتخاب کرد حتما با هم صحبت کنید یا بهش نامه دهید. حتی اگر دخترید تا مثل ما پشیمان نشوید شاید پسره روش نمیشه پس شما پیشدستی کنید تا بعدا افسوس گذشته را نخورید. موفق باشید

  75. من دل دختری را بدست اوردم و از کاراش معلومه که من دوست داره ولی یک ماه که اون ندیدم نمی دونم که هنوز من دوست دره یانه
    لطفن جواب بدین

  76. من خودم 14 سالمه ! نفهمیدم چی شد یه دفعه دیدم عاشق شدم ، حتی به خاطرش هزار بار گریه کردم . اونقدر اونی که دوسش دارم خوبه که نمیتونم بگم ، چقدر برام عزیزه و نمیشه بدون اون باشم . اون نمیدونه من دوسش دارم ولی با دختری هم رابطه نداره چون اهل اون کارا نیس و خیلی مهربون و خوبه .ولی نمیتونم بهش بگم دوسش دارم و اونقدر خجالت میکشم که از خجالت دست و پا مو گم میکنم . من از اسفند سال قبل تا الان یه روز هم بدون فکرش نتونستم باشم و دیروز دوباره دیدمش . چشماش یه حالت عجیبی داره . نمیتونم بگم چه جوری
    کمکم کنین بهش بگم

  77. ماشالله چقدر عاشق داریم

  78. سلام دوستان منم ۲۵ سالمه نمیگم عاشقم ولی یکی رو دوست دارم وافعا همه جوره اخلاقشو قبول دارم و من خیلی وقته میشناسمشون اما اون مدت زیادی نیست که خودمو برا اون معرفی کردم بنا به نسبت فامیلی خیلی ازش خوشم میاد شاید بگم دوسش دارم نمیدونم ولی دلم میخواد این احساس دوطرفه بشه ایا بنظرتون بگم یا زوده ؟

  79. اونایی ک سنشون کمه فک میکنن عاشقن ولی اکثرا اشتباهه

  80. سلام من زینبم ۱۵ سالمه که عاشق یه نفر به نام cagan شدم و پیجشو دارم ولی نمیدونم چجوری بهش بگم و اون تو استانبوله و من به اونجا میرم حالا لطفا بگین این موضوع رو به خالم بگم یا نه ؟؟؟ تا بتونه کمکم کنه

    • بله حتما موضوعات مهم زندگی خود را با یک فرد با تجربه و قابل اعتماد در میان بگذارید. نباید با افرادی که صلاحیت ندارند مشاوره بگیرید چون ممکن است شما را اشتباهی راهنمایی کنند.

  81. سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه
    من حدود 3 سالی میشه که از یه پسر خوشم اومده
    حالا سن ها رو ببینید ????
    من : 15
    اون:17
    دوسال فاصله سنیه
    اما خب من اعتقاد دارم که افراد میتونن با هم دوست باشن
    اما مشکل ما ایرانی ها اینه که خانواده هامون و افراد جامعه امون فکر میکنن دوستی به معنای عاشقی و ازدواجه اما این فرهنگ غلطه که توی خارج از کشور چنین چیزی اصلا وجود نداره
    من میخام به عنوان یک دوست
    مثل یه دوست مدرسه ای با اون پسر دوست بشم
    حالا اگه در آینده اون عاشق کسی شد و منم عاشق یکی دیگه مشکلی نیست .
    فقط بگید چطوری باهاش دوست بشم؟؟
    خواهش میکنم ازتون هموطنانم.

  82. سلام من عاشق دختر ۵ سال بزرگتر از خودم شدم من بهش پیام میدم با استرس .

    یه بار یه جا دیدمش خونه مادرم بود نشسته بود و به من نگاه می کرد . به نظر شما من چیکار کنم

  83. من وقتی 15 سالم بود خیلی بد با دوستی که خیلی برام مهم بود قهر کردم و بعد از یکی دو هفته جای خالیش واقعا حس میشد و من شبو روز بهش فکر میکردم. افکارم بهش یکم بیشتر از دوستی ساده بود. من اسمشو عشق نمیزارم اما ازون به بعد علاقه شدیدی به رابطه با دختر دارم حتی الان که 20 سالمه دوس دارم رابطه با دخترو تجربه کنم. از نظر جنسی دخترو پسر هیچ فرقی برام ندارن اما از نظر احساسی و عاطفی ترجیح میدم با یک دختر رابطه داشته باشم. حتی شبا که بهش فکر میکردم به خاطرش گریه میکردم واقعا ضربه روحی بدی بود. الان لازمه به دکتر مراجعه کنم یا به مرور که وارد رابطه جدی تری بشم رفع میشه؟ اگه با یک دختر وارد رابطه بشم مشکلی پیش نمیاد؟

  84. سلام دوستان. من عاشق یک فردی هستم , 13 سالش هست , خیلی دوستش دارم , چند ماهی بود که با هم تو مجازی بودیم , همینطوری داشتیم با هم صمیمیتر میشدیم و من همیشه سعی میکردم که از طریق رفتارم بهش بگم که دوستش دارم , اما یک نفر پیدا شد , وقتی دید ما چه قدر با هم خوبیم , نمیدونم از روی حسادت یا هر چیز دیگه همه اون چیزهایی که برای مخ زدن هست رو بهش گفت و سعی کرد که اون فرد رو از من دور کنه و خودش بهش نزدیک بشه , حالا خیلی ناراحتم که چرا زودتر صراحتا بهش نگفتم که دوستش دارم , اگه بهش گفته بودم و میدونست که تا چه اندازه دوستش دارم هیچوقت اینجوری نمیشد , به نظرتون چیکار کنم. چه جوری بهش ثابت کنم که دوستش دارم. اصلا چی کار کنم که برگرده. این قدر زیاد دوستش دارم که هرشب به یادشم گریه میکنم و خوابم نمیبره. خیلی زندگی برام سخت شده. احساس میکنم اگه اون توی زندگیم نباشه یعنی هیچی ندارم. هیچ علاقه یا انگیزه ای برای هیچ کاری ندارم. احساس میکنم فقط با اون هست که حالم خوب میشه و خوشبختم. لطفا راهنماییم کنید. و در ضمن این رو هم بگم که اون کسی که برای رقابت با من وارد رابطه ما دوتا شده رو مدتهاست که میشناسم , و از مدتها هست که رابطه خوبی با هم نداریم و به خاطر یک سری مشکلات سایه همو با تیر میزنیم , اون اینقدر خودشو خوب جلوه داد و این قدر بهش محبت کرد که اون فردی که دوستش دارم رو از من گرفت. یا بهتر بگم. از من دزدید. خیلی پشیمونم و حسرت میخورم چرا بهش نگفتم که دوستش دارم. یا چرا کاری نکردم که احساساتم رو بفهمه. لطفا بگید چیکار کنم برگرده؟

    • سلام من یه دخترم و میدونم اگه بری بهش بگی واقعا دوستش داری و همراهت یه هدیه کوچیک ببری شاید کمی باهات بد رفتاری کنه شایدم نه ولی باید دلشو بدست بیاری و آمادگی برخورد با هر رفتاری رو داشته باشی.

      اگه اینکارو کنی و چندتا شعر عاشقانه و متن زیبا براش بخونی اگرم در ظاهر ناراحت بشه ارت مطمئن باش وقتی که تنها بشه توی اون روز بهت فکر میکنه و بهترین تصمیم رو میگیره

      البته بهش بگو که حرف هر کسی رو هم نباید باور کنه

      امیدوارم که بتونی?

  85. من 11 سالمه درست بگین تو سنت کمه از این حرفا من عاشق یک نفر توی کوچه شدم که اون 10 سالشه عاشقم الان دقیق ساعت 5و57 دقیقه صبحه که دارم فک میکنم چیکار لطفا کمکم کنید

  86. منم مثل شما مشکل بیان احساساتم رو به یه دختری که ازش خوشم میاد رو دارم طوری که کارم شده هر شب فکر و خیال گریه و ترس از دست دادنش. خیلی شرایط بدی دارم . ۱۷ سالمه نزدیک ۵ ساله می‌خوام بگم ولی خجالت می‌کشیدم و از عواقبش میترسیدم الآنم که جرعتم رو جمع کردم که بگم دو دلم که نکنه با یکی دیگه تو رابطه باشه.
    خلاصه که دارم دیوونه میشم??
    کسی راه حلی داره؟

  87. من حقیقتش مدیر مدرسمون رو خیلی دوست دارم ولی نمیدونم چطور بهش بفهمونم ک دوسش دارم

    شما راهکاری چیزی بلدید

  88. سلام. اگه من رو نخواد چی؟ اگه از روی ترحم بمونه؟ از کجا بدونم ترحم نیست؟

  89. میرزا غضنفر

    این عشق مقدس هست ..اختلاف سنی تا پنج سال مشکلی ایجاد نمیکنه نمونه اش امیر جعفری و خانمش …به هیچ عنوان نباید ابتدا مستقیم بهش بگید…باید ابتدا بهانه ای پیدا کنید برای ارتباط گرفتن و شروع صحبت کردن مستقیم با خودش ….برای بهانه پیدا کردن از هوش خودتون استفاده کنید ..ادم عاشق خودبخود باهوش میشه…مثلا کتابی از خواهرتون بردارید و برید بهش بدید بگید اینو خواهرم داد بدم به شما‌‌.یا کتابی کوچک جیبی بخرید و برید بگید این رو خواهرتون یا خودتون باسش خریدید ..بعدا بعدا (بعد از شروع ارتباط ) .یک هدیه کوچک هم بهش بده (مثل عروسک خرسی ، ساعت ‌..) ‌…چند بار بهانه پیدا کنید برای صحبت … دخترها در اثر این بهانه ها خودشون میفهمن علاقه بش دارید ..بعد باید بتونید بهانه پیدا کنید برای صحبت کردن در مدت بیشتر با هم….تا شناخت پیدا کنید…مثلا بعد از ارتباط گرفتن میتونی بهش بگی : میتونم ازت بخوام اینکار یا اونکار رو بکنی ؟؟ یادت باشه چون عاشقش شدی طرف رو یک چیز غول بی نهایت زیبا و غیر قابل صحبت کردن تصور نکن….در اثر صحبت کردن شناختی پیدا میکنی ….سعی کن ترفندی پیدا کنی که با هم مسیری رو قدم بزنی یا شهربازی با هم برید یا باغ وحش و در این مسیر بگی که چه مسیری برای زندگی خودت داری چه کاره میخوای بشی …افکار مثبت و با امید برای زندگی باشه برای خودت.. بهانه ها برای ایجاد ارتباط و صحبت خیلی مهم اند…بعد از مدتی ( نه خیلی طولانی ) که شتاخت پیدا کردید از هم در صورت تاییدش ، ازش بپرس نظرت درباره زندگی با من چیه ؟؟
    اگر بهانه پیدا نکنی برای ایجاد ارتباط با او ، در زندگی خودت همیشه تلخی پنهان خواهی داشت و شامل این جمله میشی : پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایات است.

  90. بهترین فکر رو کردی صبر کن

  91. ماشالا سن دوست داشتن هارو دیدم پرم ریخت
    حالا گذشته از سن، تجربه شخصیمو میگم شاید بدرد دوستان بخوره
    اول اینکه دوست داشتنتونو به زبون بیارید. یکم قبلش زمینه بچینید. چون اگه نگید پشیمون میشید. بلاتکلیفی بده
    حتی اگه جواب رد بشنوی خیالت راحته که حستو بیان کردی. لااقل میدونی با خودت چند چندی
    و درضمن هیچکسو بیشتر از خودتون دوست نداشته باشید، بهترین دختر یا پسر ها 99% پتانسیل تغییر کردن رو دارن بعد شما میمونید و یه خاطره قدیمی از اون شخص که قرار نیست تکرار بشه
    خصوصا دوستانی که سنشون کمتره. مثلا دانشگاه هم دختر هم پسر رو خیلی تغییر میده. طرز فکر، آرمان ها، کم کم میفهمی کی هستی چی هستی و از زندگیت چی میخوای
    زود درگیر احساسات نکنید خودتونو که از زندگی شخصیتون خیلی عقب میافتید
    موفق باشید ♥

  92. سلام من یه دختری رو دوست دارم خودم ۱۶ سالمه و اونم هم سن منه. من واقعا یه حس عجیبی دارم دوس دارم باهاش صخبت کنم یه بار من گفتم دوست دارم اون گفت من از عشق و عاشقی چیزی نمیدونم من نگران شدم که به من غیر مستفیم گفته ک دوستت ندارم
    من دی ماه سال قبل دیدمش و اول خودش اومد برای امتحانش گفت بیا حلش کن به نظر شما مشاوران عزیز این عشقه
    من حاضرم همه چیزم رو بدم تا اونو بدست بیارم همش به فکرشم میگم شاید بهش برسم
    من خیلی خیلی عاشقشم.
    من توی واتساپ باهاش صحبت کردم هر حرفی که من باهاش زدم اون میخندید
    شما بگید به نظر شما اون منو دوست داره

  93. سلام من ۲۲ سالمه
    از شانزده سالگی از یه دختری خوشم اومده ولی از بس بهم گفته مثل داداشمی و از داداشم بات راحت ترم نتونستم بش بگم دوست دارم الانم شنیدم براش خواستگار اومده و میخواد بله رو بگه یکی راهنماییم کنه من چکار کنم؟

    • باهاش تماس بگیر یا بهش پیام بده بگو باید باهم صحبت کنیم. وقتی اومد بهش حستو بگو و بگو از ینکه براش خاستگار اومده چقدر ناراحت شدی
      این کارو یکی از دوستام انجام داده خوب بوده انشالله برای تو هم خوب باشه

  94. سلام من سه ساله از شخصی خوشم اومده یا بهتره بگم خیلی دوستش دارم..میخام برم حسمو بهش بگم ولی تا میبینمش هول میشم و نمیدونم چی بگم..میشه راهنماییم کنین ک چطور حسمو بهش بگم؟اگه همون اول باهاش صمیمی صحبت کنم ممکنه رابطمون دچار مشکل شه؟

    • منم همینطور.برای جراحی بینی رفتم.و دختری که مشاوره و کارهای بینی رو انجام میده. عاشقش شدم بی نهایت دوسش دارم. اخلاق و و رفتارش بدجور عاشقم کرده.البته اینم بگم حس میکنم.اونم خیلی از من خوشش اومده.و دوستم دارع.ولی مطمعن نیستم.مشکلم اینه.هنوزم نمیدونم مجرده یا نه ولی حسم میگه اطمینانم دارم مجرده.وقت ندارم بیشتر کنارش باشم و بهش بفهمونم که چقد دوسش دارم.شاید هفته ایی.پنج دقیقه.اونم خانم منشی و دو نفر دیگه هم هستن و خیلی حالم خرابه.و نمیدونم چیکار کنم.هفته قبل یه جریانی تو مطب سر صحبت باز شد و گفتم مجردم و گفت مجردین گفتم ارع.گفت خوبه.اینم بگم هفته های قبلش.که داشت بینی مو کاراشو میرسید.چشم تو چشم میشدیم.و من نگاه های عاشقونه ایی تو چشماش می انداختم و بعد خجالت دوباره.چند ثانیه.نگاهمو کنار میزدم و دوباره محو چشماش میشدم و حس میکنم اونم نگام میکنه و.خیلی راحت باهام و فکر کنم اخر دیدار فهمید دوسش دارم.تو حین انجام کار کلی باهام صحبت و می خندید و البته خنده های کوتاه و همینطور من و بعد خجالت میکشیدم و حس اول اینه اون بیشتر منو دوست دارع و گفت هر دو تا پنج روز باش مطب و ولی اون پسره که مشاوره گفت.میتونی چسب بینی رو خودت خونه برنی.خیلی هم باهاش دوستم با پسره.چون گفت از پیچ اینستا ببینی خودت بزنی و من نمیدونم با کدوم بهونه برم.نمیدونم چیکار کنم. نمیدونم چجوری بهش بگم. دارم دیونه میشم.بیرون از مطب بهش بگم و استرس هم دارم. و راهی دیگه جز این به نظرم نمیرسه.از همه وجودم دوسش دارم و میمیرم براش.مهم نیست حتی اون بگه نه.یا دوستم نداشته باشه فقط،میخوام بهش بگم تا ابد دوست دارم و تو وجودمی و.هر تصمیمی از تو مهم نیست.البته میتونم بهش بگم.فقط قبلا ازدواج کرده بودم و جدا شدم و.ادم خیلی خوش تیپ و مهربون با شخصیتی هستم و سالم زندگی میکنم.زندگی قبلی من.از خانواده الوده بودن و تصمیم جدایی گرفتم. چون بچه بودم و از اجبار و فریب منو بردن تو اون خانواده و با زندگیم بازی کردن.و این دلسردم که.

  95. خیلی برام سخته کسیو که دوست دارم نمیتونم داشته باشمش. چون قبلاً هیچ وقت نگفته بودم بهش که تموم وجودمه. نگفته بودم به اندازه کل جهان دوسش دارم یا حتی بیشتر.دالان پشیمونم چون دیگه رویام واقعا تبدیل به یک رویا نرسیدنی شد. خیلی وقت پیش وقتی از پیشم رفت نتونستم آروم باشم دیونه شده بودم همش زندگی شده بود افسردگی گریه. یک روزی حسشو نسبت به خودم فهمیدم ولی خیلی دیر بود که اونم تا حدودی دوسم داشته بوده. در حال حاضر اون ازدواج کرده یک پسر گوگولی خوشگل داره. بچشو صدا میزنم عمه?⁦ تا جایی بتونم می‌خوام حسرت نخورم برا نداشته هایی که باید داشتنی می‌بود. ولی اصلا نمیتونم میشه کمکم کنید!!!

  96. سلام من الان ۱۵ سالمه عاشقه یک دختر ۱۶ ساله شدم.
    من چند بار خواستم بهش بگم دوستت دارم یا کاری کنم که دوتایی باهم رو‌به‌رو بشیم ولی نتونستم.
    چند بار هم از کنارش رد میشدم حس واقعیم رو توش پیدا میکردم.
    الان هم که دارم اینو میگم کسی دوستش دارم و تو قلبم جا داره ۱۰۰ متر الان باهام بیشتر فاصله نداره.
    البته به بابام هم گفتم.
    یکی میتونه یک‌راهی بهم بگه من بهش بگم دوستش دارم.
    کمک.کمک.کمک.
    به کمک مشاور نیاز دارم

  97. سلام، من 15 سالمه و عاشق دختر خالم که ازم پنج سال بزرگه شدم و بهش گفتم ولی اون میگه تو باید با همسن و سال خودت ازدواج کنی. ولی من بدون اون شب و روز ندارم، همش به اون فکر میکنم، به نظرتون چیکار باید بکنم؟؟؟؟؟

  98. سلام من ۱۷ سالمه و به تازگی به یک دختر که همکلاسی زبانم هست علاقه مند شدم که همسنمه اما نمیدونم که اون هم همین حس رو داره یا نه؟(چون تو کلاس بعضی وقت ها نگاهم میکنه و به اکثر حرف هام میخنده) اصلا میشه اسمشو گذاشت عشق یا نه؟ تو گیجی و منگی موندم لطفا یکی راهنماییم کنه

  99. سلام 17سالمه 3 سال پیش با یه نفر دوست شدم و دیوانه وار بهش وابسته شدم من دختر خیلییییی مغروریم و با هیچ پسری حتی حرف هم نمیزدم اما نمیدونم چیشد که عاشق این فرد شدم و باهاش وارد رابطه دوستانه شدم.
    بعد از گذشت دوسال و نیم باهم کات کردیم اونم سر یه چیز خیلی کوچیک و مسخره و الان نزدیک 1ساله که کات کردیم و تازه فهمیدم که بدون اون نمیتونم حتی نفس بکشم واقعا دوستش دارم میخوام تو همین روزا که تولدشه دعوتش کنم بیرون و بهش بگم که بهم یه فرصتی بده که عشقمو بهش ثابت کنم میخوام غرورمو لهه کنم و بهش بگم که بدون اون نمیتونم به نظرتون این راه درستیه؟ ممنون

  100. سلام وقتتون من دختر ۴۱ ساله هستم هنوز ازدواج نکردم راستش هنوز عاشقم نشدم مثل این فسقلی ها بخوام شبا نخوابم و فکرم درگیر بشه
    اینا همه دوازده سالشونه عاشق شدن
    لطفا جواب به ایمیلم بدید
    من مشکل دارم یا اینا مشکل دارن ؟

    • شما خیلی درست عمل میکنید منم ۴۰ سالمه و ۶ سال قبل ازدواج سنتی داشتم و به هیچ وجه تا ۶ سال قبل که ازدواج کردم عشق بازی نکردم و عاشق نشدم

    • نه این راه اصلا درست نیست چرا بخاطر یه پسر میخوای غرورتو له کنی اگه دوست داشته باشه خودش میاد جلو

  101. سلام خسته نباشید
    من ۲۳ سالمه و حدود چند سالی میشه که به یکی از اقوام حس دارم نا الآن حسم رو جدی نمیگرفتم هر وقت میدیدمش دستام میلرزید و ضربان قلبم میرفت بالا و یه ذوق خاصی داشتم وقتی اون توی جمع بود پدرش همیشه به همه میگفت که من عروسش هستم و من و برای پسرش انتخاب کرده الآن پدرش فوت کرده ولی حدود دو سه هفته پیش از طریق مادرش اقدام کرد برای خواستگاری به مادرش گفته منو میخواد ولی مادرم از طرف من یه چیز دیگه گفته و ردش کرده ولی من دوسش دارم نمیدونم چیکار کنم چجوری بهش بگم منم بهش علاقه دارم علاوه بر اون میترسم یهو به خاطر غروری که داره ناراحت شده باشه و بهم بگه نه و غرورمو له کنه تو رو خدا راهنماییم کنید بهش بگم منم دوسش دارم؟

  102. سلام من 17 سالمه و عاشق یکی از فامیل هامون شدم که میدونم اون منو دوست داره و من هم دیوونه وار میخوامش و هر روز هم میبینمش و باهاش حرف میزنم اما به خاطر ترسی که از باباش دارم واسم سخته که بهش بگم لطفا راهنمایی کنید دوستان گل

  103. سلام ببخشید من 18سالمه من عاشق یه پسره 23ساله شدم بهش پیام دادم که عاشقشم ولی خودمو معرفی نکردم هرچقدر گفت من نگفتم کی هستم من الان عاشقشم من زیاد به مغازش رفت امد دارم اگه بگم کی هستم دیگه نمیتونم بهش نگاه کنم خجالت میکشم مادر من نمیدونه الان چیکارکنم میشه کمکم کنین

  104. سلام من از یک دختر خوشم اومده و هر روز میبینمش اما نمیتونم بهش بگم دوستت دارم چون هم خجالت میکشم و هم از جوابش میترسم چون نمی‌دونم دوستم داره یا نه بنظرتون چیکار کنم که بفهمم که اون هم بهم علاقه داره یا نه

  105. سلام من ۱۶ سالمه عاشق یه دختر ۱۵ ساله شدم اونم به من علاقه داره خونشونم باما یه ۱۰۰ متری فاصله داره هیچ نسبت فامیلی هم نداریم حالا میترسم اگه بهش ابراز علاقه کنم جواب ردبده

  106. سلام، تا جایی که میتوانید عاشق نشوید زیرا آدمهایی که اراده ضعیفی دارند زود عاشق میشوند آدمهای با همت و اهداف بلند عشق بازی نمیکنند.
    دقیقا این صحبت را از نصیحتایی که در کتاب قابوسنامه آمده و گیلانشاه به پسرش دارد نوشتم.

  107. سلام من عاشق یکی از فامیلامونم خیلی دوسش دارم کم میبنمش خانه من کرمانشاه اون تهران
    بچگی بیستر باهاش بودم تا الان دوریم من ۱۷ سالم شهریور. تموم میشه میرم تو ۱۸ سالگی
    میترسم بهش بگم عاشقتم باهاشم در ارتباط نیستم عشق در یک نگاهه شاید
    من با هزارن دختر رل بودم دوس دختر داشتم ولی از اول اینک میخاستم و عاشقش بودم حسم خیلی جدیه شب و روز تو مغزمه لطفا راهنمیایی کنید

  108. سلام من بایسکشوالم عاشق دوست صمیمیم شدم نمیدونم هرجور شده باید بهش بگم،چطوری بگم لطفا کمکم کنید?

  109. سلام من۱۳ سالمه پنج ساله عاشق دختره ام نمیدونم چجوری بهش بگم دوستش دارم میشه کمکم کنید ممنونم❤

  110. درود من یه پسر 24ساله هستم اهل خوزستان. قضیه من یکم پیچیده است ولی من حدود 8،9سال پیش یه احساسی نسبت به یکی از اقواممون پیدا کردم. اولش با خودم میگفتم عشق. نیست و هوسه آخه اون تقریبا از بچگی باهام همبازی بود. همش به خودم میگفتم که اگه بهش بگم اون در مورد من فکر بد میکنه. بخاطر همین هم همیشه خودم خودمو سرکوب میکردم. قضیه ادامه داشت تا دبیرستان رو تموم کردم. با خودم گفتم رفتم دانشگاه حتما حس و حالم عوض میشه و اونو فراموش میکنم. ولی نشد بارها و بارها برام پیش اومده بود که دخترای هم کلاسم بهم پیشنهاد دوستی و رابطه بدن ولی من هیچکدوم رو قبول نکردم .وحتی تو دانشگاه نمیتونستم به کسی دیگه فکر بکنم چه برسه به دوستی یا رابطه. ترم آخر کارشناسی دیگه نتونستم تحمل کنم با یکی از رفیقام درمیون گذاشتم و گفتم یه مشورت بهم بده اون گفت مستقیم بهش بگو. منم دیگه نمیتونستم بیشتر از این تحمل کنم. رفتم و تموم حس و حالی که داشتم رو از روز اول تا اون لحظه رو تو یه پیام واسش فرستادم. ولی این ترس رو داشتم چون قبل از من چندتا دیگه از فامیلام هم رفته بودن خواستگاری اون و خواهراش ولی هیچ کدوم رو قبول نکردن. با خودم میگفتم که شاید منم قبول نکنه ولی دل رو زدم به دریا و توکل کردم به خدا. اما اون تو جواب پیامم نوشت که من از خیلی وقت پیش میدونستم که دوسم داری ولی به روت نمی آوردم. من کلی ذوق کردم که حتماً قبول میکنه اما گفت من تورو عین خونوادم میبینم و نمیتونم بهت حس دیگه ای داشته باشم. یعنی اون شب تاصبح گریه کردم. باور نمیکنین ولی اشک یه مرد واسه هرچیزی درنمیاد. آخه یاد حرفاش افتادم آتیش گرفتم چند روز قبل این که بهش بگم خودش ساعت 3شب بهم پیام داد بعد یکم احوال پرسی, گفت که منو دوست داری یا نه. من که اون حرکت رو ازش دیدم دیگه دلم قرص بود که اونم منو میخواد. آخه نمیدونم چرا قضیه برعکس شد. از یه دوستی مشورت گرفتم گفت یکم ازش دوری کن اگه بخوادت خودش میاد سمتت. منم چند هفته ای نه بهش زنگ زدم نه پیام دادمش. بعد یه مدتی اون بهم زنگ زد و گفت سلام عزیزم چطوری قربونت و از این حرفا. ولی نمیدونم چرا باز هم میترسم که بهش بگم با من ازدواج میکنی یانه البته شرایط مالی و اقتصادی هم شرطه که من الان یخورده دست و بالم بسته هست تو برنامه ریزی که کردمه اگه اون قبول کنه تو دوسال آینده میتونم اقدام عملی بکنم آخه باید برم سربازی. اما با خودم گفتم که یه روز قبل از اعزام به خدمتم. ازش دوباره درخواست میکنم. بنظرتون عیب کار من کجاست یعنی من کجا رو اشتباه رفتم و راه حلتون واسه من چیه؟

  111. سلام ببخشید من ۱۶ سالمه و عاشق دختر عمم شدم که ۱2 سالشه واقعا عاشقش شدم چند بار خواستم فراموشش کنم اما نمیشد که هیچ باز بدتر میشد به صورتی که بعضی شب ها خوابم نمیرد الان هم دنبال راه چاره میگردم واقعا از ته دل دوستش دارم ولی اون نه میگه مثل برادرمی . خب چی بگم بعد دختر عمم عاشق ی بازیگر خارجی همه خیلی بزرگه بهش گفتم اگه نرسی میشه با من باشی ولی اون جوابی نداد چند بار بهش ابراز علاقه کردم واقعا دوستش دارم هرکاری حاضرم بکنم چیکار کنم

    • سلام دوست عزیز. بنظر من احساس تو واقعیه ولی دختر عمت هنوز به این درک از دوست داشتن نرسیده چون هنوز سنش به این چیزا قد نمیده. تو اگه هی بخوای خودتو وابسته اون کنی اون ازت دور تر میشه. بنظرم باید یکم ازش دوری کنی تا اون جذب تو بشه. بهتره تو واسه خودت و غرورت ارزش قائل بشی نباید با التماس کردن به اون خودتو کوچیک کنی. شک نکن اگه این کاررو بکنی حتما نظر اون برمیگرده

  112. من دختری رو رو دوست دارم خیلی مغرور و جذاب هستش خیلی کم بیرون میاد او هر وقت منو میبینه بهم سلام میکنه و بعضی وقت ها که میبینم او داره ۱۰یا۲۰ثانیه ای بهم نگا میکنه ولی من برای همین بهش پیشنهاد نمیدم میترسم قبولش نکنه و اصلا از این به بعد ازم سلامم نکنه
    نظر شما چیه؟؟

  113. سلام من دخترم و عاشق دوستم شدم و میترسم بش بگم لطفا راهنمایی کنین

  114. سلام من پانزده سالمه و عاشق دختر همسایه مون شدم که اونم 14 سالشه هر وقت همو میبینم به هم سلام میکنیم با هاشون رفتم امد هم میکنیم نه زیاد و اون بخاطر شغل پدر نمی تونه اینجا باشه فقط برای تابسون ها میاد اینجا واقعا دلی می خوامش شماره اش هم ی جایی کش رفتم حالا نمی دونم چه جوری بهش بگم دوستت دارم لطفا کمکم کنید

  115. سلام من 15 سالمه و عاشق دخترهمسایه مون شدم که 14سالشه به هم سلام علیک هم میکنیم مامانم هم پیش مامانش بعضی وقت ها میره واقعا از ته دل می خوامش عاشقش هستم و اون بخاطر شغل پدرش نمی تونه اینجا باشه و باید بره جایی دیگه شماره اش هم جایی کش رفتم حالا ب نظر شما بهش پیام بدم بعد بهش چی بگم لطفا راهنمایم کنیید………..دوستتون دارم

  116. یه بیچاره فلک زده(amir)

    سلام من امیر هستم ۱۷ سالمه راستش جریان من یکم با شما فرق داره من عاشق کسی نشدم چون میدونم عشق یه چیز مقدسه ولی یه دختره بهم گفت عاشقتم ولی من باور نکردم و محلش نزاشتم گفتم خل شده اما وقتی رفتم خونشون به عنوان مهمان چون بلاخره فامیله جلو داداشش که رفیقم هم هست بهم گفت دوست دارم بعد داداش خاست سیلی بهش بزنه قبلش داداششو زدم ??? هیچی دیگه الان بعد از دو ماه هنوز باهام خوب حرف نمیزنه میگه چرا زدی داداشمو ولی خوشم اومد ازش کارش خیلی جسورانه بود

  117. سلام داداش امیدوارم تموم عاشق ها بهم برسن ولی 5سال تفاوت سنی یخورده زیاد چون ممکنه براش خواستگار بیاد اونم قبول کنه ولی بازم خودت می دونی

  118. سلام
    من یک دوستم دارم درمدرسه که مرانمیخواهدومن خیلی دوسش دارم ونمیدونم چطوربااودوست صمیمی بشم
    آفرین یکی ازشمایه راه حل به من بده

  119. سلام، راستین هستم یک عاشق!
    کاش حرف زدن انقد سخت نبود،سوالی که همیشه ذهن منو درگیر کرده، اینه!
    چـرا با همه راحت حرف میزنی ، ولی به اون که میرسه ، لکنت میگیری،آلزایمر میگیری ، اصلا ماتش میشی، فقط نگاهش میکنی ، یادت میره چه میخاستی بش بگی، قلبت تند میزنه،
    توی کافه کار میکنه، هر شبو میری میشینی ی گوشه میاد ازت میپرسه چه میخای ؟ تودلت میگی فقط تورو میخام،
    ولی ….
    ولی بگی عه… ی بستنی سنتی ،همین ..
    از این ها بدتر ، عکسشو نقاشیش کنی بزنی به دیوار اتاقت،
    فقط ذل بزنی شبا بهش، باهاش حرف بزنی …
    دروغ چرا خب، دوسش دارم، دلم براش تنگ میشه‌، خب دلی که تنگ نشه ‌که دل نیس …

    (YALDA)

  120. سلام من 15 سالمه و عاشق دخترهمسایه مون شدم که 14سالشه با هم حرف هم میزنیم رفت امد هم داریم ولی نه زیاد واقعا از ته دل می خوامش عاشقش هستم و اون بخاطر شغل پدرش نمی تونه اینجا باشه و باید بره جایی دیگه فقط تابستون ها میان اینجا لطفا راهنماییم کنید که چی بهش بگم

    ?mahsa?

  121. دیدگاه شما در انظار بررسی است.

    سلام من 14 سالمه از 12 سالگی عاشق یه دختر شدم که هم کلاسی خودمم هست پارسال بهش گفتم جوابمو داد بعد چند ماه با هم بودیم و دیگه گفت به درد هم نمی خوریم بعد دیگه اون رفت ولی هنوز دوستش داشتم الانم دوباره پیداش کردم و بهش گفتم ولی جوابمو نداد و بهش گفتم اون وقت واقعا دوستم داشتی گفت تا حالا هیچ کسیو از ته قلب دوست نداشتم و الان هم با هم حرف میزنیم و دوستش هم دارم شبا بخدا خوابم نمیبره الان نمی دونم دوستم داره یا نه

  122. سلام من کسی را دوست دارم که از خودم بزرگ تر است چیکار کنم

  123. سلام پسری هستم۱۵ساله
    یه روز داشتم میرفتم مدرسه که یه دختر که از من۴یا۵سال بزرگتر بود
    جلوم رو گرفت منم از تعجب نمیدونستم چیکار کنم که پا به فرار گذاشتم ولی اون دستم رو گرفت گفت کجا میری کارت دارم
    منم گفتم برو مزاحم نشو خانم بعدش اون گف که من عاشقتم و عشق من پاکه و از اینطور چیزا بعدش من هم از اینجور رابطه ها زیاد خوشم نمیاد بهش گفتم من به شما هیچ علاقه ای ندارم
    بعدش گف لهراسب توکه اینطوری نبودی
    من گفتم اسممو از کجا میدونی
    گف از همسايه هاتون سوال کردم
    بعد همینطور که داشتیم حرف میزدیم من فرار کردم
    بعدش تو خونه دیدم از گوشیم پیام اومده از طرف ناشناس
    نوشته بود یابا من دوست میشی یا جلوی دوستات آبروتو میبرم
    آخه میدونید دوستای من از این بچه بسیجی ها هستن و منم
    اصلا دوست ندارم که بره به اونا الکی بگه که من دوست دختر
    دارم
    بین یک دوراهی سنگین گیر افتادم
    توروخدا کمکم کنید

  124. سلام
    پسری هستم ۲۰ساله که دختری۳سال بزرگتر از خودم مرا دوست دارد
    تو یک دانشگاه هستیم اول که همدیگه رو به طور اتفاقی دیدیم
    همش از من میپرسید که آیا نامزد داری یا متاهلی و…
    بعدش من هم زیاد به سوال هاش توجه نمیکردم و اونم از این موضوع ناراحت میشد آخه میدونید من سرد مزاجم یعنی اصلا
    از این بازیا خوشم نمیاد
    بعد از چند وقت دید که من بهش زیاد توجه نمیکنم به طور مستقیم به من گفت که پیمان بعدش یکم زیونش بند اومد
    بعدش گفتم بگو میشنوم
    بعدش گف منو دوس داری
    بعد منم گفتم خب راستش من به هیچ دختری علاقه ندارم و به این موضوع فکر نمیکنم
    بعدش گف حق انتخاب با توعه ولی من تورو خیلی دوست دارم
    بعدش که من رفتم خوابگاه‌ دیدم به من پیام داده که تورو خدا
    با من دوست شو
    الان من چیکار کنم از این ور دوست ندارم با هیچ دختری رابطه داشته باشم
    از اون ور اون خیلی دل شکسته هس و ممکنه شکست عشقی بخوره
    و ضربه ی محکمی به اون واردشه
    لطفا راهنماییم کنید

  125. سلام من عاشق دختر فامیلمون شدم حدود ۲ سالی میشه هر دفعه میبینمش قلبم تند تند میزنه واقعا دوستش دارم هر شب به فکرش میوفتم میرم پروفایلشو میبینم اروم میگیرم نمیدونم چطور بهش بگم نمیدونم اونم همچین حسی بهم داره یا نه به نظرتون چیکار کنم ؟

  126. سلام من عاشق دختر فامیلمون شدم حدود ۲ سالی میشه هر دفعه میبینمش قلبم تند تند میزنه واقعا دوستش دارم هر شب به فکرش میوفتم میرم پروفایلشو میبینم اروم میگیرم نمیدونم چطور بهش بگم نمیدونم اونم همچین حسی بهم داره یا نه به نظرتون چیکار کنم ؟

  127. سلام من عاشق دختر فامیلم شدم واقعا دوستش دارم هر موقع میبینمش قلبم تند تند میزنه نمیدونم چیکار کنم الان ۲ ساله که عاشقشم نمیدونم چیکار کنم راهنمایی کنید ارم میمیرم

  128. یه عاشق دیوونه

    من واقعا عاشق دختر فامیلم شدم ۲ سال هست هر وقت میبینمش قلبم تند تند میزنه به نظرتون چیکار کنم

  129. یه عاشق دیوونه

    سلام من عاشق دختر فامیلم شدم ۲ سال هست خیلی دوستش دارم هر موقع میبینمش قلبم تند تند میزنه واقعا دوستش دارم هر شب به فکرش میوفتم به نظرتون چیکار کنم راهنماییم کنید لطفاا

  130. یه عاشق دیوونه

    واقعاااااااااا دوستش دارم میمیرم براش ولی نمیتونم بهش بگم چیکار کنم

  131. یه عاشق دیوونه

    ولی اگر بخوام به درسم ادامه بدم ممکنه از دستش بدم به نظرتون چیکار کنم نه میتونم درس رو ول کنم نه دوری از اونو

  132. یه عاشق دیوونه

    یکی جوابمو بده دارم میمیرم ???

  133. من از دختر دایی ام بیش از حد حتی از خودم و خواهرم بیشتر دوستش دارم ولی نمی تونم به هش بگم یه حسی هست که میگه اون هم به تو فکر می کنه

  134. من هم عاشق یکی هستم که صاندویچ میفروشه ولی من مطمئنم که دوسم داره صدر در صد هم منم دوش دارم و خودش خیلی هم نگاه می کنه من نمیرم بیرون که ازش بخرم و میترسم اعتراف کنم?❤❤???

  135. سلام من عاشق دختر همسایه هم شدم که از من ۱ سال کوچیکه من ۱۶ سال او ۱۵ سالشه من می خوام که چطوری یگبه هش بگم دوست دارم

    • پسرم من درکت میکنم که خب تو این سن ممکنه از یه دختری خوشت بیاد ولی چون انقدری بزرگ نشدی که مستقل باشی و بتونی یه رابطه ی هدفمند داشته باشی پس اینجور روابط دوستی با دخترها فعلا تو این سن به درده شما نمیخوره جز اینکه ممکنه چون سنتون کمه یهو خانواده ها متوجه بشن و تنبیه بشی. با یه اشتباه خانوادتون بهتون بی اعتماد میشن و گوشیتونو ازتون میگیرن، محروم میشید از خیلی چیزا ، مدام نصیحتتون میکنن و….وقتی میخوای یه کاری انجام بدی به عواقب کارت فکر کن ببین اگه اینکارو انجام بدی چقدر برات خوبه و چقدر برات بده وقتی خوبی هاش بیشتر از بدی هاش بود اونوقت انجامش بده. الان این رابطه تنها خوبی که داره بهت یه حس خوب میده ولی هزارتا بدی داره بازم تصمیم گیرنده نهایی خودتی

  136. به یکی از دخترای فامیلمون علاقه مند شدم،۹ ماه ازم کوچک تره،از بچگی با همیم.

    چند روز پیش با یه عالمه کلنجار رفتن با خودم بهش گفتم، ولی جواب داد گرایشش سمت پسرای کره ایه(BTSو اینجور چیزا)

    الانم داره کره ای میخونه که بره کره.

    میگفت سعی کن فراموش کنی اما من نمیتونم.

    من خیلی بهش علاقه دارم، در حدی که شبا خوابم نمیبره و هی بهش فکر میکنم

    ازم بدش نمیاد ولی خوششم نمیاد،چی کار کنم به نظرتون

  137. اینکه از یکی خوشت میاد خیلی حس خوبیه. ولی یک طرفه افتضاحه. من یه دخترم ۲۸ سالمه تا الان خیلیا گفتن ک دوسم دارن. ولی من اونارو دوست نداشتم. ولی یکی هست ک دوسش دارم یک ساله میشناسمش تو محل زندگیم خیلی معروفه و پولدارن هر موقع منو میبینه تا جایی برم از دیدش نگام میکنه و میدونم خوشش میاد ازم ولی موقعیت ابراز نیست البته اون محل کارش مشخصه و منم ازونجا با ماشین رد شدم کلا هر بار میبینه منو چند ثانیه نمیشه ولی سرشو کامل برمیگردونه شمارشم دارم ولی اون نداره منتظرم خودش بیاد جلو چون میریم دور دور زیاد میبینمش البته الان سه ماه ک من نرفتم بیرون اون تایما ولی بعدا میرم دعا کنید من دوسش دارم اروم و بی هیجان نه اتشین و گذرا ضمنا اونو اولین بار ک دیدم اون روزا و این پسر با خاطراتم قاطی شدن یعنی تمام زندگیم شد فقط همون یک سال یکی نیست الان یکی مرده ولی این پسر ازون زمانه وقتی ک بود وقتی زنده بود حالا من ک همه ارزوشونه باهام چند ثانیه حرف بزنن چشم فقط یکی رو میبینه بقیه رو انگار کورم اینا سه تا داداشن این بزرگس فک کنم سی و دو یا چهار هست خواهرم نداره راحتم ?تا کجا رفتم ما دخترا خیلی ساده ایم اون الان معلوم نیس با کیه من اینجا تو خونه تو اتاقم عکساشو میبینم

  138. سلام من ۳ سال پیش عاشق ی دختر خانومی شدم که نمیتونستم بشه بگم تا اینکه خونشون جابه جا شد….
    چند بار دیگه هم تو خیابون دیدنش اما نتونستم بگم واقعا خیلی بده من با هیچ دختری ارتباط نداشتم اما چند نفر بهش گفته بود که من با چند تا دختر در ارتباطم و همین باعث شد از من دل سرد بشه بعدشم خونشون جاذبه جا شد و من هنوزم تو فکرشم…
    عشق پاک ترین حس تو دنیا هست باعث شد گناه نکنم..‌.

  139. فکر میکنم عاشقی ی تنبیهه برای آدمایی که پاک هستن
    و یا آدمهایی که لاشی هستن
    خلاصه بگم عشق خیلی کارا می‌تونه بکنه
    آدم پاک رو لاشی کنی
    لاشی رو آدم کنه
    و….
    الان ۶ ماهه ندیدمش و بی خوابی دارم و….
    کسایی که عاشق واقعی هستن درک میکنن دوست دارم دفعه بعد
    که دیدمش حتما بهش بگم بگم چه شبایی نخوابیدم بگم داشتم دیوانه
    میشدم و…

  140. سلام من 6 سال هست عاشق یک دختری هستم چند روز پیش
    با خانوادش اومد خونمون از وقتی اومد تا وقتی که رفت فقط به من نگاه می کرد از وقتی هم که به دنیا اومدیم هم دیگه رو می‌شناسیم و من می خوام بهش ابراز علاقه کنم اما می ترسم بهش بگم ترجیح میدم آنلاین بگم.
    به نظر شما هرچه زود تر بگم یا روز تولدش که حدود یک ماه دیگس بگم اگه میشه بگید

    • نرو بگو دوست دارم یکاری کن از رفتارت بفهمه مثلاً بهاش حرف بزن فالوش کن کم کم قرار بزار تمام خودش میفهمه

  141. یه عاشق که قلبش شکست

    کاملا با حرفت موافقم من به کسی که دوستش دارم گفتم و گفت به مامانم میگه و اینا یعنی میشه گفت جواب منفی داد 1 ماه بود داشتم واسه گفتن بهش آماده می شدم بعد جواب منفی داد واقعا نباید رو در رو گفت باید اونو جذب خودت کنی منم داشتم جذبش می کردم به خودم و وقتی دیدم یه جورایی هر آمادگی داریم بهش گفتم و قبول نکرد حالا شاید باز از همین روش استفاده کنم شاید جواب داد اما به احتمال زیاد باز قبول نکنه اینم شانس ما پسرا هست همه به هم می رسن ما به هم نمی رسیم زندگی واقعا مشکلت با ما پسرا چیه؟

  142. سلام من ۱۴ سالمه ، تاحالا عاشق نشده بودم اما نزدیک ۵ماهی هست که عاشق یکی از فامیلامون شدم ، خیلی دوستش دارم جونم واسش در میره، وقتی اون وارد زندگیم شد معنی واقعی عشق و فهمیدم ، الانم خیلی دلم میخواد هرجور که شده بهش بگم دوستش دارم اما تازه فهمیدم حدود یک سال پیش رل داشته و رلش همون یک سال پیش فوت کرده ، الانم اون هنوز چشمش رد رل سابقشه و هیچ حسی نسبت به من نداره اما من هنوزم با وجود این چیزا عاشقشم نمیدونم چیکار کنم ترو خدا راهنماییم کنید

  143. سلام من ۱۶ سالمه عاشق شخصی شدم که ۲۷ سالشه ولی نمی‌دونم بهش بگم یا نه خیلی ناراحتم خیلی می‌شناسمش اونم منو خیلی می‌شناسه ولی آدمی نیست که به عشق اعتقادی داشته باشه نمی‌دونم اگه بهش بگم دوسش دارم تنهام می‌زاره یا خوشش میاد

  144. سلام من۱۵سالم توی مدرس عاشق یه دختری شدم که یک سال از خودم کوچک تر خیلی باهم روبه رونمیشیم که بهش بکم عاشقتم
    لطفا توروخدا رهنماییم کنید ازدل شوره نمی تونم درس هامو بخونم

  145. سلام من ۱۶ سالمه و واقعا به معنای واقعی عاشق یک دختر شدم یعنی اصلا از فکرش در نمیام با فکر اون درس میخونم با فکر اون شبا میخوابم با فکر اون از خواب بیدار میشم کلا همیشه به اون فکر میکنم یعنی اصلا یادم نمیاد قبل از اینکه من اونو ببینم به چی فکر میکردم یا اصلا اون موقع که اونو ندیده بودم چجوری زندگی میکردم!!!! ولی حالا برای بیان احساساتم گیر کردم یعنی میترسم همش ترس دارم و نمیتونم بهش احساسمو بگم همش فکر میکنم اگه قبول نکنه چی؟!! لطفا کمکم کنید و یه راهی جلو پام بزارید….

  146. سلام یکی هست که بهش گفتم دوسش دارم شمارش هم دارم و با هم‌ پیام میدیم اما نمیدونه که میخوام در آینده باش ازدواج کنم دنبال اینم که چجوری بش بفهومنم اینو
    میشه کمکم کنید

  147. سلام شب بخیر…من راننده اتوبوس هستم مدتی میشه که که تو مسیرم خانمی هست که مغازه دار هستند من به این خانم علاقه مند شدم از جلوی مغازه ایشون که رد میشم به من نگاه می کنه من هم به ایشون نگاه می کنم تا حالا جرات نکردم احساسم رو بهشون بگم میترسم عصبانی بشن چی کار کنم ؟؟

  148. من ی جایی کار میکنم و ی پسری رو خیلی دوست دارم. بعداز چهارماه ک میدیدم همو بهم پیام داد و ازم پرسید چند سالته و میخواست ک منو دعوت کنه بیرون ی چیزی بخوریم ولی من بهش گفتم فعلا نمیتونم بیام. ولی از ته دلم میخواستم ک قبول کنم درخواستشو. الان نمیدونم چیکار کنم ک اونم بفهمه دوسش دارم و میخوام باهاش باشم . من ۲۰ سالمه و اون ۳۰ سالشه.

  149. چطوری به یه پسر بفهمونم روش کراش زدم؟ اولین باره و غرورم اصلا به هیچ وجه اجازه نمیده که اول من برم جلو و اون پسر همکارمه و چون کارامون خیلی بهم مربوط نیست اصلا باهم برخورد نداریم و فقط در حد اینکه گذری رد میشیم از بغل همو همدیگرو واسه ۱۰ ثانیه نگاه میکنیم ارتباط چشمی میگیریم .. چون غرورم خیلی داره منو اداره میکنه . وقتی میاد سمتم یا نگام میکنه بهش بی محلی میکنم و یجوری با رفتارم بهش نشون میدم که برام اهمیتی نداره و نادیده اش میگیرم ولی وقتی اون حواسش نبودنی غش میکنم براش … چیکار کنم بنظرتون؟ همش ترس از این دارم که نکنه اگه بهش بگم و نشه بعدش باهم چشم تو چشم شیم هرروز و همش خودمو سرزنش کنم

  150. ببخشید من عاشق یه دختر که میشه دختر دختر عموم که خودم ۱۸سالمه و او ۱۹که خیلی میخوامش رفت آمد خانوادگی داریم ن زیاد وقتی ک مند میبینه حرف خنده دار براش میزنم میخنده باهم قلیان میکشیم فقط نمیدونم چطور بگم به هش مخوامت و خیلی وابستت شدم ترسم از مادرشم میره ولی مادرشم میشه دختر عموم خیلی دوسم داره ممنون ک کمکم کنید و برای ازدواج میخوامش

  151. من خیلی وقته که از هم کلاسیم خوشم میاد یعنی واقعا حسم بهش واقعیه . ایشون خیلی جدی و مغرور هستند . منم خیلی خجالتیم چون یکبار هم همدیگرو فالو کردیم بعد آنفالو حالا من میترسم باهاش حرف بزنم و از حسم بگم . البته مدتی میشه که منو نگاه میکنم حرکاتم رو نگاه میکنه . کلیپ های جذبتو دیدم و افکارم رو مثبت کردم راجبش و کلی انرژی مثبت دارم و سپاسگزارم . ولی برام خیلی سخته باهاش ارتباط بگیرم . به همدیگه نگاه میکنیم ولی هیچکدوممون جلو نمیاد حرف بزنه .
    نمیخام راجبش با دوستام حرف بزنم چون هرکدوم یه حرفی میزنن و من بیشتر گیج میشم .
    از وقتی که دانشگاه باز شده تو هر کلاسی پشت سر من میشینه یا یه جوری میشینه که نزدیک باشیم .
    نمیدونم این حرفی که میگم خنده دار باشه یا نه ولی دو شب خوابشو میبینم و از واقعی هم واقعی تره.
    حتی دو باری با خودم همینجوری گفتم امروز لباسامون با هم ست میشه و دقیقا همینطوری هم شد.

  152. چند روز پیش تو دانشگاه از یه پسری خوشم اومد، از نظر ظاهری البته! و ایشون اولین شخصی هستند که در طول مدت سه سالی کا میرم دانشگاه توجه بنده رو جلب کردن، از نظر ظاهری پسر معقول و باشخصیت به نظر میومدم و من واقعا دوست باهاشون آشنا بشم، نمیدونم چطور این موضوع رو مطرح کنم، و اینکه با توجه به تبعیض قائل شدن بین مرد و زن، اگه مطرح کردم من به عنوان یک زن همچنان ارزش محفوظه؟

  153. من یه دختری رو خیلی خیلی دوسش دارم و وابستش شدم چیکار کنم و بخاطر همین الان از هم خبر نداریم و من همیشه موقع هایی که آن میشه نگاه میکنم منم کنجکاوم که آیا اون هم نگاه میکنه یا خیر، و من حتی براش یه تکس نوشتم خیلی زیاده و میخوام چند روز دیگه با صدای خسته و دل شکسته بخونم که بفهمه خیلی وابسته هستم و من حتی میخوام اونو نگرانم کنم که بفهمم آیا منو دوست داره یا خیر،من خیلی خیلی دوست دارم بفهمم آخر همون کلمه ای که دوست دارم برام بگه و بگه برام منتظرشم که هنوز نگفته،و میخوام بخاطر خودش برم به شهری که اون هست و در اونجا ادامه تحصیل بدم و باهاش هر روز و هر شب کافه یا کوه یا پارکی وووو بریم و عشقی که باهاش دارم ثابت کنم، بنظر شما من بهش میرسم و بنظرتون من میتونم ثابت کنم دوسش دارم خواهش میکنم جواب بدین??با تشکر

  154. سلام من ۱۵ سالمه و عاشق دختر همسایمون شدم که ۱۲ ۱۳ سالشه و من جوریم که با یه نفر تا تهش میمونم. اون دختر اوایل از من خوشش میومد ولی اون موقع من بهش حسی نداشتم. ولی الان من ازش خوشم اومده و اون خیلی نسبت بهم سرد شده جوری ک حتی نگامم نمیکنه. و من نمیدونم چیکار کنم لطفآ منو راهنمایی کنید. میترسم بگم بگه نه چون قبلا اینجوری شکستم…

  155. چطوری به یه پسر بفهمونم روش کراش زدم؟ اولین باره و غرورم اصلا به هیچ وجه اجازه نمیده که اول من برم جلو و اون پسر همکارمه و چون کارامون خیلی بهم مربوط نیست اصلا باهم برخورد نداریم و فقط در حد اینکه گذری رد میشیم از بغل همو همدیگرو واسه ۱۰ ثانیه نگاه میکنیم ارتباط چشمی میگیریم .. چون غرورم خیلی داره منو اداره میکنه . وقتی میاد سمتم یا نگام میکنه بهش بی محلی میکنم و یجوری با رفتارم بهش نشون میدم که برام اهمیتی نداره و نادیده اش میگیرم ولی وقتی اون حواسش نبودنی غش میکنم براش … چیکار کنم بنظرتون؟ همش ترس از این دارم که نکنه اگه بهش بگم و نشه بعدش باهم چشم تو چشم شیم هرروز و همش خودمو سرزنش کنم?‍♀️

  156. من به یکی از دوست های خواهرم وابسته شدم و وقتی خواهرم باهاش بیرون میرفت منم باهاشون میرفتم و من دوسش دارم و تو اینستا چند ماهه باهم صحبت میکنیم و من هنوز مطمعن نیستم که اون حسش ب من چیه ولی جدا از همه اینا من بهش ابراز علاقه نمیکردم چون دوست خواهرم بودو بنظرم خیلی کار بدی بود
    ولی الا دارم کلا از این شهری که هستیم میرم و ممکنه هیجوقت نیام
    بنظرم چون دیگه نمیبینمش بهش بگم و حسشو بپرس حداقل خودمم خالی شم
    حالا نمیدونم چجوری بهش بگم و اینکه کلا بنظر شما بگم بهش یا نه
    حدود دو هفته دیگه هم تولدشه بنظرت تو تولدش بگم؟
    بگم بیاد بیرون شاید اومد

  157. مدتی یه سال میشه من وابسته یه دختر ۱۸ ساله استم خودم ۲۱سال سن دارم من خیلی وابسته اش استم اماده ازدواج هم استم ولی اون طرف دوستم نداره چون اختلال مذهب داریم من سونی استم اون شویه من خیلی دوستش دارم هر روز حرص میخرم دارم نابود میشم من هر شب همراش چت میکنم تا بفهمونمش خیلی دوسش دارم ولی اون همش جواب منفی میده این برام من خیلی سخته

  158. سلام.من الان نزدیک ۱۷ سالمه یه چند سالی بود که بهش علاقه داشتم و بالاخره رفتم بهش تولدشو تبریک گفتم و الان کمو بیش چت میکنیم. خودمم میدونم سنم کمه و درستش نیست ولی دیگه الکی الکی دارم میوفتم تو رابطه. با اینکه من واقعا خیلی دوسش دارم و این همه سال به فکرش بودم ولی نمیخوام رابطمون خیلی جدی دنبال بشه و معمولی باشه تا یه ۳ ۴ سال دیگه که رفتم دانشگاه بهش بگم و کم کم که شغلم مشخص شد برم خواستگاریش. بعیدم میدونم که تا چند سال دیگه نظرم نسبت بهش عوض بشه چون تمام اون معیار هایی که من میخوامو داره و فامیلم هست نسبت بهش شناخت دارم. الان میخوام بدونم توی این چند سال چکار کنم که وابستگی ایجاد نشه و وارد رابطه ی عمیق نشیم. و چجوری رفتار کنم که زیاد در دسترس نباشم و اونم از دست ندم.؟ ممنون

  159. من چند سالی هست که به یه دختری علاقه مندم و همیشه اونو میبینم و دیدن هم دیگه فقط تو جمع های خانوادگیه و موقعی که توجمع هستم همیشه نزدیک چند متری من میشنه و بهم نگاه میکنه و معمولا هنگام مطالب خنده اون بیشتر خوشش میاد و میخنده و فهمیدم از نگاهاش همان طوری که من بهش علاقه دارم اون هم همینطور بعد مدت ها چندتا کلیب عاشقانه براش فرستادم هیچ پاسخی ازش نگرفتم فقط در حد لایک هیچی گذاشتم تا ویروز بهش گفتم حقیقتش من چندسالی ب شما علاقه دارم و دوستون دارم و میخوام بیام خواستگاری شما شما هم نسبت به من همین علاقه دارید و قصد ازدواج با من مشکلی ندارید از من خوشتون میاد ؟
    ولی جوابشون منفی بود ????
    گفت که چه چیزی از من دیدین که این فکر میکنید و نه قصد ازدواج دارم و نه به شما علاقه دارم
    بنظرتون از خجالت اینو کفت یا خیر

  160. من یه مدته که حالم خیلی بده و خیلی استرس دارم راستش رو بخوایید از کسی خوشم میاد که نمیدونم بهش بگم یا نگم با خودم تصمیم گرفتم که فردا برم بهش بگم ولیی نمیدونم چه جوری بگم بهش و اگه قبولم نکنه چیکار کنم چون هر روز باهاش چشم تو چشم میشم خیلی نگرانم خوشحال میشم کمک کنید

  161. سلام پسرم ۳۱ سالمه ۱۶ سال پیش تو مدرسه عاشق همکلاسی خودم شدم هنوز عاشقشم دوستش دارم از ذهنم بیرون نمیره چیکار کنم

  162. سلام من 17 سالمه 3 سال پیش تو محلمون یکی رو دیدم اولا اصلا ازش خوشم نیومد تا اینکه یک شب هینجوری داشتیم لی لی بازی میکردیم هنوز نمیشناختمش اصلا نمیدونستم کیه ولی از اون شب به بعد دیگه دلم گیر شده فقط ترسم از اینکه من کلاس 12 اون کلاس 5 اختلاف سنمون هم 5 ساله نمیدونم بهش بگم یا نه

    • امیرارسلان محمدپور

      سلام عجیبه اون هنوز بچست و به بلوغ نرسیده بزار بعد از 16 سالگیش که به بلوغ جسمی و فکری رسید شاید باورت نشه من خودم 12 سالمه و اول دبیرستانم من از کلاس چهارمم عاشق دختر همسایمون شدم هنوزم هستم ولی اون 4 سال از من بزرگتره ولی من گذاشتم حدودا7سال دیگه بهش بگم تو هم همین کارو کن

  163. کلاسی که میرم مختلط هست و متوجه شدم که یکی از پسرها دوستم داره و من واقعا عاشقش شدم جوری که نمیتونم بهش فکر نکنم هردو هم دیگه رو دوست داریم ولی نمیتونیم سمت هم بریم بایدچیکار کنم

  164. جواب به ناشناس که گفته دلش میخواد با دختری که عاشقشه بره کوه و پارک
    ببین داداش حتما زودتر بهش بگو وقتی گفتی بیا اینجا نتیجه شو بگو. اگر اینقد عشقت پاکه و عمیق ایشالا بهش می رسی
    شایدم تا الان گفتی بهش و به هم رسیدید ولی چون گفتی جواب بدید این به دلم افتاده بهش میرسی.

  165. شما نمیدونی عزیزم
    مثلا تو خیلی گنده ای اسکل پلشت
    بچه ی ۱۲ ساله هم احساس داره باید به احساسات بقیه هم احترام بذاری احمق من خودم ۲۰ سالمه این چیزا رو خیلی تجربه کردم الان پرم از این چیزا

    • وایییییییی یکی دوستان گفته ۳ سالش بوده عاشق شده من بع مامانم گفتم سه سالم بود چیکار میکردم میگه هیچی هر وقت میرفتیم مغازه هر چیو میدیدی میخواستی الان خنده دارع بخدا سه ساله عاشق شدن الان که ۱۸ سالمه خاستگارامو رد میکنم میگم نکنه هوس باشع اشتباه کنم واقعااا امشب سنای کسایی که عاشق شدنو دیدم به خودم امیدوار شدم????????‍♀️??‍♀️??‍♀️??‍♀️

  166. من یک چند ماهی هست با یک پسر اشنا شدم البته خیلی غریبه هم نیست پسرخاله ی دوستمه ما چند ماهی است ک باهم توی رابطه هستیم من بهش اخر اعتراف کردم ک دوسش دارم ولی اون گفت نمیخواد بهم اسیب بزنه هم برای خودش درد سر درست میشه هم من گفت باید جداشیم من خیلییییی ناراحت شدم و گفتم باشه بعددچند هفته دباره بهش پیام دادمو گفتم ک برگرده برگشت بعد بهش اعتراف کردم دوسش دارم اونم گفت دوسم داره گفت با اینکه مادر پدرش فهمیدن ولی باهم باشیم گفتم باشه چند روز ک گزشت گفت بایدددد بهش ثابت کنم دوسش دارم منم ک ی دوسه باری بیشتر ندیده بودمش و فقط مجازی باهم بودیم بهش گفتم چجوری میخوام بهت ثابت کنم دوست دارم وقتی نمیای پیشم گفت غیرت من اجازه نمیده با یک دختر ۱۵ ساله توی خیابونا راه برم برام حرف درست میشه منم گفتم باشه شاید برای درد سر درست شه. دیشب دباره پیام داد ک تو منو دوس نداری عشقت الکیه یا بهم ثابت کن یا برو با عشق قبلیت. من عاشق یک پسری بودم ولی اون هیچ حسی بهم نداشت و اراد( دوست پسرم) فکر میکنه هنوز عاشقشمو این فکرش منو عذاب میده

  167. سلام ببخشید آقا مشاور من ۱۵سال دارم و تازه به دبیرستان رفتم ود چند ماهی هست که یه دختر راهنمایی را می‌بینم که مدرسمون از مدرسه مت یه کم فاصله داره و هرروز او را در جلوی مدرسه میبینم و عاشقش شدم ۲ باری هم هس که دنبال خانه شان رفتم فقط نمیدونم که چطوری بهش ابراز علاقه کنم ؟ خب بهش علاقه دارم چون همه در یک روز ازدواج خواهد کرد و من هم میخوام از الان باهاش مثل خواهر و برادر دوست شوم و هر زمان که شرایط فراهم شد باهاش ازدواج کنم یه بار هم صداش کردم و ازش خواستم که به حرفام گوش کنه و او هم خجالت کشیده و قبول نکرده است. فقط نمیدونم چجوری بهش بگم که هم ناراحت نشه و هم به خانواده اش نگه و بعدا مشکلی بینمون نیفته

  168. با اون هایی هستم که سنش پایین و میگن عاشق دختره شدیم ۱۴ ۱۳ سالها ها رومیگن اگه مثلا روز مثلا ب فهمین طرف شمارو دوست داره میتونی براش خونه یازندگی فراهم کنید بزارید حداقل. به ۱۷ یا ۱۸ برسید بعد بخواین به طرف بگین ولی بازم ۱۷ ۱۸ بازم کمه. ولی حداقل اون موقع عقلتون یزره بیشتر از الان عقلتون برسه

  169. سلام من 17 سالم هست ی پسری رو خیلی دوست دارم
    از اون دخترا هم نیستم که برا چند روز بخوامش یا به خاطر چیز های دیگه بخوام
    من واقعا خیلی دوسش دارم
    من بهش گفتم دوسش دارم
    ولی اون قبول نکرد و جوابی که در مقابل بهم گفت گفت حس تو ی حس بچگونه هست که بعد چند مدت میگذره
    ولی من خیلی دوسش دارم خودش هم 19 سالشه
    چیکار کنم بفهمه دوسش دارم واقعا ؟

  170. با یکی از بچه های دانشگاه یه مدتی رفیق بودم دیدش ب پسرا وحشتناک بد بود و من دیدشو عوض کردم حتی از دوستاشم شنیدم و فلان و یه مدت یک ساله یا دو سالع رل نزده بود چون دوستاش براش تعریف می‌کردن ضرراشو و اونم چندسال پیش ظاهرا بد ضربع خورده بود همینم بود ک دید بدی داشت یعنی روز اول ک باهاش ح میزدم گفتم خب حاجی منم پسرم هیچ شانشی ندارم و آخراش خیلی بیش از حد با من اوکی شد حتی ب من می‌گفت تو باید بیای تابستون مارو ببینی و بیا با ما کلاس ثبت نام کن و کاش بابام اینا اوکی بودن و میگفتم بیای خونمون فیلم ببینیم و منم اشتباه فکر میکردم این رو من کراشه و یه روز بهش گفتم و گفت محمد ما دوستای خوبی بودیم و نمیدونم چی بگم الان تو حال خوبی نیستم(عادت ماهانه بود) و گفت میدونی من با این قضیه مشکل داشتم (رل زدن و اینا بعد از اون جریانا) کار رو واسم سخت میکنه و گفت بزار شرایط اوکی بشه فکر میکنیم و اینجور چیزا و گفت ببین وقتی رل بشی با طرف همش پیگیری هست و درگیری ک کجا بودی چرا اینکارو کردی من نمیخوام اینجوری بشه و فلان ولی من با وجودم میدونم ک چرت میگه مطمئنم یه پسر دیگ بهش بگه قبول میکنه مگه میشه نخواد بزنه اینجا دو تا اشکال هست یا کامل نبودن من یا اینکه من بد گفتم روش کراشم واسه همین اومدم پیش شما تا بگم چجوری به یه دختر باید اینو گفت آیا باید مثل من بهش گفت من روت کراشم؟

  171. ببخشید من چند ماه میشه که به یک نفر علاقه مند شدم و در مورد اش از چند. نفر از افراد نزدیک به خودم شنیده بودم و یک شب پیج اش رو دیدم و عکس وخودش رو دیدم خیلی. بهش علاقه من شدن اون شب تا صبح نخوابیدم گفتم چی بگم و این ها و دایرکت پیج بسته بود چند هفته گذشت و هم همیشه بهش فکر میکردم و در آخر شمارش رو گیر آوردم بهش گفتم دوست دارم و آون گفت مرسی ممنون و بعد از حس و حالم گفتم این ها گفت من زندگی خودم رو دارم و نمی تونم و بعد از ۲ماه دیگه هر کاری میکردم نمی تونستم از فکرش بیرون بیام و دوباره بهش پیام دادم و بهش گفتم باید درک کنی و این ها بهم حر ف زد گفت ول کن و دوباره من زندگی خودم. رو دارم الان دو هفته س میگذره و نمیدونم چیکار کنم خیلی دوسش دارم و هنوز اون منو ندیده چیکار کنم که بتونم باهاش دوست شما خیلی حالم رو بد کرده ؟؟؟؟؟

  172. سلام من ۱۳ سالمه درباره عشق خیلی مطالعه داشتم من عاشق دختری هم سن خودم شدم یک سال هست که میشناسمش مادرم اورا دیده ولی پدر و مادر من خبر ندارند چجوری به پدر و مادرم بگم ممنون میشم کمک کنید

    • مهیار جان ببین تو نمی‌خوای که بری خواستگاریش که به پدر و مادرت بگی چون سنت کم هست زوده برا ازدواج بهتره به خود دختره بگی بهش علاقه داری شمارشو بگیری در ارتباط باشی.

  173. سلام من حسینم
    عاشق یه دختری شدم که واقعا بی نظیره ۵ ساله عاشقشم ولی اون نمیدونه و نمیتونم بهش بگم عاشقشم هرشب به یادش میوفتم و میزنم زیر گریه

    باید چکار کنم تا به او بگم ؟

  174. سلام حسین جان
    من به عنوان یه دختر بهت میگم خیلی ساده و راحت بهش بگو که دوست دارم و قصدم ازدواجه و چون 5 ساله این حسو دارم کاملا از حسم مطمئنم و بگو هر کاری لازمه حاظری بکنی که مطمئن بشه اگرم اینقدر خجالت میکشی خوب از طریق خانواده اقدام کن مثلا مامانت باهاش حرف بزنه و برات پاپیش بذارن خواستگاری کنن

  175. سلام حسین من حالتو می فهمم خودم عاشق خواهر دوست صمیمیم شدم می ترسم اگر دوستم بفهمه بگه به خواهرم نظر داشتی و از این حرفا وضع داغونی دارم نمیدونم تو مشکلت چیه ولی به تا به دختره نگی یا خانوادتو نفرستی جلو تکلیفت معلوم نمیشه.
    کسی نظری نداره به من بگه چکار کنم تا به عشقم برسم؟

  176. سلام ببخشید من 2 ساله عاشق استادم بودم و فهمیدم میخواد ازدواج کنه و منم سریع بهش اعتراف کردم الان حالم اصلا خوب نیست و نمی دونم چیکار کنم به طوری که شبا با گریه خوابم میبره میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنم

  177. سلام شما بدون اطلاع از اینکه ایشون قصد ازدواج با کسی رو داشتن به ایشون علاقه مند بودید و در حالی که می خواستید فرصت رو از دست ندید بعد از فهمیدن اینکه ایشون در شرف ازدواج هستن عجله کردید و ابراز احساسات کردید که خوب نباید می کردید اما انسان گاهی در شرایط روحی قرار می گیرد و اشتباهی مرتکب می‌شود و از طرفی نمی توان به قبل برگشت اما قطعا ایشون که یک فرد تحصیل کرده هستند درک میکنند که شما قصد بدی نداشتید اما حتما از شما فاصله می گیرند بهتر است شما هم فاصله بگیرید و به حریم زندگی ایشان احترام بگذارید و فراموش کنید چون شما هرگز به جز یک دانشجو نمی توانید جایگاهی در زندگی استادتان داشته باشید و نباید ایشان را معذب کنید. فقط فاصله بگیرید و منطقی برخورد کنید و واقعیت را بپذیرید.

  178. سلام آقای میلاد
    شما بهتر است از طریق خانواده اقدام کنید زیرا قطعا دوست شما هم متوجه می‌شود قصد شما خیر است و هم حرمت پدر و مادر شما را نگه می‌دارد و منطقی تر برخورد خواهد کرد.

  179. سلام مهیار عزیز شما در سن نوجوانی هستید و هیجانات این دوره باعث می شود اینچنین احساساتی را تجربه کنید اما قطعا زودگذر خواهد بود پس برای برقراری ارتباط با ایشان عجله نکنید بهتر است فعلا روی درس هایتان تمرکز کنید و بگذارید در آینده اگر همچنان این حس را داشتید وقت برای مطرح کردن موضوع با خانواده هست.

  180. من یکی خیلی دوس دارم دوس دارم اعتراف کنم بهش اما میترسم جوابش منفی باشه خیلی سرد انگار مجبوری چت میکنه اول خیلی خب چت میکرد اون تو پاساژ موبایلی کار میکنه جایی که همیشه باید رفت میترسم بگم ضایع بشم چطوری اونجا برم چیکار کنم خیلی بد افسرد شدم میخامش
    حتی هزینه کردم پول دادم فال گفت جوابش بهتون مثبت اما میترسم باز خیلی دوسش دارم هرکاری میکنم براش اما اون نمیدونم

  181. ببخشید من یکی رو دوس دارم اما نمیتونم بهش بگم. اصلا نمیدونم شاید یکی دیگ رو دوس داشته باشه حتا. اون ندیده منو شاید دیده باشه اما نمیشناسه من خیلی دیدمش و. علاقه دارم بهش. اصلا نمیدونم چیجوری بهش بگم

  182. سلام
    شما اشاره کردید که به فردی بسیار علاقمند هستید اما هم از جواب منفی ایشان می ترسید هم ایشان در محلی کار می کنند که شما به آنجا رفت و آمد دارید به طور کلی اگر واقعا به ایشان علاقمندید بدانید عشق و ترس در یک جا جمع نمی‌شود و داشتن ترس از جواب منفی تا حدودی طبیعی است و برای هر فردی ناراحت کننده اما حتما شما به خاطر علاقه زیادتان نمی توانید ایشان را نادیده بگیرید مورد دیگر اینکه نمی توان به مواردی مثل گرفتن فال استناد کرد زیرا این موارد قطعی نیست و تنها راه برای شما مطرح کردن شفاف موضوع علاقه تان با فرد مورد نظر است تا از نظر ایشان مطلع شوید اگر نمی خواهید کسی در محل کار ایشان از این موضوع با خبر شود می توانید از ایشان درخواست کنید که پیشنهاد مطرح شده بین خودتان باقی بماند و حتما ایشان هم درک می‌کنند و اینکه ایشان سرد برخورد می کنند نمی‌توانید به طور قطعی بگویید ادم خشک و سردی هستند ممکن است به خاطر و ادب و شخصیتشان با جنس مخالف صمیمانه برخورد نکنند که این مورد ریشه در تربیت و اعتقادات هر فرد دارد.

  183. سلام
    شما اشاره کردید به فردی علاقه دارید که احتمالا شما را ندیده و نمی شناسد پس احساستان یک طرفه است و باید زمینه ای را فراهم کنید تا ایشان هم شما را ببینند و بشناسند و به تدریج می توانید موضوع علاقه تان را با او مطرح کنید و نظر ایشان را متوجه شوید.

  184. سلام من حدود ۴ سال هست که دختری را دوست دارم و اون دختر عموم هست اون به من ابراز علاقه کرده من هم همینطور از من ۲ سال بزرگ تره و همین باعث شد که عشقشون رو پنهان کنیم دو سال از هم دور شدیم الان که همدیگر را دیدیم خیلی سرد شده نمی دونم چیکار کنم ?

  185. سلام سهیل عزیز
    اگر در مدت این 2 سال که ایشان را ندیدید هیچ ارتباطی حتی به صورت تماس نداشته اید بهتر هست با ایشان صحبت کنید تا متوجه شوید آیا هنوز همان احساس علاقه را به شما دارند یا نه شاید در این مدت نظر ایشان تغییر کرده باشد و اگر تغییر نکرده شما و ایشان باید یک تصمیم جدی برای این رابطه بگیرید اگر قصدتان ازدواج است نباید از مطرح کردن آن خجالت بکشید البته ابتدا مطمئن شوید که در آینده اگر ایشان همسرتان بشوند با این اختلاف سنی مشکلی ندارید.

  186. ببخشید من تقریبا دو ساله که با این خانوم از طریق رل قبلیم اشنا شدم و خیلی هم حس خوبی بهش دارم و همچنین اون خیلی وقت شو با من میگذرونه خیلی بیشتر اوقات شو تماس میگیره اون نگیره من میگیرم ولی خوب رابطه احساسی بین ما وجود نداره و خیلی هم دوسش دارم و بعضی اوقات به من میگه داداش نمیدونم باید چیکار کنم و چطوری بهش بگم دوسش دارم نشونه های علاقه تو جفتمون هس یعنی هم من دوسش دارم و هم اون منو ولی دوست داشتنشو نمیدونم چجوریه چه حسی نسبت به من داره چیکار باید کرد؟!

  187. سلام
    شما می گویید نشانه های علاقه در هر دونفر شما نسبت به هم وجود دارد که البته با توجه به اینکه اشاره کردید ایشان مرتب با شما ارتباط برقرار می کنند و شما هم به همین شکل پس این حس شما درست است. اما اینکه گاهی اوقات شما را داداش صدا می‌زنند در حالی نشانه های علاقه و حفظ ارتباط با شما در این خانم وجود دارد احتمال زیادی دارد که ایشان از روی عمد گاهی شما را اینگونه خطاب می کنند تا واکنش شما را ببیند ممکن است ایشان هم به شما علاقمند باشند اما چون درباره نوع علاقه شما نسبت به خودشان سردرگم هستند با این کار می خواهند متوجه شوند مثلا شما چقدر حساسیت نشان می‌دهید یا اینکه باعث شود به ایشان احساس واقعی‌تان را بگویید و یا شاید فکر می کنند شما ایشان را فقط یک دوست اجتماعی میدانید و برادرانه با او ارتباط دارید و نمی خواهند شما را معذب کنند و یا حتی این ارتباط قطع شود و چون گاهی این کار را می کنند احتمالش وجود دارد. اما به طور کلی شما اگر تصمیمتان برای ایجاد رابطه احساسی با این خانم جدی و یا حتی به قصد ازدواج است بهتر است کاملا واضح احساس واقعی‌تان را با ایشان در میان بگذارید و نظر ایشان را متوجه شوید زیرا اگر ایشان هم احساسشان مشابه شما باشد و شما به شکل فعلی ارتباطتان را ادامه دهید این خانم هم به این نتیجه می رسند که علاقه شما برادرانه است و دلسرد می شوند و اگر هم واقعا علاقه ایشان دوستانه باشد برای شما روشن می شود.

  188. سلام
    من دخترم ۱۶ سالمه ولی من تو سن ۱۲ سالگی عاشق شدم ولی طرف مقابلم اظهار میکرد ک دوستم داره خرم کرده بود چون سنم خیلی کم بود ،بعد از ۲ سال فهمیدم این حس بین ما اصن اسمش عشق نیس نفرته
    بعد از اونم به خودم اجازه عاشق شدن ندادم…
    اما چند ماهی از یکی خوشم میاد چند روزی همش میاد تو خوابم نمدونم چی کار کنم

  189. سلام
    دخترم شما در سن حساس دوران نوجوانی هستید و این هیجانات مربوط به این دوران است و نمی توان اسم آن را عشق گذاشت علاقه صحیح باید در سنین بالاتر و با شناخت کافی از طرف مقابل به دست بیاید شما آینده طولانی در پیش دارید و یک روز به این درک خواهید رسید که حس شما در سن 12 سالگی کاملا هیجانی و زودگذر بوده و اما در حال حاضر نیز همچنان نوجوان هستید و بهتر است در این مسائل عجله نکنید و دیدن خواب آن فرد هم به این دلیل است که زیاد به آن فکر می کنید.

  190. سلام منم از پسر خوشم میاد ولی نمیدونم از من خوشش میاد یا نه و با خیلی دخترا حرف میزنه و نمیتونم بهش بگم که من را دوست دارم منو میشه کمک کنید

  191. منم همینطور من هم یه پسر را دوست دارم اما نمیتونم بگم براش

  192. سلام
    زهرا خانم شما به عنوان یک دختر اگر هدفتان از ابراز علاقه به آن پسر ایجاد یک ارتباط جدی و ازدواج است باید بدانید که توصیه بر این است که دختر پیش قدم نشود و شما اگر خیلی به این ابراز علاقه اصرار دارید بهتر است مستقیم و کلامی نباشد شما می توانید به طور غیرمستقیم و با رفتارتان علاقه خود را به ایشان نشان دهید تا اگر ایشان هم به شما علاقه داشت خودش برای ابراز علاقه پیش قدم شود و اما شما اشاره کردید که این پسر با دختران زیادی صحبت می کند البته این به این معنا نیست که ایشان از روی عمد و برای خوش گذرانی چنین رفتاری دارد احتمالا ایشان ارتباط اجتماعی خیلی خوبی دارند البته برای اطمینان می توانید توجه کنید که با مردان به همین شکل رفتار می کنند یا نه به طور کلی واقعیت این است که این پسر با این سطح از روابط اجتماعی اگر واقعا به شما علاقه داشت تا به حال حتما ابراز می کرد یا به هر نحو که شده شما را متوجه می کرد پس احتمالا احساس شما یک طرفه است. شما به عنوان یک دختر باید مراقب شأن خود در محیطی که رفت و آمد دارید باشید. برای ازدواج باید پسر پیش قدم شود. اما به طور کلی تصمیم با شماست. عاقلانه تصمیم بگیرید نه احساسی.

  193. سلام من پسر که او فکر میکند من تنها دوستش هستم من دوستش دارم زیاد عاشقشم نمیتونم براش بگم من دوستش دارم منو کمک کنید

  194. میشه کمکم کنید بهش بگم دوستش دارم ممنونم

  195. منم عاشق یه پسری بودم بهش تو پیام گفتم ولی اون رابطه ای که قبلا با هام داشت بد تر شد ?????

  196. سلام زهرا عزیز
    بهتر است ابراز علاقه مستقیم و کلامی از طرف دختر نباشد اما اگر تصمیم تان جدی است ابتدا سعی کنید مدتی ارتباطتان را با این پسر بیشتر کنید فقط یک ارتباط عادی و محترمانه طی این مدت سعی کنید به طور غیر مستقیم علاقه خود را به ایشان نشان دهید تا ایشان هم توجه شان به شما بیشتر شود بعد از مدتی یا از طریق یک واسطه قابل اعتماد نظرشان را جویا شوید مثلا این واسطه می تواند از این پسر نظرش را درباره شما بپرسد بدون اینکه به او بگوید شما به آن پسر علاقمندید و نظرشان را به شما اطلاع دهد تا اگر علاقه ای به شما ندارند شما هم آسیب نبینید در غیر اینصورت اگر می خواهید حتما خودتان مستقیم به ایشان بگویید در یک فرصت مناسب و در یک محل مناسب که با او تنها هستید با ایشان صحبت کنید و علاقه و هدفتان از ایجاد رابطه را برایشان بازگو کنید و اجازه دهید مدتی به این موضوع فکر کنند اگر جوابشان منفی بود شأن خود را حفظ کنید و از او فاصله بگیرید زیرا اصرار دوباره برای شما و جایگاهتان خوب نیست.

  197. سلام لطفا کمک کنید من یکیو واقعی دوست‌ دارم اول هوس بود ولی بعد از چند ماه عشق واقعی شد درواقع ما خانواده های که از سن بلوغ که رد شد نباید مثلا مو. دست و نزدیک شویم ولی وقتی که حواسم نیست یواشکی نگام میکنه یک طوری متفاوت نگام میکنه میخواد نزیک شه در اصل بهش گفتم‌ که دوسش دارم اونم گفت منو دوست‌ داره ولی وقتی نگام میکنه من نمیدونم چکار کنم مثلا قبلنا بهتر بهم نزدیک بودیم ولی الان نه سوالم این بود که وقتی میبنیمش چه رفتار های کنم

دیدگاهتان را بنویسید