خانه / پرسش و پاسخ روابط عاطفی / چگونه تفاوت عشق و هوس را تشخیص دهیم؟ نشانه های مرد هوسباز
عشق و شهوت

چگونه تفاوت عشق و هوس را تشخیص دهیم؟ نشانه های مرد هوسباز

وقتی برای اولین بار فردی را که دوست داریم، می‌بینیم، مغز ما فوراً شروع به تولید هورمون می‌کند. ابتدا هورمون‌های جنسی استروژن و تستوسترون به خاطر نیاز بیولوژیکی تولید می‌شوند. آنچه بدن ما جذب آن می‌شود در افراد متفاوت است اما این مغز است تا به هر دلیلی تصمیم بگیرد این فرد می‌تواند شریک مناسبی برای ادامه رابطه با ما باشد.

زمانی که رابطه برقرار شد، بدن ما شروع به تولید مواد شیمیایی دیگری ازجمله دوپامین می‌کند و باعث می‌شود تا آن فرد را بیش‌ازپیش دوست بداریم به‌گونه‌ای که ترس ها را کنار گذاشته و در کنار شریک زندگی خود لخت شویم.

در لحظه عاشق شدن تمام امورات زندگی در جایگاه دوم قرار می‌گیرند. به همین دلیل است که ما خوردن غذا یا انجام دادن کارهای ضروری خود را به خاطر اینکه در کنار عشق خود باشیم، کنار می‌گذاریم. دوپامین در مغز همانند کوکائین عمل می‌کند، بنابراین ما نسبت به آن اعتیاد پیدا می‌کنیم، به‌گونه‌ای که با پایین آمدن سطح دوپامین، احساس “درد” می‌کنیم.

در این مرحله، تفاوت عشق و هوس در سطح شیمیایی آغاز می‌شود. سطح دوپامین هنگام داشتن رابطه جنسی با شریکتان کاهش می‌یابد زیرا بدن شروع به تولید اکسیتوسین می‌کند. اکسیتوسین به‌عنوان ماده شیمیایی شناخته می‌شود که هنگام شیر دادن مادر به نوزاد به‌منظور ایجاد یک رابطه عاشقانه ترشح می‌گردد. هر چه در رابطه عشق بازی بیشتری با شریک خود داشته باشیم، احتمال ایجاد وابستگی به شریک خود به خاطر تولید اکسیتوسین بیشتر است.

اکسی توسین باعث ایجاد عشق می‌شود زیرا عشق یک رابطه عاطفی در پاسخ به یک عمل فیزیکی و جنسی است. بااینکه اکسی توسین نمی‌تواند تضمین کند که شما عاشق آن فرد می‌شوید یا نه، اما این حقیقت که بدن شما ازنظر شیمیایی فکر می‌کند که شما برای انجام چنین کاری آماده هستید، یک نشانه‌ی قوی از این موضوع است که آیا احساساتی در وجود شما در حال شکل‌گیری است یا نه.

به همین دلیل برای اکثر مردم داشتن رابطه جنسی اتفاقی ( یعنی بدون آشنایی قبلی) خیلی دشوار است. آن‌ها نمی‌توانند احساساتی را برای آن فرد داشته باشند زیرا مغز و بدن انسان از طریق ترشح این هورمون‌ها به یکدیگر مرتبط می‌شود.

تشخیص عشق واقعی از هوس

هوس تنها بر جنبه‌های فیزیکی یا موارد ناملموس متمرکز است. شما شاید آن فرد را به‌خوبی نشناسید، حتی شاید چیز زیادی در مورد فرد ندانید، اما میل شدیدی نسبت به او پیدا می‌کنید. در موقع هوس، هرگونه بحث در مورد احساسات تبدیل به موضوعی ناراحت‌کننده و ناپسند می‌شود و حفظ رابطه (اگر رابطه با فردی باشد که شما واقعاً با او هستید) ممکن است به‌شدت بر روابط جنسی متکی باشد به‌گونه‌ای که گفتگوهای عمیق‌تر در این رابطه جایگاهی ندارند.

شاید این مطلب هم برایتان مفید باشد: داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج

هوس همچنان می‌تواند در شما احساس عاشق شدن ایجاد نماید اما این به خاطر همان واکنش دوپامینی است که پیش از برقراری پیوند قوی عشق رخ می‌دهد و ازنظر سطح شیمیایی تفاوتی با یکدیگر ندارند. درصورتی‌که این هوس از اشتیاق عمیق یا نیاز فیزیکی فراتر رفته باشد، پس احتمالاً عاشق شده‌اید. احساس اشتیاق شدیدی که هوس ایجاد می‌کند، کمرنگ می‌شود اما شما همچنان از داشتن رابطه فیزیکی لذت می‌برید.

عشق واقعی تعادل میان عشق بلندمدت و هوس است. شما باید نسبت به فردی که عاشقش هستید، دچار هوس شوید اما باوجود تغییرات بیولوژیکی که با افزایش سن ایجاد می‌شوند، عشق شما نسبت به آن فرد باید همچنان پایدار بماند.

از کجا بدانم که عاشق شده‌ام؟

  • شما می‌خواهید کارهای فراتری از داشتن رابطه جنسی با شریکتان انجام دهید، ازجمله وقت گذراندن با او.
  • شما می‌خواهید فرد بهتر و شایسته‌تری باشید.
  • شما بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید، با او زمان می‌گذرانید و متوجه گذر زمان نمی‌شوید.
  • شما نمی‌توانید تا آینده صبر کنید. خیلی زود برنامه‌ریزی می‌کنید و آرزوهایتان را به یکدیگر میگویید.
  • وقت گذراندن در کنار هم و صحبت کردن با یکدیگر برای شما یک احساس طبیعی است.
  • شما به دنبال امنیت، تداوم و تعهد در رابطه هستید.
  • تازگی رابطه ممکن است از بین رفته باشد اما همچنان از بودن در کنار هم لذت می‌برید.
  • به‌جای اینکه از شریکتان بت بسازید، متوجه می‌شوید که او نیز انسان است و عیب و نقص دارد.

عشق جذاب باقی می‌ماند درحالی‌که هوس با گذر کمرنگ می‌شود، حتی اگر این هوس شدید باشد. ممکن است ازنظر فیزیکی جذب فرد مقابل شوید اما اگر دلیلی از این رابطه پشتیبانی نکند، هوس درنهایت از بین می‌رود. عشق این‌گونه نیست، عشق در با گذر زمان رشد می‌کند و قوی‌تر می‌شود.

درک دشوار هوس در برابر عشق

جذابیت جنسی تا وقتی‌که ناخواسته باشد، لزوماً چیز بدی نیست. گاهی اوقات، بیولوژی ما باعث می‌شود تا کارهای احمقانه‌ای را به نام عشق انجام دهیم. اگر احساس می‌کنید که چیزی در مورد رابطه شما وجود دارد یا اینکه این رابطه بیشتر از حد پرحرارت است، پس شاید بهتر باشد گامی به عقب بردارید و بررسی کنید آیا این رابطه بر اساس عشق استوار است یا هوس بازی.

در یک رابطه ناسالم یا رابطه مسموم همچنین رابطه‌ی شما آن‌گونه که فکر می‌کنید، نیست. استفاده از حس درونی در رابطه با این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

نمونه‌های بسیاری وجود دارد که در آن زنان و مردان دیوانه‌وار عاشق هم می‌شوند اما وقتی فرد را بهتر می‌شناسند، احساس پشیمانی می‌کنند. بنابراین، شما نمی‌توانید عاشق باشید مادامی‌که این مشکل جدی باشد و شما شناخت کافی از فرد مقابل نداشته باشید.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشد: آشنایی و شناخت قبل از ازدواج

خشونت خانگی چیزی است که وارد یک رابطه می‌شود. اگر فرد در قرار اول پیش از آن‌که شما او را بشناسید، هوس باز به نظر برسد، شانس کمی برای قرار دوم وجود دارد. اکثر موقعیت‌های این‌چنینی با گذشت زمان ایجاد می‌شوند درحالی‌که سوء استفاده گر، قربانی را ایزوله کرده و از او مراقبت می‌کند تا وقتی‌که جای فراری برای فرد باقی نماند.

اگر این رفتار خشونت‌آمیز در ابتدای رابطه نشان داده شود، موفقیتی برای سوءاستفاده گر حاصل نمی‌شود. در موقعیت‌هایی که روابط بر مبنای هوس بازی و شهوت هستند، این اشتیاق شدید اغلب باعث می‌شود تا فرد هنگام مواجه با چنین موقعیتی کمتر به ندای درونی خود گوش دهد. ازآنجایی‌که هوس و شهوت بر قضاوت سایه می‌افکند، توجیه کردن این رفتار با عشق کار آسان‌تری به نظر می‌رسد. هوشیاری فوراً به شما می‌گوید که مشکلی در این رابطه وجود دارد.

شاید این مطلب هم برایتان مفید باشد: عشق بازی در دوران نامزدی

تصور غلط رایج دیگر این است که هوس یا شهوت و اعتیاد به روابط جنسی مفهوم یکسانی دارند. هوس بازی امری لحظه‌ای است و ممکن است روابط جنسی بسیاری را به همراه داشته باشد اما لزوماً اعتیاد به شمار نمی‌رود.

اعتیاد چیزی است که کنترلش دشوار است، یک نیاز و اجبار که فراتر از هوس و شهوت طبیعی است. بسیاری از معتادان به روابط جنسی احساس می‌کنند که به روابط جنسی فوری و شدید اعتیاد دارند. اخبار زیادی راجع به اعتیاد جنسی افراد مشهور و سلبرتی ها در رسانه‌ها منتشر می‌شود و ازنظر آماری، تنها 3-6 درصد از بزرگسالان در ایالات‌متحده از اعتیاد جنسی رنج می‌برند.

درحالی‌که به نظر می‌رسد این تعداد کمی است، اما اعتیاد به روابط جنسی پیامدهای جدی در زندگی افراد دارد. اعتیاد جنسی می‌تواند مخرب باشد و روابط را از بین ببرد و همچنین به خاطر بیماری‌های انتقال‌یافته از راه جنسی، چنین اعتیادی می‌تواند خطرناک باشد.

چه وقت باید برای تشخیص عشق از شهوت کمک گرفت؟

هوس بازی یا شهوت زیاد می‌تواند مشکل‌ساز باشد. هوس در حد معمول و تحت کنترل و حتی در یک رابطه، طبیعی است. مسئله این است که وقتی هوس تبدیل به مشکل ­شود، می‌تواند تمام بدن شمارا تحت کنترل بگیرد. در مورد سوءاستفاده خانگی، اغلب زمانی که قربانی متوجه­ می‌شود که گرفتار چه موقعیتی شده، کار از کار گذشته است. سوءاستفاده گر تمایل دارد قربانی را از افراد دیگر ازجمله خانواده یا دوستان، ایزوله کند.

اگر به خاطر هوس یا شهوت وارد رابطه سوءاستفاده گری شده‌اید، لازم است برای خارج شدن از چنین رابطه‌ای کمک بگیرید و مشاوره می‌تواند به بهبود رفتار هوس باز شما کمک کند.

افرادی که با اعتیاد به روابط جنسی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، حتی ممکن است تا وقتی‌که با قانون یا شریک خود دچار مشکل نشوند، این نوع اعتیاد را مشکل ندانند. هوس یا شهوت ربطی به عشق ندارد. به همین دلیل است که خیانت و اعتیاد به سکس، موقعیت‌های سخت و دشواری برای فرد به‌حساب می‌آیند.

افراد مشهور و دیگر افراد ممکن است به بهانه داشتن اعتیاد به روابط جنسی برای توجیه رفتار نامناسب خود استفاده کنند. خواه این اعتیاد جنسی باشد یا نه، هوس یا شهوت می‌تواند باعث شود تا افراد تصمیمات ضعیف با پیامدهای منفی در زندگی خود بگیرند.

هوس، فرد را به سمت هر فردی سوق می‌دهد تا بتواند با او روابط جنسی برقرار کند. هرگاه احساس کردید که گرفتار اعتیاد به روابط جنسی شده‌اید، باید کمک حرفه‌ای بگیرید زیرا این مشکل بدون درمان و مکانیسم‌های مواجه مناسب، تشدید می‌گردد.

وقتی هوس تبدیل به وسواس شود، می‌تواند یک مسئله‌ی قانونی نیز به‌حساب آید. ازآنجایی‌که هوس تنها یک درک سطحی از فرد است، ذهن ایده آلی را می‌سازد که ممکن است هیچ‌گاه در واقعیت وجود نداشته باشد. وسواس و طغیان از نشانه‌های افراد هوس باز هستند.

تفاوت عشق و هوس در زمان است. هوس یا شهوت امری لحظه‌ای است، درصورتی‌که عشق برای شکوفا شدن به زمان نیاز دارد و اغلب ما هوس را همراه با عشق احساس می‌کنیم که موجب پیچیده‌تر شدن تفاوت میان آن دو می‌شود.

معمولاً، ما در ابتدا در رابطه با یک فرد درگیر هوس می‌شویم. این امر باعث به وجود آمدن احساسات قوی و شدیدی در شروع رابطه دوستی می‌گردد که این احساسات با گذر زمان کمرنگ می‌شوند.

ازنظر بیولوژی، وقتی به سن بلوغ می‌رسیم، همه ما دچار هوس یا شهوت شده‌ایم. ممکن است آن شبیه به عشق به نظر برسد اما این بدان خاطر است که تشخیص عشق از هوس در ابتدای کار دشوار است.

درصورتی‌که با عشق یک‌طرفه مواجه هستید، هر چه سریع‌تر با آن مقابله کنید تا بتوانید به زندگی خود ادامه دهید، اما اگر فکر می‌کنید وابسته فردی شده‌اید، لازم است هر چه سریع‌تر کمک حرفه‌ای بگیرید.

هنگامی‌که به دنبال کمک می‌گردید، کار را با جستجوی مشاوره روانشناسی یا مشاوره ازدواج متخصصی که درزمینه‌ی مسائل جنسی تجربه دارند، آغاز کنید. ازآنجایی‌که درمان و مشاوره­ جنسی، یک حوزه بکر و خاص است، یافتن فردی که در چنین حوزه‌ای فعالیت دارد، می‌تواند دشوار باشد. گزینه‌های مشاوره‌ای سودمندی ازجمله سایت مشاوره باما وجود دارند چنانچه شما می‌توانید گزینه‌های خود را بر اساس تخصص محدود کنید و مطمئن شوید که از روانشناس درست برای مشکلات خود کمک می‌گیرید. کمک در دسترس است، شما فقط باید آن را بخواهید.

فرق عشق و هوس در مردان

سلام من حدود ۲ ساله دستیار یک پزشک متخصص هستم که ۳۶ سالشه منم ۳۰ سالمه. از اوایل شروع کارم حدود ۵ ماه خیلی ضایع رفتار می کرد. خیره میشد به چشمم تو نزدیک ترین حالت ممکن کنارم یا روبروم وایمیستاد از نگاهش کاملا حس نیاز و خواستن و علاقه رو حس میکردم. حتی یه وقتا چیزی بهش میدادم دستمم لمس میکرد و منم بدم نمیومد ازش. منم با لبخند جوابش میدادم و اینم بگم دختر زیبا و قد بلندی هستم و دکتره گوشیش رو هم میده دستم تو درمانگاه از مریضاش عکس بگیرم یه گوشی دیگه هم داده دست خودم ک پیج اینستاکرامش دستمه. یه بار اتفاقی بعد ۵ ماه که دیدم همش داره با رفتار تمایل نشون میده بهم تو پیج اینستاش پیامای یه دخترو که داشت چت میکرد که بهش گفت بیا واتساپ دیدم و همون لحظه سریع پاک کرد چون پیجش هم رو گوشی که دست من بود نصب بود.
هم گوشی خودش یه مدت هیچی نگفتم اصلا به رو خودم نذاشتم یه وقتا تو درمانگاه که از اتاق می رفت بیرون و گوشیش دست من بود رفتم واتساپش نگا کردم دیدم با کلی دختر دوسته براشون بوس و قلب فرستاده با همشون لاس میزده بعد تا یه ۵ ماه دیگه ک اینارو فهمیده بودم چیزی نگفتم.
اونم همچنان رفتارش با من صمیمی بود لبخند و نزدیکم وایسه و دستم لمس کنه و نگاهاش تا یه روز دیگ تحملم تمام شد بهش گفتم اسم و عکس دختره که تو اینستا دیده بودم پیاماش پاک کرده نشونش دادم گفتم تو با این رابطه ای داری گفت نه از دوستامه در حالی تو واتساپ بهش گفته بود من دلم میخواد رابطمون پایدارتر بشه و خلاصه همه دخترا رو ی ذره از پیاماشون میخوندم دیدم همه رو اسکل کرده ولی اصلا نگفتم واتساپش رو‌چک کردم گفتم فقط پیجت رو دیدم بعدش منم خیلی لجم گرفت ک دروغ میگفت فک میکرد من بچم هیچی حالیم نیست بعدش چند باری خیلی بهم توپیدیم دعوامون شد گفت تو قرار نیست تو زندگی خصوصی من دخالت کنی.
پاسخ مشاور به سوال: ” ابراز علاقه مرد هوسباز و دخترباز “
سوال خود را به طور کامل بیان نکردید. اما پاسخ شما در سوالتان کاملا مشخص است. باید به شما بگویم که در این اتفاق شما تنها نیستید. متاسفانه بسیاری از دستیاران پزشکی توسط پزشک مورد سوء استفاده عاطفی یا سوء استفاده جنسی قرار می گیرند.
اینکه یک دختر زیبا و جذاب به خاطر پست، مقام، شهرت یا پول یک مرد، نقش قربانی را برای او در رابطه بازی کند، اینکه یک دختر برای رسیدن به مردی مشهور دست به خود فریبی بزند و چشمان خود را بر روی واقعیات ببندد، نتیجه ای جز افسوس و پشیمانی به همراه نخواهد داشت.
شاید نقطه مثبت در مورد شما این است که خیلی زود متوجه شخصیت ضعیف و متزلزل این مرد شده اید. حالا این تصمیم شماست تا چگونه با این موضوع برخورد کنید.
آیا می خواهید برای رسیدن به خواسته دل خود، واقعیات را نادیده گرفته، برای اثبات حقانیت خود تلاش کنید، او را به رفتار اشتباهش متقاعد کنید و سرانجام خود را به عنوان زنی شایسته در دل این مرد جای کنید تا عاشق و شیدای شما شود؟ یا اینکه پذیرفته اید که چنین شخصی درگیر مشکلات درونی است و باید قبل از برقراری ارتباط عاطفی، این مشلات درونی اش را زیر نظر رواندرمانگر درمان کند؟
به عبارتی، شما هرگز نمی توانید نقش یک قربانی یا نقش یک دختر شایسته یا نقش یک رواندرمانگر یا نقش یک قاضی یا افسر پلیس را در برخورد با چنین شخصی بازی کنید.
این ها از مسئولیت و وظیفه شما خارج است. تنها اقدام مثبتی شما ترک اوست. شما نباید در کنار چنین فردی ادامه همکاری دهید. او نیز در نهایت روزی متوجه رفتارهای اشتباه خود خواهد شد و راه درست را پیدا خواهد کرد. متاسفانه در این مسیر، دختران زیادی قربانی هوا و هوس او خواهند شد. دخترانی که دچار خودفریبی شده و نمی توانند بین احساسات و واقعیت یکی را انتخاب کنند.
ممنون از همراهی شما

از کجا بفهمم عاشقمه یا هوسه

به‌‌دلایی‌بایه‌نفر‌وارد‌رابطه شدم و بعد کات کردم بعد چن روز بایک پسر که قبلا منو اون عین رفیق بودیم چت میکردیم کلا حس خوبی داشتم بهش ارومم میکرد بعد دیگ یه مدت گذشت تصمیم گرفتیم که باهم باشیم و خوب چن ماه گذشت پسرهمسن منه و قبلا بایه دختربوده و کات کردن و … ولی خوب وقتی که دوسه ماه تویه رابطه بودیم یروز که مست بوده به دختره پیام میده و میگ من هنوز دوستت دارم بعدش که من فهمیدم قضیه روبرام تعریف کرد ولی خوب من داغون شدم یه مدت سرد بودم ولی دیدم نمیتونم بدون اون باشم بازم مثل قبل شدیم الانم باهم خیلی خوبیم ینی کنار هم حالمون خوبه سوالایی دارم درباره ی اینکه رابطمون عشقه یا هوس و یا اینکه چطور بفهمم واقعا دوستم داره و خیانت نمیکنه

پاسخ مشاور به فرق عشق و هوس در مردان

شما چند روز پس از اتمام رابطتون با پسری چت میکردید که قبلا هم با هم دوست بودید. طی مدتی بین شما علاقه شکل میگیره و وارد رابطه میشید. بعد از گذشت چند ماه طرف مقابل شما حین مستی به شخصی که قبلا باهاش رابطه داشته پیام میده و میگه که هنوز دوستش داره. شما از این مسئله با خبر میشید و حالا نگرانید که آیا واقعا بین شما علاقه وجود داره؟ باید نگران این اتفاق باشید؟ و یا امکان داره که ایشون به شما خیانت کنه؟
نگرانی های شما کاملا به جا و قابل درکه. شما برای رسیدن به پاسخ سوالاتتون باید نکاتی رو مورد نظر داشته باشید.
اولین مورد این هستش که درسته که ایشون حین مستی چنین حرفی رو به کسی که قبلا باهاش رابطه داشته زده اما همین مسئله میتونه نشون دهنده این باشه که هنوز هم ایشون در ذهنش درگیری های حل نشده ای در مورد این مسئله داره. بنابراین باید سعی کنید که در مورد این مسئله با هم صحبت کنید و سعی کنید متوجه بشید که چه مسائل حل نشده ای هنوز در ذهن ایشون وجود داره؟ آیا ایشون هنوز هم به فردی که قبلا باهاش رابطه داشته علاقه داره؟
به هر جهت رسیدن به جواب این سوالات میتونه سخت باشه چرا که احتمال کمی وجود داره که طرف مقابل حتی اگر علاقه به فرد قبلی داشته باشه صادقانه و مستقیم این حرف رو بیان کنه.
البته شما میتونید که از مشاور کمک بگیرید. در چنین مواردی مشاور نقش واسطه رو بازی میکنه و قطعا اگر مسئله ای وجود داشته باشه طرف مقابلتون راحت تر میتونه اون مسئله رو با مشاور مطرح کنه.
نکته بعدی مربوط به خود شما میشه. در چنین شرایطه که هنوز به اطمینان خاطر نرسیدید باید با نگاهی منطقی و گام های آهسته در رابطه پیش برید. اگر خودتون رو در رابطه بی محابا غرق وابستگی کنید به احتمال زیاد با کوچک ترین لغزشی آسیب خواهید دید. ولی اگر با نگاهی باز و منطقی به مسائل در رابطه گام بردارید با گذشت زمان اعتماد بیشتری کسب خواهید کرد و میتونید به صورت امن و مطمئنی در رابطه قدم بردارید و مطمئن بشید که مسئله ای برای نگرانی وجود نداره.
بنابراین برای کشف عشق یا هوس عجله نباید کرد. تنها باید هوشیار بود و به مرور هر آنچه که درسته اتفاق خواهد افتاد.
ما باید در کنار آگاهی و مراقب بودن از لحظه لذت ببریم. اینطوری آسیب کمتری از حوادث احتمالی خواهیم دید.
بنابراین سعی کنید در مورد افکار و نگرانی هاتون گفت و گو کنید چرا که رفتار طرف مقابلتون به احتمال زیاد علتی داشته؛ در صورت لزوم از مشاور یا روان شناس کمک بگیرید؛ و در رابطه تا زمانی که شک هاتون برطرف بشه آگاهانه و آروم آروم گام بردارید تا دچار صدمه و یا آسیب نشید.
در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.
کوشا کوچک آملی
کارشناس مشاوره باما
مطالب مفید:

6 دیدگاه

  1. سلام من با یه پسری دوسال و نیمه دوستم تو این دوسال و نیم سه بار از هم جداشدیم ولی باز باهم برگشتیم قصدمون ازدواج هست ولی تا بحال همو ندیدیم چون ک قبلا شهرامون دور بود الانم ک من استانبولم اون ایران و اون امروز یکم راجب رابطه جنسی صحبت کرد…. درصورتی ک تو این دوسال و نیم اصلن از این حرفا نمیزد ولی خب الان…. انتظار داره همراهی‌ش کنم و….

  2. من مدتی هست با کسی برای اشنایی ازدواج وارد رابطه شدم. من مدتی هست با کسی برای اشنایی ازدواج وارد رابطه شدم و الان نزدیک دوماه از این داستان میگذره و جدیدا ایشون به این اصرار دارن چرا با من راحت نیستی و مسائل جنسی و حرفای اینجوری رو با خجالت میگی و راحت بیان نمیکنی و الان جدیدا میکه تو چه کاری برای من مگ میکنی من سکس چت میخام و الان احساساتی بهم دست داده ولی تو کاری برام نمیکنی و من الان دچار این حس شدم که حس علاقه ی واقعی ای وجود نداشته باشه و هوس باشه بیشتر و واقعا نمیدونم چیکار باید بکنم منم در رایطه با درخواست ایشون گفتم از تو بعیده این حرف و الان قهر کردن و کفتن به شوخی میرم سراغ یکی دیکه اصلا و الان قهر کردن و معتقدن من کاری براظ نمیکنم و بهم گفتن تو ک هیچی من هیچ فکری و حسابی دیگه روت ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید

  3. مردی ک در عرض چند روز خیلی باهات راحت میشه و ابراز احساسات میکنه ،آیا واقعا مارو دوست داره یا از رو هوس است؟ شخصی ب قصد ازدواج جلو اومده و سه جلسه ای همو دیدیم و بعد از این دیدار باهام راحت شده و ابراز احساسات از همه جهت میکنه مثل کسی ک انگار خیلی وقته میشناسمش ،خودش میگه از رو دوست داشتنه و دنبال هوس نیست،حالا میخوام بدونم راست میگه یا فقط هوسی بیش نیست

  4. سلام وقت بخیر شوهرم هوس بازه دوست داره هرروز باریکی در ارتباط باشه من ازاین وضع خیلی خسته شدم حتی ازم پول قایم می‌کنه خیلی هم دروغ میگه ما سه تا بچه داریم چندباره قصد خودکشی داشتم بخاطراین مسئله شوهرم توروخدا راهنماییم کنید نمیدونم چیکار کنم که شوهرم ازاین کاراش دست برداره. مثل یه ده رو پیش تو صندوق ماشین گوشی پیداکردم توش چندتا شماره ی خانم بود شماره ی یکی دوتاازهمکاراش بود شماره ی یه خانمی هم بود که من خیلی وقته بهشون شک کردم که باهمسرم درارتباطه ولی بازم انکار کرد بااینکه من حتی دیدم چندبار تماس گرفته هرتماسش هم ۱۱ دقیقه باهاش صحبت کرده ولی بازم انکار کرد. چندباره دخترم بهم میگه مامان طلاقتو ازش بگیر ولی موندم نمیدونم چیکارکنم تحمل دوریه بچهاموندارم می‌دونم دق میکنم میمیرم

  5. سلام خوبین ببخشید بنده مطلقه هستم یه آقای که رئیس کاروان تور زیارتی هست به بنده درخواست صیغه موفقت کرده که بنده راضی به این صیغه نیستم اون آقا صیغه موفقت میخواد ببره رايگان کربلا بیاره به مدت یه هفته اگه من صیغه نشم همینجوری برم زیارت آیا درسته زیارتم یا نه. من نمیخوام صیغه بشم همینجوری میخوام برم کربلا یا زیارت من درست هست یا اشتباه من خودم طلاق گرفتم یه پسر 14ساله هم دارم

  6. سلام و وقت بخیر من تو یه موسسه فرهنگی که طلاق و دلایل اون رو بررسی می کنه فعالیت دارم. مدیر موسسه یه اقای حدودا 50 ساله هست که مشاوره هم می دن یک بار که برای برادرم می خواستیم بریم خواستگاری از ایشون مشاوره گرفتم و اون موقع در باره مسایل جنسی هم صحبت کردنند و خب اون موقع برام. خیلی ازار دهنده نبود چون فکر می کردم دارن کمکم می کنند بالاخره مشاوره دارن و قضییه ازدواج برادرم منتفی شد .حالا مشکل من اینه که این اقا بعد ابن موضوع هر وقت منو می بینه یه جوری صحبت رو به مسایل جنسی می کشونه و خیلی راحت با یه عذر خواهی و بیان اینکه من هیچ قصدی ندارم درباره بدن خانما نظر می ده.عذر می خوام از مثالی که می زنم مثلا می گه برای اقایون برجستگی جذابه و اگه خانما طوری راه برن که تکون بخوره اصلا نمی تونن در برابرش مقاومت کنن و مثال های ایچنینی. من احساسم اینکه که ایشون نگاه جنسی نسبت به من دارن بااینکه من خیلی باحجابم و به شدید نگام رو کنترل می کنم سوال بنده اینکه ایا من درست فکر می کنم اگر اینطوری من دیگه اونجا نرم چون پولی هم دریافت نمی کنم و خدماتی که ارائه می دم با نیت خیر خواهانه است .که اگر فکرم درست باشه اصلا نیازی به فعالیت در اونجا نیس.در صمن من مجردم 39 سالمه

دیدگاهتان را بنویسید