خانه / پرسش و پاسخ روابط عاطفی / در برابر بی توجهی دوست پسرم چه کنم؟ نشانه های سرد شدن مرد از زن
سرد شدن رابطه

در برابر بی توجهی دوست پسرم چه کنم؟ نشانه های سرد شدن مرد از زن

علت فاصله گرفتن پسر از دختر

گاهی اوقات شما با شخص جدیدی ملاقات می‌کنید و همه‌چیز عالی پیش می‌رود، اما بعد از مدت کوتاهی و در کمال تعجب، همه‌چیز خراب می‌شود. درواقع این سرد شدن رابطه یک تجربه‌ی رایج و معمول است. اگر بیشتر وقت خود را با شخصی می‌گذرانید که علاقه خود را از دست داده است، باید به بگویم که شما تنها نیستید. اصطلاحاتی مانند بی محلی کردن و غیب شدن برای توضیح این تجربه ابداع شده‌اند. فهرست زیر دلایلی را برای از دست دادن علاقه و پیشنهاد‌هایی برای جلوگیری از سرد شدن رابطه ارائه می‌دهد.

سرد شدن مرد به دلیل اعتماد به نفس پایین

یکی از رایج ترین دلایل سرد شدن رابطه این است فردی که قرار است با او دیدار کنید اعتماد به نفس پایینی دارد. اعتماد به نفس نقش به سزایی در حفظ رابطه عاشقانه دارد. شخصی را در نظر بگیرید که ازنظر جسمی جذابیت چندانی ندارد، اما به‌راحتی می‌تواند دوستان زیادی پیدا کند. هرکدام از ما حداقل یک نفر با این خصوصیات را می‌شناسیم. دلیل این‌که آن‌ها بسیار خوب عمل می‌کنند این است که افراد را با استفاده از اعتماد به نفس بالا به سمت خود جذب می‌کنند. تزلزل ممکن است از همان ابتدا قابل‌تشخیص نباشد، به همین دلیل است که دو نفر قبل از اینکه یک نفر علاقه خود را از دست بدهد می‌توانند چند بار با هم بیرون بروند.

مطالب مرتبط: کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد

در این خصوص چه‌کاری می‌توانید انجام بدهید؟ اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. عزت نفس بالا ناشی از داشتن احساس با ارزشی نسبت به خود است. از خود بپرسید که می‌خواهید کدام قسمت از زندگی خود را بهبود ببخشید؟ اگر از اندام خود احساس نارضایتی می‌کنید، تناسب اندام را در اولویت قرار دهید. اگر نسبت به شغل خود احساس نارضایتی دارید، در دوره‌هایی ثبت‌نام کنید که مهارت‌های شمارا در حرفه موردنظر تقویت کند. حتی تلاش برای رسیدن به آن اهداف باعث افزایش اعتماد به نفس شما می‌شود. به خاطر داشته باشید، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که نتوانید تغییر دهید. در این صورت، با موارد انعطاف‌پذیر مقابله کنید و مواردی را که تحت کنترل شما نیست بپذیرید.

نیاز به توجه علت سرد شدن مرد از زن

بعضی از افراد به‌شدت به دنبال برقراری رابطه هستند. آن‌ها به‌خودی‌خود ناراضی هستند و آرزو می‌کنند تا زندگی خود را با شخص دیگری سپری کنند. قرارهای دونفره‌ی این افراد به‌سرعت کیفیتش کاهش یافته و خراب می‌شود.

اما بالعکس، افراد با تجربه و دارای اعتماد به نفس بالا، به‌راحتی با تنهایی خود کنار می‌آیند. آن‌ها برای احساس کامل بودن به یک شریک یا دوست نیاز ندارند.

در این مورد چه‌کاری می‌توانید انجام دهید؟ اگر در چنین شرایطی قرار گرفتید، با این ایده که تا آخر عمر مجرد بمانید کنار بیایید. هنگامی‌که با این فکر کنار آمدید و احساس راحتی کردید برای یک رابطه سالم آماده هستید. در ابتدا پذیرش این احتمال ممکن است دشوار باشد، اما شمارا مجبور می‌کند تا در مورد فردی که می‌خواهید به‌عنوان یک همدم و دوست وارد زندگی خود کنید، تأمل‌کنید. سپس، وقتی زمان مناسب فرارسید، آن فرد خاص وارد زندگی شما می‌شود و به آنچه شما هستید اضافه می‌کند، نه اینکه شمارا کامل کند.

دلیل سرد شدن مرد از زن در رابطه دوستی

اگر هیچ‌یک از موارد بالا در مورد علت سرد شدن رابطه شما صدق نمی‌کند، می‌توان گفت که شاید شریک زندگی شما علاقه خود را به علت زمان‌بندی نامناسب از دست داده است. ما هیچ راهی برای دانستن آنچه در زندگی کسی اتفاق می‌افتد نداریم؛ ممکن است که او با شخص دیگری رابطه داشته باشد، شاید هنوز هم از طرف مقابل طرد می‌شود و این فهرست همچنان ادامه دارد و ادامه می‌یابد. عبارت “این من نیستم، تو هستی” در اینجا اعمال می‌شود. شما از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید، به تنهایی کاملاً خوشحال هستید و آن فرد می‌تواند در زندگی شما حضور داشته باشد، اما اگر حضور نداشته باشد نیز اهمیتی ندارد.

علت سرد شدن ناگهانی مردان

گاهی اوقات هر دو نفر در شرایط خوبی قرار دارند و آماده شروع رابطه دوستی هستند، اما بعد از یک شروع گرم و پرشور، اشتیاقشان از بین می‌رود. چه چیزی در سرد شدن رابطه اشتباه پیش رفته است؟ این سرد شدن در رابطه ممکن است زمانی رخ دهد که یک رابطه خیلی سریع شتاب بگیرد و جایی برای سقوط نداشته باشد. جذابیت ظاهری که دو نفر را به هم نزدیک می‌کند، غالباً آن‌قدر شدید است که طرفین می‌خواهند تمام‌وقت خود را با هم بگذرانند و هنگامی‌که از هم جدا باشند، دائماً در حال ارسال پیام کوتاه هستند و با وسواس در مورد یکدیگر فکر می‌کنند. اگرچه این می‌تواند سرگرم‌کننده و هیجان انگیز باشد، اما این خطر را به وجود می‌آورد که رابطه دوام نیاورد.

 جلوگیری از سرد شدن رابطه دوستی

در خصوص جلوگیری از سرد شدن رابطه چه‌کار می‌توانید بکنید؟ با موارد غیر قابل توضیح کنار بیایید. شما نمی‌توانید همه‌چیز را درک کنید؛ برخی از وقایع زندگی رمز و راز است. ایمان داشته باشید اگر قرار باشد رابطه‌ای برقرار شود، وقتی زمان مناسب برای هر دو نفر فرا رسد رابطه ایجاد خواهد شد. در این میان، مشغول انجام کارهایی برای خود باشید، مانند پیروی از یک رژیم غذایی سالم، ورزش منظم، گذراندن وقت با خانواده و دوستان و آماده بودن برای دریافت تمام تجربیات مثبتی که زندگی برای شما در نظر گرفته است.

درباره سرد شدن رابطه چه‌کاری را می‌توانید انجام دهید؟ در مورد پیشرفت یک رابطه، آگاهانه رفتار کنید. حتی وقتی‌که شما یک رابطه جدید را شروع می‌کنید و همه‌چیز عالی پیش می‌رود، بایستی تعادل را حفظ کنید؛ زیرا این کار بسیار مهم است. هنگام وارد شدن به یک رابطه جدید، از افراد مهم یا زندگی خود غافل نشوید. همچنین، برای ایجاد دوستی در روابط جدیدتان اقدام کنید. یک رابطه پایدار و شاد همواره با تعادل و اشتیاق همراه‌ است. شما می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که ارزش‌های شما و شریک زندگی‌تان از یک رابطه ی ناشی از جذابیت‌های فیزیکی فراتر است.

اگر همه نشانه های سرد شدن مردان که در بالا اشاره شد را مطالعه کردید و هنوز هم به شما بی محلی می‌کنند یا سعی می‌کنند که شمارا از سر باز کنند، اصلاً نگران نباشید. همان‌طور که در بالا گفته شد، شما هرگز مردم و شرایطشان را درک نخواهید کرد. شخصی که شمارا در اولویت زندگی‌اش قرار نمی‌دهد، ارزش وقت و تلاش شمارا ندارد، بنابراین خود را درگیر او نکنید. ذهنتان را آزاد نگه‌دارید، روی خودتان کار کنید و ایمان داشته باشید که شما دقیقاً در جایی قرار دارید که باید باشید.

وقتی دوست پسرم بی محلی میکنه چیکار کنم؟ 

سلام من مدت دو ماه با مردی در ارتباط هستم این چند روز اخیر ایشون تماس‌هاش با من کم شده و قراری هم برای دیدن هم نگذاشته. من به ایشون گفتم که با این تفاسیر من تصمیم گرفتم که نباشم در این رابطه اما ایشون گفتن ک نه اینکار رو نکن من فقط از لحاظ روحی یکم خسته ام چند روزی به من فرصت بده و بزار تو حال خودم باشم خودم باهات تماس میگیرم و صحبت میکنم ولی باهام خداحافظی نکن.
‌شروع کننده رابطه ایشون بود و گفتن نزدیک یکسال هست ک من به شما علاقه دارم ولی نمیتونستم عنوان کنم تا الان گفتم بهت (چون یک رابطه همکاری داریم از دو شرکت مجزا) و اینکه خیلی خوش برخورد بود و خیلی پرانگیزه و حس خوبی بهم منتقل کرد این اواخر رفتارشون عوض شد که من برام خیلی جای تعجب داشت.
الان من باید چیکار کنم باید صبر کنم ببینم ایشون منظورشون از این رفتار چی بوده یا اینکه این آدم مناسب من نیست و باید باهاش خداحافظی کنم؟ در ضمن هر دو 33 ساله هستیم و مجرد.

پاسخ مشاور به پرسش ” نشانه های سرد شدن مردان “

سرد شدن مرد در رابطه میتونه ناشی از دلایل مختلفی باشه که شما باید درستی هر کدوم از دلایل رو با توجه به رابطه خودتون بررسی کنید و سپس با توجه به برداشتی که داشتید برخورد مناسبی رو با ایشون در مورد این مسئله در پیش بگیرید.
یکی از دلایل سرد شدن مرد در رابطه میتونه پیشمانی از رابطه باشه. گاهی اوقات قبل از شروع رابطه افراد تصوراتی از فرد مقابلشون دارند که بعد از وارد شدن به رابطه متوجه میشن که اون تصورات مطابق واقعیت نبوده و ساخته تصوراتشون بوده. به همین علت کم کم فاصله میگیرن و سعی میکنند که خودشون رو از رابطه خارج کنند‌.
گاهی اوقات افراد مشغله هایی براشون پیش میاد که حواس و توجه اون ها رو از رابطه منحرف میکنه. مثل مشغله های کاری یا خانوادگی‌. در این موارد بعد از برطرف شدن اون مشغله فرد توجه خودش رو به رابطه برمیگردونه. این افراد به صورت کمال گرایانه ای سعی میکنند اگر هستند به طور کامل ذهنشون متمرکز بر رابطه باشه به همین علت امکان داره که ایشون هم منتظر باشند که مشکلشون برطرف بشه و بعد به رابطه برگردند.
کارهایی که شما به عنوان فرد متقابل میتونید انجام بدید یکیش صبر هست‌. گاهی اوقات افراد فقط به مقداری زمان نیاز دارند تا بتونند کنترل اوضاع رو مجددا در دست بگیرند تا به رابطه برگردند. بنابراین شما هم به عنوان یک همراه میتونید برای ایشون صبر کنید.

نحوه برخورد با دوست پسر بی توجه

در مقابل باید این نکته رو هم در نظر داشته باشید که این صبر کردن نباید از شما یک قربانی یا یک فرد بی تکلیف بسازه. شما باید با ایشون صحبت کنید و توافق کنید که به چه مقدار زمان برای برگشت به رابطه نیاز داره. همچنین شما میتونید خودتون رو به عنوان همراه به ایشون معرفی کنید و به گونه ای حامی عاطفی ایشون در مقابل شرایطی که دارند بشید. امکان داره که با اینکار از فاصله گرفتن منصرف بشه و نزدیک بودن به شما رو ترجیح بده.
بنابراین صبر کردن توصیه میشه اما بعد از اینکه مطمئن شدید که ایشون واقعا مشکلی دارند و بخاطر سردی نیست‌؛ و این صبر کردن باید حدودی داشته باشه تا موجب آسیب به خودتون نشه. شما باید قبل از هر چیزی به دنبال حفظ سلامت روانی خودتون باشید و ظرفیت های خودتون رو ارزیابی کنید.
در تمامی مراحل زندگی پیروز و موفق باشید.

کوشا کوچک آملی
کارشناس مشاوره باما

مشاوره ازدواج رایگان

دوست پسرم باهام سرد شده و بی توجهی میکنه

سلام وقت بخیر .من با یک آقایی آشنا شدم .البته یه سال با هم دوست بودیم بخاطر مسائلی جدا شدیم .و بعد از یک سال و نیم دوباره بهم پیام داد.وقتی ب ایشون پیام میدم یک یا دوساعت طول میکشه تا جواب بده. کار هم نداره ک بگم بخاطر کار نمیتونه و وقت نداره.وقتی بهش میگم چرا انقد دیر جواب میدی و سردی همیشه میگه کار داشتم و سرد نیستم .من اخلاقم همینه .من کمک مالی ب این آقا می‌کنم.تو هر مشکلی کنارش بودم .اما ایشون نه.زمانی احتیاج ب کمک داشته باشه سریع جوابمو میده و حرف میزنه .این موضوع منو خیلی ناراحت میکنه و نمیتونم بهشون بگم .خسته شدم از این رابطه .نمیدونم چجوری و چی بهش بگم ک این رابطه رو تموم کنم .ممنون میشم راهنماییم کنید

دوست پسرم بهم اهمیت نمیده

من حدود سه ماهه با یه پسر رابطه دارم  اون پیشقدم بوده و میگه ک خیلییییی زیاد منو میخواد و قصدش ازدواجه اما جدیدا رفتارایی ازش میبینم ک کمی منو دلسرد کرده،اولا اینطور نبود ولی الان کمی به من بی توجه شده کارش از من مهمتره و بهشم میگم ،میگه من هیچوقت سرد نمیشم من عشقم همیشه پابر جاست،چند بار میخواستم همه چیو تا چند سال بعد تموم کنم که نزاشته،حالا شما میگید من چیکار کنم؟

پاسخ مشاور به سوال ” بی محلی و بی توجهی دوست پسر”

اینکه برای دوست شدن با یک پسر شرط ازداوج بگذارید هرگز ایده صحیحی نیست. این طرز فکر “پسری که قصد ازدواج دارد حتما یک انتخاب مناسب برای ازدواج است نیز تفکر اشتباهی است.
شما متاسفانه طرز فکر اشتباهی نسبت به رابطه با پسر و آشنایی قبل از ازدواج دارید. هدف از دوستی باید شناخت دو طرف نسبت به هم از طریق ارتباط صحیح و سالم باشد. یعنی هر دو این حق را برای خود محترم بدانند تا برای مدت زمان مشخصی در این دوران آشنایی و شناخت قبل از ازدواج نسبت به هم شناخت صحیحی پیدا کنند.
همچنین در دوران دوستی قبل از ازدواج این حق برای هر یک از پسر و دختر محفوظ است تا در صورتیکه در اثر شناخت، بنا بر هر دلیلی نسبت به ازدواج با طرف مقابل دلسرد شد بتواند این احساس را بیان کنند و به رابطه پایان دهد.
بنابراین هر دوستی الزاما نباید به ازدواج ختم شود. هدف از دوستی و آشنایی هم در واقع همین شناخت صحیح دو طرف نسبت به هم است تا از یک ازدواج اشتباه پیشگیری شود.
متاسفانه بسیاری از دختر و پسرها در دوران آشنایی قبل از ازدواج رابطه عاشقانه ایجاد می کنند. این وابستگی عاطفی شرایط ایجاد یک ازدواج منطقی را دشوار می کند.
بنابراین در این دوران بهتر است تا دختر و پسر به دور از احساسات، بر روی دانستنی های قبل از ازدواج تمرکز کنند تا یک ازدواج موفق را در کنار همسر خود تجربه کنند.

منبع: www.psychologytoday.com

160 دیدگاه

  1. ببخشین من با یک پسری حدود ۹ ماه در ارتباطم برای ازدواج اوایل خیلی من رو دوست داشت خودش پیام میداد زنگ میزد تا جایی که یه دیقه دیر پیام میدادم ناراحت میشد ولی الان یه مدتیه از وقتی مطمئن شده من کامل دوسش دارم الان رفتارش عوض شده جواب پیامم رودنمیده. کات نکردیم ولی خیلی سرد شده

    • پسرا دل یه دختر رو که به دست بیارین بعدش سرد میشن
      از اون به بعدش مونده به دختر که چطوری نگهش داره

    • آویزون نباش ۰ تونم پیام نده ۰ خلایق هر چه لایق ۰ اون باید بیاد سمت تو نه تو

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      سرد شدن رابطه عوامل مختلف دارد. شاید در این مدت همدیگر را بیشتر شناختید و دیگر تمایل زیادی به ادامه رابطه ندارند. ممکن است ذهنشان درگیر کار دیگری باشد.
      در شش ماه اول عشق را با شور و حرارت زیاد حس می کنید. در ۶ ماه اول هورمون عشق یا اکسی توسین ترشح می شود که مثل کوکائین عمل می کند. دو طرف فقط خوبی های همدیگر را می بینند و فقط همدیگر را دوست دارند. بعد از شش ماه که میزان هورمون عشق فروکش می کند، چشم هر دو طرف باز می شود. بیشتر همدیگر را می شناسند و به جوانب دیگر زندگی هم می پردازند.
      البته یک مسئله دیگر هم وجود دارد امکان دارد طرف ویژگی هایی از اختلال شخصیت خودشیفته، یا ضد اجتماعی داشته باشد. اول طرف را با زبان بازی خوب جذب می کند، حتی برای طرف مقابل هزینه آنچنانی می کند، لباس های گران قیمت، هدایای گران قیمت، رستوران های شیک، ابراز عشق و علاقه شدید، اما به محضی که متوجه شد طرف را مجذوب خودش کرده از رابطه سرد شده یا کلا رابطه را قطع می کند.
      پس سعی کنید خودتان و طرف مقابل را بیشتر بشناسید. از این فرصت درس بگیرید برای انتخاب یک ازدواج مناسب.

    • بیخیالش شو

  2. سلام چرا شخص احساسیم دیگه مثل روزای اول عاشقانه حرف نمیزنه مثل اوایل بهم زنگ نمیزنه همش من زنگ میزنم بهش هم میگم میگه نمی‌زنم یوقت کسی کنارته نمیتونی حرف بزنی

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      در یک رابطه دوستانه دو طرف همدیگر را دوست دارند. به همدیگر احترام می گذارند. همان طور که هستند همدیگر را می پذیرند. به همدیگر اعتماد دارند و در کنار هم احساس آرامش می کنند. به استقلال و هویت همدیگر احترام می گذارند. در کنار هم می توانند آزادانه از احساسات و نیازهای درونی خودشان بگویند. برای همدیگر قوانین و محدودیت دارند. به ارزش های همدیگر احترام می گذارند. در کنار هم زمان هایی را با هم به تفریح و سرگرمی می گذرانند.‌
      وقتی هیچکدام از نیازها در رابطه برطرف نشود، آن رابطه را پایان یافته تلقی کنید.

  3. دوس پسرم نه بیرون میره باهام نه ماه به ماه میبینیم همو نه تلفنی حرف میزنیم و نه هیچی فقط صبح بخیر میگه و تا شب ده تا پیام میده و تمام

  4. من دیروز با یه آقا پسر برای بار اول قرار گذاشتم و اینکه اون به من گفت چرا من اصن باهاش رابطه عاطفی ندارم منم گفتم نمی‌دونم منظورش چیه گفت مثلاً دستمو بگیر که منم گفتم نه نمیشه گفت خب کلامی چی منم گفتم منظورش و متوجه نمیشم انگار بهش برخورد من ازش تقریباً خوشم اومده ولی از وقتی جدا شدیم هیچ اثری ازش نیست یعنی از من خوشش نیومده ؟؟؟ممکنه بیاد سراغم یا کلاً باید بی خیالش بشم

  5. من در رابطه ای هستم و طرف رابطه من که مردی مغرور هست رفتارش سرد شده. باید چکار کنم و چگونه رفتار کنم؟ من خسته شدم هرچندوقت یکبار همینطور میشه. گاهی ناراحتم میکنه گاهی خوشحال گاهی هست گاهی نیست

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      شما خودتان را درگیر شخصی نکنید که ثبات نداد، آدم سالم اینگونه رفتار نمی کند. به خودتان احترام بگذارید و از رابطه بیرون بیایید.

    • مث خودش رفتار کن مطمن شو جواب میده فقد اسرار نکن ب هیچ وجه اهمیت نده بهش یه چند مدت مطمن ک میاد سراغت

  6. چرا باهام سرد شده ولی میگه دوست دارم؟دو ماهه که باهام دوستیم میگه خیلی دوست دارم ولی احساس میکنم باهام سرد شده. خیلی بهم گیر میدادی ولی الان میگه برو هرکاری میخوابن به من ربطی نداره

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      هم رفتار گیر دادن یعنی کنترل گری رفتار خطرناکی هست و هم بی مسئولیتی پس مواظب خودتان باشید.

    • سلام کلا دخترا خیلی زودتر وابست میشن و همه چیزو جدی میگیرن ولی پسرا دنبال تامین احساسات و غرایض خودشون هستن

  7. ایا تماس های زیاد با دوست پسرن باعث سرد شدن رابطمون میشه

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      تماس زیاد به هر شکل یعنی اینکه شما خیلی محتاج هستید. این رفتارها هم به جای اینکه باعث نزدیکی شوند، طرف مقابل را خسته کرده و باعث سرد شدن رابطه می شود. هر چیز حد تعادلش خوب است.‌

  8. من یه دختر ۲۰ساله هستم .چند مدتیه با یه نفر به قصد ازدواج صحبت کردم برای شناخت بیشتر با ایشون رفت و آمد کردیم در حد چند جلسه ای و خانواده ها هم در جریان بودند و خانواده ها هم همدیگرو دیدند امروز به من پیام دادند که اصلا آدم ازدواج نیستند و نمیتونند منو خوشبخت کنند و چنین صحبتهایی .در حالی که تا دیروز ظهر خوب بودند و صحبت میکردند حتی امروز صبح مادرشون به من پیام دادند و احوال پرسی کردند و به مادرمم پیام دادند و جویای حال خانواده شدند ولی پسرشون امروز عصر این شکلی به من گفتند .منم تقریبا اکثر فامیل خودم و خودشون از موضوع ازدواج مطلع شده بودند الان حالم بده و نمی‌دونم چیکار کنم چه جوابی به پسر بدم یا اینکه به خانواده آسون اطلاع بدم یانه؟!الان که نشد به اقوام چی بگم ؟

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      برای هر کسی از این اتفاقات می افتد. شما هم آرامش خودتان را بپذیرید، با این موضوع کنار بیایید و نگران حرف دیگران هم نباشید. می توانید بگویید مناسب هم نبودیم و ادامه ندادیم.

  9. خواهرم به طور ناگهانی شوهرش نسبت بهش سرد شده و نمیره مشاوره که درمان بشه نمی‌دونیم چه راه حلی به کار ببریم تا با رضایت خودش بره مشاوره. بعدم از اول زنذگیشون مشکل و ناراحتی و سختی بودع اما عشق بهم داشتن اما الان عشقشون کم شده و شوهرش میگه من دیگه توانایی ندارم و می‌خوام تنها زنذگی کنم.یه بچه هم دارن.الان موندیم چکار کنیم هرچیم پیش هم باشن بحثشون میشه

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      هیچ رابطه ای به شکل ناگهانی سرد نمی شود. این اتفاق در طول زمان می افتد، دو طرف نسبت به نیازهای همدیگر بی توجهی می کنند و کم کم رابطه به این شکل در می آید. اینکه ایشان نسبت به فرزند خودش هم احساس مسئولیت نداشته باشد باید به شخصیت ایشان شک کرد.
      یا اینکه ایشان برای دوره ای دچار افسردگی و ….شدند. پس با کمک خانواده ها باید از خدمات تخصصی بهره مند گردند.

  10. سلام من ی دختر ۲۳ساله ام می خوام بدونم دلیل تغییر رفتار وسرد شدن یک نفر چیه آیا اگه منم باهاش سرد بشم و بی محلی کنم درست میشه رفتارش یا ن برعکس لطفاً راهنمایی ام کنید

  11. من مدتی هست که با یه پسری در ارتباطم رابطه خیلی خوبی داشتیم. تا سه هفته اول خوب بودیم اما یک هفته میشه که با من سرد شده. اصلا نمی‌دونم چرا اینجوری شد با اینکه ما هنوز یک ماه شده رل هستیم

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      مراقب خودتان باشید، اینکه ایشان ممکن است مشکل شخصیتی داشته باشد یا شما زیادی به ایشان چسبیده اید و ایشان سرد شدند. پس هم شما و هم ایشان باید خیلی دقیق خود را بشناسید برای رابطه بعدی خودتان ، اشتباهات خود را تکرار نکنید.

  12. من و پسر که دوس اش دارم هشت ماه که هم را میشناسیم فقط دو ماه باهم بودیم یه رابطه فوق العاده را تجربه کردیم اما بعد دو ماه ازم جدا شد و رابطه ما در حد سلام خوبی ماند واقعا نمیفهمم چرا چرا میفهمم چرا اما خواستم نظر شما ها را هم داشته باشم ممنون

  13. چرامردابعدازمدتی سردمیشن؟ سلام …من یه دخترمجردم که ۲۴سالمه ومدتیه که با یه پسر هم سن خودم دوستم الان هفت ماهه باهمیم ولی حس میکنم دیگه مثل روزاول دوسم نداره

  14. سلام خسته نباشید ممنون از مشاورتون ببخشید من یه سوالی دیگه داشتم این آقایی که من باهاشون وارد رابطه شدم الانم دوماهه از رابطمون میگذره چند روزیه خیلی کم تماس میگیره البته من میدونم مشکلات داره سرکار میره بخاطر همین چسبندگی ندارم یعنی بهش نمیگم چرا کم شده ارتباطتت اما خودش بعضی موقعها اعتراض میکنه آخه من پیامم میدم ۱ روز بعدش جواب میده ولی بازم اعتراض داره بنظرتون من چه واکنشی نشون بدم من واقعا بخاطر مشکلاتش بهش پیام نمیدم بهشم میگم ولی زنگ میزنیمم سریع قطع میکنه خب یعنی کار داره دیگه

  15. سلام.خسته نباشد شوهر من خیلی بامن سرد شدن و اصلا رفتار اخلاق خوبی ندارن میخاستم کمکم کنید دلیلشو بفهمم

  16. سلام ببخشید من تقریبا ۳ ساله با پسرخالم دوستم اول اون به من درخواست دوستی داد منم چون دوسش داشتم قبول کردم باهم دوست شدیم خیلی خوب بود رابطمون نمیدونم چرا یکدفعه سرد شده بهش پیام میدم زنگ میزنم ولی جواب نمیده لطفا راهنماییم کنید

  17. با یک پسر دوسال کوچیک تر از خودم دوماه بود ک دوست شدم خیلی دوسش دارم خیلی دوستم داره حرفی در مورد فرستادن عکسهای بد نمیزه یک سری چیز هایی رو از خودش میگه مثلا ایلتس داره و اینا و… ک نمیدونم باورش کنم یا ن البته باهاش ک حرف میزدم میفهمیدم خیلی بود بلده قضیه مون لو رفت پیش مامانم با این قضیه اوکی نیست و حرفای بدی ب اون پسر زد ک نمیدونم چی گفت ولی حالش خیلی بد شده امروز ک ب زور باهاش چت میکردم

  18. مدتیه با ی پسراشنا شدم برای ازدواج وارد رابطه شدیم درخواست ازدواجم از طرف اون بود بااین نیت ک جایی منو دیده و خوشش آمده ، تعطیلات عید پیام میداد تقریبا همیشه حالم میپرسید اما بعد تعطیلات میگه من کا ردارم نمی‌رسم اصلا سراغت بگیرم ،اوایل پیام میداد اما یک روز درمیان دیگه همونم نمی‌داد من ک پیام میدادم خیلی دیر جوابمو میداد الان ۳هفته هست ک کاملا بی‌خبریم از همدیگه نه اون و نه من اصلا ی پیام ندادیم. قبل از اینم دلیلش این بود ک من دنبال خونه خریدنم ک زودتر بریم ازدواج کنیم و البته کار‌های دیگه ،کار پدر مادرش شغلشم ک آزاده کارای خودشم ک هست ولی خب دلیل نمیشه ۳هفته بی خبر بزارم. یکبارم معاشقه بوده ولی ن بطور کامل البته دوسه بار کات کردم بخشیدم. علت بی توجهی و بی میلی چیه ؟چ راهکاری درسته اگه قراره ادامه بدم

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      این رابطه را پایان یافته تلقی کنید. هدف ایشان ازدواج نبوده است و اگر بوده اکنون تغییر عقیده داده است.‌

  19. سلام خسته نباشید من ۲۲ سالمه الان ۱۱ ماهه با یه آقا در رابطه هستم و رابطه آروم و بی دغدغه ای داریم ولی متاسفانه تنها مشکل رابطه ما اینه که ایشون وقت هایی که کنار هم نیستیم از لحاظ چت کردن اصلا وقت کافی برای من نمیذاره و فقط روزی یکبار مکالمه یک ساعته تلفنی داریم چندین بار هم به ایشون گفتم که بیشتر توجه کنه بهم پلی افاقه نکرد حتی بحث هم باهاش کردم بابت این موضوع و من واقعا دارم دراین شرایط اذیت میشم و هیچ راهکاری به ذهنم نمیرسه

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      شما گفتید رابطه بی دغدغه و آرامی دارید. به نظر می رسد یک ساعت مکالمه تلفنی هم زمان مناسبی هست. اما شما نیاز بیشتری دارید. احتمالا محبت کافی در کودکی دریافت نکردید و الان خیلی بیشتر از ایشان انتظار دارید. همین اعتراض های شما ممکن است باعث تخریب رابطه شما شود. پس سعی کنید تعادل در رابطه را حفظ کنید.

  20. الناز هستم دخترم ۱۵ ساله. من عاشق ی پسری شدم حدود ۳ ساله پیش. خب رابطه ما خوب پیش می‌رفت یکم مخالفت خونواده من بود ک الان بعد از ۳ سال یکم قبول کردن رابطه مارو . مامانم همیشه میگف رابطه ما غلطه و الانم با حرفایی من رو میرنجونه و میگه که پسر خوبی نیست و هیچوقت دلیل قانع کننده ای نداشته . ولی خب حس میکنم پسره سرد شده باهام خب دیشب پیام دادم ب و خب دیگه صبح ک جوابمو داد دیگه بعدا هرچی زنگش زدم دیگه جواب نداد و وقتی که با س خط دیگه زنگش زدم بعدا سر ی دیقه دو دیقه بعدش خدش زنگ زد . کلا این چندوقته حس میکنم اصلا درک نداره اصلا چیزی از دوس داشتن نمیدونه و از نظر اون دوست داشتن فقط ب گفتنه و من هروقت بهش میگم ک اینجوری نیس میگه من بلد نیسم چجوری ابراز علاقه کنم . و وقتیم ک عصبی میشه اصلا ی حرفهایی میزنه بهم ک خیلی خیلی ناراحتم میکنه و فرداش توقع داره با ی معذرت خواهی ببخشمش . کلا حرفم اینه نمیدونم این رابطه رو ادامه بدم یا نه:)

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      شما از خودتان بپرسید چرا در این سن باید وارد رابطه شوید؟ شما در این سن اهداف دیگری در زندگی ندارید؟ دوستی های جنس موافق در این سن پر از چالش و ناپایداری است تا برسد به دوستی های جنس مخالف.
      آیا خانواده امنی نداشتید؟ روابط پدر و مادر پر از چالش بود؟ رابطه خوبی نتوانستند با شما برقرار کنند؟ قوانین و محدودیت هایی در منزل شما نبود که قبل از بلوغ و پختگی عاطفی و عقلانی وارد این روابط شدید.
      پس نه تنها باید به این رابطه پایان دهید، بلکه تا سال ها بعد نباید دنبال چنین روابطی باشید.

  21. ۲۳سال،مونث،مجرد،ترم۷کارشناسی کامپیوتر،به تازگی با پسری درمحل کار اشنا شدم که ۵سالی ازم بزرگ تره،دوسه روزی باهم دیگ بیرون میرفتیم وخب طول مدت این اشنایی۲هفته اس از پریروز حس کردم بی حاله اون شور و شوق اولیه رو نداره نمیدونم چیکار باید بکنم وچه رفتاری نشون بدم،خودش میگه به مرور خوب میشه ولی خب این بی حسیش رو دارم میفهمم،میخوام رابطه امو نگه دارم واینکه رابطه ی ما رفیقی دوستی ورلیه. تابحال مشاوره ای نرفتم

  22. سلام ببخشید من تقریبا ۳ ساله با پسرخالم دوستم اول اون به من درخواست دوستی داد منم چون دوسش داشتم قبول کردم باهم دوست شدیم خیلی خوب بود رابطمون نمیدونم چرا یکدفعه سرد شده بهش پیام میدم زنگ میزنم ولی جواب نمیده لطفا راهنماییم کنید

  23. سلام دوس پسرم مدتیه پیام نمیده زنگ نمیرنه چون رفته ی سفر کاری. من باید چجوری رفتار کنم!؟

  24. ۴ ماهه با اقا پسری داخل دانشگاه وارد رابطه احساسی شدم ماه های اول ایشون خیلی به من توجه و محبت داشت خیلی پیگیر بودن اما بعد از رفتنشون از دانشگاه و رفتن سر کار رفتارشون به یک باره تغییر کرد کمتر تماس میگرفتن و جویای حال من میشدن خودشون میگفتن ساعت کاریشون ۳ ظهر تا ۳ شب هستش و کلا وقتی برای من باقی نمیموند اصرار هم که میکردم دعوامون میشد یک روز اومدن دانشگاه تا منو ببینن اما تا به حال اون مدلی تیپ نزده بود و خیلی عجله داشت برای رفتن پیگیر شدم و گوشیش رو گشتم عکسش با یک خانومو دیدم که گفتن خالمه. دوستام اصرار داشتن که امیر داره خیانت میکنه اما من باورم نمیشد. یکی از دوستام تماس گرفت و با ایشون صحبت کرد با لحن تندی هم حرف زد و همین باعث کات کردن ما شد که میگفت چرا همه چیز رو به دوستات گفتی ۳ هفته کات کردیم تو این چند هفته هرجور تونستم زنگ زدم پیام دادم اما منو بلاک کرده حتی بخاطرش میخاستم از پل نزدیک دانشگاه بپرم اما خانواده و دوستام متوجه شدن و کلا نشد. زنگ زدم با خط یکی از دوستای دیگم بهش اصلا توجه نمیکنه فقط میگه کارتو بگو. حالم خیلی بده مدام به فکر خودکشیم

    • ارزش خودتو تا این حد پایین نیار عزیز دلم
      دنیا پر از آدم های خوبه به آینده فکر کن
      رفت به درک چون لیاقت نداشت

    • سلام خانم محترم فکر خودکشی و اون آقایی که تکلیفش با خودش مشخص نبوده رو هم از ذهنتون دور کن کمی طبیعت گردی موسیقی بی کلام رو امتحان کن هیچ کس و هیچ چیزی مهم تر از تو در این دنیا نیست اینو هرگز فراموش نکن به خودت واحساست واون قلب مهربونت احترام بزار یادت باشه همه ما یکبار شکست رو تجربه می‌کنیم تو مهمی مهم تر از آنچه که فکرشو کنی برای خودت برای خانوادت یادت نره هرچه خودتو به خدا نزدیکتر کنی اون راههای بهتری بهت نشون میده که باعث فراموشی عمیق ترین دردها میشه آهنگ های غمگین به هیچ عنوان گوش نده چون به احساس بدی که داری دامن می‌زنه موفق باشی ودر پناه حق

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      دوست عزیز، از دست دادن دوستی ها، طرد شدن، خیانت دیدن و….همه سخت و ناگوار است. اما دنیا بر مدار قرار نمی چرخد، همه چیز در حال تغییر و دگرگونی است پس اگر دنبال قرار باشیم خودمان بی قرار می شویم. پس از این فرصت برای رشد و بالندگی خودت استفاده کن. مطمئن باش یک روز به این روز خواهی خندید و از اینکه این رابطه را از دست دادی خوشحال خواهی بود.

  25. من با یه پسر حدود یک ساله ک د ارتباط هستم این شخص در حال حاظر نقش کمک به من برای رسیدن ب هدفم رو داره اوایل رابطه عاطفی بالایی داشتیم اما وقتی بحث آینده من جدی شد از این موضوع یکم فاصله گرفتیم و ب حد نرمال رسوندیم تا ب اینده من لطمه نخوره با این حال بارها احساسات همدیگه رو بروز دادیم ولی خب بعضی وقتا باعث شده ازم فاصله. بگیره که ب گفته خودش ب خاطر خودم بوده حالا یه مشکلی که پیش اومده ایشون نسبت ب من حساس شدن راجب همین آیندم و باعث شد به اشتباه منو قضاوت کنه و وقتی بهش ثابت کردم که اشتباه کرده فقد سکوت کردن و هیچی نگفت بنظر شما این سکوت نشونه پشیمونی اونه؟ یا بخاطر غرورش نمیخاد حتی عذرخاهی کنه اینو هم بگم کارهایی برای من انجام داده ک حتی میتونسته ب موقعیت خودش صدمه بزنه واس همین گیج شدم

  26. سلام من با دوست پسرم نزدیک به ۲ ساله که رابطه مونا جدی کردیم اما قبلش هم دوستش داشتم ولی چون فامیل بود نتونستم بگم ولی روز تولدم خودم پیش قدم شدم بهش گفتم دوستش دارم الان که با هم دوستیم هم دیگرو بشدت دوست داریم اما یک بار بدون دلیل سرد شد و رابطه رو تموم کرد منم سوالی ازش نپرسیدم اما دلمو شکوند ۱ سال ۱ ماه بود که کات کرده بودیم که دوباره پیامم داد گفت که میخواد ادامه بده معذرت خواهی کرد اما دوباره بعد یک هفته گفت مشکل دارمو دوباره ترک کرد. منو. اما دوباره بعد دوبار ترک کردن امد و کلی معذرت خواهی کرد گفت که اره و دوست دارم نمیتونم بدون تو ادامه بدم ولی اصلا یک درصد اعتماد تو دوستیمون نیست چیکار کنم من

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      دوستی که پر از شک و تردید و بی اعتمادی است بهتر است زودتر پایان یابد.‌

  27. دوست پسرم بهم کم زنگ میزنه و پیام میده یا من پیام میدم گرم ی کاری میشه و دیر جواب میده مثلا با مادرش صحبت میکنه و… برام ارزش قائل نیست میگم هم میگه کار نداری شبت بخیر

  28. دوست پسرم قبلا خیلی بهم اهمیت میدادش زنگ میزد یک شب در میمون بیرون بودیم پیش خانوادش منو میبردش الان چند ماه که سر شده چیکار کنم

  29. من نزدیک دوسال و یک ماه با آقایی در ارتباط هستم به خاطر من خیلی کارا کرده اما بعد ی مدتی کمتر سراغ میگیره نمیدونم واقعا به خاطر اینکه فکرش درگیر اینطوری شده یا چیزی دیگه هست و نمیدونم باید چطوری رفتار کنم

  30. چند وقته عشقم بهم بی محل می‌کنه مثل چند وقت پیشا پیام نمی‌ده چیکار کنم

  31. من ۲ ماهه با ی پسری دوست شدم خیلی کم باهام حرف میزنه و حتی اول رابطه میگفت میخواد باهام ازدواج کنه اما قرار که میزارم هر دفعه یجوری بهونه میاره و نمیاد و آخرش میگه تایم بدی بهم میگی بریم بیرون اصلا هم زنگ نمیزنه میگه شخصیتش خجالتی ی بار بهش گفتم تموم کنیم ناراحت شد و ازم خواست بمونم گفت دوستم داره واقعا گیجم چ تصمیمی درسته که بگیرم میشه راهنمایی کنید

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      اگر مسئله خجالتی بودن ایشان است، بعد از چند بار تماس تلفنی یا ارتباط حضوری، مشکلشان حل خواهد شد، بخصوص در ارتباط با شما. اما ممکن است بهانه های دیگری داشته باشد نه کامل می تواند از شما دل بکند و نه می تواند شرایطش را برای شما توضیح دهد. بهتر است برای ایشان زمان و محدودیتی بگذارید.‌

  32. سلام خسته نباشید من دو هفته تعطیلات عید با خانواده ام بودم همین باعث ناراحتی دوست پسرم شده و میگه به من بی توجه و بی اهمیت بودی به خاطر همین در طول هفته بهم زنگ نمیزنه و فقط آخر هفته‌ میاد دنبالم تا با هم بریم بیرون. من از اینکه در طول هفته خبری ازش نیست و بهم مثل سابق زنگ نمیزنه ناراحتم

  33. سلام من یک دختر 20 سالم‌ با ی پسر 21 ساله آشنا شدم که اصرار آشنایی از اون بود و از همون اول من هدف گذاشتم که رابطه جدی می‌خوام نه موقت اونم همینو گفت تایید کرد اما چیزی که هست اینکه اون رفیق بازه همش وقتشو با رفیقاش میگذرونه و تو جمع به من اهمیتی نمیده اما تو تنهایی توجه می‌کنه و وقتی نزدیکیم همه چی خوبه ولی وقتی دوریم اصلا پی ام نمی‌ده یا سین می‌کنه می‌ره یا دیر جواب میده چند ساعت ی بار زیاد براش اهمیت نداره من کجام چیکار میکنم اینم بگم که سه باری رابطه جنسی داشتیم اما دخول صورت نگرفته و شروع کننده اش اون بود بعد رابطه باهم خوب بود اما دور که میشیم یا بیرون نمیرم باهاش براش اهمیتی نداره انگار خبری از هم نداریم

  34. من عاشق شذم 15سالمه از یه طرف خیلی از زندگی خسته شدم هی بغض میکنم خستم دیگه پسره محل نمیزاره خانوادمم طرز فکر قدیمی دارن نمیدونن من عاشقم یا با کسی رابطه داشتم ولی کلا میگم

  35. سلام وقت بخیرمن بادوس پسرم دعوام شدنمی دونم که مقصرمن بودم یانه دیگه اون بایه حرف رفت پنج ماه هم سراغی آزمون نگرفت من سراغی ازاون نگرفتم. دوس پسرم درس میخونه واقعا ممنونم بخاطردرسشه که این کارو انجام میده مجبوره یایکی دیگه اومده تو زندگیش سردشده هروخت منو میبینه نگاهم میکنه بهم گفت منتظر من نمون ولی من نمی‌دونم چرا نمیتونم باورکنم تموم شده میگم هنوزدوسم داره چیکارکنم

  36. سلام. با پسری چند سال است ارتباط دارم. با اینکه از نزدیک همدیگه رو میشناختیم اما ارتباط صمیمی ما بعد از دوری از همدیگه و از طریق پیام بیشتر شد. اوایل ارتباط خیلی پیام میداد و برام آهنگ میخوند و شوخی میکرد. البته آن زمان شغلی نداشت. الان که مشغول به کار شده ارتباطش خیلی کمتر شده. مثل قبل از همه چی تعریف نمیکنه و ممکنه یک تا دو روز هم از من خبری نگیره. حتی بارها ازش پرسیدم آیا دیگه به من حسی نداری؟ و فقط جواب میده که فقط سرم شلوغه همین. لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم رابطه رو مثل روز اول برگردونم. من برای رابطه کوتاهی نکردم. فقط یک مشکل در خودم میبینم و اونم اینکه کمی شکاک هستم و این موضوع از قبل از این ارتباط هم در من بود. مثلا گاهی اوقات اگر بیشتر از نیم ساعت آنلاین باشه فکر میکنم با دختر دیگه ای در ارتباطه و این موضوع گاهی در حرفام مشخصه و بارها به من گفته اگر فکر میکنی با کسی دیگه در ارتباطم اشتباه میکنی. اینکه سرش شلوغه نمیدونم واقعیت داره یا فقط بهانه است. گاهی فکر میکنم بهانه است

  37. سلام دوست پسرم یه هفته اس سرد شده باهام جواب پیامم نامیده زنگ میزنم جواب نمیده چیکار کنم ؟

  38. سلام من یه مدتیه که تو رابطه با دوس پسرم دچار مشکل شدم اون نسبت بهم کم محلی میکنه یا اینکه هیچ وقت برای من وقت نداره هر بار گفتم اشکالی نداره نخاستم سخت بگیرم ک ازم بدش بیاد امااون هنوز داره به این رفتارش ادامه میده. خیلی واقعا حالم بده نسبت بهم سرده کم توجه تو رابطه خودمو خودش فقط من نیازمند توجه و محبت بودم ک اصلا نمیشه دید. لطفا کمک کنید تا بتونم با بهترین واکنش باها‌ش رفتار کنم

  39. خیلی دلم گرفته یه روزه جدا شدم. تازه یه روزه از دوست پسرم جدا شدم ب مرگ فقط فکر میکنم دلم براش تنگ شده چیکار کنم. طبق حرفاش چون شرایط خوبی نداره و میخاد بره سربازی و منو یه موجود اضافه میدید وقتی هم التماس کردم برگرده گفت گمشو و داستانو ادامه نده. رابطه جنسی هم داشتیم چند بار. من دلی دوسش داشتم اونم اوایل رابطه خوب و گرم بود اما این اواخر خیلی سرد شده بود انتظار نداشتم اما بره

  40. سلام من دوست پسرم سرد نیست ولی میگه این لوس بازیا چیه قربون صدقم نرو و اینا چیکارش کنم ؟

  41. ببخشین من چهار ماه میشه بایکی آشنا شدم ولی ایشون(اقاپسر) هر وق ک من تماس میگیرم بهم میگه قطع کن من باهات تماس میگیرم ولی دیگ اصلا ن زنگ ون پیام میزنه دوماه اینا طول میکشه درسترین رفتار چگونه هس درمقابل همچنین شخص؟

  42. حقیقتش اولین باره که وارد رابطه شدم و الان ۸ ماه گذشته توی دو ماه اخیر احساس میکنم رابطمون یک طرفه شده حس میکنم دیگه مثل قبل نیست همش میگه خب مسافرتم درگیرم و اینا ولی خب بازم حداقل یه دقیقه رو وقت داره ک بیاد بگه خوبی زنده ای یا مردی.الان همش با خودم میگم خب دیگه من پیام نمیدم منتظر میمیونم خودش پیام بده. حساس میکنم یکم بهش وابسته شدم وقتی نیست و پیام نمیده احساس میکنم یه چیزی کمه. نمیدونم طوری که نشون میده انگار دوستم داره ولی خب وقتی اینحوری رفتار میکنه احساس میکنم براش مهم نیستم

  43. سلام من مدت ۹ماهی هست که یکی روخیلی خیلی دوست دارم واگه بگم قبلا هم دوستش داشتم ولی به خاطرشرایطی که داشت نتونستیم باهم باشیم ولی اون به حرف خودش دنبال شماره من بودومن هم همینطورالان که هموپیداکردیم وباهمیم قبلا زودجواب پیاممومیدادیاتماس میگرفت الان مثل قبلا نیست که زودجواب پیامموبده توده پیام که میدم یکی جواب میده ولی وقتی بهش زنگ میزنم اینجورنشان نمیده که دوستم نداره خیلی خوب وبااحترام وفدامم میشه وقتی باهمم میریم بیرون بیشترباهام حرف میزنه میگیم میخندیم ازاین لحاظ مشکلی نداره فقط ازلحاظ پیام دادن وزنگ زدن یکم خوب نیست ایابه نظرتون من بایدچکارکنم. من خیلی دوستش دارم نمیخوام ازدستش بدم فقط مشکل اینه که دیرجواب پیام ویادیرزنگ میزنه همین.ماباهم هیچ مشکلی نداریم خیلی منم دوستش دارم بیشترازخانوادمم اونم بهم میگه خیلی دوستت دارم ولی من فقط مشکل دیرپیام دادنش ویازنگ زدنش یکم اذیتم میکنه ایابه نظرتون چجوری بایدفکرکنم فکرم بهم ریخته

  44. سلام من تقریبا 3 ماهه با یه پسر دوست شدم و اون میگ ک منو دوست داره و قصدش ازدواجه اما بعدا فهمیدم ب یکی پیشنهاد رل زدن داده و منم بلاکش کردم، اما بعد یکی از دوستاش گفت خیلی دوست داره دلش برات تنگ شده حالش بده این دفعه ببخش بخشیدم و الان با هم خوبیم اما با ی اکانت بهش پیام دادم ب عنوان داداشم باشه نمیدونست منم واسه همین قبول کرد بهش گفتم دوست داری تو چند سالگی ازدواج کنی گفت من مجردی رو خیلی دوست دارم و نمیخام زن بگیرم چیکار کنم؟

  45. سلام وقتتون بخیر من چند وقتیه با یه پسر دوست شدم اوایل خیلی خوب بود توجه میکرد بعد چند روز خیلی سرد شده و میگه تو سردی منم سرد شدم باید چیکار کنم. یه ماهه وارد رابطه شدم دوست پسرم خیلی سرده کل روز اصلا نیست وسط چت کردن میره و دیر سین می‌کنه آخر شبا هم ک هست جواب پی ام و نمیده نه شب بخیر نه صبح بخیر اصلا نیست ولی میگه برا رابطه جنسی نمیخوامت و نبودنش هم میگه کار دارم و سرم شلوغه می‌خوام بدونم ادامه دادن ب رابطه کار درستیه

  46. ما با هم بودیم و ایشون خیلی خیلی با محبت و مهربون دقیقا همونجوری که تو ذهنم بود بامن برخورد میکرد و هیچ کسی مثل ایشون بامن برخورد نکرده بود تو هر ثانیه ای اصلا نمیشد که من پیام یا زنگی ازش دریافت نکنم این هفته اخیر یه جوری شده کم محلی میکنه من بهش گفتم با کس دیگه ای چت میکنی بهش برخورد هیچ تماسی بهم نگرفت تا پس فرداش که خودم زنگ زدم گفت توکه اینجوری فک میکنی برو با همون حست. اینا رو هم بگم بهتون که واقعا واقعا این حسو دارم که دوسم داره چندبار که عصبی شدم گفتم میرم جلومو گرفت کامل و گفت نرو بمون

  47. من با نامزدم چند وقته رابطمون خراب شده و به حرفای من گوش نمیده من دوست ندارم با پسر های دیگه گرم بگیره قبلا به حرفام گوش میداد ولی الان نه و حتی ی بار به حرفام گوش نداد که هیچ حتی با عصبانیت جلو جمع منو ضایع کرد و از پیشم پا شد رف

  48. سلام ببخشید من با پسری دوستم خیلی وقته دوسال میشه بعد همش میره تموم میکنه دوباره برمیگرده قول میده که. بمونه اما دوباره همین کار میکنه قول ازدواج داده میخام بدونم چرا همش میره وبرمیگرده رابطه ما در حد تلفن و صحبت شهرا دور ازهم. باتشکر ممنونم. راستش من تا حالا دوست پسر زیاد داشتم اما هیچ کدوم به جایی نرسیده میخام بدونم مشکل ازمنه. الان خیلی ناامیدم طرف که بعد مدتها مثلا یکی دوماه برمیگرده نه عذرخاهی میکنه نه چیزی اما چون دوسش دارم قبول میکنم اما این دفعه واقعا خستم توانش ندارم بخام با کسی باشم خیلب حالم بده همش با خودم میگم چرا من اینجوریم بقیه همه خوشبختن فقط من زندگیم اینه باتشکر ممنون میشم کمکم کنید

  49. بهم میشه بگی چیکار کنم باهام سرد نباشه الان چند وقته خیلی به بی محلی می‌کنه. آنلاین جواب پیام هامو نمیده. من 18سالمه بعد دخترم. دوست پسرم رو میگم الان چند وقته خیلی بی محلی می‌کنه سرد شده باهام. رفتارش نوع حرف زدن همش بهونه میاره میپیچونه آنلاین دیر جواب میده بعضی وقتا که سین می‌کنه جواب نمیده. نه خودش یهو سرد شد باهام بی محلی می‌کنه خیلی پرسیدم چند بار هر بار هم پیچوند. بهش میگم همه اینارو میگم چراسرد میشه دلیلشو بهم بگی بفهم منم میگه نه اشتباه می‌کنی تو سرد نیستم که باهات سریعی بحث رو عوض میکنه

  50. دوست پسرم میگه به من دل نبند من کارام حساب کتاب نداره ولی میگه من با بقیه فرق دارم چیکار کنم؟ ازم تعریف میکنه میگه من با شخصیتم غرور دارم خانواده دارم برای خودم ارزش قایلم ولی امشب میگه به من دل نبند پلی من بهش علاقه دارم البته زیادم نیستش سراغمو نمیگیره کم پیام میده نمیدونم دارم دیوونه میشم چجوری جذبش کنم؟ چجوری عاشقش کنم؟؟؟؟

  51. چند روز هست ک دوست پسرم بهم اس نمیده من میدم جوابمو نمیده بی محلی میکنه اصلا فکر من نیست والا نمیدونم چیکار کنم پدرش یه ماه مرده بعد دیگ جواب منو نمیده همش بهم میگه درک کن حالمو بعدش دیگ چند روز ازش خبر ندارم جواب پیامم نمیده. درکش میکنم والا باهام از وقتی پدرش فوت کرده سرد شده

  52. ببخشین من با یک پسری حدود ۹ ماه در ارتباطم برای ازدواج اوایل خیلی من رو دوست داشت خودش پیام میداد زنگ میزد تا جایی که یه دیقه دیر پیام میدادم ناراحت میشد ولی الان یه مدتیه از وقتی مطمئن من کامل دوسش دارم الان رفتارش عوض شده جواب پیامم رودنمیده کات نکردیم ولی خیلی سرد شده

  53. دوس پسرمو خیلی دوس دارم اونم منو دوس داره ولی بعضی از حرکتاش واقعا ناراحتم میکنه یا احساس میکنم اصلا روم حساس نیست وقتی میریم بیرون دوستشو میاره پیش من یا وقتی زنگ میزنه شده یبار گوشیشو بده ب دوستش با من حرف بزنه و من اصلا از این رفتاراش خشم نمیاد و احساس میکنم نسبت بهم بی توجهی میکنه اوایل رابطمون خیلی خوب بود هرروز بهم زنگ میزد بهم توجه بیشتری میکرد ولی الان جدیدا خیلی کم شدع نمیدونم چیکار کنم راهنمایی کنید

  54. سلام ، من با دوست پسرم به مدت یکسال الان باهمیم ، اما توی این یکسال من دوبار ترکش کردم اونم بخاطر کسی که ازم خواستگاری کرد و خواستم ازدواج کنم و در آخر بهم زدم ، اما من هیچ وقت تو اون مدت حسی که به اون داشتمو فراموش نکردم و اصلا خوشحال نبودم الان که برگشتم میگه خودت باعث شدی عوض شم و خیلی رفتارش سرد شده اما خیلیییی دوسم داشت و همیشه درکم میکرد الانم دوسم داره اما من میترسم بخواد تلافی کنه و با کسای دیگه ای هم باشه ، رفتارش مثل قبلا صمیمی و عاشقانه نیست.لطفا بهم کمک کنید. من 17 سالمه و اون 23 ، هم دوسش دارم و هم رفتار سردش اذیتم میکنه. بهم میگه اگه منو میخوای باید رفتارمو تا مدتی تحمل کنی ، من خیلی برام سخته.

  55. سلام من چندساله بایه پسری اشناسدم و الان خیلی سردشده طوریکه دو روزم اگه پیام ندم سراغی ازم نمبگیره وقتی رنگم بزنم میگ خودم خبرت میدم فلان عذرمیخام بعد از 5 یا 6 ساعت بعدهم باز یه عذرخواهی دیگ خالی میترسته که مثلا نمیتونه وقتی اعصابم خردمیشه دلیل ازش میخام همیشه میگ مشکل دارم فلان درک وقتی دلیلش رو میگم یابوگوتمام میکنم مثلامیگم فردا بین ابن ساعتا زنگ بزن اگه نزدی و مشکلتو نگفتی خدافزی میکنم میگ باش چشم ولی فرداش اون ساعت اصلازنگ نمیزنه تا خودم زنگ میزنم چتدباربعدزنگ میزنه حرفاش هم اصلااونطورمسکل نیس ک نتونه دوروزازم سراغ نگیره تایچیزی بهش گفتم درموردخانوادش بهم گفت خفه شوخعلی جدی بعدگفتم خداحافظ دیگ دلیل ندارم باسماباشم بعدپیام دادنه ببخشیدعلط کردم خعلی فک کزدم حرف بدی زدم ببخشیدخدافطی الکی کردم ببینم چیکارمیکنه فقط پیام دادببخشیدعلط کردم نگودیگ یروزگدشته هنوزنه پیامی داده ن زنگ بااینکه گفتم خداحافظ احساس میکنم فک میکنه بازم برمیگردم چون زیاد اینکارارو کرده بودهمیشه میبخشیدمش بنظر شم ادلیلش چی میتونه باشع لطفاراهنمایی کنین

  56. من حدودا یکماه پیش مادر زن داداشم بهم زنگ زد و از من خواستگاری کرد برای پسرش قرار بر این شد ک یه مدت با هم صحبت کنیم و بعد خانواده منو در جریان بذاریم. ما در این مدت صحبت کردیم و ارتباط داشتیم در ابطه با مساعل جنسی هم حتی. و بذ هم تفاهم داشتیم هر دو به این نتیجه رسیدیم. ولی مشکلم اینه ک زیاد احوالمو نمیگیره الان البته میدونم ک سرش شلوغه( مدرس کنکور). ولی خب اگه من زنگ نزنم ممکنه اون اصلا بهم زنگ نزنه. نمیدونم چرا ایجوریه. اصلا نمیدونم باید بهش بگم مستقیم یا ن. البته بهش گفتم ک باید بیشتر بهم توجه کنه ک فک میکنم اشتباه کزدم ک گفتم. اللن موندم باید چیکار کنم بهش بگم نگم خیلی گیر افتادم اصلا حوصله هیچکسو ندارم.

  57. چیکار کنم که دوست پسرم مثل سابق منو دوست داشته باشه باهاش رابطه دارم ولی بازم دوس داره تنوع داشته باشه ولی دیگه حاضر نیست بامن بمونه من بخاطره دوست داشتن زیادی موندم و دارم عذاب می کشم هم دوست دختر گرفته هم به من توجه نمیکنه

  58. من یه دوست پسر دارم نزدیک به دوسال عاشق هم هیستیم ولی الان که بهش پیام میدم جوابمو نمیده … هرچند میگم چرا جواب نمیدی … هیچی نمیگه پیام هارو سین میکنه ولی جواب نمیده چیکارم کنم ؟

  59. سلام وقتتون بخیر من ۱۹ سالمه چند سال پیش با یه پسری اشنا شدم با هم دوست مجازی بودیم سه سال که اون موقع ۱۶ ۱۷ سالم بود درخواست میداد ولی من قبول نمیکردم ولی تقریبا یک ماه پیش قبول کردم یه یک هفته ای باهم بودیم من حتی هنوز ندیدمش چون فقط دوست مجازی بود در خواست رابطه ی جنسی داد از منی که حتی یه بوسه هم تجربه نکردم توقع زیادی داشت اخه.حتی توی این سه سال دوست مجازی هم خیلی به اون صورت باهم صحبت نکردیم که بشناسمش خیلی سریع پیش رفت بعدش دید قبول نمیکنم کم کم سرد شد حتی زنگ میزدم جواب نمیداد بعد یه بار زنگ زدم جواب نداد بعدش خودش زنگ زد جواب ک دادم دیدم یه دختره ظاهرا دوست دختر قبلی اقا بوده خیلی بهم برخورد و حالم و خراب کرد هیچی دیگه بهش گفتم تو که با یکی دیگه تو رابطه بودی چرا به من پیشنهاد دادی جواب پی امم و نداد فک کردم واسه اینکه من و دک کنه و بهش زنگ نزنم این کارو کرده بعد تقریبا سه هفته که کات کردیم زنگ زد بهم واسم توضیح داد که رله قبلیش بوده و ظاهرا دختره یه سری مشکل توی زندگیش داشته البته دختر نبود قبلا شوهر داشته میگفت گوشیشو برداشته بعد اینکه دیده من زنگ زدم و به من زنگ زده باز بهش گفتم بعده این همه مدت داری اینا رو میگی اخه تو حتی جوابه پی امای منو ندادی هیچی دیگه این گذشت بعد یه مدت باز با همیم میدونم مشکل از منم بود که رفت آخه درست رفتار نمیکردم اونم به خاطر این بود ک ندیده بودمش بلاخره ادم توی چت تا رودررو ۱۸۰ درجه فرق داره رفتارش منم اینطوریم که کم کم یخم اب میشه فقط قلب و از این چرت و پرتا میفرستادم واسه ابراز احساسم مثلا عشقم و نفسم و اینا رو نمیگفتم الان یکم رو خودم کار کردم بهتر شدم گفتم شاید بتونم نظرش و تغییر بدم و تا رابطه ی جنسی پیش نریم. احساس میکنم همه چی رو تو رابطه ی جنسی میبینه میشه بگین چیکار کنم چون واقعا ذهنم خیلی درگیره این موضوع هست نه میخوام از خط قرمزام فراتر برم نه میخوام رابطم خراب بشه نمیدونم تصمیم درست چی هست یا اینکه چیکار کنم که منم درک کنه فقط به فکر خودش نباشه

  60. سلام وقتتون بخیر دوست پسرم باهامه الان سه هفته میشه یک هفتش کات بودیم بعد اوکی شدیم خیلی دنبال سکسه و منم همراهیش می‌کنم تو چت و خیلی میدونم داشت خوب می‌شد که دیشب من یکم بهش پیچیدم و امروز رفتم بهش پیام دادم الان ۱۰ساعته هیچ پیامی بهم نداده چیکار کنم لطفا کمک کنید

  61. سلام وقت بخیر من حدودا ۸ ماهی هست با پسری وارد رابطه شدم قصدمون ازدواج هست ولی یکم ایشون بی احساس هست مثلا پیام نمیده من گاهی بهش پیام میدم که تنوع باشه ولی ایشون اهمیتی پیام دادن و ابراز عشق و محبت ندارن و این مورد منو سرد میکنه و اذیت میشم گاهی شک میکنم که اصلا علاقه بهم داره یا ن چه راهکاری

  62. سلام خسته نباشید من دختر۲۵ساله هستم دوماه میشه که با یه پسری اشنا میشم براازدواج هم کار داره هم خونه هم ماشین کلا از لحاظ مالی مشکل نداره ایشون اولای اشنایی خیلی باهام رفتارش گرم بود بعد یه مدت ازم رابطه جنسی خواست گفتش اخلاقش طوریه که با داشتن رابطه جنسی گرم میشه بعد من قبول نکردم گفتش من اینم میخوای اگه هم نمیخوای کات کن منم گفتم باش برو کات کن بعدش دیگه به هم پیام ندادیم ولی من هراستوری که میزاشتم لایک میکرد منو انفالو نکردش تا اینکه بعد سه هفته دوباره بهم پیام داد بعد چندروز دوباره درخواست جنسی کرد منم گفتم ن الان باهامه اما سرد هستش مثل اول نیست باهام به نظر شما راه درست چیه ممنونم میشم راهنماییم کنید

  63. من ۲۴ سالمه ۴ ماهه با ی پسر ۳۷ ساله دوستم .اوایل همه چی خوب بود الان چن وقته همش میگه گیر میدی من سنم بالاس حوصله بچه بازی ندارم اینکه هردقیقع میگی کجایی با کی میری میای.چن بار باهم بهم زدیم مدت چن روز دوباره آشتی کردیم .کم پیام میده میریم بیرون ساکته میگه چیکار کنم مدلمه دست خودم نی .خیلی زود عصبی میشه میگه حرف من باشع فقط .میگه تو هر وقت شک داشتی زنگ بزن پیام بده هر وقتم زنگ زدم جواب میده .شک ندارم ولی بیشتر ترجیح میده با دوساش باشه ی بار تو دعوا گف تو مخی شدی آرامش منو گرفتی من بچه نیستم. نمیدونم چیکار کنم در روز شاید چنتا دونه پیام در حد احوال پرسی بهم بدیم با صبح بخیر و شب بخیر. اسمم تو گوشیش قلب سیو بود دعوامون شد پاک کرد گف من حوصله بچه بازی ندارم ب چ چیزایی گیر میدی

  64. سلام. من با پسری دوستم. قصدمون ازدواج وقتی حضوری پیششم ابراز علاقه میکنه و زمانیم ک صحبت میکنیم رفتاراش نشون میده ک منو دوست داره ولی اکه چندروز پیام ندم خبری از من نمیگیره چکار باید کنم چجوری بهش بفهمونم نیاز دارم اونم بیاد جلو

  65. سلام خسته نباشید مدتی پیش با آقایی آشنا شدم که گفتن به بنده علاقه پیدا کرده و قرار شد همدیگه رو بشناسیم بعد یه مدت رفتار ایشون یه کم تغییر کرد کمتر پیام داد ویا وقتی آنلاین بود دیرجواب میداد وقتی هم به ایشون اعتراض کردم من و متهم به شک داشتن کرد باهم جرو بحث کردیم مدتی باهم حرف نزدیم ولی دوباره باهم آشتی کردیم ولی بازم همون رفتارها تکرار میشه ولی بهم ابراز علاقه می‌کنه درحالی که تو رفتار زیاد حسش نمیکنم الان می‌خوام بدونم باید چه برخوردی کنم چون از بی محلی دوست پسرم واقعا خسته شدم

  66. دوست پسرم منو نمیخواد و مدام بهم بی احترامی میکنه و میگه که من اونو نمیخوامممم میگه از سر بی کسی پیشش هستم و من هی التماسش میکنم با من اینکارو نکنه نمیتونم دوریشو تحمل کنم اما اون اهمیت نمیده. چیکار کنم؟

  67. من نزدیک دوساله با یه پسری دوستم و ایشون رو ۷ سالی هست میشناسم،با خواهرم تقریبا صمیمی هستن و بعضی وقتا به شوخی ممکنه یه حرفایی به هم بزنن.چندوقت پیش وقتی همه باهم بودیم و مادرمم بود،من یه چیزی گفتم که خواهرم به شوخی جلوی مادرم به پسری که دوس دارم گفت غلط کردی.من متوجه نشدم ناراحت شده برای همین هیچی نگفتم تااینکه یه روز خودش بهم گفت که من از حرف خواهرت ناراحت شدم چون جلوی مادرت بهم بی احترامی کرد،گفت اگه مادرت نبود مشکلی نداشت باهم شوخی داریم اما جلوی مادرت بهم بی احترامی شد.منم برای اینکه کینه نکنه بهش گفتم خواهرم کلا اینطوریه بعدشم جلو مامانم گف غریبه که نبود.عصبانی شد.خلاصه کلی بحث کردیم و چندروزه هی خوب که میشیم وقتی بحث این موضوع پیش میاد عصبی میشه و میگه خواهرت حتی یه عذرخواهی هم ازم نکرد.من باید چیکار کنم؟ما خانوادگی خیلی باهم راحتیم و ممکنه از این شوخیا بکنیم اما اون خیلی زود سر هرچیزی بهش برمیخوره

  68. من از بچگی پسر خالمو دوست دارم و تا الان ک ۱۸ سالمه اون ۲۳ سالشه ما همبازی بچگی هم بودیم و خیلی باهم رفیق بودیم ولی اون دوست دختر داره و از احساس من هیچی نمیدونه نمیدونم شایدم با احساسی ک ب صورت غیر مستقیم بهش نشون دادم با رفتارام و اینا فهمیده باشه ولی ما قبلا باهم چت داشتیم توی چت خیلی خوب بود باهام و اینا یعنی حرفایی ک بهم میزد مثلا من کنارتم و خودم کمکت میکنم و قربون صدقه و خیلی چیزای دیگ ک خیلی مهربونانه بود همش هم سنمو می پرسید ولی من آنفالوش کردم و فهمید و از پسر داییمون و دختر خالمون ک رفیقامون هستن از من ازشون پرسید ک چرا منو فالو کرده بعد خودش اومد تو پیچیم بهم گفت ک منو آنفالو کرده بودی منم گفتم ن و برای چی و اینا نمی خواستم ناراحت بشه آخه و اونم قانع شد بعد دوباره فالوش کردم دوباره آنفالو کردم دیگ برای آخرین بار آنفالوش کردم و تمام این آنفالو و فالویی بخاطر این بود ک حسم بهش تغییر می‌کرد و می خواستم ی جوری فراموشش کنم و فک کردم این آنفالو کردنه راهش باشه و اینا بعد ناراحت شده بود سرد جوابمو میداد و قبلا بهم میگفت مرسی عزیزم ولی بعد آنفالویی گفت سپاس و سنگین شد باهام بعد طاقت نیوردم و رفتم بعد چندین ماه ک نزدیک بودیم به سال ۱۴۰۲ گفتم بهش ک من بعد آخرین چتمون آنفلوت کردم قبلا میگفت سلام عزیزم ولی ایندفعه گفت سلام بعد با خنده گفت من این داستان یادم رفته بود چطور یادت بود بعد گفت اشکالی نداره موفق باشی با ی گل

  69. من ۱ ساله یه رابطه عاطفی دارم خیلی خوب بودیم و هیچ مشکلی نداشتیم. ولی یهو یه روز گفت بیا کات کنیم . کات نکردیم چون اوضاع خوب شد . ولی از اون زمان صبح میگفت دوستت دارم شب میگفت کات کنیم . جفتمون دانشجوی یه رشته ایم و رفتیم پیش یکی از استادامون به من گفت صبر کنم و به اون گفت بره روان درمانی . کلا نسبت به روانشناس گارد داره بعد یه جلسه روانشناس گفت بره روانپزشکی و رواندرمانیو هم ادامه بده و الان از رابطه خارج بشین. اونم خیلی راحت از رابطه خارج شده و میگه دارم فکر میکنم دوستت دارم یا نه آخه مگه میشه یکی فکر کنه کسیو دوست داره؟؟؟؟

  70. من دو ماهی هست با آقای جوانی آشنا شدم سه سال از من کوچکتر دو بار همدیگرو دیدیم. در دو استان مختلف هستیم. اما بهم علاقه داریم هر روز تماس میگیره حالم رو می پرسه درباره زندگی و … صحبت میکنیم. اما کمی شکاک انگار من اینترنت گوشیم اغلب اوقات روشن چون هم با تلگرام و فضای مجازی به واسطه کارهام سروکار دارم و یا چک میکنم. اون آقا دیروز گیر داد چرا همش آنلاین هستی و فکر می‌کنه من دوست پسر دیگه ای دارم هر چقدر براش توضیح دادم فایده نداشت. البته آدم زودرنجی هست سریع ناراحت میشه. من خیلی. ناراحت شدم چون تا امروز رفتارش تغییر کرده و سرد برخورد می‌کنه در حالی که من کاری نکردم عذرخواهی هم ندیدم بکنه. به نظر شما من چه رفتاری بکنم. خواستم تماس بگیرم باهاش صحبت کنم اما رد تماس کرد نذاشت. خیلی ناراحتم چون من همیشه بهش محبت میکنم و بهش میگم دلم میخواد این رابطه محکم بشه ولی اینطوری دلسرد میشه آدم چیکار کنم به نظر شما

  71. سلام من مهسا هستم ۱۵ سال سن دارم و با یه نفر بزرگتر از خودم دوست شدم و خیلی دوسش دارم اما هر چند وقت یکبار سر یه موضوعی بحث میکنیم و کم کمک دیگه اینطوری شد که دیگه کم به هم پیام میدیم الانم ناراحت شده دوباره چیکار کنم که بحث نکنیم و بیشتر بش پیام بدم و دوباره مثل قبل بشیم لطفا کمکم کنید خیلی نیاز دارم

  72. سلام منو دوست پسرم یک دو ماهه با همیم اوایل هر جمعه باهم میرفتیم بیرون( چون فقط جمعه ها سر کار نیست) ولی الان چند وقته خیلی تک و توک پیام میده قبلا پیام صبح بخیر میگفت، البته چندان اهل چت کردن نیست و زیاد آنلاین نمیشه. ازش پرسیدم که چرا حس میکنم سرد و مغرور شدی بهم گفت درگیری فکری دارم گفتم به رابطمون مربوطه گفت نه. به نظرتون منم بی محلی کنم؟ چون حس میکنم چون فهمیده من الان باهاش خیلی گرمم اینجوری میکنه

  73. چکار کنم دوست پسرم از من خسته نشود؟احساس میکنم روز به روز دوست پسرم از من خسته تر میشود رابطه ی ما ۱ سال و خورده ای است که ادامه دارد چطوری او را به خود جذب کنم؟

  74. سلام من و دوستم تو دانشگاه اشنا شدیم قرار بود باهم ازدواج کنیم در این بین یکی از پسرای دانشگاه همش میخواست نظر منو جلب کنه با هرروشی بعد از اینکه موفق نشد از نقطه ضعف من استفاده کرد گفت اگر قبول نکنم میمیره چندبار هم بهم گفت سکته قلبی کرده من نمیدونستم دروغ میگه تا اینکه موفق شد و مارو جدا کرد بعد از این اون دوستم که قرار بود ازدواج کنیم خیلی حالش بد شد خیلی زیاد بهم وابسته بود خیلیم بهم علاقه داشت بعد از یه ماه از دروغ های این متوجه شدم و ازش دور شدم و به سمت دوستم رفتم اونم قبول کرد باهم باشیم دوباره اما در این بین یه چیزی خوب نیست اینکه حالش اصلا خوب نیست میگه هیچ حسی نداره همه شور و ذوقش مرده هرکاریم میکنم خوشحال نمیشه از ته دل فقط میگه جوری زندگی میکنه تا بقیه ازش ناراحتی نداشته باشن میگه هرروز که بیدار میشه پکر و دلش نمیخواد بیدار بشه هیچ حسی نداره همش فقط میکنه بیهوده زنده ست و هرروز و هر ثانیه همه اتفاقا تو ذهنش میاد کلا میگه مرده متحرک شده هیچی چیزی باعث نمیشه حالش خوب بشه الان بنظرتون من چیکار کنم راه حلی هست حالش خوب بشه خیلی خودم بدترم ازش اینکه من باعث شدم اینجوری بشه قلبم درد میگیره نمیدونم چیکار کنم کاش حالش مثل روزای اولی که همو‌ شناختیم بشه برا این کار باید چیکار کنم

  75. من یه مدتیه با یه اقا در ارتباطم الان این ارتباط به کلی سرد شده چون این اقا همش بهونه میاره و میگه من افسردم تو باید تحمل کنی رفتار های منو من فک میکنم همش دروغه چون قبلا اصلا این بی تفاوتی رو نداشت حالا من موندم چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید. در حد اینکه ما هر روز با هم حرف میزدیم و اینک توی یه هفته سه چهار بار همو میدیدیم. ولی الان میگه خستم حوصله ندارم تو باید درکم کنی من نمیتونم همش زنگ بزنم نمیتونم همش بیام بیرون باید تو درک کنی. منم واقعا بریدم نمیدونم چیکار کنم؟مثلا میگه ما باید توی یه روز یه بار یا دو بار حرف بزنیم چون اینطوری بهتره رابطه سالمی داریم قبلا رابطمون سمی بوده به هر دوتامون ضرر رسیده که اینطوری هم نبوده اصلا من این اقا رو دوست دارم این اقا هم منو دوست دارن ولی این دوماه کلا بی تفاوت شدن همش میگه افسردم رفتارای تو اذیتم میکرده دیگه نمیتونم از این حرفا

  76. من با یه پسری سه سال دوست هستم و یکم مشکل باهم داریم الانم میخواستم کمکم کنید..ایشون تا یه بحثی پیش میاد میگن ک من دیگ هیچ قولی نمیدم زود بهم میریزه فک میکنه من میخوام همش دعوا کنممن همش احساس میکنم خواسته های منو نادیده میگیره و فقط حرف حرف خودش باشه بهش میگم ولی قبول نمیکنه میگ با این حرفات منو ناراحت میکنی منم نمیدونم باید چیکا کنم

  77. دخترم با نامزدم ب اختلاف خوردم از دیشب عصبی شده امروز با حرفاش ناراحتم کرد حرفایی زد که باعث دعوامون شد و الان باهم قهریم راهکار میخواستم ببینم چی شده دردش چیه دلیل بد اخلاقیش بام میخوام راهکاری بهم بدین که اخلاقش بهتر بشه و بدونم چشه که اینجوری شده و باهام بد اخلاقی میکنه ممنون از شما

  78. من سه سال با آقایی ارتباط عاطفی دارم بینمون همه چیز خوب و عالی بود تا ابنکه آقا دو ماه پیش عمل سنگینی انجام داد و بعد از عمل دکترش مصرف الکل و سیگار رو براش ممنوع هم کرد( تا قبل از عمل مرتبا استفاده می کرد) حالا بشدت اخلاق هاش عوض شه سر کوچکترین چیز ها تند ترین واکنش ها رو نشون میده حتی چند ساعت بعد رفتارش پشیمون میشه اما خب وقتی عصبی میشه میزان عصبانیتش وحشتناکه و سر چیزایی ک اصلا جای عصبانیت ندارن عصبی میشه مثلا بهش میگم دلم برات تنگ شده عصبی میشه و دعوا میکنه خودش میگه نمیتونم کنارت بمونم چون دارم عذابت میدم باید جداشیم

  79. من یه دختر۲۴ ساله م نزدیک ۲ ماهه میشه با یک پسری آشنا شدم که ساکن کرج خودم رشت توفضای مجازی .هدف مشخص کردیم برای ارتباطمون هدفش ازدواج .یکسری حدومرزتعیین کردم برای رابطمون.تاالانش همچی اولیه.ولی همیشه شروع کننده ی پیام روز اون بوده وگاهی اوقات شده اون آنلاین نشه بد۲ یا۴روزبگه حال مارونمیپرسی منم درجواب میگم درگیرکارواینابودم .درصورتی ک اون خودشم شغلش جوریه که همش دسترس نیس.منم سعی میکنم کمترباشم.واینکه قرار بود تواین هفته ی پیش بیاد شمال ببینیم همو.اخرین پیامم اون شروع کرد گفتش من فردامیام خیلی خوشحالم ک میخوام بیام ببینمت فردابهت نزدیک میشم .منم گفتم خوشحالم ک میای همین دیگ هیچ پیامی ندادم اونم‌نداد تاالان دوباری خودش ساعت ۱ شب آنلاین میشد و میرفت ولی هیچ پیامی ندادمن همش احساس میکنم منتظره من پیام بدم اینکه حالشوبپرسم چون هردفعه اون شروع کننده ی پیام بوده من درراستای پیامش جواب دادم بنظرتون بهش پیام بدم یانه؟

  80. من شب ها وقتی ناراحتم نمیتونم بخوابم و پارتنرم با وجود اینکه میدونه اینطوری هستم بازم اهمیت نمیده و میخوابه و من بیشتر ناراحت میشم ازاین کارش.میخواستم ببینم الان باید چیکار کنم؟

  81. بخشید من با پسری به طور دوسال توی رابطه بودم ولی الان بد از دوسال این آقا که ۲۱ سال سن داره کلن عصبی حال شده یه جورایی رابطمون انگاری براش کسل کننده شده دیگ مثل قبل نیست و اینکه این رابطمون به مدت دوماهه ک کات کردیم ولی تو این دوماه این آقا پیگیر من هست دلتنگ من میشه مراقبم هست باهام تماس میگیره ولی نمیتونه مثل قبل باشه
    این آقا سرباز هستش حدود یکسالی از سربازیش هم میگزره کلن انگاری از لحاظ فکری بهم ریخته میشه منو راهنمایی کنید ک چیکار کنم؟؟؟

  82. دو ساله با ی پسر تو رابطم خیلیم دوسش دارم اوایل رابطمون خیلی خوب بود اما الان خیلی کم بهم اهمیت میده پیامم هامو آن میشه سین نمیزنه زنگ میزنم جواب نمیده میگم بیا ببینمت بهونه میگیره سر هر چیزی الکی دعوا خیلی بد اخلاقه … بهم شک داره همش امروز باهاش کات کردم ولی انگار نمیتونم بدون اون دلم میخواد بهش بگم برگرده ولی وقتی باهاشم دلم میخواد کات کنم با اون اخلاقش نمیتونم بسازم رو دو راهی موندم لطفا شما یکم راهنماییم کنین .

    • سلام وقت بخیر خیلی حالم خراب 5ساله که پسر عمو مو دوست دارم اونم دوسم داری ولی الان وخت برام کم میزاری بید چیکار کنم

  83. Cheqad ma dokhtra moqabel kasi ke dost drim zayf hastim
    Manm aln chn modte ba dos psrm moshkl drm mse qblns nist nmdonm chikar knm

  84. سلام..من باشخصی که تورابطم مدت۸ماهه اراول ازهم خوشمون اومد جلوترکه رفت بیشترشد وازمن خواستگاری کردمن واضح کمستقیم جواب بله نگفتم حلاصه موضوعاتی پیش مومد ومن چندین بار قهرکردم وقطع رابطه. اما چندورز نمیگذشت هردومون نمیتونسیم انگار نه انگار..ولی اخریبار طولانی شد ۷روز شد که بالاخره پیام دادوجواب دادم اما خیلی سرد بودنه مث دفه هاقبل خلاصه همودیدیم اما ایشون که الان من بش واضح گفتم بله میخوامش وجواب به نفرقبلی هم منفیه واونوقبول کردم ازم سوال پرسیدن ک اگه یه زمان نشد رابطمون اونم بخاطر خانوادم تک ازدواج کردی بازم یادم میکنی ک من گفتم نه چون نمخوام حتی باکسی ک دوسش ندارم ازدواج کردم هم خیانت کنم برام سواله که کسی که ایقداصرارمیکرد وحالش حتی خیلی بدشد که دوستمم گف من خواسگاردارم یدفه اینطوری شده ومن الان چکارکنم ادامه بدم باهاش؟

  85. ببین من با یکی تو رابطم. اوایل برای بدست آوردنم تلاش کرد بعد که از حسم به خودش مطمئن شد دیگه نه زنگ زد نه پیامی داد هر بار علت پرسیدم نگفت فرار کرد. چندین بار گفتم بیا تمومش کنیم قبول نکرد گردن نگرفت جواب نداد. باز فرصت دادم ادامه دادم ولی هر بار تماس های کوتاه

  86. من دختری 16 ساله هستم عاشق پسری شدم یه سال از من بزرگتره ولی اون از بچگی عاشق من بود ایقد بهم توجه میکرد دوسم داشت تا یجورایی منو مجبور کرد تا دوسش داشته باشم یه سالی هست منو اسیر ه خودش کرده بهم پیام میدادیم خیلییییی دوسم داشت تمامه فامیلاشون هم میدونه ک منو دوس داره خانوادشم در حریان گذاشته. ولی یه ماهی هست زیاد بهم توجه نمیکنه نه، نه اینکنه توجه نکنه بلکه حس میکنم حرفاش الکی ن میتونه از دستم بده وقتی میگم کات کنیم نه میتونم وقتی هستم برام وقت بزار میشه کمک کنید

  87. پسر خاله م منو دوست داشت و باهام در ارتباط بود یه مدت حالش بد بود به خاطر مشکلاتی که براش پیش اومد و باهام بد حرف میزد
    یکمم مث پسرای هرزه شده بود و چت میکرد قبلاً اینطور نبود خودمو آزار می‌داد یه شب که خواب بودم خواهرم سیم کارت منو برداشت و وارد اکانتم شد
    و تمام پیاما و رازای ما رو دید و بالافاصله سرزنشم کردن که پسرع دوست نداره اینا البته از قبل باهاش مشکل داشتن و گفتن که باهاش بهم بزنم منم این کارو کردم ولی پسره کلی پشیمون بود کلی التماس می‌کنه باهام بمون اشتباهشو قبول کرد اما من دیگه جواب ندادم این مسئله اذیتم می‌کنه مخصوصا اینکه یواشکی سیم کارت برداشتن الان هر چی میبینم یا می‌شنوم میگم الان یاد ما میفتن و خجالت میکشم دیگه احساس راحتی نمیکنم و به سختی باهاشون زندگی میکنم

  88. سلام ۵ماهه تو رابطم یبار باهم قرار گذاشتیم ک خیلی هم خوب پیش رفت امشب بهم پیاد داد حصله ندارم گفتم چرا چیزی شده گفت نه چیزی نشده فقط تا وقتی ک پیم ندادم پیم نده منم گفتم آخه اینجوری ک نمشه من کاری کردم گفت نه فقط الان نمیخوام باهات حرف بزنم نمیدونمم چرا لطفا پیام نده ،یبارم قبلا اینجوری شده بود ک خودش بهم پیم داد و گفت ک گاهی اوقات اینجوری میشه دست خودش نیس، الان من فکرم خیلی درگیره چیکار کنم چرا اینجوری میگه یعنی دوسم نداره تروخدا کمکم کنید چیکار کنم

  89. سلام خوب هستید خسته نباشید . راستش من چندوقتیه به دوست پسرم شک دارم چون خیلی باهام سرد شده و یه جورایی با رفتارش نشون داده که من واسش مهم نیستم . اوایل رابطه هر روز بهم زنگ میزد و سریع جواب پیامم رو میداد ولی الانا همچی عوض شده و دیگه زنگ نمیزنه و حقیقتش بهونه میاره میگه سرم شلوغه . حتی جواب پیامامم به زور میده انگار دیگه اولویتش نیستم به نظرتون چکارش کنم

  90. من وارد یه رابطه با اقایی شدم ایشون ۳۸ سالشونه. سه ماهه تو رابطه ایم . به شدت وابسته ایشونم و دوستشون دارم .ایشون مجرد هستن و تا حالا ازدواج نکردن . مشکل من اینه ایشون فقط هفته ای یبار میان پیشم و حالا اگه خواسته مالی چیزی داشته باشم حل میکنند.و تا الان فقط ۳ بار تماس گرفتن با من . هر چن روز یه بار دو تا پیام میدن احوالپرسی و تا دفعه بعدی که بیان پیشم هیچ خبری ازشون نمیشه . من چیکار کنم با این رابطه ؟؟؟

    • ناشناس بمونیم

      دوست عزیز کم محلی کن بهش هرچیزی ک اون میخواد اگ سه چند روز پیام نداد شمام هیچی نگو وقتیم پیام داده بعده چند ساعت پیام جواب بده با سردی عزت خودتو حفظ کنم تو این شرایط قبلا بودم و ضرر کردم

  91. سلام من ۱۶ سالمه با ی پسر ۲۴ ساله دوستم. خیلی دوسش دارم میخام باهاش ازدواج کنم رفتارش عوض شده انگار میخواد ترکم کنه چیکار میتونم بکنم ترکم نکنه دوسم داشته باشه….

  92. سلام روز بخیر دخترم منو دوست پسرم چن ساله همو میشناسیم و نزدیک یکساله باهم تو رابطه هستیم خیلی باهم خوب بودیم اما جدیدا بخاطر اینکه خیلی مشغوله بابت سرکار و کارای خودش یخورده منو نادیده میگیره ینی قبلا بهتر بود رفتارش باهام مثلا دیگه نمیگه بیا همو ببینیم یا زیاد تایم نمیزاره برام خوب صحبت نمیکنه من خیلی ناراحتم حقیقتش نمیدونم باید چه رفتاری از خودم نشون بدم بهش گفتم چند بار اخلاقشو براش توضیح دادم ولی اون گوش نمیده اصلا منو در نظر نمیگیره ب من میگه درک کن ولی خب اونم باید درک کنه میشه لطفا کمکم کنید من نمیدونم چ رفتاری داشته باشم تا ب اون بفهمونم رفتارش اشتباهه سرد بشم چجوری باشم

  93. سلام وقت بخیر،من با یه نفرتورابطه هستم جدیدأ بی هیچ دلیلی سرد شده حتی امروز من زنگ یا پیام ندادم اونم نداد،همش از من انتظارتوجه داره درصورتیکه جدیدا خودش هیچ محبتی رو ازطرفش نمیگیرم،و الان نمیدونم چطوررفتار کنم،ایا بهش پیامـبدم و بهش بگم ازدستش دلخورم آیا منم بی محلی کنم تاخودش بیاد،واقعا گیجم گیج راهنماییم کنیدلطفا

  94. سلام وقت بخیر من دختری ۲۹ ساله هستم چند ماهی هست نامزد کردم با پسر همسایه قدیمی و دوست مادرم این آقا حدود ۳ سالی از هر طریقی واسطه فرستاد تا من درخواست ازدواجشو قبول کنم بعد از کلی این در اون در زدن دیدن پسرهای دیگه متوجه شدم ایشون می‌تونه مرد خوبی برای زندگی باشه بعد از کلی اصرار خانواده خودمو و خانواده اون با یکسری شرطها قبول کردم ک یکیش این بود ۶ ماه نامزد بمونیم اگر من حس پیدا کردم عقد کنیم همه قبول کردن اولش هیچ حسی نداشتم نامزدم هرکاری میکرد دل منو بدست بیاره تا اینکه چند ماهی گذشت من هم اوکی رو دادم و باهاش وارد رابطه شدم همش ابزار رضایت میکرد همه چی خوب بود تا چند روز پیش ک بدون هیچ دلیلی گفت باید جداشیم من فکر میکردم ازدواج باتو خیلی قشنگه ولی اینجور نیست و دیگه جوابمو نداد منم کاری باهاش نداشتم ب نظرتون الان باید چ رفتاری داشته باشم ؟ در ضمن من هنگام معاشقه متوجه شدم آلت تناسلی نامزدم راست نمیشه و این منو نگران کرده بنظرتون می‌تونه دلیلش یهویی کات کردنش همین باشه ؟

  95. من یک سال پیش با یه پسر تو رابطه بودم و تقریبا چند ماه پیش از هم جدا شدیم که مشکل از جفتمون بود،من یه رفتارای اشتباه داشتم که باعث شد اون نتونه با یه سری از رفتارای من کنار بیاد و راهمون به جدایی کشیده شد دوتامون ۲۰ سالمونه و اینکه با خانوادمون در مورد رابطمون مشورت کرده بودیم چون واقعا قصدمون ازدواج بود و اینکه چند ماه پیش رابطه ما به جدایی کشید و اون آقا بهم گفتش که من پشیمون شدم یه سری از رفتاراتو که دیدم و این منو داغون کرد الان حدودن چند روز پیش یکی از بهترین دوستاش بهم پیام داد نمیدونه که من دوستشو میشناسم و دوستش فکر کنم میخواست منو امتحان کنه و احتمال خیلی زیاد از طرف اون آقا به من پیام داده. من فقط میخوام دوباره بهش فرصت بدم چون واقعا دوسش دارم ولی نمیخوام غرورم بشکنه برای همین میخوام شما راهنماییم کنید. من برای اینکه میزان غیرتشو نسبت به خودم بسنجم در مورد مردای دیگه جلوش حرف میزدم و اون آقا اصلا دوست نداشت و بهم میگفت که دوس نداره در مورد بقیه جلوش حرفی بزنم ولی من دوباره تکرار میکردم یا واسه کوچکترین مسائل ناراحت میشدم و این باعث شد رابطمون سرد شه. اون بخاطر اینکه دیگه رو نداره بهم پیام بده نمیتونه پا پیش بزاره برای همین میخوام بدونم که چیکار باید بکنم

  96. سن ۲۱ جنسیت زن مجرد دانشجوی ترم ۵ هستم. من در تاریخ ۱۴آگوست۲۰۲۳ به یکی از پسرهای دانشکده مون پیام دادم در تلگرام و به ایشون از علاقم بهشون گفتم و ایشونم قبول کردن الان تا به این مدت که تقریبا داره یک ماه میشه همیشه من شروع کننده پیام ها بودم و پریشب که بهشون اعت اعتراض کردم گفتن کسی که رابطه رو شروع می‌کنه این مسئولیت رو داره تا اینکه بلاخره زمان بگذره و دو طرف ببینین به هم میخورن یا نه من می‌خوام بدونم چیکار باید بکنم الآن؟!

  97. سلام شبتون بخیر ، من حدود دو سال پیش با آقایی آشنا شدم حالا ایشون همکار بنده بودن و منم بخاطر خودم اون زمان تو شرایط کاری برای خوب نشون دادن خودم زیرآب ایشون رو زدم و ایشون متوجه شدن و با تمامی داستان ها و مخالفت اطرافیان بعد یک سال از اون ماجرا ما وارد رابطه شدیم چون نظر دوتامون این بود بهم علاقه مند شدیم بعد سه چهار ماه ایشون یهو سه چهار روز ناپدید میشد دوباره پیداش میشد منم چون نتونستم این روندو تحمل کنم بعد اینکه اینجوری شد تموم کردم باهاشون بعد یک ماه کات به من پیام دادن که منو باید ببینن و باهام حرف بزنن گفتن من دوستت دارم می‌خوام تو زندگیم باشی و به خوبی تو ندیدم و تصورم ازت هنوز یکم بدی توش هست بخاطر گذشته ولی کلا من تا جایی که وقت باشه و بتونم در اختیار توام و هستم پیشت الان دوباره ما یه بحث کوچیک کردیم و دو سه روزه ناپدید شده نه جواب زنگ میده نه پیام خواستم دوباره تماس بگیرم ولی بنظرم زیادی میشه ، پیشنهاد شما چیه

  98. بنده با یه پسری حدود ۱ ساله ارتباط دارم و قصدمون هم ازدواج هستش بگذریم،من نسبت به کارهایی که انجام میدن حساس هستم به شدت.برای مثال دیروز یه استوری گزاشتم و ایشون رو تگ کردم فقط اومدن یه استیکر فرستادن بهم (جواب اون استوری)و من خیلی از این موضوع ناراحت شدم خیلی با خودم کلنجار رفتم که طرف مقابلم اونقدری وقت نداره که یه پاسخ درست حسابی به پستی که راجب اون خودشه بهم بده …این حرف منطقیه و درست ولی من خیلی ناراحت میشم مثال مسائل کوچیک رو همیشه بزرگ نشون میدم

  99. سلام من 15 سالمه نزدیکه 6 ماه با یه پسر تو رابطه ام و اوایل خیلی بهتر رفتار میکرد تا اینکه بعدش بیشتر باهاش آشنا شدمو رفتارش یه طوریه سریع عصبی میشه خیلی قضیه رو بزرگش میکنه از اون موقع که باهاشم با حرفاش خیلی ناراحتم میکنه حرفاش خیلی سنگینه و واقعا حالم اصلا خوب نیست الانم سر یه موضوعی دعوامون شد من از صبح تا الان حالم اصلا خوب نیست

  100. سلام من با یک اقای جهت اشنایی رابطه دارم چند روزی بود خبری ازش نبود پیگیرشدم گفت حوصله ندارمو فلان …ولی مت ذهنم درگیرش بود دوباره پیگیر شدم خیلی خوب و منطقی برخورد کرد در حالی ک من احساساتی چندین پیام براش گذاشته بودم گفت منم دلم میخواد ازدواج کنمو وفلان تو از نظر من هیچ مشکلی نداری ولی من خودم نمیدونم چرا وارد رابطه میشم یکهو دلسرد میشم و احساس خلا میکنم و این نمیزاره برم جلو برای همین فاصله گرفتم.

  101. سلام وقتتون بخیر من ۲ ساله با یک اقایی رابطه دارم و یکسال اول کاملا عاشقانه منو دوس داشت و اگ دیر جوابشو میدادم یا نمیرفتم ببینمش خیلی ناراحت میشد ولس الان اصلا براش اهنیتی نداره و گاهی فک میکنم میخواد رابطرو تموم کنه اما بعضی وقتا خیلی خوبه مثلا همین دیشب کلی ابراز علاقه کرد کلی باهام قشنگ حرف زد ولی امشب باهام دعوا کرد و سرد بود کلا نمیدونم چیکار کنم من وتقعا عاشقشم و این رابطه رو برای ازدواج میخوام

  102. سلام خسته نباشید،من تو رابطه ی هستم که طرف پسر عموم هست و بعد چن سال همدیگرو تو خونه بابابزرگم اتفاقی دیدیم و همونجا پسره از یسری رفتاراتم خوشم امد و عاشقم شد بعد اون تو فضایه مجازی یه گروه زد و کل اقوام عضو کرد و تا یه ماه تو گروه هم همیشه شوخی و مسخره بازی این چیزا بود تا نصف ماه بعدش رفتیم پی وی هم اون گفت من عاشق یکی شدم گفتم کیه گفت خودت حدس بزن منم کل دخترای فامیل نام بردم ولی نبودن اخرش گفت خود تویی این همه اسم بردی اما اسم خودتو نگفتی (این موقع منم عاشقش شده بودم،
    تا ۳ ماه همیشه و هروز باهم در چت میکردیم و اگه ناراحت چیزی پیش میومد اون پیش قدم میشد واسه عذر خواهی یا اصلا نمیزاشت رابطه حتا یه روز به دلخور و ناراحت بودن من ختم بشه خط قرمزام واسش مهم بودن ،که ماه چهارم رسید یکمی سرد شد و وقتی قهر میکرد مثل اولاش نبود و هرکاری میکردم دیگه واسم تلاش نمیکرد منم بیشتر پیگرش شدم و وقتی ناراحتی چیزی پیش میومد من میرفتم سمتش و یروز رسید که بازم من رفتم دلجویی کنم (از اون دیگه خبری نبود کلا سرد شده بود)که گفت من نمیخوامت ما بدرد هم نمیخوریم منم خیلی اسرار کردم که نرو نمیشه و گوش نداد و رفت اولش خیلی واسم سخت بود هروز گریه میگردم ولی بعدش عادت کردم تا ۶ ماه طول کشید بعد شیش ماه من شمارمو عوض کرده و بودم و خط جدید داشتم شماره ی جدیدمو پیدا کرد تا یه ماه فقط استوری های همو میدیم و پریروز استوری گذاشته بودم که غیرت یعنی اینکه ادم کسی رو دوست داشته باشه باید تا اخر واسش بمونه کنارش باشه و نزاره طرف مقابل احساس تنهایی کنه که اونم استوری گذاشت در جواب من گفت فهمیدم غیرت یعنی چی اونی که تو بدترین شرایط بودم ولم کردی رفتی منم در جواب بهش گفتم من بودم ولت یا تو بودی اخر سرش اون همه. بی احترامی کردی و رفتی دوباره اون گفت من اون زمان یه مشکلی داشتم و مجبور بودم اون رفتارو باهات داشته باشم .منم گفتم باشه منم باور کردم برو خودتو گول بزن از این حرفا گفتم ….و بلاکش کردم (هیچ رابطه جنسی تو این مدت نداشتیم و درخواستی هم نکرد).
    سوال من اینه که ایا دوباره به این رابطه بگردم ؟اصلا این رابطه رابطه ی سالمی برای من هست ؟رفتار های اشتباه من چیه ‌؟

  103. سلام وقت بخیر من ۱۸ سالمه و وارد رابطه شدم و مشکلی با پارتنرم دارم. اینکه کلا یک دونه رفیق داره و دخترا حد و مرز رفاقتو نمیدونن و همه چیو به همدیگه میگن رفیق پارتنرم تمام رمز اکانت و همه چیو داشت و حتی چت های مارو میخوند و این حس اختیارش خیلی تو رابطه ما تاثیر گذاشت و باعث دخالت های بیش از حدش شد و یک سری رفتارهای مغرورانه و بی ادبانه از ایشون دیدم متاسفانه تفکرم عوض شده نسبت به رفیق پارتنرم و الان به پارتنرم میگم رفاقت رو با این رفیقش تموم کنه حتی شده بخاطر من میگه نه و اصلا کوتاه نمیاد. متاسفانه و میگه من محدودش میکنم نمیدونم چیکار کنم. اگر بخاطر من از رفیقش نزنه ینی اونقدر بهم علاقه نداره و منو تحقیر میکنه در صورتی که من به خاطرش از خیلی از رفیقام زدم. منم نیاز به رفیق دارم اما ترجیح میدم پارتنرم رو داشته باشم تا رفیق اما اون نه و اصلا کوتاه نمیاد و حس میکنم اونو ترجیح میده. ممنون میشم راهنمایی کنید

  104. با سلام کسی آشنا شدم مادرش اول تماس گرفت سن من بیشتر گفتم نمیشه بعد چند روز بعدش تماس گرفتن گفتن پسر گفته مشکلی نیست همون اول می‌دونستن من سر کار نیستم‌۶ ماه خیلی خوب بود کسی هست که از قبل ضربه عاطفی بدی خورده حتی چند سال بخاطر همین مریض شده حتی طاقت یه اشک من را نداشت تقریبا مرداد پارسال رهام کرد گفت تو داری وابسته میشی من دوست ندارم من نمیتونم به هیج کس اعتماد کنم‌ خیلی اذیت شدم شش ماه هر جی خواست انجام دادم روزهای خوبی داشتیم‌تا خرداد امسال برگشت البته نه برگشتنی مثل قبل اون چند ماه که رفت جواب پیام‌ میداد تا مرداد امسال بهم گفت عصبی هستم گفتم باشه بهر حال من دلیل این رفتارش نمیدونستم و تلاش میکردم آدل ببینمش و حالش خوب بشه تمام خانواده دیدم ورفت و آمد دارم باهاشون تا به شب گفتم امروز میری سرکار گفت این حرف درست نیست بیخیال من شو خودش بهم‌نگفت چی شده از یه بحرانی عبور کرد من گفتم‌من بیخیال تو نمیشم الان فقط پیام‌میده جواب زنگ من را نمیده چکار کنم درست بشه راهنمایی میکنید لطفا فکر میات تو سرم اگه کسی اومده تو زندگیش با من اینجور شده همش استوری غمگین میزاره

  105. سلام من ۱۷سالمه چند وقته از یه پسری خوشم میاد باهاش بودم اما نزدیک یک ساله کات کردیم ولی من خیلی دوسش دارم هر چقدم بهش نزدیک میشم پسم میزنه بهم گفته بود باید یا منو انتخاب کنی یا دوستتو وقتی گفتم یا هردوتون گفت باشه ولی چن روز بعدش هی بهونه رابطه جنسیو میگرفت حالام من راضی شدم که باهاش رابطه داشته باشم ولی اون اصلا به حرفام گوش نمیکنه تو یه محل زندگی میکنیم جلو چشمام با بقیه رل میزنه این خیلی اذیتم میکنه من باید چیکار کنم لطفا جواب بدین ممنون

  106. سلام من ۷ ماه پیش با پریا آشنا شدم و رابطه فرادوستانه خیلی خوبی داشتیم خیلی باهم حرف میزدیم، دردودل میکردیم بیرون میرفتیم و حتی وارد گروه و اکیپ دوستاش شدم توسطش و با اونها هم بیرون میرفتیم و سعی میکرد بهم نزدیک شه دو هفته پیش در یک حرکت بچگانه ای که من انجام دادم، گفتش که اصلا من رو متهم به آدم اشتباه یا بد بودن نمیکنه و ادامه ارتباط صمیمی رو نمیخواد ولی آخر پیامش تاکید کرد که «میبینیم همو» تو اکیپ ولی نه منو انفالو کرد، نه از پیج خصوصیش و عمومیش ننداخت بیرون ولی اصلا استوریامو چک نمیکرد ولی تو استوریاش آهنگ های غمگین عاشقانه میذاشت، متن های دلشکستگی میذاشت و…..خلاصه که پریا با این استوری ها خیلی دلمو بیشتر برد و پریشب در پاسخ به یه نوت غمگین تو اینستاش یه متن انگیزشی با اطلاعاتی که از علایقش داشتم نوشتم( تو مدت قطع ارتباط به احترام اینکه نمیخواد باهام حرف بزنه و ناراحت بود) اصلا باهاش حتی یه کلمه چت نکرده بودم در عین ناباوری بعد از متن انگیزشی که براش فرستادم نوشت: این روز منو ساخت ازت ممنونم با ایموجی .” 3> “ عدد به (انگلیسی) به معنای عاشقتم و استوریامو سین زد

  107. ۱۷ سالمه و دختر هستم و مجرد و سال دوازدهم انسانی رو آغاز میکنم شغلی هم ندارم و دانش آموز هستم مشکل من: من دوسال پیش با یک پسری توی مجازی اشنا شدم که کم کم فهمیدم همسایه مون هم هست و بعد از یه سال(یعنی پارسال) ما باهم اشنا شدیم و همدیگرو شناختیم ما هیچ رابطه ای باهم نداشتیم و نداریم اما خب ایشون میومدن و داخل لینک ناشناس ابراز علاقه میکردن و حرف از دوست داشتن بندا میزدن و حتی تو رفتاراشونم این واضح بود تا امسال که کم کم دیدم مث قبل رفتار نمیکنین و این اواخر هم(دو هفته اخیر) کلا دیگه پیامی داخل ناشناس ب بنده نمیدن و اصن غمگین و ناراحت بودن من مث قبل براشون اهمیت نداره من احساس میکنم شاید بخاطر اومدن یک دختر دیگه ایشون اینطور رفتار میکنه البته مطمئن نیستم اما احساسم اینطور میگ چون تو فالووراشون دختر هست و مطمئنم باهاشون چت هم داشته.. مثل قبل ب بنده و حال بنده اهمیت نمیدن بماند حس میکنم حتی نسبت به اون دختر خانم بیشتر توحه میکنند? چون یه شب ازشون یه حرکتی دیدم که مشتاقانه ب دیدار دختر خانم رفتن? چیکار کنم ب نظرتون؟ میتونم برگردونمشون به خودم؟ نمیدونم هنوز هم احساسی ب بنده دارن یا نه.. اما فک میکنم که دارن.. ب نظرتون چطور رفتار کنم؟? چیکار کنم؟ اها و اینم بگم ک ایشون نمیدونستن ک من علاقه ای بهشون دارم و بعد از عید به یک چیزایی پی بردن و از حس من فک میکنم دیگ کامل متوجه شدن ک بهشون علاقه دارم

  108. باسلام وتشکر دوماهه با آقایی که همسرشون ۴ ماهه فوت شده وبچه ای ندارن بر ازدواج آشنا شدم میگه ۶ ماه صبر کن تا از فوت همسرم بگذره ولی در پیام دادن میگه چرا من همش پیام بدم تو چرا نمیدی منم چون خانم هستم احساس میکنم بهش پیام بدم آویزونش میشم اونم سرد شده پیام نمیده میگه یه طرفه و خشک دوست ندارم یه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

  109. سلام و عرض ادب من یکسال با یه اقایی اشنا شدم ک از اول خودش بهم پیشنهاد داد وعلتش رو هم گفت چون من رو دیدی و شرایط من رو میدونستی ولی توجهی نکردی و بی توجه رد شدی از شرایطم من ازت خوشم اومد منم بعد مدت دوماه بهش بله گفتم و رابطه شروع شد،. همه چب خوب بود تا اینکه من بیشتر وابسته شدم و اون کمرنگ، و اصلا توجه و علاقه نشون نمیده، درصورتی ک میدونم چیزی کم ندارم، و شخصیت محکمی دارم، ولی با رفتارای این اقا انگار عزت نفسم اومده پایین، الان دو هفتس یهو نه پیام و نه زنگ، علت رو میپرسم میگه خیلی ناراحتم یه مشکلی پیش اومده، مربوط به تونمیشه

  110. سلام۲سال ونیمه که با آقایی تورابطم ایشون ازدواج کردن ودوتا اولاد دارن ایشون اول آشنایی متوجه شدم معتاد بودن و ترک کرده بودن این داستان ادامه داشته چند بار چون دوسش داشتم کمکش کردمو بخشیدمش ولی ادامه داربودتااینکه ایشون ۵ ماهه حتی جاشون و بامن ع‌ض کرده وتنها می‌خوابه حتی اون مسئله رو قطع کرده میدونم ۵ماه مدام مصرف داشت الان چند روزه کا ی نکرده کلا تمایلی به من نداره لطف میکنید منو راهنمایی کنید ناگفته نمونه چند بار از خونم بیرونش کردم بخاطر عذابایی که کشیدم باز برگشت میدونم اشتباه کردم قبولش کردم الان تکلیف من چیه دوست دارم مثل سابق بهم نزدیک بشیم چون باهم زندگی میکنیم احساس خفقان دارم کمکم کنید

  111. من با پسری ۱ سال و نیم در رابطه جدی بودم و همه جوره منو ساپورت میکرد و به هم علاقه داشتیم حتی خانودام را هم دعوت کرده بود و رابطه جنسی خیلی عالی داشتیم اما من رفتارهای بچه گانه زیاد داشتم و خیلی به من تذکر داده بود ۳۷ سالش بود و من ۳۱ سالم یک روز حال روحیش هم خوب نبود و گفت دیگه نمیتونه باشه و رفتاره من اذیتش کرده ما جدا شدیم ولی بعد ۸ ماه همدیگر را دیدیم و دوباره شروع کردیم همدیگر را دیدن الان ۱ سال و نیم هست همدیگر را دوباره میبینیم اما به من گفتن رابطه نمیخواهند اما من بخاطره اینکه قبل جدایی واقعا همدیگر را دوست داشتیم و خیلی به هم نزدیک بودیم زمان دادم اما خودش را درگیر کار کرده سه جا کار میکنه و همدیگر را هر دو هفته میبینیم و هر چند روز یک مسیج میدهد از من فاصله میگیرم یک روز با گریه به من گفت که وقتی جدا شدیم من روانشناس رفتم و ضربه زیادی خوردم نمیخوام دوباره اونجوری بشه بهتره همینجوری باشیم.اما من در کنارش موندم چون مطمعنم که دوستم داره اما فاصله که میگیره اذیت میشم. منظورم از ساپورت این نیست که من بخاطره شرایط دوستش داشتم چون میخوام توضیح بدم همه چیو اینو بهتون کفتم که مرد حمایت گر مهربان و واقعا بدونه هم نبودیم و تقریبا در یک خانه بودیم و واقعا من دوستش دارم و احساس اونم مطمعنم دوست دارم کمکم کنید ممنونم

  112. سلام وقت بخیر، مدتی با یک پسر از راه دور دوست شده بودم و رابطه داشتیم، چند باری همدیگه رو دیدیم . اما متاسفانه یک ماه هست که با یک دعوا از هم جدا شدیم . اما فکر و خیال و خواب دیدن های من تمومی نداره و خیلی دوسش داشتم و دارم، نمیدونم چیکار کنم اصلا جوابمو نمیده.

  113. من یه دختر ۲۰ سالم نامزدمم ۲۳ سال ما از بچگی باهم در ارتباط بودیم یعنی تقریبا ۷.۸ ساله رابطمون دعوا داشت بحث داشت ولی همدیگرو دوست داشتیم و به هم وفادار بودیم من همه جا کنار این اقا بودم چون تو زندگیش مشکلات زیادی داشت و من همیشه پشتش بودم حمایتش کردم و تنهاش نزاشتم خودش همیشه میگه که من بهترین ادم زندگیشم و میدونه همیشه کنارش بودم و همیشه میگه احساس میکنم هیچکس اندازه تو منو دوس نداره تا این که چند روز پیش تو صحبت گفت دارم پیاده میرسم سرکار گفتم چرا از ماشینت استفاده نمیکنی( ماشینشو تقریبا ۷ ماهه خریده) گفت احساس میکنم ازش خسته شدم میخوام چند روز ازش استفادع نکنم بعد از چند روزم بعد از ی بحث ساده ب من گفت بیا چند روز باهم در ارتباط نباشیم وقتی دلیلشو ازش پرسیدم گفت احساس میکنم قدرتو نمیدونم و عادی شدی برام همه چیز تکراری شده و از این تکرار خستم من اولش جبهه گرفتم ناراحت شدم گفتم مگه من وسیلم ازم خسته بشی ولی بعدش دیدم فایده نداره و بهش گفتم باشه برو.. ب نظر شما این ادم رفتارش نرمال بوده و این طبیعیه؟ یا نه بحث خیانتو این چیزاس ؟من ذهنم ب شدت اشفته شده و واقعا ب کمک احتیاج دارم

  114. سلام من دختری ۲۸ ساله هستم با پسری فقط رابطه تلفنی داشتم به مدت یک ماه که اونم ۲۹ سالشه بعد یک ماه اون گفت نمی خواد ادامه بده منم کلا بیخالش شدم اما بعد از دوسال به مامانم گفته بود میام خونتون وامد دوباره رابطه ی تلفن مون شروع یه روز میگه میخوام ادامه بدم یه چند روز میشه میگه نمی تونم رابطمونم برای ازدواج بوده لطفا راهنمایی کنید ببینم چکار کنم. شرح حالم یعنی نمیدونم باید چکارکنم دلیل مشکلمم با دعوا زیاد داشتیم ولی الان احساس میکنم خیلی دوستش دارم بهش چند تا پیام دادم صبح براش واسطه بفرستم چون به دلیل دعوا هامون خیلی حرفا بهش زدم ناراحت شده وقهر کرده وجواب پیام هامو نمیده من هم دوست دارم چون زیاد دوسش دارم باهاش هرطور شده ارتباط برقرار کنم که برگرده البته برای ازدواج میخوامش نه چیز دیگه تاحالا هم باهیچ پسری دوست نشدم ودوست ندارم به قیر این دوست بشم کسی دوست داشته باشم فکر کنم خودشم متوجه شده اولا خیلی برام سخت بود یعنی اخراون یه ماه که ازش جدا بشم کم کم اسون شد

  115. چکار کنم دوست پسرم ازم دوری نکنه قبلا خیلی خوب بود زنگ میزد هر روز پیام میدادیه مدتی هست فاصله گرفته ازم متوجه شدم با یک زن دوستی میکنه بهش وقتی میگم چرا بازن مردم دوستی میکنی برمیگرده میگه دوستی ما در حد سلام واحوال پرسی هست چکار کنم برگرده به‌طرف من یا چکار کنم فراموش کنم ممنون میشم راهنمایی کنین

  116. من تقریبا ۹ ماهه وارد رابطه شدم اول ک اصلا قصدم جدی نبود و فقط در حد دوستی میخاستم ولی بعد از پنج ماه علاقه پیدا کردم اونم همینطور دوتاییمون همدیگه رو دوست داریم. اولش همش در حال صحبت تلفنی بودیم. در روز یکبار. ولی بعد چند ماه تماسمون خیلی کم شد به طوری که الان اصلا تماس نداریم. پیامم خیلی کم بهش میدم. خیلی گفتم که از این موضوع ناراحتم حتی میخام پیام ندم که خودش پیام بده. چند روزیم هست همین کارو میکنم چند روز پیش هم سر همین بحث کردم و اون همش میگه میدونم تقصیر منم ببخشید و اینا. ولی بازم از فرداش بی محلی میکنه. حتی همون پیامم کمتر شد از اون طرف میگه حرف رفتنو نزن ولی رفتاراش میگ برو. خیلی هنگم نمیدونم چیکار کنم؟

  117. دخترای عزیزم دوستای گلم همتون دارین از پسرا رفتارا عوض شدنشون میگین
    این میگم خوب گوش کنین
    به خودتون تو آینه نگاه کنین چقد زیباین؟ به خودت افتخار کن
    تا کسی بهتون بدی نکنه

  118. چطور پیام خودم و جواب روانشناس رو پیدا کنم توی اینهمه پیام؟؟

  119. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید من هشت ساله یه پسرو دوست دارم ایشون هم منو دوست دارن دوساله هم در ارتباطیم برای آشنایی و اینم بگم که قصدمون ازدواج هست امروز ظهر بود داشتم با دختر همسایمون میرفتم خرید که ایشونم با پسر عموشون اومدن پیش ما ما هم منتظر بودیم که با اتوبوس بریم خرید بعد این آقایی که من باهاشون در ارتباط هستم تماس گرفتن که بیاین باهم بریم منم راستینش خیلی خجالت می‌کشیدم سوار ماشین ایشون بشم که نکنه بگن دختر سبکی هست هر جور حرف دیگه ای تو راه هم من دو سه کلمه با ایشون حرف زدم و به پسر عموشون سلام دادم و احوال پرسی کردم بعد این آقا اصلا تو راه نه با من حرفی زد نه چیزی حتی یه سلام هم نداد بهمون الا بهش میگم چرا اون جوری کردی لاقل یه سلام میدادی پیش پسرعموتو دوست من خرابم کردی یه جوری رفتار کردی من بیشتر خجالت کشیدم سوار ماشینت شدم میگه ببخشید دا نمیدونستم نامزدمی پیش اونا میومدم بوست میکردم باهات لاس میزدم خیلی خجالت میکشم با این حرفا همش میگم کاش سوار ماشینش نمیشدم به نظرتون من کار اشتباهی کردم؟

  120. من 25 سال سن دارم دخترم مجرد هستم با یه آقایی که فامیل مون هستن 28سالشونه یه ماهه در ارتباط هستم و ایشون از من خواستگاری کردند و من هم مشتاق بودم الان یه هفته ای هست بخاطر یه بحثی که بین مون پیش اومده خیلی سرد شده بحثمون هم در خصوص برابری زن و مرد بود البته که من بهش گفتم که اینجوریام نیست و من منعطفم و میتونیم با هم کنار بیایم ولی اون همچنان سرد شده و اصلا به من پیام و اینا نمیده امروزش بهش پیام دادم که باید تکلیف این رابطه رو مشخص کنیم حالا پنج شنبه قراره حضوری باهم حرف بزنیم میخوام بهش بگم که تمومش کنیم چون واقعا نمیتونم تحمل کنم بهم بی توجهی میکنه و پیام نمیده احساس میکنم دیگه مشتاق به ادامه نیست ولی من واقعا دوست ندارم تموم بشه نمیدونم چیکار کنم

  121. من ۲۲ سالمه لا آقا پسری آشنا شدم یک ماهه پیش ۲۴ ساله من خودم ترم آخر درس لیسانسیه و اون آقا درس نخونده تو شرکت ی کار معمولی داره و کشتی هم میگیره ب قول خودش در حد کشوری تمرین میکنه…ایشون تک فرزند من فرزند آخر خانواده دو فرزندیم من و خواهرم،من با اینک سخت پسند هستم از ظاهر ولی ایشون فک کردم مرام و معرفت مردونه داره واسه همین یسری چیزارو نادیده گرفتم ولی ایشون رفتارای ضد و نقیض داشت مثلا میگف توپر تر شی بهتره و…با اینک من از ایشون سرتر بودم ،یک ماهه تموم هر روز زنگ و تماس سر قرار رفتیم یکبار گف شرایطم سخته ورزش حرفه ای میکنم نمیتونم بیرون بیام و…در ضمن ماشین هم نداشت بعد آخرش من دیدم چن روزه ایشون نادیده میگیره منو اولش گف پیش رفیقام بودم و فلان…بعدش دیدم هی میگ زنگ میزنم نمیزنه آخرش گفت من نمیتونم تو رابطه باشم مربی کشتیم نمیزاره!!!!!من نمیتونم و ….میخواستم بدونم آیا این علت قانع کننده بوده؟! پیچوند منو؟

  122. سلام من حدود یکسال با اقایی ک ۱۵ سال ازم بزرگتره رابطه دارم ایشون یک ازدواج ناموفق و یک دختر دارن و ۱۰ سال از طلاقشون گذشته بعد شش ماه من کات کردم ب دلیل تفاوت سطح طبقاتی و فرهتگی و اعتقادی ک ایشون با من داشتن و ازدواج کردم و متاسفانه اونم در ماه های اول منجر ب جدایی شد و الان این اقا دوباره پیگیرم شده و میگه منو از اول بخاطر ازدواج میخواسته و الانم قصدش جدیه فقط منتظر فرصت مناسبه و نمیخواد و نمیتونه دوباره از دستم بده و درضمن من هنوز مراحل طلاقم تموم نشده فقط مشکل اینه مثل شش ماهه اول درخواست رابطه جنسی نداره علتش چیه من نگرانم بابت این موضوع در حالی ک قبلا همیشه درخواست از سمت ایشون بود ولی الان دوماهه ک حتی حرفشم نزده علت چیه ؟؟؟

  123. سلام وقتتون بخیر من ۲۲ سالمه تقریبا از زمانی ک وارد دانشگاه شدم من برای اولین بار با همکلاسیم وارد رابطه شدم ما بیشتر وقتا تو دانشگاه باهمیم همه چیزش اوکیه فقط تنها مشکلی ک داریم اینه ک بشدت اجتماعیه و قدرت نه گفتن رو ندارن مثلا خیلی چیز هارو رعایت نمیکنه و بعدش ک بحثو دعوا شه قول میده تکرار نشه یه مدت رعایت میکنه و دوباره شروع میشه کاراش برمیگرده ، خیلی اتفاقا افتاد ک بخوام بگم طولانی میشه ولی برای مثال جاهایی ک توافق کردیم تنها نریم رو میره یا بهم گفت خوشم نمیاد پسر دست بده توهم سلام علیک کنی گفتم اوکی پس از توهم انتظار دارم رعایت کنی اما انگار نه انگار پیش اومده ازم بترسه جلو من به زور دست میده با دختر یا فکرمیگنه حواسم نیس پنهانی بازم دست میده یا بعضی وقتا چیزایی رو میفهمم ک بهن نگفته ما بعد هر کدوم از رفتاراش بحثو دعوا داریم اون لحضه قول میده گریه میکنه اما بعد یه هفته دوباره کاراش شروع میشه مشکل بعدی اینجاس ک واقعاااا من از لحاظ مالی هیچ انتظاری ندارم ازش اما میفهمم ک خیلیییی خیسسه حتی زورش میاد وقتی چیزی بخره یه بطری اب تعارف کنه درصورتی ک اوایل رابطه اصلااا اینطور نبود اینا نگرانم میکنه من از لحاظ اعصاب واقعا دارم داغون میشم و اون چون قدش بشدت بلنده همه دخترا جذبش میشن تو دانشگاه شده جلو من بپرن بغلش و اصلا هیچ اعتراضی نمیکنه اینجور موقع ها انتظازی ک دارم اینه ک متعهد باشه از بس کارایی ک تو سرشه رو کرده من دیگه هیچ اعتمادی ندارم بهش خودشم میدونه
    شاید حرفام بچگونه باشه واقعا ولی خیلی گیج شدم من چند ساله ک زندگیم وضعش اینه و دیگه قدرت تصمیم گرفتنو ندارم نمیدونم حق با کیه کی داره درست فکرمیکنه کامل قاطی کردم هیچ قدرت تفکر ندارم دیگه خیلی سردرگمم دوست دارم کسی برام روشن

  124. سلام وقتتون بخیر من ی حدود ۷ ماه با ی پسر دوست شدم اولش همه چی خوب بود هعی بهم محبت میکرد قطعی و وصلی خیلی زیاد داشتیم ولی هیچوقت بهم بی احترامی نمیکرد تا این اواخر ک ی دفعه همه چی عوض شد سرد شد باهام همش اذیتم کرد باهام خوب بود بعد بد میشد بهم فحش میداد میگفت دوسم داره وقتی من بهش وابسته شدم من و ول کرد تا الان دوبار اقدام ب خودکشی کردم قرص خوردم ولی نتیجه نگرفتم مشکلات زیادی واسم پیش اومده ب روحم کلا آسیب زده هرروز کارم شد گریه یا عصبیم یا گریه میکنم

  125. سلام بنده بااقایی اشناشدم به مدت ۲سال و بعد وارد رابطه عاطفی بااین اقاشدم..هردو قصد ازدواج داشتیم وخانواده ایشون من رو دیدند و پسند کردند…ایشون تک فرزنده اوایل هرکاری میکردکه من قبول کنم پیشنهادش رو ..گریه میکرد التماس میکرد منت منو میکشید و هردلیلی میاوردم برای رد کردن میگفت حل میکنه…اماالان که من بهش وابسته شدم همه چی عوض شد..دیگ خبری ازعاشقانه هاش نبود وتوخودش بود همیشه توفکر بود وهمین دیروز گفت که همه چیز تمام شده و براش دوستاش خیلی مهم ترازمن هستند وهیچوقت بخاطر من پشت اونارو ختلی نمیکنه و یکی ازدوستتش یکبار بمن بی احترامی کرد و این آقا عکس العملی نشان ندادند وبعدا دلایل بنی اسرائیلی اوردند…و بمن گفتند ادمی نیستم که میخای بسیار به خانواده وابستع ام برخلاف تو که مستقلی..وگفت هیچوقت بخاطر تو نمیتونم تو روی خانواده م واسم حتی اگ اختلافی پیش بیاد…من واقا ضربه خوردم از فریبکاری این آدم…مدام ازخودم میپرسم چه کاربدی کردم که دلش را زدم…این راهم بگویم که دارو مصرف میکند تحت نظرروانپزشک است و میگوید بخاطر استرس است داروهایش…اما دیروز گفت که بخاطر بیماری ام یک ادم ایده ال گرا هستم برای همین مدام روی تو عیب میگذارم دست خودم نیس من را ببخش.

  126. به نظرم .پسریکه بی محلی می کنه اصلا دوست نداره درس نه

    مثل فحاشی،
    عقب کشیدن تحقیر شدن تو جمع شیراز صدا زدن و اعتقادات ن مسخره کردن ،جواب، قارچ گفتن بهت، زگیل صدا زدن

  127. سلام وقتتون بخیر من به مدت ۱ سال و ۶ ماهه وارد یه رابطه هستم ۲۰ سالمه و پارتنرم ۲۴ اوایل رابطمون خیلی خوب بود و وسطاش کلی مشکل به وجود اومد مادر من بسیار سخت گیر و به همین دلیل من مجبور شدم از پارتنرم بخوام که بیاد خواستگاریم تا مجبور به جدایی نباشیم تو همین مسیر که تمام تلاشمونو برای بهم رسیدن کردیم حرمت رابطه از بین رفت و حرفایی بهم زدیم که دل همو شکوندیم الان رابطمون سرد شده اما عاشق همیم و هنوزم داریم تلاش میکنیم بهم برسیم پارتنرم من رو مقصر این حالش میدونه و میگه من قدردان تلاش هاش نبودم و ندیدم که چه کار هایی برام کرده و منم مشکلم اینه که او توجه و محبتی که اول رابطه بود دیگه نیست و همش همو مقصر همه چی میدونیم و حرف همو نمیفهمیم پارتنرم گفت خیلی تلاش کرده اما الان خودشو از دست داده و نمیتونه ادم شاد قدیم باشه و از من خواست که برگردونمش به حال خوب قدیمش من باید چیکار کنم!؟شرایط خودم هم سخت هست و از خانواده تحت فشار روانی شدیدی هستم و وقتی که عصابمو بهم میریزن منم با پارتنرم درد و دل میکنم اما اون فکر میکنه که من دارم تحت فشارش میزارم من رابطمو خیلی دوست دارم اما الان سرد شدیم چطوری باید رابطمو و حس پارتنرمو دوباره زنده کنم!؟

  128. سلام وقت بخیر،دختر۲۴ساله هستم دوتا سوال دارم یکی اینکع در روابط عاطفی که داشتم معمولا خیلی زیاد ابراز علاقه میکنم وقت میزارم ومیگم خب این لازمه رابطس اما بعد یه مدت که همچین توجه ووقتی رو از طرفم نمیگیرم حس میکنم طرفم بی توجه هستش وشروع مبکنم به انتقاد وافکارمنفی و کات حتی میخواستم بپرسم چطور میتونم این اخلاقم رو اکی کنم ومتناسب تایم بزارم تو رابطم که خودم آخرش اذیت نشم)____دومین سوالم اینه که طبق آخرین رابطه عاطفی که داشتم باعث شده اعتماد بنفسم گاهی پایین بیاد وهمش حس مقایسه داشته باشم با دخترای اطرافم بااینکه ظاهر وطبق گفته خیلیا واقعا ایراد ندارم وخودمم اینو مطمئنم اما باز هم گاهی ظاهری خودمو با دیگران ممکنه مقایسه کنم برای این چیکارکنم بهتره؟

  129. ٥ ماه با آقايي آشنايي داشتم همه چيز خوب بود و باهم مچ بوديم رفتارشون خوب بود عاقل بودن وقت ميذاشتن براي ديدارمون برنامه ريزي ميكردن، هيچ بحث و اختلافي نداشتيم تا اينكه يه روز گفتن عيد ميخوان برن تركيه واسه كنسرتا، تنها، و چند روزه بليطاشم خريدن،من ناراحت شدم از اينكه حتي يه تعارفم نكرده به من و حتي اطلاع از خريد بليطا نداشتم، يه كم بحث كردم باهاش كه چرا يه اطلاع نداده حتي به من، گفتم ناراحتم منو ادم حساب نكردي، ادمي كه ميره تو رابطه يه چيزايي بايد فرق كنه و خدافظي كردم رفتم، چنتا پيام دادم و از ناراحتي و حسم گفتم، جواب نداد، شب بعد زنگ زدم ج نداد،پيام دادم ج نداد،چند روز بعد زنگ زدم ج نداد، منم پيام دادم گفتم ظاهرا رابطمون تموم شدست با اين رفتارت، ج نداد، چند روز بعد دوباره زنگ زدم ج نداد، منم پيك فرستادم خونش چنتا وسيله داشتم گرفتم، الان ٢ ماهه تقريبا كه ديگه در ارتباط نيستيم، چند روز ديگه تولدشه، ايا درسته كه من تولدشو با پيام تبريك بگم؟ يا اشتباهه؟

  130. سلام یک سالی است که با یک پسری در رابطه هستم و خیلی دوستش دارم ولی من فکر می کنم که زیادی بهم بی توجهی میکنه چند باری هم که دعوا کردیم همیشه اون پیش قدم میشه برایی درست شدن بعضی وقت ها باهم خوب رفتار میکنه بعضی وقتا بی دلیل باهام سرد میشه و خیلی هم گیر میده بهمم میگه نبایدبری بیرون نباید ارایش کنی و خیلی گیر میده حتی وقتی اتفاقی پیش می اید من باید کلی براش قسم بخورم و به سختی حرفمو باور می کند بعضی وقتا خیلی خسته م می کند اذیت میکند که دلم میخواد همه چیو تموم کنم و برای همیشه برم اما نمی تونم و نمی خواهم از دستش بدم لطفا کمکم کنید من را راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید