خانه / پرسش و پاسخ روابط عاطفی / کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد |بعد از کات چیکار کنیم؟
بعد از پایان رابطه

کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد |بعد از کات چیکار کنیم؟

آیا نمی‌دانید چگونه باید با زندگی بعد از جدایی کنار آمد؟ یا چه کارهایی بعد از کات کردن و پایان رابطه باید انجام دهید؟ کنار آمدن با غم جدایی هیچ‌گاه آسان نیست، به‌خصوص درصورتی‌که یک رابطه مهم یا ازدواج به پایان برسد. یاد گرفتن اینکه چگونه باید با مسئله جدایی از فردی که همیشه دوستش داشتید، کنار آمد و به زندگی ادامه داد، چالش‌برانگیزترین بخش ماجراست.

پذیرش این واقعیت که رابطه به آخر رسیده، دشوار است. التیام قلب شکسته ازآنچه تصور می‌کنیم، دشوارتر است. هیچ‌کس واقعاً دوست ندارد غم جدایی را تجربه کند، خواه این جدایی مصالحه آمیز و با موافقت طرفین باشد یا با جنگ‌ودعوا به پایان برسد.

تعداد کمی از افراد اکنون یاد گرفته‌اند که چگونه باید با مسئله جدایی کنار آمد و به زندگی بعد از اتمام رابطه ادامه دهند. من نیز چیزهای زیادی از تجربیاتشان یاد گرفته‌ام و فکر کردم که این نکات را با شما نیز به اشتراک بگذارم.

رفتار درست بعد از کات

تجربه جدایی دردناک است زیرا به معنی از دست رفتن رؤیاها، رابطه و تعهداتی است که دو فرد نسبت به یکدیگر داشته‌اند. ما هنگام پایان رابطه ، غم، اضطراب و ناامیدی بسیار زیادی را تجربه می کنیم.

چه شما خواهان پایان رابطه بوده‌اید یا طرف مقابل تمایل به قطع رابطه عاشقانه داشته، بدون توجه به دلیل جدایی و طلاق، پایان یک رابطه بلندمدت و متعهدانه می‌تواند تمام احساسات شما را تحت تأثیر قرار دهد و زندگی شما را کاملاً دگرگون کند.

“هر رابطه‌ای روزی به پایان می‌رسد، خواه با طلاق و جدایی، خواه با مرگ یکی از دو نفر. روابط گذرا هستند. متولد می‌شوند، زندگی می‌کنند و می‌میرند. مانند تجربه‌های زندگی. آن تنها یک بخش از زندگی است.”   تام استین

متأسفانه، این واقعیت ناخوشایند زندگی است که هر یک از ما باید روزی آن را تجربه کنیم. اما کارهایی وجود دارند که شما می‌توانید بعد از جدایی انجام دهید و یاد بگیرید چگونه می‌توان به زندگی ادامه داد و جدایی را فراموش کرد. در میان اضطراب و ناراحتی ناشی از جدایی یا طلاق، شما فرصت این را دارید تا چیزهای زیادی را از تجربیات پیشین خود یاد بگیرید و به فرد عاقل‌تر و قوی‌تری تبدیل شوید.

ادامه زندگی بعد از کات کردن

شما باید یاد بگیرید که با پایان یک رابطه، چگونه به زندگی ادامه دهید و با مسئله‌ی جدایی کنار بیایید. به یاد داشته باشید که احساس کمبود کردن پس از جدایی امری طبیعی است. شما بدون فردی که واقعاً برایتان مهم بوده است، به زندگی ادامه می‌دهید.

“وقتی یکی از درهای خوشبختی بسته می‌شود، در دیگری بازمی‌گردد؛ اما ما اغلب آن‌قدر به در بسته نگاه می‌کنیم که دری که برایمان بازشده را نمی‌بینیم”. هلن کلر

كارهايي كه بعد از كات كردن و اتمام رابطه نبايد انجام داد

جدا از درگیر شدن در حلقه غم و اندوه جدایی ، بدترین چیزی که می‌توانید انجام دهید، این است که وقت کافی صرف سوگواری قطع رابطه خود نکنید. بسیاری از مردم به شما توصیه می‌کنند که «دوباره به زندگی بازگردید» اما این کار اغلب خلأ ایجاد می‌کند که به‌موجب آن، نمی‌توانید احساسات و عواطف مرتبط با جدایی و قطع رابطه را به‌طور کامل پردازش نمایید و این موضوع در آینده گریبان گیر شما خواهد شد.

همچنین، این موضوع ممکن است باعث شود تا شما به‌عنوان یک راه‌حل فوری وارد شروع رابطه جدیدی شوید و به این طریق، واکنش دوپامینی که موجب درد و رنج ناشی از جدایی و قطع رابطه می‌شود را تسکین دهید.

 به خود زمان دهید وقتی آماده بودید، به زندگی برگردید. ازنظر روانشناسی، روند بهبود و کسب آمادگی ذهنی برای شروع رابطه دوستی مجدد زمان‌بر است؛ به‌خصوص اگر رابطه شکست خورده بیش از چند سال بوده باشد.

چگونه بعد از اتمام رابطه فراموش کنیم

زمانی که تصمیم جدایی را گرفتید، دوباره در مورد این مسئله فکر کنید و تمام دلایل جدایی و قطع رابطه خود را در نظر بگیرید. برای خود و تصمیمتان دلیل بیاورید و در مورد دلایل پایان رابطه فکر کنید. این کار می‌تواند این مسئله را برای شما آسان‌تر و روشن‌تر سازد که اگر هر یک از طرفین در رابطه ناراحت باشند، دلیلی به ادامه زندگی با آن فرد وجود ندارد.

چگونه بعد کات فراموش کنیم

جدایی و قطع رابطه می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر روحیه و شرایط زندگی شما بگذارد، به‌خصوص اگر برای مدت زمان طولانی در کنار یکدیگر بوده‌اید یا این جدایی به‌صورت ناگهانی و غیرمنتظره رخ‌داده است. خواه جدایی به خاطر اختلاف نظر دختر و پسر یا اتفاقی ناخوشایند رخ دهد، باید بپذیرید که همه‌چیز تمام شده است! کلید فراموش کردن بعد از اتمام رابطه، گذر کردن از غم و اندوه و رسیدن به مرحله پذیرش است.

اگر بپذیرید که رابطه پایان یافته است و پس‌ازاین اتفاق، همه‌چیز تغییر خواهد کرد، می‌توانید بهتر در زندگی پیش بروید. بله اگر خودتان بخواهید، می‌توانید پس از یک جدایی بد دوباره عاشق شوید.

احساس پشیمانی بعد از کات

وقتی می‌خواهید با جدایی کنار بیایید، در مورد تصمیمی که گرفته‌اید، مجدداً فکر نکنید. برخی از مردم تحت تأثیر تمام اوقات خوشی که در کنار شریکشان داشته‌اند، قرار می‌گیرند که ممکن است این کار منجر شود تا فرد دلایل جدایی خود را فراموش کند.

گاهی اوقات شاید اتفاق بیافتد که شما فکر کنید لحظات بد زندگی‌تان آن‌قدر هم بد نبوده است یا اینکه می‌توانستید با آن‌ها زندگی کنید یا اگر احساس شریک خود را درک می‌کردید، شاید نیازی به جدایی نبود.

از ورود چنین افکاری به ذهنتان جلوگیری کرده و سعی کنید تا با کنار آمدن با مسئله‌ی جدایی و ادامه زندگی، موقعیت خود را بپذیرید. به‌جای اینکه تلاش کنید با امیدهای غلط یا نگرانی‌های بی‌فایده بر جدایی اجتناب‌ناپذیری خود سرپوش بگذارید، با واقعیت روبه‌رو شوید.

به فکر برگشت بعد از جدایی نباشید

برخی از زوج‌ها ترجیح می‌دهند تا پس از جدایی دوست بمانند اما لازم است تا برای کنار آمدن با مسئله‌ی جدایی، کاملاً از یکدیگر جدا شوید، به‌خصوص اگر هنوز دوست دارید مجرد بمانید. این ممکن است ناخوشایند و سخت‌گیرانه به نظر برسد اما به معنی هیچ‌گونه تماس تلفنی، هیچ‌گونه پیام، هیچ‌گونه  ایمیل، ندیدین یکدیگر، ملاقات نکردن اعضای خانواده طرف مقابل، هیچ‌گونه چت یا فیسبوک و در کل هیچ‌گونه ارتباطی است.

اگر می‌خواهید با جدایی کنار بیایید و در مورد ادامه زندگی بعد از جدایی فکر می‌کنید، لازم است تا از برگشتن به‌سوی فردی که تصمیم گرفته‌اید از او جدا شوید، اجتناب کنید- حتی اگر او شما را متقاعد به دیدنشان کنند. درصورتی‌که در لحظه‌ای گیرکرده‌اید که مدام تلاش می‌کنید گذشته‌ی خود را با ملاقات مجدد شریکتان بازسازی کنید، باید بی‌خیال شوید و از این افکار خلاصی یابید. بنابراین، لازم است تا تماس خود با شریک سابق خود تا جایی که لازم است، محدود کنید و تماس‌ها و ملاقات با او را در مکان‌های عمومی و به‌صورت کوتاه انجام دهید.

قوانین پس از بهم خوردن رابطه

دانستن اینکه چگونه باید با مسئله‌ی جدایی کنار آمد و به زندگی ادامه داد در صورتی دشوار نیست که شما آمادگی لازم برای رها شدن از احساسات سرکوب‌شده و خشم را به‌واسطه‌ی پذیرش واقعیت، داشته باشید. ممکن است نسبت به شریک خود احساس خشم، رنجش، نفرت و درد داشته باشید.

حتی ممکن است به این نتیجه برسید که جدایی اجتناب‌ناپذیر بوده است. ممکن است از دست خود یا نحوه برخوردتان با مسائل عصبانی باشید. اما اگر می‌خواهید با جدایی کنار بیایید و نمی‌دانید چگونه باید به زندگی بعد از جدایی ادامه داد، لازم است تا به‌سرعت با چنین احساسات سرکوب‌شده‌ای کنار آمده و از دستشان خلاص شوید.

اگر فکر می‌کنید اشتباهی مرتکب شده‌اید و آماده پذیرش آن هستید، پس باید آن‌ها را به‌عنوان درس‌هایی از زندگی بپذیرید و سعی کنید هیچ‌گاه این اشتباهات را در زندگی تکرار نکنید. سعی کنید خود را مشغول نگه‌دارید و کارهای مثبتی با احساسات، عواطف و انرژی خود انجام دهید، زیرا گریه کردن برای چیزی که دیگر تحت کنترل شما نیست، چیزی جز هدر دادن وقت نیست.

احساس بعد از کات کردن

سعی کنید احساسات و عواطف خود را درصورتی‌که می‌خواهید با جدایی کنار بیایید، یادداشت کنید. این روش به شما آموزش خواهد داد چگونه می‌توان از طریق خودشناسی، به زندگی ادامه داد. زمانی که با خود صادق و روراست هستید و احساسات درونی خود را می‌نویسید، الگوها برای شما واضح‌تر می‌شوند، اندوه و غم کمتر می‌گردد و ممکن است با نوشتن تجربیاتتان، درس‌های ارزشمندی از زندگی یاد بگیرید.

شما همچنین می‌توانید تذکراتی از تمام درس‌های مربوط به اینکه چرا همسرتان مناسب شما نبود را از طریق روراست و شفاف بودن، بررسی کنید. احساس خود در مورد اتفاقی که افتاده، احساسی که به شما دست داده و چیزی که از این تجربه یاد گرفتید را بنویسید و در مورد احساساتی که دیگر نمی‌خواهید داشته باشید، روراست و شفاف باشید. شما در صورتی می‌توانید با جدایی کنار بیایید که یاد بگیرید هیچ رابطه‌ای شکست محسوب نمی-شود. اگر شما بتوانید نکته‌ی ارزشمندی را از آن یاد بگیرید. این تجربه شما را به انسان بهتری تبدیل می‌کند.

با خانواده، دوستان خود در مورد غم جدایی خود صحبت کنید

فراز و نشیب بسیار در داشتن احساس خشم، رنجش، کشمکش، ناراحتی، ترس، سردرگمی و پریشانی یا دلتنگی بعد از جدایی طبیعی است. شما نباید چنین احساساتی را نادیده بگیرید یا سرکوب کنید، زیرا چنین احساساتی موجب طولانی‌تر شدن غم و اندوه می‌شوند.

اگر نمی‌دانید چگونه می‌توان به زندگی بعد از جدایی کنار آمد، صحبت کردن با خانواده، دوستان و دیگر گروه‌های پشتیبان، بهترین روش برای رهایی از احساس غم بعد از جدایی است. دوستان جدیدی پیدا کنید، در صورت نیاز از مشاوره ازدواج کمک بگیرید و با افرادی که در مورد مسئله‌ی کنار آمدن با جدایی از شما حمایت می‌کنند، شما را تشویق می‌کنند و به شما انرژی می‌دهند، وقت بگذرانید.

چنین خانواده یا دوستانی با عشق، توجه و دلسوزی از شما حمایت می‌کنند. آن‌ها شما را به‌عنوان یک فرد با ارزش می‌بینند و به این طریق، کنار آمدن با مسئله‌ی جدایی و ادامه زندگی برای شما آسان‌تر خواهد شد.

خاطرات دردناک جدایی یا شکست عشقی را حذف کنید

اگر واقعاً نمی‌دانید چگونه با غم جدایی کنار بیایید و به زندگی عادی ادامه دهید، لازم است خاطراتی که یادآور شریک سابق شماست را حذف کنید، مانند آهنگ، بو، صدا و یا مکان موردعلاقه. به‌منظور کنار آمدن با احساس غم جدایی، لازم است به زندگی کردن با خاطرات و احساسات دردناک پایان دهید و سعی کنید چیزهایی که موجب اندوه و غم می‌شوند را از خانه جمع کنید. در ابتدا، حتی اگر خاطرات خوب و خوشی دارید، آن‌ها را از خود دور کنید تا زمان و فضای کافی را برای خود ایجاد کنید، چنانچه این راهکار به شما کمک خواهد کرد تا با جدایی کنار بیایید.

شادی خود را بعد از اتمام رابطه پیدا کنید

کنار آمدن با جدایی هرگز آسان نیست، اما این اتفاق نشانه شروعی دوباره است. بنابراین، خانه‌ی خود را تمیز و مرتب کنید طوری که شما برای اتفاقات جدید زندگی آماده هستید. اگر نمی‌دانید چگونه باید به زندگی ادامه داد، لازم است با فراموش کردن تجربیات تلخ گذشته، شادی خود را پیدا کنید.

این شادی می‌تواند با بودن در کنار خانواده یا دوستان، خواندن کتاب، گوش دادن به موسیقی یا انجام کارهایی که همیشه آرزویش را داشتید، باشد. با لذت‌های شخصی خود مقابله نکنید و از مجرد بودن لذت ببرید! یاد بگیرید خود را دوست داشته باشید تا از این طریق به ثبات عاطفی و آرامش درونی دست‌یابید. به درس‌های ارزشمند زندگی توجه نمایید و زیبایی زمانی که با هم می‌گذرانید را درک کنید. بدانید که شما انسان بهتری هستید چراکه عشق را تجربه کرده‌اید و از آن درس گرفته‌اید.

چگونه شکست عشقی را تحمل کنیم؟

به فعالیت خود در زندگی بعد از کات ادامه دهید

ورزش روش عالی برای فعال بودن و کنار آمدن با غم جدایی است، چراکه ورزش علائم افسردگی را کم، خلق‌وخوی انسان را بهتر و ذهن را از افکار دردناک دور می‌سازد. اگر نمی‌دانید چگونه به زندگی عادی خود ادامه دهید، عضویت در یک باشگاه ورزشی، دویدن یا پیاده‌روی با اعضای خانواده یا دوستان را امتحان کنید و سعی کنید با هر قدمی که برمی‌دارید، از دست ناراحتی یا خشم رها شوید.

به‌منظور کنار آمدن با غم جدایی، کارهایی همچون مشت زدن به بالش، فریاد بلند کشیدن و مدیتیشن را امتحان کنید، تمام این کارها به آزادسازی انرژی و فشار شما کمک می‌کنند. شما حتی می‌توانید کارهایی همچون نقاشی، آوازخوانی، رقصیدن یا آشپزی را برای کنار آمدن با غم جدایی امتحان کنید. هر چیزی که شما را شاد کند و باعث شود غم جدایی را فراموش کنید، مفید است.

روش های رهایی از غم جدایی را تمرین کنید

مهم‌ترین روش برای کنار آمدن با غم جدایی و ادامه زندگی، بی‌خیال بودن و رها کردن موضوع است تا فرآیند التیام به‌سرعت شروع شود. لازم است متوجه شوید که داشتن عواطف منفی، اندوه، نفرت، پشیمانی و احساسات منفی در مورد یکدیگر هیچ سودی ندارد. ادامه دادن به زندگی و کنار آمدن با جدایی سخت و دشوار نیست؛ اگر یاد بگیرید فردی که موجب ناراحتی شما شده را ببخشید. وقتی فردی را ببخشید، درد و رنجی که آن فرد برای شما ایجاد کرده را فراموش خواهید کرد.

“برخی از ما گمان می‌کنیم تحمل و صبر کردن، ما را قوی‌تر می‌سازد؛ اما گاهی اوقات بی‌خیال بودن و رها کردن موضوع، ما را قوی‌تر می‌کند”. هرمان هسه

برای ریسک کردن شجاع باشید و به خود یادآوری کنید، اگرچه عشق این بار برای شما مؤثر واقع نشد اما همیشه فرصت دیگری نیز وجود دارد.

مدیریت زندگی بعد از طلاق یا کنار آمدن با جدایی آسان نیست، چنانچه کنار آمدن با جدایی زمان‌بر است و ممکن است روزهایی واقعاً تاریک و سختی پس از پایان رابطه دوستی وجود داشته باشند. اما افرادی وجود دارند که واقعاً به شما اهمیت می‌دهند، پس با آن‌ها در ارتباط باشید.

بنابراین، یاد بگیرید گذشته را رها کنید زیرا گذشته‌ها گذشته. در زندگی قدم بردارید، از نو شروع کنید و مطمئن باشید که روزهای بهتری در پیش است.

“زندگی آن‌گونه که انتظار می‌رود، نیست. زندگی به همین شکلی است که هست. روشی که شما با آن برخورد می‌کنید، تفاوت ایجاد می‌کند”. ویرجینیا ساتیر

آیا شما یا افرادی که می‌شناسید، جدایی را تجربه کرده‌اید؟ آیا شما یا آن‌ها میدانید که چگونه باید به زندگی ادامه داد و با جدایی کنار آمد؟ اگر شما یا فردی که می‌شناسید، جدایی را تجربه کرده است، تجربیات خود یا آن‌ها را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

نشانه‌هایی که نشان می‌دهید می‌توان یک رابطه را از یک رابطه سمی به سالم تغییر داد؟

1-مسئولیت‌پذیری: اگر هم شما و هم شریک زندگی‌تان می‌دانید که رابطه شما احتیاج به  جنگیدن برای آن دارید  و می‌خواهید آن را بهبود ببخشید، در مسیر درستی هستید.

شناخت رفتارهای گذشته که به رابطه آسیب رسانده است از هر دو طرف حیاتی است. این نشان‌دهنده علاقه به خودآگاهی و مسئولیت‌پذیری است.

به بیانی دیگر، هر دو طرف باید نقش خود را در مسمومیت رابطه بپذیرند و هرآنچه رابطه را به سمت مسمومیت برده است را شناسایی کرده و برای حل آن تلاش کنند.

2-سرمایه‌گذاری برای رابطه: آیا هم شما و هم شریک زندگی‌تان هر دو مایل به سرمایه‌گذاری برای بهبود رابطه هستند؟ این نشانه خوبی است این تمایل ممکن است با علاقه به عمیق‌تر کردن مکالمات آشکار شود، یا زمان‌های منظمی را برای گذراندن زمان باکیفیت با هم کنار بگذارید.

3-درک‌کردن به‌جای سرزنش: اگر هر دوی شما بتوانید مکالمه را از سرزنش دور کنید و بیشتر به سمت درک و یادگیری هدایت کنید، ممکن است مسیری روبه‌جلو وجود داشته باشد. برای مثال، به‌جای گفتن «تقصیر توست» یا «تو همیشه … را انجام می‌دهی»، ممکن است سعی کنید، «فکر می‌کنم ما همدیگر را اشتباه متوجه شدیم، پس بیایید دوباره تلاش کنیم» یا «می‌دانم که چرا احساس استرس و ناراحتی می‌کنید  چگونه می‌توانیم روی آن با هم کار کنیم؟»

4-کمک‌گرفتن از فرد متخصص: گاهی اوقات، ممکن است برای بازگرداندن اوضاع به مسیر خود، چه از طریق مشاوره فردی یا زوجی، به کمک نیاز داشته باشید. هیچ شرمی در دریافت کمک حرفه‌ای برای رسیدگی به مسائل رابطه منسجم وجود ندارد. گاهی اوقات، نمی‌توانید همه چیزهایی را که به سمی بودن رابطه کمک می‌کند، انتخاب کنید، و مشاوران رابطه آموزش‌دیده‌اند تا دیدگاهی خنثی و حمایت بی‌طرفانه ارائه دهند. آنها همچنین می‌توانند استراتژی‌های جدیدی را برای رسیدگی و حل تعارض به شما آموزش دهند و ایجاد الگوهای سالم‌تر را آسان‌تر می‌کنند.

189 دیدگاه

  1. ما یه ساله باهم بودیم خانواده‌ها اومدن وسط رفتیم بیرون کلی خاطره ساختیم اما اون همیشه ترس از دست دادن داشت و همیشه میگفت من مقصرم یا نمی گفت اما رفتارش اینُ نشون میداد. سعی میکرد چیزی نگه ک من ناراحت بشم اما من می فهمیدم گاهی اونم تو دعواهامون میگفت تُ منُ دوست نداری اگه داشتی فلان بود بیسار بود، بهش می گفتم ک دوسش دارم میگفت دروغ‌گو . الان به طرز بدی از هم جدا شدیم شروع کننده دعوا هم اون بود کلا استرس داشت دلم میخواد برگردیم و خوب تمومش کنیم فقط همین اما انقدر ک آدم سیریشیه با خودم میگم اگه جواب تلفنشُ بدی این رابطه همین‌جور ادامه پیدا میکنه و شاید تموم نشه دیروز خودش از من خواست که همُ بلاک کنیم، خودمم خیلی سادگی کردم تو این رابطه و اون از من زرنگ‌تر بود، راستی من اسمم ساراست ۲۲سالمه)

    • دوست عزیز شما باید نگاهتون به رابطه رو تغییر دهید. قرار نیست یک رابطه اشتباه برای همیشه ادامه پیدا کنه. هدف از مدت زمان دوستی قبل از ازدواج همین است که زوج نسبت به هم شناخت و آگاهی پیدا کنند تا وارد یک ازدواج اشتباه نشوند.

      • من حدود ۸ ماهه وارد یه رابطه با یه پسر ۲۰ ساله شدم خودم ۱۹ سالمه. بار اولی ک دیدمش به نگاهم خیلی جذاب بود و یه راسته افتاد توی دلم مهرش. اوایل همه چی عالی بود. اما کم کم اون عشقی که بهش داشتم داره از بین میره. جوری که خیلی راحت میتونم باهاش کات کنم. ۳ باررر کات کردم توی این هفته ولی اون پسره همش دنبالمه هرچی بهش میگم نمیتونم و نمیخوام میگه حق نداری کات کنی. دیشب اومده بود دم خونمون نشسته بود تو سرما دلم براش سوخت ‌ساعتها به در خونمون زل زده بود. اون هنوزم عاشقمه. ولی من دیگه اون حس گذشترو ندارم. و مسیر زندگیمونم جداست اهداافمون بهم نمیخوره‌ ولی بهش میگم نمیفهمه میگه هرچقدرم سخت باشه باهم بودنمون بازم تورو میخوام نمیذارم از دستم بری….
        من نمیدونم چیکار کنم…دل عاشقشو دارم میشکونم… دلم براش میسوزه… با خودم میگم شاید دیگه هیچکس مثل این پسره عاشقم نشه…. ولی آخه من دیگه زیاد دوسش ندارم و میخوام برم دنبال اون آرزوهایی که کنار این پسره سخته برام رسیدن بهش .

        • یه همچین داستانی که گفتیو
          رل منن روم پیاده کرد ?
          نقشمم تو این داستان همین پسره بود

        • سلام شادی خانم. یه سوال داشتم میخواستم بدونم که چیشد که دیگه مثل قبل نخواستیش و اون همه عشق و علاقه ای که بهش داشتی یکباره هیچ شد دقیق چه عامل و چه رفتاری باعث این اتفاق افتاد؟

        • حتما حتما حتما بهم بزن من 10 سال تو همچین رابطه ای موندم با همه چی ساختم و وقتی خودم به شدت وابسته شدم با بهانه های الکی کنار گذاشته شدم و همه اون ابراز علاقه ها تموم شد
          و 6 ماه بعد جدا شدن ازدواج کرد

        • برو دنبال خواسته و اهداف و دل خودت هیچوقت دلت برای پسرا نسوزه سرو ته یه کرباسن

        • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

          نوع انتخاب ما و نوع روابط ما بستگی به نوع برآورده شدن نیازها ی هیجانی اساسی در سال های اولیه کودکی، نوع تجارب ما در آن سال ها و خلق و خویی که با آن به دنیا آمدیم دارد. وقتی تجارب ناگواری را از سر می گذرانیم مثل از دست دادن والدین یا دعوا های شدید والدین، یا بی مهری والدین، یا رفتار های مثل تنبیه، تحقیر، سرزنش و مقایسه والدین ، باورهایی مثل «من دوست داشتنی نیستم»،« من برای همیشه تنها خواهم ماند». «من ناقصم»،« نمی توانم به کسی اعتماد کنم »و غیره همراه با هیجانات شدیدی مثل ترس از دست دادن، غم، خشم ، اضطراب و… در ما شکل می گیرد. این باورها و هیجانات همراه آن در انتخاب همسر یا دوست، شغل و ….فعال می شوند و دقیقا سراغ کسی می رویم که ناکامی های دوران کودکی را تکرار کنیم. الان این آقا پسر احتمالا در کودکی محبت کافی دریافت نکردند و دقیقا سراغ کسی آمدند که ناکام شوند. احتمالا شما هم بیشتر از ایشان محبت ندیدید اما جبران افراطی کردید و با خود می گویید من نیازی به محبت کسی ندارم. یا اگر شما کاملا فرد سالمی باشید، رفتارهای چسبنده ایشان، باعث فاصله گرفتن شما می شود.

    • امروز دوست صمیمی رو دیدم ک چند وقت باهام سرد بود و همین سرد بودنش باعث شده بود ک دور شم چون هر حرفی میزدم اشتیاقی به ادامه حرفمون نداش
      مثه قبل نبود
      بعد از مدت ها زمانی ک با یه دوستی بودم (ک قبلا باهم دعوا کرده بودن این دو تا، با این حال ک تذکر داده بودم بی احترامی نکنن، به خاطر همین از اون موقع به بعد با من رفتارش عوض شد و گفت تو اینو به دوست یه سالت ترجیح دادی و بی معرفتی یا باید با اون دوست باشی یا من بعد چن وقت آشتی کردیم اما هعی قهر و آشتی می شد چون به یه دلایلی حاضر نبودم اون دوست دو روزه انفالو کنم شاید برای لج کردن باهاش بود)
      اونم با دوستاش بود
      بعد اینکه دید من با اونم
      از همه جا حذف کرد منو…
      واقعا سخته برام
      بهترین دوستم بودبیشتر از چشمای خودم بهش اعتماد داشتم
      گف
      ازت ناراحت نیستم تو آدم بدی نیستی اما این رفاقتو نمی خوام دیگ
      هر چی دلیل آوردم
      گفتم من بهت گفتم بیا باهم بریم اما هیچ ری اکشنی نشون ندادی سرد بودی
      می گه پس من قبول نکنم با اون دوستت میری
      واقعا نمی دونم چی بگم
      هیچ وقت فکر نمی کردم کار به اینجا بکشه
      داشتم همه چیو براش توضیح میدادم یه جورایی التماسش می کردم اما خوابید مثه همیشه
      چی کار کنم واقعا؟ من واقعا بی معرفت بودم؟ واقعا خیلی خود خواه بودم ک می خواستم با یکی دوست بمونم ک دوستم قبلا باهاش دعوا کرده؟
      خواهش می کنم یه چیزی بگید من آروم بگیرم

      • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

        دوست عزیز هم شما و هم دوست شما نیاز دارید دوستان دیگری داشته باشید. روابط اجتماعی متعدد داشته باشید. هر دو باید به استقلال و هویت یکدیگر احترام بگذارید. اینکه شما یا دوست شما بگوید چون دوست من هستی نباید با دیگری دوست شوید، نوعی خودخواهی است. آدم ها در کنار هم باید باعث رشد همدیگر شوند، نه پر و بال همدیگر را ببندند.

    • ساراجان4.سیرش نبود دوستت داشته. ببین چطوریی بوده ک ترس از دستت دادنت رو داشته،.امیدوارم ک دیگه چنین تجربه های تلخی رو تجربه نکنی..

  2. سلام من اخیرا با یکی از دوستانم که ۳ سال باهم دوست بودیم ؛ کات کردم و فهمیدم که تمام این مدت به این دلیل با من بود که من تنها گزینه روی میزش بودم و هیچ وقت از ته قلبش من رو دوست نداشت فقط تظاهر میکرد ؛ چون از تنها بودن میترسید والان خیلی من با این موضوع درگیرم و حالم خیلی بده و هیچ کاری رو نمیتونم انجام بدم

    • سلام من بعد یک سال رابطه کات کردم و علت کاتمون این بود که اصرار داشت چون دستش خالیه نمیتونه منو خوشبخت کنه و با گریه ازم خواست برم و الان حالم خیلی بده

      • منم همینطور شدم..باور کن دروغه اگه دوسمون داشتن نمیتونستن بدون ما بمونن

      • چقدر داستان زندگیت شبیه منه

      • سلام من ۱۰ سال در رابطه بودم و خانوادش جدامون کردن تویه یک شب و فرداشبش نامزدی کرد به نظر شما چیه داستان

      • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

        شاید بتوان گفت ایشان نمی خواستند زیر بار مسئولیت بروند، اما باز هم احساس مسئولیت کردند و شما را بیشتر از اینها در رابطه بی سرانجام نگه نداشتند.

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      دوست عزیز از دست دادن رابطه بسیار سخت است. اما بهتر است شما هم در رفتارهای خودتان دقیق تر شوید، شما نمی خواستید به ایشان نزدیک تر شوید؟ محبت افراطی نکردید؟
      نگاهی به گذشته خودتان و کودکی خودتان و طرف مقابل بیندازید. شما هم ترس از تنهایی، ترس از رها شدن نداشتید؟ ایشان این ترس ها را داشتند، احتمالا پدر و مادرش رابطه خوبی با هم نداشتند. با هم درگیری داشته اند یا از هم جدا شده بودند، شما تنها فردی نیستید که کنار گذاشته شدید، فردای روز آن دوست جدیدش هم به سرنوشت شما دچار خواهد شد. پس باید بپذیریم که زندگی بر مدار قرار نیست، اگر دنبال قرار باشیم خودمان بی قرار می شویم. شما هم از این فرصت استفاده کنید، نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنید. تا در آینده رابطه سالم تری داشته باشید.

    • من خودم تجربه شکست عشقی داشتم ودوباره به زندگی تنهایی عادت کردم..رابطه ها واسه تجربه وشناخت خود ادم خوبه..الان بیشتر رابطه ها فیک شدن و الویت پوله..هرچی پولدارتر باشی بیشتر نازت میکشن ودنبالت میان

  3. جناب من مدت یکسال با یه دختر آشنا شدم اوایل رابطه بهم توجه میکرد و من عشق رو ازش دریافت میکردم به مرور زمان توجه اش کمتر شد جوری ک خسته میشدم از بی توجهیش خاستم بدونم آیا اون بازم بهم علاقه داره یا نه ؟ تو این مدت یکبار باهم کات کردیم و اون رل زد و دوباره برگشت خودش جناب مشاور من از روز اول بهش کمک مالی میکردم تو این مدت دیدم با مرد های دیگع هم یواشکی در ارتباطه از اونا هم به اصطلاح تیغ میزد و پول می‌گرفت چندبارم تو این مدت ازش خیانت دیدم یعنی جاهای می‌رفت به من نمی‌گفت و همشون هم با پسر بود .بعدشم به من می‌گفت دوست دارم ولی من نمیتونستم خیانتش رو تحمل کنم ولی با این وجود عاشقشم الآنم یک ماهه کات کردیم نمی‌دونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      متأسفانه دختری که شما را عاشق خودش کرده، بسیار بی اعتماد به مردان است، در کودکی از سمت یک مرد که احتمالا پدرش بوده، آسیب دیده، تنبیه، تحقیر و سرزنش شده، الان از مردها خشم دارد. از ویژگی های اختلال شخصیت ضد اجتماعی برخوردار است. اینها تلاش می کنند تا دل طرف را به دست آورند، اما به محض اینکه مطمئن شدند، طرف را در در دام انداختند، رهایش می کنند.
      از دست دادن رابطه سخت و ناگوار هست اما سوگواری می کنید و به مرور می پذیرید. و از این اتفاق درس بزرگی می گیرید، آگاهانه و منطقی انتخاب کنید.

  4. سلام،مدت ۷سال با اقایی در ارتباط هستم،سال پنجم رابطمون بود ب دلایلی ازدواج کرد اما بعد از ازدواجش هم رابطمونو ادامه دادیم، عقلم اجازه ادامه این رابطه رو نمیده اما احساسم غلبه میکنه، حس سرخوردگی دارم از خودم از رابطم از اینکه اززش خودم رو حفظ نکردم و موندم توو این رابطه توو عذابم ب خاطر درد جدایی نمیتونم دل بکنم،عقلم ذهنم روانم بهم ریخته،میشه لطفا کمکم کنید?
    میشه لطفا راهنماییم کنید ک چجوری جلوی احساسمو بگیرم، هروقت ک کات کردم بازم خودم سمت اون ادم،اما الان میخام دیگه هیچ برگشتی نباشه،لطفا لطفا راهنماییم کنید ک جلوی حسمو بگیرم

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      احتمالا پدر و مادر شما در کودکی رابطه خوبی نداشتند ، از هم جدا شدند، یا اینکه بسیار حمایتگر بودند و همواره ترس از رها شدن در وجود شماست. یا در کودکی تحقیر و سرزنش و مقایسه شدید، قدر و ارزش خودتان را نمی دانید، وارد رابطه با کسی شدید که متعهد به شما نبوده است و الان هم نمی توانید از این رابطه دست بکشید. برای رهایی از این آسیب ها حتما به یک روانشناس با رویکرد طرح واره درمانی مراجعه کنید. پس تمام مواردی که در مقاله بالا آمده است را به دقت مطالعه کنید و به آن عمل کنید.

  5. من خیلی تنهام تازه کات کردم فقط بخاطر مادر پسر چون با من مخالف و دخترمم ایران نیست الان نه میتونم کار کنم نه زندگی روزام تکراری شده خیلی نا امیدم چکار کنم؟ ببینید من دو سال تو رابطه جدی بودم همش قول ازدواج منو از کارم بیکار کرد حیرون شدم دخترمم برای تحصیل از ایران رفته الان دیگه بخاطر اعتیادش مادرش فرستادش کمپ البته به من گفت اینجوری خودشم غیب شده حالا من نه خواب دارم نه زندگی کارمم از دست دادم الان هم تنهام هم بیکار اصلا انگیزه هام از دست دادم دلم میخواد خودکشی کنم ولی تنها بخاطر دخترم تحمل میکنم ولی از اینهمه دروغ خسته شدم الان نه میتونم تصمیم بگیرم نه سرمایه دارم همه چیمو از دست دادم اما بدترش اینه صبح و شب بیدار میشم و مثل هم میگذره و فقط اشک و غصه نمیتونمم از نظر جنسی و حسی با هیچ مردی کنار بیام لطفا کمکم کنید خیلی تنهام و ترسو و بی عزت نفس شدم

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      از دست دادن هر رابطه ای به هر شکل سخت و ناگوار است ، مخصوصا رابطه ای که احساس کنی فریب خوردی . از دست دادن رابطه نیاز به سوگواری دارد و این سوگواری ممکن است بین ۶ ماه تا دو سال و حتی دو و نیم سال طول بکشد. اول انکار می کنیم، بعد عصبانی می شویم، می گوییم چرا من، مدت ها افسرده می شویم، با خاطراتش درگیر می شویم اما نهایتاً می پذیریم.
      متأسفانه خیلی چیزها را به خاطر ایشان از دست دادید، و نمی توانید به راحتی بپذیرید، اما دنیا بر مدار قرار نیست اگر دنبال قرار باشیم خودمان بی قرار می شویم. یا به قول حافظ شیرازی « دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور»
      پس سعی کن از این اتفاق درس بگیرید، چه عاملی باعث شد جذب کسی شوی که اختیاری از خودش ندارد. معتاد است و دروغگو. آیا شایسته است برای چنین فردی اینهمه ماتم بگیرید. سعی کند کار خودتان را پیگیری کنید. به یک طرح واره درمانگر مراجعه کن تا بر ترس از تنهایی غلبه کنید، ارزش خود را بیشتر بدانید.

  6. سلام من کات کردم بعد هر کاری میکنم نمی تونم حرفایی که به طرف زدمو یادم بره یا اصلا میگم چراا این حرفو نگفتم بعد هیچ حسی بهش نداشتم الان فقط میخوام دیگه بهش فکر نکنم چیکار کنم؟!

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      احتمالا شما عصبانی شدید و حرف های نامناسبی زدید و الان فراموش نمی کنید. از طرف دیگر عصبانیت اجازه نداده، سنجیده و درست رفتار کنید، حرف هایی که باید می زدید را بزنید. خاطراتی که بار هیجانی دارند بیشتر در ذهن می مانند و کمتر فراموش می شوند. خودتان را بسیار سرگرم کنید ، ورزش، پیاده روی، یوگا،حفظ روابط اجتماعی با دوستان ، فعالیت های هر روز منزل، خواب و خوراک مناسب و ….را در برنامه هر روز خود بگنجانید.

  7. چن روز پیش کات کردم وازونم خبری نشدالبته بلاکش کردم ولی اگه میخواس میتونس سراغم بیاد این حس ها خیلی خوردم کرده ونمیتونم بهشون فک نکنم همش احساس دوست داشتنی نبودن بی ارزش بودن و…هرچ حس بدی ک هس نسبت ب هم داده دکتر چ کار کنم انقد داغون نشم??

    • دا تو کات کردی با طرف تازه بلاکشم کردی اونوقت اونی که ناراحته و احساس دوست داشته شدن نمیکنه تویی؟ باور کن طرف مقابلت الان وضعش خیلی بدتره

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      دوست عزیز کسی که مرتب دیگران را تحقیر می کند و احساسات بد در شما ایجاد می کند، این ناشی از بد بودن شما نیست. ایشان خودشان هم قربانی هستند. در کودکی تحقیر شدند؟ تنبیه شدند؟ مورد آزار قرار گرفتند، همدلی ندیدند، نسبت به آدم ها دید خوبی ندارند، همدلی ندارند، احساس حقارت درون خودشان را بر سر فرد مقابل می ریزند. تا بلکم قدری آرام بگیرند.

  8. ما با هم هیچ مشکلی نداشتیم توی رابطه کاملا تعهد وجود داشت و اعتماد و همینطور شناخت… ولی توی سه ماه اخیر توجهش کم شد وقت کمی برای گفتگو و پیام میذاشت تماس نمیگرفت و شبا زود میخوابید چند باری هم گفته بود درگیری ذهنی داره…بخاطر مشکلات کاری و مالی و اینکه خودمم حس کرده بودم از جدی شدن رابطه ترسیده و دودل هست تا اینکه من نسبت به رفتارش واکنش نشون دادم و گفتم لطفا وقت بیشتری بذار همه چیو حل میکنیم اگه نمیتونی بهتره تمومش کنیم و اونم از خدا خواسته تموم کرد و اصرارای من برای موندن فایده ای نداشت و الان یک هفته از جدایی مون میگذره و اینکه بدون خداحافظی رفت…

  9. ۱۵ سالمه ۲ ساله باهاشم اون ۱۸ سالشه اصلا بهم اهمیت نمی‌داد همیشه خدا شک داشت بهم و……
    بخاطر همینا امروز کات کردم باهاش ولی انگاری نمیتونم بدون اون دلم میخواد برگرده

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      دوست عزیز در سن نوجوانی ، این هیجانات و احساسات نسبت به جنس مخالف با شدت بیشتری در نوجوانان هست. اما باید خویشتن داری کرد و وارد رابطه نشد. چون از هر نظر به ثبات و بلوغ نرسیدید. از دست دادن سخت است، اما در این مرحله هم باید خویشتن داری کنید و هیچ وقت به بازگشت ایشان فکر نکنید.

  10. جناب کمکم کنید. از دیشب حالم خیلی بده با رلم کات کردم سر یه موضوع کوچیک. سه روزه با هم اشنا شدیم و منو واقعا عاشق خودش کرده. از دیشب حالت تهوع دارم و هی سرم گیج میره. من ۲۰ سالمه اون ۱۷ سالشه. یادمم رفت بگم من پسرم. دانشگاهم هستم ترم دومم و درسم برام خیلی مهمه و سه ماه دیگه میخام برم خارج. ولی من از ته دل اون دختر رو دوست دارم و دلم نمیخاد ترکش کنم. در ضمن بهش قول دادم پات میمونم واسه همین اینکه بخاطر درسم زدم زیر قولم عذاب وجدان گرفتم خیلی بد. لطفا کمکم کن دستم به دامنتون گیره اینم بگم دیشب خیلی حرف زدیم تصویری اما حرف از جدایی نشد و اینکه من تهرونم اون اصفهان زندگی میکنه و واقعا من تو دو راهی خیلی بدی گیر کردم. به نظرتون دوباره بهش اس بدم. خیلی دختر مهربون و خوش حرفیه. دلمم بد زده

    • خدایی چطور سه روزه عاشق میشین .این اسمش عشق نیست وابستگیه .بهتره بیشتر روخودتون کارکنید و انقد زود وابسته نشین .

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      دوست عزیز پیداست عشق سه روزه، از سر هیجان است. مگر در سه روز می شود کسی را شناخت؟ پس بهتر است ، آن آشفتگی های جسمی و روحی را تحمل کنید. در مرحله بعد خودتان به یک روانشناس با رویکرد طرح واره درمانی مراجعه کنید.

  11. راستش من با یه نفر تو رابطه بودم که طرف مقابلم میگفت من باید تو زندگیت باشم دلیل قانع کننده ای هم نداشت میگفت خوشم نمیاد… یا رفیقات به همین دلیل مجبور شدم بهش دروغ بگم که دوستامو کنار گذاشتم و اون متوجه شد و رفت من یک سال منتظرش موندم کلی اصرار کردم اما فایده ای نداشت و بعد یه سال یکی از دوستان اون مارو آشتی داد تقریبا دوماه پیش دوشب پیش باز این بحثو پیش آورد و باز همچیو تموم کرد و من الان خیلی دارم اذییت میشم

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      شما باید از گسستن این رابطه خیلی هم خوشحال باشید. کسی که هویت شما را نادیده می گیرد و دست و پای شما را می بندد که مجبور به دروغگویی شوید. چقدر می توانستید این آدم را تحمل کنید؟

  12. سلام من الان ۲۴ ساعتی هست که رابطمو تموگ کردم.دلشوره دارم و ی حس بدی که ولم نمیکنه.دارم خفه میشم و نمیدونم چکارکنم. الان احساس تنهایی میکنم حالم خیلی بده نمیدونم چکارکنم دارم دیوونه میشم از نبودش. دلم میخواد برگرده

  13. من حدود یک ماه هس ک کات کردم اما واقن حالم خیلی بده نمیتونم کنار بیام همش درحال گریه و نابود کردن خودمم ب رل سابقم پیام دادم معذرت خواهی کردم ولی اون گفت ک ب نفعته منو فراموش کنی و بلاکم کرد بجای اینکه بهتر بشم روزب روز بد تر میشه حالم

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      این رفتارها بعد از قطع رابطه کاملا طبیعی است. شما الان سوگوارید. اما به مرور می پذیرید.

  14. چیکار کنم روحیم قوی بشه و بهش فکر نکنم و خط بزنمش تو ذهنم برا همیشه؟

  15. از دوستم میخام جدا بشم اما باز هردفه پیام میده برمیگرده اما باید جدا بشم چیکار کنم بهش خ وابسته هستم تحمل دوریشو ندارم اما باید بی تفاوت بشم

  16. سلام مشكل من اينجاست كه ٢٤ ساعته توى فكرمه يعنى حتى وقتى دارم كار ميكنم غذا ميخورم يا بيرونم و دارم خوش ميگذرونم انگار توى ذهنم دارم باهاش زندگى ميكنم و همش باهاش صحبت ميكنم

  17. من بعد از یه سال ارتباط از کسی که دوسش داشتم جدا شدم چون میخوام دوباره کنکور بدم و البته از اول این فردو به عنوان همراه قبول نداشتم ولی وابسته شدم و الان برام خیلی سخته هرجا میرم یادش میفتم ،تماما خوبی بود برای من این داره اذیتم میکنه که من تمام کننده بودم ،میخوام ببینم چجوری میتونم کنار بیام با این حس ناخوش

    • سلام عزیزم بایذ بپذیرید شرایط رو و اینکه موقعیت شما بعد از کنکور و تحصیلات خیلی تغییر می‌کنه تمرکزتون رو روی پیشرفت تون بزارید ملاکهای شما در سال آینده تا امسال خیلی تغییر میکنه نگران نباشید پرانرژی ادامه بدین

  18. دختر احساسی

    سلام، دختر هستم مرداد ۹۹بود که به طور اتفاقی تو اینستا باپسری اشناشدم اون زمان من ۲۲سالم بود اون ۲۰سال،۲سال ازم کوچیکتر بود اینقدر مثل فهمیده ها باهام برخورد میکرد اینقدر عاقلانه ومنطقی نسبت به هرموضوعی باهام حرف میزد که به مدت ۴ماه بهش علاقه مند شدم ودیگه نمی تونستم باهاش تموم کنم قصدش هم ازدواج نبود بخاطرشرایط مالی وخانوادگی وشاید هزار دلیل دیگه که هیج وقته هیج وقت نفهمیدم هرخواستگاری برام می یومد ردش میکردم چون میخااستم بااین پسر باشم چون کنارش ارامش داشتم رابطه ما پنهانی بود خانواده ها درجریان نبودن چون باعث درگیری های دیگه ای می شد به هم دیگه خیلی نزدیک شده بودیم حتی سکس هم داشتیم بهم می گفت دوست دارم وبرام ارزش داری تو خیلی دختر خوبی هستی شاید هیج دختر بااین شرایطی که من دارم قبولم نکنه.منم بااین حرفا که اون فرشته زندگیم شده بود اونو واقعا متفاوت از بقیه می دیدم ولی اشتباه کردم
    اواخر دوستیمون بهش گفتم من دیگه سکس دخول نمیخوام بخاطر مشکلاتی که دراینده قراره به وجود بیاد اونم مشکلی نداشت بااین قضیه ونشون داد که تو اختیار بدنتو داری ودوس ندارم برات مشکلی پیش بیاد وبعداز یک ماه بعداز اینکه کادو ولنتاین رو بهم داد زنگ زدناش کم شد ومن دلیل این بی توجهی رو ازش پرسیدم واون می گفت درگیر کار شدید شدم وحتی وقت برا خودمم ندارم گفتم باشه من فرصت می دم که شرایطت خوب بشه واگه تو زنگ نمیزنی من زنگت میزنم مشکلی نداره
    این حرف اون شب زده شد ودیدم ساعت ۱نصف شب پیام طولانی خدافظیشو دادو وقتی زنگش زدم دلیل اینکارو بدونم شماره منو گذاشته بود تو لیست رد،منو تو اوج وابستگی رها کرد منو دلبسته خودش کرد باعث شد بخاطر رد کردن خواستگارام جلو خانوادم وایسم بدنمو در اختیارش گذاشتم به نیازاش جواب دادم ولی اون چیکار کرد؟قلب منو شکست خیلی بدجور هم شکست انتظار چنین کات کردنی رو نداشتم همیشه فکر میکردم دلیل قطع رابطمون فقط میتونه ازدواج من بایکی دیگه باشه.الهی خیر نبینه الان ۶روزه از این قضیه میگذره روز وشبم شده گریه ولی این روزاهم میگذره،روزی میرسه که کارما جواب این کارشو میده.

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      دوست عزیز افرادی هستند با ویژگی های اختلال شخصیت خودشیفته و نمایشی، زبان بسیار گیرایی دارند، در ابتدا خودشان را بسیار خوب نشان می دهند، حاضرند برای طرف همه جوره خرج کنند، اما به محض اینکه مطمئن می شوند، طرف مقابل دلبسته شأن شده و به اصطلاح طرف را تور کردند. بدون ذره ای عذاب وجدان طرف را رها می کنند و از این کار لذت می برند. و باز سراغ فرد دیگری می روند. پس دوستی چند ماهه برای رابطه صمیمانه بسیار زود است و بیش از یک سال شناخت طرف مقابل زمان می برد. اگر خیلی باهوش و دقیق باشیم زودتر و اگر احساس غلبه کند خیلی دیرتر طرف را می شناسیم. لازم است دقیق بدانیم در چه محیطی بزرگ شده، در چه خانواده ای؟ رابطه پدر و مادر چگونه بوده؟ رابطه با فرزند چگونه بوده؟ چطور کودکی اش را گذرانده است؟

  19. دختر احساسی

    از تمام دخترایه سرزمینم تقاضا دارم اگه پسری باهاتون اومد دوست شد اول توجه کنید کوچیکتر از خودتون نباشه هرچی هم بگه من حالیمه ومنطقی ام چرت پرت گفته پسرا از نظر بلوغ فکری ۵سال کوچیکتراز سنشون هستن دوم اینکه اگه قصدش دوستی بود وروزی در خواست سکس کرد قبول نکنید اگه دختر احساسی بود باور کنید ضربه روحی شدید می خورین پسرا اون لحظه فقط به دنبال رفع کردن نیازشونن واصلا نمیدونن بابغل کردن اون دختر،دختر چه حسی بهش دست میده سوم اینکه اگه دوست شدین باید اینو به خودتون بفهمونید که هراومدنی ورفتنی داره
    مواظب خودتون باشین.

  20. من تازه کات کردم وی رابطه سه ساله داشتیم و ب شدت وابسته و عاشق بودم. االان نمیدونم چیکار کنم . اون منو ول کرد و من خیلی عذاب میکشم . و ب فکر اینم ک برم سراغش و همه عصبانیتمو رو خودش خالی کنم . آیا این کار درستیه ک بخام انجام بدم ؟ لطفاً راهنمایی کنید

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      دوست عزیز این همه خشم ناشی از نیازهایی است که در رابطه پاسخ داده نشده است و شما به موقع جواب ندادید یا کوتاه آمدید. الان با کوهی از خشم ممکن است دست به کار خطرناکی بزنید، پس اجازه بدهید آرام شوید، آنگاه هر حرف، یا احساسی دارید در قالب یک نامه بنویسید، چندین بار بخوانید، جوانب را بسنجید بعد برای ایشان ارسال کنید.

  21. بعد از حدود۶ سال با پسری که دوستش داشتم قطع رابطه کردم به اصطلاح کات کردم و دلیل کات کردن هم مخالفت مادر پسر برای ازدواج بود ورابطه ی کاملا جدی داشتیم به صورتی ک ۱سال مشاوره رفتیم .به شدت افسرده دارم میشم وتمام لحظات فکرم درگیره ،چجوری میتونم مشاوره داشته باشم و هزینه جلسات انلاین شما به چه صورت؟دخترم و۲۴ سال دارمواون اقا هم حدودا ۲۹ سالشون هست

  22. سلام . تو یه رابطه تقریبا ۵ ماهه بودم. بعد از کلی چت کردن و چند بار ملاقات حضوری دختره بهم گفت تفکر و عقایدمون بهم نمیخوره. ما برای ازدواج باهم مناسب نیستیم. البته اینم بگم خانواده‌ دختر کلا مذهبی و ولایی بودن. هرچقد بهش گفتم من با مذهب مشکلی ندارم ولی در رابطه با ولایی بودن بی طرفم و باهاش کنار میام اما گفت این موضوع تمام شده و منم خیلی بهم برخورد بهش گفتم خدانگهدار
    الان چند روزه ک رابطه مون تموم شده بدون هیچ چت یا تماسی

    • دوست عزیز این خبر خوبی است که یک رابطه به دلایل منطقی تمام شود. باید یاد بگیرید هر رابطه دوستی قرار نیست به ازدواج ختم شود. ازدواج برای فرار از تنهایی یا به خاطر وابستگی به طرف مقابل همانند سم است. دلیل اصلی آمار بالای طلاق، ازدواج بدون شناخت و از روی احساس است. خیلی زود فراموش کنید و سعی کنید قبل از شروع رابطه با شخصی جدید، مهارت های درون فردی خود را تقویت کنید.

  23. همگی خوب میشید داداشا . این اوایل رفتنا سخته فقط چه دوست باشه چه معشوقه زخمش میمونه تاثیر خودشو میزاره و هیچوقت فراموش نمیشه اما خوب میشید . حداقل از این حال بشدت بد در میاید و یه اتفاق جدید دیگه حالتونو بد میکنه

  24. با دوست پسرم به طور کاملا ناگهانی بدون هیچ دلیل منطقی، رابطه از طرف دوست پسرم تموم شد.. الان ۵۰ روز میگذره. من چندین هفته اول گریه و پریشونی داشتم قرص مصرف کردم قرص های ارامبخش ازش درخواست برگشت کردم و من رو رد کرد. ی تایمی گذشت اروم شدم تو محل کارمون که مشترکه با دوستانش رفت و امد دارم با خودش سلام و احوال پرسی عادی دارم حالم خوبه و اینو میبینه اما ازم فرار میکنه سعی میکنه اصلا با من صحبت نکنه اصلا جایی که هستم واینسته نباشه بهم نخوریم من الان حس خاصی نسبت بهش ندارم اما از اینکه برگرده خوشحال میشم چون رابطه ی خوبی داشتیم ۱۰ ماه و نمیدونم چه وضعیتی دارم و باید چیکار کنم حس میکنم حال خوبی که الان دارم موقتی و میترسم ی تایم دیگ حالم بدتر شه و اصلا توانش رو ندارم تو همین ۵۰ روز نزدیک به ۱۱ کیلو وزن کردم دلم میخواد برم بهش بگم برگرده اما خب نمیتونم غرورم اجازه نمیده رابطم رو دوست داشتم و الان پذیرفنم من این ادم رو ندارم دیگ اما امید به برگشتش دارم و حس میکنم این امیده هست که خوشحال نگهم داشته… همین شما چه برداشتی دارید و چه راه حلی به من میدید؟

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      وقتی مرحله درد و رنج و سختی را پشت سر گذاشتید، بهتر است دیگر امیدی نداشته باشید. از این فرصت استفاده کنید خودتان را بیشتر بشناسید، خودتان را قوی کنید تا اگر یک روز لازم بود کاملآ تنها زندگی کنید بتوانید راحت زندگی کنید.

  25. تازه کات کردم دارم میمیرم. بعد از چهار سال کات کردیم خیانت کرد بهم دارم میمیرم فقط دلم میخواد بمیرم تموم شم راحت شم هنوز دوستش دارم ولی اون براش مهم نیست حالم خیلی بده

  26. خب من با یکی دوست بودم خیلی هم دیگرو دوست داشتیم ولی من احساس می‌کردم که به من توجهی نمیکنه اواخر بعد خودم خواستم که کات کنیم ولی الان وقتی بهش فکر میکنم خیلی پشیمونم و دوس دارم برگرده

  27. سلام من یه خانم ۳۴ ساله هستم. من ۶ سال توی یک رابطه بودم ، امروز میخوام کات کنم ، از سال سوم فهمیدم خیلی بهم دروغ گفته و سال پیش یک درو غ ‌‌صدمه بزرگ به من زد از پارسال من مدام بهش شک دارم اصلا نتونستم نرمال باهاش برخورد کنم، بیش از حد بهش وابسته هستم چندین بار خواستم جدا شم ولی به حدی اذیت شدم که برگشتم ، میدونم رابطه سمی و دیگه هیچ چیز درست نمیشه میخوام تموم شه ولی احساسم نمیزاره ، فکر میکنم جز این آدم هیچ کس نمیتونه دوستم داشته باشه کلا به جز این آدم هیچ کسی رو دورم نگه نداشتم حتی دوست هام رو ، دوست دارم تموم شه ما اصلا به درد هم دیگه نمیخوریم پر از شک دعوا بحث هیچ لذتی نیست دیگه ، کاش مسیری بود که بتونم احساساتم رو کنترل کنم.

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      دوست عزیز شما به یک طرح واره درمانگر یا درمانگری با رویکرد هیجان مدار مراجعه می کنید. شما کودکی خوبی نداشتید، محبت کافی دریافت نکردید، یا والدین رابطه پرتنشی داشتند، خودتان را شایسته بهتر از این نمی دانید. در رابطه ای هستید که طرف مقابل با دروغ هایش آسیب می زند، شما می بینید اما بر روی آن چشم می بندید. مغز شما همواره در حالت تهدید بوده، سیستم لیمبیک شما بر قسمت پیشانی که محل تفکر و استدلال و حل مسئله است غلبه کرده است.

  28. بنده عرفان هستم. ۷ ماه با شخصی در رابطه بودم و اواسط دی ماه یعنی حدودا ۸۰ روز پیش به رابطه مون پایان دادیم. که درخواست اتمام هم از جانب طرف مقابل بوده. به مدت ۲ الی ۳ هفته دنیا روی سرم خراب میشد. می دونم که رابطه کوتاه مدتی بوده و من هم در این مدت بسیار وابسته ش شده بودم. ولی دیگه چه میشه کرد در اختیار خودم نبوده. طبق گفته ی خودش با خواستگار به توافق رسیده بودن و اون از این موضوع راضی نبوده. در جای دیگری خونده بودم که بعد از اتمام رابطه ۵تا استیج وجود داره: 1. انکار 2. چانه زنی 3. خشم 4. افسردگی و 5. پذیرش. من حدودا ماه اول بعد از کات حالم بهتر شده بود و هم کتاب میخوندم هم فیلم و سریال میدیدم هم به کارهای شرکت و شخصی میرسیدم و باشگاه هم که مرتب میرفتم و کاملا کنار اومده بودم. جزئیات رابطه م رو با یکی از دوستان نزدیکم که خانم هستن در میون میذاشتم در طول این ۷ ماه تعدادی از پیام هامو با شخصی که کات کردم به این دوستم فوروارد کرده بودم. دیروز اون پیام هارو دیدم و روی پیام که کلیک کردم دوباره عکس پروفایل اکسم رو دیدم و انگار دوباره برگشتم به روزای اول بعد از کات. دیروز واقعا حالم افتضاح (عذر میخوام بابت این کلمه) بود. الان بهتر شدم نسبتا. منتهی میخوام بدونم این نوسانات کی به اتمام میرسن و من دوباره به حالت عادی برمیگردم. با تشکر

    • سلام وقت شما بخیر مراحلی که گفتید مراحل سوگ که خب بعده هر از دست دادن (مرگ عزیز یا جدایی) ممکنه برای افراد پیش بیاد و اینکه چقدر طول میکشه متغیره باید سعی کنید کم کم به زندگی عادیتون برسید و هر چی از طرق مقابلتون دارید رو پاک کنید و سعی کنید که خاطراتو مرور نکنید

    • زمان بهترین راهکاره .

  29. باسلام شخص احساسیم خیلی وابسته و منو دوست داره ولی کمی شکاک و دودل شده بهم وقتی اتفاقی میافته فک میکنه من با کسی ام الانم بخاطر مشغول بودن خط من لج کرده و قهر و میگه منو دیگه نمیخاد ولی همو خیلی دوست داریم تو دوران جدایی و سخت هستم لطفا راهنماییم کنید

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      از این اشخاصی که می گویند دوست دارند اما به شدت بدبین اند، به شدت پرهیز کنید. این اشخاص زندگی را به کام طرف زهر می کنند. در کنارش فرسوده می شوید و از پا درمی آیید. و به شما اجازه نمی دهد از رابطه خارج شوید.

  30. من ۱۸ سالمه پسرم. من یه رابطه سه ساله رو امشب کات کردم تو این سه سال ، سال اولش طرفم بهم خیانت کرد یعنی از همون اول من نفر سوم رابطه شون بودم و خبر نداشتم بعدش من فهمیدم که جریان چیه و جدا شدم ازش ولی اون به دست و پام افتاد و کلی گریه کرد و خواهش کرد که قطع رابطه نکنم منم دلم سوخت و اینکه دل خودمم هنوز گیرش بود قبول کردم توی دو سال بعدش چند بار دیگ بهم دروغ گفت دوباره و هر بار که سعی میکردم امتحانش کنم و ببینم قابل اعتماد دوباره هست یا نه مجدد مچش گرفته میشد من سه سال عمرمو پاش گذاشتم و این وسط جدا از این همه بدی ها که گفتم خیلی خاطره های خوبم داریم واقعا بهترین روزای زندگیم بودن در کنارش اینم بگم که من هیچوقت بهش خیانت نکردم از هیچ لحاظی و همیشه باهاش صاف و صادق بودم ولی اون ذاتش دروغ گو بود حرفاش و رفتارش شیرین و خوش بود باهام ولی از پشت ضربه شو همزمان میزد به هرکی از دوستام گفتم حتی دوستای بزرگتر از خودم گفتن باید بیخیال بشی ولی من دلم گیر بود این اخرا رفتارش مودی بود یعنی یه روز گرم بود یه روز سرد قابل پیش بینی نبود یا ثابت نبود مثل قبلا و این کارش اون جرات گفتن جدایی رو تو دلم تقویت کرد امشب یعنی حدود دو ساعت پیش کات کردم باهاش بازم مثل قبلا اصرار زیادی کرد و به دست و پام افتاد ولی تمامش کردم چون ذاتش همون بود و الان داغانم نمیدونم چیکار کنم از همون موقع رفتم دوش گرفتم زیر دوش زار زار گریه کردم الانم مغزم داره میترکه از سر درد و اینکه فکر خود کشی یا بیزاری از زندگی تو سرمه گیجم اینم بگم اهل هیچ برنامه ای نیستم و خانواده نسبتا سخت گیری دارم که مراقبمن ولی خب بعضی مسائل رو نمیشه با هر کسی در میون گذاشت مثلا خانواده الان من باید چیکار کنم که از این درد و عذابم کم بشه.

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      دوست عزیز درست است الان لحظات سختی را می گذرانید، اما تصمیم درستی گرفتید، از یک رابطه بسیار مسموم خودتان را نجات دادید. طرف مقابل شما در کودکی بسیار آسیب دیده بوده است. به هیچ کس اعتماد نداشته است و برای اینکه از دیگران آسیب نبیند، خودش پیش دستی می کرده و آسیب می زده است. ثبات خلق نداشته است. و شما را سردرگم می کرده است که چطور رفتار کنید.

  31. سلام این پیامو دارم مینویسم برای اونایی که به خاطر تموم شدن رابطه به هر دلیلی حال خوبی ندارن اینکه تصمیم خودشون بوده یا طرف مقابل یا اینکه چجوری بوده واقعا مهم نیست فقط میخوام بدونید که میگذره تحمل کنید حتما تموم میشه اینو قول میدم بهتون.
    معمولا این فشاری که بعد از جدایی تحمل میکنید برای جدایی بعد از اولین رابطه یا در سن پایینه علت جدایی هر چیزی که بوده شما تصمیم درست رو گرفتید و اگر با وجود این که شما خوب بودید اما اون فرد شما رو ریجکت کرد یا خیلی بد بدون حرف زدن رابطه رو تموم کرد بدونید اون آدم، آدمِ شما نبوده و همون بهتر که تموم رابطه تون شد.
    ممکنه چند هفته یا چند ماه یا حتی چند سال بگذره اما شما یه روزی حالتون خوب میشه و خداروشکر میکنید که از اون رابطه ی اشتباه بیرون اومدین و منجر به ازدواج نشد . حتما یک روزی دوباره عاشق میشین و حتما اتفاق های بهتری پیش رو تونه

  32. آیا بعد از کات یه رابطه بلند مدت و بسیار عمیق دوباره حال آدم خوب میشه؟

  33. بعد ازتمام شدن چیکار کنیم که خودش پشیمان شود. رابطمون رابطه قشنگی بود اول رفیق بودیم و بعد درخواست دوستی داد. خیلی جاها پشت هم بودیم و حالا تموم شو. فردا باهم قرار داریم و الان چند روزه که رابطمون تموم شد

  34. من دختری 35 ساله هستم با اقا پسری یک ساله دوستیم به هر در زدیم نتونستیم ازدواج کنبم حالا باید چی کار کنیم جدایی هم برامون ََ سخته.

  35. بعدازکات شدن رابطه بایدچکارکنم ک ناراحتی نکنم. حس هیچکاری روندارم همش توفکرشم وگریه میکنم بی حوصله شدم خیلی هم دوسش دارم ولی اون میگه بایدرابطه روتموم کنیم اونم خیلی دوسم داشت یهو بدون هیچ دلیلی گفت تموم کنیم

  36. چکارکنیم بدازاینکه کات کردیم طرف وفراموش کنیم

  37. من سه سال تو ارتباط بودم ب دلیل خیانت خودم تصمیم گرفتم جدا شم الان یک هفتس اما با اینکه تصمیم از سمت خودم بوده و با اصرار ایشون ک یه فرصت بده و قبول نکردم تصمیمم و قطعی کردم اما الان یک هفتس نتونستم کنترل کنم اوضاع روحیم و نمیرم تو پذیرش اینکه بابا تموم شد و یجورایی منتظرم از سمتش خبری بشه اما با تمان وجودم میدونم این تصمیم درسته. زباد مشاور رفتم اما در نهایت خودم با مطالعه یچیزایی دستگیرم شد. طرحواره مهرطلبی هم نزدیکه بهم. میدونم اون ادمی که باهاشم تله هام و فعال میکنم اینم میدونم رفتارام ممکنه از ذهن ناخواداگاهم بیاد اما در عمل تو اون لحظه خاص نمیتونم کنترلی روی رفتارام و فکرام داشته باشم

    • من خیانت نکردم، اما منم نمیتونم کنترلی رو رفتارم داشته باشم، فکر کردم فقط خودم اینشکلی ام

    • زیور رحمانی نژاد روان شناس بالینی

      درود بر شما که اهل مطالعه هستید و تا حد زیادی خودتان را شناختید. شما الان نصف راه را رفتید، به مرحله ای برسید که خودتان خودتان را دوست داشته باشید و به خودتان احترام بگذارید و از خودتان حمایت کنید، بعد از این زندگی آگاهانه ای را انتخاب خواهید کرد.‌

  38. می‌خوام با رلم کات کنم ولی نمیتونم چندبار هم کات کردم ولی باز برگشتم پیشش اونم روز اول فقط باهام خوب بود ولی بعدش سردشد

  39. من با یکی دوست بودم دلشو شکستم گفت تموم شه من با اصرار گفتم باشیم گفت باشه الان بعد ی ماه میگه نمیشه سعی کردم و نشد من باید جیکار کنم میگه تموم شه من باید بگم ن یا چی میگه شده وابستگی نه دلبستکی بهترین کار چیه که برگرده

  40. سلام وقتتون بخیر. ببخشید بنده جدیدا کات کردم و اوضاع روحیم به شدت بد هست. حتی نمیتونم یک ربع روی کارهام تمرکز کنم و انجامشون بدم. نمیدونم باید چیکارر کنم؟

  41. سلام با دوس پسرم کات کردم مقصر جفتمون بودیم من دختر نمیتونم با این موضوع کنار بیام چ کنم الان پشیمون شدم سرش داد زدم همیشه میگم بهش زنگ بزنم غرورم اجازه نمیده البته زنگ زدم بگم آشتی کنیم نتونستم بگم بهش گفتم اشتباه گرفتم شما رو دارم دیون میشم لطفاً راهنمایم کنید تاوقتیم دوست بودیم به حرفم گوشم نمی‌داد اما نمی‌دونم چرا ذهنم درگیر این موضوع لطفاً راهنمای کنید

  42. من با دوست بسرم تازه جدا شدم خیلی حالم بد خود ب خود ولم کرد نمی دونم چی کار کنم

  43. امشب کات کردم با دوست پسرم ۵ ماهی میشد باهم بودیم هر روز همو میدیدیم چجوری فراموشش کنم

    • سلام. باید بدونید که جای نگرانی نیست جزیی از مراحل دوران پس از اتمام رابطه است. تا میتونید احساساتتون رو تخلیه کنین و هرچیزی (بلا استثنا هرچیز) که از سابقتون دارید دور بریزید و پیام ها و عکس ها و صداها و تمام موارد فضای مجازی تون از طرف رو پاک کنید. در صورت امکان مطالعه و پیاده روی کنید و این پیاده روی با دوست یا عضوی از خانوادتون باشه چه بهتر. اینو باید در نظر داشته باشید که در روزهای آتی رفته رفته حالتون بهتر شده و بلاشک به زندگی و احوال عادیتون باز خواهید گشت. منتهی اینکه بخواید به کل فراموشش کنیداین امکان پذیر نیست فقط اینکه روزی میرسه که شخص و خاطراتش هیچ اهمیتی براتون نخواهد داشت. نگران چیزی نباشید و این درد و عذابی که الان متحمل هستید رفته رفته از بین خواهد رفت و بزودی روزهای زیبای زندگی نمایان خواهند شد.

  44. بعد از کات وقتی فرد پشیمون میشه و برمیگرده چه کاری بهتره انجام بدیم؟۱ سال و نیم هستش که تو رابطه هستیم بخاطره اینکه کم توجهی میکرد به مشکل برخوردیم و دعوا کردیم و بعد برام توضیح داد که دلیل کارش چی بوده اما نذاشت که برگردم و گفتش که بدون تو حالم بهتره منم رفتم اما الان زنگ زد و گفتش که بدون تو نمیتونم .. چه کاری درسته؟ باید قبولش کنم؟ من خودم دیگه نمیخوام برم تو رابطه چون واقعا خسته شدم دارم عذاب میکشم نمیخوام دیگه غصه بخورم و تمرکزم رو روی درسم بذارم

  45. سلام خسته نباشید ، من از لحاظ روحی این چند وقت داغونم و نمیتونم به چیزی جز خودکشی فکر کنم واسه کسی مهم نیستم و حس اضافه بودن میکنم ، تازه رابطه ی عاطفیم تموم شده و واقعا اون رفت با یکی دیگه وسط رابطمون و بدش دوستش اومد بهم گفت که چقد من بد بودم توی رابطه و واقعا قلبمو شکست..

  46. سلام. عشقم حدودا بعد ۳ ماهی پیام داده گفته سلام خوبی چ خبرا … ب نظرتون چی و چجوری جوابشو بدم؟

  47. سلام من ۲۱ سالمه تازه ۵ روزه از یک رابطه ۶ ماهه اومدم بیرون آدم شکاکی بود همش کنترلم می‌کرد خیلی هوامو داشت ولی من تمام کننده رابطم بودم الان خیلی دلم براش تنگ شده و اون از همه جا منو بلاک کرده نمیدونم باید چطور کنار بیام. دوس دارم کاری کنم برگرده نمیدونم و خب همین دیدنش هم منو اذیت میکنه و واقعا فراموشش نمیتونم کنم. با هر کیم صحبت میکنم میگه بیخیال باش ولی متاسفانه نمیشه

  48. سلام.بهترین راهکارتون برای تحمل درد وابستگی بعد از کات چیه؟

  49. ۶ سال با آقایی آشنا بودم ک پیشنهاد ازدواج و آشنایی هم البته بصورت واسطه ای با من بود و آقا هم کم کم ب من علاقمند شد وقول ازدواج و رویابافی برای آینده و…بینمون ب شدت شکل گرفت.از همون روز اول هم ب من گفتن با توجه ب اینکه از دو استان متفاوتیم و ب شدت خانواده سنتی داره و پدرش هم خیلی سختگیره ممکنه چن سال طول بکشه تا بتونه خانواده رو راضی کنه و من هم قبول کردم و آقا هرکار وتلاشی کرد ک البته بنظره من صددرصدی نبود بخاطر نوع تربیتش و بهتره بگم ترس و رودروایسی با پدرش ولی در حد توان خودش برا ب انجام رسوندن رابطمون تلاش کرد اما ریسک خیر. گذشت و گذشت تا اینکه کم کم رفتارش تغییر کرد و البته دلیلش رو بعضی رفتارای من میدونست(هرچند منطقی نبود و مسائل پیش پا افتاده ای بودن.یکیش مثلا اینکه بامشورت هم تصمیم گرفته بودیم بعد ازدواج برای پیشرفت بیشتر تهران زندگی کنیم و بعدا آقا مدعی شدن توبیشتراصرار ب تهران رفتن داشتی و.. یا کلا ۵بار بیشتر باهم بیرون نرفتیم و وقتی خیلی قدم میزدیم من خسته میشدم و ایشون این رو هم نکته منفی من میدونسن و…)ولی من احساس میکردم هرچند اینها شاید براش مهم بوده اما برا سرپوش رو ناتوانایی خودش تو ب ثمر رسوندن عشقمون بوده بیشتر. خلاصه اینکه بالغ بر ۱۰بار رابطه رو تموم کرد و هربار من برگشتم و… اما این بار آخر دیگع واقعا نمیخام برگردم و دلم میخاد خودش بعدا متوجه اشتباهش بشه اما منم برنگردم دیگه ب اون رابطه و برای همیشه تمومش کنم اما میترسم مث دفعات قبل باز دلم طاقت نیاره و … لطفا کمکم کنین فقط میخام فراموش کنم.

  50. من بافردی دوست بودم پسربودالان ۹ماهه کات کردم به طورکامل تمام مشکلات روپشت سرگذاشتم سوالی ک دارم اینکه الان کادوهایی ازش ب یادگارمونده روچیکارکنم ممنون

    • ما به اکثر کاربران مون که این دوره ترک رابطه ی عاطفی هستند پیشنهاد میدیم که فضای مجازی و یادگاری هایی که از طرف مقابل دارند حذف یا از معرض دید جمع کنن

  51. من شش ماهه ک کات کردم خب ولی باهم دوست معمولی هسیم و هنوز با هم چت مکنیم خیلی دوسش دارم ولی واقعا دارم اذیت مشم ولی حس مکنم رابطمون خوب مشه و میشه مثل قبل

  52. سلام من با یه دختر دوست بودم الان یه ماهه کات کردم ولی نمیتونم فراموشش کنم

  53. سلام من ۲۴ سالمه و در آستانه کات هستم. شخصی که میخواستم باهاش کات کنم یه مرد ۳۶ ساله در آستانه طلاق بود. و بخاطر شرایط زندگیم این ادمو پذیرفتم چون امکاناتی داشت که پدرم بهم نداده بود الان شغل خوبی دارم و درامدم بد نیست اما یجورایی چون شهر کوچیکه و انگار همه فهمیدن مجبورم با این ادم بمونم البته گفتم ک بره ولی احساس خلا میکنم نمیدونم چکار کنم چون اتفاقاتی افتاده که تنها گزینه ام برای ازدواج ایشونه چون شهر کوچیکه و حرف پشت سرم هست

  54. رابطه من بتازگی به پایان رسیده احساس می کنم به قدر کافی بهش محبت نکردم و این منو خیلی اذیت می کنه چکار کنم

    • میدونید همیشه کسیکه ترک میشه یا مورد ظلم قرارمیکیرع احساس گناه میکنه چون فکر میکنه تقصیر کارع یا حقشع بهش ظلم کنن. تو در رابطه با اون مطمعنا هر کاری بود کردی احساس گناه؛ حس کم کاری؛ حس مقصر بودن همیشع سراغ ادمهاییکه ترک شدن میاد

  55. حدود 10 سالی هست که از همسرم با وجود دو دختر بزرگ که ازدواج کرده بودند به علت بد رفتاریهایش جدا شده ام و مراحل سختی رو در مهاجرتی که داشتیم با ناسازگاریهای او پشت سر گذاشته ام تا حدودآ عادت کردم حدود 7 سال اول جدایی بخاطر بچه های بزرگ و کمکم با آمدن نوه ها ارتباطات خانوادگی و تنها روابط دوستانه ای که با هم داشتیم بیشتر شد ولی او بدون هیچ تلاش جدی میخواست همیشه این روابطه دیداری خانوادگی ادامه دار باشد ولی در این مدت هم رفتارش برایم مشکوک و هرت کننده بود و کمکم خودش تماسش را محدود و با خواست هر دو ما روابطش بسیار محدودتر هم شد و تنها اجبارآ در خانه بچه ها و یا بیرون به صورت جمعی در کنار هم قرار میگرفتیم .ولی اخیرن این شرایط مرا بسیار خشمگین و عصبی میکند چون او فقط به فکر خویش است و جلوی بچه ها وانمود می کند که من براش اهمیت دارم در صورتی که چنین نیست و هیچ قدم مثبتی در طی این سال ها برنداشته است و از طرف دیگر من هنوز به تنهایی گاهی مقید به نگهداری از نوه ها هستم . ولی بچه ها اصرار میورزند که من حتی در تولد او که ترتیب داده اند و یا مناسبت های دیگر در کنار هم قرار گیریم ولی روحن بیشتر از قبل خیلی آزررده خاطر میشوم و گاهی هم از شدت تنهایی میپذیرم که بروم ولی بعد از هر بازگشت از تفریحات خانوادگی بسیار غمگین و خشمگینم و نمی دانم چگونه باید مقابله بکنم و یا اینکه این روابط فمیلی را بپذیرم .؟ لازم به ذکر است که اگر جند ماه او را نبینم بسیار شادتر و قویتر هستم ولی با مخالفت دختر هایم روبرو میشوم اگر که برای دیدارهای جمعی صرف نظر کنم ، ممنون می شوم اگر مرا راهنمایی کنید .سپاس ها

  56. من با پسری یک سال دوست بودیم تو اون یک سال همه چی خوب بود ولی با این حال ی بار سره ی سوضن الکی منو ول کرد و رفت و دوماه بد برگشت گفت اشتباه کرده و زود قضاوت کرده منو کلی قول و قسم ک دیگه نمیرم نمیتونم ازت دور باشم.بد یهو نمیدونم چیشد ی روز اومد گفت خسته شدم دیگه حوصله ندارم نمیتونم منم دیدم نمیشه کسی و ب زور نگه داش گفتم باشه .فردا شبش مست بود زنگ زد که من هنوز دوست دارم نمیتونم لیا همو ببینیم.منم رو ابرا بودم که برگشته صبش زنگ زد گفت هرچی دیشب گفتم چرت و پرت بود اصن یادم نمیاد ب کیا زنگ زدم چیا گفتم منو جدی نگیر من حرفمو زدم گفتم حوصله ندارم ‌‌…تاحالا اینجوری حس نکرده بودم یکی داره با احساسم بازی میکنه

  57. سلام من وقتی از همسرم جداشدم بااقای متاهل دوست شدم و او باعث شد من بازم ب زندگیم ئبرگردم بعد از عقد مجددم با همسر سابقم اون اقا و من عاشق هم شدیم رابطمون کش پیدا کردتااینکه همسرش بخاطر مشکلات قدیمشون جداشد و رفت حالاهم ما همدیگرو دوس داریم ولی همسرم بچمو بمن نمیده ک منم جداشم حداقل کمتر گناه کنیم راهکار شماچیه اقای دکتر

  58. سلام،من احساس میکنم الان که کات کردم زندگیم خیلی خسته کننده شده،حس میکنم دیگه نمیتونم عاشق شم،خیلی بی حوصلم

  59. من با یه پسری حدود۸ماه بود آشناشده بودم رابطمونم خیلی خوب بود،اوایل گفته بودم بااینکه کارت حقوقیم دست توباشه مشکلی ندارم ولی بعدا که فکرکردم دیدم نه اینکار درست نیس وبهشون گفتم که کارتم دست خودم میمونه ولی کل حقوقم صرف زندگیمون میشه ولی اون قاطی کرد و سراین رابطمون تموم شد.چیکارکنم من الان؟

  60. من این چند روزه که کات کردم و واقعا تمرکز ندارم روزی بقیه کار هام نمیدونم باید چیکار کنم

  61. ببخشید من تو یک رابطه ۳ سال بودم بعد یمدتی میشه کات کردیم کاتی از جانب دختره بود ولی همو دوس داریم مجبور شدیم از هم فاصله بگیریم دیشب ساعت ۳ شب زنگم زده در این حالت من چکار کنم پیامش بدم بگم چرا زنگم زدی یا واکنشی نشون ندم؟

  62. ببخشید بعداز کات کردن هدف جدید باید چی باشه

  63. سه روزه کات کردم سنم پایینه ۱۵ ام اونم ۱۸ با اینکه بهم قول داده بود نره موضوع رابطمون و با خانوادش ب اشتراک گذاشت خانوادش مخالفت کردن و اونم هزاران تا دلیل آورد برای جدایی ک بنظرم توجیح بود الان های و خوراک ندارم عین مریضا شدم نیمتونم پاشم معدم هم عصبیه و خیلییی غمگینم چون ما راجب آیندمون هرشب حرف میزدیم و دلم برای چشماش و صداش خیلی تنگ میشه ولی خب بخاطر خانوادش منو ول کرده گفته از مشاور کمک گرفته مشاور هم گفته جدایی بهتره بخاطر اینکه من بچه ی طلاقم خانوادش مخالفت کردن الان ایندمو بدون اون نمیتونم تصور کنم و زندگی خیلییییییییی بهم سخت میگذره ۳ روزه ک باهاش حرف نزدم

  64. حالم بده. من خیلی دوسش دارم ولی اون ساده گذشت ازم و رف هشت ماه عشقو کنار گذاشت نمی‌دونم واقعا چیکارکنم چجوری بیخیال شم برم منت بکشم برگرده از همه جا مسدود کرده. ولی آخه من دلم براش تنگ شده. هروقت دعوا میکردیم اون میومد واسه آشتی. حتی اگه مقصر بودم، دلش نمیومد یک شب هم قهر بخوابیم. اونقدری که اون بود، من نبودم. خوشی زده بود زیر دلم. اونقدر پرروم کرده بود که فکر کرده بودم چ خبره حالا. یکی از همون شبا که دعوا کرده بودیم، دیدم خبریش نیست. گرفتم خوابیدم بی شب بخیر. بیدار شدم دیدم نه پیامی نه زنگی. بیخیال رفتم با رفیقام دور دور. آخر شب که شد، یهویی حس کردم خیلی تنهام. حجم نبودنش رو خیلی حس کردم. گوشیو برداشتم پی امش بدم دیدم همه جا دیلیت زده. زنگش زدم خاموش بود. یه جور رفته بود، انگار از اول نبود. از اون شب، هر شب حس میکنم خیلی تنهام. خیلیا اومدن و رفتن، ولی هیچکس اون نشد. از اون روز دلم میخواد برم جلوی هر کی که دست یارشو تو خیابون گرفته، بگم میشه تا هست قدرشو بدونی؟

  65. سلام من با دوس پسرم قرار ازدواج گذاشتیم بد سر مسلئه مهریه باهم بحث کردیم و سر این من سرکار نرم بد اون گفت بدرد هم نمیخوریم رابطه رو تمون کرد منوخیلی تلاش کردم رابطه رو درس کنم ولی اون حتی جواب زنگ یا پیاممو نمیده حتی بایه خط دیگه زنگ زدم تا فهمید منم گفت اشتباه گرفتی قطع کرد. دلیل مشکلمون این بود اون فک میکنه من بحرفش گوش نمیدم و بساز نیستم بااینکه اینجوری نیست اون مخالف من سرکار برم و من مشکل مالی دارم و گفتم فقط چند ماه تحمل کن ولی اون قبول نکرد نمیدونم چرا انقد راحت رفت. چند بار بهم گفت ما بدر هم نمیخوریم درک نمیکنیم همدیگرو منو مقصر میدونه اصلا بمن علاقی نداشته

  66. من ۱۹ سالمه و با پسری نزدیک ب چهار ساله تو رابطه ام. رابطمون خوبه اما یک بار خیانت کرد و یک سال جدا شدیم و دوباره برگشت. نزدیک هشت ماهه دوباره باهمیم من ب خانوادم گفتم و درجریانن اونم برادر و پدرش میدونن ولی ن بحث ازدواج آورده ن حرف دیگ. جدایی هم برام سخته. بنظرتون از رابطه بیام بیرون درسته یان؟حوصله هیچ چیزو ندارم مدرسه هم نمیرم مامانمم فشار میاره روم اگ نمیخوادت جواب خواستگارات و بده

  67. ببخشید من الان سه روزه با کیس احساسیم کات کردم دوست دارم دوباره باهاش باشم ولی نمیدونم باید چیکار کنم که برگرده. حدود دوماهی بایه اقایی بودم واز همه لحاظ خوب بود یه مدت بهشون شک کردم که با کس دیگه ایی در ارتباط هستن و مدام بحث داشتیم هی خواستن تموم کنن ولی من منصرفشون کردم ولی این سری که بحثمون شد خودشون دوباره تموم کردن و پیام دادن که به درد هم نمیخوریم منم فقط خوندم و جوابی ندادم الان سه روزه که ازش خبری ندارم و اینکه دوسش دارم نمیخواستم تموم بشه رابطمون به نظرتون باید چیکار کنم

  68. گوهر خود را مزن بر سر هر ناقابلی …
    صبر کن گوهر شناس قابلی پیدا شود …

  69. اوم سه ساله تقریبا با یکی تو رابطم حس میکنم الان وقت کات کردنه اوایل ک دیده بودمش فک میکردم اون چیزیه ک من میخواستم دوس داشتنی مودب محترم بعد ی مدت اخلاقش عوض شد هی میگف بیا کات کنیم فلان منم با چن تا از دوستای جنس مخالفم رفتم بیرون بهش نگفتم گفتم خونه یکی از اقوامم حالا ازونجایی ک آدم تاکسیک و شکاکی بود ب ی نحوی فهمید و همه چی ریده شد توش میخواس بره نذاشتم نمیدونم دوسم داشت نداشت الان داره یا ن ولی من چون دوسش داشتم اینهمه مدت اخلاق گندش کنار اومدم ک بمونه اون بم گفته ته رابطمون هیچی نیس ی روزی کاته دلم میخواد گریه کنم یکی بغلم کنه جیغ بزنم خستم افسرده نمیدونم تو کی هسی رباتی دختری پسری ولی همینقد تونستم حرف بزنم خوب بود

  70. من ازعشقم جداشدم خیلی هم دوستش دارم الانم باهاش حرف می زنم اما اونمی خواهد مثل قبل باشیم مثل یک دوست حرف می‌زنیم هرروزدارم از دوریش از سردی میمیرم

  71. سلام خسته نباشید ببخشید من سه هفته با یکی دوست شدم که از قبل میشناختمش ولی تو این سه هفته سر موضوع های مختلف بحثمون میشد تا اینکه گفت من شرایط مالی خوبی ندارم و بدهکارم و اینا بهم فرصت بده این چیزا منم اولش شروع کردم به اینکه نه نمیتونم این چیزا بعدش هی شروع کردم به زنگ زدن و پیام دادن تا اینکه خودش چند روزی بهم فرصت بده حالا من از سه شنبه دیگه تماس و پیام قطع کردم و نمیدونم اصلا الان باید چیکار کنم و میخواد برگرده سمتم یا نه اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

  72. من فقط می‌دونم فراموش کردن عشق محاله من اندازه‌ ی چشمام دوستش دارم نمی‌تونم يه لحظه بدون اون باشم

    • سلام. اگر فرد مورد نظر معشوق شما بودن. گام اول اندازه کافی به خوبی و صحیح عزاداری کنید برای فرد یا رابطه از دست رفتتون. گام دوم روی خودتون تمرکز کنید مثل ورزش کردن به موقع خوابیدن کتاب خوندن و کارهایی که باعث رشدتون میشه و دوست دارین به هرحال. این دوتا گام رو بردارین تا شصد هفتاد درصد راه رو رفتین و فرد کم کم از یادتون میره. سومین مرحله اینکه باور کنید قرار نیست یه کسی یه خاطره ای رو کامل از ذهنتون ببرین و بپذیرین که ممکنه یه نقطه کوچیکی همیشه اون ته ذهنتون باشه و خودتون رو بابت یه نقطه کوچیک سرزنش نکنید. پس تمام تلاش شما باید کوچک کردن اون خاطرات باشه نه حذف کردنشون. و خوب که به خودتون مهلت عزاداری و پیشرفت دادین به آدمهای جدید شانس وارد شدن به زندگیتون رو بدین. هیچوقت هم تلاش نکنید زخم رو با یه رابطه جدید ترمیم کنید.

  73. ۱ ماهه جدا شدیم ازم ی کارایی میخاست من نتونستم انجام بدم جدا شدیم از همه جا بلاکم کرده بخام بش بگم برگرده نمیشه چون با برادرشم وارد رابطه شدم? همون برنگرده بهتره فکنم ولی دلم خیلی واسش تنگ شده

  74. ببخشید یه سئوال دارم اگر با یکی در رابطه باشید بعد اون طرف فکر کنه شما خیانت کردین و بعد از یک روز کات کردن بره با یک شخص دیگه ک هیچ علاقه ایی ب اون شخص نداره و بیاد پی وی ت بگه دوست دارم باید چیکار کنیم؟

  75. سلام من داخل یه رابطه سه اله بودم و هم کلاسی دانشگاه هم آشنا شدم و واقعا عاشقش شدم و یک ماهی باهم بودیم ولی من نتونستم ادامه بدم چون عذاب وجدان شدید داشتم و خیلی بد با این همکلاسیو تموم کردم و اون رابطه سه ساله رابطه خوبی نبود و یک ماه بعدش کات کردیم ولی از همون موقع من درگیر همون همکلاسیمونم و دیوونه دارو میشم تازگی ریکوعست اینستا دادم و عجیب بود ولی قبول کرد و یک داد و بهش هفته پیش پیام دادم ولی سین نکرد و حتی ریکت اینستا هم دادم سین نکرد نمی‌دونم باید چیکار کنم من واقعا دوسش دارم

  76. سلام من یه رابطه خیلی بدی را تجربه کردم الان کات کردم فقط سوالم این هست باید بلاک کنم یا خیر

  77. من دخترم و 16 سالمه و رلم 19 سالش بود اول از همه چند وقت با هم رفیق بودیم که بعد ی مدت ازم پرسید بهم حس داری؟ و منم چون واقعا دوسش داشتم گفتم اره رلم قبل من با ی دختر دیگه بود که رابطه شون خیلی جدی بود اما دختره بهش خیانت کرد برای همین نمیتونست به دخترا اعتماد کنه و بعد از اون جریان من اولین دختری بودم که باهام وارد رابطه شد بعد چند روز که گذشت بهم گفت اوکی نیستم ازش پرسیدم چی شده گفت بعد رابطه ی قبلم نمیتونم با هیچ دختر دیگه ای باشم منم ازش پرسیدم دوسم نداری گفت هیچ دختری رو دوست ندارم و منم باهاش کات کردم روز بعد نتونستم تحمل کنم و دوباره بهش پیام دادم و فهمیدم داشته امتحانم میکرده ی عالمه ازش معذرت خواهی کردم و گفتم خب من نتونستم بدون تو دووم بیارم که دوباره بهت پیام بدم اما گفت اصلا ما هیچیمون به هم نمیخوره بعدم بلاکم کرد الان فوق العاده ناراحتم و همش دارم به این فکر میکنم که برگردم بهش خیلی دوسش داشتم میشه کمک کنید بهم

  78. ۱۶ساله ام ، مجرد البته رل داشتم الان کات هستم، پایه نهم هستم ، دانش آموز ‌‌‌‌ ؛ من به رلم شک کردم که با دختر دیگه هم حرف میزنه من به دختره پیام دادم چرا با رلم حرف میزنی اونم رفته به دوست پسرم گفته که اونم عصبی شده و به من گفت باید کات کنیم من هم الان احساس دردناکی دارم فقط به آخرین بازدید هاش فالور هاش نگاه میکنم و میخوام یه کاری کنم که برگرده روانشناس هم نداشتم. چیکار کنم برگرده

  79. راستش من به مدت یکماه با یه اقای که فوتبالیست بود دوست بودم وخیلی بهش علاقه مند شدم بعد باهم تقریبا ۴،۵بار بیرون رفتیم و من اخلاقم جوری هست که بهش زنگ نمیزدم و منتظر میموندم اون بهم زنگ‌ بزنه و وقتی میرفتیم بیرون اخلاقش خیلی خوب بود اما وقتی جدا میشدیم خیلی کم بهم پیام میداد و بعد چند وقت دیگه بهم زنگ نزد و من باهاش تماس گرفتم خیلی بی میل صحبت میکرد و دلیلش رو پرسیدن بد باهام حرف زد و منم کات کردم اما نمیتونم فراموشش کنم

  80. 15 دختر راهنمایی من با دوست صمیمیم ولم کرد رفت الان ما تو یه مدرسه و کلاس هستیم اون همش پشت سرم خیلی بد میگه و مسخره ام میکنه با هام خیلی بده من دوست دارم که با هاش دوست بشم

  81. من  با یه پسر توی مجازی رابطه داشتم اون ۱۷ منم ۱۵ سالم بود ۵ ماه اول رابطمون بم گف بیا فرار کنیم منم باهاش تا قم رفتم رابطه یجنسی هم داشتیم فرداش منو آورد ۳ ماه بدون هیچی ب رفیقام میگف من دوستش درم بدون اون نمیتونم باز بش برگشتم تا الا ک ۱۲ ماه شده بود رباطیمون بم قول عروسی و ازدواج میداد باز اومد پیشم بازم رابطه ی جنسی داشتیم بم ۲ روز قبل عقده خاهر گف کات نمیتونم بات باشم نمیخامت بهم نمیرسیم داغون میشی نمیتونم اینا گف میخام کار کنم در صورتی ک کار نمیکنه الا بیوش لاوه و هر وقت بش پی میدم میگ دفعه ی اخرته پی میدی من رل دارم با یکی دیگم من موندم حاله بدم و ب شدت وابستشم

  82. من ۱۸ سالمه و دخترم و مجردم و کنکور تجربی دارم ۳۰ روز دیگه، من طی سال خیلی عالی پیش بردم و کاملا برای کنکور آمادم و توی این مسیر خیلی روحیمو از دست دادم،۸ ماه پیش با یه شخصی آشنا شدم و به صورت دوستانه باهاش رابطه داشتم و ۲ ماهه که توی رابطه عاشقانه رفتم که دو روز گذشته کات کردم و نمیتونم حالم رو خوب کنم از طرفی فشار های روانی زندگیم هست از طرفی این رابطه اذیتم می‌کنه و چندین روزه که مدام درگیر سردرد و حالت تهوع و .. اینا هستم و نمیتونم درس بخونم و دارم کل زندگیمو بخاطر یه رابطه خراب میکنم واقعا نمی‌دونم باید چیکار بکنم

  83. من یه چندماهی نزدیک به یک سالی میشد باهاش بودم همه جوره بودم باهاش کل زندگیم بدنم آبروم وقتم همه در اختیارش بود کلی هم بهم قول دروغی داد بعد یهو بی دلیل بدون توضیح گفت تموم حالا دوستش بهم پیشنهاد داد میخوام قبول کنم تا اون اذیت شه بفهمه من چی کشیدم خیلی بازیم داد کلی هم بخاطرش خودمو کوچک کردم عذاب کشیدم بنظرتون با دوستش رفاقت کنم یا اشتباهه؟

  84. ببخشید من حالم خیلی بده به خاطر کنکور کات کردم چجوری حال خودمو نرمال کنم و تو امتحاناتمم هست برگردم به درس؟

  85. ۲۹ سالمه خانم هستم مجرد هستم لیسانس دارم خانه دار هستم ۴ ماهه به قصد ازدواج با پسری آشنا شدم که خیلی دوسش دارم و ایشان هم منو دوست دارن دیروز به قصد شوخی ازشون سوالی پرسیدم و ایشون جواب سوال من رو دادن ازشون پرسیدم اولین رابطه جنسیت رو در چه سنی داشتی و ایشون گفت توی ۲۰ سالگی با دوست دختر دوستم و من شوکه شدم و بهش گفتم کارت خیلی اشتباه بوده چرا با دوست دختر دوستت رابطه داشتی؟اگه الان دوستت بیاد با من اینکارو بکنه خوشت میاد؟یه دفعه بلند شد و بهم گفت من این داستان رو الکی بهت گفتم ولی تو این حرف رو به من زدی حتما دلت می‌خواد با دوست من رابطه داشته باشی و بدون خداحافظی رفت و گفت همه چی بین ما تموم شده.من خیلی از این موضوع ناراحتم من فقط میخواستم براش مثال بزنم که کارش اشتباه بوده ولی اون بد برداشت کرد حرف منو.الانم اصلا قبول نمیکنه هرچی بهش میگم میگه ما به درد هم نمیخوریم تو حرفی که زدی حتما اونجوری هستی و…نمی‌دونم چیکار کنم که این سوتفاهم برطرف بشه واقعا منظوری نداشتم به خدا. توی رابطمون خیلی پیش میاد که حرف های همدیگر رو بد برداشت کنیم من واقعا منظوری نداشتم از حرفی که بهش زدم هر چقدر هم ازش عذر خواهی کردم بی فایده بود، دلم می‌خواد یه کاری کنم برگرده خواهش میکنم کمکم کنید راهنماییم کنید بهم گفت همه چی بین ما تموم شده نه زنگ میزنه نه پیام میده

  86. سلام دو سه روزه کات کردم بدون اینکه حرفامو بزنم موندن تو دلم سنگینی میکنن

  87. سلام من یه چند روزی میشه با دوست دخترم کات کردم و الان دوست دارم که واقعا برگرده بهش گفتم فقط نیم ساعت بهم وقت بده حرف بزنیم حالا واقعا نمیدونم چی بهش بگم لطفا کمک کنید

  88. کسی ک دوسش دارم بین دوراهی منو یکی دیگ مونده البته قبلا با اون ۲بار بوده و سر مسائل های مختلف همو ول کردن بعد ک با من آشنا شده دوباره پسر پیداش شده الان نمیدونه میخواد چکار کنه …بنظر شما من چکار میتونم بکنم؟۱دفعه دیگ منو میخواد ۱دفعه میگه اونو منم کاملا گیج شدم. بین دوست داشتن من و اون مونده حتی میدونه اون الان با یکی دونفر دیگ هم هست ولی هنوز نمیدونه میخواد چکار کنه و وقتی اون پسر قاطی میکنه کلا میره اون سمتی میگ میخوام دعوا نشه .

  89. سلام من وارد رابطه ای شدم که فکر نمیکردم اینطوری تموم بشه با حرفای خاله زنک بازی بقیه و لجبازی خودم عشقم ذهنیتش نسبت به من تغییر کرده باهاش لج کردم کاری نکردم ولی ذهنیتش راجبم تغییر کرد حالم خیلی الان خراب چندباری میخاستم زندگی واسه خودم تموم کنم دلم ب حال دخترم سوخت،بهش گفتم دوستت دارم دیگ تکرار نمیکنم ،گفت ذهنیتم عوض شده راجبت میخای ی طرفه باشه داغ کردم گفتم اره تو اون اوایل من و بیشتر دوست داشتی الان میخام من مثل تو باشم تو من و نخا من میخامت بغضم گرفت گوشی قطع کردم،ی حسم میگ تموم شد ولی حال دلمو چکار کنم دق میکنم من،کمکم کنید ی راه نشونم بدید

  90. من و دوست دخترم برای کار استباهی که من کردم داریم کات میکنیم من خیلی پشیمونم واقعا اونم براش سخته و خیلی بهم فرصت داده اما من بازم اشتباه کردم چیکار کنم؟؟ چطور نزارم کات کنیم دیشب میگفت برو گفتم تا فردا یعنی امروز فکر کن بعد جوابتو بهم بگو گفت هر چند فکر هامو کردم ولی باشه

  91. نميتونم فراموشش كنم حالم بده خيلي بده امروز خبر رسيد بهم ك با يه دختر ديگه رفته تو رابطه خورد شدم شكستم

  92. سلام و خسته نباشید من یه رابطه کوتاه تقریبا دو ماهه داشتم و به خاطر درک غیر متقابل منجر به قطع رابطه از طرف من شده و بخاطر علاقه طرف مقابل به من احساس گناه و دلسوزی میکنم ، اگه ممکنه کمکم کنید

  93. سلام به مشاوره گرامی . خواستم بپرسم که برای برگشتن به رابطه ی کات شده و مجدد اون علایق و عشق رو ایجاد کردن شما در این مورد چه کتاب هایی یا متنی چیزی بهم پیشنهاد میکنین که بخونم

  94. سلام وقت بخیر به تازگی از رابطه عاطفیم اومدم بیرون چون حس میکردم به من توجه نمیشه الان به شدت حالم بده نیاز دارم با ی نفر صحبت کنم و راهنمای ام کنه. 27 سالمه و 8 ماه تو رابطه بودم اینم بگم 8 ماهی ک هرروز تقریبا دیدمش. از وقتی شوهر خواهرش فوئت شد کلا ادمی شد ک زندگی براش بی معنی شده اینم بگم به شدت خواهرش و زندگی خواهرش براش مهم بود الان میدونم ک حال روحی اش بده ولی هیچ کاری برای درست شدن حالش نمیکرد و ابنک همه زندگی شو وقف خواهرش کرده این چندوقته میاد پیش من میریم بیرون ولی میگ ک نباید وابسته بشیم ادم باید از ثانیه به ثانیه اش لذت ببره معلوم نیس فردا باشیم یا نه. من نیاز دارم ب محبت کلامی و توجه این حس و دیگ به من نمبداد فقط در حد رابطه جنسی خوب و با محبت میشد

  95. من ملیکام..و الان تو شرایطی هستم که با کسی نمیتونم در میونش بزارم..و سایت شمارو تو نت دیدم تصمیم گرفتم اینطوری با یکی صحبت کنم و شرایطم رو بگم شاید شما تونستید راهنماییم کنید. نمیدونم اول کدومو بگم از مشکلات خانوادگیم بگم یا رابطه شکست خورده ام که بیشترین دلیل اینکه پیام دادم رابطمه که به تازگی شکست خورده و خیلی توی روحیم تاثیر گذاشته. من ۲۳ سالمه و زمانی که وارد دانشگاه شدم با دوستم سحر آشنا شدم از سال ۹۷ تا به حال باهم دوستیم..بجز دوستی تو دانشگاه بیرونم باهم در ارتباط بودیم و هستیم و باهم رفت و آمد داریم.. سحر آخرای دانشگاه بود که با مهدی یکی از هم دانشگاهیامون آشنا شد از همون اول قصدشون ازدواج بود و الان هم دارن نامزد میکنن..سحر بهم میگف اگه مهدی یه دوست درست حسابی داشت بهت معرفی میکنم منم گفتم باشه. اول از همه هم بگم که من رابطه های زیادی با پسرا نداشتم واسه همین تجربه رابطه رو اصلا نداشتم..رابطه هام دست شمار بود و طولانی ترینش هم دوماه طول کشید که تو یکیش من از قبل به پسره علاقه داشتم..باهم نسبت فامیلی داشتیم و خیلی بعد جدایی اذیت شدم و همش گریه می کردم..نزدیک امتحانی خرداد هم بود و من رسما همه امتحانامو خراب کردم بالاخره گذشت و فهمیدم اون که به من قول و قراری نذاشته بود و فراموشش کردم..دو سه تا رابطه هم در حد دو ماهه و یک هفته داشتم که از رفتارشون خوشم نمیومد و جدا میشدم و بیشتر هم سعی می کردم با کسی وارد رابطه نشم که وابسته نشم. بالاخره گذشت و محرم پارسال دقیقا شب تاسوعا سحر عکس یکی رو برام فرستاد و نظرمو پرسید و حتی گفت که خیلی پسر خوبیه و موقعیتش عالیه و میخواد که با یکی هم آشنا بشه که ازدواج کنه..حقیقتا من زیاد از ظاهر پسره خوشم نیومد ولی خیلی آدم حسابی بنظر میومد سحرم خیلی قبول داشتم و میدونستم کیس بدی معرفی نمیکنه..قبول کردم و شمارمو سحر داد که مهدی بده به پسره..اسمش رضا بود..همون شب پیام داد و عکسمو پروفایلم دیده بود خیلی تعریف کرد با خودم گفتم چقد چاپلوسه..بالاخره چند روزی گذشت خیلی قشنگ حرف میزد آدمو تحت تاثیر قرار میداد..بعدم قرار شد بریم بیرون من گفتم خجالت میکشم دوتایی بریم سحرومهدی هم بیان..اونم گفت هرجور که تو راحتی خلاصه قرار اول و دوم و سوم دیگه اوکی شدیم..ولی من از همون اولم هم به سحر گفتم هم به خودش که اصلا به ازدواج فکر نمیکنم..اونم گفت منم فعلا موقعیتشو ندارم و میخوام خودمو جمع و جور کنم خونه بخرمو اینا..تو اون مدت که قرار میذاشتیم فهمیدم که خیلی پسر با فرهنگ وخانواده داریه از رفتارش مشخص بود..حتی دختر عمم هم دیدتش بهم گفت ملیکا خیلی دیوونه ای اگه زنش نشی. گذشت و بعد سه چهار ماه بهم گفت که نمیخواد با احساسات یه دختر بازی کنه و قصدش ازدواجه کلی از خودشو خانوادشو کاروبارش گفت..و گفت اگه نمیخوام الان جداشیم که وابستگی پیش نیاد..حقیقا تو شوک بودم و انقد سریع توقع همچین حرفایی رو ازش نداشتم هیچی نگفتم اونم گفت الان لازم نیست جواب بدم..فکرامو بکنم و بعد بگم..چند روز بعد که صحبت میکردیم دوباره همه اون حرفارو تکرار کرد..منم با خودم گفتم لگد به بختم نزنم دیگه کجا میتونم همچنین پسر اهل زندگی و اوکی که اهل دود و دم و خلاف نیست رو پیدا کنم..واقعا الان مثل طلاس..با اینکه خیلی خوشگل نبود و قدشم معمولی بود و من همیشه دوست داشتم شوهرم قد بلند و حداقل یکم خوشگل باشه..ولی باز با خودم گفتم اولویت های ازدواجمو تغییر بدم..این آدم خیلی جنبه های خوب دیگه ای داره.. خلاصه قبول کردم و سعی کردم دیگه دوسش داشته باشم..چون من اصلا نمیتونم با با کسی که دوسش ندارم ازدواج کنم..یه متنی رو خوندم که همیشه ملکه ذهنمه که میگه هیچوقت بخاطر رهایی از مشکلات و شرایط مالی ازدواج نکنید نمیدونید بوسیدن کسی که دوسش ندارید چقد بده.. بخاطر همین راه دلمو براش باز کردم..
    یک شب هم گفت که دیگه تصمیمشو گرفته و میخواد بیاد خاستگاری منم گفتم الان شبه و از روی غرایز جنسی تصمیم نگیر فردا صبح همه اینا یادت میره..اونم گفت نه تصمیمم جدیه منم گفتم پس قضیه تو رو با مامانم درمیون میزارم ولی اگه پشیمون شدی بگو که من بگم تفاهم نداشتیم و جدا شدیم..خلاصه الان گذشته و نزدیک یکسال هست که باهمیم رابطه ی خوبی داشتیم یا شایدم من فکر می کردم خوبه و همش میگفت که مامانتو بیار باهاش حرف بزنم و آشنا کن..که خب بخاطر شرایط خانوادگی که دارم اینکار نشد که بشه..خودشم تا حدودی میدونه شرایطمونو. شرایط خانوادگیم هم به این صورته که من پدر خیلی بیخیالی دارم..نمیدونم بگم زندگی خوبی داشتیم یا بد ولی مرور که میکنم میبینم روزای خوبم بوده..پدرم مدتی اعتیاد داشت که خب ترک کرد..تو اون مدت هم خرجمونو داییم میداد من راهنمایی بودم که این اتفاق افتاد..یه مدت هم که سال اول دانشگاه بودم به مادرم خیانت کرد..که خب مامانم فقط بخاطر من و برادرم تحمل میکنه و داره زندگی میکنه من مادر خیلی عاقل و خانم و صبوری دارم انقد خوبه که هرچی ازش بگم کم گفتم..الان هم سه سال هست که بدون هیچ پول پیش و اجاره ای طبقه بالای خونه خالم زندگی میکنیم یعنی پدرم نمیتونه خونه اجاره کنه..البته یه زمین از پدربزرگم بهمون ارث رسیده که ارزش زیادی داره..گذاشته برای فروش ولی انگار دلش نمیاد اصلا بفروشه که حداقل بتونیم خونه بخریم یا وضمون یکم خوب بشه..مامانمم همیشه میگفت بزار خونه بخریم بعد بگیم بیان که آبرومون نره..البته رضا فک میکنه مستاجر خالم هستیم و اونم میخواست ما خونه بخریم بعد بیان خاستگاری..چون قبل از من با یه دختری در رابطه بوده که خاستگاری هم رفته بوده خونه دختره با ما دوتا کوچه فرقشه..ولی بهشون بی احترامی کردن و اونا هم منصرف شدن..من دختره و خانوادش رو میشناسم و میدونم که رضا حقیقتو میگه..مادر دختره یکبار ازدواج کرده بوده و یه دختر داشته..زن دوم این شوهرش هم بوده..خانمه که البته مریض هم بود و یکی دوماه پیش فوت کرد..خواهر دختره هم مجردی زندگی میکنه و با یه مرد زن دار رابطه داره..واسه رضا و خانوادش این چیزا خیلی مهمه.. خانواده مذهبی نیستن ولی خیلی آبرو دارن..رضا میگفت دختره خودشم بهش خیلی دروغ میگفته و مهمونی و پارتی هم شرکت میکرده..خلاصه با بی احترامی که از خانواده دختره دیده بودن کلا تصمیم میگیره بیخیال شه
    از نظر رفتاری هم من همیشه بچه بازی درآوردم خیلی اذیتش کردم.. توقعات بیش از حدی ازش داشتم.. میخواستم چیزایی که نداشتمو تو زندگی بااون جبران کنم..هرچی میگفت گوش نمیکردم..حتی میگفتم همینیه که هست نمیخوای برو..اونم بااین حال باهام کنار میومد و همیشه قربون صدقم میرفت..هر وقت من قهر میکردم کلی منتمو میکشید برام خوراکی میگرفت و انقدر زنگ میزد تا آشتی کنم.. همیشه هم اون پیشقدم میشد کنار میومد..طوری که به وجودش مطمئن بودم و میگفتم این آدم هیچوقت منو ول نمیکنه..اخه رفتاراشو ندیده بودید انگار من ملکه بودم..جدا از اون رفتارهای بدم رابطه قبلیشم هی میزدم تو سرش چند بار بهم گفته بود نگم دوست نداره..تا اینکه سوم همین ماه تولدم بود با اینکه دستش خالی بود برام تولد گرفت ولی من کلی واسش قیافه گرفتمو ایراد که چرا این اینجوری نیست اون اونجوریه..البته شبش از رفتارم پشیمون شدم و بوسش کردم و ازش معذرت خواهی کردم اوکی شدیم..خوب بودیم تا دو روز بعدش که زنگ زد..شغلش مشاور املاک و ساخت وسازه.. گفت الان بازار کساده زمینتونم که به فروش نمیره منم گفتم حالا بفروش بره انگار میای خاستگاری اونم گفت میام یه گل و شیرینی میگیرم میام..که باز بحث خاستگاری شد من یاد اون دختره افتادم تیکمو انداختم اونم عصبی شد خدافظی کرد..همیشه خودشم قهر میکرد خودش آشتی میکرد اما اون روز دیگه نه زنگ زد نه پیام داد با خودم گفتم شاید سرش شلوغه چون پیش اومده ولی فرداش هم خبری نشد سه روز گذشت دیگه خیلی دلم براش تنگ شد گفتم یبارم من غرورمو بزارم کنار پیشقدم بشم..زنگ زدم بر نداشت پیام داد سرم شلوغه گفتم چرا زنگ نمیزنی ببینی من مردم یا زندم.. انقد باهام سرد حرف زد که خودمم جا خوردم خیلی بی تفاوت..اصلا انگار این رضاصلا انگار این رضا دیگه اون رضا نبود هر چی خواستم آشتی کنم گوش نکرد گفت دیگه نمی‌خوامت برو ما باهم تفاهم نداریم..هر کاری کردم گوش نکرد گفت نه..انقدر این چند روز حالم بده و گریه کردم اصلا باورم نمیشه..گفتم اون همه قول و قرار چجوری میتونی.. گفت با رفتارت خودتو از چشم انداختی..بهش گفتم یه ماه فرصت بده رفتارمو درست میکنم من نمیتونم بدون تو زندگی کنم..الانم خیلی حالم بده عین مریض افتادم تو تخت به مامانمم هیچی نگفتم.. خودش گفته برو یه ماه دیگه بیا اگه درست شده بودی تازه فکر می کنم.

  96. سلام من ۱۰ سال در رابطه بودم و خانوادش جدامون کردن تویه یک شب و فرداشبش نامزدی کرد به نظر شما چیه داستان

  97. من ی پسر ۲۱ ساله هستم…حدود ۱ سال پیش از سر تنهایی با ی نفر وارد رابطه شدم…دوسش داشتم…ب مرور زمان اون هم احساسش نسبت ب من بیشتر شد و رابطمون براش جدی شد…من ترسیدم..‌.از بار مسئولیت..ازینکه شرایط خوبی برای داشتن رابطه نداشتم و یسری چیزهای دیگ کنار کشیدم…چندین بار برگشتم و اونم برگشت ولی باز ب ی دلیل مزخرف دیگ از خودم دورش میکردم…خیییلی اذیتش کردم…خیلی پای خریتام موند…از صمیم قلب دوستش داشتم…ولی یکجایی یچیزی تو افکارم مانع پیش بردن رابطه میشد…چندین بار رفتم و برگشتم و با این حال بهم برگشت..تا اینکه یبار برنگشت…ی مدت ن چندان طولانی ازش دور بودم…و وقتی برگشتم سراغش توی رابطه بود…و دیگ برگشتی توی کار نبود…ازون روز حتی یک ثانیه بدون فکر کردن و دلنگش بودن برام نگذشته…وقتی برا بار اول دستشو گرفتم…وقتی واسه بار اول تت‌ چشاش نگاه کردم…زندگیم تو وجودش خلاصه شد و منه احمق نفهمیدم و از دستش دادم…من الان فهمیدم ک بدون اون نمیتونم…الان دیره میدونم…ولی الان فهمیدم ک حاضرم جونمم بدم تا اون برگرده پیشم…سعی کردم فراموش کنم…سعی کردم با یکی دیگ اوک شم…ولی نمیشه…ب هر کسی دیگه هم حتی نگاه کنم یاد اون میوفتم…دلتنگشم…زندگیم زندگی نیست بدون اون…میدونم خیلی احمقم…میدونم خیلی اشتباه کردم…شاید بزرگترین اشتباه زندگیم از دست دادن اون بوده…ولی راه حل میخوام…میخوام زندگی کنم…میخوام برگرده.‌‌..میخوام جبران کنم…دلم گرفته…گریه شده آجیل هر شبم…خییلی بهش بد کردم میدونم…ولی غلط کردم…پشیمونم…بخدا عاشقشم…بهترین اتفاق زندگیم هست…حتی با اینکه الان خودش نیست…روزهایی ک بود قشنگ ترین حال دنیارو داشتم…آرامش وجودم بود…اولین کسی بود ک باها

  98. سلام وقت بخیر من به رابطه ای که ۵ ماه پیش بخاطر ساکن و بی تلاش بودن‌ پارتنرم تمومش کرده بودم برگشتم و اون خیلی اذیت شد اون مدت اما الان دقیقا همون چیزی سده که من انتظارشو ازش داشتم و الان میخام بهم کمک کنید که بتونم حفظش کنم چون اصلا نمیخام دیگه‌تنهاش بزارم

  99. سلام عشق رو با عادت اشتباه نگیریم. این دو روزه و دو ساعته ها عادتن برای تامین نیاز
    من بعد ده سال ده روزه برای هنیشه جدا شدیم. وقتی نسل خانوم ها رفتن دنبالشون بری خودت رو سبک میکنی فقط. از چش بیفتی دیگه محاله به دلشون بشینی
    . خدایا این حال داغون ما را درست کن دارم میمیرم

  100. سلام من و دوستم تو دانشگاه اشنا شدیم قرار بود باهم ازدواج کنیم در این بین یکی از پسرای دانشگاه همش میخواست نظر منو جلب کنه با هرروشی بعد از اینکه موفق نشد از نقطه ضعف من استفاده کرد گفت اگر قبول نکنم میمیره چندبار هم بهم گفت سکته قلبی کرده من نمیدونستم دروغ میگه تا اینکه موفق شد و مارو جدا کرد بعد از این اون دوستم که قرار بود ازدواج کنیم خیلی حالش بد شد خیلی زیاد بهم وابسته بود خیلیم بهم علاقه داشت بعد از یه ماه از دروغ های این متوجه شدم و ازش دور شدم و به سمت دوستم رفتم اونم قبول کرد باهم باشیم دوباره اما در این بین یه چیزی خوب نیست اینکه حالش اصلا خوب نیست میگه هیچ حسی نداره همه شور و ذوقش مرده هرکاریم میکنم خوشحال نمیشه از ته دل فقط میگه جوری زندگی میکنه تا بقیه ازش ناراحتی نداشته باشن میگه هرروز که بیدار میشه پکر و دلش نمیخواد بیدار بشه هیچ حسی نداره همش فقط میکنه بیهوده زنده ست و هرروز و هر ثانیه همه اتفاقا تو ذهنش میاد کلا میگه مرده متحرک شده هیچی چیزی باعث نمیشه حالش خوب بشه الان بنظرتون من چیکار کنم راه حلی هست حالش خوب بشه خیلی خودم بدترم ازش اینکه من باعث شدم اینجوری بشه قلبم درد میگیره نمیدونم چیکار کنم کاش حالش مثل روزای اولی که همو‌ شناختیم بشه برا این کار باید چیکار کنم

  101. سلام خسته نباشید.هفته گذشته دربازی آنلاین با یه آقایی چت کردم .اون مجرد بود من متعهلم .باهم صمیمی شدیم و قرارشد اینستا همو ببینیم .من یه پیج فیک بهش دادم اونجا باهم چت کردیم توهمون مدت کم که کلا یک هفتع بود خیلی بهم وابسته شد ومدام میگفت تنهاش نزارم ولی من میدونستم کارم اشتباهه .دیشب کلا اون پیج وبیخبر پاک کردم و یکطرفه از رابطه خارج شدم میدونستم بهش بگم اصرار میکنه و میمونم رودربایستی .حالا عذاب وجدان دارم وناراحتم .حس میکنم خیلی نانردی کردم .نمیدونم چیکارکنم تاازاین حس وعداب وجدان بیام بیرون

  102. ۳۷ سال مونت من رابطه ای ۵ ساله ی داشتم تو این روز تموم شده حس عذاب وجدان داره خفم میکنه بابت کاری که کردم .

  103. سلام,خواستم بگم من چند ماهه بعد از رفتن یکی از کسایی که دوستش داشتم،توی زندگیم مشکل پیدا کردم و حالم هرروز بد و بدتر میشه.خواستم بپرسم اگر یکی هنوز دوستمون داشته باشه و بمون بگه که نمی‌خوام بت ضربه وارد کنم بخاطر همین میرم،احتمال برگشت داره؟.می‌دونم سوال درستی نبود که پرسیدم ولی از درون واقعا نابود شدم و دیگه مثل قبل نیستم.دیگه اونقدر پر انرژی و شاد و خوشحال نیستم.همش تو اتاقمم و سرم توی گوشیمه و هیچ‌جا نمیرم.سعی داشتم با باشگاه رفتن فکرشو از سرم بندازم بیرون ولی بازم نشد.فقط میخوام به آرامشی که قبل رفتنش داشتم برسم و نمی‌خوام اینقد حالم بد باشه و استرس و فکر زیاد بام همراه باشه.

  104. سلام وقت بخیر، بنده با شریک عاطفیم به دلیل خیانت ایشون کات کردم و الان چهار روز میگذره که ایشون هیچ پیام یا زنگی به من نزدن و طبق گفته های نزدیکان خجالت میکشن. با توجه به حال روحی بد من ایا ملاقات با ایشون و گفتن حرف های دلم میتونه در روند بهبودیم کمک کننده باشه؟ چون من از روزی که متوجه شدم هیچ صحبتی با ایشون نداشتم حتی جرو بحث

    • اصلا صحبت نکنید برنگردید با هم شاید فکر کنی قول بده عوض میشه اما کسی که تو دوستی این کارو میکنه تو ازدواج صد در صد این کارو میکنه

  105. حالم بده فقد

  106. سلام .٤ ماهه با پسري رابطه ي صميمي و به قصد ازدواج و نيت مثبتي داشتم.همه چيز عالي و رويايي داشت پيش ميرفت و ايشون افراطي محبت ميكردند و گل ى كادو و …يهو يك هفته اي سرد شد و ديشب پيام داد امادگي رابطه و ازدواج نداره بخاطر شرايط مالي و خانوادگي و گذاشت رفت .بدون هيچ بحث و مشكلي.الان سوال من اينه كه چيشد. ؟احتمال بازگشتش وجود داره؟

  107. سلام من با پسری دوست شدم و یه مدت رابطه خیلی عالی داشتیم پس از مدتی یکی از دوستان من با صحبت های دروغی ک راجب بنده پیش ایشون کردن رابطه رو بهم ریختن ولی بعد از یه مدت ما بهم برگشتیم ولی به عنوان دوست اما ایشون در این رابطم بیشتر با من راحت هستن تا من من میخوام خود واقعیم باشم و انقدر سنگین برخورد نکنم اما حس میکنم ایشون ناراحت میشن با اینک خودشون اینطوری رفتار نمیکنن و ابراز ناراحتی نمیکنن

  108. سلام من دخترم 17 سالمه پارسال با ی پسری حدود 11 ماه رابطه داشتم و بعد کات کردیم حدود9 ونیم دیگه بهم پیام دام گفت که دلم تنگه برات بيا باهم بریم بیرون و منم از روی دوست داشتن زیاد بازم بهش برگشتم در حدود یک ماه و الان دوروزه کات کردیم من این یک ماه خیلی بهش وابسته شدم خیلی زیاد و الان واقعا حال و روحی اوکی ندارم و الان نمیدونم چیکار کنم حالم بهتر بشه و فراموشش کنم لطفا کمکم کنید. اون 11 ماهی که باهاش بودم هم خیلی دوسش داشتم و بعد که برگشت علاقه من بهم بیشتر شد طوری که باهام رفتار کرد که و وقت می‌گذاشت برام که باور کردم واقعا دوسم داره و کسی مثل اونو پیدا نمیکنم دو روز پیش پیام دادم من مثل قبل بهت حس ندارم یعنی مثل قبلا دوست دارم و الان من دوروزه که اصلا حال و حوصله ندارم و احساس میکنم که دیگه امیدی برا زندکی ندارم چون خیلی وابستش بودم و خیلی دوسش داشتم اصلا باور نمیشه اینکارو باهام کرد واقعا خیلی عالی باهام رفتار کرد توی این یکماه بعدم گفت دیگه نمیخوام باهات باشم فراموشم کن و راحت گذاشت رفت

  109. ما ۴ سالع با همیم اول اون اومد سمتم بعد ۶ ماه منو ب دست آورد خیلی باهم خوب بودیم ولی چند بار کات کردیم من رفتم منت کشی حالا بی محلی میکرد مغرور بود و من گفتم کات اونم گفت باشه حالا بیوگرافی میذاری ک تو برام مهم نیسی از این حرفا یا ی کلیپ توی اینستا فرستاده ک من عاشقت بودم تو رفتی الان ۵ روزه کاتیم من ن جواب دادم ن چیزی منتظرم خودش بیاد چون زیاد رفتم مغرور شده چیکار کنم برگردع؟

    • سلام از من که چند بار به هر دلایلی جدا شدیم و دوباره برگشتیم به شما نصیحت دیگه برنگردید عین قبل میشه و دوباره ام جدا میشین ولی بازم به فکر تعمیر باشید نه تعویض بهتره .

  110. سلام یه عشق پایدار داشتم ولی یهویی کات کرده بدون هیچ دلیل و بهونه ایی واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم

  111. خودم کات کردم ولی نمیتونم فراموشش کنم. مریم هستم ۳۳ سالمه و شاغل. یک بار تو سن ۲۵ سالگی نامزد کردم به روش تقریبا سنتی. ۴ماه موندیم اابته به زور ایشون و پروسه طلاقم ۴سال طول کشید. خب خیلی اسیب دیدم. ایشون عصبی بود و منم زیاد دوستش نداشتم ولی خب قبلش تجربه دوست پسدی نداشتم و از طرفی بیشتر بخاطر نیاز جنسی ازداج کردم واقعا دوست داشتم تجربه کنم حس جنس مخالف رو.. تو کل ۴سال من خونه پدرم بودم تو یه شهری اونم خونه خودش.درواقع بعد ۴سال که گذشت ما جداشدیم ایشونو ندیدم. بعد یه سال از طلاقمون یعنی ۵سال بعد با یه پسری چهارسال بزرگتر از خودم آشنا شدم که همسایمون بود پدر نداشت.خواهرشم ازدواج کرده بود و این با اونا خوب نبود.یعنی مستقل بود. مادرش هم وضعیت خوبی نداشت و ازش خوب نمیگفتن همسایه ها.من دوستش داشتم اون منو بیشتر دوست داشت معیارهایی که میخاستم رو داشت تا اینکه فهمیدم دروغ میگه و اب سردی بود برام .مث اینکه سیگار میکشید ولی گفته بود بخاطرم ترک کرده . یا مغازه داره که فهمیدم بیکاره. خلاصه بعدا کلی معذرت خواهی کرد که از ترس اینکه ترکش کنم اینارو دروغ گفته. خلاصه خیلی دعوا و بحث کردیم تا اینکه عصبانیتش رو لو داد. منو میبرد جاهای خلوت و داد و فریاد میکرد. بعد دست بزنشو دیدم یعنی منظورم اینکه تو دعواهامون مثلا دستمو میگرفت به دستم ضربه میزد. یا مثلا میزد به در و دیوار. همش تهدیدم میکرد که حق ندارم کات کنم باهاش. خلاصه با سختی کات کردم باهاش. یعنی خونوادم باهاش دعوا کردن و خیلی بد شد. خودم از خونواده خاستم بیان و کمکم کنم تمومش کنم ولی الان خیلی ازین حرکتم پشیمونم که نباید خواندمو درگیر دعوا میکردم. برای هرجفتتون بد شد.)
    خلاصه الن یه سال از کات بودنم میگذره ولی من دیوانه نمیدومم چرا نمیتونم فراموشش کنم. همش میبینمش البته دیگه رفته ازینجا ولی گاهی میاد و جلوی من یکارای میکنه که یعنی با یکی تو رابطس. لجمو داره در میاره. نمیدونم خیلی مسخرس خودم خاسم نباشه ولی وابسته بودن من به ادما خیلی اذیتم میکنه اونم ادمای اشتباهی. تو این مدتم کلی درخواست اشنایی و خواستگاری رد کردم چون هنوز تو فکرمه نمیتونم به فرد جدید فکر کنم و اونم تاوان منو بده. دلیل جداییم ازش دروغ و عصبانیتش بود ولی همش نکات مثبتش میاد تو ذهنم و این حس حسادت که الان تو رابطتس.

  112. سلام وقتتون بخیرببخشیدمن چندوقتیه که کلا روحیموازدست دادم مسل اون ادم قبلی نیستم وحتی تودرسام افت تحصیلی شدید داشتم چندان میلی به درس خوندن ندارم وازیه طرفی چن وقت بود که تورابطع بودم وازطرفی دیگه ازاون لحاظ خیلی ظربه روحی بدی خوردم وکلا زود ناراحت میشم پرخاشگرم و زیادنگا گوسی میکنم خیلی بیش ازحد اندازه ومتاسفانه میلی به رسیدن به هدفم کم شده وازیه طرف مشکلات خانوادگی هم اظافه میشن وخیلی حالم بدتر وبدتر از روزهای قبل میشه ویسره ماراحتم وگریه میکنم اما بخدا حالم بدترمیشه وکلا بایه نفرتورابطه هستم که اونم میل چندامی به من نداره ومن دوست دارم باهاش ازدواج کنم اما سر ماین مسعله ظربه زیادخوردم وخیلی ناراحتم و اگه میتونید دراین باره راهنماییم کنیدممنون میشم?

  113. سلام خسته نباشید من با یه پسری اشنا شدم و اون پسر با من رل زد و بعدش باهاش کات کردم ولی رفت به رفیق من پیام داد و به دوست من گفت بیا باهم رل بزنیم و چون دوست من جواب رد داد دوباره برگشت به سمت خودم

  114. سلام من یه آدم سمی بودم تو رابطه ولی دارم کم کم درست میشم 1 سال تو رابطه بودم و ۱ماهه که کات کردیم اما کفت یه مقدار دوسم داره ولی فکر‌ میکنه نمیشه جبران کنم براش و گذشته هنوز تو یادشه بنظرتون درست میسه ؟ الان دوستیم و حالم برای مهمه از این لحاظ هنوز ??

  115. سلام بنده 25ساله و اقا 30ساله مدت 6ماه در ارتباط با یه اقا پسر بودم که خواستگارسنتی بودن و این مدت قرار بود اشنا بشیم اولش خیلی شور و هیجان داشتن برای ازدواج جدی بودن و منو خانم خودشون میدیدن منم که چون گاموفوبیا دارم از اول ارتباط اضطراب شدیدی رو تجربه میکردم تا همین دیروز که مدتی بود بحث داشتیم سر اینکه خانواده منو نپذیرفته بودن بد بین بودن به من میگفتن خیلی هیجان وشوق نداری و خواهان یک همسر بودن که بینهایت دوسشون داشته باشه مدام توقع داشتن که پیگیرشون باشم سریع ناراحت میشدن تا در نهایت دیروز کامل باهم ارتباطمونو قطع کردیم و خداحافظی کردیم میگفتن ما دو تا مثل اینکه برای هم ساخته نشدیم و ….تو باید ذوق و شوق میداشتی نسبت به من و اخرش خداحافظی کردیم ایشونو تو اینستا انفالو کردم و امروزم ایشون شمارمو از تو گوشیش پاک کرده خیلی حالم بده وامکان داره برگرده به ارتباط ؟چکار کنم حالم بهتر بشه و با این ترس از ازدواج باید چکار کنم ؟

  116. :(من تازه با رلم کات کردم و خیلی دوستش دارم و میخام فراموشش کنم دیروز باهم توافق کردیم که کات کنیم و منم قبول کردم ولی الان خیلی خیلی پشیمونم احساس بدی دارم خیلی ناراحتم بغز تموم وجودم رو گرفته همش احسا تنهایی میکنم و انلتیینرودنشو تماشا میکنم حتی بعضی وقتها حس میکنم باز پیام میده ه گریه میکنم خسته از زندگی 🙂

  117. سلام من با یک آقایی آشنا شدم از خودم ۱۱سال بزرگتره به یک دلایلی ازش جدا شدم همین دو ساعت پیش ولی خ دوسش دارم غم سختی رو دلمه نزدیک یک سال باهم دوست بودیم خ بهم محبت میکرد حسی ک کنارش تجربه کردم تاحالا با هیچ کس دیگ تجربه نکردم حتا ما باهم رابطه هم داشتیم همین یه ماه پیش بهم گف من با تو ازدواج نمیکنم چون تو دختر خوبی نیسی قبل من با خیلیا بودی..ولی من چون دوسش داشتم نتونستم کات کنم تا امروز. نمیدونم چیکار کنم ب نظر شما باهاش ادامه بدم ؟؟چون خودش پیگیرمه ولی وقتی دلیل جدایمان بهش میگم هیچی نمیگه.ما باهم لحظات خوش زیاد داشتیم مگ میشه ی آدم با این همه خاطره ای ک با طرف مقابلش داره وابسته نشه فقط چون قبلا با خیلیا بودم؟؟چراالانو نگاه نمیکنه الان که دوسش دارمو انقد بهش اهمیت میدم چرا خوبیامو نگاه نکرد

  118. خودکشی بعد از رابطه خوبه؟! کات کردم دختری ۱۳ ساله هستم و هیچ امیدی و خوشحالی ندارم آن دختر شاد و پر انرژی تبدیل شدم به به دختر افسرده. اره زود وارد رابطه شدم ک دارم نابود میشم. من فراموشش کرده بودم اون دوباره اومد. من گوشیم با مامانم مشترک هست برای همین میگه ی وقت رل میزنی نابود میشی. میگه ۱۷ سالت شد گوشی دلم میخاست خودکشی کنم. معلوم بود مامانم با رل زدنم مخالفت میکرد چجوری مشورت کنم. واقعا همین هست دیگه بدم میاد از عشق و دوست داشتن کسی دیگه هیچ کس جز مامانم را دوست ندارم بابام آجیم هم دوست ندارم هیچکی دوست داشتن چی هست. کاش بتونم فراموشش کنم تا همون دختر پر انرژی بشم. مامانمم میگه ط خیلی لجباز هستی همین لجبازی ت بدبخت میکنه

  119. من خانواده سختگیری دارم که هم نمیزارن تنها بیرون برم هم برای تیپم نظرمیدن

  120. سلام و عرض خسته نباشید.

    خانمی هستم که نزدیک به ۱ سال با آقایی در یک رابطه‌ی عاطفی بودم.
    حدود دو سال پیش رابطه از سمت من به دلیل شرایط شخصی و از بین رفتن علاقه‌م به ایشون _به دلیل یک‌سری رفتارهای توهین‌آمیز و…_ به پایان رسید.

    چندین ماه بعد از قطع رابطه ایشون شروع به تقاضای مجدد برای برقراری رابطه کردن. این موضوع چندین بار از سمت ایشون مطرح شد ولی پاسخ مثبتی از سمت من دریافت نکردن. تا حدود ۶ ماه پیش که مجدداً برای کمتر از ۱ ماه با ایشون وارد رابطه شدم ولی به دلایل قبلی دوباره رابطه رو تموم کردم.

    الان که حدوداً ۵ ماه از قطع مجدد رابطه‌مون می‌گذره من از این مسئله عبور کرده‌م و به زندگی عادی خودم برگشته‌م ولی ایشون همچنان نتونستن عبور کنن و توی شبکه‌های اجتماعی دائماً از این صحبت می‌کنن که حس خوبی به خودشون ندارن، حس ناکافی بودن می‌کنن و حس می‌کنن که شخصیت‌شون رو برای افرادی مثل من کوچیک کردن. البته ایشون سابقه‌ی افسردگی طولانی و مصرف دارو هم داشته‌ن. و همین‌طور در رابطه، عزت نفس متزلزلی داشتن.

    من کاملاً آگاهم که شروع مجدد رابطه با ایشون اشتباه بود. و با توجه به اینکه خودم تونستم بدون مشکلی با نبود ایشون در زندگیم کنار بیام، عمیقاً از اینکه ایشون در چنین شرایطی گیر کردن ناراحتم. و در همین راستا بارها باهاشون صحبت کردم و ازشون بابت شروع و پایان مجدد رابطه عذرخواهی کردم و سعی کردم راجع به پایان رابطه و لزوم قطع هر گونه ارتباطی توجیه‌شون کنم ولی همچنان ایشون نسبت به خودشون حس خشم دارن که اصطلاحاً برای کسی که مناسب نبوده، زیادی از خود گذشتن. و همین‌طور نسبت به من خشمگینن. و این روی زندگی شخصی و عزت نفس‌شون تاثیرات منفی گذاشته.
    سوالم این هست که من درست‌تره چه کاری انجام بدم تا ایشون انقدر در رنج نباشن؟ آیا همین که ارتباطم رو کاملاً باهاشون قطع کردم، درست‌ترین راهه؟ چون واقعاً دلم نی‌خواد ایشون هم به زندگی عادی برگردن.
    پیشاپیش متشکرم.

  121. سلام خسته نباشید ، من19 سالمه و خیلی وقته که وضعیت روحی خوبی ندارم،حوصله و اعصاب درس خوندن هم ندارم و وقتی هم که میخونم زیاد تمرکز ندارم، همش دلم گرفته و گاهی زود گریم میگیره ، یک سری بدهی هایی هم هست توی خانواده که باعث شده کلا جو خوبی نداشته باشیم ، و البته من حدودا یک ماهه با پسری دوستم ولی خب علاقه زیادی بهش ندارم انگار دوست داشتن نیست و فقط یه وابستگیه که بخاطر حرف زدن به وجود اومده ، میخوام باهاش کات کنم ولی خب خیلی دوستم داره و میخوام جوری کات کنم که زیاد بهش اسیب وارد نشه ، از طرفی خودم هم انگار حس میکنم دلم براش تنگ میشه و از طرف دیگه هم میدونم که هیچ آینده ای باهم نداریم و بهتره هرچه زودتر این رابطه تموم بشه . میخواستم اگه میشه راهنماییم کنید که چکار کنم

  122. من درمورد رابطه ی عاطفی که دارم به مشکل برخوردم و این مشکل به این صورت هستش که ما الان حدودن سه سال بیشتره باهم هستیم و رابطه ی عمیق و طولانی داریم حدودن چهار پنج ماه پیش من احساس سردرگمی بسیار زیادی کردم و خیلی از نظر درونی دچار اشفتگی و حس های عجیب شدم و کلن اون مدت خیلی سخت برای من گذشت و من اونموقع تصمیم گرفتم تو رابطه که آزاد باشم و فکر میکردم میتونه دلیلش این نزدیکی و وابستگی شدید ما تو رابطه باشه بخاطر همین باهم حرف زدیم و من یه مدت دور شدم و به طرف انسانهای دیگه و ارتباطات جدید رفتم ولی اونم هنوز میخواست رابطمون درست بشه و من منصرف بشم ولی من مطمئن نبودم که بتونم برگردم و صد در صد خودمو بزارم بعد از مدتی اونم تصمیم گرفت تنها باشه و ارتباط نداشته باشیم ، منم وقتی حس کردم اونم کم کم داره دور میشه از من برگشتم و باهاش حرف زدم اولش قبول نمیکرد ولی من قول دادم و گفتم که همه چی عوض شده و واقعا تا الان دیگه اون حس های دیگه تو من نیست و علاقه ای به برگشتن تو اون فضا رو ندارم و ما الان دوباره باهم در ارتباطیم ولی مشکلاتی که بخاطر اون مدت پیش اومده حل نمیشه و هر چند روز یبار بخاطر همونا دعوا میشه و من تو اون مدت با هیچکس رابطه ی عاطفی یا هر چیز جدی برقرار نکردم فقط یک گره زنی بود که باید یکم رها تر میشدم بنظرتون الان ما باید چجوری این مشکل حل کنیم و این چیزی که پیش اومده تو درون اون درست بشه؟

  123. با دختر خانومی آشنا شدم جفتمون موقعیت اجتماعی درست حسابی نداشتیم . ۳سال پاش موندم تا رشته پرستاری قبول شد رشته ای که دوست داشت منم برا فرار از سربازی رفتم دانشگاه حسابداری خوندم . باهم بودیم و من عاشقش شدم و اونم خیلی منو دوست داشت ولی من برون گرا بودم همیشه ابراز میکردم و شدت دوست داشتنم بیشتر بود خودش هم میگفت و ۷سال کنار هم بودین تو این ۷سال قهر آشتی خب داشتیم ولی همیشه من باید پا پیش میزاشتم . و من فقط ب ازدواج ب اون فکر میکردم و اون هم منو امیدوار میکرد تا اینکه تو ۱سال گذشته همش میگفت من قصد ازدواج ندارم ن با تو ن با هیچکس دیگه تو خودم نمیبینم ازدواج کنم و خیلی این منو اذیت میکرد من همیشه تو صحبتام از آینده اونو کنار خودم تصور م یکردم و راجبش حرف میزدم ولی اون یجورای فرار میکرد . وقتی هم بهش گیر بیشتر میدادم میگفت انگار الان آمدی خاستگاری که بهت جواب رد دادم نیومدی که . منم همش تلاش میکردم شرایط نرمال کنم برم جلو . رفتم سربازی سربازیم آخراش بود باهم بودیم مثل همیشه و اون خبر داشت از اینکه قرار بعد سربازی یا حسابداری تو همونجا که خدمت میکردم بمونم یا برم بانک مشغول بشم . و یک روز بازم سر همین که تلفنی صحبت میکردیم و من از آینده باهم بودن حرف زدم و اون ن ناراحت شدم بعدش پیام دادم و ناراحتبمو گفتم و اونم اولش معذرت خواهی کرد ولی من ول نکردم و دعوا بالا گرفت و دبگه بهش پیام ندادم تا ۱۰ روز که ببینم ایا بهم پیام میده ؟ که دیدم نداد وقتی باز پا پیش گذشتم و با توپ پر هم پیام دادم دبگه گعت نمیخواد این رابطه رو ادامه بده و دعوا دعوا دعوا تا ۱ماه بعدشم چون من عاشقش بودم پا پیش گذاشتم ، تلاش کردم برگردونم از هر راهی فکر کنید رفتم نشد . از برج ۸ رابطمون تموم شد . و از همجا بلاک شد

  124. من با یک آقایی آشنا شدم مدت ۲ماه این آقا اصلا منو دوست نداشت و خیلی هوسبازو بود فقطم در مورد مسائل جنسی صحبت می‌کرد و ازم عکس نود میخواست یا چیزای دیگه ولی انجام نمیدادم یک هفته میزاشت میرفت تا من مجبور بشم به چیزایی که میگه عمل کنم چون میدونست دوسش دارم ولی خودش هیچ علاقه ای بهم نداشت گاهی میگفت دوسم داره ولی اصن نه برام وقت میزاشت نه باهام بیرون میومد میگفت اگه بیام بیرون باید رابطه داشته باشیم وگرنه چه فایده ای دارم بیام بیرون باهات خب با دوستام میام🤕الان که باهاش کات کردم خیلی حالم بده هر کاری میکنم حواسم پرت نمیشه یکبارم قبلا کات کردم ولی طاقت نیاوردم خودم برگشتم ازش قول گرفتم بهم بیشتر توجه کنه اونم قول داد ولی بدتر از قبل شد

  125. سلام‌.وقت بخیر.من به مدت ۴ سال با پسری تو رابطه بودم،خیلی دوسش دارم،خیلی بهش وابسته شدم،تواین سه سال نزدبک ترین کس و بهترین دوست زندگیم بود،از تک تک اتفاقات روزمره و مشکلات و ذغدغه و آینده و… با هم میگفتیم و ایشون دو بار،به دلیل دروغی که بهم گفت و کاری که برای من خیانت به حسای میاد دو روزه ازش جدا شدم و مدام پیگیرمه وقسم میخوره که اینجوری نبوده و اون نبوده اما من مید نم که دروغ میگه،دارم دیونه میشمممم تورو خدا بهم کمک کنید من درحال تحصیلم و به سدت حالم بده،مدام گریم میگیره،حوصله هیچکیو ندارم،مدام یاد او سختی هایی میفتم که براش کشیدم آتیش میگیرم حالم به شدت بده لطفاااا راهنماییم کنیم.قکر اینکه واسه همیشه جدا شیم دیونم میکنه اصلا قانع نمیشمممم

دیدگاهتان را بنویسید