خانه / پرسش و پاسخ روابط عاطفی / متاهلم و عاشق مرد متاهل شدم | وابستگی به مرد متاهل
عاشق مرد متاهل

متاهلم و عاشق مرد متاهل شدم | وابستگی به مرد متاهل

در این مقاله از سایت مشاوره باما به موضوعات زیر می پردازیم:

  • چرا عاشق یک مرد متاهل شده ام؟
  • شوهر دارم ولی عاشق یکی دیگم
  • دلایل وابستگی عاطفی و دل بستن به مرد متاهل
  • عاشق دیگری شدن بعد از ازدواج
  • راه فراموش کردن مرد متاهل

آیا شما نیز این کلمات را به خود گفته‌اید؟ شاید نتوانسته‌اید این کلمات را با صدای بلند بازگو نمایید اما این چیزی است که پیش خودتان اعتراف کرده‌اید، حتی اگر این اعتراف تنها در ذهنتان صورت‌گرفته باشد. برای فردی که خود را عاشق یک مرد متاهل می‌بیند، زندگی می‌تواند به‌سرعت به یک زندگی بسیار ناخوشایند تبدیل شود.

عشق یک طرفه یکی از غم‌انگیزترین اتفاقاتی است که ممکن است برای یک فرد رخ دهد و درصورتی‌که شما در پایان اشتباه این تجربه قرار دارید، پس احتمالاً احساس می‌کنید که کل زندگی‌تان متوقف شده است. چکار می‌توانید انجام دهید؟ در این مقاله، ما در رابطه با چگونگی مواجه با احساسات نامناسب نسبت به یک مرد متاهل و نحوه بازگشتن به زندگی معمولی صحبت خواهیم کرد.

روانشناسی زنان عاشق

چرا من عاشق یک مرد متاهل شدم؟

روش های مختلفی وجود دارند که می‌توانید بر اساس آن به این نتیجه برسید که چرا عاشق یک مرد متاهل شده‌اید. شاید شما خواهری دارید و با گذشت زمان به این نتیجه‌گیری اجتناب‌ناپذیر می‌رسید که احساسات عاشقانه ای نسبت به همسر او پیدا کرده‌اید. شاید با یک مرد متاهل همکار هستید و به‌تدریج احساسات عاشقانه ای نسبت به او احساس می‌کنید. شاید سناریو این باشد که شما مجدداً با یک عشق قدیمی که اکنون ازدواج کرده است، به‌صورت حضوری یا مجازی ارتباط برقرار می‌کنید. ما به نوبت به‌تمامی این موقعیت‌ها خواهیم پرداخت چرا که اعمال شما بسته به جزئیات اتفاقی که در حال رخ‌دادن است، احتمالاً متفاوت خواهند بود.

مشاوره ازدواج رایگان

عاشق مرد متاهل از فامیل شدم

زمانی که مرد متاهلی که عاشقش شده‌اید عضوی از خانواده ی خودتان است، سخت‌ترین حالت ممکن رخ می‌دهد. درصورتی‌که او را مرتباً همراه با همسرش می‌بینید، پس احتمالاً احساساتتان جریحه‌دار خواهند شد؛ زیرا فردی که دوستش دارید به شما نزدیک است اما نمی‌توانید او را در کنار خود داشته باشید.

در این حالت، دو عامل کلیدی برای بررسی وجود دارند و در واقع، این دو عامل همان فاکتورهایی هستند که شما به‌منظور مواجه با هر یک از این سناریوها به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد.

اولین فاکتور این است که آیا مرد متاهل می‌داند که شما چه احساسی نسبت به او دارید و دومین فاکتور این است که آیا او نیز نسبت به شما چنین حسی دارد.

درصورتی‌که مرد متاهل در مورد احساس شما نسبت به خودش اطلاعی ندارد، کار برای شما آسان‌تر خواهد بود. شما می‌توانید آنچه در حال رخ‌دادن است را پنهان نمایید و بر اساس چنین احساساتی عمل نکنید. در بخش‌های بعدی، در مورد چگونگی مواجه و پشت سر گذاشتن دل شکستگی ناشی از این انتخاب صحبت خواهیم کرد.

اگر مرد متاهل در مورد احساس شما می‌داند یا مشکوک شده است، پس شاید نیاز باشد که در برهه‌ای از زمان در مورد احساس خود نسبت به او صحبت کنید. در این مکالمه، شما می‌توانید این موضوع را روشن کنید که قصد خراب کردن ازدواج آن‌ها را ندارید؛ بنابراین، هیچ‌گاه بر اساس احساسات خود عمل نخواهید کرد. اگر اوضاع بر وفق مراد پیش برود، توضیحات شما برای او کافی خواهند بود و او بر اساس قول شما مبنی‌بر درست رفتار کردن هیچ‌گاه لازم نیست راجع‌به این موضوع چیزی به همسرش بگوید.

مطالب مرتبط: فراموش كردن مرد متاهل

آیا او نیز احساس مشابهی نسبت به شما دارد؟

زمانی که یک مرد متاهل عاشق زن متاهل یا مجرد می‌شود و شما نیز همین حس را به او دارید، اوضاع به شدت دشوار خواهد شد؛ به‌خصوص زمانی که عشق میان مرد متاهل و همسرش کم شده باشد. این احتمال وجود دارد که مرد به دنبال مهر و محبت، خارج از رابطه زناشویی خود بگردد و این موضوع ممکن است او را نسبت به احساسات شما آسیب‌پذیر نماید.

این شما هستید که باید تصمیم بگیرید آیا می‌خواهید بر اساس میل ناگهانی و هوس عمل کنید یا نه و اگر فکر می‌کنید که مرد متاهل نیز همین احساس را نسبت به شما دارد، احتمالاً به قدرت اراده قوی برای مقاومت در برابر این احساس نیاز خواهید داشت.

هر دوی شما باید به موضوع از دیدگاه اخلاقی نگاه کنید. شما می‌دانید که اگر معشوق یک مرد متاهل بودن را بپذیرید، موجب به‌وجودآمدن چه درد و رنجی برای همسرش خواهید شد. این موضوع همچنین موجب ایجاد شکاف عمیقی در خانواده می‌شود. دوباره به‌تمامی این مسائل به‌دقت فکر کنید و تمام تلاش خود را برای خودداری از عمل‌کردن بر اساس چنین احساسی به کار گیرید.

مطالب مرتبط: نشانه زن عاشق

عاشق مرد متاهلی که با او همکار هستید

جاذبه جنسی و احساس عشق قطعاً می‌تواند بین شما و مرد متاهلی که با شما کار می‌کند، ایجاد شود. ممکن است شغلی داشته باشید که در آن باید در یک محیط کوچک و پرازدحام با همکارتان کار کنید. شاید اتاق شما نزدیک به اتاق او باشد یا به‌خاطر کنفرانس همراه او به سفرهای کاری بروید.

اگر با یکدیگر دوست هستید، ممکن است از جزئیات محرمانه زندگی زناشویی طرف مقابل با خبر باشید. هر چه اطلاعات بیشتری در مورد او کشف می‌کنید، بیشتر متوجه می‌شوید که او مرد کامل و مناسبی برای شماست. یک هشدار کوچک: او یک مرد متاهل است و تا جایی که می‌دانید، قرار نیست به این زودی چیزی تغییر کند. چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

دو پرسش مشابهی را باید از خود بپرسید که وقتی مرد متاهل عضوی از خانواده‌تان بود، از خود سؤال می‌کنید. آیا او از احساسات شما مطلع است و آیا او احساس متقابلی به شما دارد؟

اگر او از احساس شما اطلاعی ندارد، بنابراین باید احساستان را برای خود نگه دارید. هیچ پاسخ دیگری برای این موضوع وجود ندارد. اگر بخواهید بر اساس احساسات خود عمل کنید یا او را از احساس خود مطلع سازید، نه‌تنها شرایط در محیط کار را غیرقابل‌تحمل می‌کنید بلکه ممکن است شغل خود را نیز به همین خاطر از دست بدهید.

درصورتی‌که او نیز احساس مشابهی نسبت به شما دارد، اوضاع پیچیده‌تر می‌شود. جمله «من عاشق یک مرد متاهل هستم و او نیز عاشق من است» محصول رمان‌های عاشقانه است اما در زندگی واقعی، داشتن رابطه نامشروع با این فرد می‌تواند زندگی زناشویی او را خراب کند و موقعیت شغلی هر دوی شما را به خطر اندازد.

شما باید به این موقعیت از دید هزینه-فایده نگاه کنید. شما نباید به خود اجازه دهید تا بر اساس میل و هوس عمل کنید. با فراموش‌کردن فساد اخلاقی برای یک‌لحظه متوجه خواهید شد که هزینه پیش‌بردن این رابطه بسیار زیاد است. شما باید احساسات خود را کنترل کنید و اگر فکر می‌کنید که قادر به انجام این کار نیستید، بهتر است استعفا دهید و به دنبال شغل دیگری باشید.

عاشق دوست قدیمی که ازدواج کرده است

اگر عشق قدیمی داشته‌اید و اکنون او ازدواج کرده است، زمانی که دوباره با آن فرد ارتباط برقرار می‌کنید و متوجه می‌شوید که هنوز عاشقش هستید، مشکل به وجود می‌آید. این موقعیت برای هر دوی شما می‌تواند چالش‌برانگیز باشد زیرا خاطرات قدیمی که در کنار یکدیگر داشته‌اید، دوباره به یاد می‌آورید.

مجدداً آن دو پرسش را در نظر بگیرید. اگر او از احساس شما اطلاعی ندارد، پس بهترین کار این است که ارتباط خود با او را قطع کنید. ارتباط داشتن تنها موجب درد و رنج شما می‌شود. او ممکن است از این‌که شما دیگر اشتیاقی به برقراری ارتباط ندارد، غافلگیر یا ناراحت شود. در این صورت، شاید لازم است تا به او توضیح دهید که موضوع از چه قرار است.

شما باید در انجام این کار دقت کنید. لازم نیست به او بگویید که هنوز عاشقش هستید. این کار نتیجه‌ای نخواهد داشت. شما به‌جای آن می‌توانید بگویید که برخی از احساساتتان برای طرف مقابل همچنان وجود دارند و به همین دلیل ترجیح می‌دهید که هر دوی شما مسیرهای جداگانه‌ای را طی نمایید. شما می‌توانید آرزوی خوبی برای او بکنید و اگر اوضاع بر وفق مراد پیش برود، این پایان ماجرا خواهد بود.

اگر او نیز همچنان عاشق شماست و هر دوی شما به موضوع داشتن رابطه نامشروع فکر می‌کنید، پس شاید بهتر باشد که بار دیگر به مسئلة اخلاقی آن توجه کنید و در این حالت، تحلیل هزینه-فایده ضروری خواهد بود. شاید همسر او را بشناسید و دوست نداشته باشید که او را به‌خاطر داشتن رابطه با همسرش اذیت و ناراحت کنید.

شاید هم او فرزند داشته باشد و شما نیز بدانید که پیش‌بردن این رابطه می‌تواند زندگی آن‌ها را خراب کند. نیازی به گفتن ندارد که شما نیز ممکن است ازدواج کرده و فرزندان خود را داشته باشید. تقریباً در تمام موقعیت‌ها، این به نفع همه خواهد بود که ارتباط خود با عشق قدیمی را قطع کنید.

شوهرم بهم محبت نمیکنه چیکار کنم؟

هنگام عاشق مرد دیگری شدن در مورد کارهای خود به‌دقت فکر کنید

در تمامی این موقعیت‌ها، دو انتخاب برای شما وجود داد؛ انتخاب اول این است آیا می‌خواهید بر اساس احساسات خود عمل کنید یا نه. دومین انتخاب این است چگونه می‌خواهید با دل شکستگی حاصل از تصمیمتان مواجه شوید.

تقریباً در تمامی موقعیت‌ها، بهتر است که رابطه نامشروع با آن مرد متاهل نداشته باشید؛ حتی اگر هر دو تمایل به این کار داشته باشید. یک حالت استثناء زمانی است که اطمینان دارید زندگی زناشویی آن‌ها به‌زودی به پایان می‌رسد و برگه‌های طلاق آماده امضا هستند.

درصورتی‌که مجرد هستید، این کار برای شما مناسب خواهد بود اما حتی در چنین شرایطی نیز باید با احتیاط پیش بروید. چه اتفاقی می‌افتد اگر او به طور ناگهانی نظرش را تغییر دهد و تصمیم بگیرد که از همسرش جدا نشود و فرصت دوباره‌ای به زندگی خود بدهد؟

درصورتی‌که از گرفتن تصمیمات احساسی اجتناب کنید، پس شکی نیست که یک تصمیم مسئولانه‌تر و در واقع عاقلانه‌تر گرفته‌اید. دل بستن به یک مرد متاهل موجب مشکلاتی در زندگی می‌شود که هیچ‌کس دوست ندارد و به‌احتمال زیاد منجر به لطمه خوردن عواطف و احساسات خود شما یا فرد دیگری می‌شود.

حتی اگر به احساسات شما لطمه‌ای وارد نشود، می‌دانید که در صورت برملاشدن خیانت مرد به همسر، زندگی خانوادگی او از بین خواهد رفت و به شما احساس خانه‌خراب‌کن بودن دست می‌دهد. آیا این واقعاً چیزی است که شما می‌خواهید؟

حتی اگر با این موضوع هیچ‌گونه مشکلی نداشته باشید، آنچه اتفاق افتاده احتمالاً آشکار خواهد شد. درصورتی‌که هر دوی شما موقعیت‌های اجتماعی یکسانی دارید، ممکن است به شما برچسب داغ ننگ زناکاری زده شود. ممکن است از ورود شما به رویدادهای مدرسه یا محیط کار جلوگیری شود یا حتی این امکان وجود دارد که به ماشینتان صدمه بزنند یا پنجره خانه‌تان را بشکنند. درصورتی‌که همسر مرد متاهلی که با او رابطه نامشروع دارید، کینه‌توز باشد، چنین اتفاقاتی یا حتی بدتر از این‌ها ممکن است رخ دهند.

مطالب مرتبط: حرکات مرد عاشق

وابستگی عاطفی و دل بستن به مرد متاهل

فرض کنید تصمیم گرفته‌اید بر اساس احساسات خود عمل نکنید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که در راستای سلامت روانی خود تلاش کنید و به زندگی عادی خود برگردید. درصورتی‌که مرد متاهل عضوی از خانواده‌تان است و شما به‌خاطر عشق فراوان نمی‌توانید بودن در کنار او را تحمل کنید، پس سعی کنید در رویدادهای خانوادگی که می‌دانید او نیز حضور دارد، شرکت نکنید.

اگر اعضای دیگر خانواده در مورد دلیل فاصله‌گرفتن شما سؤال کنند، سعی کنید بهانه‌های باورکردنی بیاورید. درصورتی‌که با آن فرد کار می‌کنید و نمی‌توانید بودن در کنار او را تحمل کنید، پس یافتن یک شغل جدید می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. اگر آن یک عشق قدیمی در شبکه‌های اجتماعی است، پس دیگر با او ارتباط برقرار نکنید و از ملاقات حضوری با آن فرد نیز بپرهیزید.

این کار می‌تواند برای شما دشوار باشد، به‌خصوص اگر فکر می‌کنید که این مرد متاهل مناسب‌ترین فرد برای شماست. شما ممکن است به این سرنوشت بی‌رحم ناسزا بگویید چرا که او یک مرد جذاب و ایده آل را در مقابل شما قرار داده است و شما نمی‌توانید او را در کنار خود داشته باشید.

در تمامی احتمالات، برای پشت سر گذاشتن احساس اضطراب ناشی از موقعیت به درمان نیاز است. صحبت‌کردن با فرد بی‌طرفی که هیچ ارتباطی با موقعیت به وجود آمده ندارد، می‌تواند مفید باشد و متخصص سلامت روان ( دکتر روانشناس )  می‌تواند توصیه‌های خوبی در مورد شرایط به وجود آمده بکند.

البته، کار دیگری که می‌توانید انجام دهید، گذاشتن قرار ملاقات عاشقانه با فرد دیگری است. این بهترین روش برای پشت سر گذاشتن احساسات قوی و شدید است. “آدم قحطی” نیست و انتخاب‌های زیادی برای شما وجود دارد. شاید احساس کنید که این مرد متاهل تنها مردی در جهان است که می‌تواند شما را خوشبخت کند اما اگر هدفمند به این موضوع نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این دیدگاه چقدر غیرمنطقی است. شما باید احساساتتان را کنترل کنید، آن‌ها را بررسی نمایید و احتمالات دیگری را کشف کنید. این عاقلانه‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

366 دیدگاه

  1. همه ی حرفهایی که شما درمورد رابطه بافرد متاهل میزنید بر مبنای عقل ومنطق است.اما عشق عقل را نمیفهمد!وقتی دل افسار پاره کندوبه سمت کسی کشش پیداکند تاسرحد دیوانگی انسان راپیش میبرد.من این موضوع را باتمام وجودم لمس کرده ام.گیریم هردوطرف متاهل!وقتی به همدیگر کشش پیداکنندزندگی شان فلج میشود.چطور میشود بادل جنگید؟؟به تمام مقدسات قسم نشدنی ست

    • احسنت ،کاملا درست گفتید وقتی دل افسار پاره کند نمیشه جلوشو گرفت ??

    • دقیقا. حتی یه دختر مغرور و عاقل رو هم از پا در میاره ….

      • این عشق نیست هوس و میل جنسی هست که اگه نگاه و فکر کنترل نشه نه فقط با یک شخص خاص بلکه بین شما و خیلی افراد دیگه هم به وجود میاد منظورم از شما فقط شخص خاص شما نیستید پس بهتره بگیم ما ها

      • اون کسایی که افسار پاره میکنن چرا ازدواج میکنن بس اونا هدفشون از ازدواج اینه که راحت تر بتونن خیانت کنن

    • وقتی فرد به همسرش تعهد داشته باشد باید براساس عقل هم عمل کنه سخته اولا نباید بگذارد به این مرحله برسد ثانیا با گذشت زمان ومقاومت ودوری میشه در اطرافم این مورد را دیدم

    • همه ی آدما مثل همن ولی وقتی اختیار زندگی بیوفته دست دل انسان با حیوان هیچ فرقی نداره

    • رقیه نوروزی صیام

      این عشق نیست شهوت است زن ها و مردهای بسیار زیادی اغلب اسیر شهوت هستند و فکر می کنند عاشق هستند . برای همین بعد از چند بار رابطه جنسی جدا می شوند و یا بیشتر ازدواج ها خیلی زود رنگ عادی به خود میگیره و از هم جدا می شوند چون آتش شهوت فرونشان کرده

    • این عشق نیست . هرزگیست

    • خیلی ممنون راهنمای کردب

    • مرنج و مرنجان

      عشق حقیقی جز به درگه اولیا و بیدار دلان نصیب کس نگردد، این که شما می‌فرمایید شهوت است و راه نجات از این بدبختی ها گناه نکردن و مراقب چشم بودن از حرام و مخالفت با هوای نفس است

    • واقعا بیچاره اون دو نفری که با همچین کسایی ازدواج کردن

    • سلام وقت به خیر خدمت همه عزیزان . این متنو برا همه اونایی که فکر میکنن عاشق یه مرد دیگه شدن و حس خیانت بهشون دست داده مینویسم .
      اول اینکه تو اصل تربیت ما همچین فرهنگ های مسخره ای وجود نداره و از لحاظ تربیتی سالم و قوی هستیم .. پس این فکرا و رفتارای بیخود رو کنار بذارین و قدر شوهری که به خاطر خانم محترمش تمام آرزوها و جوونیشو گذاشته و خستگی خریده تا براتون بتونه از یه لقمه نون تا حتی شده یه جو زندگی آبرومندانه رو براتون فراهم کنه بدونین ..

      اونم میتونست خیانت بکنه .. ولی خیالش از سمت شما راحته که یکی هست تو زندگیش که اگه میره جلو پشتیبانش باشه نه از پشت هلش بده بزنه زمین . پس به خودتون و تربیت و اصالتتون اعتماد کنین. یادتون باشه تو محضر صد تا امضا بهش دادین تا تهش باهاش باشین پس شیر زن باشین و پاش وایسین ..‌ اون پای همه امضاهاش مونده و از خستگی به خاطر تعهدش حتی نای دوستت دارم گفتن هم گاهی اوقات نداره . چون با تمام وجودش ابراز کرده

      .زن باشین و پای مردی که شجاع بود و تو رو به عنوان عشقش به همه معرفی کرد و آوردتت زیر یه سقف بدون .بی شک خیلی می ارزه به هرزگی پنهونی تو خونه یه مرد اجنبی .. ببخشید اگه تند حرف زدم…

  2. مطالب خوبی داخل سایتتون قرار دادید و مرسی به خاطر خدمات ارزشمندتون. موفق باشید

  3. من یک زن متاهل هستم.۶سال پیش با مردی متاهل دوست شدم ۲سال .او با زنش مشکل داشت یک مرد سست عنصر بود و معتاد .رفیق باز .من احساساتی هستم .ب خواسته هاش چ مالی چه عاطفی تن دادم با اینکه مدام تحقیرم میکرد و هر رفتاری ازش سر میزد .ی روز خوب بود ۵روز بد ی ماه نبود ۴هفته بود و مدام طلبکار بود ازم متوجه شدم کلا آدم چند شخصیتی و عقده ای روان پریشه با تلفن و پیام باهاش در ازتباط بودم تا یک سال پیش و بهونه میاوردم میترسیدم ازش چون مدام تهدیدم میکرد .منم از همه جا مسدودش کردم الان ک به شما دارم پیام میدم بعد مدتی با کلی خط ب من پیام داده و التماس میکنه میدونم دروغ میگه فقط میخام کمکم کنید چطوری باهاش برخورد کنم .یا اصلا جوابشو ندم.

  4. سلام روزتون بخیر من ۳۷سالمه و یک دختر۶ساله دارم ک با من زندگی میکنه من دوسالی هست از همسرم جداگانه زندگی میکنیم ولی هنوز طلاق نگرفتم متاسفانه با اقایی اشناشدم ک همه جوره درک وشعوربالایی داره ولی ایشون هم زن وبچه داره ک درواقع طلاق عاطفی دارن منتها الان همسرم میخواد برگرده ک من پذیراش نیستم از یک سوهم رابطه با این اقا رو هم نمیخوام چطوری میتونم این قضایارو مدیریت کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

  5. راستش را بخواهی من متاهلم وابسته مرد متاهلی شدم چند بار رابطه هم داشتیم میدونم گناهه ولی من اونو خیلی دوست دارم بعد هم اونو منو ولی مدتی هست بهم همدیگه بی محلی میکنیم یعنی یجوری شده که انگار بهم دیگه بی میل شدیم قبلن چت میکردیم ولی یک ماهه میشه کلن شمارشو پاک کردم هی میخواهم فراموشش کنم توبه کنم ولی از سانسم همسایمونه هست هروقت میام بیرون از خونه اونو میبینم اون نگاهم میکنه همه توبه ام را میشکنمو دوباره بهش فکر میکنم حالم بد میشه خیلی شرمنده شوهرم هستم اون خیلی برای من زحمت میکشه کار میکنه ولی من نمیدونم اونو فراموش کنم کمکم کنید چکار کنم میخواهم برگردم به گذشته ام که خوب مهربون بودم پاک الان همش نگران فکر اونم کجا میره با زنش محبت میکنه ناخداگاه میبینم ناراحت میشم از یه جای دلم میخواد ازش بدم بیاد فراموشش کنم میخواهم به زندگی خودم برگردم توروخدا کمکم کنید یه چیز دیگه شوهرم کلی محبت میکنه ولی هیچ احساس ندارم بهش انگار تموم احساسم حرج اون نامرد کردم

    • مشکل منم همینه

    • سلام
      من متاهلم و اینو می‌دونم که اگه مردی به زنش و یا بالعکس خیانت کنه اولین نفر شریک زندگی با خبر میشه، معمولا آقایون اگر به همسرشان علاقه داشته باشند یا بچه داشته باشند بخاطر این دو مورد آستانه تحمولشون رو بالا میبرن تا نتیجه درست رو بگیرن اما خدا نکنه او آستانه صبر لبریز بشه، شما هم اگر هم زندگیتو و هم همسرتون دوست داری پیشنهاد جابجایی محل سکونت و تغییر شماره تماستون رو میدم و معرفت بخرج بدین و پای زندگیتون واستین در غیر این صورت از همسرتون جدا شین،
      البته این رو هم بگم که اون کسی که با شما در ارتباطه و حرمت تاهل شما رو رعایت نکرده مطمعنا از روی هوا و هوس هست و چون الان پای شوهرت ویژه طبعا حرفهای قشنگی میزنم چون یه رقیب داره و به محض اینکه رقیبی وسط نباشه خیلی زود آتیشش می‌خوابه و شما رو رها میکنه

    • اخ چی بگم تنها راهش اینه خونه تو جابجا کنی

  6. من عاشق مرد متأهل ۱۷سال از خودم بزرگ‌تر شدم خودم ۲۳سالمه اون ۴۱ نمیتونم فراموشش کنم اونم آدم معروفیه خواننده و زن داره یکبارهم باهم رابطه داشتیم تازه سه هفته که باهم در ارتباطیم همیشه بعد کارش اخرشب تموم میشه از جشن که بر میگرده میاد منو می بینه و میره حس میکنم دوس داره ازم تیغ هم بزنه ولی باز با این وضعیت برام جذابه و نمیتونم ولش کنم
    حتی خودم دوست پسر فاب هم دارم اما وقتی با این آقا آشنا شدم به اون حسی ندارم این آقا شده همه دغدغه من

  7. من یک زن متاهل هستم که در محیط کار خود یک همکار مرد که متاهل بود رابطه کاری داشتیم به مرور و با تماس‌ها و پیام‌های همکارم در یک رابطه افتادم ولی یک دفعه او رابطه را قطع کرد و من از نظر روحی دچار مشکل شدم گوشه گیر و هر لحظه طلب مرگ میکنم نمیدونم چه کنم؟

  8. خانم هستم متاهلم دوتا بچه دارم وعاشق یکی از مردای فامیل شدم از اول نوجوانی ازش خوشم میومد ولی توی دلم نگه داشته بودمش تا یک سال ونیم پیش ک خوده اون آقا هم دد مورداحساسی ک نسبت به من دارن صبحت کردن و مدتی به کلنجار و مقابله با قوت گرفتن این احساس گذروندم و در نهایت شکست خوردم باهم در ارتباط هستیم ولی خیلی عذاب وجدان دارم از خیانتی ک میکنم از اونطرفم دارم نابود میشم بخاطر دوری و نداشتن دائم اون آقا خیلی حالم داغونه. خانم هستم متاهلم دوتا بچه دارم وعاشق یکی از مردای فامیل شدم از اول نوجوانی ازش خوشم میومد ولی توی دلم نگه داشته بودمش تا یک سال ونیم پیش ک خوده اون آقا هم دد مورداحساسی ک نسبت به من دارن صبحت کردن و مدتی به کلنجار و مقابله با قوت گرفتن این احساس گذروندم و در نهایت شکست خوردم باهم در ارتباط هستیم ولی خیلی عذاب وجدان دارم از خیانتی ک میکنم از اونطرفم دارم نابود میشم بخاطر دوری و نداشتن دائم اون آقا خیلی حالم داغونه

  9. من عاشق یک مرد متاهل استم ومیخواهم فراموشش کنم ولی هر چی میکنم نمی تونم باید چی کار کنم من شوهر خوده بسیار دارم اما نمی دونم عاشق امرد متاهل چرا شدم اثلن نممی دونم

  10. سلام یک مرد متاهل بهم ابراز علاقه کرد من هم نمیدونستم زن و بچه داره وعاشقش شدم حالا که قضیه رو فهمیدم نمیدونم واقعا چی کار کنم لطفا راهنماییم کنید

  11. سلام. من یک زن متاهل هستم و دو تا فرزند دارم. عاشق شوهرم هستم و بهتر از اون در دنیا سراغ ندارم. با این وجود چرا من باید یک مرد دیگر را نیز دوست داشته باشم. از حریمی خارج نشدم فقط تو فکرم این مسیله وجود دارد. هم اذیتم میکنه و هم از دوست داشتنش لذت میبرم. ایا اگر من کسی را دوست داشته باشم ممکنه رو زندگیم اثر بذاره؟ درد و دل با اون یارو ممکنه گناهی برام داشته باشه؟ این چه مرضیه آخه؟

    • منم مثل خودتم

    • این درد و دل به مرور گریبان گیرت میشه و وابستگی پیش میاره و یه آن به خودت میای که کار از کار گذشته و وسوسه میشی و ممکنه طرف هم ازت آتو بگیره و بخاد ازت سو استفاده کنه پس اگر به این فکر کنی که بالاخره یه روز همسرت متوجه بشه و به آبرو ریزی بکشه اونوقته که متوجه میشه بهترین مرد دنیا هم ارزش اینو ندارن که به همسرت خیانت کنی

    • سلام خانوم بستگی به اون احساس شما داره که چقدر قوی

    • منم همینطورم
      ثانیه ای نیست که بهش فکر نکنم
      دوستش دارم،عاشقشم
      با اینکه هیچ رابطه ی بدی نداشتیم و نداریم اما میدونم همین احساس،پیام و تماس هم خیانته
      ولی ب خدا دست خودم نیست ، دلم از دستم رفته،دیوونش شدم

    • نکن این کارو که اصلا آخر و عاقبت نداره..ادامه نده تو رو خدا …ویران میشی

  12. عاشق مرد متاهلی شدن که بچه هم داره اشتباهه؟ میخواد طلاق بگیره و هیچ علاقه ای به خانمش نداره. ازدواج با کسی که طلاق گرفته اشتباهه؟

    • سلام‌منم دقیقا مثل شما گیر کردم

      • رابطه بدی نداشتیم یعنی چی؟
        آیا واقعا راضی هستی مردی که شوهر عزیزانت هست همچین ارتباطی با کسی داشته باشه؟ درهمین حد به بهانه اینکه عاشق شدم دست خودم نیست
        یا همسر برادرت همچین احساسی نسبت به مردی غیر از شوهرش داشته باشه؟ و حتی ارتباط داشته باشه که به قول شما ارتباط بدی نبوده؟
        چقدر راحت خودتونو گول می‌زنید شما همتون دارید خیانت می کنید
        قبول کنید که حتی جرات ندارید صادق باشید و به طرفتون ( شوهر و همسری که عاشقش نیستید) بگید و ازش جدا شید و بعد برید سراغ عشق و عاشقی تون
        شما ظلم بزرگی می کنید
        فقط یک حیوان دوست داره به خواسته هاش به هر روشی برسه. انسان اگه باشید حداقل رابطه اول رو تموم کنید بعد صلاح مملکت خویش خسروان دانند

  13. من سالهاست با اقایی دوستم متاهله اوایل نمیدونستم بعد ‌که همسرش فهمید کلا سه سال کلا کات کردم باز هم اوکی شدیم ولی فقط کنارش کار میکردم هیچ رابطه ای نبود همش میخام برم کلی ناراحتی میکنه منم بشدت وابسته ام

  14. سلام من خودم متاهل هستم عاشق مردی شدم که زن داره اون نسبت به من ابراز علاقه کرد اول اون شروع کرد من هم خیلی احساسی هستم و رابطه خوبی توی زندگی باشوهرم ندارم نسبت به هم خیلی سرده شدیم الان …عاشق شدم

  15. سلام من خودم شوهر دارم و با این وجود عاشق همکلاس متاهلم شدم و اوضاع روحیم داغون فقط تو رو خدا سرزنشم نکنید فقط کمکم کنید

    • این درد و دل به مرور گریبان گیرت میشه و وابستگی پیش میاره و یه آن به خودت میای که کار از کار گذشته و وسوسه میشی و ممکنه طرف هم ازت آتو بگیره و بخاد ازت سو استفاده کنه پس اگر به این فکر کنی که بالاخره یه روز همسرت متوجه بشه و به آبرو ریزی بکشه اونوقته که متوجه میشه بهترین مرد دنیا هم ارزش اینو ندارن که به همسرت خیانت کنی

  16. من عاشق ی مرد متاهل شدم میدونم اشتباهع ولی شدم دیگه هیچ جورم نمیتونم فراموشش کنم

    • جواب و راهکاری پیدا کردی لطفا منم در جریان بذار

      • همه بخدا پناه ببرید
        خدا بدور کنه
        و حتما با یک مشاور سریع صحبت کنید
        چون اینکار ها گناه و خیانت و به هیچ عنوان قابل قبول نیست
        حداقل رابطه اول رو تمام کنید که ادامه این کارها عاقبت جز هاری و شرمندگی نداره،?

  17. سلام من 55 ساله هستم 4سال پیش همسرم فوت کرد الان احساس میکنم عاشق یک مرد متاهل شدم لطفا منو راهنمایی کنید.

    • ای بابا خجالتم خوب چیزی شمارودادم بهمون خدادست ازسراقایون متاهل بردارین ازخدابترسین من خودم متاهلم واگه ی روزی بفهمم شوهرم حتی با ی خانم فقط حرف عشقوهم زده بحسین قسم امانش نمیدم حتی اون خانومواخرش مرگه

  18. سلام من یه خانم هستم و عاشق مرد متاهلی شدم وهرجور تلاش میکنم نمیتوانم جداشم ازش البته اون ول کن نیست میگه نباشی میمیرم بارفتنت مرگ منو رقم میزنی بدجور سردرگمم ومیدونم کاراشتباهی ولی دل حالیش نیست رابطه فیزیکی نداشتیم تا بحال ولی مجازی وازدور دیدن داشتیم

    • این مرداهواس بازنیستن منم این مشکل رودارم ولی اون میگه که چون عاشقتم نمیتونم ازت چشم بردارم
      منم همینطورمیخوام ازشوهرم جداشم به خاطرهمین ولی ازبچه نمیتونم بگذرم

  19. سلام من در بحران بدی افتادم. راستش ۹ سال هست. همسرم درحال خیانت کردن هست و یک دختر داریم. الان بعد از ۹سال دیگه خسته شدم و در محل کار یک ماه هست با همکارم خیلی صمیمی شدم و تصمیم به جدایی گرفتم اما همکارم تا متوجه شده اول دور شد و ابراز ندامت کرد همکارم هم متاهل هست ولی دوباره صمیمی شده اما نه مثل قبل و یک چند روزی هست که خیلی به یک همکار خانم دیگر ابراز علاقه می‌کنه جلوی من حتی من ازش پرسیدم که باورت رابطه داره و انکار کرد اما امروز بمن گفت من چون دوستت دارم ازت دوری میکنم الان تمام فکر من اینه و مهم برام هست که بخاطر اون همکارم منو کنار گذاشته یا نمی‌دونم خیلی سر در گمم لطفا راهنماییم کنید

  20. سلام من یک زن متاهلم و عاشق ی مرد متاهل شدم بعد شخصی که من عاشقش شدم اصلا بروز نمیکنه ولی چند بار بلاک کرده ولی بهش گفتم منو در آورد هر روز بهش میگم دوستت دارم ولی اون چیزی نمیگه ختی اگه بیست تا پیام بدم یکیشو جواب میده بعد بهش هم میگم اگه دوستم نداری یا تحملم میکنی چرا درم میاری میگه چون تو دوستم داری نمیخوام بخاطر من با ی مرد دیگه ای باشی چون من دق میکنم اصلا نمیفهمم دوستم داره یا نه نمیدونم چیکار کنم ?

  21. سلام
    با یک خانم متاهل به دلیل روابط کاری ، حدود دوماهه که وارد یه مرحله‌ی جدی تر از رابطه شدم
    و چند بار قرار گذاشتیم اما تا الان رابطه جنسی نداشتیم
    و اون تقاضای این رابطه جنسی رو داره
    اما به خاطر متاهل بودنش دست کشیدم
    الان ممکنه به خاطر این وضعیت دوتایی ما آسیب روحی ببینیم،در مورد زندگی مشترک خودش هم توضیح داده که حتی ۶ ماه یکبار رابطه جنسی ندارن، و نیازهاش برطرف نمیشه، و الان من دچار یه تردید بزرگ شدم که هم دوسش دارم و هم چون متاهل نتونستم باهاش وارد رابطه جنسی بشم , و اذیت هستیم، ممنون میشم که نظرتون رو لطف کنید ،

    • شما بهترین کار رو کردین و تلاش کنید که به هر شکلی کات کنید که در نهایت شما سوخت می‌دین چون این یه بهانه الکیه برا آقایون متاهل ،شما از کجا میدونید راست میگه و گیرم که راست بگه داره مستقیم به شما میگه که شما رو برای چی میخاد،پس خودت ارزشتو حفظ کن،
      الان دیگه سر هر کوچه جایی هست برای روابطش چه شرعی چه غیر شرعی

  22. من متاهلم و با یک مرد متاهل دیگر درارتباط و دوستم ،خیلی عذاب وجدان دارم و ناراحتم ولی دلم نمیاد رابطه رو تموم کنم
    نمیدونم چیکار کنم قدرتش ندارم کات کنم از بعدش میترسم

    • آره واقعاسخته فکرمیکنم درمانی ندارد من هم همین تجربه رودارم تنهاچیزی که حالم رو خوب میکنه اینه که فقط یه پیام بهم بده

    • سلام من خانمی ۴۲ ساله هستم متأهل با دوتا فرزند عاشق مرد متأهل با سه فرزند شدم با هم رابطه جنسی هم داریم چکار کنم دیگه ادامه ندم هم دیگه را دوست داریم شوهر خودما دوست ندارم بهش بی اعتنا شدم

  23. سلام وقتتون بخیر من یک مرد متاهل دوست دارم و خودمم متاهل هستم و هیچ جوره نمیتونم فراموشش کنم ما با هم در ارتباط هستیم جدا از این مسائل من نمیتونم با همسر این اقا کنار بیام همش حس میکنم چرا رفته با اون بیرون چرا میره مسافرت چرا این چیز براش میخره یه جورهای حسودیم میشه و ارامشم کاملا بهم ریخته نه میتونم فراموشش کنم نه میتونم کنار بیام با این قضیه و همش با هم دعوا میکنیم بنظرتون چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

  24. من یه زنه متاهلم ک با یه مرد متاهل دوست شدم بعد از یه سال از طرف اون اقاا این رابطه تموم شد من وابستش شدم نمیتونم فراموشش کنم اون اقا هم از لج من الان میخواد با خواهرم دوست بشه به گفته خواهرم داره از لج تو این کارو میکنه ولی من خیلی ناراحت میشم چون هنوز دوستش دارم الان نمیدونم چکار کنم لطفا کمکم کنین

  25. من ۱۰ ساله عاشق شدم عاشق مرد متاهل ک یجه داره و کاملا میشناسمش رفت و امد داریم گاهی من حساسم روی رفتاراش گاهی اون حساس میشه ک من باکی میزم کجا میزم چی میپوشم خیلی تو این مسائل بهم گیرمیدیم حساس شدیم ی مدت باهم خوبه اما ی روز ک نباشه و باهام سرد میشه دق میکنم دنبارو سرم خراب میشه تنها میشم بهش غر ک میزنم میگه نمیتونم متاهلم اما نمیزاره هم ازش جداشم نمیتونیم بدون هم تواین چن سال چن بار از هم جداشدیم اما نتونسیم همو ترک کنیم توروخدا کمکم کنید من تا اخر عمرم نمیتونم دگ با کسی باشم عشقمم نمیتونه از زن و بچش بگذره اخه گناه دارن اوتاهم من خودم راصی نیستم ولی میگه صبر کن ی روز میکه برو ی بار نرو دیونه شدم.
    نه من متاهل ام ولی داریم جدامیشیم همسرم اصلا باهم تفاهم نداشتیم و من نمیتونسم ادامه یدم ب این خیانت ولی بدجور عاشقیم قبل از ازدواجم من با مردمتاهل بودم حتی خودش گفت پسر خوبیه زندگیتو کن اما باز نتونسیم ازدواجم ب اجبار خانواده ام بود از اول بی مهر بودیم و هیج علاقه ای نداشتم و نتونست بهم محبت کنه ک بتونم عشقمو فراموش کنم و تنهاتر شدم

  26. سلام من خودم شوهر دارم و با این وجود عاشق همکلاس متاهلم شدم و اوضاع روحیم داغون فقط تو رو خدا سرزنشم نکنید فقط کمکم کنید. ۷ ساله ازدواج کردم ولی شوهرم اصلا توجهی بهم نداره و بداخلاق هم هست ؛ من شدیدا احساساتی و رمانتیک هستم و الان هم عاشق یک مرد متاهل شدم ؛ چیکار کنم ؟
    احساسی که الان دارم اینه که واقعا نیاز به یک مردی دارم که منو بفهمه و عاشقانه کنارم باشه ؛ شایدم من خیلی گیر دادم به وجود عشق در زندگی ؛ اما چون عشقی وجود نداره افسرده شدم ؛ دلم یک مرد جنتلمن مهربون قدرشناس میخواد ؛ شب ها توی بغلش بخوابم ؛ از سکس با من لذت ببره و … دوس دارم زن بودنو تجربه کنم و ببینم یک نفر بدون من حالش بده ؛ نه اینکه مدام تنها باشم. من توی تنهایی هام انقدر با اون شخص با اینکه وجود نداره تصورش میکنم و صحبت میکنم و از این کار خیلی لذت میبرم ؛ بهش میگم که چقدر دوسش دارم و حتی الکی بغلش میکنم

    • سلام
      کار دنیا رو ببین؛حالا من مرد هسنم و خانومم دقیقا و دقیقا عین همسر شماست تازه خیییلی داغون تر!
      منم میسازم با بدشانسی روزگار

  27. من ده ساله ازدواج کردم از اولشم شوهرمودوست نداشتم حالا دوتا بچه دارم چند سالیه یکی منو میخواد خیلی دوستم داره منم دوستش دارم اونم متاهله بچه داره موندیم چیکار کنیم؟

  28. سلام خوبید ،، من متاهل هستم ،، و از همکارم گ متاهل هست خوشم اومده ،، اون هم به من توجه داره ،، به نظرتون باید چه کنم ؟ البته بگم ک فقط توی محیط کاری و در چهارچوب روابط کاری هستش ،، غیر این هیچ ارتباطی وجود نداره حتی پیام دادن

  29. من با یه پسری بودم قصدم ازدواج بود رفتارش خیلی تند شدو بی محبت ازش جدا شدم قبلنا ۱سالو نیم پیش از یکی از اشناهامون گوشی خریدم قسطی بهم داد قسطو دادم تموم شد من وقتی با اون پاتنرم بودم میرفتم مغازهش بابت قسط گاهی یجوری میشدم واقعا از اخلاقش شوخ طبعیش مهربونیش خوشم میومد ولی خب تو رابطه بودم سریع فکرمو تغییر میدادم الان چند ماهه متوجه شدم عقدیه الان دوماه همش بهونه میکنم میرم مغازشreply
    حسم بده نمیخام به متاهل فکر کنم ولی واقعا عاشقش شدم البته حس کردم اونم دوسم داره البته شاید اشتباه فکر میکنم

  30. مجردم وعاشق ی اقایی متاهل شدم واون هم همین حسو بهم داشت تا چندوقت پیش حالاباخودش درگیره ومیگه نمیخوادباهام رابطه داشته باشه ک من خیلی ادیتم ونمیدونم چیکارکنم ازنم بگم ک باهم همکاریم وهروز میبینمش ذهنم خیلی درگیره عقلم میگه ولش کنم وکاری باهاش نداشته باشم چون میدونن زن داره ورابطمون سرانجامی نداره ولی دلم چیز دیگه ای میگه لطفا راهنمایم کنید

  31. من خانم متاهلی هستم ۳۴ ساله هستم،۱۴ ساله ازدواج کردم یه پسر ۹ساله دارم،از همون اوایل زندگی مشکلات زیادی برامون پیش اومد از جمله مشکلات مالی،من یکسالی میشه بخاطر بی توجهی ،بی محبتی همسرم،توی فضای مجازی با یه اقایی آشنا شدم که ایشون هم متاهل هستن،خیلی احساس و وابستگی بینوم پیش اومده حتی درمورد ازدواج با همدیگه هم تصمیم گرفتیم،شغلش و وضعیت مالیش هم خوب هست،واقعا سردرگم شدم عذاب وجدان دارم

  32. پسری هستم ۲۵ ساله، تقریبا دوسال با یک دختر خانمی آشنا شدم که اهل بوشهر بود و من اهل شیراز…! اون ۱۸ سالشه و من ۲۵… کم کم بهم علاقه مند شدیم و صمیمی. با همه بحث و دعواها بهم دلبسته بودیم، همه چیز داشت خوب پیش میرفت… ولی حس میکردم یه چیزی این وسط هست که نمیخواد بگه بهم، ریز شدم و رفته رفته اعتمادش رو جلب کردم تا بهم بگه؛ گفت از کوچیکی عاشق یکی از فامیل بوده و اون ازدواج کرده و زن داره الان! ولی بهش چیزی نگفته … یعنی یک حس پنهان. این قصه ما ادامه دار بود تا اینکه با هم بحثمون شد ، یکی دو ماه تنهاش گذاشتم ولی دوباره با هم ارتباط برقرار کردیم! تصمیم گرفتم رابطه رو جدی کنم. خانواده م خبر دار نمیشدن و میرفتم بوشهر و میومدم… کادو واسه ش میگرفتم، بیرون و…! بهش گفتم میخوام بیام خواستگاری، گفت بیا ولی فعلا نمیتونم دل بدم چون یه مشکلی هست، گفتم چی؟! جواب نمی‌داد… تا اینکه بازم با هر کلکی بود از زیر زبونش کشیدم، فهمیدم تو اون ۲ ماهی که با هم ارتباط نداشتیم رفته و یواشکی به اون فامیلشون حس علاقه رو گفته، اونم قبول کرده با هم در ارتباط باشند و کسی هم نفهمه! تو خانواده ش دوتا داداشش زندان رفتن، پدر و مادرش مریض و… بقیه خواهرها هم دنبال زندگی خودشون، اینم یه نوجوان در سن بلوغ که رفته سراغ مرد زن دار! حالا از شما تقاضا دارم با توجه به اینکه نمیاد پیش دکتر روانشناس و مشاور ، لجباز هم هست، ولی به کتاب علاقه داره، یه کتابی رو بهم معرفی کنید تا واسه ش تهیه کنم و بدم بخونه تا مطلع بشه از عواقب کاری که میکنه و خطراتش! حتی بهش گفتم به خواهرش بصورت تعریفی بگه موضوع رو؛ مثلاً بگه واسه یکی از همکلاسی هایش همچین اتفاقی افتاده و نظرش رو بدونه! اما نمیگه با وجود اینکه میدونه کارش غلطه از پایه و اساس… ببخشید وقتتون رو گرفتم، لطفاً یه کتاب بهم معرفی کنید ( نوجوانی،سن بلوغ، عاشق مرد متاهل و…) سپاسگزارم.

  33. من نزدیک به یک سال با یه آقای متاهل وارد رابطه شدم همکارم بود و کل روز کنار هم بودیم اوایل من خیلی مقاومت کردم اما با اصرار ایشون وارد رابطه شدم آدمی بود که خودش رو خیلی عاشق نشون داد ب شدت منو کنترل میکرد همه جا با اجازه اون میرفتم میومد دنبالم خودش میرسوند منو و هر کار و هر چیزی ک باعث شد من بهش وابسته بشم و فک کنم دوسم داره رو انجام می‌داد اما الان دو هفته اس رابطه رو تموم کردیم چون خانمش ی کم ار قضیه بو برده بود من حالم داغونه و اون از من بدتر. دیگه پیشش کار نمیکنم ولی خیلی نابودم چون یکسال تمام طول روز کنارش بودم میدونم اشتباه کردم نباید وارد رابطه با متاهل میشدم اما الان چکار کنم

    • لطفا اگر راهی پیدا کردی بمنم بگو…

      • اخه آدم اگه شرف داشته باشه وجود داشته باشه زن مرد و زن متاهل میشه
        این همه مجرد
        برید با اونا وارد رابطه بشید چرا کاخ ارزوهاتونو روی زندگی مردم میسازید
        در خالی که آخرش با تباهی و نابودی باید دست و پنجه نرم کنید
        واقعا خدا عقل رو برای چی به آدم داده
        اینا خدا شاهده عیچ کدوم عشق نی. هوس دو روزه هست که آخرش متزلزله شک نکنید

  34. سلام میخواستم بدونم علت اینکه عاشق مردهای بزرگتر از خودم نیشم چیه. عاشق مردهای ۲۰ ۳۰ سال بزرگتر

    • شاید ریشه درکودکیت داره مثلا یه ادم مهربون که خیلی دوستش داشتی واز دستش دادی.حالا مغزت دنبال جایگزین میگرده

  35. سلام تقریبا یه سال ونیم پیش از همسرم جدا شدم ۶ ماهه که با یه اقای متاهل وارد رابطه شدم خیلی بهش وابسته ودلبسته شدم اونم همین طوره وقتی نمیبینمش چند روزی بخاطر شرایط کارش دیونه میشم گریه میکنم وابستگیم شدیده بهش ۳۱ سالمه میخواییم محرم بشیم باهم صیغه لطفا راهنماییم کنید

  36. منم دقیقا مشکل شمارو دارم خیلی دردناک

  37. من یه زن متاهل هستم،جدیدا متوجه شدم یه آقا خیلی به من توجه داره،تو خیلی از مسائلی که وظیفه اون نیست پیش قدم میشه و برام انجام میده،تو محل کارم هست ،چون شماره موبایل من رو داره ،قبلا برای کاری باهاش تماس گرفته بودم ،امروز بی دلیل پیام داد و حالم رو پرسید. از اونجایی که این آقا به شدت خوش چهره و خوش تیپه و فکر نمیکنم سمت هر. کس دیگه بره ردش کنه ،هنوز نمی‌دونم متاهله یا مجرد ،ولی از اونجایی که من زندگیم رو ذوست دارم و نمیخوام خرااب بشهه می‌خوام از الان نزارم خیلی بهم نزدیک بشه ،تو جمع قشنگ متوجه نگاهش میشم ،چشم از من بر نمیداره

    • به فکر کن که همسرت متوجه بشه که میشه،آیا جوابی داری بدی تو اون لحظه دیگه زیبایی طرف کاری برات نمیکنه و حاضری تمام دار و ندار تو بدی و این مسأله پیش نیاد پس رسماً پاکش کن و خطتو عوض کن و از محیط کارت درخواست جابجایی بده یا در نهایت ترک کار کن یا مشورت با همسرت داشته باش که ارزشتو بالا میبره

  38. سلام وقتتون بخیر من ی صاحبکار دارم ک متاهله و عاشق خانومشه و من عاشق اون مرد شدم هر دقیقه بفکرشم و خیلی دوستش دارم و نمیتونمم دور شم ازش

  39. سلام ما یه مستاجرداریم که با خانمش خیلی رفیق شدم به مرور رفتار همسرش با خودم متوجه شدم به من حس داره ولی اصلا به روی خودم نیوردم تا اینکه خودش پیام داد که خانوادما دوست دارم تورم مثل خانوادم دوست دارم من خیلی کمک احوال خانمشم به خصوص بچش من یه حسی دارم ولی نمیخوام داشته باشم وبه رفیقم خیانت کرده باشم من چکار کنم الان

  40. سلام مادرم با وجود زنده بودن پدرم به تازگی با یک مرد متاهل ارتباط دارم و توفضای مجازی باهم هستن چیکارکنم ؟

  41. مجردم وعاشق ی اقایی متاهل شدم واون هم همین حسو بهم داشت تا چندوقت پیش حالاباخودش درگیره ومیگه نمیخوادباهام رابطه داشته باشه ک من خیلی ادیتم ونمیدونم چیکارکنم ازنم بگم ک باهم همکاریم وهروز میبینمش. ذهنم خیلی درگیره عقلم میگه ولش کنم وکاری باهاش نداشته باشم چون میدونن زن داره ورابطمون سرانجامی نداره ولی دلم چیز دیگه ای میگه لطفا راهنمایم کنید

  42. من عاشق یه مرد متاهل شدم که اونم منو دوست داره حتی باهم یه مدت چت میکردیم اما الان چت نمی‌کنیم ولی بازم همدیگرو دوس داریم و نمیدونم چیکار کنم اصلا

  43. من یه زن شوهر دارم حدود ۸ سال ازدواج کردم ازدواجم سنتی بود ولی راضی بودم از زندگیم نمیگم مشکلات نداشتم خیلی داشتم شوهرم ادمیه همیشه حرف حرف خونوادشه یه مدتیه یه مرد متاهل سر راهم قرار میگیره وبهم لبخند میزنه گاهی بهم خیره میشه میخام بدونم آیا عاشقم شده یا نه فقط برای هوسه. از لحاظ محبت از شوهرم کمبود ندارم قصدم خیانت نیست فقط میخام بدونم چرا این مرد متاهل این رفتارو میکنه همیشه فقط بهم نگاه میکنه یا پشت سرم که میاد زل میزنه تو چشام میخام بدونم اینکاراش چه معنی داره مثل خوره افتاده به جونم خواهش میکنم دلیلش وبهم بگید تا حالا هم بهم شماره نداده منم ادمیم که نمیتونم تو چشای کسی زل بزنم

  44. سلام من در نوجوونی کسی رو دوست داشتم که بنا به دلایلی به هم نرسیدیم ولی بعد چند سال دوباره دیدمش متوجه شدم هنوز دوسش دارم هم اون ازدواج کرده هم من ولی همش بهش فکر میکنم اون هم هنوز بهم فکر میکنه میدونم این اشتباه لطفا کمکم کنید که بتونم فراموشش کنم .سپاسگزارم

  45. من ۲۴ سالم شوهر خواهرشوهرم دوسال پیش بهم ابراز علاقه کرد منو وابسته خودش کرد چندباری رابطه داشتیم میدونم اشتباهه وعذاب وجدان دارن ولی نمیتونم فراموش کنم الانم مسافرت رفتن خیلی داغونم لطفا کمکم کنید. منو شوهر خواهر شوهرم بهم دوسالی میش علاقه مند شدیم خیلی همو دوست داریم میدونم کارمون اشتباهه ولی چند باری رابطه داشتیم باهم اونم بچه داره منم ولی دوست دارم فقط پیش اون باسم درکنارش حالم خیلی خوب ازطرفی هم همش استرس برملا شدن رابطمون دارم ترخدا کمک کنید

  46. سلام من عاشق مرد متاهل استم که به من اهمیت نمیدهد و من هم نمیتوانم فراموشش کنم اگر مسج نکند دلم تنگ میشد و میخواهم گریه کنم

  47. سلام منم عاشق مردمتاهلی شدم اوایل خوب بودحالاول کرده رفته منم بهش وابسته چکاربکنم فراموشم نمیشه

  48. سلام من عاشق مرد متاهلی شدم اونم دوسم داره ولی نمیتونه بامن ازدواج کنه الان هر کاری میکنم نمیتونم ازش دل بکنم دارم دیونه میشم خودمم میدونم دارم کار اشتباهی انجام میدمچکار کنم فراموشش کنم …هر جور با خودم کلنجار میرم نمیتونم چجوری دل بکنم

    • سلام من 23سال ازدواج کردم از اول هم شوهرم سرد بود تا جای که دو سال یک دفعه سکس دلشتم اونم چه سکسی پنج دقیقه هم طول نمیکشید من پنج سال با یه مرد متاهل دوست شدم و سکس هم داریم من اصلا پشمون نیستم چون شوهرم من ارضاع نمیکنه

  49. من زن متاهل هستم مردمتاهل وارد زندگیم شود اون مرد پسر خاله شوهرم همه سال باهم رفت‌وآمد میکردیم واون با حرفها وکارهاش کاری کرد بهم نزدیک بشه وکم کم با من رابطه برقرار کرد واز دوست داشتنش نسبت به من گفت من خیلی باهش حرف زدم بهش گفتم تو مثل برادرم وهیچ حساسی نسبت به تو ندارم ولی قبول نمی‌کرد تا این که به خودم بیام بهم نزدیک شود منم مرور زمان بهش دل بستم اوایل خیلی سخت بود باهش باشم همش گریه میکردم تا این که جوری عاشق شودم هیچ جوره نمیتونم دل ازش بکنم حال چهار سال زندگی برام سخت میگذره حال بهش میگم نمیتونم دوریت آرزو دارم همیشه باهت باش میگه نمیشه تو متهلی این فکرها چیه میکنی همیشه کارم گریه وبیقراری

  50. من زن متاهل هستم مردمتاهل وارد زندگیم شود اون مرد پسر خاله شوهرم همه سال باهم رفت‌وآمد میکردیم واون با حرفها وکارهاش کاری کرد بهم نزدیک بشه وکم کم با من رابطه برقرار کرد واز دوست داشتنش نسبت به من گفت من خیلی باهش حرف زدم بهش گفتم تو مثل برادرم وهیچ حساسی نسبت به تو ندارم ولی قبول نمی‌کرد تا این که به خودم بیام بهم نزدیک شود منم مرور زمان بهش دل بستم اوایل خیلی سخت بود باهش باشم همش گریه میکردم تا این که جوری عاشق شودم هیچ جوره نمیتونم دل ازش بکنم حال چهار سال زندگی برام سخت میگذره حال بهش میگم نمیتونم دوریت آرزو دارم همیشه باهت باش میگه نمیشه تو متهلی این فکرها چیه میکنی همیشه کارم گریه و بیقراری

  51. خدایا خودت به داد هممون رسیدگی کن اعوذوبلله من الشیطان رجیم بسم الله الرحمن الرحیم ای داد رس بی کسان خودت بفریادمون برس

  52. سلام من عاشق مرد متاهل شدم وشوهرم بهم شک کرد و از رابطه ما مطلع شد و منو طلاق داد ولی الان اون مرد دیگه به من توجه نمیکنه ولی من عاشقش شدم چیکارکنم؟ ۲ تا بچه دارم که پیش منن ولی شوهر سابقم خرجشو میده من میدونم که دارم به بیراهه میرم ولی اون مرد همه ذهن و قلب منو درگیر خودش کرده

  53. ازدواج کردم که از خونه فرار کنم ،ازدواجم بدون علاقه بود البته دختر متعهد و پایبندی بودم تا اینکه فهمیدم خانواده شوهرم بهم دروغ گفتن و من با یه پسر آسمون جل ازدواج کردم ،سه سال عقد بود،چون تو دوران عقد آسیب کوچیکی به بکارتم خورد دیگه نتونستم جدا بشم ،البته پدرم مخالف جدایی بود،بالاخره ازدواج کردم و خانواده همسر منو خیلی اذیت کردن و همسرم ازم دفاع نمی کرد ،رفته رفته ازش به شدت متنفر شدم ،تا اینکه رفتم واسه طلاق اقدام کردم ،بخاطر بچم نتونستم طلاق بگیرم چون پدرم نمیزاشت بچمو نگه دارم،خلاصه یه روز یه آقا منو سوار ماشینش کرد و تو مسیر منو رسوند ،و باز همون روز منتظر شده بود که کا م تموم بشه و منو سوار کرد ،اولش ازش خوشم نیومد اما بعد عاشق هم شدیم ،به شدت عاشقش شدم و الان نزدیک به 12 سال هست که با هم هستیم ،از ارتباط با شوهرم چندشم میشه ،طوری که وقتی میخواد نزدیکم بشه تمام اعصاب بدنم بهم میریزه ،حالم بد میشه،از طرفی هم نمیتونم با اون آقا که متاهلم هست قطع رابطه کنم ،باید چیکار کنم.خیلی دوسش دارم

  54. سلام عاشق مرد متاهلی شدم که خودش با پیام دادناش وتوجهاش باعث شد ازش خوشم بیاد به خاطرش به خانوادش دختر وهمسرش همه جوره سرویس دادم که مبادا پیش شوهرش ازم بد نگه بعد اون اقا خیلیم ادعا میکنه زنه وبچشا دوس داره پنهانی پیامای زنشا خوندم نوشته بود تو تنها سلطان قلبمی واز این حرفا اونی اونطوریه چرا به منم توجه میکنه خیلی اذیت میشم میخوام فراموشش کنم کمکم کنید. باهمسرش رفیقم نمیخوام به خانمش خیانت کنم البته منم به پیاماش جواب دادم وعذاب وجدان دارم چکار کنم. من خانمم مجردم وتا حالا با هیچ مردی رابطه نداشم واین اولین بارم بود

  55. من خانمی 28ساله هستم با یه دختر 10ساله همسرم 4سال پیش تصادف سنگین داشتن که از ناحیه کمر دچار شکستگی و پلاتین هستند. ولی آدم بسیار خوب و بی نهایت منا دوست دارد ولی من نه. 5سال هست با مردی آشنا شدم که خیلی کارا برام کرده و منزلمون رفتا آمد داره ایشان 49سال دارد و 5تا فرزند یکی 29یکی 24یکی 11و 9 و 2 ساله. ایشان زمانی که کنار همسرشون هستند اصلا جواب منا جرات نمیکنه جواب بده و این آزارم میده. سیگاری هست و تا الان بالای 11بار سقط داشتم. آخرین بار روز زن مجبورم کرد بچه 3ماهه خودما بندازم و تهدیدم کرد در حالی که زن خودش در سن 47ساله باردار شد 3ماهه شد گفت قلب داره نزاشت بندازه واقعا نمیدونم چیکار کنم خیلی داغونم

  56. من خانمی ۳۷ ساله هستم. بدون علاقه و بخاطر شرایط خانوادم با همسرم ازدواج کردم. عین همخونه زندگی میکنیم و خیلی خیلی کم رابطه داریم. بعد ۱۰ سال بطور اتفاقی عاشق مرد همسایمون شدم. اونم اجباری با خانمش زندگی میکنه و ۲۰ سال از من بزرگتره. البته ایشون ۵ سال با یه خانم دیگه دوست بود ولی بعد آشنایی با من اونو کنار گذاشت. ۵ ماهه با همیم و رابطه داربم. خیلی بهم علاقه مند شدبم. عذاب وجدان دارم و میترسم اما اصلا نمیتونم به نبودنش فک کنم.

  57. من متاهلم و عاشق برادر شوهر متاهلم شدم که ۱۶ سال ازم بزرگتره و اونم یبار ابراز علاقه کرد ولی بعدش دیگه هیچ کدوممون ب روی خودمون نیاوردیم .کلی دارم عذاب میکشم بخاطر احساسات شدید وقتی میبینمش هیجانزده میشم از خواب و خوراک افتادم .شدیدا دلم میخواد که این حس از بین بره .چیکار کنم؟کمکم کنین

  58. سلام من متاهلم و در حال حاضر عاشق یه آقایی شدم که اونم متاهل هست روحشم خبر نداره مقاومت در برابرش سخته دارم دیوونه میشم کارم شده گریه کردن سرم درد میکنه قلبم تیر میکشه نمیتونم بهش فکر نکنم روحشم خبر نداره دلم نمیخواد زندگیش تحت تاثیر قرار بگیره ولی دارم میمیرم به معنای واقعی گریم بند نمیاد میخوام بغلش کنم بچسبم بهش ببوسمش سخته چیکار کنم؟؟؟ وقتی توی کلاس نزدیکم میشه قلبم منفجر میشه نفسم بالا نمیاد چیکار کنم ازین حالت خلاص شم نمیخوام بهش بگم ولی دارم عذاب میکشم کمکم کنید. خیلی دردناکه و اصلا دست خودم نیست تا حالا چنین حسی به هیچ بشری نداشتم حتی همسر خودم لطفا راهنماییم کنید

    • سلام دل کندن از یکی دیگه خیلی خیلی سخته ولی اگر واقعا عذاب وجدان دارید به کارهای خوب شوهرتون هنیشه فکر کنید وسعی کتید حتی با پوشیدن لباسهای رنگی که شوهرتون بیشتر جذبتون میشه بموشید و اوح لذت را باهاش لمس کتید

  59. خجالت آوره این حرفا شما خانوما راحت میگین شوهر دارم ولی عاشق یه مرد دیگه شدم بعضیاتون میگین رابطه نامشروع هم دارم با اون مرد شماها به شوهر بدبختتون رحم نمی کنید به بچه هاتون رحم نمی‌کنید به آبروتون که هر لحظه ممکنه بره رحم نمی‌کنید از خدا شرم تون نمیشه؟ آخرت و قیامتی نیست؟ هر حس اشتباهی که اومد سراغتون باید بهش بها بدید و خیانت کنید؟ درسته؟ چطور این کارا رو می کنید؟ شرم کنید از اینکه خدایی هست که شما رو در حال گناه میبینه
    البته این حرف فقط برا شما خانوما نیست برای آقایونی که از این کارا میکنن هم هست

    • منم دارم تعجب میکنم

    • قضاوتشون نکن وگرنه سرت میاد

      • خواهشاً از این روشن فکر بازی ها درنیارید و توجیه نکنید این هوس ها و عشق های شیطانی رو، البته شیطان آدم های ضعیف رو گرفتار میکنه. . خیلی از خانم ها و آقایون هم هستند که با وجود داشتن همسر بد اخلاق اما هیچگاه به فکر خیانت نمیوفتند.

        • کمتر از یکساله ازدواج کردم یک سال دنبالم بود عاشقم شده بود که جواب مثبت بگیره تمام زندگیمو پاش گذاشتم بخدادقسم از حقوقم ی قرون نمیموند همش میرفت جای قسط هیچ شکایتی نداشتم پا به پاش اومدم . از هر لحاظ سر بودم ازش اونم مثه پروانه دورم میچرخید ولی دوماه از زندگیم نگذشته بود که فهمیدم خیانت میکنه بارها و ازش متنفرم احساس میکنم تمام اون ابراز علاقه هاش فقط بخاطر این بوده که منو گول بزنه یا عذاب وجدان یا هرچیزی ازش متنفرم منتظرم در اولین فرصت ازش جداشم اما خداروشکر هیچوقت هیچوقت فکر خیانت به سرم نزده هیچوقت بخودم اجازه ندادم حتی تو فکرمم مردی دیگه رو بیارم شرایطم جور بشه ازش جداشم. اینا چه بی وجدانهایی هستن چقد بی شرفن که میگن شوهرمون عالیه اما بازم به خیانت میکنن. اینا روح انسانی ندارن ایا؟؟

          • خوب شوهرای ما هم ک خیانت مبکنن باعثش امثال اینا هستن ک زندگی مارو جهنم میکنن تا خودشون عزیز کنن

      • تورا خدا چرا میخواین روشن فکرانه رفتار کنید وهمچیو عادی جلوه بدین میخواین براشون کل وهو بکشیم وتبریک بگیم

  60. سلام یه مرد متاهل بهم پیشنهاد دوستی داد من اولش قبول نکردم ولی یه دلایلی آورد تا منو متقاعد کرد باهاش در ارتباط باشم من هم وابسته اون شدم ولی الان پشیمونم باهاش کات کردم فکر میکنید کارم درسته

  61. بله کار درستی کردید کات کردید به طور کلی رابطه با مرد متاهل اشتباه چون هم به خودتون آسیب می زنید هم زندگی آن آقا همسر بدبخت این آقا چه گناهی کرده رابطه شما دو نفر هم به جایی نمی رسد فقط به گناه و پشیمانی ختم می شود

  62. فقط میتونم بگم هم دراین دنیا هم اخرت پدرتو درمیارن

  63. وقتی با کسی وارد زندگی مشترک شدیم باید خیلی چیزای دیگه رو در نظر بگیریم اول خدا. تعهد اصول اخلاقی و….شاید به ظاهر چند روزی این گناه خیانت لذت بخش باشه اما عذاب وجدان شیرینی لذت از بین می بره بهتره قبل هر کاری خدا رو درنظر بگیریم ان شالله کسی دچار سردرگمی و آلوده به گناه نشه

  64. من حدود ۷ سال عاشق یکی از آشناهام شدم.ولی کسی نمیدونست.تا اینکه سر اتفاقی طرف فهمید یعنی دوستم بهش گفت.ب هر دلیلی نشد باهم ازدواج کنیم.من هنوز نتونستم فراموشش کنم.الان بعد سالها برگشته با اینکه هر دو متاهلیم.ولی نمیخوام گناه مرتکب بشم با اینکه همسرم شهر دیگه ای محل کارش هست.ولی از طرفی هم دلم براش تنگ میشه.همه کاری هم انجام دادم فراموشش کنم نشد.لطفا کمکم کنید

    • به محل کار همسرت برید و در آنجا ساکن شین چون مطمعنا اینجور روابط به مرور ریشه زندگیت میچینه

  65. سلام خوبین متاهلم ،حدود 39سال سن عاشق پسری شدم حدود 33,ساله خوشتیپ ورزشکار خیلی اتفاقی ،اذمی بودم در این سا ل ها هیچ وقت عاشق نشدم حتی ازدواجم نه از اجبار بلکه به میل خودم بود ،وهمیشه خنده ام می‌گرفت از عشق در یک نگاه،این آقا پیشنهاد دوستی بهم دادن ،ولی از آنجا که خیلی احساس عذاب وجدان داشتم،قبول نکردم ایشون گفتن یه فرصتیی باشه اصلن بهم فکر نکنیم،ولی چون شرایط جور هست که به‌طور اتفاقی میتونم ببینم ایشون چون مغازه دارن ولی منو نمیبین ،موندم چیکار کنم ،اصلن انگار سال هاست می‌شناسمش ،الان هی با خودم کلنجار میرم که برم پیشنهاد دوستیشو قبول کنم خیلی یا خودم درگیرم یه پسر 10سالهیه پسر 2ساله دارم،تو رو خدا کمکم کنید،

    • سلام.آبجی خوبم.به خاطر رضای خدا و به خاطر بچه هات زندگیت را نابود نکن.عمر خیلی کوتاه هست.اصلا ارزش نداره.برو برا شوهرت طنازی کن.با عشق انشاالله به زندگیت ادامه بده که همه اینها هوا و هوس هست.

  66. سلام خسته نباشید باعرض شرمنده گی من یه زن متأهل هستم الان هیفده سال عاشق یه مرد متأهل شدم در حد دیوانه گی خودمو خیلی میخام قانع کنم کارم اشتباه اما نمیتونم از ذهنم بیرونش کنم اوایل هر از گاهی میدیدمش اما الان هفت سال است اصلا ندیدم اما باز دلم پیشش است آنقدری عاشقش هستم که باورش سخت خودم هم خوب میدونم من هم سد او نیستم اما چه کار کنم دلم قبول نمیکنه کاش بتونم از یاد ببرمش ممنون میشم راهنمایی کنین چون دیگه واقعا افسردگی گرفتم

  67. من متاهلم عاشق مرد زن دار شدم . 4سال براش کار کردم . شوهرم میبینم عذاب وجدان دارم . من خانمش هم میشناسم خیلی عذاب وجدان دارم . همش توبه میکردم . ولی وقتی می‌دیدمش همه چیز یادم میرفتم . یعنی به مرحله رسیدم دیگه عذاب وجدانم از سرم رفت فقط دوستش داشتم . رابطه نداشتیم . ولی پیامک خیلی میدادم . خیلی ابراز علاقه کردم . نمی‌دونم چکار کنم . بی‌احساسی شدم به همه . اون منو خیلی کوچک کرد تحقیر کرد ‌‌ولی بازم دوستش داشتم . الان دیگه براش کار نمیکنم . ولی دارم میمیرم از دوریش . همش گریه میکنم . نمی‌دونم چی شد یکدفعه کل زندگیم از دست دادم هر چقدر تحقیر می‌کنه بازم دوسش دارم . خسته شدم از حال خودم . کمک میکنید

    • سلام دوست عزیز ببین بپذیر که این رابطه نشدنی هست و عذاب وجدان داری تو اگر پشت پا به همه بزنی و وارد اون زندگی بشی هیچ وقت حس خوبی نخواهی داشت پس باید با خودت کنار بیای که زندگی فعلیت ارزش بالاتری داره ببین سعی کن ارتباطت رو با این آقا ادامه ندی تمام فضای مجازی که از ایشون داشتی رو حذف کنی با خودت عهد ببندی که میخوای انرژی هدر شده رو صرف زندگی ت همسرت و فرزندانت کنی. احتیاج به قرص نیس یک مقدار پذیرش این موضوع سخته ولی شدنیه

  68. من شوهر دارم و عاشق مرد دیگه ای شدم و حدود پنج سال و خودم عزاب میکشم چیکارکنم

  69. سلام خسته نباشید من چند ماه پیش تو ی بازی آنلاین با ی آقای آشنا شدم که خودشو مجرد معرفی کرده بود بعد از چند ماه که پشت تلفن باهم صحبت می‌کردیم از من پول خواست منم چون بهش پول ندادم رابطمون تموم شد و با ی مرد دیگه ازدواج کردم و رفتم سر خونه زندگیم الا خانم طرف پیدا شده و بهم زنگ زده و میخواد طلاق بگیره و منو هم تهدید کرده میترسم زندگیم از هم بپاشه چیکار کنم

  70. ببخشید من یه خانم ۳۵ ساله هستم همسرم یک سال پیش فوت شدن بنده در یک کارگاه تولیدی کار میکنم بعد چند ماه متوجه شدم داداش صابکارم به من وابسته شده نمیدونم میگه عاشق شدم و اینجور حرف‌ها من قبول نکردم چون طرف متاهل و بچه داره هر کاری کردم نتونستم قانعش کنم که این کار و خاستش درست نیس خلاصه چند ماه گذشت از او اسرار از من انکار تا این که نا خاسته منم بهش دل بستم الآن موندم چیکار کنیم میشه راهنمایی کنید ممنونم

  71. من با آقای متاهلی ۲سال وارد رابطه شدم.روزهای اول اون طرف من میومد که بتونه بفهمونه به من علاقه داره.بعدکه وارد رابطه شدیم بعد مدتی بیشتربهم نزدیک شدیم رابطه ماعمیق ترشد.نمیتونم ازش دل بکنم برم از طرفی زن داره هیچ وقت اولویتی نداشتم واسش.بعد حتی ولنتاین ویامناسبتی میشه تبریک خشک و خالی میگه

    • شما کاملا به این رابطه واقفید اولویت زندگی این آقا نیستید. ابتدای رابطه برای برطرف کردن نیازش به شما نزدیک شده و ابراز محبت کرده که شما رو جذب کنه و بعد از اون دیگه هدفی نداره. دختر خوب مردها با کلام زنها رو جذب میکنن ، و شما چون رابطه برقرار کردید بهش وابسته شدید ، یه کم بخودتون بیاید چرا شما خودتون رو در اختیار یه فرد متاهل بذارید

  72. من یه زن متاهلم وعاشق یه مرد متاهل شدم مشکلات زیادی هس چکار کنم اون ازم دور شده یه مدت احساس بدی دارم

  73. سلام متاهلم ولی با مردی رابطه داشتم رابطه الان قطع شده ولی خیلی فکرم درگیرشه فامیل هست هر چند وقت میبینمش وقتی میبینمش خیلی تحریک میشیم هردو و باز رابطه شروع میشه چیکار کنم

  74. سلام خسته نباشید چطور از یه رابطه بیام بیرون تمومش کنم چن بار تموم کردم ولی اون آقا بعد چن ماه مباد میگه که نمیبخشمت اذیت میشم برمیگردم. من وارد رابطه ای شدم که سه ساله دو طرف متاهل به از همون اول نخواستم ولی بس که گفت عاشقتم دلمو باختم حالا به این نتیجه رسیدم یعنی به ته همه چی نمیخوام باشم شاید چون سنم کم بوده نمیفهمیدم الان میخوام تموم شه میگم تموم میشه بعد یک ماه پیام میاد تنهام گذاشتی با دلم باری کردی عذاب وجدان میگیرم کمکم کنید لطفا

  75. من متاهلم با یه مرد متاهل رابطه برقرار کردم به مدت ۷ سال از اون آقا هم ۴ فرزند دارم ولی حدود ۶ ماه است که من ول کرده و بهم زنگ نمیزنه همشه دوست داشتم ازش جدا بشم ولی قبول نمیکرد و بچه ها رو بهانه میکرد ولی خیلی یهویی دیگه جواب تماس هام رو نداد منم دیگه زنگ نزدم و ولش کردم با اینکه خیلی غرور دارم دارم دیوانه میشم شغل خوبی دارم ولی کلا از زندگی کردن افتادم نمیدونم چکار کنم همش توی خیالاتم محاکمه اش میکنم و گاهی باهاش دوست میشم گاهی باهاش دعوا میکنم ولی چیزی که اذیتم میکنه اینه که حتی به حرمت بچه های مشترک هم باهام خداحافظی نکرد و یه جورایی توی هوامم

  76. ده سال بیش وابسته یه پسری شدم که حالا ازدواج کرده هردو متهلیم و همو دوس داریم چیکار کنم که ترکش کنم

  77. این رابطه ها تموم شدنی فقط روش حساب باز نکنید

  78. این رابطه ها تموم شدنی فقط روش حساب باز نکنید از اینجا رونده ازاونجامونده

  79. سلام من عاشق مردی شدم که متاهل هستش واقعا خیلی آدم خوبیه من شوهرم اصلا آدم خوبی نیست شکاک بد بینه و از اول ازدواج همین جوری بود الان خیلی سال میگذره من خیلی اذیت آزار داده با حرفهای ووووو اما من کسی اومد تو زندگیم که شده زندگیم خیلی آدم خوبیه خیلی خانم بچه هاشو دوست داره از یه طرف اون من عاشق هم شدیم من میدونم گناهه چیکار کنم دوسش دارم اونم خیلی دوسم داره

    • به نظر شما مردی که تصمیم میگیره با زنی که شوهر داره رابطه برقرار کنه انسان خوبیه؟ کسی که به زنش خیانت میکنه فرد خوبیه؟ احتمالا تعریف تون از مرد خوب رو باید عوض کنید.

      • پسر ۲۴ سالم مجرد…ادم میاد این پیامای شماره میخونه از زن گرفتن پشیمون میشه…چرا اخه وقتی ب یکی تعهد دارین میرین با یکی دیگ…چرا اخه.

      • واقعاکه اگه شوهرخودت بهت خیانت میکردقبل ازاینکه چنین اشتباهیی بکنی بازم اینومیگفتی ذاتتودرست کن مطمئن باش چوب خداصدانداره خانم

  80. من ۱۸ سالم بود ک عاشق بودم و پسره پول نداشت میخواستیم فرار کنیم ک……اما برادرم که انگار بود گرگ گشنه مادرم از برادرم بد تر خلاصع ک خالم یه مرد۴۵ ساله ای معتاد و بی خونه زندگی رو پیدا کرد و منو فروختن بهش الان ۸ ساله از زندگی مون گذشته و دو تا طفل دارم یه پسره که منو میشناسه عاشقم شده وخیلی درک میکنه خلاصه من عاشقش نیستم چون غم غصه های زیادی دارم وقت ب حرف زدن همرایش پیدا نمیکنم و باورم نمیشه ک دوسم داره خلاصع ک تو دلم میگم میسوزم و میسازم بخاطر دخترم سر بالای داشته باشه اما نمیفهمم آخر و عاقبت من با این مرد معتاد چه میشه حتی پول خونه هم نداره هیچ کسیو هم ندارم تا کمکم کنه برادر هایش بار بار گفتن برو اما من فامیل ندارم تا برم خونشون شما راهنمایی کنید باید چه کنم بخاطر آبرو خود بخاطر خدا و دوتا طفل ک از درس عقب افتادن

  81. کلی چرت و پرت و داستان ها همه یکجور دقت کنید. فقط یک چیز بگم، چون خودم مردم. مردی اگه با زن متاهل وارد رابطه میشه فقط بخاطر سکسه. اصلا خودتونو دوست نداره
    فقط و فقط به خاطر سکس میخادتون حالا انتخاب با خودتون

    • سلام حرف شما کاملا صحیح نمی‌دونم چرا خانما خودشونو زیر پای مردان هوس باز میندازن منم یه خانم ولی از آدم خیانتکار چه مرد چه زن حالم بهم میخوره هرچند همیشه هم اولویت اخرن .شوهر کردی بشین زندگیتو بکن نمیکنی انگ نزن به بقیه خودت نالایقی که موجب از هم پاشیدگی زندگی دیگران میشی

    • رقیه نوروزی صیام

      کاملا درسته

  82. مرز بین مرگ وزندگی

    سلام منم ۳۳ سالمه ومتاهلم واز گفتن بعضی از حرفا عبا دارم یعنی چی که شوهر دارم ولی چند سال بایکی دیگه رابطه دارم .درست شوهر تو بد همه کار غیر از خیانت .اگه همین حرفارو شوهرتون هم میگفتن .شما قبول میکردین .خیانت کار غیر اخلاقی وخانمان سوزه که آخرش فقط مرگه .پابزار رو دل وامانده بشین زندگیتو بکن با شوهرو بچه هات .پس فردا انتظار داری بچه ات بشه ملا از دیدن چنین صحنه هایی تو زندگی پدرو مادرشون بخدا عشق یا پول یا هوس

  83. مرز بین مرگ وزندگی

    الان خانما بایه من آرایش و لباس تنگ و کوتاه وپاره پوره میان بیرون کسی هم نگاهشون می‌کنه میگه فلانی عاشقم شد بابا اونی که تورو با این حالت قبول کرده مطمئن
    باش روزی هزار بار عاشق میشه خودتون وزیر پای همچین هوس باز های نندازین وموجب از هم پاشیدگی زندگی یه خانم از همه جا بیخبر نشین عذاب وجدان نوعی هشدار الهی پسش نزنین وزندگی خودتون وبقیه روخراب نکنین

  84. سلام من ۴۰ سالمه ومتاهلم وو۲ تا بچه دارم در جوانی من عاشق پسر عمم بودم اوهم عاشق و دلباخته من بود ولی خانواده‌اش مخالف کردن ومانع رسیدن ما به هم شدن الان ۲۰ سال از زندگی متاهل هر کدوممون میگذره وهم و پیدا کردیم با همون احساسات جوانی و وابسته هم شدیم .لی هر کدوم زندگی داریم چی کار کنیم ؟؟؟من که خاننومم تو زندگی شخصی خودمم ازدواجم ما موفق بوده از سره اجبار چیه خاطره بچه هام موندم حالا به پسر عمم رسیدم موندم چی کار کنم راهنماییم کنید. ااالان ۷ ماهه با پسرعمم ارتباط دارم ولی حاضر نیستیم به زندگی متاهلیمون که ۲۰ سال سابقه داریم خطشه ای وارد شه. ولی من شوهرم افسردگی شدید داره ودرون گراست ورابطه سکسی وعشقیه خوبی باهم نداریم من همیشه و همه جا تنهام. تنها میخابم تنها خرید میرم تنها مسافرت میرم تنها مهمونی میرم

    • سلام.آبجی خوبم.به خاطر رضای خدا و به خاطر بچه هات زندگیت را نابود نکن.عمر خیلی کوتاه هست.اصلا ارزش نداره.برو برا شوهرت طنازی کن.با عشق انشاالله به زندگیت ادامه بده که همه اینها هوا و هوس هست.

  85. سلام من ۳۵ سالمه با مردی ۷۰ ساله ۸ ساله رابطه دارم متاهله شدیدا دوسش دارم .نمیتونم ازش جدا شم .خیلی مهربونه .دوست داره .برام همه کاری میکنه .ورابطه جنسی خیلی خوبی داریم .از نبودنش میترسم .تقریبا هر روز با هم بیرون میریم وپیام میدیم.من تا حالا تو زندگیم عاشق کسی نشده بودم .ولی الان عاشقم .چند بار خواستم رابطه را تموم کنم ولی نمیتونم

  86. به تازگی با مرد متاهلی که به عنوان رییس قرض الحسنه بوده اشنا شدم وایشون به من ابراز علاقه کردن. ومن هم احساس میکنم به او علاقه مند شدم ولی متاهلم ومیدانم این اشتباهه چی کار کنم

    • سلام.هیچوقت خیانت نکن که عاقبت خوبی نداره!!! برو با عشق و نام یاد خدا به زندگیت ادامه بده. انشاالله به یاری امام زمان (عج)عاقبت بخیر باشید.

  87. من خودم پسر مجرد هستم ولی بقران سرم سوت کشید این حرفارو دیدم لعنت به شما

  88. خدا به همه مون کمک کنه

  89. سلام من خودم متاهلم رابطمون زیاد خوب نیست البته من هرچه محبت میکنم ایشون زبون درازی میکنن منم ناچارن لال میشم وچیزی نمیگم توی همه شرایط با نظرم موافق نیست عاشق کس دیگه ای هستم ولی به خاطر اینکه گناه نکنم به دروغ بهش گفتم شرایطم باهاش جور نیست ولی ثانیه ای نیست که بهش فکر نکنم دارم دیوونه میشم چون نمیتونم ببینمش

  90. من مجردم ۱۸سالمه عاشق مرد زن و بچه داری شدم ک ۳۲سالشه. با زنش مشکل داشت حالا اشتی کردن. و سراغی از من نمیگیره خیلی داغونم

  91. عاشق ی مردی هستم سه ساله دیروز گفت ک زنش حاملس و بخاطر این ک نمیتونه رابطه داشته باشه منو خواست و فوشم داد. من اینجا گیر کردم. گناه من چیه. دوسش داشتم. دیگ چ فایده

  92. من مرد متاهل هستم ولي عاشق يه دختر شدم اون دختر شده همهاي زندگيم. چيكار كنم بهش برسم. من زنم را دوست دارم نميخاهم ناراحتش كنم. يا. از دستش بدهم از طرفي هم عاشق عشقم شده ام و خيلي همديگر رو دوست داريم. اما نه خانواده اون از رابطه ما خبر داره و نه خانواده من زنم يكبار از رابطه ما. با خبر شد با من جنگ و دعوا كرد ولي در اخر من گفت ديگه دنبالش نرو ومنو بخشيد. ولي من نميتونم ازش بگذرم و رابطه ما خيلي عميق شده تا انجايي كه نبايد بيش ميرفت بيش رفته حالا اون از من ميخاد زنم را طلاق بدم. و بروم خاستگاري او. ولي من نميتوانم زنم را طلاق بدم و از طرفي از عشقم نميتوانم بگذرم. چون اگر من با عشقم بهم بزنم زندگي او نابود ميشود و به بي ابرويي خودش و پدر و مادرش تمام ميشود واقعا وسط گير كردم. روز و شبم شده استرس بيش عشقم تلفن زنم را نميتوانم جواب بدم بيش زنم تلفن عشقم را عشقم را همه جا ميبرم. ولي زنم را هيجا. نميتوانم ببرم. چون عشقم بفهمه من با. زنم. خوبم يا باهاش جايي رفتم من بيجاره ميكنه. و ميرود منو رها ميكند. و منم. ديگه بايد خود كشي كنم از مشاوره شما

  93. چطوری میتونم احساساتمو کنترل کنم با اینکه شوهر دارم ولی عاشق پسره دیگه ای شدم باید چیکار کنم؟؟

    • نیاز به تخلیه ی هیجانی و بازسازی شناختی دارید. و اینکه کمبودهای رابطه ی فعلی و هدف از برقراری این رابطه رو مشخص کرد. اگر افکارتون کنترل بشن، اونوقت هیجاناتتون هم قابل کنترل خواهد شد

  94. من عاشق مردی شدم حدود ۳ سال میشه ولی نمیتونم بهش بگم چه جوری بگم .با هم فقط سلام علیکم داریم در حد گاهی وقته حرف کم زدن. مشکل اینجاست که هر دو متاهل هستیم.ولی خانم ایشان خارج هستند و همسر من هم در حال متارکه جونم برات بگه خیلی مرد جنتلمن با ادب نزاکت من عاشقم

  95. سلام وقت بخیر من متاهلم و عاشق ی مرد متاهل شدم اول دوس نداشتم ولی به شدت منو وابسته خودش کرد و الان ب من علاقه ای ندارد در محیط دانشگاه با هم آشنا شدیم و الانم همو می‌بینیم الان چکار کنم ک بتونم با رفتن ب دانشگاه و ادامه درسم بتونم فراموشش کنم لطفا راهنمایم کنید حالم اصلاخوب نیست نمیدونم چکار کنم

  96. سلام دوستان وقتی وارد یک زندگی زناشویی میشید و به همسرتون متعهد میشی دیگه نباید به همدیگه خیانت کنید باید نسبت به همدیگر متعهد باشید و اگر در زندگی بنا بر دلایلی نتوانستید با هم کنار بیایید نباید توی این زندگی به همسرتون خیانت کنید حتی اگر نتوانستید با هم کنار بیایید باید از همسرتان جدا شوید و �دواج شرعی و قانونی دیگه‌ای داشته باشید من خودم روانشناس هستم و تمام کیس هایی که بهشون مشاوره دادم ۹۹ درصد درصد آنها زندگیشون از هم پاشید علاوه بر این که آبروی آنها رفت زندگی آنها منجر به جدایی و طلاق شد و این وسط بچه ها آواره تورو خدا انقدر به همدیگه خیانت نکنید به فکر بچه هاتون باشید اگر روزی یکی به بچه شما بگوید که مادر خیانت کاری داری اون بچه از لحاظ روحی و روانی داغون میشه و خبر از بچه های طلاق هم دارید لطفاً به خاطر بچه های خودتون توبه کنید و به زندگی خودتون برگردید و به عواقب خطرناک فکر کنید …فرد متاهلی که به شما اظهار علاقه میکنه بخدا عاشق شما نیست هوا و هوسه فقط…توی دوره ی کاریم که مشاوره میدادم خانم متاهل بود میگفت با آقای متاهلی وارد رابطه شدم که کشته مرده ی منه بعد جلسه ی چهارم پنجم که خانم واسه مشاوره میومد خودش اعتراف میکرد که اون آقا با یه نفر دیگه هم رابطه داشته که من نمیدونستم…فریب اینگونه افراد رو نخورید به زندگی خودتون برگردید و وارد رابطه ی دیگه ای نشید و خانه ی دیگری رو ویران نکنید که عواقب خوشی براتون نداره هم توی این دنیا و هم در آخرت عذاب دردناکش رو می‌ کشید…با آرزوی زندگی سرشار از عشق و عطوفت و مهربانی با همسر خودتون

    • رقیه نوروزی صیام

      کاش همه مثل شما فکر می کردند . متاسفانه همه جامعه را بوی گند فساد برداشته

  97. سلام ۱۵ سال پیش به خاطر اعتیاد شوهرم و اینکه زندان هم بود و از درد تنهایی و بی کسی با یه پسر مجردی دوست شدم رابطمون در حد چت و زنگ بود الان ۱۲ ساله گذشته ازدواج کرده اما چند وقت یه بار با هم در حد چت هستیم نمیتونیم فراموش کنیم همو .تا حالا از نزدیک ندیدمش چون یه شهر دیگس موندم چکار کنم افسرده شدم بخدا الان یک ماه میشه ن پیام بوده ن زنگ اما نمیتونم فراموشش کنم

  98. سلام.آبجی خوبم.به خاطر رضای خدا و به خاطر بچه هات زندگیت را نابود نکن.عمر خیلی کوتاه هست.اصلا ارزش نداره.برو برا شوهرت طنازی کن.با عشق انشاالله به زندگیت ادامه بده که همه اینها هوا و هوس هست.

  99. سلام. من خودم الان پنج ساله که عاشق یک مرد متاهل شدم و تو دوازده سالگی عاشق شدم و اون مردم سی سال ازم بزرگتره و جدا ازینا میبینم که عاشق شدن طرز زندگی و فکر کردن و…. انسان رو تغییر میده و باعث میشه که رفتار و حرکات ادم عجیب شه و علت عاشق بودن هست و منم که سال اول دوران عاشقیتم که هیچ وقت بچه ها تحقیر نمیکردن ولی بخاطر این سری از رفتارام و…. کلی مسخره میشدم در همین بابت هم خواستم که ازش دل بکنم ولی چه کنم که دلم راضی نیست به این کار و اینم بخاطر اینه که تو مسائل عشقی حرف اول و آخرو دل میزه چون این دل که ادمو بدون هیچ اراده خودش عاشق میکنه البته عاشق شدن یا عشق حقیقی که بحث این عشقه بستگی داره که نیمه گمشدتو پیدا کنی و تو همون لحظات که عاشق میشی و این همون عشق واقعی یا حقیقی هست که همون لحظه نیمت پر میشه، یعنی به گمشده تو خیالات و باور یا همون که خوشت میاد رو پیدا میکنی و ویژگی مهم اون رسیدن عاشق شدن هست که درست واسه خودم من پیش اومد. گفتم که از عاشق شدن کل ویژگیم عجیب شد و دیگه تو هوای خودم نبود و از عادی بودن خارج شدم و دیگه یک انسان عاشق بودم همکلاسیام فک میکردن که من دیوونه یا حل وضع و…. شدم و اینکه میگفتن نسبت به سالای قبل عوض شدم همش تو فکرم و به همه چیز بی تفاوت شدم ولی من راضی به رضای خودم بودم و جدا ازینا عاشق شدن بیشتر کیف و حال خوبی بهم دست و خاطرات و لحظات خوبی رو واسم سبت کرد و من هر بود با تمام جون دل راضی بودم و با اینکه هیچ وقت تو زندگیم فکر نمیکردم و اصلنا روحمم خبر نداشت که خود من یه روز عاشق میشم یا تجربه عشق میکنم و همیشه یادمه، ماه‌هایی که قبل ازینکه عاشق شم یه حسایی بهم دست می‌داد که قراره یه اتفاقی واسم بیفته ولی نمی‌گفت چه اتفاقی، این حسا عین قاصدکی که خبر واسم آورده ولی نمیدونم چه خبری و در واقع خبرش این بود که قراره نیمه گمشدمو پیدا کنم??? و بعد اون روزا که وسطای تابستون بود یه شب یه اتفاق عجیب و تحریک آمیزی واسم افتاد همون لحظه تو شب که عاشق شدم و بعد دو سه روز فهمیدم که قبل ازینکه عاشق شم چن وقتی بود یه حال عجیبی داشتم و حس میکردم قراره سمت یه اتفاقاتی برم و اون اتفاق این بود که قراره عاشق بشم و اونم عاشق کسی که نه تنها دنیامون مثل هم نیست بلکه تو رده سنی همم نیستیم که کلی باهم فاصله طبقاتی داریم و اونم از شانس بد من اینطور عاشق شدم ولی هر چی بود بلخره نیمه گمشدم بود که من عاشقش شدم?
    ولی از هر نگاه به این موضوع فکر میکنم میبینم که عاشق شدنم حال و خاصی داره، هم اینکه آدم بعد ازینکه عاشق میشه اونجاست که متوجه میشه که قبل از عاشق شدن یه حسایی راجب یه اتفاق خاص بهش دست می‌داد که بعد اون اتفاق آگاه شه و بفهمه که چه اتفاقی بوده اونم اتفاق قشنگ و خاصی همین عاشق شدن.
    خاطرات بسیار خوب و خوشی که تو زندگیم بهم دست داده درست تو همون تابستون بود که توش عاشق شدم و خیلیم لحظه های شاد و خوشحالی و بسیار جالبی داشتم که تو اوایل عاشقیت بیشتر واسم رخ داد و اون لحظه های خوب و خوش هیچ وقت از یادم نمیره و نظرا میتونم بگم شاید ازینکه عاشق شدم و اولای تجربه کردن و حال و هوای عشق بود بهم اونطور لحظات خوشی و شادی اتفاق افتاد که هر چقد بگم لحظات و خاطرات بسیار خیلی خوب و لذت بخشی بود.

    • یعنی یک جمله ات با مفهوم نبود دخترم برو یک مطالعه کن ورزش کن کلاسای هنری برو پیشرفت کن و دنبال پیشرفت باش

  100. واقعاً با این حرفهایی که این خانمهای خائن زدن حالم از همه چیز بهم میخوره ، متأسفانه فهمیدم شوهر منم با یه هرزه متاهل که سه تا بچه هم داره ده ساله رابطه داره ، بعد از فهمیدن این موضوع من به تمام معنا داغون شدم و شکستم ، شوهرم دوستم داره واز اون موقع بیشتر از قبل بهم اظهار علاقه می‌کنه و ازم میخواد ببخشمش ،رابطه منو همسرم از همه لحاظ خیلی بهتر و نزدیک شده ، بهش اعتماد کردم و نامحسوس کنترلش میکنم ، اون هرزه هنوز دست بردار نیست و پیام میده به شوهرم ، ولی شوهرم بلاکش کرده ، من با وجدی که شماره برادر و خانواده و خودشو داشتم جز چند پیام تهدید آمیز چیزی نگفتم و واگذارشون کردم به خدا ، ولی الان با این اوضاع که هرزه های متاهل دارن درباره خودشون میگن من تصمیم گرفتم آبروی اون هرزه رو ببرم و به همه بگم حتی شوهرش ،باید تاوان خیانت رو اونا بدن نه من که عاشقانه و وفادارانه ۲۵ سال به پای همسر و فرزندانم تعهد داشتم و دارم و خواهم داشت ، از هر چی آدم خیانتکاری متنفرم

    • افرین برشما منم یک زنم ۲۱ ساله ازدواج کردم . اصلان نمیدونم عشق یعنی چی . شوهرم خیلی باهام بده .‌شکاک .‌بدبین .‌دهن بین .لج باز. یه دنده .‌خسته ام کرده . ولی هیچ وقت تو فکر خیانت نبودم . هر فکری که بگی در موردم کرد وبه زبون آورد. منو خورد کرد پیرم کرد . ازش متنفرم . از همه یه مردها متنفرم. شوهرم بااین کارش حس زنانه رو ازم گرفت .شما بهترین کارو میکنی وقتی زنه هرزه ترس از خدا نداره. همون بهتر تنبیه بشه . از دسته خودشه . اگر مشکل داره یا طلاقشو بگیره .‌یا درستش کنه . یا تحملش کنه شما چراباید تاوان بدی

      • شهرام احمدی

        من تمام پیامهارو خوندم نکاتی که داشت رو عرض کنم نکته اصلی که فاحعه است اینه که زنان شاغل به همکارانشون حس دارن زیاده و این از ارتباط روزمره بوجود امده که این زنان خودشونو نمیتونن حفط کنن ادم کار نیستن تکته بعد که پارتنر این خانمها متاهل هستن و میدونن این عشق نیست هوسه واین خانمها دوست دادن توجه بشه بتشون یک نفر ومرد رو میدونن از هوسه خودشونو عاشق پیشه و موجه نشون میدن والا کسی که زن دارهنمیاد به زن خراب توجه کنه بعنوان عاشق ببخشید نمیخوام اهانت گنم این واقعیت ماجرا است باز نکته دیگه یکی از اتفاقاتی که میوفته معمولا اختلاف این خانمها با این اقایونه اون تایمی که قهرا میرن تو لاک ناراحتی و فکرمیگن عذاب وجدان منه خواننده هم فریب میخورم چون وقتی شاد هستن که ضد حال نمیزنن نکته بعدی که خیلی مهمه اغلب از همسرشون حرفی نمیزنن یا میگن خوبن اوتهایی هم که میگن سرد هستن رو ابدا جدی نگیرید موضوع اصلی اینه که همسران این خانمها امدن بعنوان کمک خرج برای این زنها شرایط کار و مهیا کردن که یک زندکی رو بسازن و زن رو برده تو حاشیه امنیت اضافه کار و گریز های مختلف با همکار خانمم میخواهیم بریم خرید و اینها میرن خیانت میکنن که به اینجا ختم نمیشه مرد بقدری ارامش به زن در زدگی میده که زن بدون کوچکترین عداب و وجدانی به راحتی به کارش ادامه میده اگر همسران این خانمها دست بزن معتاد خیانت کار ودیگر موارد و داشتن بقدری این خانمها از نوع مرد متنفر بودن که نهایت نداشت و دنبال عاشقی دوستی با همکار نمیرفت حرف اخر این خانمها . عشق و عشق ابدا عشقی وجود نداره اگر عاشق مرد غیر همسر خود بودن با بد خلقی با رفتارهای قهر گونه انرا به داخل میاوردن و صد در صد لو میرفتن من به هیچ عنوان قصد بی احترامی ندارم اون چه که گفتم از تجربیاتم در ارتباط با این شرایط بود قضاوت با شما

      • شهرام احمدی

        میبینید تمام حس به مرد و این خانم از ارتباط با مرد ریکرو توسط شوهرش ابلهش سرکوب شده یک اشاره به رابطه با مرد دیگر نکردع

  101. من یه خانوم 38 ساله هستم چند سالی هست با به آقایی که همسایمون هست آشنا شدم که خانمش به خاطر اعتیاد و بی ثبات بودن اخلاق و رفتارش طلاق گرفت بعد چسبید به من که تنهام نزار ومنن از سر دلسوزی یه مدت بودم و بعد مدام حرف از تموم شدن میزدم که قبول نمیکردتاالان که با بی عقلی هاش ومصرف شیشه عکس منو خودشوبه شوهرم نشون دادکه درگیر شدند دادگاهی شدیم اماهیچ کدوم گردن نگرفتیم رابطمون..حالاباوثیقه بیرونه اماهمچنان تماس میگیره امامسدوده یااطراف خونمونه چجوری ازشرش خلاص بسم من زندگیمودوستذدارم بخدافقط ازترس تهدیدهاش گوش به حرفاش میدادم و موندم وگرنه همیشه میگفتم تموم کنیم اون هیچ رقمه قبول نمیکردکمکم کنیدچکارکنم همسرم خونه روجابجانمیکنه خطموهم نمیزاره خاموش کنم دوتا بچه دارم نمیخام خدانکرده اتفاق بدی بیوفته دارم میمیرم از فشارغصبی که ازش میکشم از همسرم و بچه هام خجالت میکشم کمکم کنی خواهش میکنم

  102. سلام من به مشاوره نیاز دارم ، متاهل هستم و عاشق همسرم هستم ولی متاسفانه شوهرم با یه هرزه متاهل ده سال بهم خیانت کرده و من چند ماهه فهمیدم

    • طلاق بگیر اون آدم دیگه به درد شما نمیخوره بهت خیانت کرده ……

    • توف توصورت کسی که خیانت کنه من هم ازش دیدم حتی غرورم روشکوندم به دخترزنگ زدم دیشب واسه سومین باردیدم بازباهاش درارتباط

  103. من یه زن هستم از شوهرم طلاق گرفتم و الان عاشق یه پسر شدم پسره هم عاشقمه ولی یکمی اهمیت نمیده قولی که میده سر قولیش نمیمونه چیکار کنم ؟ که بفهمه عاشقش هستم

    • عزیزم اینهمه اتفاق افتاده تازه میترسی خداینکرده اتفاقی بیافته

    • همسرم با یه اقای همکاره دارن کاراموزشی انجام میدن
      موضوع اینکه همسرم یکم احساسی است همکارش دوست داره
      اهل قران نماز خون که به من خیانت نمیکنه
      اما نمی دونه با محبت که به همکارش می کنه من اذیت میشم
      به نظر شما این خیانت محسوب میشه

      • ببخشید چرا فکر میکنید آدمی که اهل نماز و قرآن و دینه نمیتونه خیانت کنه ؟متاسفانه خیلی از اینایی که خیانت کردن و میکنن قرآن خون و نماز خون بودن ، بهتره گول این چیزا رو نخوریم ، اصلأ چه معنی داره یه زن متاهل یا مرد متاهل با زن و مرد نامحرم گرم بگیره و محبت کنه ، به نظرم هر رفتاری که باعث رنجش همسر بشه خیانته ، واکثر کسایی که خیانت کردن اول با محبت الکی شروع کردن

  104. من ۳۵ سالمه ولی متهلم زندگی اچنان خوبی ندارم تصمیم گرفتم باکسی که بتونه به حرفام گوش کنه بایکی وارد صحبت کردن بشم من یکی راخیلی دوست دارم ولی جرعت ندارم بهش بگم واما شماره ای هم ازش ندارم که بهش اعلام کنم ببینم اونم همچین هسی به من دارن یانه

  105. من متاهل هستم عاشق یه مرد متاهل شده ام چنان دوستش دارم که یک لحظه ازش خبری نداشته باشم مثل دیوانه ها هستم میخواستم راهنمایی کنید که بدانم واقعا مرا برای چی دوست دارد

  106. خدا واقعا نمی بخشه کسایی که اینطوری می کنن. متاسفانه من فرزند یکی از همین افراد هستم که بخاطر خیانت مادرم دارم داغون میشم. بچه هم‌نیستم که درک نکنم. بیست و چهار سالمه و خیلی خوب مسائل رو درک میکنم ولی با اینکار نه تنها مخالفم بلکه مطمئنم عاقبت نداره. عملا هر شب بیست و چهار سال زندگیم جلو چشام ظاهر میشه و آشیانه م در یک آن جلوی چشمام نابود شد و الان پدر و مادرم میخوان طلاق بگیرن درحالیکه تا یک سال پیش خبری از این چیزا نبود و داشتم زندگیمو می کردم ولی با ورود یک آدم همه چی بهم ریخت. هرچیزی رو هم حلال کنم، هیچوقت اینو حلال نمیکنم. این فقط حرف من نیست پدران و مادران گرامی، حرف خیلی از بچه هاییه که شما عزیزان فکر می کنید نمی فهمن دارید خیانت نی کنید ولی بچه ی ۵ سالشم می فهمه چا برسه به بچه ای که تو سن و سال من یا حتی بزرگتر باشه. پس با اینکار نا خودتون رو گرفتار گناه کنید و آبروتونو ببرید نه بچه هاتونو. چون هرچقدرم که مخفی کاری کنید و انکار، بالاخره ماه پشت ابر پنهون نمی مونه.

    • سلام عزیزم .خودت وناراحت نکن .این روزا خیانت خیلی زیاد شده هم از طرف مرد ها هم زن ها.دختر گلم سعی کن خودت رو با بیرون رفتن با انجام کارهای هنری .ورزشی… سرگرم کنی .بلاخره ی روز همه جواب دلهایی رو که شکستند باید بدن غم نخور .

  107. من چند وقتی هست که باخبر شدم شوهرم با همکار زنش که اونم شوهر داره خیلی صمیمی شده من دوتا بچه دارم به نظرتون چکار کنم؟

  108. سلام من تو سن 21 سالگی ب انتخاب پدرو مادرم ازدواج کردم با پسر داییم من تا قبل ازدواج عقیده داشتم ک عشق فقط برازنده کسیه ک عادم باش زندگی مشترکشو آغاز میکنه برای همینم تا اون موقع عاشق نشده بودم حتی ب پسر داییمم حسی نداشتم اما بعد ازدواج همه ی احساسمو پاش گزاشتم و عاشقش شدم فک میکردم خوشبخت ترین زنم ولی متا سفانه بعد ازدواج متوجه شدم اون اصلا مثل من پایبند و پاک نیست و هوسبازو و بی مسئولیته و بزرگترین اشتباهم این بود ک یه دختر بچه هم بدنیا اوردم الان هفت ساله ک ازدواج کردم ولی فقط یکسال با اون زندگی کردم و بقیه سالها رو خونه پدرمم بچمم همینجا بدنیا اوردم در حقیقت دارم مجردزندگی میکنم و هیشکی بفکرمم نیس تکلیفمو با اون اشغال روشن کنه الان ازش بشدت متنفرم چون بخاطر بی مسئولیت بودنش مجبور شدم برم سرکار صاحبکارم پسر مجردی بود ک خیلی تلاش کرد بم نزدیک شه ولی بش اجازه نمیدادم تا جایی پیش میرف ک سرکار حتی لباساشو بام ست میکرد هرچند خیلی مغرورم بود و من هرچند ک بش علاقه مندشده بودم بارها بش تذکر دادم ک بنده اهل این چیزا نیسم و اگه واقعا خواهان منی باید از راه درستش وارد بشی من ک از شوهر بی لیاقتم میخام جدابشم ولی بدترین درد برام اینه ک اون پسره بیشرف یه روز از زور اینکه چرا محلش نمیزاشتم بم دس انداخت ??? منم از ترس ابروم ب کسی چیزی نگفتم و از همون روز کارشو ول کردم الان چند ماهه ک از اون ماجرا گذشته ولی من هنوز با این مسئله نتونستم کناربیام و ناراحتم….اگه از اولش یه عادم خوب میومد تو زندگیم چرا این همه اتفاقات وحشتناک میفتاد واسم. …

  109. هی 🙂
    من واقعا نمیفهمم چرا با آدمی که دوستش ندارین تو رابطه میمونید؟!
    رابطه با آدم متاهل نهایت بی انصافیه
    خدا میدونه خانم اون آدم یا شوهر اون آدم چقدر تخت فشار قرار میگیره ?
    لطفا یذره انسان باشیم بریم رک بگیم تموم کنیم رابطه رو ، باور کنید تحمل یه پایان خیلی بهتره از درد خیانته !!!!
    اگه هم هنوز انقد بالغ نشدین که بتونین پای تعهدتون بمونین خواهشا زیر بار مسئولیت ازدواج نرید
    نذارید چهار نفر دیگه هم بخاطر شما روزی صدبار بمیرن:)

  110. ما زنها خیلی احساسی هستیم
    با کوچکترین ابراز علاقه وابسته میشیم
    و نمیدونیم پشت این ابراز علافه

  111. ما زنها خیلی احساسی هستیم
    با کوچکترین ابراز علاقه وابسته میشیم
    و نمیدونیم پشت این ابراز علافه مشکلات روحی این مردهاس

  112. عشق نه سواد دارد و نه حرف حساب حالیشه

    • هیچ چیزی بدبختراز عاشقی نیست

    • واقعا هم….اگه بگم تا حال عاشق نشدم. باور میکنید.‌؟ ..خیر… رمزش سربه زیر بودن‌منه….. خواستم بگم به نظر من.. عشق فقط از چشم سرایت میکنه.. ..بعدم… زنها اسلحه صید مردها برای شیطان هست.. ..

  113. خانم ها واقایونی که به همسرانتون خیانت میکنید نمیخوام قضاوتتون کنم ولی پست تراین کار ممکن رو دارید انجام میدید اگر به هردلیلی از همسرتون راضی نیستید وبه فکر خیانت افتادید قبل شروع یه رابطه ی جدید لطفا لطفا ازش جداشید وبعد وارد رابطه بشید از خدابترسید که از رگ گردن به شما نزدیکتره از مرگ بترسید که بی خبر میاد و فرصت توبه و جبران بهتون نمیده دنبال هواوهوس نباشید خدا برای همه ی ماکافیست اگر بخاطر رضای اون از خودمون و دوست داشتنهامون بگذریم و صبر پیشه کنیم قطعا جواب این چشم پوشیدن هارو جایی بهتر ازاین جا بهمون میده با خدا دوست شید وفکر این باشید که چطور رضایتش رو بدست بیارید واز غیر اون بی نیاز شید کمی فکر کنید و بنده ی شیطان نباشید خدا همه روبه راه راست هدایت کنه این همه پلشتی دردناک…

  114. همسرم که مثل پروانه دورش میگردم وتوی فامیل عاشق ومعشوق خطابمون میکنن منو سگ گاو خطاب میکنه .میگه نپرس کجامیرم چرامیرم‌ با کی میرم‌نپرس چرا دیرمیام.دلزده سدم از بحدی که مرگ میخام فقط. چون به مادرو خواهرام فحش رکیک میده.اتفاقی اتفاقی بامردی متاهل آشناشدم‌ازاولین کلام تا پایان منو گلم خطاب میکنه.بهم میگه چهره ناز‌.مهربون.خانم همه چی تموم‌..تاپای جونم دوستش دارم تعهد بهم داده آسیبی به زندگیش نزنه ولی کنارم باشه.یه پبامشو با وجود پست فطرت شوهرم عوض نمیکنم.گناهو بجون میخرم وقتی اینقدر باهاش آسوده و شادو دلخوشم.

    • تو یک آدم خائن و بی عاطفه ای اون مرد فقط برای نیاز جنسی تورو میخواد و بع د از چند بار رابطه تورو مثل اشغال میندازه دور.مطمین باش خیانتکار

    • بعضی مردها میتونن همزمان ب چند خانم محبت کنند طوری که فکر میکنی فقط یک زن دارند اونم شمایی بعضی هاشون حتی یک زن هم نمینونن اداره کنند هم از نظر احساسی هم مالی

    • سلام ،واقعا که مازن ها چقدر ساده هستیم والله اون مرد روبشینی پای درد دل زش میبینی ازتو بیشتر از شوهرش شاکیه

  115. سلام من ۲۱ سالمه خانوم هستم شوهرم دوست ندارم و ازدواج سنتی داشتیم و من الان عاشق یه پسر مجرد شدم و اونم منو خیلی زیاد دوست داره میگه نیاز نیست با کسی باشی که بخوای توی زندگیت ناراحت باشی میگه خودم همه هزینه ها تو میدم و من نمیتونم به شوهرم بگم که طلاق میخوام و میخوام یک طرفه طلاق بگیرم و فرار کنم با پسری که عاشقشم به نظرتان چکار کنم نمیخوام به خانوادم بگم چون اونا نمی زارن که من طلاق بگیرم و باید سختی بکشم

    • هیچ کاری نکن به شوهرت اعتماد کن آسیاست درست چون اون پسرا از روی هوس این حرف را بهت میگه عاشقتم بعداز یک مدت که خرش از پل گذشت دیگه بهت محل نمیزاره بعد‌ش دودستی بشین بزن توسرت پشیمانی هم فایده ای نداره بعد میشی از همه جا رانده مانده

    • اشتباه نکن. بعداز طلاقت یا باهات ازدواج نمی کنه یا اگه ازدواج کنه مطمئن باش چندوقت بعد طلاقت می ده یا خودت با حرفهاش مجبور می شی طلاق بگیری. میشی از اونجا رونده از اینجا مونده. اشتباه نکن. رابطه ات رو به خاطر ارامش زندگی خودت با پسره قطع کن و با شوهرت رابطه ی صمیمی برقرار کن

    • قول بهت میدم طوری پسره رهات کنه که نفهمی از کجا خوردی…

  116. سلام به خواهربردارای عزیزم.بنده ۲۴ سالمه پسرم ومجرد.دوست دختر زیاد داشتم والان تواین سن خدارشکر خدا بهم عنایت کرد و از این داستانا اومدم بیرون وتوبه کردم خدایی برید با خدا رفیق بشین که نونتون توروغنه هر روشی که برین بازم باید خدا توش باشه که درست بشه اون کار.ازاون بالا تا پایین پیام هاروخوندم اصن حالم بهم خورد از این کثافت واقعا تویی که خیانت میکنی فکر قبرو قیامتت نیسی ناموسا/ بابا به همون خدایی که بالاسرمونه با این وضعیت اون دنیا ارزوی مرگ میکنین تو قران هست ایه اش برین سرچ کنین.خودتونو به این لذت های دنیایی زود گذر نفروشین.بهشت از خودتون نگیرید اصن بهشت به کنار به همین عمری که ازخدا گرفتم رابطتونو با خدا درست کنین که همه زندگیتون عشق میکنین.اولشم از نماز اول وقت و دروغ نگفتن وکم کم به انجام ندادن غیبت تهمت حق الناس برسه همون نماز اول وقت میخره شمارو خدا.عمرتونو هدر گناه و بدبختی نکنین شاید چن روزی به خیالت داری عشق میکنی ولی بدون داری با شیطان همبسترمیشی با شیطان حرف میزنی با شیطان راه میری ونشه اون دنیا سرت پایین باشه و عذاب تا اخر باهات باشه ممنونم از نگاهت یاعلی

  117. سلام من ۲۹سالمه.۱۸سالگی ازدواج کردم .ازدواجم سنتی بودومن هیچ انتخابی نداشتم.الان ۱۱ساله شوهرموتحمل میکنم.اعتیادداره.ومنوهرروزکتک میزنه .وضع خوبی هم نداره.ازمن جدامی خوابه همیشه.بهم توجه نمیکنه.همیشه فحش رکیک بهم میده .همیشه بهم میگه خیانتکار.درثورتی که من بی گناه بودم.ولی ازبس ایناروتکرارمیکردالانبعداین همه سال قلبموبه کسی دادم.که سانس بدم اونم متاهله.همدیگه روخیلی دوست داریم.خیلی زیاد .کاری نمیکنیم ولی باهم پیام بازی میکنیم ویه بارباگوشی حرف زدیم.احوال پرسی.بنظرتون چیکارکنم.بجای خودکشی کردن .این گناهوبه گردن گرفتم.ولی حتی دستموپ به هم نخورده.بهش گفتم تودنیای دیگه منومال خودش کنه.

  118. عزیزان هیچ وقت زندگی خوبتان فدای یک لبخند فدا نکنید از خدا کمک بگیرید. زن یا مرد نباید بهم خیانت کنند شما قسم خوردین اول زندگی به هم علاقمند هستین حالا شیطان پروتستان شما را گول نزند یا حق امید تان بهداشت باشد

  119. با سلام .اکثرا پیام ها را خوندم و دریافتی بنده از این پیام های سرشار از هوس و شهوت خیلیا این است که رابطه درست و حسابی با خدا و ائمه نداریم و شیطان هم سربزنگاه میرسد و ما را به گناه آلوده میکند . اصلا معنای ازدواج را میفهمید یا نه؟
    چه معنی میدهد زن متاهل با مرد متاهل رابطه داشته باشد . آیه صریح قرآن مردان پاک برای زنان پاک و زنان ناپاک برای زمردان ناپاک است . کمی به خود بیاییم چون عمر به فرموده امام علی ع مثل ابرو باد میگذرد و این پیام هایی که من خوندم آخرش هیچ فایده ایی جز پشیمانی و ندامت چه در دنیا بلکه در عقبی را خواهد داشت .بنده نه آخوند هستم و نه معلم .ولی توصیه این حقیر را گوش کنید و این روابط را هرچه زودتر تمام کنید و از راه صراط مستقیم دور نشوید .اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

    • اقای محترم چرا شعار میدی؟
      مطمئنم خودت هزارتا گناه خورده و نخورده داری
      پس انقدر خودتو پاک ندون
      اگر کمک نمیتونی بکسی بکنی حدقل نمک روی زخمش نپاش
      ..طرف صادقانه اومده داره اعتراف میکنه وکمک میخاد بغعد تو اومدی درس دینی میدی؟ شک ندارم خودت خدارو نمیشناسی ودرک نکردی
      پس اگر حرف زدن بلد یسی حرف نزدن که بلدی
      پس لطفا ببند

  120. سلام من متاهلم و عاشق مرد متاهل شدم و نمیتوتم فراموشش کنم. راهی هست واسه فراموش کردنش؟ شوهرم فهمید ک عاشق یکی دیگه هستم و من قصد طلاق رو دارم نمیتونم بهاش زندگی کنم چون همه چیو میدونه زندگی بهاش خیلی سخت شد هر موقه دعوامون میشه بحث ب روم میکشه.

    • خواهر من بهترین راه اینه که با مشاور صحبت کنید
      ومطمئن باشید طرف مقابل بشما تعهدی نداره
      چون باین فکرکنید اگر تعهد داشت به زن وبچه خودش متعهد میموند.. پس خودتون ووجیح نکنید که پشیمون میشید
      قطعا میخاد سواستفاده کنه واز تنوع طلبی سراغ شما اومده

      کسیکه به بچش رحم نکنه وراحت ازش بگذره .. از شماهم براحتی میگذره

  121. سلام کردن به شما حوس بازها حرامه خاک عالم به سرشما که اسم حوس بازی و خوش گذرونیاتونو گذاشتین عشق عشقو به زبون نجستون نیارید مرد منم داعم درحال خیانته وبه روش هم نمیارم هیج چیز براش کم نزاشتم تایک چیزی میفهمم ازش ویک کوچولو به روش بیارم انکار میکنه الهی شماها که این بلا رو سرزنهایی مثل من ویا مردهایی مثل من میارید بمیرید عوضیای کثیف

    • دمت گرم بخدا ختم کلام بود

    • سلام مت همکارم عاشق شدیم نمیدانم چکار کنم با هر بهانی میخواد خودش را به من نزدیک کند حتا روزهای تعطیل با تماس یا رد من را میزند ببین پارک یا خیابان هستم تا بیاد پیشم کمکم کن۲

      • ینی چی خانوم
        خیلی راحت ردش کنید
        مطمئن باشید یاتمایل نشون دادید یا رفاری کردید که اون همچین فکری کرده
        اگر متاهله که محکم جلوش وایسید
        اگر قصدش ازدواجه وشما نمیخایش بازم جوابشو بده
        وگرنه خودتونو گول نزنید وحرف دلون وبهش بزنید دیگه جرات نکنه مزاحم بشه
        چون اگر شما نخاید نمیتونه ردتون وبزنه

    • خیلی بیشوری خدا به خدایش میبخشه از همین العان توب خدا خودش گفته توبه کنندگان دوست داره

    • سلام عزیزم. همه صحبتات صحیح هست…هوس و شهوتشون شده به نام عشق. این عشق نیس. اونی که حتی شوهرش معتاد هست با اخلاق و رفتار درست میتونه تصحیش کنه. برای اینکه لجبازی کنن و برای پول همه غلطی میکنن میگن عشق. ذات چیز گرانبهایی هست که بعضیا ندارن. عقل که نباشه جان در عذابه. طرف کارگر هست از صب تا شب سرکار. برای اینکه خانوم زندگی نرمالی داشته باشه. بعد زنش با معشوقش چت میکنه و میگه شوهرم بهم احترام نمیذاره..

  122. مجرد که بودم تو دانشگاه خواستگار زیاد داشتم تا اینکه خواستگاری سنتی با مردی ازدواج کردم که بعد از اینکه یک بچه اوردم فهمیدم معتاده خیلی سعی کردم ترک کنه اما نکرد بچه دوم رو باردار بودم که متوجه خیانتش شدم بچه کوچیکم دوساله شد که شوهرم علنا زن دوم گرفت و من بخاطر بچه هام موندم با اینکه موقعیت زیاد داشتم برای خیانت بهش
    ولی همیشه فکر بچه هام از همه چیز مهمتره

  123. مردی که دنبال زن متاهله هوس باز،وگرنه حتی اگه عاشقش شده باشه هم نباید این کار رو بکنه!چون کور که نیست خب متاهله

  124. ببخشید من خانومی متاهلم درآستانه ی جدایی حق طلاقو درازای بخشش مهریمم از شوهرم گرفتم یه چندماهی هست که شوهرم معتاد به موادمخدر شده ولی شرایط زندگیم خوبه یعنی از نظره امکانات و شرایط مالی مشکلی ندارم و شوهرم شغل و درامده خوبی داره من حدوده دوساله باآقایی آشنا شدم و رابطه ی عاطفی بینمون به مرور بیشتر شد ایشون هم متاهل بودن و جداشدن الان من تصمیم دارم جدا بشم و بااون آقا باشم ایشون دوتا پسر دارن ۱۲ و۱۸ساله من عاشق اون آقا هستم و اخلاقامون بسیار شبیه به هم هست و مشکله اخلاقی اصلا نداریم ولی همش مرددم که تصمیمی که میگیرم درست هست یانه میخام برم درخاست طلاقمو ثبت کنم میخاستم راهنماییم کنین نمیتونم باخانواده دراین مورد صحبتی کنم چون اونا مخالفن با جدایی من واگه این موضوع رو بفهمن ۱۰۰درصد مخالفت میکنن راستش رابطه ی عاطفیم باشوهرم چندسالی هست که اصلا خوب نیس ولی اواخر دیگه خییلی ازهم دورشدیم مابچه ای هم نداریم ومشکل ازمن بوده دراین ۱۲سال زندگی مشترک بچه دارنشدم

    • با مشاور حرفبزنین خواهر من
      درضمن تابااون شخص زندگی نکنید نمیتونید بااطمینان حرفبزنید
      چون شرایط الانتون متفاوته

    • بچسب به شوهر خودت زندگی تو خراب نکن اونی که بهت علاقه نشون میده فقط یه چیز میخواد اونم که هوسش رفت دیکه تمام..

  125. سلام اقای مشاور خوبین ببخشین مزاحم شدم خانم من بامن دوازده سال است با همزندکی میکردیم اما قولش دادن از من طلاق کرفته رفته با مرده سنی ازدواج کرده هر کاری میکنم برنمکرده شب وروزم شده گریه کردن من راهنمایی کنید نه نظر مشاور محترم چه کار کنم اینم بکم رفته سیفه شده صد ساله منو راهنمایی کن ممنونم

  126. من یک مادر ۴۲ساله هستم دخترم ۹سالش وپسرم ۱۸سالش هست شوهرم چهار سال پیش ورشکست کرد وتمام زندگی ما بر باد رفت الان یه زندگی بسیار سطح پایین به لحاظ اقتصادی داریمشوهرم قبلا تو سن ۲۷سالگی من که تازه سه چهار سال از زندگی مشترک میگذشت بهم خیانت کرد همون موقع شکستم ولی بخاطر پسر سه ساله امامدم باز سر خونه وزندگیم الان بخاطر شرایط سخت اقتصادی الحمدالله تو یه اداره مشغول کار هستم همون اایل با همکارم دوست شدم واقعا برای اول عاشق یکنفر شدم بهم گفت از شوهرت طلاقت بگیر صیغه ات کنم هرکاری کردم شوهرم طلاقم نداد بناچار باهم دوست موندیم ویواش یواش سکس هم کردیم سه سال این رابطه ادامه داشت تا پارال بخاطر اینکه یه خانم رو اورد تو اتاقش بعنوان همکار من باهاش قهر کردم وقهری طولانی باز بعد یه مدت که خانم رو از اتاقش بیرون کرد برگشتم تو رابطه فکر کنم تو همون مدت طولانی که باهاش قهر بودم با یکی دیگه از خانمها ارتباط گرفته وسکس دارن من نمی دونستم جدیدا فهمیدم که هم با من بوده هم با اون خانم الان من باهاش کات کردم وداغونم اون خانم هم متاهل هست با دوست پسر من مرخصی ساعتی میگیرن ومیرن دنبال سکس مطمینم این قضیه رومن واقعا قصدم ازدواج بود بهش گفتم بزار بچه هامونرو سروسامان بدیم بعد زندگی خودمون رو بکنیم ولی الان همه باور های من خراب شده دارم دیوونه میشم چکار کنم فراموشش کنم واینکه تحمل کنم که با یکی دیگه میره سکس تو رو خدا بهم بگی

    • شهرام احمدی

      اسمشو عشق گذاشتن اونوقت

    • شهرام احمدی

      خب اون که تو رو نمیگرفت

    • خانم محترم خواهر عزیز شما همه چیو واضح گفتید دیگه..وقتی بشما ارزش قائل نشده بازهم اینکارو میکنه وچون فهمیده دوسش داری داره سواستفاده میکنه
      اگر فقط بخاطر وضع مالی میخای جدابشی نکن اینکارو
      چون ینفر بدتر ازون سرراهت قرارگرفته وفردا اینده بچه هات خراب میشه
      ولی اگر دوسش نداری جداشو وباتجربه هایی که پیدا کردی تو اینده زندگی جدیدی بساز ولی نه باینشکل
      فقط بخاطر شرایط روحی بد شما ازشما سواستفاده کرده وشما فکر کردی که میتونه خوشبختت کنه درحالیکه از حال بدی بهش پناه اوردی
      یکم زمان بده بخودت میفهمی که عشق نبوده

  127. سلام متاهل هستم و همسرم بخاطر بیماری پدرش یک ماه شهرستانه و من خونه مادرم میمونم و همسایه مادرم فک کردن من طلاق گرفتم و ازم خواستگاری کردن بنظرتون به همسرم بگم تا برگرده

  128. هیچ وقت کسی رو قضاوت نکنید مطمئن باشید دچارش میشید…

  129. من عاشق شوهرم هستم و یک تار موش رو با دنیا عوض نمیکنم. چشمام هرز نمیپره و فقط یک نفر در قلب من هست.‌ ما یه دختر زیبا داریم و سه تایی کنار هم از زندگی لذت میبریم.

    • زن یاشوهر شماچند صباحی هم سفر قطار زندگی هستین بلاخره یک یک ازاین قطار پیاده میشین وبه سمت زندگی ابدی میرید کاش آدم جوری زندگی کنه که خداازآدم راضی باشه بعد خدا خودآدم ازخودش راضی باشه این کارا آخروعاقبت خوبی نداره خداهممونوبه راه راست ودرست هدایت کنه

    • درود بر شرفت و انسانیتت تو بهترین مادری هستی انشالله همیشه سلامت باشید و سربلند

    • خداحفظتون کنه

  130. وای خجالت نمیکشید انقدر راحت از خیانت حرف میزنید‌. باورم نمیشه. اسمتونو گذاشتید انسان؟ فساد سر تا پاتونو گرفته بعد میگید عاشقم؟ چرا عشقو بدنام میکنید؟ این عشق نیست. هوا و هوسه. تازه مشاوره هم میخوان. حالم ازتون بهم خورد. بدجوری زمین میخورین. یه جوری زمین میخورین که دیگه نمیتونین بلند بشین.

  131. من ۷ساله خیانت میبینم خیلی غمگینم خیلی داغونم هزارباربخودکشی فک کردم یباربخودکشی دس زدم

  132. سن ۳۸ خانم هستم متاهل دیپلم خانه دار مردی چندوقت پیش باعلاقه کردبعدازابن که دیوانه باحرف دیوانه کرد الان محلی نمی ده می خوام کاری کنم الان اون بن اولش عاشقم بشه وای بارم به اون بگ نه بدونه چه قدره خواب هم بیداری اذیت شدم می دونست شوهر دارم چندباردستم گرفت گفت روسری روبازکن عکس درخواست کردالان بعدازان که این خیلیوابسته اش شدم زده زیرهمه چیزحالانوبت منه که دیونه ش کنم وبدونه چه قدرسخته ومن اون موقع نگاه نکنم

  133. هیـــچ توضیحی واسه خیانت نیس.

  134. خیانت فقط جنسی نیست، خیانت ذاتا، طیفی است از هر رفتاری
    به ترتیبی که در آن لحظه کاری کنی، که اگر همسرت یا عشقت شاهدت می‌بود، نمی کردی…!

  135. من خانم هستم متهل هستم وعاشق یک مردمتهل شدم الانم دارم ازهمسرم طلاق میگیرم

  136. واقعاخیلی متاسفم واسه متاهلا خیانت براشون کشک شده

  137. سلام دوست من یه زن متاهله که به مدت یک سال با پسر ۲۰ ساله دوستی کرده الان چند وقته که با هم به مشکل برخوردن و پسره دوستم را تهدید کرده و گفته نمی زارم یک روز خوش داشته باشی و تمام عکس ها و فیلم ها رو برای شوهرت میفرستم

  138. سکس رو هم رفته نیم ساعته چند سال عمرتو به خاطر چی از بین میبری هم این دنیا هم اون دنیارو نابود میکنب

  139. خدایا توبه میکنیم بارالها قلم عفو را بر گناهان ما بکش !!!!!وای بر روزی که خدا پرده از روی گناه هایمان بردارد وذلیل مان کند…عزیزان من برای خودم وتمامی اونایی که خیانت کردن متأسفم ولی امشب دیدگاه همه گی رو خوندم ومتوجه شدم که چقد اشتباه کردم .به این فک کردم که خدای ناخواسته اگر زندگیم باشوهرم بهم بپاشه بچه های عزیزتر ازجانم چکار خواهد شدمن دیگه از امشب توبه نصوح میکنم وقول میدم که دیگه ازاین بیشتر دنبال هوا وهوس نروم وشماهم بس کنید واقعا اشتباه اشتباه هست “خدایا فقط ببخش!!!

  140. وای از روزی که بسوزیم ودرمان نباشد .روزی که هرچند بگیم خدایااااااوخداوند ازمون رویگرداندوبگوید حقت هست….بیاییم به یک درد خیلی کوچیک مث دندون درد فک کنیم آنگاه که درد می‌کند وهرچه دارو میخوریم دوکتوری میکنیم هی درد میکندباخودمون تکرار میکنیم خدا جااااان مردم خداجان….اگر مثلا همین امشب سررا بزاریم وفردا بر نداریم همه جمع شن ختم بخونن. دعا کنن صلوات بفرستن برایمان به توت هست هرکس برای خودش عبادت کرد وتمام ؛درمیان ما گنهکار به حضورش رفتیم باسر پائین چه بگوئیم باورکنید نمیبخشد بنده ای را مگر گناه سغیره کرده باشد این خیانت زنا هست عزیزانم بخشیدنی نیس مگراینکه پیش ازمرگ ترک گناه کنید ودیگر انجام ندهید.

  141. شاید ریشه درکودکیت داره مثلا یه ادم مهربون که خیلی دوستش داشتی واز دستش دادی.حالا مغزت دنبال جایگزین میگرده

  142. به نظر من همه ی آقایون از رابطه فقط دنبال سکس هستن .فقط عده ای خیلی ناشیانه رفتار میکنن وعده ای خیلی محافظه کار هستن در هر صورت هدف فقط رابطه ی جنسی ست.

  143. به نظر من همه ی آقایون از رابطه فقط دنبال سکس هستن .فقط عده ای خیلی ناشیانه رفتار میکنن وعده ای خیلی محافظه کار هستن در هر صورت هدف فقط رابطه ی جنسی ست.

  144. به نظر من همه ی آقایون از رابطه فقط دنبال سکس هستن .فقط عده ای خیلی ناشیانه رفتار میکنن وعده ای خیلی محافظه کار هستن در هر صورت هدف فقط رابطه ی جنسی ست.

  145. سلام.من مجردم.چندباری زن متاهل بهم پیشنهاددوستی داد.امااینکارونکردم چونکه زندگیش خراب میشد.خیانت تاهروقت باشه جوابش منعکس کننده ی .

  146. دوستان عزیز ؛ لطفا با پرهیز از قضاوت ب عراضی بنده گوش بدید ؛ ما هر بلایی ک تا ب حال سرمون اومده و سر دیگران آوردیم از سر عدم آگاهیمون بوده ؛ خانم ها و آقایان محترم تو رو خدا ب همدیگه پیشنهاد بدید ک کتاب هایی ک مربوط ب روابط زناشویی رو مطالعه کنید ؛ اگه میدونید از زندگیتون راضی نیستید با خونواده ها و همسر هاتون مشورت کنید و بهشون پیشنهاد مشاوره بدید ؛ حتما حتما پیش مشاور برید چرا ک مشاوره ن فقط واسه کسایی ک زندگیشون داره خراب میشه ، بلکه واسه کسایی ک تموم زندگیشون گل و بلبله هم سودمنده ؛ لطفا ب هم دیگه خیانت نکنید ؛ اگه قصد خیانت دارید اول از همسرتون جدا بشید و بهش بگید ک ب این دلیل و آن دلیل من دیگه نمیتونم زندگیم رو با شما ادامه بدم ! اگه میتونی رفتارت رو اصلاح کنی ک بسم الله ؛ اگه ن ک طلاق بگیرید و یه عمر عذاب نکشید ؛ ب خواسته های همسراتون دقت داشته باشید ؛ ببینید چ چیزایی دوست داره ؟ از چ چیزایی بدش میاد ؟ همه ی خصوصیت های اخلاقی هم رو در نظر بگیرید تا خدایی نکرده کار ب سرد شدن رابطه کشیده نشه ؛ هر چند وقت یک بار همسرتون رو سورپرایز کنید ؛ واسش نامه بنویسید ؛ بهش توجه کنید ؛ لباسای قشنگ بپوشید ؛ عطر بزنید ؛ از جمله های محبت آمیز توی جمع ب همسرتون استفاده کنید ؛ ب امید موفقیتتون

  147. من متعهل هستم یک فرزند پسر هم دارم وقتی با خانمم میریم بیرون با افراد غریبه گرم میگیره مصلا باهاشون لبخند میزنه چرا این کار را انجام میده ممنون

  148. سلام من عاشق مرد متاهل شدم خیلی دوستش دارم خیلی زیاد اما او حالا منو گزاشته کنار

  149. سلام عاشق یه زن متاهل شدم ن از روی هوس و شهوت و … شیفته اخلاق و رفتارش شدم کلا زندگیم شده اون ده سال بزرگتر از منه و مدام باهم ارتباط داریم من ۲۱سالمه نمیدونم چیکار کنم بدون اون نمیتونم

  150. سلام
    گاهی سرسخت ترین آدم‌ها هم مسیر اشتباهی رو طی می کنند . گاهی این مسیر انتخاب صد درصد افراد نیست و در این مسیر هدایت می شوند . شاید شرایط من هم به همین شکل بود .
    از زندگی مشترکم با همسرم ۲۰ سال می گذره … دو فرزند دارم که تمام زندگی ام رو فدای اونها می کنم … همسرم مرد بدی نیست و من هم به گفته ی تمام فامیل بهترین همسری بودم که تمام فامیل آرزو داشتند .. سعی کردم از لحاظ نجابت و خانه داری و هنر چیزی کم نداشته باشم . تا حدود سه سال پیش که متاسفانه درگیر یک رابطه ی کاملا اشتباه شدم . یکی از اساتید دانشگاهم که روانشناس به نامی هم هستند ، کم کم به من نزدیک شدند … البته در فضای مجازی ،به مرور زمان بیان کرد که من از زمانی که دیدمت دلم لرزید … و به مرور خاطرات و حتی پوشش و محل نشستن من که کجا می نشستی . چی گفتی .. درحالی که یک سالی بود که فارغ التحصیل شده بودم ، پرداخت … من واقعا یک پوشش کاملا رسمی با حجاب کامل داشتم و به قدری سنگین رفتار می کردم که تمام شاگردان آقا با احترام واحتیاط رفتار می کردند … تا ورود استاد … خب مسلما کسی که پی اچ دی روانشناسی دارن خیلی بهتر می تونند دیگران رو کنترل و تغییر بدن ‌. البته من خیلی سرسخت بودم تا کم کم درون ذهنم نفوذ کرد … و متاسفانه خودش وابسته تر شد . ما معمولا قرار پارک می گذاشتیم ۶الی ۷ بار … و چون معمولا می شناسند ایشون رو ، نگرانن و ۶ ماه هست که پیشنهاد دادن منزل … من بهانه میارم که جور نیست . چند بار عملا کات کردم و پیام دادم ولی ایشون دوباره پیام دادن ..من با وجود حس احترام و دلبستگی ای که در من ایجاد شده در حال برنامه ریزی جدی برای کات هستم . من منطقی همیشه اعلام می کنم که این ارتباط یعنی خیانت اول به بچه ها و بعد همسرمون . با توجه به شناختی که از ایشون دارم حدود ۵، ۶سال هست .. متاسفانه فقط با من ارتباط دارند … صبح شون رو با صبح بخیر و شب با شب بخیر … جلساتی که می رن یواش عکس می گیرند و پیام می دن که به فکرتم .. عکسهای خانوادگی شون رو ارسال می کنند که من همه رو حذف می کنم … شاگردهاشون شاکی هستن که استاد شما پیام هامون رو جواب نمی دین …ولی کافیه من پیام بدم همون لحظه ..بلافاصله … حالا من با این شخصیتی که ممکنه توی دانشگاه ببینمشون برای پایان نامه و مصاحبه و .. دوباره باهاش رودرو بشم چه طوری باید کات کنم . راهنمایی ام کنید . نمی خوام آینده ی دوتا خانواده و بچه ها خراب بشه ..من قابل احترام برای همسرم و خانواده ی همسرم و خانواده ی خودم هستم . این وجهه رو دوست ندارم خدشه دار بشه ..چون مطلب مرتبط با مشکلم بود ،پیام دادم .. لطفا راهنمایی بفرمایید.

  151. من یه زنم ب خاطر خیانت همسرم سر لجبازی من بهش خیانت کردم والان عذاب وجدان دارم خیلی عصبی ام چیکارکنم از این غشار عصبی راحت بشم ?

  152. سلام عزیزم .خودت وناراحت نکن .این روزا خیانت خیلی زیاد شده هم از طرف مرد ها هم زن ها.دختر گلم سعی کن خودت رو با بیرون رفتن با انجام کارهای هنری .ورزشی… سرگرم کنی .بلاخره ی روز همه جواب دلهایی رو که شکستند باید بدن غم نخور .

  153. بدبختی میدونید کجا…بدبختی فقط تو غریزه جنسی هست ….اون خانمی که میگه بایه مرد متاهل رابطه دارم باهام خوبه از گل کمتر نمیگه.خودت رو بذار جای زن اون مرد..نزن در کسی رو که درت رو از جا در میارن..خدایی هست

  154. زنان هرزه ومردان هرزه تر..عشق و عاشقی رو با خیانت یکی نکنید کجای این عاشقیس که به همسرت خیانت کنی به خاطر سکس و۵دقیقه رابطه…

  155. اون دنیا عجب دنیای هست همه چیز معلوم میشه..چه لحظه باشکوهی هستش..

  156. سلام بنده عاشق یک خانم شده ام که متهل است دیوانشم هوش از سرم پرونده من ۵۰ سال سنمه بنده هم متهلم

  157. متاسفم براتون که وترد زندگی ادم متاهل میشین هعی خانومی ک میگی بامرد متاهل تو رابطه هستم وتو اقایی ک میگی باخانم متاها نو رابطه هستم همسراتون این کترو باشما بکنن خوشتون میاد به این عده ادما نباید بگی ادم یه هرزه بیش نیستین ک وارد زندگی طرف میشین بعد تسمش میزاری عشق ،،،عشق مقدسه ن اینکه هرزگیاتون بزارین ب پای عشق

  158. سلام باکمال تاسف خانمی ۵۴ساله ومتاهلم دوسال پیش باآقایی متاهلذآشنا شدم چون بسیار آدم خوب وفعال وشریف و انسانی است واین آقای متاهل که معروفه به پدرمعنوی درمرسام عقد دخترم دعوت شده بود وبعدچندماه ازعقددخترم عکس منووپسرم رادیده وخلاصه تقاضای دوستی داد امارفته رفته برخلاف تصورم یااستفاده ازپیام هاوجملات انسان دوستانه بنیاد وفرستادن کلیپ ووویس مرابه خودش وابسته کردوتقاضای عکس بی حجاب واینکه مشکل باهمسرم دارم وباتوازطریق تلفن تخلیه جنسی وروحی میشم وعشق بلاعوضه واحساس میکنم گولم زده حالا حتی پیام ساده احوال پرسی وسلام راجواب نمیده واظهارمیکنه باورهای دیگران درباره ما فرومی ریزه وتوپسرات ودامادو….بفهمندبرات بدمیشه وحتی جوری حرف میزنه که انگار هیچ حرفی نزده عکسی نخواسته ازرابطه تلفنی خبری نبوده درحالی که بااصرارومظلوم نمایی تواین دوسال باتلفن ازطریق من خودشوارضا میکردوسردرگمم میکنه که بهت تبریک میگم فکرنکن کاراشتباهی کردی یافکرنکن من توروواسه شهوت خواسته ام وبه دلیل وابستگی شدید دارم اذیت میشم وازاین که گولم زده خیلی دارم زجرمیکشم

  159. من زندگی خیلی نرمالی داشتم همه چیز درست پیش میرفت یه روز همسرم رفت خونه پدرش تا چند روز اونجا بمونه بعدش من رفتم دنبالشون اونجا پیام های همسرم خوندم دیدم با یه مرد متاهل رابطه داره
    الان نمی دونم چیکار کنم؟ منو راهنمایی کنید لطفا

  160. سلام .همسر من قبلا زن داشته و من هم شوهر اون سوپر مارکت سر کوچه بود و منو می‌شناخت زمانی که فهمید دارم طلاق میگیرم شمارمو گیر آورد و بهم پیام داد و دوست شدیم اون گفت من زنم رو دوست ندارم و یه حس وابستگی بیشتر نیست بعد عاشق هم شدیم و اون و زنش درخواست طلاق دادن البته شوهر من نگفت بریم طلاق بگیرم و زنش گفت جدا بشیم و اینم چون خیلی غرور داره رفت …زمانی که دوست بودیم از طرف خانواده من (مادرم )زیاد بهمون گیر میدادن و چند بار کتک زدن شوهرم رو خلاصه حریف ما نشدن و ما سه ماه بدون عقد باهم زیر یه سقف زندگی کردیم چون عده من رد نشده بود اونا هم تو اون مدت طلاق گرفتن بعد طلاقشون و رد شدن عده من ما عقد کردیم و بعد محضری و به زندگی ادامه دادیم اما شوهرم همش عرق میخورد و ناراحت بود و من ربط میدادم به اینکه به زن ثابقش فکر می‌کنه و همش دعوامون میشد بعد کم کم این قضیه ها رد شد و مشکلات دیگه مون شده بود عرق و سر هر بحثی دعوا …عرق رو گذاشت کنار .چند سال مستاجر بودیم و بعد اومدیم تو خونه های من زندگی کنیم چون من از خودم خونه دارم از وقتی اومدیم اینجا بحث هامون زیاد تر شده من بد دل هستم و اونم همین طور من آنقدر دوستش دارم که به همه چیش حساس ام توی این آخرین دعوا بهم گفت دیگه اصلا نمیخوامت و حتی دستشو روی قرآن گذاشت و گفت ریدم روت برو قبلا هم می‌گفت جدا شدیم اما این بار خیلی خیلی از ته دل حرف زد و مدام تکرار کرد که نمیخوامت و حتی چند روز بعد که آروم شد گفتم قسمت راست بود گفت آره هنوزم میگم سر حرفم هستم چند وقته میل به رابطه جنسی نداره و سمتم نمیاد حتی منو بغل معمولی هم نمیکنه و باهام بد شدت سرد و میگه برام مهم نیستی چیزی هم از خیانت ازش ندیدم و هروقت چک کردم در مغازه بوده یا تلفن همراهش هیچی ن

  161. میخوام یک نفر ک بنا ب دلایلی وارد زندگیم شد و بعدش فهمیدم زن و بچه و الان با مشکلات فراوان نزدیک به سه سال با هم تو یک خونه هستیم و از زندگیم بیرون کنم اما نمیره و داره از من و شرایط شغلیم و وجودم سو استفاده میکنه ولی در ظاهر اینجور نیس اما خودم میفهمم زنش هم از موضوع ما خبر داره اما ب هر ترفندی اونو قانع میکنه و پیش من میمونه ما دو تا همکار هستیم و شریک کم آوردم و خیلی تهدیدم میکنه ک اگر کاری بکنم چ بلاهایی سرم میاره و اینکه میخوام ی طوری بشه خودش بره خودش بخواد لطفا کمکم کنید

  162. من ۲۹ همسرم۳۵ ازدواج و اشنایی و زندگی ما پر از جریان و داستان باید خلاصه خدمتتون بگم من قبل از ایشون ازدواج کرده بودم بعد همسر اولم مشروبی بودن و رفیق باز من زفتم چند ماهی خونه مادرم ایشون شش ماه نیومدن سراغ من و مادرم کفت بذار برای مهریه اقدام کنیم شاید گریزی شد و اومد و بعد چندماه اومدن سراغم ولی نه برای تعامل و اشتی برای توافق و‌ چون فاصله افتاده بود و حرمت ها شکسته منم هم دوس دلشتم برگزدم هم نه تو این دوران که جدا بودیم من تو اینستاگرام به استاد دانشگاهم پیام دادم ایشون تو دوران دانشجویی منو میخواستن ولی یه خواستن معمولی چون قدمی هرکز برنداشتن و من هم نامزد بودم همینطوزی شد من پیداشون کردم و بهشون پیام دادم چون تنها افسزده بودم و نیاز به صحبت داشتم و استادم کفت شنیدم ازدواج کردی گفتم استاد کاش هیچ وق نمیکزدم و خلاصه داستان و استارت رابطه شروع شد دوسال پیش اردیبهشت ماه و من شش ماه از همسر اولمم خبر نداشتم اون اقا همسر اولم تصمیمش توافقی بودم منم رو هوا بودم ن دوس داشتم طلاق بگیرم نه برگردم از طرفی ام با این استادم حرف زدم هوایی شدم به مادرم کفتم کفت نکن برگرد سر زندگیت اما این استادم جوری منو هوایی کرد منم ی ادم بی عقل پر از مشکل تنها دل بستمو بهش اعتماد کردم کاش هیچ وق رکب حرفاشو نمیخوردم ایشون یه پسر با تخصیل دکتری مذهب سنی کرد زبان من فارس و شیعه ایشون مجرد منم که نه متاهل بودم نه مطلقه فقط رو هوا ایشون خیلییی وعده ها داد کفت خوشبختت میکنم منم کول خوردم دربرابر مادرم پذرم همه ایستادم امااااا افسوس افسوس همش حماقت من بود الانم خیلییی اذیتم تحقیر میشم دوسال بحای ارامش شب و روزم عذاب من از دکتر و مشاوره رفتن حتی ترسی ندارم اصلا نمیکم سالمم یا بی نقص اما دارم با ی موجی روزم. مهریه ای ام ندارم با ایشون که قابل ارزش باش من بخاطر ایشون خیلی کارا کردم اما الان ی ادم پوچ توخالی افسرده ‌و دیگ منم دارم روانی میشم و چ بسا شده باشم ایشون خیلی قول ها داد ک طلاق بگیر من خوشبختت میکنم فلان بهمان اما من تا زیر یک سقف نرفتم نفهمیدم چ ادمیه یه ادم سنی مذهب بد خلق عبوس عصبی روانی موجی

  163. سلام من از ۱۴سالگی ازدواج کردم
    قبل ازدواجم عاشق یکی دیگه بودم اما اون با وجودی ک بهم گفته بود ک دوستم داره تلاش میکرد ک ب یکی دیگه برسه
    منم با اولین خاستگاری ک داشتم ازدواج کردم
    تا مثلا اونو حرص بدم
    من اصلا عاشق همسرم نبودم و دوستش نداشتم
    الان ۲۰سالمه و یک پسر ۲ساله دارم و هنوز هم حسی ب همسرم ندارم

    داخل یک گروه مخطلت تو روبیکا عضو شدم و با یه اقایی ک
    حدودا ۱۲سال از خودم بزرگ تره اشنا شدم اون اقا دوتا پسر داره و از همسرش جدا شده
    خیل بااحساس و مهربونه
    منم بخاطر کم محبتی ک از شوهرم میبینم ازین عاقا خوشم اومده به جورایی عاشقش شدم
    الان باید چیکار کنم لطفا بهم کمک کنید

  164. من با اقایی آشنا شدم که ایشون باهمسرشون مشکل داره منم به شدت با همسرم مشکل دارم بهم پیشنهاد رابطه و دوستی داد الان چیکار کنم

  165. من متااهلم با ی اقایی ک متاهل اشناشدم دوتامون مشکل داریم و اون فقط راهنماییم میکنه ک زندگیمو پیش ببرم میگه درس بخون و براخودت مستقل شوو…..از این حرفا تا بحال کسیو ندیدم اینطور راهنماییم کنه اعتماد به نفسمو بالا برده منم پای حرفای اون میشینم ولی جدیدا بهش وابسته شدم چیکار کنم

  166. واقعا چرا اقایون وخانما نمیفهمن که این بی محبتی وبی عاطفه بودن که زندگی به این جاها میکشونه کاش ادما یه کم ازرفتارا واخلاقای ازاردندشون دست بردارن

  167. با سلام من بیشتر از یک ساعت وقت گذاشتم وکل پیامهارو خوندم وبه این نتیجه رسیدم که تمام اینهمه خیانتها چه مرد چه زن از بی مهری وتنوع طلبی آغاز می‌شود خانوم محترم اگه به شوهرت محبت کنی خودتو براش جذاب کنی به فکر خیانت نمیفته آقای محترم اگه به زنت محبت کنی ودوست داشته باشی بهت خیانت نمیکنه زنها مخلوقات زریف هستن بهشون محبت کنی نازش نو بکشی وزاری زیاد با مردان دیگه رودر رو بشن تاحد امکان اصلا خیانت نمیکنن خانوم محترم جلو مردان نامحرم آرایش نکن توچشم نا محرم نگاه نکن اینو بگم من خودم مردم واردها به یک زن باشخصیت باچهره عصبی باحجاب جرعت نمیکنه یه چیزی بگه چرا جلو نامحرم نیشتو باز میکنی اونم بهت روش باز بشه یه ضرب مثله میگه اگه زن زن باشه تو جمع یه گرهان سرباز بره هیچ کس نمیتونه بهش بگه بالاچشمت ابروعه

  168. سلام
    منم همه پیامارو خوندم. نفر سوم زندگی دو نفر دیگه بودن ، قبل از هر چیزی، حس حقارت رو با خودش به دنبال داره.
    طوری که وقتی با خودت و خدا و وجدانت تنهایی حس می‌کنی حقیرترین و پست ترین آدم دنیایی.

    عشق یه ویژگی بارز داره، که فقط خاص خودشه. اونم اینه که عشق در تمام طول تاریخ بشر و در هر قوم و فرهنگی بر مدار اخلاق می‌چرخه. پس هر بی اخلاقی و کثافت بازی رو به نام عشق نزنید لطفا، قبل از هرکسی خودتون تاوانش رو خواهید داد.

  169. واقعا خجالت کشیدم از این همه نادانی و شهوترانی به نام عشق. وقتی زیر یک سقف نرفتید و سایر رفتارها رو ندیدید چگونه ابراز عشق می کنید. شماها یا عقلتون کمه یا اختلال شخصیت دارید یا ایمانتون خیلی ضعیفیه.(ببخشید خیلی عصبانی شدم?) شنیدم کسانی که خیانت می کنند هوش اجتماعی پایینی دارند. پا رو هوست بذار و به این کارت افتخار کن. این همه مجرد چرا کمبودها و عقده هاتونو با متاهل ها جبران می کنید. برید بگردید حتما مجرد براتون پیدا میشه از خدا بترسید و زندگی تو نو رو ویرانه های زندگی دیگران نسازید. بترسید از آه و نفرینشان.

  170. باسلام .اقای احمدی بعضی نکته هارو درست امدی بریکلا…من همی حرفاتونو خوندم چون نمیشد به تکتکه تون پاسخ بدم گفتم با یگ تیر دو نشون بزنم .ببخشید از حرفای که بهتون میگم ناراحت نشید و بزارید بهمتون روشن کنم عشق واقعی تو این دوره زمونه وجود نداره .اونای که متهلن واقعا براشون متأسفم خدا لطف کرده براشون زندگی خوب نعمت داشتن اولاد داده ولی افسوس که قدرشو نمیدونین در ضمن این عشق نیست عشق خیلی پاک مقدس که همتون به بازی گرفتین این احساس هماقته عذاب وجدان نیست که از شوهرتون یا همسرتون خسته میشید به خودتون سرگرمی درس میکنید باز از دلتون استفاده می کنید. هوس .شهوت. خوش. گذرانی .بد جنسی. حماقت این اسم کارتونه بگید ببینم اونای که متهلن تا حالا شده از شوهرشون تلاق بگیرن به کسی که در ارتباتن برن بهاش زندگی کنن نخیر اونای که خیانت میکنن فقد برای چند وقتی که اتششون سرد شه رابطه دارن بد به اسم عذاب وجدان پا پس میکشن .خیانت کارا به عواقب کارتون فک کنین وقتی یگ دختر پاشو از گلیمش دراز تر بزاره ابروی خانوادش زیر سوال میبره بحرحال .نصيحت مجانی .به شوهرت یا همسرت وفا دار باش ببین زنده گیت لذت بخش تر از خیانت دغدغه هاش نیس که باترس و نگرانی ابرو ریزی باشه .خاهش میکنم بخاطر خدا دست بکشید لاعقل به بچه هاتون فک کنید شماها آینه شون هستین این کارتون گنا بزرگه از عذاب خدا بترسید برای امتهان دستتون رو بزارید رو آتیش ببینید تهمل میشه دیگه دلتون .من دختر مجردم و قسم خوردم تا یگ عشق واقعی پیدا نکنم ازدواج نکنم انشالله چون من با خداهم پادشاهی میکنم.و………. …..

  171. سلام من خانم متاهلی هستم ک ۲۶ سالمه با یک فرزند..۵ سال ازدواج کردم و از همسرم خیانت دیدم بی توجهی دیدم و بد بدهنی خلاصه ک هیچی جز فرزندم و خانواده ها منو نگه نداشته…با پسری وارد رابطه شدم ک ۶ ماه رابطه دارم مجرد است نمیدونمم چیکار کنم این انتخاب درستیه یا نه

  172. من دختری ۲۵ ساله هستم و یک سالی هست ک عاشق یک مردی متاهل و بچه دار شدم و این حسم خیلی عجیب غریب خیلی سعی کردم ب هر نحوی ک شده فراموش کنم اون اقارو ولی نتونستم چون واقعا دل بستم عادت کردم بهش.. گاهی اوقات هم با هم در ارتباطیم و میبینیم همو ولی اون اقا متاسفانه ابراز علاقه ای نشون نمیده نمیتونم بفهمم کi حس اون اقا نسبت ب من چیه.. یا اینک چطور برای همیشه فراموش کنم اون اقا رو. خودمم ناراحتم از اینک وارد یه زندگی زناشویی شدم.

  173. من ازدواج کردم یه دو سالی میشه پارسال دخترداییم یه دوس پسر داشت اونم خودش زن وبچه داره من و با اون دیده بود و شماره امو از دختر داییم گرفته بود و هی بگم زنگ میزد و من اصلا خوشم نمیومد چون من نامزد بودم ازدواج کرده بودم اون اقا هم ازدواج کرده حتی یه بچه هم داره الانم که از اون موثعه ۲سال میگذره اون بازم پیگیره منه وقتی که پیام دادم به همسرم نشون دادم گفتم این کیه پیام داده من نمیشناسمش و اونم پیگیر ماجرا شد حتی شناخته بودتش اما اون گف نه من اونی که تو میگی نیستم و از این حرفا تا اینکه امروز بازم زنگ زد و هرچی هم بهش گفتم که بابا من کلا دوس ندارم زنگ بزنی و از این حرفا تا اینکه بهم گف بیین من دوست دارم تو هرچی میگی هر چی بارم میکنی و من ناراحت میشم از از دوس داشتنت نمیتونم بگذرم بعد کلی کلنجار اخرش بهم‌گف حداقل یه راه حلی بگم بده بگو که تو رو یادم بره یه کاری کنم که دیگه بهت فک کنم دلم تنگ نشه
    تا اینکه منم گفتم از شما کمک بگیرم واقعا خیلی ناراحتم اعصابم خورده شما کمکم کنید اگه اقام بدونه منو میکشه طلاقم میده

  174. سلام من ۵۰سال خانمم ۴۵سال خانمم دوسال که نمیزارد نزدیکی منم جودا می‌خوابد من چکار کنم

  175. سلام . خسته نباشید .من 6,بود که تو مجازی پسری به پست های من و استواری های من گیر میداد و‌میگفت ازت خوشم میاد مدام منو چک میکرد خلاصه یه روز با شوهرم بد جور دعوا کردم 20ساله بدون هیچ محبت احساسی به هم زندگی میکنیم فاصله سنی من با شوهرم 12سال است خلاصه با هم قرار گذاشتیم با هم بیرون.رفتبم تو ملاقات اول من بهشون گفتم دلیل این همه اصرار چی با من دوست بشید گفت ادم سر سختی هستی گفتم من متاهلم متوجع میشی گفت باشی من از نظر احساسی هیچ چیزی برات کم نمیزارم .و اینم گفت من قبلاً با یه زن متاهل رفیق بودم زنه پول دار بود و زیادی بهم گیر میداد منم بهم زدم باهاش گفتم .من متولد 64تو متولد 72,جور در نمیاد گفت باشه وجودت برام مهمه خلاصه همه جا می. فتیم تفریح چیزهای باهاش تجربه کردم که با شوهر خودم تجربه نداشتم آنقدر وابسته هم شده بودم که به لحظه نمیتونستی م از هم دور باشیم از اول هفته تا آخر هفته سره کار میرفتم شب هم کافی نت کار میکرد اخر هفته کلا دو روز با هم بودیم خلاصه سه ماهی عالی پیش می‌رفت .که قبل از عاشورا دیدم این ادم کی فرق کرده جواب پیام نمی‌ده دیر جواب میده زیاد ادم خر که نیست متوجع میشه هرچی میگفت م چی هیچی نمی گفت سرم داد میزد اشتباه کوچک گذشته‌منو پیش می‌کشید دوروز هم خبری ازش نمیشد خلاصه تا چند شب پیش آنقدر گفتم تا او‌مد بهم گفت من با کیس قبلی آشتی کردم .ولم نمیکنه کنترلم می‌کنه ازش میترسم خلاصه گفت یه جوری منو کرده نه میتونم از اون دل بکنم نه از تو میخواستم بیام بهت بگم تو کاری میکردی من نخوام بهت اعتماد. کنم منصرف میشدم من اومدم خونه خیلی سختم شد جوری که سکته کردم از ناحیه چشم ضربه خوردم الان دنیا رو سرم خراب شده

  176. سلام من خان ۴۸ ساله‌هستم‌ نزدیک چهار ماه که مردی از فامیل که ازدواج کرده باسن ۳۸ سال پیام به من میده که من عاشقتم ودوست دارم من هر کاری کردم که منصرفشون کنم‌نتونستم میگه نمیتونم‌من‌عاشقانه دوست دارم فقط میخوام باهات باشم ازت آرامش میگیرم ازاین حرفا‌من‌خودم‌هم متاهل هستم مادرهفته یه روز دورهمی داریم وهمدیگه را میبینیم من باید چیکارکنم میخواستم به شوهرم بگم میترسم

  177. سلام،باران هستم متهلم دوسال پیش بایه آقامتهل بودن آشناشدم اولاش هیچ حسی بهش نداشتم پیام میدادزنگ میزدکم کم بهش علاقه مندشدم مدتی گذشت دیوارعاشق شدم زندگیشم شداون زنگ پیام دیدن عکس فرستادن الان زندگیم شده بدونش نمیتونم ولی اخلاقش عوض شده همش من عذرخواهی اگه حتی تقصیرش باشه ازرنگ موتالباسم حرفشه گوشی قطع میکنه روم میگه دست رفتارنکنی ترکت میکنم من به التماس میگه طلاق بگیربیاصیغه ات کنم الان موندم چبکنم

  178. سلام،من و یه اقایی ۵ساله عاشق و دلباخته ی همیم با هم هیچ رابطه ی دیداری یا تلفنی نداشتیم ولی قلبی به هم حس داریم هر کاری میکنم بهش فکر نکنم، نمیتونم مدام درونم منو صدا میزنه، خودم مدام عذاب وجدان دارم نمیدونم چیکارکنم ،با کار مشغول میکنم نمیشه خیلی دوست دارم از ذهنم دربیارم ولی مدام میاد توذهنم باهام حرف میزنه التماس میکنه که بدون من نمیتونه ادامه بده به زندگیش ،هرکاری که بتونم برا فراموش کردنش انجام بدم کردم ولی باز تلپاتی و انرژی قوی داره مدام حالمو میپرسه اینم بگم این اقا تو اداره کارمنده، من ۵سال پیش براکاراداری تو محل کار این اقا چند وقتی رفت و امد داشتم اونجا منودید از پنج سال به بعد دو سال بعد که کارم اونجا تموم شد ندیدمش ولی مدام توذهنمه بعضی وقتها فکر میکنم خیالاتی شدم دیوونه شدم، چون میدونم اون موقع که با من اشنا شد از م خیلی خوشش اومد چون تو رفتاراش کلا میدیدم حالاتشو،اینم بگم من اصلا با ایشون خیلی سنگین رفتار میکردم ولی درونم چون عشق و علاقه ی این اقا رو دیدم بهش علاقه پیداکردم فقط درونی بدون ابراز علاقه بعد فهمیدم این اقا حس ششمش قویه وعلاقهی منو نسبت به خودش فهمیده والانم ذهنی و قلبی باهام ارتباط میگیره ومن دارم دیوونه میشم انگار که فکرو ذهنمو کنترل میکنه چیکارکنم ؟از فکرم نمیره بیرون

  179. سلام من متوجه شدم یکی از اعضای خانوادم که متاهله و سنی ازش گذشته با یه مردی که سنش از خودش خیلی کمتره به شدت عاشقانه چت میکنه و اون مرد به شدتتت ابراز علاقه میکنه و اصلا نمیدونم که میدونه ایشون متاهله یا نه . حالم خیلی بده مدت شاید ۱ ماه میشه باهم چت میکنن و من کمو بیش از محتوای صحبت هاش که اولش خیلی رسمی بود بعد عاشقانه شد اگاهم. تو اینستاگرام با هم اشنا شدن و اگه شوهر این بنده خدا بفهمه این چیزایی که من میدونمو اصلا اتفاقای خوبی پیش نمیاد. من خودم سنم ازش کمتره و فکر نمیکنم حرفم تاثیر گذار باشه ولی تصور کنم تنها راه‌حل اینه که خودم باهاش حرف بزنم. شماره اون پسره رو ام دارم البته. خیلی خیلی ذهنم درگیره توی دورانی که اصلا نباید بهم ریختگی ذهنی داشته باشم. کمکم کنید تروخدا چیکار کنم

  180. سلام . من از وقتی که پدر شوهرم فوت کرد احساس کردم یکی تماما داره منو نگاه میکنه و ار کارام خبر داره ،مخصوصا که پدر شوهرم فکر می کرد که من فرشته هستم . از اون به بعد چون احساس کردم دارم دیده می شم نتونستم به رابطه ناپاکم ادامه بدم و خوشبختانه الان چندین ساله که تموم شده با اینکه با هم همکاریم و هر روز می بینمش .مسئله اصلی این که همه این آدم ها فکر می کنند کسی اون ها رو نمی بینه چون فراموش می کنند در معرض دید خدا هستند مثل من

  181. خانم ۳۰ ساله و متاهل هستم ، تقریبا ۵ سال پیش کلاس زبان میرفتم، در آن شرایط یک فرزند یک ساله داشتم و از زندگی با همسرم هم راضی بودم، استاد ما هم آقایی بود که من همسن فرزند ایشان بودم ، همه چیز خوب پیش میرفت تا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که رابطه ما صمیمی و صمیمی تر شد ، در حدیکه حالت دوستی به خود گرفت، پیامک های روز و شب،تماس های طولانی و گفت و گوهای عاشقانه
    من در عین دلبستگی که پیدا کرده بودم شدیدا در حالت عذاب وجدان بودم و همیشه از ایشان درخواست میکردم که ما هر دو متاهل هستیم و این شکل رابطه ما درست نیست ولی جواب ایشان این بود که ما کار خطایی نمی‌کنیم و خدایی که خودش علاقه را در وجود ما قرار داده ،مارا می بخشد! استدلال من همیشه این بود که اگر همسر یا دختر شما به آقای دیگری علاقه مند شود از اومیگذرید؟ و می‌گفتند بله او را آزاد می‌گذارم
    با تمام این سخنان من اطمینان داشتم که پا در مسیر غلطی گذاشته ام و با تمام دلبستگی که به او پیدا کرده بودم این رابطه را تمام کردم ، اما همچنان در کلاس ها شرکت میکردم و رابطه ام با ایشان حداقل از طرف من مانند پدر و دختر بود، ایشان هم کاملا احترام و حریم را حفظ می‌کردند
    مدتی گذشت و من چون فرزند دومم را باردار بودم دیگر در کلاس ها شرکت نمیکردم اما رابطه خانوادگی بین ما شکل گرفته بود و گهگاهی همدیگر را می‌دیدیم و حریم کاملا رعایت میشد، من کاملا نسبت به گناهی که کرده ام آگاهم و بارها از خدا برای اشتباهم طلب بخشش کرده ام ، ایشان همچنان به عنوان یک استاد دلسوز و پدر مهربان در کنار من حضور داشتند
    تا اینکه هفته گذشته به شکل ناگهانی سکته و فوت کردند، حال من به شدت به هم ریخته و با شنیدن اسم ایشان بی اختیار اشک میریزم،تمام روز به ایشان فکر میکنم

  182. سلام من کمی مشکل مالی دارم همسرم معتاده شدید خودم کار میکم به تازگی کسی به نیت کمک ابراز مبکنه عاشقمه پیام میده منم وابسته شدم بهش سه هفته اس اعصابم داغون شده چکار کنم

  183. سلام دوست همسرم عاشقم شده و منو هم عاشق خودش کرده الان زندگیم به کل عوض شده دیگه نمیتونم اینطوری ادامه بدم هر چقدر هم بهش میگم تمومش کنیم نمی ذاره که تموم بشه توروخدا کمکم کنید سه ماهه الان این شرایط واسم پیش اومده من دوتا بچه دارم اون آقا هم یک بچه دارت ولی توی این سه ماه هیچ رابطه جنسی باهم نداشتیم

  184. سلام من عاشق شوهرخواهرشوهرم شدم اونم همینطور اوایل خیلی پیام میدادیم رابطمون درحدبوس بود تااینکه الان دوماهه منو بلاک کرده وپیام نداده ونمیده میگه زنش پیامارو توگوشیش دیده همه چی لورفته حالامن بایدچکارکنم؟ دلم پیششه هنوز فراموشش نکردم ونمیکنم ینی نمیتونم اما زنش بااینکه میدونه چیزی نگفته وبرونمیاره منم رفتم بایه سیمکارت دیگه بهش پیام دادم دوباره تافهمیدمنم بلاکم کرد لطفاکمکم کنید

    • الکی برا خودت خیال بافی نکن اینکه نوشتی من عاشق اون هستم درست ولی اونم همینطور خیال پردازی تو هست وقتی تو رو بلاک میکنه یعنی ازت خوشش نمیاد و بهونه تراشی میکنه تو هم برا خودت ارزش قائل باش والا بد جوری میبازی اگه اون از تو خوشش میومد مطمئن باش باهات قرار میذاشت

  185. سلام بنده ۱۸ سال هستم از یک مرد متاهل خوشم آمده و مدام تو فکرم هست البته من خودم از تمام عاقبت ها خبر دارم و کشش جنسی هم به این آقا ندارم صرفا از اون آقا خوشم میاد علاقه هم ندارم احساس دو طرفه داشته باشیم یا بهم بیان کنه ولی از اینکه وقت هایی که باهاش رو به رو میشم مضطرب میشم اذیت میشم
    لطفا راهکار بدید از خیال پردازی دست بردارم
    اصلا از احساسم راضی نیستم و هیچ خوشم نمیاد مثل یه انگل زندگی کنم
    ال

  186. سلام خانم هستم متاهلم شوهرم خیلی آدم خوبیه دومنم دوستش دارم اونم منو دوست داره عاشق مرد متاهل شدم وبهش گفتم ک عاشقشم تا اینکه متوجه شد ازم رابطه میخاد خودم دوست ندارم ب هیچ وجه نمیخام ب شوهرم خیانت کنم امانمیتونم فراموشش کنم بهش علاقه دارم هرچه فکرمیکنم نمتونم ازش دل بکنم لطفا راهنمایی ام کنید

  187. کسایی که درگیر عشق حرام هستید برید داخل پیج هایی که مربوط به قبر و قیامت هست و در اون مورد کلیپ های تصویری و ببینید و عاقبت گناه و زنای محصنه که یک گناه نابخشودنی هست رو ببینید کلا این عمر کوتاه ارزش گناه کردن و داره من خودم یک مرد ۴۵ ساله هستم و متاهل عاشق رفیقم هستم که اون هم یه مرد متاهل ۴۰ ساله هست البته عشق پاک و سالم من اگه یه روز نبینمش دیوانه میشم رفیقمه عاشقش هستم پس میشه عاشق یکی بود که خیانت هم نکرد و گناهی هم نداشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید