خانه / پرسش و پاسخ روابط عاطفی / عاشق زن متاهل شدم | وابستگی عاطفی به زن شوهردار
عاشق زن متاهل شدن

عاشق زن متاهل شدم | وابستگی عاطفی به زن شوهردار

در این مقاله از سایت مشاوره باما به موضوع دلایل عاشق شدن متاهلین، عاشق شدن دوباره بعد از ازدواج یا عاشق زن شوهردار شدن می پردازیم:

گاهی اوقات مردان جذب زنان متاهل می‌شوند و گمان می­ کنند که عاشق شده‌اند، اما فقط به این دلیل که شما این احساسات را به یک زن متاهل دارید، به این معنا نیست که می‌توانید هر کاری که دوست دارید انجام دهید.

مطالب مرتبط: نشانه زن عاشق

دلایل عاشق زن شوهر دار شدن

گاهی اوقات، اگر از وقت‌گذرانی با زن متاهلی که عاشق شده‌اید خودداری کنید یا اگر در برنامه و شرایط ملاقاتتان تجدیدنظر کنید ممکن است حس خود را نسبت به این زن از دست بدهید. بر اساس این مقاله از سایت مشاوره بامامن عاشق زن متاهل هستم“، توصیه می‌شود که باید از حضور در محافل و فعالیت‌هایی که احتمال مصرف الکل در آن‌ها وجود دارد اجتناب کنید.

این کار صرفاً برای پیشگیری از کاری نیست که احتمالاً از انجامش پشیمان خواهید شد، بلکه احتمال هرگونه اقدام عاشقانه یا تحریک‌کننده را کاهش می‌دهد. مثلاً مصرف الکل یا محل قرار ملاقات شما ممکن است باعث ‌شود که شما فکر کنید کاری که در آن لحظه انجام می­دهید از روی احساس است.

اگر این احساسات حتی پس از تغییر مکان ملاقات یا ندیدن همدیگر ادامه پیدا کرد، به شما بستگی دارد که چه تصمیمی بگیرید. بهترین راه برای تصمیم‌گیری در مورد این‌که چه‌کاری باید انجام دهید این است که در مورد آن با زن متاهل صحبت کنید. ممکن است او هم احساس مشابهی داشته باشد، اما نمی‌خواهد به این رابطه ادامه دهد زیرا می‌خواهد وفاداری به همسر خود را حفظ کند. در این صورت، بهتر است به خواسته‌های او احترام بگذارید و سعی کنید به زندگی خود ادامه دهید.

به‌هرحال، اگر این زن متاهل بخواهد به رابطه ­اش با شما ادامه دهد، عقلانی است که با او صحبت کنید و از او بپرسید چکاری باید انجام دهید؟ او می‌خواهد چیزی که شما دوتا دارید را نادیده بگیرد؟ آیا او می‌خواهد وانمود کند که اتفاقی نیفتاده است؟ می‌خواهد این رابطه را به پیش برد و از همسرش جدا شود؟ اگر این اتفاق بیفتد، خودتان را درگیر یک رابطه جدی با آغازی دشوار کرده ­اید. آیا این چیزی است که می‌خواهید انجام بدهید یا متعهد به انجامش شوید؟ اگر او به شما خیانت کند چطور؟ آیا می‌توانید با نتایج احتمالیش در ذهنتان کنار بیایید؟

مشاوره رایگان

علت دوست داشتن زن متاهل شدن

همچنین ممکن است او چنین احساسی به شما نداشته باشد. از یک‌سو، این راه خوبی برای پایان بخشیدن به رویای با او بودن خواهد بود، اما از طرف دیگر، پذیرش طرد شدن کاری دشوار است. بدیهی است، که این موضوع خیلی ذهنتان را درگیر کند. ممکن است باعث شود تا درباره این موضوع تجدیدنظر کنید، بنابراین اگر احساس می‌کنید که این افکار سبب آشفتگی‌تان شده، بهتر است از مشاوره ازدواج کمک بگیرید.

اگر مجدد عاشق زن متاهل شدید، باید جهت بررسی تمایلات ارتباطی خود زمان صرف کنید. ممکن است واقعاً نخواهید با یک زن متاهل رابطه داشته باشید اما هیچ ایده‌ای درباره ارتباط واقعی و نحوه ایجاد آن ندارید. در جستجوی عشق هستید، اما درعین‌حال آن را رد می‌کنید. در عوض، فردی را پیدا می‌کنید که ازلحاظ عاطفی و احساسی در دسترس نیست چون با فرد دیگری ازدواج کرده است. ممکن است استراتژی‌های مقابله را یاد گرفتید که به‌طور مداوم منجر به پیدا کردن افرادی می‌شود که قبلاً به دیگران پیوسته‌اند.

یک رابطه عاشقانه، دارای سه اصل ” صمیمیت “، ” تعهد ” و ” شور و اشتیاق ” است

تعهد در رابطه به معنی تصمیم‌گیری برای دوست داشتن یکدیگر و تصمیم‌ برای حفظ رابطه عاشقانه با وجود تمام مشکلات احتمالی است. اشتیاق یک احساس عاشقانه، جذابیت فیزیکی و تمایل جنسی به طرف مقابل است که سبب بهبود روابط زن و شوهر می‌گردد. صمیمیت زوج یک احساس نزدیکی عاطفی بین زن و مرد است.

 اگر در رابطه فقط صمیمیت وجود داشته باشد، به احساسی مانند حس دوستی شبیه است. اگر فقط شور و اشتیاق در رابطه وجود داشته باشد، شیدایی نامیده می‌شود و اگر تنها تعهد وجود داشته باشد، این تنها یک عشق ساده است.

احساس عاشق زنان متاهل شدن ممکن است یک عادت رفتاری در شما باشد تا بدین‌وسیله از برخورداری سه پیش‌نیاز حفظ رابطه عاشقانه محروم باشید. شما ممکن است توانایی خود برای داشتن یک رابطه عاشقانه که مستلزم در دسترس بودن و ارتباط سالم است را تضعیف کنید.

اگر عشق و ابراز علاقه به زنان متاهل شیوه و سبک‌رفتاری شماست، احتمالاً این خواسته خود شماست که عاشق زنان متاهل شوید؛ زیرا می‌خواهید از مقابله با احساس آسیب‌پذیری عمیق و احساس ناامنی خود در برقراری رابطه و عشق واقعی اجتناب کنید.

پس قطعاً این شما هستید که ازلحاظ عاطفی در دسترس نیست زیرا تاکنون یک رابطه کامل ( صمیمیت، تعهد و اشتیاق) را تجربه نکرده‌اید. ممکن است احساس کنید به‌اندازه کافی خوب نیستید که خودتان را در یک رابطه عاشقانه قرار دهید؛ جایی که در آن نیاز به یک ارتباط واقعی است.

در هر رابطه‌ای، شما باید ازلحاظ عاطفی در دسترس باشید؛ نه‌تنها برای اینکه احساسات خود را با شریکتان به اشتراک بگذارید بلکه برای اینکه در ارتباط با خود و شریکتان احساس راحتی و آزادی داشته باشید.

مطالب مرتبط: فراموش كردن مرد متاهل

اگر عاشق یک زن متاهل هستید، باید بدانید که در این لحظه ازنظر عاطفی کجا هستید؟ آیا ماندن با او باعث ناراحتی می‌شود؟ وانمود نکنید که هیچ مشکلی وجود ندارد و تقصیرها را بر گردن او نیندازید. باید به این مسئله بپردازیم که چرا فردی را انتخاب کرده‌اید که نمی‌تواند در زندگی عاشقانه شما تمام و کمال حضور داشته باشد؟

وضعیت تاهل زن نمی‌تواند بهانه‌ای برای عدم حضور عاطفی شما باشد. ممکن است احساس آزادی کاذب داشته باشید که شما را به او متصل می‌کند، زیرا احتمالاً هیچ‌کدام از شما برنامه ­ای برای ادامه این رابطه ندارید.

 همچنین به این معنی است که شما ممکن است بخواهید عقب بنشینید و او را قضاوت کنید بدون این‌که نقش کاملی در این رابطه ایفا کنید.

 آیا وضعیت تاهل او باعث می‌شود که با او متفاوت رفتار کنید چون ازنظر شما از اهمیت بالایی برخوردار نیست؟

یکی از دلایل طلاق فرار از یک رابطه برای ادامه زندگی با فردی دیگر است. در مراحل اولیه عشق، ممکن است احساس کنید که رابطه قوی و صمیمی بین شما وجود دارد در حالیکه واقعاً این‌طور نیست. زمانی که احساس عشق کمرنگ‌تر می‌شود ، ممکن است از درک این موضوع که نارضایتی این زن متاهل با شوهر سابقش در رابطه جدید شما نیز وجود دارد، تعجب کنید. تصمیم به طلاق یا برقراری رابطه نامشروع یا خیانت به همسر به معنای حل مشکلات ارتباطی شما نیست.

مطالب مرتبط: حرکات مرد عاشق

فراموش کردن عشق به زن متاهل

وقتی مرد عاشق زن متاهلی می‌شود، رابطه ممکن است به‌سرعت وارد مرحله جنسی شود، زیرا شما ممکن است به مشکلاتی که گاهی ایجاد صمیمیت در هنگام فرایند رابطه نامشروع به دنبال دارد، بی‌توجه باشید.

اگر عاشق یک زن متاهل هستید و رابطه تان ازنظر جنسی خیلی سریع پیش رفته است، کمی تأمل‌کنید، زیرا تأثیر عاطفی وضعیت تاهل زن احتمالاً پشت ارتباط جنسی او با شما پنهان شده است.

یک عشق خالص و رابطه بی‌ریا باعث می‌شود که زوج در برقراری رابطه آزاد با هم احساس راحتی کنند. اگر تابه‌حال با او صحبت نکرده‌اید، ابتدا با خودتان خلوت کنید تا نیازها و خواسته‌های خود را بفهمید و سپس با او در میان بگذارید. رک و راحت بودن یک‌قدم به‌سوی ایجاد روابط عاشقانه است.

منبع : www.betterhelp.com

391 دیدگاه

  1. هیچ کمکی نکرد

  2. با سلام خواندم و متأسفانه گیج تر شدم واقعا نمیدانم چه کنم درمانده ام

      • درگیر عشق به زن متاهل ??

        • اگه باهاش رابطه داری بهتره قطع کنی چون ادامه دادن بهش هیچ فایده ای نداره بیشتر وابسته میشی

          • من با یه خانونی رابطه دارم که 10 سال پیش به زور مادرش ازدواج کرده… برخلاف گفته ی مقاله ما رابطه‌ جنسی نداریم به من میگه که بمونه برای زندگیه مشترک خودموون.. بهم میگه 10 ساله اسیرم توی این زندگی و میخوام جدا بشم..
            من مشکل مالی دارم و میگه نترس با هم درست میکنیم..
            و واقعا هم با شوهرش رابطه ی خوبی نداره رابطع جنسی هم با شوهرش نداره..
            نمیدونم چیکار کنم
            در مورد زندگیه آیندمووون حرف میزنه.. یه آدمی هست که معتقده اصول اخلاقی هستش و منو دوست داره
            بهم امید میده راه های خوب بهم نشون میده تازگی ها هم بهم کمک کرده تا شراکتی یه مغازه بزنیم.. نمیدونم چیکارش کنم

        • اگه بتونی فراموشش کنی خیلی بهتره

        • رابطه راقطع کن زود فراموش میشه

      • مشگل خودم آدم ب وجود میارن

    • مشگل آدمها اینه که میخوان چند هندونه با یه دسته بردارم نمیشه اگر همسرت با شما همدل بود رابطه بعدی شکل نمی‌گرفت حالا هم شده یا فرد اول رو رها کن یا دوم رو
      این بهترین راهه ضمنآ آدم کنار کسی خوشبخت که حال دلش خوب باشه کلآ هر خواسته ای بهایی داره .

  3. سلام من مرد متاهل هستم دو ماهه که وابسته زنی شدم و اون شخص هم متاهل هست و اوایل به شدت وابسته به من شده بود الان یک دفعه کمتر شده میگه دخترم فهمیده. من 19 ساله ازدواج کردم خانواده ام رو به شدت دوست دارم نمی دونم چرا یک دفعه اینجور شدم اصلا سابقه نداشت. الان مشکل اینکه چرا یک رابطه غلط و ناسالم کمرنگ شده. می خوام تمومش کنم ولی نمی تونم واقعیت تو این دوماهه حرفهایی از ایشون شنیدم که در طول این سالها از خانمم نشنیده بودم. جملاتی مثل دوستت دارم. هر کار می کنم از فکرش بیرون بیام نمیشه اون شخص هم همین جور همش دنبال بهانه هست همدیگر رو ببینیم اوایل خیلی چت می کردیم یک دفعه بخاطر همون موضوع خیلی کم شد البته نمی دونم راست میگه دخترش فهمیده یا موضوع چیز دیگه ای هست

    • ببین عزیزم من خودم یه زنم اگه نمی تونی اون خانم و فراموش کنی قبول چون منم خودم عاشق شدم ولی بیشتر به خانمت بها بده واسش جبران کن خوب اون بیچاره اون وسط چه گناهی کرده

      • من مجردم درگیر عشق به زن متاهل شدم.خواهش میکنم برام دعا کنین این عشق ممنوعه از روح و قلبم بیرون بره.خیلی دارم اذیت میشم

        • اونم تو رو میخواد یا نه

        • خوبه که میدونی این عشق اشتباهه منم این مشکلو دارم خیلی دارم عذاب میکشم دوست دارم بمیرم دنیا تموم بشه سخته آدم عاشق بشه ولی بخاطر شرایطی نتونی حتی با طرف یه کلمه حرف بزنی

        • بیشتر توضیح بده

        • اقا امیر داری اشتباه میکنی،سعی کن بهش فکر نکنی و فراموش کنی،خودتو تو موقعیتی قرار نده ک بخوای بهش فکر کنی

        • درکت میکنم داداش خیلی خیلی سخته

          • چی رو درک میکنی بی مغز همین طور یکی عاشق زنت بشه و زندگیت خراب بشه رو هم به راحتی درک میکنی آدم باید قبل از هرکاری یا از خانومش جدا بشه یا فکر این غلط به سرش نزنه چون دنیا دار مکافاته عاشق زن مردم شو تا عاشق زنت بشن به همین راحتی معادله رو حل کن

        • امیر منم مثل توام الان ۱۰ ساله

        • امیر منم همینجورم الان ۸ساله

        • سلام منم حدودا سه سالی میشه که به درد شما مبتلا شدم خیلی سخته که طرف رو بینهایت دوست داشته باشی و اون حتی روحش هم خبر نداشته باشه نمیدونم چیکار کنم؟

        • از صمیم قلب براتون دعا میکنم چون خودم هم درگیرم

          نمیدونم چی باعث میشه ادم وارد روابط بی سر و ته ممنوعه بشه

    • آخرش بی آبروییه هیچی نیست به عشق فرزندانت و خانم خونت زندگی کن از ته دل از خدا بخواه کمکت میکنه یه دسته گل بگیر برا زنت توبه کن اصلا ماجرا رو به هیچ عنوان به خانمت نگو بی اعتماد میشه

    • سلام ،دین ما میگه به نامحرم نگاه نکنید ،برای همین مسائل میگه ،ولی متاسفانه مردم دین را مسخره می‌کنند میگن امل و..،اگه شما نگاه نمی کردی یقین خانم را نمیدیدی وبه این مشکل هم دچار نمی شدی بچسبید به زندگیتون ول کنین تمام نامحرمان را که هم دنیات خراب می کنه هم آخرت شما را،اینها عشق الکی عشق فقط خدا خدا خدا قربونش برم

    • نکن توروخدابه زنت برس من میدونم چه سخته فقط خانمت برات میمونه اون اگروفاداشت پاک بودبه همسرش خیانت نمیکردنکن توروخدا

  4. سلام خسته نباشید خانوم بنده با یه پسر مجرد در ارتباط تلفنی بودند و از طریق انستا عاشق هم شدند هم پسره و خانوم بنده اظهار به علاقه به یکدیگر کردند خیلی برایم سخت بود ولی تصمیم به طلاق توافقی گرفتیم من و خانومم دختر خاله پسر خاله هستیم و یه پسر و یه دختر ۷و۶ساله هم دارییم من خانومم را خیلی دوستش داشتم والی الان نمیدونم واقعا دوستشدارم یا نه ازش دلخر و متنفر شدم ولی دلمراضی ب این جدایی نیست ولی چاره ای هم ندارم از اینده میترسم که خانومم بهم خیانت کنه چون قبلا هم بهم گفته بود طلاقم بده و هیچ گونه اعتمادی بینمان نیست میخاستم ببینم هانومم و اون پسره واقعا همدیگه را دوست دارند

    • آخرین و بهترین راه حل طلاقه خودتو اذیت نکن.

    • آخرین و بهترین راه حل طلاقه خودتو اذیت نکن.
      برا کسی که تو رو نمیخواد نجنگ. اگه دوست داشت عاشق کسی دیگه نمیشد.

    • باهاش حرف بزن بهش محبت کن انسانها گاهی از رو نادانی مرتکب خطا میشن.

      • منم با شما موافقم

      • موافقم ارتباط عاطفی شما با خانمتون نیاز به عمق بیشتری داره
        بیشتر دونفری باهم وفت بذارین
        بهش محبت کنین و جملات عاشقانه بگید .
        تکرار این مسائل نیاز به زمان داره تا متوجه بشه عمق عشق با شما بیشتر از هر ارتباط دیگری است.

    • کسی که توزندگی خیانت کرد بازم میکنه بهش اعتمادنکن بزاربره فقط بعدجداشدن جوری زندگیتوبسازکه حصرتش به دلش بمونه

      • نه اینطوریام که شما فکر میکنید نیست بعضی موقع ها آدم وسوسه میشه گول حرفای طرف و میخوره بعدشم پشیمون میشه واسه من پیش اومده که میگم ولی باید یه فرصت دوباره به طرف داد اگه دوباره خطا کرد اون وقت باید طلاق گرفت

      • صدرصدموافقم

      • خدابرای هرزن شوهرداری نسازه واردزندگی یه مرددیگه میشه دوست دخترقبلی همسرم واردزندگیم شده بودهمسرم روگول زده بودباعث شدهمسرم نسبت به من بچه سردبشه بادروغ هاش واگزارش بخداخداروشکرزوددستش روشدچهره واقعیش افتادبیرون مثل زباله واشغال پرت شدبیرون ولی اسیبی که به من وبچه رسیده جاش شدیدبافی چشمم پنجاه درصدبینایش ازدست داده بخاطریه هرزه که همزمان باهمسرمن وپنج نفردیگه وشوهرش دردبی درمون بگیره

    • منم شبیه این مشکل رو دارم

      • شوهر بنده چندین بار بهم خيانت کرده ولی بخاطر بچه‌ام مجبور شدم بسازم اما همه ی وجودم سوخت

        • آره خوب همیشه این زنه که باید بخاطر بچه هر غلطی که مرد میکنه تحمل کنه

        • آخرش بی آبروییه هیچی نیست به عشق فرزندانت و خانم خونت زندگی کن از ته دل از خدا بخواه کمکت میکنه یه دسته گل بگیر برا زنت توبه کن اصلا ماجرا رو به هیچ عنوان به خانمت نگو بی اعتماد میشه

    • طلاقش بده

      • سلام. عشق های کر پی رنگی بود
        عشق نبود عاقبت ننگی بود
        تا توانی میگریز از یار بد
        یار بد بدتر بود از مار بد
        مار بد بر جان آدم میزند
        یار بد ایمان آدم مبرد
        بیامزما کیمیای سعادت
        ز هم صحبت بد جدایی جدایی
        برادر عزیز اینها همه دام است گرفتار نشو که بد رسوایی دارد
        عشق حقیقی آن بو
        عشقی که با رحمان بود
        اون زن یا هر زنی که اینجوری میشه تعهد نداره وفا سرش نمیشه فردا هم
        با اندک رفتاری عاشق کس دیگری میشه وهمانگونه که به همسر اولش خیانت کرده به توهم خیانت میکنه

    • این قضیه برای منم اتفاق افتاده ودرگیر و و ابسته یه خانم متاهل شدم و خیلی عذابم میده. اما فکر میکنم اون خانم یه وقتایی به خاطر کمبود محبت از شوهرش یا ببخشید شاید کمبود در رابطه جنسی اینطوریه . کلا می خواستم بگم خانمی که با کسی شریک میشه مطمئنا نمی خواد به همسرش خیانت کنه و اگر حالا یوقتایی تو رابطه با کسی برای برطرف کردن نیازهاش. می خواستم بگم تو کارهات تجدید نظر کن و به خانمت بیشتر توجه کن ایشالله کارت درست شه

      • کاملا با شما موافقم واقعا من خیلی از زنای اطراف خودمو دیدم که از لحاظ جنسی با شوهرشون مشکل دارن یکیش خود من با کسیم درد و دل میکنم میگن تحمل کن با این حال دوست ندارم ب شوهرم خیانت کنم ولی اینم بگم اگه از طرف زنم خیانت بشه نباید فقط زن و مقصر دونست

    • ۱۰۰درصد از خانمتون بپرسید که شما را دوست دارد؟باجواب منفی روبرو میشوید چون عشق و علاقه ش به شما ازبین رفته پدر دل یکنفر دیگه رشد کرده هر چه زودتر طلاق دهید تا آبرویی نرفته نه بخودتان ظلم کنید نه طرف خیلی منطقی انجامش بدید از بچه تان خودتان مواظبت کنید بهتر است تا مادری که بچه شمارونمیخواد البته ممکنه بطور نمایشی بگه که بچه رو به من بده ولی نمایشیه

    • راهش طلاق نیست راههای دیگه ای به کمک مشاور و بزرگترها و باتجربه ها وجود داره.

      • منم ذهنم درگیر یه زن شوهر داره عاشقش نشدم مث خاله ام می مونه البته این ربطی به درگیری ذهنی نداره ولی چه جوری می تونم از ذهنم بیرونش کنم؟

    • هیچ چیز ارزشمندتر از خانواده ای که ساختی نیست خانواده ت رو نگه دار و با یک اشتباه خانمت خرابش نکن

    • باید به مردهایی مثل شما تبریک گفت نه به خاطر تحمل زندگی ناامنی که داشتید به خاطر تحمل رنجی که کشیدید و عمل عاقلانه ای که کردید من خوشحالم میبینم مردهایی که خیانت میبینن ولی به خدا واگذار میکنن و زن های خود را رها میکنن و به زندگی خودشون ادامه میدن قطعا شما بهترین مسیرو انتخاب کردید و خداوند کمکتون میکنه و زن شایسته در راهتون قرار میده ما نمیدونیم فردی که خیانت کرده در اینده چه راهیو ادامه میده همینکه به خدا بسپاریمشون و براشون ارزوی زندگی سالم و عفو از طرف خدا داشته باشیم به زندگی خودمون برکت میدیم امیدوارم هر انسانی در دام و تله شیطان اسبر شده قبل از اینکه دیر بشه توبه کنه و به سمت خدا بره که خدا بسیار بخشنده و مهربانه

    • برو خودتو بکش زن نگرفتی شوهر کردی زنی که خیلی راحت با یه پسر میخنده وضعیت میکنه فرداش ویلای لواسان تهران خیالت راحت

  5. سلام یه ماهی میشه یه آقای متاهل جلوی مدرسه یه جورایی بقول خودش ازمن خوشش اومده بهش گفتم من شوهردارم بچه دارم ازمن فاصله بگیر مزاحمم نشو گفت نمیدونستم ببخشین…ولی همش بهم خیره میشه باماشین میفته دنبالم هرجامیرم جلوی چشام سبز میشه خیلی با حسرت نگام میکنه چندبار باهاش جدی برخورد کردم ولی انگار نه انگار…
    دلیلشو نمیدونم ولی خودش میگه نمیدونم چرا وابستتون شدم…کلا فکرمو به خودش درگیر کرده میترسم به زندگیم لطمه بزنه به شوهرم بگم تیکه تیکه ش میکنه بخاطرهمین تاالان نگفتم بهش…دردسری فعلا پیش نیاورده فقط نگام میکنه و سلام واحوال پرسی میکنه میبینه که محل نمیدم به زور خودشو بهم نشون میده همش تعقیبم میکنه که ادرس خونمونو داشته باشه خودم میدونم ازروی هوس افتاده دنبالم چون من خانم خوشگل و خوش اندام وجذابیم حجابم هم بد نیست زناهستن توی همون مدرسه خیلی بی حجاب و… ولی چرا افتاده دنبال من نمیدونم اگه واقعا بهم علاقه مند شده اگه هوس نباشه من چیکارمیکنم!؟؟؟بخدا باهاش برخورد جدی هم داشتم که دست از سرم برداره
    درضمن یه بار بهش که گفتم شوهر دارم گفت دیگه دوروبرت نمیام مزاحمت نمیشم ولی بدون ازتو خوشم میاد هیچوقت ازذهنم نمیری الانم خودم دیگه انقدر حساس شدم همه جارو زیرنظر میگیرم بعضی موقع ها میاد دنبالم فکرمیکنه نمیبینمش از دور وایمیسه یه کم نگام میکنه و میره…
    لطفا راهنماییم کنین ممنون

    • ما افراد گرفتار زیادی داریم که از کمبود محبت رنج می برند. شما مسئول درمان آنها نیستید. بهتر است تمرکز خود را بر روی بهبود روابط عاطفی با همسر خود بگذارید. این مرد هم باید مشکلات درونی خود را از طریق دکتر روانشناس درمان کند. هیچ زنی نمیتوه کمکش کنه.

    • ای بابا واسه چی به شوهرت بگی اون بیچاره عاشق شده و به قول خودت فقط نگات میکنه منم یکی هست ۳ ساله همش دنبالمه حتی یه بار با شوهرم افتاد دنبالم آدرس خونمو یاد گرفت خیلی ترسیدم ولی مشکلی واسم پیش نیومد تو هم بهش کم محلی کنی میره رد کارش

    • میخواد مخوتو بزنه این ادم مرد نیست ازاون شیتون ها هست

    • ب شوهرت بگو بخدا من یه مردم این مردم حرومزاده فقط میخواد خودشو ارضاع کنه حوس باز کثیفه تورو خدا ب شوهرت بگو

      • سلام درسته خواهر خوبم چون اگه نگی و شوهرت متوجه بشه شما خودت متهم میشی البته مدیریت شده باشه که شوهرت نشه قاتل اون

    • سلام خانم. مدرسه بچه رو عوض كن به شوهرت هيچ نگو فقد جورى برو كه ديگه اثرى از شما نباشه فقد برو به هيچكسم نگو آدرس مدرسه جديد بچه رو فقد برو تازه اول هيچ اتفاقى نيفتاده. فقد برو نصيحت منو گوش كن برو.جورى انگار از اول نبودى

  6. سلام بنده عاشق زن متاهل شدم و اونم خیلی عاشق منه باید چیکار کنم میتونیم باهم ازدواج کنیم خیلی دوست دارم

    • وقتی خودش طلاق میخواد پس بهترین راه طلاقه دوست داشتن با اجبار با عقل جور در نمیاد عزیزم

    • سلام زنی هستم شوهر دار،و با شوهرم مشگل دارم و وارد،یه رابطه با یه مرد مجرد شدم ایا بعد طلاق میتونم زن رسمی این اقا بشم

      • اره ولی قبلش مشکل توباشوهرت اول حل کن فرداهای دیگه همون پسرنگه من مجردبودم بهترزن گیرم میومد الان شایدعشق تندباشه ولی خیلی مواظب باش اگ شوهرت واقعا ادم خوبی نیست به زورزندگی میکنی جداشو و یک مدت ببین پسر میخوادت یانع بیشتر باهاش باش عقدنکن ببین چقد مردهست

      • از نظر شرعی اگر با مردی زنا داشته باشی تا ابد به اون مرد حرام میشی و از نظر شرعی زنش نمی توبی باشی حتی اگر تو شناسنامه زنش بشی

      • اگه رابطه جنسی داشتی حرام ابدی میشی بهش

    • سلام.با یه زن متاهل وارد رابطه شدم.بعد شش ماه ترکم کرد..درست وقتی که حسابی بهش وابسته شدم…الان افسردگی شدید گرفتم.نمیدونم چکار کنم

      • من در محیط کارم کسی بود که همش بهم ابراز علاقه میکرد من دو سه ماه اهمیت ندادم ولی اون خیلی زرنگ بود یه جورایی با من دوست شدوبه من کمک می کرد من می دونستم چون هر دو متاهل هستیم فقط زندگی مون خراب میشه الان من 6ماهه دیگه سر کار نمی رم

  7. نه ماهه یک فرد متاهل در محل کارم عاشق من شده و از همون اول که مطرح کرد فاصله گرفتم و مسأله رو براش روشن کردم خب فاصله و این رفتارها برعکس عشقشو بیشتر هم کرد تا جایی که همکارا هم میگن افسرده شده طرف و همکارم گفت نمی دونم چش شده که اکثرا با چشمای گریون میبینمش هر یک هفته در میون دیدار با اون اجتناب ناپذیره و عشقشو ابراز میکنه و در جواب رکم میشکنه و گریه میکنه و در مقابل توصیه به تقوا و آجر شهید و ورزش و نماز شب منم میخنده ،الان بیشتر نگران سلامتیشم نمی دونم من باید کاری کنم یا نه

    • بهش توجه نکن منم گرفتار این موضوع شدم بعد که به خواسته اش رسید و من وابسته شدم تموم کرد حالا من موندم و عذابش

  8. ببخشید من یه خانوم 26 ساله ام و چهار ساله ازدواج کردم ازدواجم از روی علاقه نبود چند ماه پیش با یک آقایی که بعدا فهمیدم متاهل هستند در ارتباط بودم و خیلی جذب ایشون شدم الان من نزدیک دوماه هست که با ایشون تموم کردم دوباره شمارشون رو ذخیره کردم و ایشون هم هی استوری منم استوری برای حرص در آوردن هم‌امشب پیام دادن زنگ زدن منم جواب دادم الان خیلی پشیمونم حس میکنم شخصیتم رو‌پایین آوردم بهش گفتم دیگه به من پیام نده کاری به من نداشته باشه میگه نه تو میتوانی فراموش کنی نه من واقعا موندم چیکار کنم خواهشاً راهکاری غیر از اینها که بقیه نوشتند بگید و اینکه من تازه دارم روان شناسی میخونم ارشد و تا حدودی به شناخت رسیدم از خودم ولی من خیلی تنهام همسرم کنارم نیست این باعث میشه بیشتر به این آقا فکر کنم

    • بستگی بخودت داره.سخته

    • یادت باشه هیپ فقط با آبروی خودت بازی نکن اگه خدای نکرده این کار کنی دوست شی به‌اش گیریم بد یه مدت باهم حرف نزدین کات کردین عادت میکنی میشه سالی یا هفته یه بار ها با هرکس ناکس میحرفی

    • خیلی سخته
      یک خانم معلم میشناسم ارشد تربیتی روانشناسی هست
      با توجه به شرایط دوری همسر و تا رسیدگی همسر چون کم بیش هوی صیغه پنهانی دارد. مسایل جنسی خودشو با خود ارضایی پیش می‌بره. که پیشنهاد های مردهای دیگه را رد و تحمل کند
      کلن تخریب شده ولی خودشو درگیر احساسات وابستگی و زنا و خیانت روابط عاطفی دور را دور لانگز نکرده. خدا همچنان کمکش کنه

    • اگه شوهر داری ادامه نده

  9. من وارد یکرابطه با یک زن متاهل شدم و خودم خبر نداشتم
    وحدود ۸ماه گذشت و کلی وابسطه شدم اینو فهمیدم و بعد از کلی باهم بودن اینو فهمیدم و الان حدود یک هفتس اون رابطه تموم شده و من نمتونم از فکرش دربیام

  10. من به مدت تقریبا یک سال و نیم جدا شدم و چون دختری 8ساله دارم بخاطر اون سعی کردم ازدواج نکنم ضربه روحی بدی خوردم
    یه حالت افسردگی و گوش گیر
    ،،
    گفتم شاید یه روز برگردن
    ولی متاسفانه اینجور نشد
    وفهمیدم حالا چندماه ازدواج کرده
    چندبار خواسته برگرده ولی نشد
    .
    حالا مشکلی که من دارم اینه ک یه زیارت مشهد با یه خانم متاهل تو کاروان بود آشنا شدم
    اول اون دوستش بهم معرفی کردبادوستش قرار گذاشتیم..ولی خود خانم متاهله گفت دوستم بدردت نمیخوره ..چون سنش 21ساله ومن 35 بخاطر دخترم ک ممکنه یه روز بیاد
    خلاصه خانم متاهله عاشق من شد باهم الان 5ماهه باهم ارتباط داریم .رابطه نزدیکی هم نداشتیم…
    داستان زندگیش این بود ک تو سن 18سالگی بزور اون ازدواج میدن تو روستا رسم اینجوره،،چن بار خودکشی فرار خواسته بکنه…ولی پدر دل سنگی داره….الانم چند بار تلاش کرده برا طلاق ولی پدر خانم قبول نمیکنه…شوهرخانمه هم معتاد و پولدارن ولی خسییس
    حالا من موندم چکار کنم،،واقعا این تونست من به زندگی امیدوار کنه
    تحمل دوریش ندارم

  11. اینکه خودم متاهلم ولی عاشق یه خانم متاهل شدم تقریبن یک سال ونیم، خیلی سعی کردم فراموشش کنم ولی نمیتونم چون میدونم از نظر اخلاقی و….کار درستی نیست،همکارم بود به خاطر اینکه دیگه نبینمش اومدم شهرستان سرکار دو ماه پیش ولی بدتر شدم یه لحظه هم نمیتونم فراموشش کنم….چیکار کنم دیگع خسته شدم…

  12. سلام ارتباط با زنی متاهل داشتم؟ مجردم الان چند وقتی هست پایان پیدا کرده حس بدی دارم چه باید کرد

  13. سلام من عاشق یک زنی شدم که متاسفانه متاهل هست و من خود نیز متاهلم و تا کنون هیچ یک حتی دستمان هم بهم نخورده و امروز بهم پیام داده که نمیتونم به خاطر شرایط ادامه بدم و مطمئنم که از ته دل نمیگوید و حال مرا در شرایطی کنار میگذارد که در موقعیت خیلی بدی قرار دارم دلم میخواهد در این دنیا نباشم چنانکه او برود حتی من علاقه ای به سکس و کارهای دیگه ندارم فقط وفقط دلم میخواد با من حرف بزند همین

    • دقیقا یه مرد هم اینطوری به من وابسته شده تلفنی رابطه رو قطع کردم که خودمم وابسته ش نشم ولی اون هرروز میاد جلوی مدرسه دیدن من

  14. من عاشق زن متاهل شدم از اقوام هست خیلی باهم راحت هستیم ولی الان دوستدارم باهاش رابطه جنسی داشته باشم و خیلی این مسله باعث آزارم میشه ک نمیتونم کاری کنم یا احساسم رو کنترل کنم

  15. زنی که در مجردی عاشقه هم بودیم. وعلاقه هایی وجود داشت و بدلایلی بهم نرسیدیم و او ازدواج کرد و صاحبه دوتا فرزند هست و مننم به همین طریق یعنی ازدواج کردیم و صاحبه دوتا فرزندم و پس از گذشته چند سال دوباره نزدیک هم شدیم و هنوز اقدامی به رابطیه جنسی نکردم فقط در حده دست لمس کردن و بوس و لب و او از من خیلی میخواد که با هم رابطه بر قرار کنیم و وقعا ام امو دوس داریم من از این که گناهه بزرگیه و دور از انسانیته از درخواسته ایشون هی مماعنت میکنم یعنی جلوگیری از اون رابطه ولی بسختی و جنگیدن با احساسم و اذیت کردن او و از شما خواهش دارم کمکه درست و منطقی رو ب من بکنید ایا با احتیاط به این رابطه ادامه بدیم بطوری ک کسی نفهمه یا نه کلا فراموش کنیم همو با این که خیلی سخته برامون

    • نه دوست من ….وقتی بوس ولب ومشت ومال دادی …حتما حتما هم میکنیش…شک نکن ….ولی باید مطمئن باشی اگه با زنی متاهل رابطه برقرار کردی و بازیش دادی بعدش باید مثل کفتار زندگی کنی ….پس برادرانه میگم ترکش کن ….من چوب بازی دادن زن متاهل رو خوردم ….ولش کن ولش کن ولش کن….من دوتا بچم بخاطر همین کار مردن ….تو هم برادر ولش کن

    • انگار از اون بدت میاد رابطه رو قطع کن.بی محلی کن.چون زندگیت ازهم می پاشه هیچکی بهت احترام نمیزاره

  16. مردی عاشق زن متاهلی می‌شود و می‌گوید عاشقانه دوستش داره زن نیز همین جمله را تکرار می‌کند برای یقین بیشتر و اثبات جملات دونفر چه رفتارهایی باید بین آنها باشد تا یقین داشته باشن عاشق هم هستند هرچند رابطه درستی نیست ولی خوب دل هست و عاشقی ممنون جواب بدید

    • تف بگور هر زن و مردی که متاهلن و میرن پی عشقو عاشقی این عاشقی نیست اول طلاق بدین یا بگیرین بد خودتونو ولو کنین واسه مردم اینها کرم دارن نه عاشقی

      • دقیقا ن امین طور هست

      • موافقم….شوهر من بازن دیگه در ا تباط می دونم که رابطه جنسی هم داشتن از گفتنش پیش من ابا نداره من ۲تا بچه دارم بخاطر اونا سکوت کردم ولی از لحاظ روحی داغون هستم.نمی خام به خاطر من ۲نفر دیگه آسیب ببینن…من تا الان خیلی برای زندگیم بچه هام جنگیدم ولی احساس می کنم در از کنترل من خارج می شه فقط نگران بچه هام هستم ای کاش کسای که تنوع طلب یا هر چیز دیگه ای که هستن نمی تونن پابند زندگی سالم باشن هیچوقت ازدواج نکنن وباعث آسیب دیدن دیگران نشن از من که گذشت آقایون همسر دار یه لحظه وقتی دارین عشق حال با غریبه می کنین خودتون جای طرف مقابل بزارین اینکه به خاطر هوس به غیر آسیب بزنین ارزش نداره امید وارم شوهر منم سرش به سنگ بخوره به بچه هاش فکر نه

    • اسم این عشق نیست. عشق اینقدر مقدسه که رو هر هوس شیطانی که نمیتوان نام عشق گذاشت

  17. سلام
    من با یکی از همکارای خانم که متاهل هم هست در سرکار فقط در حدسلام و احوالپرسی بود همیشه میدیم منتظر ماشین، چندبار دلم سوخت تعارف کردم و رسوندمش و باهم صحبت کردیم خیلی بی جنبه ام انگار الان وابستگی عاطفی بهش پیدا کردم هی میخوام ساعت خروجش مثل من باشه تا برسونمش و باهاش باشم حتی اگه باهم صحبت نکنه میخوام کنارم باشه همین بهم انرژی میده همش تو فکرشم هرکاری هم میکنم فراموش کنم تا کار تمامو میشه باز دوباره یادش میافتم چون همکاریم میبینیم همو
    .حتی دوست ندارم همکار دیگه ای اونو برسونه فقط میخوام با من بیاد .من همسرم رو دوست دارم و کنار زنم خوشحالم و یادم میره بعد که تنها میشم دوباره بشدت درگیر میشم.
    الان فک کنم خودشم فهمیده یا درگیر شده و سعی میکنه ساعت های دیگه ای بره تا به من بر نخوره.
    نه من دنبال خراب کردن زندگیشم و نه زندگیه خودم و نه دوست دارم بهش بگم تا اونم درگیر بشه فقط خواستم درددل کنم.
    خدا کمک کنه.

    • منم دقیقا همین مشکلو دارم عاشق یه مرد مجرد شدم نمیتونم فراموشش کنم اونم پیشنهاد دوستی به من داده اما میترسم شوهرم بفهمه طلا قم میده همش از خدا با گریه میخوام فراموشش کنم اما نمیشه این روز ای لعنتی تمومی نداره

    • یکی میشه بگه من چه خاکی تو سرم کنم داغون شدم یه زن متاهلم با دوتا بچه تازگیا با یه پسر مجرد تو فضای مجازی آشنا شدم حسابی عاشقش شدم یه لحظه از فکرم بیرون نمیره میگه همه جو ره هوا مو داره چه پولی چه عاطفی عکس شو دیدم فقط خیلی اسرار داره که همش منو بینه و رابطه جنسی داشته باشه بهشم میگم نمیتونم بیام زود از دستم ناراحت میشه میگه میخواد واسه همیشه باهام باش از یه طرف دلم واسه شوهرم میسوزه آدم زحمت کش و مهربونیه همیشه بهم میگه به غیر از من تو این دنیا به هیچ چیزی دلش خوش نیست تو رو خدا یه راه کار بهم بگید که امتحان کنم از فکر پسره در بیام

      • سلام
        از خدا بترسید یعلم خائنة الأعين و ما تخفي الصدور
        از رسوايي روز قیامت بترسيد
        اگر اینها را بور ندارید از عذاب وجدان بعدازگناه و رسوایی و بی‌آبرویی خانوادگی و باشخصیت بترسید

        • گفتم راهکاری بدید حال دلم خوب بشه وگرنه از خدا که میترسم حالم اصلا خوب نیست همش با التماس از خدا میخوام کمکم کنه اونم باهام قهرش گرفته

          • من مردم ۲۵ سالمه از ۱۶ سالگی با یه زن شوهردار آشنا شدم تا یه سال پیش باهم بودیم شب روز میحرفیدیم هفته سه بار میرفتم پیشش بنا به دلایلی کات کردیم این بگم یادت باشه از موگه که با اون کات کردم زن های زیادی دیدم شوهر دار مطلقه که بهاشون حرف زدم ارتباط برقرار کردم بد اون یادت باشه عشق عاشقی وجود نداره همش هوس اونم اگه طرف مو قابلت خوشتیب سکسی باشه از یادت نمیره عشق وجود نداره فقط هوس پول شب بخیر به هیچکس وابسته نشو

          • یادت باشه هیپ فقط با آبروی خودت بازی نکن اگه خدای نکرده این کار کنی دوست شی به‌اش گیریم بد یه مدت باهم حرف نزدین کات کردین عادت میکنی میشه سالی یا هفته یه بار ها با هرکس ناکس میحرفی

          • دلم بحال شوهرت میسوزه

          • دنیا دو روزه بابا،،، به زندگیت و خانواده ت برس،،، نذار هیچی توی دلت بمونه، بخدا آخرش مُردن هست، بنظر من اگه یکیو دوست داشتی باید حالشو ببری،

      • سلام
        پسر مجرد فقط دنبال رابطه جنسی ای و عشق براش مهم نیست و عاشق جذابیت جنسی شما شده وقتی باهاتون رابطه برقرار کنه ازتون خسته میشه و شما میمونی و رسوایی و عذاب وجدان و.خیانت به شوهر زحمتکشتون. و اون که مجرده با افتخار از این موضوع شما رو ول میکنه و پز میده به دوستاش که من با یک زن متاهل رابطه هم داشتم و چیز کردم .

        • ممنون که راهنماییم کردید خودمم میدونم که کار صدردصد اشتباهیه اصلا سابقه نداشته من بعد از شوهرم عاشق کسی دیگه بشم ولی این آقا منو جذب خودش کرد هیچ کسم نداشتم حداقل باهاش درد و دل کنم سبک بشم حرفاتون خیلی منطقی و به جا بود حق باشماست

      • خواهر گلم توجه کن به یک موضوع مهم که اون موضوع مقام والای مادر هستش شما خودت گفتی دقیقا میدونی که اون جوون هدفش فقط رابطه ی جنسی هست. شما عاشق اون پسر نشدی فقط حس. جنسی شما خیلی تحریک شده و شما به اشتباه فکر میکنی عاشق. شدی. به لحظه ای فکر کن که رابطه داشته باشی اون با غرور تورو ترک می‌کنه ومیره. تو میمونی و وجدان دردی که تا ابد عذابت میده. به درک بگذار ناراحت بشه خودتو به همسرت نزدیک کن. و هر کاری که میتونی براش انجام بده. مطمئن باش. موفق میشی

        • الان خدا رو شکر بعد دوماه حالم خوبه خوبه واقعا راست میگن عجله کار شیطونه داشتم روانی میشدم ولی به لطف خدا خوبم دیگه فکر اون پسره به کل در اومدم درست موقعی که خواستم با پسره قرار بزارم شب قبلش یه خواب دیدم که خون دماغ شدم تعبیرش خیلی بد بود مطمعنم خدا خودش خواسته کمکم کنه از شما هم ممنون که پای درد و دل من نشستید بهش احتیاج داشتم

          • خداروشکر حالتون خوب شد
            الان اون خانم انگار 180 درجه برگشته انگار غریبه ها شدم حتی سعی میکنه منو نگاه نکنه یا اگر چشم به چشم بشیم سرشو میاره پایین و سلام میکنه و رد میشه البته حق بهش میدم نمیخواد خیانت کنه به شوهرش یا ظلم بشه درحق اون و یا حتی به من و زنم ظلم بشه
            ولی من دارم میترکم انگار ی چیزی رو گم کردم شبی نیست بهش فکر نکنم فقط میخوام بهم نگاه کنه و بخنده همینو بس.

          • مبارزه بر سر یک زن به حمله و لشکرکشی برای فتح سرزمینی میماند که بمحض تصرف شروع به تبخیر شدن و ابر شدن میکند و به آسمان میرود.‌ این در حالی است ‌که اگر آدم بهش نزدیک نشود تا ابد میتواند بایستد در ساحل این سوی دریا و از دیدنش مالامال هر حس لذت بخش یا جان بخشی که بخواهد بشود.

            آدم تا به کرانه های ۷۰ سالگی نرسد پی‌ به این راز غریب نمیبرد که بحالش بهتر آنست که عشقش را طی یک ماجرای خیلی درام دار و موزیک خور از دست بدهد و آنوقت تا قبر حسرت به‌ دلش بماند. حتی و حتی اگر‌ آن زن در خانه یک مرد دیگر باشد و دمکش دور در دیگ مرد دیگری بگذارد!!

        • سلام دقیقا درسته

      • با سلام خواهر خوبم هر لحظه این فکر شما را درگیر کرد بهتره اون شب با شوهرتون رابطه ی جنسی داشته باشید تخلیه میشید، البته این موضوع برای اغایان هم جواب میده

      • سلام مطمین باش بعد از چند بار رابطه جنسی مثل دستمالذکاغذی استفاده شده پرتت میکنه تو سطل اشغال و تو میمونی و یه احساس شرم و گناه پس به داشته های خودت قانع باش پروین اعتصامی یه شعر داره میگه
        بدان امید که قصری بنا کنی روزی
        کلبه اباد خویش به دست خود مکن ویران

        ببخشید رک‌و بی ادبانه گفتم

      • منم زنم باون همه محبتی که بهش کردم بعد از ۲۰ سال بمن خیانت کرد. فقط میتونم بگم که زنهایی امثال شما هرزه و کثیف هستید.

        • جواب شما با خدا من گفتم راه حل بدید از فکرم دراد نگفتم رفتم باهاش اول از ترس خدا بعدشم فقط ب خاطر همسرم ازش گذشتم ب لطف خدا الانم حالم یه کم بهتره ولی اینو بدون کسی خیانت میکنه حتما کمبودهایی داره که میره فقط نباید طرف مقابلو سرزنش کرد

      • داریوش شجاعی

        خانوم محترم گناه کبیره است این کار رو نکن فراموشش کن که عاقبت سختی داره هم این دنیا هم او دنیا تاوان پس میدی پس به شوهرت وفادار باش

      • بخدا اگر ذره اي به شوهرت كه مي گي زحمت كش هم هست خيانت كني انچنان چوب خدا رو مي خوري كه حساب نداره

      • ببین پیام دادن بخودی خودمحبت میاره که اکثراباعشق اشتاهش میگیرند
        دردنیای مجازی همه خودشون خوب نشان میدهند.درموردصحبت شماطرف فقط دنبال رابطه جنسی هست وگفته هوای شماراداره این حرفها فقط برای رسیدن به تن وجسم شماست
        وبعدافقط شماهستی که ضربه میخوری وبدان بعدشماوقبل شماچنین پیشنهادی داده
        خودشماهم کمی جواب مثبت به خواستش دادی .مواطب باش که ازپیامهات ویاهرچی عکس ویامدرکی دست هرشخصی ندی که درآخرجسم شمامصرف وروحتان آسیب نبیند
        راه حل اینه که به چنین افرادی اطمینان نکنی وفقط به فکرزندگی خودت باشی .حرفهای قشنگ زیادزده میشه وواقعا تاثیردارند .شمامیگین گفتین نمیتونم بیام پس راه رابازنهادین که میشه حتمابه جسمتان رسید .درآخربادراختیاردادن جسمتان زندگی خودتان رانابودخواهیدکرد.کمی همانندیه زن فهمیده فکرکنید

      • به نظر من همچین احساساتی برای خیلی ها پیش میاد خدا انسان رو جوری آفریده که هم عقل داره و هم نفس بعضی وقتا نفس به عقل غلبه میکنه که منجر به خیانت میشه من پیشهاد میکنم تمام تلاشتون رو بکنید تا از این رابطه دور بشین همین که شوهر شما شما رو واقعا دوست داره و صادقانه به شما خدمت میکنه نعمت خیلی بزرگی هست به همین زندگی خود قانع باش و از خداوند بهترین ها رو بخواه بی شک خدا خودش بهت کمک میکنه

      • همه جا بلاکش کن. شماره‌شو حذف کن. هر جام یادت افتاد دعا و ذکرورصلوات بده. عاشقش نشدی شما. این هوسه. این شیطانه که باچهره عشق میخواد زندگیت رودازت بگسره. شیطانه که خودشو بزک کرده عشق عشق میکنه. قربانی هوس میشی که چی ؟ بهرقیمت از دست دادن همسرت. زندگیت. بچه‌هات. افکار جنسی رو از ذهنت بیرون کن کم کم سرد میشی. همین.

        • ممنون از همتون بابت راهنمایاتون و اونایی که رک حرف دلشونو گفتن از اونام ممنونم ولی به قول اون آقایی که گفتن عشق وجود نداره کاملا موافقم همش هوسه چیزی جز هوس نبود و گذشت ولی من یه مشکل بزرگی تو زندگیم افتاده ازتون خواهش میکنم واسم دعا کنید رفع بشه ممنون از همتون

      • سلام خیانت نکن،به شوهرت من خیانت کردم بدجور چوبش خوردم

      • تو قسم میدم به این شب ها شما وقت اسقوار بفرس شیطان لنت
        کن شما با اون وقت یک بار رابطه جنسی داشته باشی یک همیشه در اضاب وجدان‌ اینجور چیزها در ۲۰ روز فاش میشه به خدا فکری این خود به خود از یادت میره خدا بهت دوتا فرشته داد

      • بیخیال شو من خودم یه مرد هستم.ما مردا تو فکر کردن هستیم.چهار بار که بکنه بیخیالت میشه.بهتر از اول تو بیخیالش بشی

        • آقا شما که مرد هستید واقعا باید این جور جاها روشنگری کنید تا مردان نتوانند از زن های احساسی که بیشتر شون دنبال محبت هستند استفاده جنسی ببرند ممنونم ازتون

        • ای ول .حرفت حق بود ساده ولی دقیق وکامل

      • با شوهرت روراس باش بهش بگو همه چیزو بهش بگو کمکت کنه بهش بگو این پسره مزاحمم میشه بخداوندی خدا همه چیز درس میشه

      • پریسا جان فراموشش کن ،رسوایی بزرگ داره ،بعدشم مطمین باش چون شوهرت میگی ادم خوب و زحمت کشیه یه بلایی یا سر خودت میاد یا خدای نکرده بچه هات.از زیر عذابش نمیتونی در بری…فراموش کن ارزش نداره

      • اولا خدا از سر تقصیر اون لاشی کثافت نگذره که با وجود متاهلی تو بهت درخواست داده، بعد هم نمیخام سرت درد بیارم چون گوش هممون از این حرف ها پره، ولی لوپ کلام دیر به خودت بیایی میبینی تمام ارزش شکوهت خورد میشه زندگیت تباه سیاه میشه ، دیگه خودت باید بفهمی کسی حالیت نمیتونه بکنه

      • دروغ میگه همین که باهات سکس داشته باشه بعد یه مدت ولت میکنه مطمئن باش

      • خانم محترم خودت داری خاک رو‌ میریزی رو خودت . فراموش کن بچسب به زندگیت اگر نمیتونی اول کات کن بعد برو یه مشاور درست و حسابی خودتو بدبخت نکن . زندگیت رو خراب نکن . آبروت رو نبر
        برادرانه میگم بهت . بدترین کار دنیا خیانته و بدترین نوع خیانت ، خیانت جنسیه . نکن خواهر من نکن به خودت به بچت و به شوهرت رحم کن . عاقبت به خیری ندارم خیانت . فکر کن شوهرت بفهمه بچه رو ازت بگیره . هیجانی بشه بزنه کار دست خودتو خودش بده . نکککککن

      • سلام
        هر لحظه بخدا پناه ببرید. بخودت دعا کن.
        معنا زندگی مشخصه همسر و عزیزانت
        نه غریبه خوش‌چهره پولدار

      • سالها دل طلب جام می ازما میکرد
        انچه خود داشت زبیگانه تمنا میکرد
        خواهرم شوهرت زحمت کش اه ش تا ابد توروبیچاره میکنه یه عمودارم انقدر سرمایه داره انقدر دنبال زن متهل رفت ای خدا نون جلو هی بدو میکنه نمیرسه بهش زندگی داغون یعنی داره توان کارش میده دای بندهم همینطور انقدر این کاروکرد زندگی ش داغون بچه هاش به روزی اوردنش که شوهرخالم بدتر از اونا با زن راننده ماشین که سیدم بود شوهرش میرفت سراتوبوس ش شوهرخالم میرفت پیش زنش ای خدا دختر جوانش فوت کرد بچه هاش نوهاش همه طلاق گرفته بدبخت ازنظر ناموسی هرسه تا این اقایان فامیلم که ازشون عبرت میگیرم با اینکه راننده اتوبوس هستم همه مدل زن به پست من میخوره من مثل خواهرم باهشون رفتار میکنم چون دوتا دختر با یه خانم مهربان دلسوز دارم که تا من از تهران تا گرگان م نرسم خانم چیزی نمیخوره هیچ وقتم خیانت نمیکنم نکردم زندگی توان سختی جلوت میزاره خواهرم شوهرت اگه مرد خوبی زحمت کش قدر شو بدون گول جوانای نجست مجازی نخور که عاقبت بدی درانتطارته شرمنده

      • نمیدونم چی بگم اصلا حرفشو قبول نکن

        ……….

      • سلام خواهرعزیز شمافقط یه کارمیتونید بکنید گوشی لمسی رایزنی کنار یه گوشی ساده بگیری دستت همه چیزخودبه خودفراموش میشه

      • من مردم و بعنوان یک مرد میگم بالای ۹۹ درصد مردها تنها برای سکس به زن شوهر دار پیشنهاد دوستی میدن چون میدونن طرف نمیتونه بعدا بهش گیر بده
        اما یک درصد بقیه جز زجر کشیدن راهی ندارند مگه اینکه زنه جدا بشه.

    • خواهشا ازش دور بمونین سر خودتون رو گرم کنین بعد که وارد رابطه میشین پشیمون میشین و اون زن حسابی آسیب می بینه

  18. سلام ، مردی ۳۲ ساله هستم ۱۰ سال ازدواج کردم زندگی بدی با همسرم ندارم، مدتی هست دیوانه وار عاشقی زنی متاهل حدود ۱۰ سال از خودم کوچکتر شدم، اصلا از فکر بیرون نمیره همکار هستیم، بهش پیام میدم گاهی اوقات جواب میده ، در کل میگه پیام نده خطریه ، ولی من بیخیالش نیستم، خواب و خوراک ندارم از ذهنم بیرون نمیره هیچ وقت، چیکار کنم

    • خدا به هممون فراموشی عطا کنه هیچ راه حلی نیست به جز فراموشی منم همین مشکل و دارم

    • این کارو نکن بیخیال شو بدبخت بچسب ب زنت یهو میبنی یکیم پیدا میشه مخ زنتو میزنه حقیقتو گفتم ناراحت نشو ولش کن

  19. سلام شوهرم چن ساله با یه زن شوهر دار رابطه داره الانم خیلی بهم وابسته شدن تکلیف من چیه دو تا هم بچه دارم خواهشن راهنماییم کنین ممنون میشم. اضطراب شدید دارم نمیدونم چیکار کنم از طرفی میترسم نتونم بعد طلاق بچهامو اداره کنم در واقع حامی ندارم با اینکه میگه دیگه رابطه ندارم ولی بازم باهام خیلی سرد رفتاری میکنه با رفتارش خیلی اذیتم میکنه بی محلیش دارم از درون داغون میشم نمیدونم چیکار کنم روز وشبم فقط گریه کردنه

    • گریه واسه چی عزیزم طلاق بگیر خودتو راحت کن مطمعن باش خدا باهاته تا کی میخوای تحملش کنی صحبت یه عمر زندگیه

    • خانم عزیز ، باتوجه به معاش خودت و فرزندان سعی کن شیوه های را برای حل مشکل بزاری ،مثلا بعد از دادخواست طلاق تونایی داشتن شغل و تامین معاش را داری یا طلاق نگیری و بپذیری وجود یک انگل را در زندگیت و ادامه دهی یا اینکه مدام مشاجره جنگ در زندگی داشته باشی که هم خودت و فرزندانت آسیب ببینند یا اگه همسرت راضی میشود از مشاوره کمک بگیری

    • سلام
      من خودم در بالا گفتم عاشق زن متاهل شدم ولی حاضر نیستم زندگیش خراب بشه
      شما هم سعی کن مردت زو برگردونی به زندگی یا طلاق بگیر بچه ها رو بنداز گردن شوهرت تا چشش چهارتا خودش بزرگ کنه وقتی اینجوری بشه معشوقش هم ولش میکنه وقتی ببینه مرده بچه هم داره

  20. سلام وقتتون بخیر من پسر ۲۰ ساله هستم و عاشق زنی شدم که متاهل هست اول نمیدونستم بعد فهمیدم ولی خیلی ازدواج کرده خیلی ناراحت شدم داغون شدم افسرده شدم گوشه گیر شدم ولی طرف مقابلم قول داد گفت جدا میشم ازش باهات ازدواج می‌کنم منم عاشقش بودم قبول کردم گفت اول نگفتم بخاطر اینکه ولم نکنی منو خیلی وابسته خودش کرد بعد چند مدت ازش بی خبر بودم کسی بهش گفته بود من با يکی ديگه آشنا شدم فوری زنگ زد منم بهش گفتم برو ولی روزی صد بار زنگ میزنه بعد منم بهش گفتم چرا ولم کردی با همه دروغها رفتی الان دوباره واسه چی زنگ میزنی گفت مریض شده بودم ببخش از این حرفا گفت چرا خیانت کردی بهم منم که با کسی نبودم قسم خوردم گفتم نه خیانت نه کردم گفت اگه راست بود باهات ازدواج می‌کنم وقتی فهمید با کسی نیستم دوباره سرد شده بی محلی میکنه منم احمقانه دوسش دارم عاشقشم نمیدونم باید چیکار کنم لطفا کمکم کنید کسی هست جوابم رو بده آخه حال دلم خوب نیست چرا واسه کسی آیندم همه زندگیم بهم زدم اون داره راحت زندگی میکنه به گریه و اشکهام به حال روزم میخنده

    • آقای بیست ساله شما به خودت نگاه کن چند بار این خانم شما را تحقیر کرده ولی شما باز رها نمیکنی ، فک نمیکنی اینو وابستگی ایرادی داره و نیاز که از مشاوره بالینی یا روان درمانگر کمک بگیری ،اخه چطوری یک مرد به خودش اجازه میده یک زن غرور و قدرتش را ضایع کنه

    • شما فکر میکنید زنا رو می‌شناسید ولی این طوری نیست ببین من خودم یه زنم عشق و تجربه کردم اگه یه زن یه مرد و از ته قلب دوست داشته باش از همه دنیا که هیچ از خودشم میگذره که عشقش خوشحال باش همیشه با اون یه نفر باش کاملا در کت میکنم نمی تونی فراموشش کنی ولی پیش یه مشاور حتما برو ازش کمک بگیر چون اون دختره مطمئنم تو رو نمیخواد سر کارت میزاره ببخشید اگه حرفام ناراحتت کرد منم واست دعا میکنم عزیزم حال دلت خوب بشه

    • داریوش شجاعی

      خانوم محترم این کار گناه کبیره است هرگز این کار رو نکن او پسره فقط میخواد شما رو خراب کنه دنیا ارزش گناه کردن نداره سعی فراموشش کن و به شوهرت وفادار بمان

  21. منم با شما موافقم

  22. سلام دوستان دلم داره میپوکه نمیدونم چکار کنم یه خانم متاهل با دوتا بچه با یه پسر مجرد تو فضای مجازی آشنا شدم همش تو فکر شم اصلا یه لحظه از ذهنم بیرون نمیره همش بهم میگه قول میدم کسی از رابطمون چیزی نفهمه از اون طرفم شوهرم همیشه بهم گفته چیزی ازم ببینه سرم و درجا میبره نمیدونم چکار کنم انگار به ته خط زندگی رسیدیم هیچ چیزی خوشحالم نمی کنه خیلی دوست دارم فراموشش کنم نمیشه حتی خطمم سوختم ولی دوباره تو فکر شم به نظر شما چکار کنم

  23. با سلام و عرض ادب خدمت دوستان
    بنظر حقیر صمیمیت , تعهد و شور و اشتیاق از ارکان اصلی رابطه های عاشقانه هستند. ارتباط مجرد با متاهل یا فرد متاهل با متاهل صرفا می تواند مربوط به متزلزل بودن این ارکان در رابطه های احساسی و عاطفی و ایجاد آن ها برگردد. قطعا اگر شجاعت ابراز صمیمیت, تعهد و شور و اشتیاق در یک ارتباط و اصرار و ماندگاری در آن ها وجود نداشته باشد، افراد وارد روابطی که احتیاج به داشتن شجاعت, مردانگی و زنانگی خاصی ندارد شده و بدون صمیمیت و تعهد و شور و اشتیاق با نقاط ضعف فاحشی به این روابط ادامه خواهند داد. صریحا این روابط را مردود اعلام کرده و شما را به سغی در داشتن عضق پاک به همسر و فرزندانمان دعوت میکنم. با سپاس و آرزوی داشتن عضقی پاک برای همه

  24. بنده سه سال پیش با زن متاهل دوست شدم و اون زن عاشق من شد، من اوایل فقط دوستش داشتم، اما اون عاشق دو آتیشه شد و حتی می‌گفت که حاضره شوهرش رو از بین ببره که به من برسه، منو از بچه هاش هم بیشتر دوست داشت. طوری که دختر بزرگش وقتی از ارتباطمون بو برد تهدید به خودکشی کرد اما مادرش باز با من در ارتباط موند. چند باری بخاطر خانوادش و احساس گناه کات میکردم باهاش و بعد از مدتی به اصرار خودش دوباره وارد رابطه می‌شدیم.
    گذشت و گذشت تا الان که چند ماهی بود که کات کردیم ولی هرز چند گاهی پیام میدادیم، یک ماهی هست که دلم واسش تنگ شده و بدجور عاشقش شدم (بدجووور) آخه هیچکس منو اندازه اون دوست نداشت، اما دیشب که بعد از خیلی وقت اتفاقی دیدمش گفت که دیگه عاقل شده و بخاطر خانوادش و اینکه رابطه ما بجایی نمی‌رسه حاضر نیست به هیچ وجه با من وارد ارتباط بشه ، اینو گفت و من با اینکه از نظر منطقی درست میگه و کلا درستش هم همینه ، سوختم، بدجور داغون شدم ، از طرفی دوس دارم باهاش وارد ارتباط بشم ، از طرفی هم عذاب وجدان میگیریم ، اون سه تا بچه داره و چهل سالست، من ۳۲ سالمه، همه کیسای ازدواجیمم بخاطر اینکه با زیبایی و معرفت این خانم مقایسه میکنم رد دادم ، الان من عاشقشم و اون منو دوست داره ولی معقول برخورد می‌کنه و دیگه به هیچ وجه نمی‌خواد باهام ارتباط برقرار کنه ، از شما میخوام هرچی زودتر کمکم کنید که از این شرایط خلاص بشم ، میدونم اگه کات بمونم نابود میشم ، اینم میدونم هر با هر دختری ازدواج منم بعد از یه مدت با این خانم مقایسش میکنم و به مشکل میخورم، ازتون میخوام کمکم کنید خیلی میخوامش ، جالب اینجاست که تا همین چند ماه پیش اون دیوانه وار منو میخواست و من عقلانی به قضیه نگاه میکردم

  25. مردا همشون همین مشکل و دارن متاسفانه نمیدونم شاید اشکال از ما زنها هم هست

  26. من عاشق زنی شدم که شوهر داره

  27. من یه زن متاهل وابسته شدم خیلی بد اخلاقی چجوری جدا شدیم گرفتاریم. سلام اول یه زن متاهل به من عاشق شدی بعد تلاغ گرفه و دو سال به من زندگی کرده و بعد من از خانم وابسته شدم شدم الان به من کم احترامی کم محبت کرده کرده خیلی اذیت میکنه روانی شدم چاری ندارم چجوری جدا شیم؟

  28. سلام اول یه زن متاهل به من عاشق شدی بعد طلاق گرفته و دو سال به من زندگی کرده و بعد من از خانم وابسته شدم شدم الان به من کم احترامی کم محبت کرده کرده خیلی اذیت میکنه روانی شدم چاری ندارم چجوری جدا شدیم

    • سلام من ی زن متاهل هستم ۸ ساله با ی پسر مجردم شوهر خودمم معتاده اصن ن از نظر مالی ن از هیچ نظری اصن انگار ن انگار ک زن و بچه داره چکار کنم الان واقعا عاشقشم میدونم ک نمیشه با هم ازدواج کنیم بهش فکر میکنم ک جداشیم ولی واقعا حالم انقد بد میشه ک انگار قلب درد میگیرم تروخدا ی راهی ی چاره ای

  29. سلام، ۲۵ سالمه با وضع مالی خوب و یه خانواده خوب (مجرد)
    رشتمم روانشناسی بوده
    عاشق یه زن متاهل شدم ۵ ساله، ولی خیلی خوب میدونم کار به کل اشتباهه
    بحث جنسی و‌.‌‌.. نیست چون زیادن، از یه طرف اونقدری عاشقشم که حتی دلم نمیخاد به خاطر من اتفاقی واسش بیفته

    اوایلش نمیفهمید که میخوامش، اما الان میفهمه ولی هیچکاری نمیشه کرد.. و اما انتهای این قصه غم انگیز قراره چی بشه نمیدونم…

    اینو میگم به هر زن متاهلی که میبینه؛ محبت الکی نکنید که تبدیل به عشق بشه !

  30. من بیشتر تمایل به یکی با زن متاهل دارم نمی‌دونم چه مرگم هست لطفاً کمکم کنید

    • اگر تو ذهنت این باشه دختر مجرد دست نخوردس دنبال زن متاهل که مال یکی دیگس و دستخورده نمیری و وسوسه نمیشی

  31. سلام ووقتتون بخیر مدتهاست بایکی ازهمکارام که شوهرداره باهم درارتباط هستیم و بهش ابرازعلاقه کرده ام وتقریبا مطمئن شدم که اونم به من علاقه داره و یه بار دعوتم رو برای صرف شام دررستوران قبول کرد و پیشنهادم رو برای رابطه جنسی هم پذیرفته و عذاب وجدان بسیارشدید مانع عملی شدن رابطه شده…میدونم گناه کبیره هستش وادامه رابطه عواقب شدیدی برای خانواده خودم وخانواده اون میشه نمیدونم چکارکنم ازیه طرف همیشه باهم رابطه کاری داریم واحساس شهوانی شدید بهش دارم وازیه طرف نمیخوام به همسرم خیانت کنم به نظرشماچکارکنم واقعا گرفتارشدم لطفا راهنمایی کنید..تشکر

  32. خودم متاهلم عاشق زن متاهلی شدم فکرم ذهنم زندگیم تغییر کرده نمیتونم یه لحظه فراموشش کنم توروخدا کمکم کنید

  33. سلام به همه من به یکی حس ترحم دارم یه پسر مجرد به جان بچه م فقط خیلی دلم واسش میسوزه همش البته تو فضای مجازی باهاش آشنا شدم بهم میگه هرچی پول بخوام بهم میده فقط باهاش رابطه جنسی داشته باشه باور کنید واققعیتو میگم آخه دوماهه بهش قول دادم الان خیلی پشیمونم دوست ندارم برم پیشش بخاطر عذاب وجدان خیانت به همسر موندم چکار کنم راهنماییی کنید لطفا

    • دیونه شدی این دیگه چه مدلشه

    • اگه دلت نمیخاست گوشیشو جواب نمیدادی….الکی هم جان بچتو قسم نخور…..البته ببخشید رک میگم…..شایدم الکی قضاوتت میکنم ….ولی بهترین کار اینه که ولش کنی تو ضامن انسانیت خودتی نه ترحم بر کسی که تو رو بخاطر سکس میخاد …..لطف کن جوابشو نده …..بیشتر به شوهرت و بچهات فکرکن

    • سلام
      پسر مجرد فقط دنبال رابطه جنسی ای و عشق براش مهم نیست و عاشق جذابیت جنسی شما شده وقتی باهاتون رابطه برقرار کنه ازتون خسته میشه و شما میمونی و رسوایی و عذاب وجدان و.خیانت به شوهر زحمتکشتون. و اون که مجرده با افتخار از این موضوع شما رو ول میکنه و پز میده به دوستاش که من با یک زن متاهل رابطه هم داشتم و چیز کردم .

  34. سلام عاشق یه زن متاهل شدم ن از روی هوس و شهوت و … شیفته اخلاق و رفتارش شدم کلا زندگیم شده اون ده سال بزرگتر از منه و مدام باهم ارتباط داریم من ۲۱سالمه نمیدونم چیکار کنم بدون اون نمیتونم

  35. سلام من عاشق یک زن متاهل شدم اوهم عاشق من شده رابطه هم نداشتیم اما همدیگروخیلی دوست داریم اززندگیش هم جدانمیشود بخاطربچه هاش چی کنیم. من واون خانم عاشق هم شدیم حدود یک سالونیم است ونمیتونیم ازهم جدابشیم بهش گفتم که ازشوهرش جدابشه دخترش نمیزاره چون دخترش ازدوستیه ماخبرداره شوهرشو دوست نداره امابخاطره دختراش واستاده دوتادخترداره یکی ۱۴ساله یکی۹ساله ماندیم چی چی کنیم تاحالا هیچ رابطه ای هم باهم نداشتیم راهنمایی کنید ممنون

  36. س چندسال پیش با یه دختر دوست شدم ولی اون بعد یکسال ازدواج کرد حالا بعد چند سال دوباره همدیگردیدیم عاشق همدیگه شدیم الان نزدیک یکسال رابطه داریم ولی اون یه مرتبه قطع رابطه کرد دلیلش را هم نمیگه الان ده روزه تلگرام پیام میدم ج نمیده ولی پیام رو میخونه ایا امیدی هس که اون برگرده من چکارکنم دوباره دوستم داشته باشه

    • دلیش اینه که اون تو رو نمیخواد عزیزم اگه تو رو میخواست با یکی دیگه ازدواج نمیکرد

    • عزیزم اون الان شوهر داره مطمعن باش اگه دوست داشت اصلا با اون ازدواج نمی کرد میومد با خودت تو هم حرف منو گوش کن برو پیش یه روانشناس تا بهتر بتونی فراموشش کنی تلخه میفهمم ولی چاره ای نداری چون اگه میخواستت حداقل جواب پیامتو میداد

  37. سلام. من درزمانی مجردی عاشق دختری شدم اما قسمت نشد من با دیگری از دواج کردم اما هنوز بعد ازسالها عاشق همان دختر اولی هستم با این که آن دختر شوهر دارد چه کنم یک لحظه از جلو چشم رد نمیشه همیشه به فکرشم

  38. سلام من با یه زن دوست بودم ورابطه گرمی هم داشتم خیلی از مجردش دوستش داشتم اون هم همینطور ولی بعد از مدتی از رابطمون بهم شروع کرد دروغ گفتن وقتی دیدم بایکی دیگه چت می‌کنه بهش گفتم از اون روز شروع کرد بهم قول بیرون رفتن باهم شدن میداد چند بار ولی به هیچ کدوم عمل نکرد وقتی من گفتم نمی‌خوام تمام کنیم قبول نکرد بی تو میمیرم دو روز بعدش یهو گفت نمیتونم ادامه بدم درحالی که من ۶ماهه بهش میگفتم نمی‌خوای بگو تمام کنیم منو هم وابسته نشم نمیتونم میگففت نه الان چرا قبول نمیکنه. مثل اینکه اون مرد من زن اونجوری با من رفتار می‌کنه اگه علتش و منو راهنمای کنین ممنون میشم. خواهشن اگه راه حلی برایه برگردون رابطمون میشه راهنماییم کنین چون بدون اون نمیتونم خاطراتش منو دیوانه می‌کنه بیشتر از ۵۰تا ویدیو برام فرستاده ویس فرستاده بهم قول علیه زیادی داده بود اون همه کار بهم می‌کنه ه را چی دلش بخواد میگه ولی من نه وقت اشک میریزم به جایی این که من زیاده روی کن من تهدید کنم اون می‌کنه چرا

    • سلام
      زیاد به خودت سخت نگیر البته بعضی رابطه ها بو داره حواست باشه عجله نکنی چون خودت دل شکسته میشی ممکنه رابطه طرف از روی هوس به تو باشه و زود گذر !

      • میشه بپرسم شماچیکارکردی آخریش آخه این مشکل منم هس
        ببخشیدشماجیکارکردین من یه زن متاهلم ویکی ازفامیلای شوهرم میگه دوست دارم من نمیدونم چیکارکنم به همسرم بگم خون ه پامیکنه نگنم عذاب وجدان دارم موقعی که باهاش برخوردمیکنم نمیدونم چیکارکنم دارم دیوونه میشم نمیتونم باکسی حرف بزنم میترسم خودکشی کنم

        • خوب حتما تو هم اون و میخوایی که اینقدر درگیرش شدی ولی فکرشو از سرت درار خواهرم چون تهش فقط پشیمونیه الان بعضی از مردا فقط بخاطر تخلیه جنسی خودشون سراغ زنای متاهی میرن اسمشم میزارن عشق

        • من هم با نظر تنها موافقم بعضی مردا مخصوصا مجردا فقط دنبال تجربه سکس و هیجان دم از عاشقی میززن و وقتی خرشون از پل گذشت ولت میکنن و یک عمر پشیمانی میمونه پس نمیشه بدون فکر و منطق از شوهرت جدا بشی

  39. سلام خسته نباشید من یک پسر مجرد ۲۵ساله هستم .ودریک گاه زندگیم عاشق دلباخته یک زن و نوجوان ۲۳ساله شدم که خودشم هم یک پسر ۱ساله داره من میخواستم بهم یک راه عملی نشان دهید چه خاکی بسرم هر دو به شدت وابسته هم شدیم وا روابط خیلی نزدیکی داریم طوری انگار من شوهرش هستم لطفا رهنمایی کنید ممنون ازتبریز هستم

    • سلام
      منم همین حالت رو دارم کاری نمیشه کردکه خلاف وجدان باشه، عمرت را الکی فدای کسی که شوهر داره وبچه هم داره نکن وگرنه یک عمر با عذاب وجدان باید زندگی کنی. با دوستات ارتباطات رو بیشتر کن فراموش میکنی و دوباره عاشق میشی اینبار فرد مناسب.توکلت به خدا

  40. سلام من عاشق مرد متاهل شدم وشوهرم بهم شک کرد و از رابطه ما مطلع شد و منو طلاق داد ولی الان اون مرد دیگه به من توجه نمیکنه ولی من عاشقش شدم چیکارکنم؟ ۲ تا بچه دارم که پیش منن ولی شوهر سابقم خرجشو میده من میدونم که دارم به بیراهه میرم ولی اون مرد همه ذهن و قلب منو درگیر خودش کرده

  41. چه دنیای گندی شده مگه عاشق زن شوهر دار هم میشه شد؟؟؟

  42. سلام. متاهل 44 ساله مرد. چند سال تو محل کار همسایه خانوم داشتم. بوتیک داشت. رفت جای دیگه من هم محل کارم عوض شد. ارتباط چشمی داشت، با سلام علیک روزانه. انگاری رو من کراش داره. ندیدمش تا دو شب پیش. مجلس عروسی با شوهرش، نزدیک منو خانومم. متوجه بود نگاش نمیکردم. موقع رفتن تو فاصله نزدیک. چشم تو چشم شد. سرتکون دادن. با لبخندی سریع که قطع شد. چشه این؟ شوهر داره بچه ریز داره

  43. من بایه زن شوهر دارکه عاشق هم هستیم دوتاهم بچه داره واز شوهرشم خوشش نمیاد میگه من تورومخوام وخیلی هم بهم وابستیم ایا متوانیم باهم ازدواج کنیم

  44. من عاشق یک زن شوهردار شدن چطور میتونم اون رو عاشق خود کنیم

    • سعی کن فاصله بگیری و فراموشش کنی و گرنه هم به خودت هم به زنه هم به شوهرش ظلم کردی دنبال دختر مجرد با ذهنی باز باش.

  45. سلام دوستان من یه خانم متاهل با یه بچه خیلی شوهرم خودشو درگیر کارش کرده فقط پول واسش مهمه افسردگی گرفتم با یکی آقا بودم یه مدتی فقط دوست داشتم باهاش صحبت کنم آروم بودم با اون اونم قبول کرد فقط تلفنی با هم حرف بزنیم ولی چون متاهلم از عواقب کارم ترسیدم رابطه رو قطع کردم الان دارم تو تنهایی خودم دق میکنم انگار دنیا رو سرم خراب شده اینم بگم شوهرم مشکل جنسی داره بهش میگم بیا ببرمت دکتر قبول نمیکنه میگه همینی که هستم به خدا نمیدونم چکار کنم خسته شدم دیگه اون آقا هم منو حسابی درگیر خودش کرده نمیتونم فراموشش کنم

    • دیگه تلفن اون آقا رو جواب نده و بلاکش کن و سعی کن شوهرت رو به وجد بیاری از نظر جنسی و راضیش کنی بره دکتر

      • راضی نمیشه میگه نمیام اون به من میگه تو مشکل داری میگه دوست نداری برو خونه بابات ولی حقیقتش همه جوره باهامه فقط مشکل جنسی داره خیلی دارم خودمو کنترول میکنم آخه من سنی ندارم تازه اول جونیمه موندم چکار کنم

        • سعی کن لباس های خواب جذاب و بدن نما بپوشی و نوازشش کنی همه جاهاشو تا به وجد بیاد مرد در برابر نوازش نمیتونه مقاومت کنه

      • سلام خیلی ببخشید کنجکاوی میکنم شما هنو تو فکر خانومه هستید یا فراموشش کردید کامنتارو خوندم یاد شما افتادم

        • سلام
          بله همیشه شبی نیست که بش فکر نکنم چون همکارم هست ولی بخش دیگه هروز بایست اون طرف برم ، اصلا به من نگاه نمیکنه و اینکه با بقیه همکارا و مردا میگه میخنده و منو میبینه انگار پدرکشتگی داریم ، سکوت میکنه حتی نگاه نمیکنه جواب سلامم رو بده
          بعضی اوقات میخوام برم باهاش حرف بزنم ولی وجدانم نمیذاره ومیگم که چی بشه خودتو ضایع نکن…
          خودم موندم چیکارکنم تا این رنج ها کم بشه
          خدا کمکم کنه
          ممنون به یادم بودید

    • مگه چی داره ک شما دیوانه اونی خانم محترم این عشق نیست و فقط هوس هست خودت رو نجات بده همین ک هوسش تموم بشه ولت میکنه

  46. من عاشق یک فردی شدم که متاهل، ۶ سال از من بزرگتر ، منم متاهلم ، هردومون از نا حیه همسر با مشکل برخوردیم ، ولی ما همدیگه رو خیلی میفهمیم، برای هم خیلی آرام بخشیم و حتی مشکلاتمون با هم حل میکنیم. من ۳۲ سالمه و ۳۸ سالش،من خیلی بهش علاقه دادم، انقد ک تو این چهارماه نتونستم نبودش تصور کنم. باهم تا حالا هیچ کار خلاف شرعی نداشتیم و تصمیمات هم اینه که این مرز اخلاقی تا ابد حفظ شه.

  47. سلام من عاشق یک زن متاهل شدم که 15سال از من بزرگتره و هر دفعه قول داد که طلاق میگیره با اینکه شوهرش هم فهمید باهاش رابطه دارم ما باز به این رابطه ادامه دادیم این زن متاسفانه معتاد به مصرف شیره هم هستش و بنده کل زندگیم به پاش ریختم در ضمن ما هزار کلیومتر با هم فاصله داریم به هر بهانه از من پول میگرفت قرار شد بیاد شهر من یک روزه که نیومد و من وقتی فهمیدم حاضر نیست بخاطر من ریسک کنه و یک روزه بیاد چطور میخواد طلاق بگیره و من رابطه رو به هم زدم و الان در اوج افسردگی و پشیمانی هستم

    • ینعی خودت متوجه نشدی بخاطر پول شیره ومسائل مالی تورومیخواداینابهشون میگن تیغ زن یاکاسب خودمم درچنین شرایطی بودم البته بگم خانومه مطلقه بودخواستم بهت بگم اکثرخانوماکه نه بعضی هاتون دنبال پول طرف هستن والی چه کشکی چه عشقی

      • حالا پول یا چیز دیگه ای واقعا شما مردا انتظار دارید زن بدون هیچ چشم داشتی خودشو در اختیار شما بذاره هر سواستفاده ای هم ازش کنید آخرشم ازش سیر شدید بگید ما به دردهم نمیخوریم تواین رابطه ها این زنه که آسیب میبینه حالا بذار مرد هرچی میخواد پول بده یا خرج خانمه کنه آخرش این زنه که تد جامعه ترد میشه جناب

  48. زنی متاهل به من گفت عاشقتم هر روز با شوهر دعوا می‌کند شوهر معتاد است دوست دارم باهاش ازدواج کنم مجردم ولی راهی بلد نیستم واقعا عاشقشم راهنمایی لطفا کمکم کنید می خوا مش

  49. سلامومن یه زن متاهلم ازاولش به شوهرم علاقه نداشتم حالاچیکارکنم؟

    • سلام یه سوال داشتم ازتون میشه جواب مو بدی

      • سلام دوستان.بنده ۳سال رابطه با زن شوهردار داشتم همجوره مجردم هستم جوریکه جلو شوهرش گف عاشق منه.همکاریم باهم کردیم.الان ۱ماه تمام شده رابطمون.۲ماه نبودم وقتی اومدم دیدم بهم خیانت کرده تازه فهمیدم چ غلطی کردم ۳۰روزه میگم خدایا منو ببخش دوریشم خیلی اذیتم میکنه ولی تاوان کار خودمو دارم میدم من نباید قبول میکردم خیلی سخته خودمو ببخشم جالبه منکه مجرد بود خیانت بهش نکردم.درحالیکه اصلا از لحاظ انسانی رابطه من اشتباه بود از خدا میخوام ببخشم از لحاظ انسانی کارم اشتباه بود.دوستان تورو خدا وارد رابطه ممنوعه نشید تاوان بدی داره این دنیا بی صاحب نیس حساب کتاب داره الانم دارم توانشو پس میدم از خدا میخوام حداقل درس گرفته باشم برا اینده.همش ب خودم میگم چرا احساسمو برا این گذاشتم درحالی ک از اول اشتباه بود بازم میگم خدا منو ببخش هرچند از شوهرش حلالیت گرفتم ولی ب زنش گفته بود هرکاری تو کردی میبخشمت ولی این پسره رو تاعمر دارم نمیبخشم خودمم قبول دارم اشتباه کردم دیگ ب منم ربطی نداره اون چکار میکنه از خدا میخوام ببخشم حالمم خوب کنه ۱ماه زوری یک وعده غذا میخورم.دراخر دوستان اصلا از بیخ کار درستی نیس چ ۱روز باشه چ ۱۰سال باشه بابت هرروزش هرکاری کردیم جوابشو ب خودمون باید پس بدیم.

        • وقتی یه زن به شوهرش متعهد نباشه همچنین یک مرد به زنش متعهد نباشه
          پس وقتی با شما باشه با یکی دیگه میریزه روهم ، کار دنیاست عوض داره و کارما

    • سلام خواهرم اگه علاقه نداری چرا ازدواج کردی باهاش؟

  50. سلام اگه عشقی نباشه علاقه ای نباشه محبتی نباشه دوست داشتنی نباشه راهش فقط طلاق هست

  51. چه دنیای کثیفی شده . کاش هیچوقت ازدواج نمیکردم.

  52. من مجرد هستم اما دو ماه هستش عاشق یک خانمی شدم که متاهل هستش با اولین دیدار این حس عمیق شد ایشون هم منو خیلی دوست داره ولی هیچ رابطه‌ای نداشتیم چون نخواستم عشق به هوس تبدیل بشه منتها از من خیلی دور هستش از اقوام هستند هر روز در عذابم و از دوری غصه میخورم شبانه روز بغض و گریه امانم بریده. ایشون همسرش دوست نداره میگه از رو اجبار ازدواج کرده ما هردو ۲۸ سال داریم منتها ایشون یک بچه هم داره اول نمیخواستم ببینمش چون گفتم شوهرداره صلاح نیست اما خیلی اصرار کردند و این حس اول از طرف ایشون بود خلاصه وقتی دیدمش خودم باختم واقعا.. نه راه رسیدن بهش وجود داره نه چاره ای دارم واقعا چه کار کنم کمکم کنید. عشق من نسبت به ایشون پاک بود یه عشق حقیقی مهر خاصی برام داره برای همین من خیلی گریه می‌کنم

    • باش قبول میگی عشقت پاکه ولی اگه شوهر ایشون یا فامیل از رابطتتون باخبر بشن قبول میکنن که هیچ رابطه ای با هم نداشتین یا اصلا تو دستت به خانمه نخورده نه عزیزم هم واسه خانمه بد میشه هم خودت

  53. سلام سه ماه عاشق زن متاهل شدم او هم عاشق من است اما تاحالا به من نگفته چون خانواده و شوهر او اگر کوچکترین بویی ببرن اون رو به قتل میرسونند.و از یک ماه پیش از ترس شوهرش از من فراریه که ممکنه آسیبی ببینه .در ضمن تاحالا او را از نزدیک ندیدم.یک پسر 7ساله دارد.من هم دارای 3دختر هستم و حاظرم هر کاری کنم که به او برسم .تورو خدا راهنماییم کنید

    • عشق حریم و حرمت داره این یک عشق ممنوعه س وارد شدن در این حریم مثل ریختن سم در غذاست شما با ادامه این رابطه زندگی فرزندان و همسران خود را نیز نابود میکنید

  54. سلام تو رو خدامنو سرزنش نکنید میدونم کار اشتباهی کردم پشیمونم یه آقا تو روبیکا ازم عکس خواست فرستادم هم باحجاب هم بی حجاب البته غریبه هست تا حالا همو از نزدیک ندیدیم حالا سوال من اینه میتونه عکسا واسم دردسر ساز باشه یا نه میتونه از عکسا سواستفاده کنه چند ماهی میشه باهم بودیم البته رابطه الان قطع شده شب و روز ندارم

    • ایشالاکه مشکلی پیش نمیا دووقتی چن ماه باهاش بودی پس شناخت مختصری ازش داری وبتو آسیبی نمیرسونه مطمئن باش

  55. سلام من مجردم الان ۱۵ساله عاشق یه دختره شدم الانم متاهل شده وبعداز یه وقفه چندساله دوباره همدیگرو دیدیم شماره اشوبهم دادودرحال حاضرباهم درتماسیم برای فراموش کردنش بخاطر گناهش تازیارت امام رضاع هم رفتم به هیچ وجه نمیتونم فراموشش کنم هزارراه رفتم اما نشد که نشدنه میتونم فراموشش کنم نه میتونم ادامه بدم موندم چیکارکنم کاش راه حلی باشه وبیش ازاین به گناه آلوده نشیم الان ساعت حدو۳ونیم شبه وهرشب به خاطرش نمیخابم

  56. سلام‌ من ۵ساله با یه خانم آشنا شدم و مسیر کارمون یکی بود تو این چندسال هروز صبح میبردمش شب هم میوردمش خیلی باهم صمیمی شدیم وابستگی شدید پیدا کردیم هردومونم متاهل هستیم و ازدواج هامونم روی اجبار و بدون دوست داشت بوده الان طوری شده اگه یه روز همدیگه رو نبینیم دیوانه میشم هر دوتا مون عاشق هم شدیم ولی نمیدونیم باید چکار کنیم باهم خواستیم فرار کنیم نظر شما چیه ممنونم از راهنماییتون

  57. نزدیک به سه یا چهار سال هست با زنی متاهل هم صحبت هستم از همسایگان و قبلا صاحب خانه ی ما بوده و من با او اختلاف سنی سه سال کوچکتر هستم همسرش هم نزدیک ترین دوست من هست همیشه مشکلاتش را به من میگفت و من همه را برایش حل میکردم و نیاز های روزمره اش را هم انجام میدادم نزدیک دو‌ سال هست که از خانه ی آنها رفته ایم و در خونه ی خودمان هستیم خیلی با هم راحت هستیم ولی تا الان هیچوقت مرتکب خیانت نشده ایم و رابطه ای با هم نداشته ایم احساسمان خیلی بهم نزدیک شده و الان کارهای اون مرا آزار می‌دهد از طرفی هم نمیخواهم خدای نگرده به دوستم خیانت کنم اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید

    • سلام
      هرکاری با زنه بکنی خیانت به دوستته و سرت میاد سعی کن از زن فاصله بگیری و باهاش تنها نباشی فقط با دوستت در ارتباط باش.

  58. من یک مرد مجرد 22سالمه عاشق یک زن شدم سن اوهم 22هست.خیلی همدیگرو دوست داریم تقریبا 7سال از عشقمون میگذره وهیچ رابطه جنسی نداشتیم، فقط تا حد لب تو لب رفتیم همین. او تصمیم گرفته است از شوهر خود جدا شود یعنی با هم این تصمیم رو گرفتیم و او یک پسر بچه 5ساله داره، بنظرتو ازدواجمون موفق آمیز میباشد

    • سلام
      سن هردوتون کمه اگر بخاطر شما از شوهرش جدا میشه با کوچکترین غفلت و خطا و اشتباه و کمبود شما ،حتما بخاطر یک نفر دیگر هم از شما جدا میشه می بخشید رک گفتم خوب در تصمیمت فکر کن ببین ارزشش رو داره.

    • نه اشتباه است بعدا که رفتید زیر یه سقف به این نتیجه می رسید میدونی واسه چی چون زنه داره به شوهرش خیانت میکنه پس مطمعن باش زندگی شماهم رونقی نمیگیره

  59. سلام من فقط یه حرف میگم اون زنی که شوهر واره با کس دیگه ارتباط برقرار میکنه دوست نداره یا هوس یا پوله اگه دوس داشت شوهر یا خانوادشو عشق محبت می‌کرد نه کسه دیگرو در زمن اون آبروی خودشو دوس نداره چه برسه عشق بگی بهش در مورد مرد ها که خودمم مرد هستم از ۱۶ سالگی با زن متولی آشنا شدم الانم ۲۶ سالمه ۸ سال به‌اش بودم به دلایلی ولش کردم شایدم ولم کرد ولی زیاد حرف زدم با زن شوهردار و مطلقه عشق وجود نداره فقط هوسه پولم که یکی دیگه است

  60. کاش به هم دیگه وفا دار بودیم اعتماد داشتیم عشق بوجود میاد اینکه میگن بدون عشق ازدواج کردم معنی نداره مادرو پدرای ما حتی همو نمیدیدن قبل ازدواج ولی تا اخر عمر به هم وفادارن بی بند و باری رو سر زندگی بدون عشق نندازین

    • حرف شما کاملا درسته خوش بحال قدیما الان نمیدونم واسه چی بیشتر ازدواجام از روی عشق باشه ولی بازم جونا میرن سمت خیانت انگار اگه نرن از بقیه جا میمونن به قول شما اگه اعتماد باشه و زن و شوهر به هم وفادار باشن خداهم کمکشون میکنه همیشه تو بدترین شرایط باهاشونه

    • آفرین مرحبا واقعا لذت بردم از این متن شما! جوانهای این دورو زمونه تنوع طلب شدند هممممممه این کسانی که اینجا درددل کردند هم همسرشونو دوست دارند هم زندگیشونو اما مشکل اینجاست که دلشان هم تنوع عشق میخواد هم تنوع شهوت و هوس! و این دقیقا برمیگرده به دوران مجردی که هر روز با یکی بودند و این شیرینی مزه اش بکامش مانده دیگه حتی بعد ازدواج هم نمیتونن با یه نفر تا آخر عمر ادامه بدن چون دلشون تنوع میخواد

  61. کسانی که پیام منومیخونیدته این عاشقی فلاکت وبدبختیه،ازدست دادن همه چیزایی که بعداحسرتش رومیخورید،هرجای رابطه هستیدبدون اینکه بگیدنمیتونم دوسش دارم ،رابطه روکات کنیدچون این رابطه خانمان سوزه،من خیلی ازخداخواستم که یه باردیگه زمان روبه قبل برگردونه تاهیچ وقت چنین خطایی نکنم،بچموخانوادموکارموابروموهرچی داشتمونداشتم ازدست دادم،الانم فقط بخاطربچم نفس میکشم وزندم تابیشترازاین اون بچه دردنکشه.

  62. سلام عاشق یک زن همسر دار فامیل شده ام و بد جوری فکرم را مشغول کرده است چگونه به او بگوییم. من چند سال پیش به خواستگاری همسرم رفتم ودر آنجا زن بردار خانمم را دیدم از همون لحظه عاشقش شدم ونمیتونم دل بکنم اما به خاطر همسرم وخانواده همسرم هیچ گاه به زبان نیاورده ام اما دیگر طوری شده است که اختیار وهوش را از من برده است وهمیشه پیگرش میباشم البته احساس اورا نمیدانم ولی نسبت به من محتاط وبا ملاحضه است لطفا راهنمایی کنید چون دارم افسرده میشوم خواهش میکنم. الان چهارده سال است که این وضعیت را تحمل میکنم

    • سلام
      دوست عزیز تو که تو خواستگاری بودی دیرهم نبود حداقل خواستگاری رو کنسل میکردی و از محل دور میشدی تاعشقه کم کم از تو دور بشه

  63. روابط متاهل ها فقط واسه سکسه واقعا چقدر باید ادم نفهم باشه غیر از این فکر کنه ..به نظررمن خیانت دلیل خدبی برای طلاق نیست و اونطرف نیازشو برطرف کرده و به زندگیش برمیگرده .

  64. من حدودیک ساله بایه خانم متاهل تومجازی اشنا شدم بیشتر تلفنی وچت میکردیم الان خانم گیر داده هموببینیم وباهم رابطه داشته باشیم منم‌ بهونه آوردم از عواقبش ترسیدم ته دلم دوسش دارم ولی رابطمون اشتباه

    • سلام به تمامی دوستان ای متن می‌خونن شاعر میگه به دریا رفته میداند مصیبت های طوفان خواهشن هرکه تو رابطه با متاهل رفته و داره می‌ره الان کات که روند اشتباه و با کلی گناه با روحیه شکسته و پوچ برمیگرده اینو کسایی رفتن درد کشیدن ومیکشن میفهمند لطفاً نکیند تو رو خدا

  65. من مجردم ۳۰ سالمه استغفرالل از خانم متاهل همسایمون ک دو سال بزرگتره خیلی خوشم میومد شمارشو از مامانم کش رفتم فقط تک زنگ زدم و بعدش پشیمون شدم تا بعد یه سال تو اینستاپیدام کرد بهم پیام داد ک شوهرش بهش خیانت کرده و بهش اعتماد نداره و گفت منم میخام همین بلا رو سرش بیارم .گفت من از اون ادم ها نیستم خیلی هم میترسم ولی چاره ای نمونده براش میخاد باهاش باشم چ کنم گیر افتادیم ازش خوشم میاد ولی فعلا تصمیمی نگرفتم ۲راهی سختیه. الله اعلم

  66. سلام.شش ماه میشه با یه زن متاهل وارد رابطه شدم.بهش وابستگی شدید پیدا کردم…ده روزه ترکم کرده.افسردگی شدید گرفتم.راهنمایی کنید چکارکنم

    • اونی که به شوهرش خیانت میکنه مطمئن باش به تو هم خیانت میکنه و رهات میکنه وقتی ازت لذت برد تکراری شدی مثل دستمال کاغذی پرتت میکنه . این افسردگی ات چوب کاری که کردی من قشنگ میفهمتت چون تجربه تورو داشتم

  67. بنده متاهلم54سالم عاشق یه خانم هستم اونمسالشه ونزدیک 20سال که ارزش دارم کارش خوشم میاد شاید اونم ندونه من بهش نظر دارم ولی ولی همیش برای سلام واحوال پرسی تا منو میبینه نزدیک میشه یا از دور سلام میکنه تا ضمن همسایه هستیم اونم50سالشه

  68. من یه خانم 40سال هستم دوتا بچه دارم شوهر دارم پسری 22ساله عاشق من شد هر کاری می کنم که دست از سرم بردار بر نمی دار به نظر شما چکار کنم خواهش میکنم راهنماییم کنی

  69. از رو هوس هست زندگیتو اصلا خراب نکن اون اسمش عشق نیست هوسه

  70. سلام بوردا نخبردی؟؟؟؟!!!!!!!!!!! چرا شما ها با متاهل ها ارتباط دارین این همه مجرد

    • پاینده باد مردم ایران عزیزم

      کدام دختر مجردی حاضر به ارتباط عاطفی و عاشقانه و جنسی خلاصه دائمی با یه آقا رو قبول می‌کنه،مطمعنا توقع ازدواج و تعهد رسمی داره و متاسفانه الان پسران هم دیگه کسی دم لای تله نمیده.
      زن متاهل خونه و امکانات زندگی داره،مطمئناً وضعیت مالی مناسبی داره و چتربازی درنمیاره،
      چون شکست عشقی داشته در این رابطه اش خیلی باتجربه تر و عاشقانه تر رفتار میکنه،ترس رابطه جنسی و دردسر وجود ندارد.
      ولی از خواهران و برادران گرامی در دارم که موقع ازدواج خیلی بیشتر دقت کنید و تحقیق و بررسی کنید،سعی کنید با معاشرت کردن های پی در پی بیشتر همدیگرو بشناسید که انشالله بتونید سالیان سال عاشقانه زندگی کنید و خداناکرده مرتکب خیانت نشوید….
      یاحق ?

  71. خدایا نشد یکی هم عاشق من بشه خخخخخ

  72. سلام
    اگر ممکنه کمکم کنید. خانمی متاهل دارای دو فرزند یک سال با پسری مجرد در مجازی آشنا شدیم شدیدا وابسته به هم شدیم. اما بعد یع مدت من عذاب وجدان گرفتم و الکی گفتم شوهرم فهمیده تا شاید خودش دست از سرم برداره ولی نرفت. حس عذاب وجدان داغونم کرده هر بار به شوهرم نگاه میکنم حالم از خودم بهم میخوره. الان چند روره میخوام بهش بگم کات کنیم ولی نمیدونم چجوری و چی بهش بگم؟ چند باری کات کردبم ولی بلافاصله دلتنگش میشم اونم همینطور. لطفا راهی نشونم بدید میدونم اونقدر مغروره که اگه بهش بگم رابطمون تمومه هیچ اصراری نمیکنه ولی نمیدونم چی و چجوری بگم

    • سلام وقت بخیر خواهرم از همین لحظه کات کن خطتو خاموش کن عواقب بدی گریبان گیرت خواهد شد . فکر شوهرت کن که صبح تا شب برای رفاه شما کار تلاش میکنه این به دور از مرام انسانیته که بهش خیانت کنی

    • منم دقیقا مشکل شما رو دارم به شوهرم خیانت کردم الان پشیمونم نمیدونم چه بهو نه ای بیارم کات کنم میدونم اگه بهش بگم قبول نمیکنه ول کنم نیست پسره میگه زنم نمیگیرم میخوام تا همیشه باهات باشم به نظر شما چطور بهش بگم بره پشت سرهم نگاه نکنه

  73. من چندساله به زن همسایمون حس عجیب ودیوانه وارپیداکردم ولی مشکلی هست متاهل هستن ونمیدونمچطور بهشون حسم بگم چون راستش میترسم ازعواقبش فراموشم میکنم بازچون میبینمش میاد روذهنم موندم چکارکنم بگم حسمو یانه جوابش چی میشه بگه نه خیلی راحتترم میترسم باشوهرش درمیان بزاره که رابطه وهمسایگیم بهم بخوره

  74. من یه دوست زن دارم متاهل هست می‌خوام ازش جدا بشم. منم متأهل هستم خانومم فهمیده توخونه دعوا شده من بهش قول دادم که باهاش حرف نزنم اما این زن ازم دست برنمیداره

  75. سلام من سال ۹۳ تو فضای مجازی با یه خانم متاهل آشنا شدم بهش وابسته شدم همین طور اون. خیلی دوسش داشتم براش همه چی گذاشتم آخرش بهم خیانت کرد من نابود شدم . اون از زندگیم رفت ولی بخدا قسسسسم هنوزه که هنوزه دارم تاوان پس میدم . چوبشم خوردم بدجور. موقعیت زندگیم به لجن کشیده شد. فقط خواستم بگم تجربه تلخ منو نکنی . این دوستی با زن متاهل یا خیانت به شوهر عاقبت خوبی نداره جز افسردگی شکست و پاشیده شدن زندگی و بچه های طلاقی که این وسط قربانی هوس ما میشن . پس نکنین دوستان …
    یاعلی

  76. سلام من متاهل هستم اون خانم هم متاهل هست خیلی هم دیگه رو دوست داریم ولی ترسی ک از من داره میگه مبادا من حرف اورا جایی بزنم که بامن دوست هست واعتماد بهم نمیکنه باید چکار کنم؟چطور اعتمادش رو جلب کنم هم دیگه رو دوست داریم

    • ما اینجا مشاوره خانواده میدیم نه خیانت به خانواده

    • سلام به نظر من فقط و فقط به خدا توکل کنید ذکر بگید هر موقع اون فرد به ذهنتون میاد از خدا کمک بخواید ..خدا در یک لحظه میتونه همه جیز رو از ذهن ها پاک کنه ..توسل به امامان معصوم فراموش نشه

  77. سلام شبتون بخیر، سه هفته میشه که یک‌ مرد متاهلی عاشق من‌ شده در حالی منم متاهلم و هیچ حسی بهش ندارم درحالیکه چند بار حسمو بهش گفتم ولی اون قبول نمی کنه، به نظرتون چطوری باید رفتار کنم تا دست از سرم برداره؟

    • اگر سماجت کنن میتونید تهدیدشون کنید به شکایت و پیگیری قانونی. سعی کنید در جاهایی که ایشون حضور دارن تا حد امکان نرید و مخصوصاً تنها نرید اینقدر این سردی رو ادامه بدید که نا امید بشن. سعی کنید که ایشون از ترس شما مطلع نشن. چون ممکنه برای همین یه اهرم فشار بسازه. بگید اگر مزاحمت رو ادامه بدید به شوهرم میگم

  78. سلام من یک خانم ۳۵ ساله متاهل هستم دارای دو فرزند یک پسر۳۰ ساله مجرد که همسایه ما است پیام میده زنگ میزنه بهشم گفتم که من نمیتوانم خواسته هایت را برآورده کنم اما بازهم زنگ میزنم پیام میده دیگه گیج شدم اصلن نمی‌فهمم هدفش چیه ؟

    • سلام و عرض ادب. با عرض پوزش اصلا شما چرا تلفن ایشان را پاسخ میدی تا خدای ناکرده ذهن و مغزت درگیر بشه. اگه درگیر شد دیگه محاله رها شدنش! پس اول از همه به خودت خیانت میکنی بعد به خدا بعد به شوهرت! درثانی گفتی نمیدونم منظورش چیه.. خب کاملا مشخصه هوس و شهوترانی چند روزه که سیرابش کنه…. دل انسان تنوع طلبی میخواد اما نمیدونه که داره چه هیزمی برا آتش زدن زندگیش جم میکنه پس مواظب باشیم

    • بزن توی دهنش
      دنبال هوسه

  79. من هم عاشق یه زنی شدم که متاهل است. چند ماهی است که از فکرم بیرون نمیشه. یکبار ابراز علاقه کردم ولی واکنش منفی نشان داد. نمی دانم چه کنم.

  80. اين حرف براي اولين باربراي كسي ميخواهم بگم چون فكرميكنم كه ميتونه بارغم اندوه من را كم كند من عاشق زن متاهل شدم ازنگاه اوهم ميفهمم كه اوهم احساسي دارد ولي هيچ كاري هم ازدستم برنميادحتي نتونستم باهاش حرف بزنم خيلي سعي ميكنم فراموشش كنم حتي ماها سعي ميكنم نبينمش ولي نشد اوهمسرپسرخاله منه

  81. سلام.. منو ی دختری 6 ماه رابطه عاشقانه داشتیم الان دوماهه ب بعضی دلایل میگه نمیتونم ادامه بدم با اینکه دوست دارم… الان رابطه یکماهه ک کات شده تلفنی.. ولی دیدن اتفاقی همو میبینیم چون تو ی محل هستیم.. من تو برخوردم با ایشون سرد و بی تفاوت باشه یا ن میتونم یکم راحتتر باشم.. صحبت منظورم نیس… نگاه و ارتباط چشمی… نمیخوام ذهنیت بد از من پیشش بمونه چون دوستم داره.. میگم بی تفاوت باشم شاید حسه بدی بگیره.. میگم نگاهم دنبالش باشه و توجهم فکر میکنه خیلی وابسته شم و بیشتر دور بر میداره… لطفا راهنمایی کنید. یبار گفتن ک آرایشگرم و دغدغه زندگیم زیاده وقتی وقت میذارم برا ارتباط خودمون خیلی فشار میاد بهم… یبار گفت بذار چند مدت بگذره از این حال دربیام… ولی دوماه گذشت نتونست خودشو جمع و جور کنه… و بازم میگه خیلی دوستدارم… نمیدونم… خودشم میگه نمیدونم چمه. یچیزی رو راحت بهتون بگم.. ایشون متاهلن… بهم نگید این رابطه اشتباهه.. خودم میدونم… منم توقع ارتباط برا خواسته خاصی یا اینکه ازدواج نکنم و… ندارم… میخوام اون ذهنیت خوب و ارتباط حتی بعنوان ی خاطره خوب بمونه با اینکه میگه هنوز دوستم داره… من چ رفتاری کنم ک حتی اگه ادامه نداد ب ارتباط تلفنی تو ذهنش و ارتباطی ک همو میبینیم ک زیاده بعنوان ی دوست خوب باشم تو ذهنش ن ی حس ناراحت کننده… ایشون 6ماه عاشقتر حالا هرچی وابسته تر بود…ولی الان میگه نمیتونم بهم فشار میاد…این 6 ماه ایشون همش اصرار ب پیام و تماس داشت.. حتی بهم میگفت ک تنهاش نذارم.. و کنارش باشم چون تو زندگی شخصی عاطفی مشکل داشت… ازدواجش با کسی بوده ک تو دو دنیای متفاوت بودن… ولی ارتباط ما ربطی ب اینکه اون زندگیشو بهم بزنه نداشت و اصلا همچین نیت و قصدی نبوده و نیس… فامیلیم. اینکه این شرایطش تو این 6 ماهم بود… اون گرمتر بود و ازم میخواست فراموشش نکنم… الانم میگه دوستت دارم و همش بهت فکر میکنم… ولی آنلاین میشه وقت داره ی حالی ازم نمیپرسه با اینکه تو این 6 ماه ی دقیقه هم بدون من نمیتونست… اینکه الان اینجور رفتار میکنه اذیت میشم… چطور طاقت بیارم… چ رفتاری کنم…بنظرتون چرا نمیتونه ی پیامم بده و زنگ بزنه باینکه میگه دوسداشتنت هست.

    • ببینید دوست عزیز، ارتباط شما از همون اول کاملا اشتباه بوده. ادامه دادنش هم اشتباه تر. چون پایان این ارتباط چیزی برای جفتتون نداره. از لحاظ قانونی، نه عرفی و نه اخلاقی چاره ای جز کات کردن این ارتباط ندارید. علت ادامه ندادن اون خانم هم احتمالا همینه و احتمالا به یه حسی مثل تنفر از خود بعنوان خائن رسیده و دچار عذاب وجدان شده یا اینکه چون متاهلم هست دیگه قادر به ارتباط با شما نیست. نه خودتون رو اذیت کنید نه زندگی ایشون رو خراب کنید. سعی کنید با یک پیام آرام به ارتباطتون پایان بدید به نفع جفتتون و یک نفر سوم که شوهر ایشون هست خواهد بود. موفق باشید. سعی کنید برنامه تون جوری باشه که در روزمرگی هم همدیگه رو نبینید. حتی اگر امکان انتقال و جابجایی هست کار خوبیه انجام بدی. ایشون اگر به این نتیجه برسن که شما بخاطر خودشون و خراب نشدن زندگیشون با ایشون قطع رابطه کردید، بهترین ذهنیت دنیا رو از شما خواهد داشت!

  82. ببینید اگر زنیکه شوهر داره و به نقل از شما عقیده با یه سری مسائل داره و اصولی داره پس این اصولش کجاست که شوهر داره و با کسی دیگه ارتباط داره!؟زن یکی دیگه هستش عاشق یکی دیگه شده و ارتباط با یکی دیگه داره!؟بله این برای خیلی‌ها شاید اتفاق افتاده باشه که عاشق یکی دیگه بشن اما شک نکن این به شوهرش وفا نکرده به تو هم نمیکنه و امکان داره بازم عاشق یکی دیگه بشه.

  83. امیدوارم خدا به همه کمک کنه ازین مشکل نجات پیدا کنن، بالاخره این حریم هایی که خدا معین کرده یه دلیلی داره چون ادمیزاد دلش دست خودش نیست گرفتار بشه واویلاست از قبلش باید مراقب باشه با کنترل چشم و رعایت و غیره

  84. سلام همه ی آقایان و خانم هایی که به نوعی دچار عشق های اشتباهی میشوندمشکل عاطفی دارند که متاسفانه ازچاله درمیان میوفتند داخل چاه لطفاً ازطریق کمک اریک مشاور حاذق مسایل خودتون روحل کنید اعتماد به نفس خود تون روبالا ببرید اول خودتون عاشق خودتون بشید بعد میبینید انقدر برای خودتون ارزش قائل هستید که هر هوس زودگذر رو به اسم عشق وارد زندگیتون نکنید.زنی هستم از نظر مالی و عاطفی مستقل ،عاشق خودم هستم ،همسرودوفرزند دارم باوجود ی که همسرم خیلی محبت کردن بلدنیست یادگرفتم عاشق خودم باشم به اوهم عشق بورزم دردل های شما روخوندم گفتم خدا روشکر که عاشق خودم هستم لطفاً خودتون رو دریابید بچه ها رو هم قربانی هوس هاتون نکنید به اسم عشق موفق وشاد باشید آرامش وشادی درونی را برای همگی شما آرزو دارم

  85. یه انتخاب اشتباه مساوی با یک عمر پشیمانی

    سلام.
    هرکسی منو از این زندان به ظاهر زندگی ( بدون دردسر و قانونی) نجات بده هرچی بخواد بهش میدم.
    9سال پیش ازدواج کردم.
    بلعکس من مذهبی خشگ و و درگیر مسائل سیاسی هست.
    در ضمن شاغل پاره وقت هست و زمینه های خیریه و مددکار اجتماعی فعالیت دارن.
    صبح تا شب درگیر قرآن و دین اسلام یا در فضای مجازی در حال امر به معروف کردن بقیه و یا مشاوره زندگی به دخترخانوما و آموزش همسرداری یا بحث و درگیری طرفداران بی حجابی و غیره.
    بنده با وجود اینکه وضعیت مالی مناسبی دارم ولی اصلاً خانم اهل مادیات و پول نیست و به ظاهر اهل بخشندگی و نذورات هست./ خب برسیم به مشکلات بی‌نهایت و شکنجه شدن های خودم که براتون تعریف میکنم،
    بله همه چیز خوبه تا وقتی من نگم چرا ظروف و محیط آشپزخانه کثیفه یا حتی ساعت چهار بعد از ظهر اگه ناهار آماده نباشه حق اعتراض ندارم یا وقتی با غذای سوخته یا بدمزه یا ببخشید انواع اقسام موهای سره خانوم داخل غذا مواجه میشم حتی کوچکترین حرفی و اعتراض نباید داشته باشم،
    یا در مورد صبح تا شب بی اعتنایی و بی تفاوتی که به من داره یا در مورد عدم رسیدگی به زیبایی خودش که ریش و سبیل گذاشته نباید اعتراض کنم،دوسال اخیر رابطه نزدیکی نداشتیم و قبل تر هم سالی دو یا سه بار بدون هیچ احساسی بوده،البته ایشان هیچ اعتراضی که نداره اتفاقاً از وضعیت احساس رضایت می‌کنه و میگه اخیش راحت شدم چیه مثل فلان حیوان سرم میپریدی ???
    (به مدت 4 سال در زندگی اگه بابت اتفاقات بالا هروقت اعتراضی داشتم و بازخواستی میکردم با بدترین فحاشی ناموسی و درگیری و آبروریزی ازم استقبال می‌کنه،و جدیداً حمله فیزیکی شدید هم انجام میده )
    بخاطر اصرار مادرم و علاقه خودم به زندگی این چند سال تحمل کردم ولی بیشتر از یکسال میشه دیگه حس میکنم مشکل روانی پیدا کردم و بواسطه آشنایی با یه خانم متاهل که شریک کاریم هم هست که هزار بار بدون توقع تا پای جان بهم محبت کرده و واقعاً اون حس دوست داشته شدن رو دوباره در وجودم زنده کرده اقدام به جدایی و درخواست طلاق کردم تا بتونم زندگی جدید شروع کنم ولی حتی اسم طلاق رو جلوی همسرم میارم طبق معمول با فحاشی ناموسی و درگیری و آبروریزی و کل اهالی ساختمان رو جمع می‌کنه و منو جلوی همه می‌شوره حتی با دریافت چند برابر پول مهریه هم خانم حاضر به جدایی نمیشه ،تو خواب بودم قصد کشتن منو داشت،یکبار قصد خودزنی و خودکشی داشت که بندازه گردن، در اولین جلسه مشاوره طلاق به خانوم دکتر مشاوره تهمت طرفداری زد و خیلی راحت تهمت رابطه با من رو بهش زد با کلی فحاشی جلسه ترک کرد وقتی فقط اسم طلاق رو میارم ابروریزی و بی حیاگری و فحاشی ناموسی حضوری و تلفنی جلوی همسایها و خانواده من درمیاره به قول خودش حمله می‌کنه به سمت منزل خانواده من که اونجا هم آبروریزی راه بندازه…در هر صورت همیشه دست به هرکاری میزنه که طلاق رو کنسل کنه و موفق هم بوده حتی پشه مونث از جلوی من رد میشه تهمت میزنه و در کمال ناباروری همیشه هم میگه عاشق شوهرم و زندگیم هستم.
    حالا دوراه دارم یا همزمان در کناره ایشان با عشق مورد علاقه ام ارتباط داشته باشم یا بدون اینکه طلاق انجام بشه فرار کنیم و به شهری دیگه بریم که کسی مارو نشناسه و پنهانی زندگی جدید شروع کنیم…

    • آفرین پریسا قوی باش با این عشق زود گذر مبارزه کن سلام داداش به نظرم شما یه مدت ازش دور باش اگه تغییر کرد و اخلاقش عوض شد که برگرد به زندگیت اگه اخلاقش تغییر نکرد حتما ازش جدا شو حرف یه عمر زندگی هست روانی میشی طلاق بده و با اون خانم جدید ازدواج کن این زندگی که میگی ارزش ادامه دادن ندارد نیکیتا هستم از شیراز

    • کاری بکن ازت متنفر بشه براش وقت نذار اصلا وجودشو رو نادیده بگیر برا خونه خرید نکن بهشم هر روز بگو زن دوم میگیرم شبها خونه نرو فکر کنه پیش زن دومی بخودش بیاد.شمایی هم ک میگی دوساله رابطه نداریم شاید این موضوع با کمک وکیل و آزمایش بتونه برات کمک کنه جدا شی

  86. تا پای جان وفادار به این مرز و بوم

    مثال اول: چرا وقتی زن متاهل به شوهرش خیانت میکنه همه میگن چون زنه از شوهرش مهر و محبت ندید وقتی عشق و علاقه ندید و کمبود محبت و نیاز جنسی و نیاز مالی داشت رفت سمت مرد دیگری که نیازهاشو تامین میکرد.

    مثال دوم: حالا مرد متاهل به زنش خیانت می کنه و به سمت زن دیگری میره ولی متاسفانه در اینجا واکنش ها متفاوت هست ، همه میگن عجب مرد پس فطرت و هوس بازیه، چه کفتار یا خوک نجسی هست،
    اصلا یه آدم فاسد و لااوبالی و هرزه و بی خانواده و در آخر میشه انگل جامعه…
    مطمئناً نمی‌تونیم منکره نیاز های اولیه مرد که برحسب غریزه ذاتی و حیات زندگیش داره بشیم که در زندگی زناشویی قسمت قابل توجهی از این وظیفه به عهده زن هست که اگه کوتاهی کنه شوهرش به مرور زمان کمبود اون نیاز رو احساس می‌کنه و متعاقبا در صدد برطرف کردن اون نیاز و حل موضوع تلاش میکنه.
    حالا حتما قبول دارید در هر دو مثال مرد و زن مرتکب به خیانت شدن ولی در جامعه ای که متأسفانه دچار فقر تفکر و اندیشه هست شاهد فرق جنسیتی هستیم.
    جالب اینجاست در آمار نظرسنجی ها حتی آقایان از خانمها بیشتر طرفدار جنس مونث و احقاق حقوق از دست رفته زنان جامعه هستن.
    به دین ترتیب در بیشتر موارد در زندگی روزمره مردم در کلان شهر ها و شهرستان ها در مواجه با جرایم و حوادث و یا درگیری و اختلافات خانوادگی یا بزهکاری در نگاه اول همیشه آقایان متهم ردیف اول هستن…

    التماس تفکر ???

  87. من عاشق شدم زن متاهل ولی تا الان اون رو ندیدم خیلی از فراق عشق و موانع می‌سوزم تورو خدا منو درک کنید من و اون خانم شخصیت‌مذهبی هستیم چه کنیم بهم برسیم چه دعایی کنیم. خیلی جاهای زیارتی رفتم دعا مردم کلی صدقات کلی خیرات کلی قرآن خواندن کلی دعا شب زنده داری کردم بخدا همدبگرا هم ندیده ایم

    • سرباز وافن اس اس

      لعنت بر تزویر،اگر به مذهب اعتقاد بود معصیت نمیشد،توبه کن از این شکل مذهبی بودن دروغ،مذهب به نماز و صدقه نیست به جوانمردیه،فکر کن یکی با همسر خودت این کارو بکنه ،حست چیه

  88. من تقریبا پنج ساله عاشق یه زن متاهل شدم جفتمون وابسته هم شدیم.واقعا نمیدونم باید چیکار کنم.میدونم از هر لحاظ گناهه.دو ساله ک زندگیمو از دست دادم به خاطر همین قضیه.از لحاظ روحی خیلی داغونم.با پدر و مادرک زندگی میکنم.و جوری شدم ک اصلا نمیتونم ازش جدا شم.واقعا میمیرم.من باید چیکار کنم.به خود کشی هم فکر میکنم.

  89. عاشق یک خانم متاهل شدم،میخوام باهاش رابطه برقرار کنم نمیزاره،میگه گناه داره،نمیخوام گناه کنم،ولی خودش هم برای رابطه با من گریه میکنه و خیلی مایل به این کاره،ولی از گناهش میترسه،میگه باید محرم بشیم،آیا صیغه یا دعایی هست که ما باهم چند ساعت محرم بشیم که دچار گناه نشیم؟

  90. من متاهلم وبه یکی ازاطرافیانم وابسته شدم نمیتونم ترکش کنم

  91. ببخشید من ۱۵سال ازدواج. کردم دوفرزند دارم یک. پسر ویک. دختر ۱۳سال وده سال همسرم خیلی شکاکه بهم خرجی نمیده بنظرم بهم خیانت میکنه. درحدیه پیام. ازش سرد شدم دوست ندارم باهاش زندگی کنم فقط بخاطر بچه هام دارم زندگی میکنم خیلی خسته ام بنظرتو چکارکنم؟۳۰سالمه خودم داخل فضای مجازی بایه فرد اشناشدم خیلی وابستش شدم هرکاری میکنم نمیتونم فراموشش کنم بخدا چون خودم داخل زندگیم محبت ندارم هرکاری میکنم نمیتونم محبتای این شخصو. فراموش کنم

  92. سن 38مجرد مرد کارشناسی آزاد. واقعیتش وارد یک ارتباط با یک زن متاهل شدم که از بستگان نزدیک میباشد و به هم قول ازدواج دادیم همه چیز پنهونی پیش می‌رفت تا همسر ایشون متوجه شدن وبرای مدتی ازهم دور شدیم اما تحمل سخت بود و دوباره این بار با احتیاط بیشتر شروع کردیم و واقعا نمی‌تونیم از هم دل بکنیم مخصوصا برای من که بعد سال ها کسی را پیدا کردم واقعا تمام ایده آل های همسر آینده من داره و واقعا عشق و علاقه بین مون واقعیه واقعا احساس خوبی از داشتن هم داریم وامید داریم روزی در کنارهم زندگی کنیم واقعا دنبال راهی هستیم که تا روزی که بهم برسیم آرامش تو زندگی مون داشته باشیم لطفاً راهنمایی بفرمایید با تشکر

  93. بنده درگیر رابطه با زن متاهل بودم ولی تمومش کردم… نمی‌دونم چرا اینقدر برام سخت بود چون داشتم مقاله سایت شمارو میخوندم. ۲۴ سالم هست ولی نمیدونم‌‌‌ چرا تمایل دارم با خانمهای سن بالا صحبت کنم … هروقت رفتم در این روابط فقط اعصاب خوردی بوده. حتی با یه خانوم مطلقه هم دوست بودم. ولی خب کاتش کردم کلا. چون اصلا دنبال دردسر نیستم. هروقت با یه خانوم متاهل صحبت میکردم چیزی جز سختی و درد برایم نداشت آدم کلا از لحاظ روحی میرزه بهم

  94. علی محمد زاده

    بدترین درد دردعشق است وبدترین عشق هم عشق ممنوعه است از سرطان بدتر است

  95. مردان گوش کنند کسی که عاشق شده دوست دارن با زنان متاهل دوست شوند این یک هوس همش به خاطر هوس دوست میشند خودشونا تخلیه کنند لازم است فقط در این زمینه پول خرج بکنند نا به هدفشون برسن من اینا امتحان کرد لامصب فقط باید خرج کنی ماشین لوکس سوارشون بکنی بله اینجوریاست

  96. دلم برای آقای ؛یه انتخاب اشتباه…؛سوخت.کاش میتونستم من قصه مو بنویسم اونوقت همه دلشون برای من بیشتر میسوخت..

  97. بنده اصلاُحال خوشی ندارم.لعنت به وابستگی و عاشق شدن!!!باورکنید اول اون شروع کرد. با فرستادن پیامکهای عاشقانه شروع کرد تا کار بجایی رسید که به هم علاقه مندشدیم. جفتمون متاُهل هستیم متاُسفانه فامیل هستیم و رفت و آمدخونوادگی هم داریم! به حدی دوسم داشت که حتی به شوخی هم جراُت نمیکردم حرفی ازجدایی بزنم خیلی عصبانی میشدمیگفت فقط مرگ میتونه مارو جدا کنه! یه خواهر کوچیکتر داشت که لعنتی هرکاری کردم دوام نیاوردم و منو تسلیم خودش کرد ولی از خواهر بزرگترش که دوست خودم بود بی نهایت میترسید و حساب میبرد!میگفت اگه از رابطمون بو ببره درملاُعام اعدامم میکنه! به همین خاطر بعید میدونم خواهرش جراُت کرده باشه و حرفی از رابطمون زده باشه. به هرحال از نظرخودم بدون دلیل رابطمونو تموم کرد.خواهرکوچیکشم ازدواج کرد و رفت. تنهادلیل قطع رابطش رو به گفته خودش بی حوصلگی میدونه. ولی بعید میدونم چون بی نهایت دوسم داشت!!! درحال حاضرچون فامیل هستیم ورفت وآمدخونوادگی هم داریم حتی باهم سلام واحوالپرسی هم میکنیم. ولی تنها جایی که باهام دشمن میشه از طریق گوشی ودنیای مجازی وپیامکه!!؟دارم دیوونه میشم دکتر.به نظرتون چکارکنم؟دلیل این قطع رابطه بی دلیلش چی میتونه باشه؟بخاطرخدایه راهی جلوپام بزاردکترممنونتون میشماگه براتون مقدوربودجواب روبرام باایمیل بفرستین.منتظرجوابتون میمونم اجرکم عنداالله

  98. دوستان عزیز ؛ لطفا با پرهیز از قضاوت ب عراضی بنده گوش بدید ؛ ما هر بلایی ک تا ب حال سرمون اومده و سر دیگران آوردیم از سر عدم آگاهیمون بوده ؛ خانم ها و آقایان محترم تو رو خدا ب همدیگه پیشنهاد بدید ک کتاب هایی ک مربوط ب روابط زناشویی رو مطالعه کنید ؛ اگه میدونید از زندگیتون راضی نیستید با خونواده ها و همسر هاتون مشورت کنید و بهشون پیشنهاد مشاوره بدید ؛ حتما حتما پیش مشاور برید چرا ک مشاوره ن فقط واسه کسایی ک زندگیشون داره خراب میشه ، بلکه واسه کسایی ک تموم زندگیشون گل و بلبله هم سودمنده ؛ لطفا ب هم دیگه خیانت نکنید ؛ اگه قصد خیانت دارید اول از همسرتون جدا بشید و بهش بگید ک ب این دلیل و آن دلیل من دیگه نمیتونم زندگیم رو با شما ادامه بدم ! اگه میتونی رفتارت رو اصلاح کنی ک بسم الله ؛ اگه ن ک طلاق بگیرید و یه عمر عذاب نکشید ؛ ب خواسته های همسراتون دقت داشته باشید ؛ ببینید چ چیزایی دوست داره ؟ از چ چیزایی بدش میاد ؟ همه ی خصوصیت های اخلاقی هم رو در نظر بگیرید تا خدایی نکرده کار ب سرد شدن رابطه کشیده نشه ؛ هر چند وقت یک بار همسرتون رو سورپرایز کنید ؛ واسش نامه بنویسید ؛ بهش توجه کنید ؛ لباسای قشنگ بپوشید ؛ عطر بزنید ؛ از جمله های محبت آمیز توی جمع ب همسرتون استفاده کنید ؛ ب امید موفقیتتون

    • سلام آقایی که خیلی قشنگ نوشتی از هممون بهتر میفهمی خوب حالا تو بگو من چکار کنم با شوهری که اصلا درکم نمیکنه به خواسته هام توجه نمیکنه با اینکه من تو زندگی خیلی هواشو داشتم و قناعت میکنم حتی اینجوری بگم از لحاظ جنسی اگه بخوام کارای که واسش کردم بگم باید یه دفترچه خاطرات بنویسم با اینکه خوشگلم هستم و از زندگیم راضی نیستم ولی تحمل میکنم دوست ندارم بهش خیانت کنم خیلی پیشنهاد دوستی بهم شده ولی رد کردم دیگه نمیدونم چکار کنم خسته شدم هیچ پناهی ندارم به جز خدا بعضی وقتا میزنه به سرم خودمو بکشم ولی یاد دخترم میوفتم پشیمون میشم

  99. سلام به همگی اگه کسی می‌تونه کمکم کنه حدود چهار سال پیش با خانمی متاهل در تماس بودم و با کلی اسرار از طرف من که با هم رابطه داشته باشیم استارت خورد شروع کننده من خودم بودم با پافشاری من رفتم داخل حیاط آنها ای کاش هیچوقت این اتفاق نمی افتاد با اسرار من و بی میلی او که خواستم روابط جنسی داشته باشم کار به جای بد کشید و او شروع به داد و فریاد کرد یکی از همسایگان اومد و منو اونجا دید و این باعث شد آبرو من بره الان چهار ساله روح و روان منو درگیر کرده در ضمن هر از گاهی در مراسمی نمی‌دونم در مغازه همدیگر رو میبینیم حالم بده همیشه کسی راه و حلی سراغ داره بگه بهم ممنون
    A

    • سلام خوب اگه بتونی محله تو عوض کن برو جایی دیگه این بهترین راهه که دیگه چشمت به اونو و همسایه ها نیوفته

  100. سلام ، یه زن شوهردار بهم تلگرام پیام داد ، یک سال تمام هر کاریش کردم که تورو خدا برو، نرفت ، انقدر وایساد که همه زندگی منو نابود کرد ، استرسایی کشیدم که قابل وصف نیست، همه موهای سرم ریخت، انقدر وایساد تا منو گرفتار خودش کرد، بعدم با بی‌رحمی تمام ولم کرد و رفت، الان ۶ ماهه فقط آرزوی یه خواب راحت یا یه دقیقه فکر نکردن به اون را دارم، توروخدا گول نخورید ، اینجور زنا از شیطان هم بدترند

  101. مدت زیادیست عاشق زنی متاهل شده ام و روم نمیشه حرفمو بهش بزنم. از طرفی میدونم اگه چیزی بهش بگم دردسر میشه. احساس بدی دارم ولی هر وقت بهش فکر میکنم احساس لذت دارم. چاره چیه؟

    • مطمئنی عاشقی ؟ یا فقط حس جنسی است ؟

    • بکن ذهن آلوده نرفتی وارد رابطه برو پشت سرت هم نگا نکن

      سلام عذرخواهی من بپذیرید خانمها اگه غر نزنید روح روان مردا آزار ندید
      ازدیاد من مردها هم دل کنده نمیشن ازتون غرور اجازه نمیده احترام بگذارید آراستگی برامرد مفید اطاعت از مرد واجب درصورت غرور بزاره البته من الله توفیق

  102. مرد متاهل که ندیدن زن متاهل را تو دلش کنه…خدا لعنت کنه چنین عشقای را…آخرش فساده

  103. قضاوت نگنید . هر کسی دوست نداره نکنه همه تو این دنیا آزادن و تمام

    • آزاد که نیستیم یعنی واقعا کسی با ناموست رابطه داشته باشه واست مهم نی مثلا با زنت یا خواهرت یا مادرت

    • کار از قضاوت گذشته همه کامنتارو بخونی متوجه میشی مد شده همه عاشق سینه چاک زن شوهر دار شدن همه خط قرمزا رد شدن منم خودم یه زن متاهلم ۳۳ سالمه پیشنهادهای دوستی الان که دارم مجرد بودم نداشتم دلیشم کاملا واضح هست

    • آفرین مهرداد

  104. سلام من حدود یک سال پیش با دختری وارد رابطه شدم البته فقط مجازی که اولش اون بهم پیم داد در اواسط رابطه بهم گفت عقد کرده با پسرعمش ولی قصدش جداییه . اما همینطور گذشت تا اینکه عید عروس شدن و من خیلی افسرده شدم و بعد از عروسی هم بهم پیام دادن ولی رابطمون به خوبی دوران قبل عروسی نبود . شوهر این خانم دوسال ازش کوچیکتره و بارها بهش خیانت کرده و این خانم بشدت اخساس تتهایی میکرد و با صحبت با من اروم میشد من از روی دلسوزی باهاش بودم و بهش تو کاراش مثلا دانشگاه یا کار اینترنتی اگه داشت کمک میکردم چون کارم کلا در زمینه اینترنته . ولی کمکم بهش علاقمند شدم و رابطمون کلا عاطفی شد . هفته گذشته کلا اصمیم گرفتم ارتباطم رو قطع کنم چون عداب وجدان داشتم و نمیخواستم باعث خراب شدن زندکیش باشم . ولی دلتنگ میشم شدیدا و به هیچ دختری نمیتونم فک کنم . تو کارام تمرکز ندارم و همش دلشوره دارم . نمیتونم از فکرش دربیام خیلی دوسش دارم و دوریش و ایتکه هیچوقت نبینمش داره منو میکشه. با این حسم چیکار کنم. آیا نباید هیچوقت ببینمش؟

  105. سلام .همسر من قبلا زن داشته و من هم شوهر اون سوپر مارکت سر کوچه بود و منو می‌شناخت زمانی که فهمید دارم طلاق میگیرم شمارمو گیر آورد و بهم پیام داد و دوست شدیم اون گفت من زنم رو دوست ندارم و یه حس وابستگی بیشتر نیست بعد عاشق هم شدیم و اون و زنش درخواست طلاق دادن البته شوهر من نگفت بریم طلاق بگیرم و زنش گفت جدا بشیم و اینم چون خیلی غرور داره رفت …زمانی که دوست بودیم از طرف خانواده من (مادرم )زیاد بهمون گیر میدادن و چند بار کتک زدن شوهرم رو خلاصه حریف ما نشدن و ما سه ماه بدون عقد باهم زیر یه سقف زندگی کردیم چون عده من رد نشده بود اونا هم تو اون مدت طلاق گرفتن بعد طلاقشون و رد شدن عده من ما عقد کردیم و بعد محضری و به زندگی ادامه دادیم اما شوهرم همش عرق میخورد و ناراحت بود و من ربط میدادم به اینکه به زن ثابقش فکر می‌کنه و همش دعوامون میشد بعد کم کم این قضیه ها رد شد و مشکلات دیگه مون شده بود عرق و سر هر بحثی دعوا …عرق رو گذاشت کنار .چند سال مستاجر بودیم و بعد اومدیم تو خونه های من زندگی کنیم چون من از خودم خونه دارم از وقتی اومدیم اینجا بحث هامون زیاد تر شده من بد دل هستم و اونم همین طور من آنقدر دوستش دارم که به همه چیش حساس ام توی این آخرین دعوا بهم گفت دیگه اصلا نمیخوامت و حتی دستشو روی قرآن گذاشت و گفت ریدم روت برو قبلا هم می‌گفت جدا شدیم اما این بار خیلی خیلی از ته دل حرف زد و مدام تکرار کرد که نمیخوامت و حتی چند روز بعد که آروم شد گفتم قسمت راست بود گفت آره هنوزم میگم سر حرفم هستم چند وقته میل به رابطه جنسی نداره و سمتم نمیاد حتی منو بغل معمولی هم نمیکنه و باهام بد شدت سرد و میگه برام مهم نیستی چیزی هم از خیانت ازش ندیدم و هروقت چک کردم در مغازه بوده یا تلفن همراهش هیچی ن

    • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان عزیز.به نظر من شاید اولش یک پیام ساده هست که به هم میدید اما مشکلی که میاره شما وابستگی کاذب به هم پیدا میکنید .این وابستگی باعث میشه اون زن از شوهرش سرد بشه و کم کم زمینه شک کردن شوهرش به اون میشه و زندگیش نابود میشه .از من به شما نصیحت هیچ وقت با زن شوهردار وارد هیچ رابطه ای حتی مجازی هم نشید چون شما رو نابود میکنه .چند وقت سخته خودتو با تفریح و چیزهای دیگر .درگیر کن و از خدا از ته قلب کمک بخواه و مطمن باش از ذهنت میره

    • آقا شما که مرد هستید واقعا باید این جور جاها روشنگری کنید تا مردان نتوانند از زن های احساسی که بیشتر شون دنبال محبت هستند استفاده جنسی ببرند ممنونم ازتون

  106. من این شیش سال عاشق شدم خیلی میخوامش خیلی هم مشکلات بین ماافتادخیلی هم خرابکاری می‌کنندهر کاری میکنم نمیتونم جدابشم ازبس که عاشقشم روزی که بحث میکنیم حالم خراب میشه دوست دارم خودم بکشم موهام سفیدشدن خودش هم من دوست داره ولی نشون نمیده چندبارمیخوادطلاق بگیره که باهم ازدواج کنیم بعدنظرش عوض میشه نمیدونم چکارکنم خیلی اذیتم خواب ندارم راحتی ندارم دوست دارم همش پیشش باشم

  107. من این شیش سال عاشق شدم خیلی میخوامش خیلی هم مشکلات بین ماافتادخیلی هم خرابکاری می‌کنندهر کاری میکنم نمیتونم جدابشم ازبس که عاشقشم روزی که بحث میکنیم حالم خراب میشه دوست دارم خودم بکشم موهام سفیدشدن خودش هم من دوست داره ولی نشون نمیده چندبارمیخوادطلاق بگیره که باهم ازدواج کنیم بعدنظرش عوض میشه نمیدونم چکارکنم خیلی اذیتم خواب ندارم راحتی ندارم دوست دارم همش پیشش باشم

  108. من عاشق یه زن ۲۷ ساله هستم که چند سال باهاش در رابطه بودم ما اینقدر به هم وفاداری داشتیم که نمیتونیم بدون هم باشیم باید هر چند روز یک بار همدیگه رو از نزدیک ببینیم .با شوهرش مشکل داره و چون وکالت طلاق باهاش نیست نمیتونه جدا بشه الان یک ساله رابطه نداره ولی اجباری به خاطر یه دختر بچه ۵ ساله باهاش زندگی میکنه اون مرد در حضور زنش با یه زن دیگه رابطه داشته و زن سابقش که میشه عشق من ازش متنفر شده در حدی که آلرژی پیدا کرده وقتی میبینتش حالت اتحوع میگیره الان در جریان طلاق گرفتن هست به خاطر رسیدن به من و آزادی از این زندگی نکبت بار الان مشکل منای. مشکل من این است که خانوادم رضایت ندادن با این شخصیت ازدواج کنم من هم به همین دلیل حاضر شدم قید همه رو بزنم ولی به عشقی که دارم برسم چه راه کاری وجود داره که به خانوادم بفهمونم من نمیتونم بدون اون رندگی کنم نمیخوام هیچ کس تو زندگیم باشه

  109. سلام اسم من علی ۲۰ سالمه عاشق یه زن متاهل شدم اونم عاشق منه اون اسمش سمیرا است ۲۲ سالشه ۲ ساله ازدواج کرده الان با شوهرش با هم هرروز دعوا می‌کنند شوهرش بهش خیانت کرده اونم به خاطر تلافی اش با من وارد رابطه جنسی شده میخوام کمکم کنید از این رابطه دست بردارم

  110. چ همه عشقو عاشقی دیدگاه نوشتین ، گول عشق و عاشقی نخورید همش وابستگی عاطفیه فقط ، عشق چیه عاشقی چیه ، همش فقط حرفه مفته ،
    من شخصا ب هیچی ش اعتقاد ندارم من ک مادرم حتی عاشق بچه م نیستم خودمو بیشتر ازون دوست دارم

    • با قسمت اول دیدگاه تون موافقم ولی خیلی ببخشید با قسمت آخرش نه یه مادر واقعی بچشو از جون خودش بیشتر دوست داره من خودم یه مادرم نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی وقتی یاد فداکاری مادرم میوفتم که واسه بچه هاش کرده میشه گفت بچشو از خودش بیشتر دوست داره من تو سن ۱۷ سالگی مادرمو از دست دادم ولی مطمئنم اون تو اون دنیا به فکر بچه هاشه اینارم گفتم که بدونید عشقی که فقط میشه هر کجا و تو هر شرایطی روش حساب کرد عشق مادر به فرزندانشه و بس یه عشق واقعی که اگه از دستش بدی هیچ چیز جاش و پر نمیکنه تا روز مرگت

  111. میخام از رابطه با زن شوهر دار بیام بیرون کمک کنین بهم لطفااااااااا

    • هیچ کس به جز خودت نمیتونه کمکت کنه البته بعد از خدا فقط اینو بدون و مطمعن باش وقتی با زن متاهل وارد رابطه میشی چوب کارتو میدی تو همین دنیا اگه مجردی که هیچ اگه نه وقتی زن گرفتی همین بلا سر خودتم میاد من تجربه کردم بخاطر همین میگم از همون دست بدی از همون دست پس میگیری

    • بنظر من که همه زنها مثل هم هستند حالا کمی زیبانر یا زشتتر و بد اخلاق تر و یا خوش اخلاق تر . این حس علاقمندی ها عشق نیست . عمدتا احساسات عاطفی و عشق به زیبایی و زیبا دوستی است که بجز در زن در سرتاسر عالم زیباییها فراوانند. . کافیه تفریح و مسافرت و فیلم دیدن و ورزش و کتاب خوندن وقتتون پر کنه. زندگی نرمال نرمال میشه . خدا هم حتما کمک میکنه . خودش قول داده. شک نکنید.

  112. با عرض سلام خدمت دوستان نمی‌دونم عشق و عاشقی رو ازکجاها میارن برین عموجان عاشق خودتون باشین نه ناموس مردم؟درسته عاشقی بعد دردیه همرو قبول دارم::بزارید ازخودم بگم من دردورانه مجردی عاشق زنی شدم که باهم خیلی صمیمی شده بودیم ناگفته نمونه شوهرداشت ومنم ازگناه واعذاب وجدان واقعن نمی‌دونستم کمکم بزرگ ترها بهم میگفتن فلانی کاره خوبی نیست منم خدای به نیمه سال نکشید رفتم پای دیگ امام حسین دعاکردم وتغاضا کردم یا حسین این زن وازم بگیر ازت خواهش میکنم وواقعنم آقام حسین کمکم کرد خیلی ازش متنفر شده بودم هرموقه میدیدمش حالم بهم میخورد خلاصه بعد از مدتی ازدواج کردم و خداوند همسرخوبی بهم دادالاهی که هرچی ازخدامیخواد بهش بده اینم بگم بقوله قدیمی ها پاخوری بعدی داره ؟نمیخوام بگم من نمی‌دونستم هیچ مشکلی برام بوجود نیاورد نه عزیزم چنان پای خوردم که هر موقع یادم میاد میگم خدایا گوه خوردم ولی از موقع ای توبه کردم دیگه توبمو نشکستم وخداوندم منو بخشید ؟وخداروهم روزی هزار مرتبه شکر میکنم

  113. سلام…شوهرم با زن متاهل دوسته اما نمیدانم اون واقعا بخاطر هوس بازی باش دوسته یا واقعا اون دوست داره …چند باری با اون رفت بیرون و تا الان با چت کردن و تلفنی صحبت میکنه خواهشا لطف کنید منو راهنمایی کنید ک چطوری با شوهرم حرف بزنم ک دست از این کارها بردارد

  114. من عاشق زن متاهل شدم همیشه میخام بهش پیام بدم اونم بدیش نمیاد اما او اصلا جواب پیام نمیده فقط می‌خواهد من بهش پیام بدم اما خودم متاهل هستم اصلا دوست ندارم وارد گناه بشم اما دوست دارم اصلا بهش فکر نکنم اما فکرم درگیره لطفا راهنمایی کنید ممنون

  115. من‌عشق‌یک‌زن‌شوهر‌دار‌شدم‌خودم‌متاهل‌هستم‌‌چکار‌کنم‌نظر‌شم

  116. سلام.اقا این بحث عاشق شدن به زن مردم رو بزارید کنار.باور کنید این عاشق بازی بد ضربه ای به آدم میزنه یعنی بعضی وقتا شاید کسی که عاشق،شده تا مرز خود کوشی بره

    این یه حقیقته زنی که شوهر داره اگه بخواد وارد رابطه بشه و به شوهرش خیانت کنه قطعا به شما هم خیانت میکنه چون دیگه واسش عادی شده.
    کسایی که عاشق شدن و میخوان از فکر طرف بیان بیرون به نظر من بهترین کار آرامش فکر و روحشونه میتونید با مدیتیشن روح خودتون رو به آرامش برسونید راه حل من اینه که مدیتیشن کنید

  117. عاشق زن شوهر دار شدم اونم منو دوست داره خیلی وابسته شدیم هر دوتامون. ۲۱سالمه ولی اگه نگاه گنی میگی ۲۷ زن هم ۲۷ سالشه بچه هم داره منم مجردم اونم منو دوست داره منم اونو هر روز بیرونیم

  118. با عرض سلام من چندین ساله عاشق که نه حس جنسی به زن فامیل مون بستم یعنی وقتی می بینمش میخوام زوری ببرمش حتا کار به جایی کشید نقشه براش ریختم خیلی وقتا خواب می بینم دارم باهاش رابطه جنسی برقرار میکنم همه اینا از جایی شروع ‌شد تو 18 سالگی یبار لخت شودیدم از اون به بعد دیگه شب روز ندارم 2 سال هستش دارم میترکم چیکار کنم راهی چاره ای نداره وقتی بهش فک میکنم یجوری دیونه میشم بدجوری حس جنسی بهش دارم یجوری بهش حس دارم دیگه تا الان یدونه دوست دختر هیچی به هیچکس حس ندارم فقط این حاضرم کل دنیامو بدم ولی یک شب با من باشه

  119. من تویه سفر عاشق زن متعحلی شدم واون هم عاشق من شده وخیلی دوسم داره چوری هست که هروقت از خواب بیدار میشم اول اون به فکرم می رسه چه کار کنم که از فکرش درام

  120. با سلام
    منم عاشق یه زن شوهر دار شدم خودم هم زن دارم نمی دونم چیکار کنم عاشقشم دیونه شم همش بهش فکر میکنم ولی هنوز چیزی بهش نگفتم

  121. سلام ، لطفا بفرمایید جواب منطقی با مردی که ادعای عاشقی به مدت ۶ سال به خانم شوهر داری که از لحاظ فرهنگ و تحصیلات بالاتر است چیه؟ متاسفانه مرد قبول نمیکنه و مدام اصرار به پاسخگو بودن خانم از لحاظ پیامی داره؟ خواهشا راهنمایی بفرمایید که تکلیف این خانم چیه و باید چطور برخورد کنه

    • سلام اون نه تنها عاشق جایگاه و تحصیلات شما شده بلکه بیشتر حس شهوت و جنسی به طرف مقابل پیدا میکنه جوری که افسار احساساتش بعد از چندی از دستش بخاطر حس جنسیش خارج میشه،شما نباید به پیامش جواب بدید و خط خودتون رو هم بعد از روندنشون عوض کنید.بی میلی و سرد رفتار کردن و حتی اعلام انزجار بهترین راهه.

  122. این رو همیشه در نظر داشته باشید که همه ی آدمای این کره زمین تنها هستن هیچ کس نمیتونه احساس و درون واقعی کسی رو بفهمه و ببینه .هیچ کس تا ابد در کنارتان نیست همه ی آدما میان و میرن پی فقط خودتون هستید که می مانید تنهایی خیلی بهتر از این است که با زندگی و شرف کسی بازی کنید

  123. همتون دیوانه اید یعنی چی عاشق زن متاهل شدید آخر زمانه برید خودتونو پیدا کنید که بدجور خودتونو گم کردید این حرفا چیه خدایا توبه

  124. خیلی سخته،‌خیلی بده، خیلی زجر آوره،‌کمبود محبت کمبود توجه جنگ و دعوا آدم هم نبودن رفیق نبودن خوب نبودن برای هم انتخاب اشتباه و …. دلیل این اشتباهاته. خدا هیچ کسی رو در این شرایط قرار نده. وقتی ازدواج می کنید مراقبت کنید از رابطه تون. رابطه نگهداری میخواد. تو را به خدا بهش نزدیک نشید رابطه سمی و زجر آوره.لعنت به همه عشق های ممنوعه. به حق همه نیکان عالم خدا هر کسی گرفتار این مصیبته نجات بده?

  125. سلام من خانم متاهل هستم الان یازده سال زندگی میکنیم اوایل شوهر اصلا بهم محبت و توجه نمیکرد من خیلی عذاب میکشیدم الان ۵ سال پیش چون شوهرم بیکار بود یه آقایی را دیدم که فکر کردم متشخس ازش کمک خواستم اونم شمادمو گرفت بعد از چند روز بهم هی پیام داد ومن مجذوبش شدم وباهم تا دوسال بودیم،من دخترم الان ۱۰سالشه ۴ سالش بود که باهم بودیم دخترمم میدونه ولی الان فقط بهم پیام میده ومنتظر دخترم بره مدرسه که من برم پیشش،ولی من الان دوسال که پشیمونم واحساس گناه میکنم ولی اون دست بردار نیست وقتی مزگم نمیخوام باشم میگه میرم در مدرسه دخترت را میبینم،یا میام پیش شوهرت منا تهدید میکنه انگار مریض واقعا،تو رو خدا بگید چکار کنم از زندگیم بره بیرون

  126. سلام وقت بخیر عاشق زن متاهل شدم اون هم به من همینطور بود ولی یه مدت دیگه باهاش حرف نزدم چطور میتونم دیگه بهش فکر نکنم چون میدونم عشقش دروغ هست

  127. بنده با یه خانم متاهل در محیط کار عاشق همدیگه شدیم البته خط قرمزها رو برای هم تعریف کردیم وفقط عشق و عاشقی است الان نزدیک یک ساله ،هیچ ارتباط دیگه ای نداریم و نمیتونیم ارتباطمون رو هم قطع کنیم ،لطفا راهنماییم کنید

    • شما متاهل هستید و بنظر میرسه عاشق همکارتون شدید که ایشون هم متاهل هستند. شما چندین بار تلاش کردید که علاقتون نسبت به ایشون رو از بین ببرید و فاصله بگیرید اما موفق نشدید. اما سعی کردید که تمامی مرزها رو رعایت کنید و فاصلتون رو از ایشون حفظ کنید.
      در اولین مرحله توصیه میکنم که رجوع کنید به رابطه خودتون با همسرتون‌. بسیاری از خیانت ها و یا عشق‌ های به غیر در نتیجه کمبودهای موجود در رابطه با همسر شکل میگیره. سعی کنید که تشخیص بدید که چه کاستی ای موجب سوق شما به همکارتون شده‌.
      سپس تلاش کنید که در مورد این مسئله و کمبود با همسرتون صحبت کنید و در راستای حل مسائلتون و نقض های رابطتون گام بردارید. هر چه رابطه خودتون به همسرتون رو تقویت کنید احتمال و امکان فاصله گرفتن شما از معشوقتون هم بیشتر میشه.
      در مرحله بعد به طور صادقانه با همکارتون صحبت کنید و بیان کنید که نمیتونید به این رابطه ادامه بدید و لازمه که یکسری مرز بین شما ایجاد بشه. در صورتی که یکی از طرفین پایبند به مرزها نشد و یا خطایی کرد نفر دیگه اون طرف رو به عقب برونه.
      برای مثال تلاش کنید که در محیط کار از هم فاصله داشته باشید و یا با همدیگه تنها نشید. صحبت هاتون رو کاملا محدود کنید و در حد لزوم در مورد مسائل کاری صحبت کنید.
      علاوه بر اینها کمک گرفتن از یک فرد متخصص مثل یک روان شناس و یا یک مشاور خانواده میتونه برای وضعیت شما اهمیت ویژه ای داشته باشه. فرد متخصص به شما کمک خواهد کرد که علت جذب شدن شما به همکارتون رو بررسی کنید و سپس با ریشه یابی این مسئله برای فاصله گرفتن از ایشون توانمند بشید. علاوه بر این مشاور خانواده و یا روان شناس به شما کمک خواهد کرد که رابطتون با همسرتون رو هم ترمیم کنید و بتونید رابطه ای همراه با رضایت رو در کنار همسرتون داشته باشید. بنابراین برای مراجعه به یک متخصص تعلل نکنید. تمامی رازهای شما پیش متخصصتون محفوظ خواهد ماند و تمامی اهداف متخصص شما حل مسئله شما خواهد بود.
      در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.
      کوشا کوچک آملی

  128. فکر میکردم تنهام

  129. رابطه ای که اولش پای هوس درمیون باشه این اتفاق میافته اما عشقی که توش هوس نفوذ نکنه ابدی هست

  130. من مجردم و ۴۲ سالمه مدتی هست که خانم جوان متاهل که یک دختر بچه هم داره میاد دم مغازم خرید کنه ..کاملا مشخصه که بهم علاقه داره من هم یک آدم پایبند به اعتقادات هستم حتی مدتی هم هست که اصلا بهش نگاه نمیکنم ولی وقتی میاد پاهام سست میشه خدا منو ببخشه ؛فکر فاسد به سرم میزنه من کلا شرایط ازدواج ندارم. چیکار کنم ؛ بهش بگم دیگه نیاد خرید کنه.؟
    خدایا کمکم کن…رابطه با زن شوهردار گناه سنگینیه

  131. سلام من متاهل هستم ده ماه پیش یه اقای متاهلی به من پیام داد که منو دوست داره ده ماه هی پیام میده که میخواد منو ببینه از او اسرار از من انکار من نمی خوام ببینمش الان سه روز پیش میگه یه بار رابطه می خواد منم فش دادم به شوهرم گفتم می ترسم بیاد خونمون من نمی شناسمش شوهرم میگه هیچ غلتی نمی تونه بکنه ولی من می ترسم به خانواده من ضربه بزنه راهنماییم کنین

  132. سلام من خانم متاهلی هستم خودموهم مذهبی .ولی الا ن ده ماهه یه اقایی که متاهل بهمن پیام میده که منو دوست داره هی توپروفایلش میذاره متن عاشقانه میگه بایه بار دیدن عاشق من شده ولی من اصلا ندیدمش نمی خوام هم ببینمش .با پرویی تمام می خواد یه بار رابطه داشته باشه من اصلا دست ندارم نمی خوام زندگیمو از دست بدم می ترسم بیاد خونمون به شوهرم گفتم میگه هیچ غلطینمی تونه بکنه آخه من ابرو دارم شوهر همیشه تو خونه نیست. من فکر می کنم زنش را هم ول کرده من عذاب وجدان دارم.چرا باید زندگی یکی بخاطر من به هم بریزه خودش هم استوری گذاشته یه مشت قرص می خواد بخوره اگه من باهاش نباشم گناه من چیه چرا مردا مواظب چشمشون نیستن می خوان یکی را بدبخت کنن درحالی که من به جز شوهرم به هیچ مردی نگاه نمی کنم

    • هیچ کس با یه بار دیدن عاشق نمیشه

    • آخه خودش میکه بایه باردیدن عاشق شدم .من اصلا نمی شناسمش نمی خوام هم بشناسم بلاکش کردم ولی فکر می کنم زنش رو هم ول کرده هی منو نفرین می کنه میگه تورو وشبمو گرفتی اخه این کار درستی اغفال کردن زن مردم نمی دونم چی می خواد از زندگی من .چون من موقعیتی که در منطقه دارم نمی تونم سرو صدا را ه بندازم آبروم میره

  133. یه اقایی ادعا داره عاشق خانم من شده و منم کتکش زدم باز رفت و امد کتکش زدم حالا فکر میکنم خانم هم بهش علاقه مند شده شوخی شوخی
    اقاهه میگه در حد دوستی و عاشقی و دوستی خانوادگی زیر نظر خودت
    جامعه ما عجیبه

  134. با سلام و خسته نباشید، من ده سال هست که یه خانم متاهلی رو دوست دارم، نهایت ارتباطمون اینه که هر دو سه ماه یبار یه مسیج بهش میدم و احوال پرسی میکنم، هیچ ارتباطی هم باهم نداریم ، من نمی تونم فراموشش کنم، اگر بگم همیشه به یادشم دروغ نگفتم … لعنت به این زندگی و لعنت به اینکه ادم یکی رو که مال خودش نیست دوست میداره … تف تو این جامعه … نه از زندگیمون چیزی فهمیدیم نه از جوونیمون . الانم که 40 سالمون شده درگیر یه عشق بی فرجام شدیم .

  135. سلام من یک زنه متاهل هستم بااین که خیلی خوش قیافه خوشگل هستم وبااین که شوهرام بارها بهم خیانت کرده بهم توهین کرده کتکم زده ازلهازمالی هم خوب نیست باز هیچ وقت خیانت نکردم چطور شما خانوم ها خیانت میکنید علت چیست ازمن زیاد درد نکشید کمتر نکشیدیدمشکل روح روانی دارید خودتان رادرمان کنید

    • من شوهرم مشکل اعصاب روان داشت به بد تربت شکل من بچه ها شکنجه بودیم بعد چندین سال تازه فهمیدم شوهرم مریض روانییه محبت احترام ازش ندیدم من بی کس نبودم ولی به خاطر پسر بزرگم که پدرش کتکش نزنه جدا نشدم توسن چهارده.سالگی ازدواج کردم زجر کشیدم چقدر مورد داشتم که ازم خواستند ولی خیانت نکردم خلاصه شوهرم بردم دکتر خوب شد مهربونم شد با خودم گفتم دیگه از خدا چیز دیگه ای نمی خواهم با اینکه فقیر بودیم یه کار من پسرم آمدیم تهران پیدا کردیم تازه خوش بودیم یه خانم همسایه آمد زندگی من نابود کرد همه به من می گفتند من باور نمی کردم تا فهمیدیم زنه هرزه بوده شوهرم پاشا کشید عقب به هزار چخان از زیر زبونش کشیدم گفت ار ه عاشقش شدم دلم می خواست هر چه زودتر بهاش رابطه داشته باشم اون لحظه خورد شدم احساس کردم شکستم من خیلی کارا کردم زندگیمونا درست کردم کار پیدا کردم فکر کردم شوهرم درکم کرده کنارش چقدر اذیت بودم ولی اون منا ترجیح به زن دیگه خیلی از من بزرگتر بود خدایا توبه زشتم بود بازم کنار آمدم یک نیم سال میگذره ولی هنوز داغونم افسرده شدم همش گریه میکنم برای اون زن خیلی ذوق شوق نشون میداد اصلا بچه شده بود ازش متنفرم داغونم

      • توکل برخدا کن حدیث کسا بخون وتونستی نماز شب بخون ازخدا بخواه خدا هدایتش کنه خیلیا این مشکل رو دارن

  136. پیام هاتون رو خواندم منم یک زنم الان ۵۰سالمه ولی از جوانی بخاطر ناتوانی همسرم رابطه چندانی نداشتیم هم جوان بودم هم زیبا هم موقعیت اجتماعی داشتم الان هم زیبا هستم خواستم به خانهای گل بگم به لطف خدا هیچوقت ارزش خودمو پایین نیاوردم هیچوقت خیانت نکردم هیچ مردی تا کنون جرأت نکرده از خط قرمز هام عبور دلیلش اینه که خودمو به عنوان یک انسان پذیرفته ام با شرایطم کنار آمده ام و زندگی شرافتمندانه را به هرچیزی ترجیح داده ام.خانمهای گل برای خودتون ارزش قائل باشید اگر نمی توانید تو زندگیتون با کمبود هاتون بسازید وتقوا پیشه کنید بهتره که جدا بشوید و شرعی و قانونی ازدواج مجدد کنید این بمراتب بهتر از خیانته

  137. سلام. 10 ساله که عاشق زن شوهردارم که دو تا پسر داره و 37 سالشه.
    من ساکن زنجانم و اونم ساکن اراک و از طریق استادم باهاش آشنا شدم، 10 سال پیش، استادم ازم خواست بهش کمک کنم تا پایان نامه اش تمام کنه.
    آخرین باری که همو دیدیم 5 سال پیش بود که میامدیم تهران. اون موقع فقط یه پسر داشت
    3 سال پیش وقتی بهم گفت میخواد بچه دوم بیاره تا پسرش تنها نباشه و منو بلاک کرد، منم تصمیم گرفتم واسه انتقام و خنک شدن دلم، ازدواج کنم. من 3 هست که متاهلم ولی نتونستم اونو فراموش کنم.
    تا اینکه خرداد پارسال بهم زنگ زد که دلش برام تنگ شده. من خیلی مقاومت کردم و بهش گفتم متاهل شدم، ولی وقتی گریه کرد که دلش تنگ شده، منم گریه ام گرفت…… و دوباره عاشقی شروع شد.
    بخدا روزی نیست که صبح از خواب بلند نشم و به فکرش نباشم.
    تا این لحظه فقط تلفنی و واتساپ در ارتباط هستیم. دلم واقعا میخواد ببینمش ولی هم خودم زن دارم و هم اینکه اون هنوزم شوهر داره و البته بچه دوم!!!
    واقعا نمیدونم چکار کنم. لعنت به من . لعنت به عشق احمقانه من
    دوستان نظرتون بگید برام مهم هست

  138. سلام و درود.من واقعا به کمک شما احتیاج دارم.من چند وقته با یه زن متاهل آشنا شدم.اهل رابطه جنسی نیست اصلا اسمش رو که اوردم اوایل آشنایی مون ۱۰۰ باز قهر کرد.تمام بدنش لرزید و خواست بمیره از ترس و عصبانیت و بغض.مطمعنم.فقط دوستیم.خیلی به دردم خورده.برام خوش شانسی میاره.من که مطمعنم عاشقش شدم.دنبال بدنش نیستم.اونم خیلی منو دوست داره خیلی.۳ تا بچه داره.من ۲۲ سال و اون ۳۲ سالشه.ما خیلی همو دوس داریم.من اوایل برای دوستی و رابطه نامشروع میخواستمش.ولی شرایط فرق کرد.از همون اول زندگیش شوهرشو دوس نداشته.من از زمانی که معنی زن گرفتن رو فهمیدم.همچین زنی رو داخل ذهنم داشتم.الان پیداش کردم.ولی متاسفانه این هست شرایط مون.خوشگله ولی من عاشق قیافه اش نیستم.من اول باری که دیدمش ازش خوشم نیومد بعدا بهش گفتم.ظاهرش رو قضاوت کردم‌ولی فهمیدم که چقدر آدم خوبیه و همون زنیه که داخل رویاهام هست از بچگی.میخواد طلاق بگیره و با من ازدواج کنه.هر دفعه به خاطر یه چیز نگران هستیم.اول اینکه ممکنه نتونه طلاق بگیره.چون بهونه ای از شوهرش نداره.دوم اینکه بچهاشو نمیخواد بذاره پیش شوهرش و بدبخت بشن.قراره خونه دو طبقه بگیریم که پیشمون باشن اگه به نتیجه برسیم.سوم اینکه از عابرو رفتن میترسیم که مردم بگن چرا طلاق گرفت و قضاوت بد بکنن.من پولدار نیستم.اونم پولدار نیست.ما پول برامون مهم نیست اصلا.ما کنار هم باشیم توی یک چادر هم برانون کافیه.ما با هم خوشبخت میشیم.ما دیشب خواستیم منصرف بشیم اما یک ساعت گریه کردیم پشت تماس تصویری.میخوام نظر شمارو بدونم.لطفا دو بار بخونید و اینکه از نظر اسلام حکم این راه که در پیش داریم چی هست.کسی میدونه؟دست تون میبوسم

  139. من با شوهرم بیش از دوساله که جدا از هم زندگی میکنیم و باهم اختلاف داریم و در این مدت اصلا باهم نبودیم و اون آقا در زندگی همیشه منو از خودش رونده و گفته نمیخوامت و نمیپسندمت ومن یکسال تمام تلاشمو کردم که برگرده به زندگیمون ولی نشد و الان در دادگاه هستیم و در حال طلاقیم و اون در یه شهر دیگس . من در این فاصله با پسری دیگه آشنا شدم و باهم رابطه جنسی داشتیم. من هیچ اطلاعی از حکم حرام ابد نداشتم و اون آقا به قران قسم خورد که با من ازدواج میکنه و من باهاش نزدیکی کردم و الان بسیار پشیمونم و استغفار کردم . اگه من دیگه هیچ رابطه ای با این شخص نداشته باشم و طلاق بگیرم بعد از تموم شدن زمان عده میتونم با این آقا ازدواج کنم چون واقعا دوسش دارم و از وقتی در مورد این حکم مطلع شدم واقعا ناراحتم و در عذابم . اینم بگم من آدم بی آبرویی نیستم و هیچ وقت نبودم ولی شرایطم واقعا سخت بوده و دوسال نبودن شوهر و …و تنهایی و … باعث شده این کارو بکنم . اینم خوندم که زن محصنه زنیه که به شوهرش دسترسی داره و هر وقت دلش بخاد با شوهرش میتونه رابطه داشته باشه ولی با اینحال با مرد دیگه رابطه جنسی داشته باشه میشه زنای محصنه . ولی من دو سال از شوهرم جدا بودم و اصلا ندیدمش و شهر هامونم از هم جدا بوده تو رو خدا کمکم کنین . من واقعا از وقتی این حکمو فهمیدم در عذابم و فقط یه آرزو دارم در دنیا و اونم اینه که با این آقا ازدواج کنم و شوهرم باشه آیا میتونم با این آقا ازدواج کنم؟

  140. من با شوهرم بیش از دوساله که جدا از هم زندگی میکنیم و باهم اختلاف داریم و در این مدت اصلا باهم نبودیم و اون آقا در زندگی همیشه منو از خودش رونده و گفته نمیخوامت و نمیپسندمت ومن یکسال تمام تلاشمو کردم که برگرده به زندگیمون ولی نشد و الان در دادگاه هستیم و در حال طلاقیم و اون در یه شهر دیگس . من در این فاصله با پسری دیگه آشنا شدم و باهم رابطه جنسی داشتیم. من هیچ اطلاعی از حکم حرام ابد نداشتم و اون آقا به قران قسم خورد که با من ازدواج میکنه و من باهاش نزدیکی کردم و الان بسیار پشیمونم و استغفار کردم . اگه من دیگه هیچ رابطه ای با این شخص نداشته باشم و طلاق بگیرم بعد از تموم شدن زمان عده میتونم با این آقا ازدواج کنم چون واقعا دوسش دارم و از وقتی در مورد این حکم مطلع شدم واقعا ناراحتم و در عذابم . اینم بگم من آدم بی آبرویی نیستم و هیچ وقت نبودم ولی شرایطم واقعا سخت بوده و دوسال نبودن شوهر و …و تنهایی و … باعث شده این کارو بکنم . اینم خوندم که زن محصنه زنیه که به شوهرش دسترسی داره و هر وقت دلش بخاد با شوهرش میتونه رابطه داشته باشه ولی با اینحال با مرد دیگه رابطه جنسی داشته باشه میشه زنای محصنه . ولی من دو سال از شوهرم جدا بودم و اصلا ندیدمش و شهر هامونم از هم جدا بوده تو رو خدا کمکم کنین . من واقعا از وقتی این حکمو فهمیدم در عذابم و فقط یه آرزو دارم در دنیا و اونم اینه که با این آقا ازدواج کنم و شوهرم باشه آیا میتونم با این آقا ازدواج کنم؟

  141. صابر کریونی

    واقعا عاشقی درد بدیه جدا از گناهه عاشق زن متاهل شدن ایکاش یکی می‌گفت واقعا چاره چیه فقط راهکار بده ن اینکه هی بگه اشتباهه یا گناهه راهکار بده نگه فراموشش کن قطع رابطه کن اینا هم طرف می‌دونه گناهه باید قطع رابطه کنه و فراموشش کنه اما سوال اینه اگه واقعا از دوست داشتن زیاد نتونه فراموش کنه قطع رابطه کنه بیخیالش بشه تکلیف چیه؟همه اونایی ک تجربه کردن میدونن من چی میگم آدم میخواد ک قطع رابطه کنه اما اگه نتونه چی؟این حس از کجا ب وجود میاد ؟مگه خریدنی بوده یا خودمون درست کردیم مگه خدا این حس رو نداده؟خب اگه مقصرش خودمونیم چرا تو ۳۷ سال عمرم با وجود این همه زن متاهل ب زیبایی های خودشون دیدم اما هرگز حسی بهشون نداشتم ؟ چرا یهووو یکی میاد دین و دنیاتو می‌بره ،?

    • حرف دل منو نوشتی واقعا چاره چیه ۵ ساله عاشق یه پسر مجردم با اینکه خیلی میخوامشم ولی اصلا به رو خودم نیوردم حتی نمیدونه دوستشم دارم هر بار منو میبینه میفته به التماس میگه فقط بهم پیام بده نمیخواد همو ببینیم اون دفعه بهم گفت همه خرج و مخارجتو میدم فقط باهام باش ولی من بهش گفتم دنیارم بهم بدی این کارو نمیکنم جوری باهاش رفتار کردم تو این چند سال که انگار ازش بدم میاد حتی یه بار شماره داد بهش فحش دادم گفتم بگذره شاید فراموشش کنم اما نشد وقتی میبینمش تا چند روز حالم خرابه وقتی منو میبینه نمیدونه چکار کنه از ذوق حتی شوهرمم از حرکاتش فهمیده واقعا دیگه کم اوردم نمیدونم چکار کنم بزرگترین آرزویی که تو زندگی دارم اینه فراموشش کنم ولی فایده نداره

  142. من 10 سال عاشق زن شوهرداری شدم که 2 تا پسر داره، 14 ساله و 6 ساله که هیچ وقت نتونستم فراموش کنم.
    همه ما میدونیم آخر عاقبتی نداره و فقط یه سرابه، ولی ای کاش کسی پیدا میشد بگه چکار کنیم فراموش کنیم
    لعنت به این زندگی و لعنت به اینکه ادم یکی رو که مال خودش نیست دوست میداره … تف تو این جامعه … نه از زندگیمون چیزی فهمیدیم نه از جوونیمون . الانم که 40 سالمون شده درگیر یه عشق بی فرجام شدیم .

دیدگاهتان را بنویسید