خانه / پرسش و پاسخ مشکلات زن و شوهر / با بی میلی شوهرم چه کنم؟ علت عدم تمایل مرد به رابطه زناشویی
نداشتن رابطه زناشویی

با بی میلی شوهرم چه کنم؟ علت عدم تمایل مرد به رابطه زناشویی

هیچ‌کس دوست ندارد یک ازدواج بدون رابطه زناشویی داشته باشد. اما حقیقت این است که حدود %20 از زوج‌ها کمتر از یک‌بار در ماه رابطه جنسی دارند. اگرچه، عدد مشخصی برای داشتن میزان رابطه جنسی در ازدواج وجود ندارد اما نبود رابطه زناشویی موجب از بین رفتن ارتباط نزدیک عاطفی و صمیمت زوجین می‌شود.

بنابراین، اگر شما با همسر خود رابطه جنسی ندارید، چه باید کنید؟ برای داشتن رابطه جنسی با همسرتان لازم است تا ریشه مشکلات زناشویی خود را پیدا کنید.

نداشتن رابطه جنسی با همسر

نداشتن رابطه جنسی می‌تواند به علت های مختلفی ازجمله موارد زیر اتفاق افتد:

ما در ادامه به شرح کامل این مشکلات همراه با انواع مختلف ازدواج‌های بدون رابطه زناشویی و مشکلات رایج برخاسته از آن هنگامی‌که زوج‌ها دست از برقراری رابطه جنسی با یکدیگر برمی‌دارند، خواهیم پرداخت.

امیدواری برای بهبود شرایط

در بسیاری از موقعیت‌ها، داشتن رابطه جنسی ممنوع است، اما در ازدواج لازم است به این موضوع مهم پرداخته شود. در مصاحبه‌ای با روانشناس مشکلات زناشویی روابط جنسی، کیمبرلی رسنیک اندرسون، او توضیح داد: “زوج‌ها تمایل به سازش از طریق سکوت دارند و از مواجه با احساسات و عواطف برخاسته از نداشتن رابطه جنسی امتناع می‌کنند.”

هرگز نباید از کمک گرفتن برای بهبود روابط زناشویی شرمنده و خجالت‌زده بود. همان‌طور که درمانشناس روابط جنسی، ونسا مارین، به هافینگتون پست گفت، “داشتن فردی که بتواند شما را در رابطه با این موضوع حساس کمک کند و راهکارهایی برای داشتن رابطه زناشویی موفق به شما ارائه دهد، می‌تواند بسیار سودمند باشد”. مارین اضافه کرد، “زمانی که به نقطه تاریک در رابطه رسیدید، به تنهایی بیرون آمدن از آن کار دشواری است. توانایی درخواست کمک، نشانه‌ای از قدرت فرد است”.

انواع ازدواج‌ های بدون رابطه جنسی

چیزی که باعث رضایت زناشویی زن و شوهر می‌شود ممکن برای زوج دیگری کارایی نداشته باشد؛ به همین دلیل، تجویز تعداد و نوع رابطه جنسی برای زوج‌ها تقریباً غیرممکن است. بااین‌وجود، مطالعات نشان می-دهد، زوج‌هایی که فعالیت جنسی کمتر از یک‌بار در هفته دارند، کمتر از زوج‌هایی که رابطه جنسی بیشتری دارند، احساس خوشبختی و شادی می‌کنند. در ادامه، چهار نوع ازدواج بدون داشتن رابطه زناشویی را توصیف می‌کنیم. بخشی یا تمام این توصیفات ممکن است با زندگی شما و شریکتان منطبق باشد:

  • نداشتن آمیزش زن و شوهر : بسیاری از زوج‌ها رابطه جنسی را بدون داشتن آمیزش و عشق بازی انجام می‌دهند. درحالی‌که بسیاری از زوج ها از اهمیت آمیزش در رابطه جنسی نا آگاهند. برخی افراد، نداشتن آمیزش قبل از شروع رابطه را معادل با نداشتن رابطه جنسی تلقی می‌کنند.
  • نبود صمیمیت جنسی زوجین : نبود صمیمت جنسی می‌تواند ازدواج را نابود کند. اگر شور و اشتیاق و صمیمت وجود نداشته باشد، ممکن است شریک خود را به‌عنوان دوست، هم‌اتاقی یا همراه ببینید، نه یک همسر دوست‌داشتنی و دلسوز. صمیمت جنسی شامل ارتباط عاطفی زوج است که می‌تواند زندگی جنسی را بهبود بخشد. روابط زناشویی در حضور صمیمیت رونق می‌یابد.
  • نبود میل جنسی یا کمبود آن: بسیاری از زوج‌ها تمایلی به داشتن رابطه جنسی ندارند. در بسیاری از موارد، یکی از زوج‌ها میل جنسی پایینی دارد درحالی‌که طرف مقابل، میل جنسی بیشتری دارد. تقریباً یک‌سوم از زنان بین 18 تا 59 ساله، علاقه خود به رابطه جنسی را از دست می‌دهند در حالی که حدود %15 از مردان، از دست دادن این نوع از علاقه را گزارش دادند. لازم به ذکر است، بی میلی جنسی در مردان کمتر از زنان گزارش می‌شود.
  • رابطه جنسی کم کیفیت : مشکلات جنسی در ازدواج همیشه به تعداد دفعات داشتن رابطه جنسی یا بی میلی جنسی ارتباط ندارد، بلکه کیفیت رابطه جنسی هم می‌تواند موجب بروز مشکل شود. برای برخی از زوج‌ها، رابطه جنسی به خاطر خسته‌کننده بودن یا مکانیکی شدن، هیجانش را از دست می‌دهد. رابطه جنسی کم کیفیت می‌تواند به همان اندازه نداشتن رابطه جنسی بر زندگی جنسی زن و مرد اثر منفی بگذارد.

مطالب مرتبط: درمان ناتوانی جنسی

علت نداشتن رابطه زناشویی با همسر

زوج‌ها به دلایل مختلفی از برقراری رابطه جنسی با همسر خود دست برمی‌دارند. عوامل رایج عبارت‌اند از:

  • میل جنسی پایین : بسیاری از مردم، میل جنسی کمی دارند. بعضی از افراد هرگز علاقه شدیدی به داشتن رابطه جنسی نداشته‌اند، درحالی‌که برخی دیگر، به خاطر مشکلات فیزیکی یا ذهنی، تغییراتی در کاهش میل جنسی خود را متوجه می‌شوند. میل جنسی فرد می‌تواند زمانی دچار مشکل شود که او با شریکش رابطه جنسی آغاز می‌کند ولی مرتباً در اتمام رابطه ناتوان است. اگر علاقه‌ای به داشتن رابطه جنسی با شریکتان ندارید اما دوست دارید با فرد دیگری رابطه برقرار نمایید، پس مشکل میل جنسی نیست بلکه باید با کمک مشاوره خانواده به حل اختلافات زناشویی خود پرداخت.
  • نبود ارتباط عاطفی زن و مرد : وقتی رابطه عاطفی در ازدواج وجود نداشته باشد، زندگی جنسی فرد با گذر زمان از بین می‌رود. داشتن رابطه جنسی با همسر زمانی که ارتباط عاطفی وجود نداشته باشد، غیرممکن است. نبود ارتباط عاطفی اغلب به ازدواج آسیب میزند؛ زیرا زوج احساس می‌کنند از هم دور هستند و از داشتن رابطه جنسی منصرف می‌شوند.
  • عدم برقراری ارتباط با همسر : بسیاری از افراد، حتی در ازدواج نیز نمی‌دانند چگونه درباره رابطه جنسی صحبت کنند. ارتباط ضعیف می‌تواند منجر به نارضایتی جنسی یا فقدان صمیمیت جنسی شود. یک زندگی جنسی سالم به ارتباط باز زن و شوهر نیاز دارد که در آن هر دو طرف، نیازها و انگیزه ‌های خود را بازگو می‌کنند و به صحبت‌های طرف مقابل گوش دهند.
  • مشکلات پزشکی : مشکلات پزشکی مختلف می‌توانند بر میل جنسی زن یا مرد اثر بگذارند و مانع تجربه لذت جنسی شوند. فشارخون بالا، دیابت، مصرف برخی داروها، کمبود ویتامین، مشکلات هورمونی، سیگار کشیدن، چاقی و اختلال تیروئید تنها چند نمونه از مشکلات فیزیکی مرتبط با بی میلی جنسی هستند.
  • ناتوانی یا معلولیت : برخی از ناتوانی‌ها ممکن است باعث اختلال جنسی شوند. در موردی که آمیزش در رابطه امکان‌پذیر نیست، زوج‌ها ممکن است بتوانند روش‌های دیگری برای برقراری رابطه جنسی انتخاب کنند تا نیازها و تمایلات هر دو طرف را برآورده سازد.
  • مشکلات و اختلالات روانی در ازدواج : مشکلات ذهنی یا روانی ازجمله علائم افسردگی و اضطراب می‌توانند فرد را از داشتن زندگی جنسی که نیازها و تمایلات هر دو طرف را برآورده می-سازد، بازدارند. افرادی که از مشکلات روانی جدی رنج می‌برند، ممکن است انرژی کافی برای شروع رابطه جنسی را نداشته باشند و در برخی موارد، همسر ممکن است نقش مراقب را ایفا کند که موجب کم شدن رابطه صمیمی بین زوج می‌گردد. داروهای ضدافسردگی می‌توانند موجب اختلال در نعوظ و خشکی واژن شوند، ضمن اینکه داروهای ضد اضطراب می‌توانند هیجان جنسی را کاهش دهند.
  • مسائل و استرس بچه داری : داشتن بچه می‌تواند زندگی جنسی فرد را به دلایل مختلفی محدود سازد. زنان در دوران بارداری، تغییراتی را در بدن خود تجربه می‌کنند. هورمون‌ها از تعادل طبیعی خود خارج شده و شیر دادن موجب افزایش سطوح پرولاکتین می‌شود که درنتیجه خشکی واژن به وجود می‌آید. بسیاری از والدین، مشکلات روانی و فیزیکی مرتبط با استرس بچه داری را تجربه می‌کنند که می‌تواند میل به روابط جنسی در زنان و مردان را کاهش دهد.
  • فاکتورهای مرتبط با سن : با افزایش سن، تغییراتی در بدن انسان ایجاد می‌شود. هورمون استروژن در زنان اغلب کاهش می‌یابد درحالی‌که کاهش هورمون تستوسترون در زنان و مردان مشکل‌ساز است.  مردان سن بالا احتمالاً اختلال در نعوظ را تجربه می‌کنند درحالی‌که برخی از زنان از خشکی واژن رنج می‌برند. درحالی‌که سطح انرژی با افزایش سن پایین می‌آید، خبر خوب این‌که، افراد بالای 60 سال بیشتر از قبل در رابطه جنسی اعتماد به نفس دارند. بااین‌وجود، مواجه با ازدواج بدون داشتن رابطه جنسی در هر سنی می‌تواند دشوار باشد.
  • خشم درمان نشده : خشم درمان نشده ممکن است دلیل کاهش رابطه جنسی باشد. در برخی از موارد، چنانچه زوج، مشکلات جنسی را دلیل اصلی طلاق بدانند، ازدواج آن‌ها به طلاق ختم می‌شود. واقعیت این است که خشم و احساس رنجش زن و شوهر ممکن است موجب نبود رابطه جنسی شود.

آیا ادامه زندگی مشترک بدون داشتن رابطه ممکن است؟

برخی ممکن است بگویند تا وقتی‌که زن و شوهر در ازدواج بدون رابطه زناشویی خوشحال هستند، مشکلی وجود ندارد. اگرچه، صمیمت یک عامل مهم در رسیدن به یک ازدواج موفق است. به‌علاوه، زندگی جنسی فعال می‌تواند بر زندگی هر دو طرف به روش‌های مختلفی اثر مثبت بگذارد.

مشکلات رایج در ازدواج‌های بدون رابطه و نزدیکی

از رایج‌ترین مشکلات زندگی مشترک حاصل از نبود رابطه جنسی عبارت‌اند از:

  • نبود احساس خوشبختی در ازدواج : شما و همسرتان ممکن است حتی بدون داشتن رابطه جنسی آن‌قدر به یکدیگر متعهد باشید که در کنار یکدیگر بمانید. متأسفانه، حفظ رابطه عاشقانه باوجود نارضایتی جنسی نمی‌تواند تضمینی برای ازدواج در برابر طلاق باشد. کاهش صمیمت زن و شوهر به‌مرور منجر به مشکلاتی ازجمله مشکلات اجتماعی، عاطفی و مالی می‌شود.
  • خیانت به همسر : زوج ممکن است آن‌چنان از ازدواج بدون داشتن رابطه جنسی ناراضی باشند که برای ارضای نیازهای جنسی خود به سمت دیگران بروید. روابط نامشروع حتی با اجازه شریکتان، می‌تواند مشکلاتی را در ازدواج به وجود آورد. ممکن است ارتباط عاطفی شما و همسرتان از بین برود و حسادت و عدم اعتماد به همسر جای آن را بگیرد.
  • مشکلات مربوط به عزت نفس : هم مردان و هم زنان ممکن است درصورتی‌که احساس کنند از نظر جنسی جذاب نیستند، از عزت نفس پایین رنج ببرند. مردان به‌خصوص ممکن است به‌شدت تحت‌فشار قرار گیرند تا زندگی جنسی فعالی را به‌منظور همراه شدن با هنجارهای اجتماعی حفظ کنند.
  • عدم اطمینان و ثبات در زندگی مشترک : اگر میل جنسی پایینی دارید، داشتن این احساس که ازدواج شما به پایان رسیده، کاملاً طبیعی است. ممکن است احساس کنید که رابطه عاطفی بین شما و همسرتان کم شده است. زمانی که زوج از هم دور می‌شوند، ازدواج ناپایدارتر است.
  • نبود صمیمت در ازدواج : شکل‌های مختلفی از صمیمت همراه با رابطه جنسی وجود دارد ازجمله گفتگوی عمیق، لمس و نوازش همسر، گرفتن دست یکدیگر و عشق بازی با همسر. هنوز هم، داشتن رابطه جنسی روش فوق‌العاده‌ای برای ایجاد رابطه عاطفی با همسر است.
  • سرزنش و تحقیر همسر : افراد در ازدواج بدون رابطه جنسی اغلب تند، متخاصم و کینه‌جو می‌شوند. آن‌ها برای به دست آوردن رابطه جنسی یا نادیده گرفتن آن، شروع به کنترل همسر خود می‌کنند. فردی که علاقه و میل جنسی بالایی ندارد ممکن است احساس گناه کند و توسط طرف مقابل مورد تحقیر قرار گیرد.

در صورت نداشتن رابطه با همسر چه باید کرد؟

همواره افزایش صمیمت در ازدواج و داشتن روابط جنسی لذت‌بخش و منظم امکان‌پذیر است. نکات زیر به شما کمک خواهند کرد تا شور و هیجان را به رابطه عاشقانه خود بازگردانید.

  • به‌کارگیری رویکرد دلسوزانه : سرزنش و توهین به همسر باعث نمی‌شود او بیشتر به شما علاقه‌مند شود. انتقال نیازها و تمایلات خود از روی محبت و احترام موجب ازدواج ماندگار خواهد شد.
  • مهارت برقراری ارتباط صحیح با همسر خود را تقویت کنید: ارتباط مؤثر چیزی بیش از بیان کلمات است. اشارات غیرکلامی مهم هستند و هر زوج باید یاد بگیرد تا پیام خود را با در ذهن داشتن احساسات همسر خود منتقل کند. منابع بسیاری برای زوج‌هایی که با مشکل برقراری ارتباط مؤثر دست‌وپنجه نرم می‌کنند، وجود دارد. دانستن زبان عشق همسر به شما کمک می‌کند تا همدیگر را بهتر درک کنید و “7 اصل برای ازدواج موفق” یک راهنمای کاربردی همراه با نکات و تمرینات مفید برای زوج‌هاست.
  • علت نداشتن رابطه زناشویی در ازدواج خود را پیدا کنید: پیش از آن‌که بتوانید به مشکلات جنسی در ازدواج خود رسیدگی کنید، ابتدا باید آن‌ها را شناسایی نمایید. اغلب، مشکلات واقعی درجایی پنهان قرار دارند. ممکن است احساسات واقعی خود را برای مدت‌زمان طولانی پنهان کرده باشید، به‌گونه‌ای که دیگر خودتان نیز نمی‌دانید احساس واقعیتان چیست. اگر دلیل نبود صمیمت بین شما و شریکتان نامشخص است، کمک از مشاوره خانواده یا مشاوره زوج درمانی می‌تواند به شناسایی دلایل نداشتن رابطه زناشویی زن و شوهر کمک کند.
  • داشتن رابطه جنسی بدون آمیزش همسر

برای افرادی که فکر می‌کنند کاهش رابطه زناشویی آن‌ها به دلیل نبود آمیزش جنسی است، می‌توانند به روش‌های دیگری یکدیگر را ارضا کنند.

  • روش‌های دیگر برای صمیمیت و نزدیکی را کشف کنید: زمانی که صمیمیت جنسی موجود نیست، برقراری رابطه به روش‌های دیگر مهم است. به اشتراک-گذاری داستان یا نگاه کردن به عکس‌های قدیمی را امتحان کنید، در مورد امیدها، بحث‌ها، افکار و نظرات خود و همچنین پیروزی-ها و احساس ناامنی خود بحث کنید، صمیمیت به چیزی بیشتر از روابط جنسی نیاز دارد.
  • روش دیگری برای تخلیه انرژی و شور و اشتیاق خود بیابید: اگر همسرتان کمتر از شما میل جنسی دارد، شما باید روش دیگری برای ابراز شادی و لذت خود پیدا کنید. سرگرمی یا ورزش جدیدی پیدا کنید که می‌تواند به سلامتی و تخلیه انرژی سرکوب‌شده‌تان کمک کند. زمانی که احساس آرامش بیشتری دارید، ایجاد صمیمت با شریکتان بسیار آسان‌تر خواهد بود.
  • با مشکلات اساسی برخورد کنید: درحالی‌که روابط جنسی می‌تواند باعث بروز اختلافات زناشویی شود، ممکن است مشکلات جنسی ناشی از مشکل فراگیرتری در ازدواج باشد. مواجه با مشکلات اساسی به‌منظور بازگرداندن یک رابطه جنسی رضایت بخش امری ضروری است. اگر شما و شریکتان نسبت به یکدیگر احساس تنفر یا نارضایتی دارید، رسیدگی به این احساسات سرکوب‌شده می‌تواند بسیار کمک کند.

ارضای نیازهای جنسی خارج از ازدواج با روابط نامشروع

برخی از افراد به خاطر نبود روابط جنسی در ازدواج، آن‌چنان دچار پریشانی و اندوه می‌شوند که به دنبال داشتن رابطه جنسی با دیگران می‌گردند. ازآنجایی‌که این موضوع می‌تواند منشأ اصلی اندوه و درد باشد، بسیاری از مردم در رابطه با این موضوع با شریک خود صحبت نمی‌کنند و به‌شدت به خاطر منحرف شدن از ازدواجشان، احساس گناه و شرمندگی می‌کنند.

پیش از آن‌که به دنبال شریکی خارج از ازدواج بگردید، مشاوره روانشناسی می‌تواند بسیار آموزنده باشد و می‌تواند مسیر زندگی‌تان را تغییر دهد.

چه موقع زن و شوهر برای حل مشکلات زناشویی اقدام کنند؟

اگر همسر شما نمی‌تواند نیازهای جنسی شما را ارضا کند، شاید از خود بپرسید، آیا باید به این رابطه خاتمه داد یا نه. بسیاری از زوج‌ها برای سال‌ها به روابط سرشار از نارضایتی و ناراحتی خود بدون کمک گرفتن از دیگران ادامه می‌دهند. اگر شما و شریکتان هر دو به بهبود رابطه خود متعهد هستید، امکان نجات ازدواج و ازسرگیری زندگی جنسی وجود دارد.

چه شریکتان به دنبال یافتن راه‌حلی برای بهبود رابطه جنسیتان باشد یا نه، نبود صمیمت در ازدواج می‌تواند موجب احساس تنهایی در ازدواج شود. برقراری ارتباط در ازدواج‌های بدون برقراری رابطه با مشکل روبه‌روست و اغلب زنان و مردان در مطرح کردن مشکلات مربوط به روابط جنسی و صمیمیت با اعضای خانواده یا دوستانشان، احساس راحتی نمی‌کنند.

خدمات درمان آنلاین مشاوره باما آسان، محرمانه و ارزان را از طریق متخصص دلسوز ارائه می‌دهد. شما ممکن است مشاوره فردی، مشاوره زوج یا هر دو را انتخاب کنید. این کار کاملاً به‌صورت ناشناس انجام می‌گیرد و شما می‌توانید جلسه مشاوره را از اتاق امن و پنهانی خود خانه یا هرجایی که احساس راحتی می‌کنید، برگزار نمایید.

شوهرم به نیاز جنسیم اهمیت نمیده

زنی هستم ۲۳ ساله چهار سال عقد بودیم تازه دو ماهه عروسی کردیم همسرم دو سال ازم بزرگتره من کلا اوایل نامزدیمون طبع گرم و نیاز به رابطه بیشتری نسبت به همسرم داشتم و همین باعث میشد هر از گاهی که من شروع کننده رابطه باشم و اکثرا شوهرم منو پس میزد. متاسفانه این اتفاق خیلی افتاد و من واقعا دلم شکست تا جایی که که دیگه تصمیم گرفتم شروع کننده رابطه نباشم.

گاهی رابطه های نرمالی داشتیم و گاهی اوقات هم میشد که همسرم تا چندین روز حتی طرفم هم نمیومد اینا برا قبل از عروسی بود و بعد عروسی هر دو تصمیم گرفتیم بهتر بشیم. اوایل عروسی هم خیلی خوب بود و هر دو راضی بودیم تا اینکه اولین پریودم بعد از عروسی که اومد دیگه هیچ رابطه با هم نداشتیم در حدی که حتی نزدیکم هم نمیشه و معاشقه هم نداریم. انگار شوهرم هیچ میلی به من نداره و منم در مقابل هیچ واکنشی نمیدم و درموردش حرف نمیزدم و این یک مقدار اذیتم میکرد.

تقریبا یک هفته که از اتمام پریودم گذشت همسرم باهام حرف زد و خیلی گریه کرد و از بابت اینکه از نظر روانی تحت فشاره و فکر میکنه نمیتونه رابطه خوبی برای من ایجاد کنه و دلش نمیخواد منو اذیت کنه حرف زد و منم گفتم که مشکلی نیست و خودش رو اذیت نکنه و من درکش میکنم. فکر میکردم این مشکل کوتاه مدت باشه ولی الان یک ماه ازش میگذره و همسرم حتی نزدیکم نمیشه. خیلی همدیگرو دوست داریم ولی نمیدونم چرا شوهرم رغبتی به نزدیک شدن بهم نداره و من هم متاسفانه دیگه رغبتی به رابطه باهاش ندارم ولی همین موضوع داره اذیتم میکنه و میترسم بعدها مشکلی برامون پیش بیاد.

پاسخ مشاور به سوال ” شوهرم به نیاز جنسیم اهمیت نمیده “

می‌فهمم که در شرایط سختی قرار گرفتید و مستأصل شدید. برای بسیاری از افراد، رابطه جنسی بخش مهمی از صمیمیت در یک رابطه است. بااین‌حال، همه در مورد رابطه جنسی احساس یکسانی ندارند. برخی افراد فکر می‌کنند که رابطه جنسی در یک رابطه بسیار مهم است، اما ممکن است بدون داشتن رابطه جنسی با کسی صمیمی شوید. همه به داشتن رابطه جنسی یا صمیمی بودن علاقه ندارند و اگر کسی تصمیم بگیرد که نمی‌خواهد رابطه جنسی داشته باشد، اشکالی ندارد.

در یک رابطه، مهم است که در مورد نیازهای جنسی با شریک زندگی خود صحبت کنید تا مرزهای یکدیگر را درک کنید و بیان کنید چگونه در رابطه راحت هستید. اگر شریک شما نمی‌خواهد رابطه جنسی داشته باشد یا از نظر جنسی صمیمی باشد، یا علاقه خود را به رابطه جنسی یا صمیمیت جنسی از دست داده است، لزوماً به این معنی نیست که مشکلی در رابطه یا شما یا شریک زندگی شما وجود دارد. اما مطمئناً مراجعه به روانشناس در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند.

من فکر می‌کنم باتوجه‌به اینکه همسر شما بعد از  اینکه شما اولین‌بار پریود شدید این اتفاق افتاده است، شاید نگرش منفی نسبت به این موضوع دارد یا تصور متفاوتی داشته است. مطمئناً اگر خودتان بدون اینکه همسرتان را تحت‌فشار بگذارید در این زمینه از ایشان سؤال کنید کمک‌کننده است.

اگر همسرتان تمایلی به رابطه جنسی ندارد چه باید کرد؟

  • با همسرتان صحبت کنید: اگر به نظر می‌رسد شریک زندگی شما علاقه‌ای به داشتن رابطه جنسی ندارد، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که در مورد آن صحبت کنید. ممکن است انجام این گفتگو دشوار یا حتی شرم‌آور به نظر برسد، اما صحبت کردن در مورد مشکل بهترین راه حل است. سعی کنید زمانی را انتخاب کنید که هر دوی شما کمتر مشغول باشید یا حواس خود را پرت کنید. جایی را انتخاب کنید که احتمالاً هیچ وقفه‌ای نداشته باشد – برخی از افراد دوست دارند با پیاده‌روی در مکانی آرام صحبت‌های سختی داشته باشند. بهتر است این مکالمه را در رختخواب، اتاق خواب یا بلافاصله قبل یا بعد از رابطه جنسی انجام ندهید.

مهارت گفتگو با همسر

  • در مورد آنچه در زندگی همسر می‌گذرد صحبت کنید: اگر شریک زندگی شما استرس یا اضطراب زیادی را تجربه می‌کند، یا اگر در زمینه‌های دیگر زندگی‌اش مشکل دارد، در این مورد با او صحبت کنید. اگر چیزی در حال رخ‌دادن است، از آنها حمایت کنید تا با آن مقابله کنند یا به آنها کمک کنید تا حمایت موردنیاز خود را پیدا کنند.
  • به مرزهای همسر خود حترام بگذارید: در موضوع رابطه جنسی باید به مرزها و سطح راحتی مردان احترام بگذارید. به یاد داشته باشید همه افراد متفاوت هستند و آنچه شما می‌خواهید لزوماً آن چیزی نیست که آنها می‌خواهند. با آنها در مورد اینکه با چه چیزهایی راحت هستند و چه مرزهایی دارند صحبت کنید. می‌توانید همان اطلاعات را با آنها به اشتراک بگذارید تا هر دو بفهمید چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید. مهمتر از همه، مطمئن شوید که رضایت آنها را برای هر کاری که انجام می‌دهید دارید، و از آنها بخواهید که مطمئن شوند که رضایت شما را دارند.
  • سعی کنید چند جایگزین پیدا کنید: “رابطه جنسی” برای همه معنای یکسانی ندارد، و هر فرد یا زوج می‌تواند ایده‌های خود را در مورد جنسیت داشته باشد. اگر شریک زندگی شما با یک ایده از رابطه جنسی ناراحت است، شاید چیزهای دیگری وجود داشته باشد که می‌توانید امتحان کنید. در مورد چیزهای مختلفی صحبت کنید که ممکن است دوست داشته باشید امتحان کنید، اما مطمئن شوید که رضایت آنها را دارید. اگر فکر می‌کنید فقط باید همه چیز را با هم مخلوط کنید و چیز جدیدی را امتحان کنید تا انرژی جنسی را به رابطه بازگردانید، برای آن گفتگو باز باشید، اما مطمئن شوید که هر دو با کاری که تصمیم دارید انجام دهید راحت هستند. لازم نیست تمام تمرکز خود را روی رابطه جنسی بگذارید شما تمرکز خود را روی صمیمیت رابطه بگذارید مطمئن باشید اثر آن در رابطه جنسی هم دیده می‌شود.

روانشناسی جنسیتی مردان

  • زمانی را برای صمیمی بودن از راه‌های دیگر اختصاص دهید: نزدیک بودن به شریک زندگی خود به معنای داشتن رابطه جنسی نیست. زمانی را برای نزدیک شدن به همسر اختصاص دهید. یافتن راه های مختلف و هیجان‌انگیز برای صمیمی بودن به ایجاد ارتباط با یکدیگر کمک می‌کند. این می‌تواند به‌سادگی در آغوش گرفتن روی کاناپه برای تماشای فیلم یا گذراندن مدتی با هم دور از تلفن و سایر صفحه‌نمایش‌ها باشد.
  • به شوهر خود اجازه دهید بداند که شما در کنار او هستید: شریک زندگی شما در این زمینه بسار مضطرب و نگران است و نمی‌داند چه اتفاقی در حال رخ‌دادن است؛ بنابراین اینکه شما کنارش باشید و او حس کند که می‌توانید این مشکل را با هم حل کنید و در این زمینه تنها نیست می‌تواند کمک کند.
  • با فرد متخصص صحبت کنید: مراجعه به روانشناس یا مشاور می‌تواند در پیدا کردن علت این موضوع به شما کمک کند. ممکن است این موقعیت برای شما دشوار باشد، اما داشتن یک گفتگوی باز و صادقانه با شریک زندگی خود بهترین راه برای یافتن راهی برای انجام این کار برای هر دوی شماست. مهمتر از همه، به یاد داشته باشید که هرگز کسی را وادار نکنید تا کاری را انجام دهد که با آن راحت نیست.

می‌فهمم که شاید برای شما سخت باشد که حس کنید تنها باید شما در این زمینه تلاش کنید در حالی حس کنید همسرتان باید تغییر کند. اما شما به یک رابطه با تمام مشکلاتش بله گفتید و مطمئن باشید اگر در این راه به‌جای اینکه مقابل همسرتان قرار بگیرید در کنارش باشید صمیمیتی را تجربه می‌کنید که برای هر دو شما سودمند است.

گلسا مانیان

کارشناسی ارشد مشاوره خانواده

علت بی میلی مردان به رابطه زناشویی چیست؟

شوهرم دوران نامزدی تا زمانی که بغلش نمیکردم یا بوسش نمیکردم اونم اینکار رو نمیکرد تو پیامک حرفای خوب محبت امیزی میفرستاد چه دوران دوستی چه نامزدی اما رو در رو اینکار رو نمیکرد. بعد کلی بحث و دعوا بهتر شد. بعد از یکسال دوستی و یکسال نامزدی الان 4 ماه عروسی کسی خونمون میاد یا میریم خونه مامانم اینا خیلی اهمیت نمیده باهام بخوابه همش میگه بیا تو جمع بخوابیم. خیلی خوبه ولی برای من مهمه. از نظر رابطه جنسی هم خیلی با هم رابطه نداریم با اینکه تازه ازدواج کردیم و تازه یه ماه دخول انجام شده خیلی اشتیاقی نداره. هیچوقت هم ازم تعریف نمیکنه. بااینکه بارها ازش خواستم بهم توجه کنه، لباسای تنگ می پوشم اما هیچ واکنشی نداره. کادو میخرم میگه راضی نیستم بخری اصلا ندیدم چیزی بخرم خوشحال بشه. نمیدونم من زیادی حساسم یا همسرم از نظر عاطفی مشکل داره. همسر من از نظر رابطه جنسی هم مشکل داره بعد یه سال بحث که میگفت من خیلی گرمم هردفعه برای کم داشتن رابطه یه بهونه میورد یه بار میگفت از نظر فکری مشکلاتی که داریم باعث میشه یه بار می گفت نه من مشکلی ندارم تو بیخودی بزرگش میکنی یا میگفت مشکل از تو هستش که دوران نامزدی اجازه دخول ندادی. هردفعه یه چیزی میگفت تااینکه دو سه هفته است قبول کرده که خودشم نمیدونه چرا اینقدر میل جنسیش کمه درحالی که مجردی خیلی تمایلش زیاد بوده و خودارضایی می کرده. الانم که نمیدونم از نظر عاطفی مشکل داره یا من حساسم. دیروز پرسیدم چرا تو چیزی میخری خوشحال نمیشی میگه ما فلان کار رو بکنی خیلی خوشحال میشیم ولی تو چرا اصلا واکنشی نداری میگه قرار نیست من دقیقا مثل شما بشم. میگم خب مگه میشه ادم از چیزی که میخرن یه بار هم خوشحال نمیشی میگه نمیدونم اخرش ناراحت شدم نمیدونم یعنی از نظر عاطفی هم همسرم مشکل داره یا من بزرگش میکنم.

پاسخ مشاور به پرسش ” چکار کنم شوهرم باهام رابطه داشته باشه “

اول از همه باید خدمتتون بگم که شما در این مورد حق دارید. یعنی احساسات شما از روی حساسیت بیش از اندازه نیست و احتمالا کج کارکردی‌ای در روابط زناشویی شما وجود داره. این مشکلات میتونه ناشی از دلایل مختلفی باشه که قطعا نیاز به بررسی بیشتر داره اما من چند مورد از احتمالات رو خدمتتون ذکر میکنم. بدیهی هستش که برای بررسی دقیق تر لازم هست شما و همسرتون به مشاور خانواده مراجعه کنید تا با ریشه یابی رفتارهای ایشون مشکل اصلی تشخیص داده بشه و بعد از اون برای درمان اقدام کنید.
گاهی اوقات سردی و بی میلی در رابطه میتونه ناشی از افسردگی مردان باشه. احتمال داره همسرتون از مسئله ای رنج ببره که مانع از گرمی روابط شما میشه. این مسائل میتونه شامل مواردی مثل مشغله‌های کاری، مشکلات خانوادگی، مشکلات در گذشته یا موارد دیگه‌ای باشه. شما باید سعی کنید دغدغه های همسرتون رو شناسایی و سعی کنید همراه و تکیه گاه خوبی برای ایشون باشید تا ایشون بتونه برای مرهم قرار دادن شما به شما اعتماد کنه.
همچنین گاهی اوقات افسردگی شدید نیاز به مشاوره یا دارو درمانی دارند که باید با نظر روانشناس و روانپزشک تشخیص داده بشن.
همسر شما ممکنه دچار مشکلات جنسی شده باشه. مشکلات جنسی میتونن موجب سردی و کاهش روابط جنسی و همچنین توجه کمتر عاطفی بشن. توصیه میکنم که درباره روابط جنسی خودتون با همسرتون فکر کنید و ببینید آیا همسرتون حین رابطه جنسی هم به شما بی میل هست یا فقط برای اقدام بی میلی نشون میده؟ آیا بنظرتون مشکل زودانزالی داره؟ یا انزالش با تاخیر بیش از حدی هست؟ همسرتون هیچوقت مشکل نعوظ داشته؟ درصورتی که علائم اینچنینی مشاهده کردید امکان داره که همسرتون با مشکلات جنسی مواجه شده باشه. البته دیرانزالی و مشکلات نعوظ میتونه ناشی از افسردگی هم باشه. به هرجهت بهتره که با همسرتون صحبت کنید و باهم به یک سکس تراپیست مراجعه کنید.
مورد دیگه ای که امکان داره در بعضی از روابط پیش بیاد بی علاقگی به رابطه هست. بعضی اوقات افراد بعد از ازدواج دچار سردی میشن و به نوعی رابطه براشون تکراری میشه. افرادی که این حالت براشون پیش میاد کشش جنسی نسبت به افراد دیگه رو همچنان دارند اما نسبت به همسر خودشون سرد میشن. شما میتونید از نوع رفتار همسرتون با خانم های دیگه این مورد رو بررسی کنید. البته باید دقت کنید که نباید حساسیت بیش از حد و بی دلیل در این مورد به خرج بدید.
مسئله‌ای که شما باهاش طرف هستید قطعا نیاز به حضور یک مشاور خانواده و یا سکس تراپیست داره؛ بنابراین سعی کنید با همسرتون صحبت کنید و ایشون رو راضی کنید که بخاطر شما، بخاطر خودش و بخاطر رابطتون با شما در جلسات مشاوره همراه بشه. این جلسات قطعا تاثیرات مثبتی در روابط شما خواهد داشت.
در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.کوشا کوچک آملی
کارشناس مشاوره باما

منبع: https://www.prevention.com

133 دیدگاه

  1. من همسرم تمایلی به روابط زناشویی نداره و به جاش فیلم های پورن مستهجن میبینه همه کاری کردم باهاش صحبت کردم سعی کردم صمیمی تر بشم خوشگل تر بشم خلاصه هم کار کردم ولی اون به اینکار اعتیاد داره ما هفت سال ازدواج کردیم و دوتا بچه داریم الان با بی میلی اون من دارم اذیت میشم حاضر نیست بیاد مشاوره میگه همش تقصیر تو من مشکلی ندارم.

    • منم مشکل شما رو دارم ?
      اصلاً انگار جامون عوض شده من مردم و اون زن

    • سلام من سه ساله ازدواج کردم متاسفانه شوهرم بعد زایمانم دیگه اون شوهر سابق نیست اصلا بهم اهمیت نمیده رابطه نداریم هیچوقت نشده پیش قدم شه همش فرار می‌کنه بهانه میاره یا میگه خسته ام یا میگه خوشم نمیاد دوسندارم خلاصه با صحبت کردن بجایی نرسیدیم همش من باید کوتاه بیام خسته شدم هیچ دلخوشی ندارم بلاخره ما زنیم نیاز ب مهر و محبت داریم نمی‌دونم چکار کنم از این وضع خسته شدم حس میکنم اون اصلا منو دوستم نداره

  2. سلام من ده ساله ازدواج کردم و زندگی بر وفق مرادم نیست شوهرم دیر به دیر مسائل زناشویش رو انجام میده نمیدونم به نیاز جنسی من اهمیت نمیده. چیکار کنم

  3. خانمی هستم ۲۳ ساله چهار سال عقد بودیم تازه دو ماهه عروسی کردیم همسرم دو سال ازم بزرگتره من کلا اوایل نامزدیمون طبع گرم و نیاز به رابطه بیشتری نسبت به همسرم داشتم و همین باعث میشد هر از گاهی که من شروع کننده رابطه باشم و اکثرا منو پس میزد متاسفانه این اتفاق خیلی افتاد و من واقعا دلم شکست تا جایی که که دیگه تصمیم گرفتم شروع کننده رابطه نباشم . گاهی رابطه های نرمالی داشتیم و گاهی اوقات هم میشد که همسرم تا چندین روز حتی طرفم هم نمیومد اینا برا قبل از عروسی بود و بعد عروسی هر دو تصمیم گرفتیم بهتر بشیم اوایل عروسی هم خیلی خوب بود و هر دو راضی بودیم تا اینکه اولین پریودم بعد از عروسی که اومد دیگه هیچ رابطه باهم نداشتیم در حدی که حتی نزدیکم هم نمیشه و معاشقه هم نداریم انگار هیچ میلی به من نداره و منم در مقابل هیچ واکنشی نمیدم و درموردش حرف نمیزدم و این یمقدار اذیتم میکرد تقریبا یک هفته که از اتمام پریودم گذشت همسرم باهام حرف زد و خیلی گریه کرد و از بابت اینکه از نظر روانی تحت فشاره و فکر میکنه نمیتونه رابطه خوبی برای من ایجاد کنه و دلش نمیخواد منو اذیت کنه حرف زد و منم گفتم که مشکلی نیست و خودش رو اذیت نکنه و من درکش میکنم فکر میکردم این مشکل کوتاه مدت باشه ولی الان یک ماه ازش میگذره و همسرم حتی نزدیکم نمیشه خیلی همدیگرو دوست داریم ولی نمیدونم چرا رغبتی به نزدیک شدن بهم نداره و من هم متاسفانه دیگه رغبتی به رابطه باهاش ندارم ولی همین موضوع داره اذیتم میکنه و میترسم بعدها مشکلی برامون پیش بیاد

  4. من همیشه برای سکس با شوهرم پیشقدم میشم پنج ساله ازدواج کردیم من طبعم گرمه روزی دو سه بار میخوام اون هفته ای یک بار.خیلی اوقات منو پس میزنه و حتی میگه تو بی حیایی.دکتر رفتم گفتن طبعته دست خودت پیس.باابن اوصاف باشگاه میرم رژیمو اینها بازم چندان توفیری نمیکنه.خسته شدم حتی برای تنبه و دعواهامون شونرم همیشه تنبیه جسمی جنسی و قهر میکنه تا اعصاب روانمو بهم بریزه .ازین که پیشقدم میشم و این رفتارارو داره خسته شدم‌

    • ماکه رد دادیم

      با سلام.. شاید من در حد این حرفا نباشم.. اما یک چیز معلومه همه یه مشکلو دارن… آقایونی که توی زندگی مشترک زناشویی کم میزارن… بنظر شخصی بنده چند علت داره. یا در دوران مجردی اونقدر خودارضایی کردن و هیچگاه برای ترک کردنش تلاش نکردن که توی زندگی واقعی تاثیراتشو گذاشته و نشون میده. یا که هیچ عمل و کاری جز خودارضایی نمیتونه آرومشون کنه چون قبل ازدواج بدنبال تجربه کردن بودن… و یه چیز دیگه رو که توی جامعه شاهدیم مردان بعد ازدواج خیلی هیز و تنوع طلب میشن..

  5. سلام خسته نباشید من خانوم هستم ۲۱ ساله. من و شوهرم ۷ماه هست ک از ازدواج کردیم. جفتمون یکبار ازدواج ناموفق داشتیم همسرم سر زندگی رفته بودن و من عقد بستگی جداشدم. همسر بنده.دو ماه اول ازدواجمون توی رابطه جنسی عالی بود همش رابطه داشتیم. اما الان حدود ۵ ۶ ماه هست که میلی به رابطه نداره. ماهی یبار رابطه داریم اونم ناموفق هست و عدم نعوظ داره و العان دیگ رابطه نداریم. هرسری من میرم سمتش اون دیگ نمیاد
    و حتی منو خیلی وقتا پس هم میزنع وبهامه میاره میگ خستم کار دارم خابم میاد. به هیچ عنوان هم مشاوره نمیاد. من واقعا نمیدونم چکار کنم

  6. سلام اگه رابطه جنسی بین زن و شوهر نباشه آیا از نظر عاطفی هم نسبت بهم سرد میشن

  7. شوهرم نه سرده نه گرم ولی رابطه کمی داریم و این منو عذاب میده به فکر گناه میفتم و بیشتر عصبانی میشم که چرا بخاطر کم کاری اون باید گناه کنم خدایی میگم مرد خوبیه اونم تو این زمونه ای که مرد خوب کم پیدا میشه ولی فکر طلاق هستم نمیدونم چیکارکنم. یعنی ارزش داره بخاطر یه رابطه جنسی شوهر خوبمو ول کنم یانه

  8. سلام خسته نباشید من دخترم ۲۷ سالمه و ۲۰ سالگی ازدواج کردم و الان یک دختر ۱ سال و نیمه دارم . شوهرم ۱۰ سال از خودم بزرگتره. ما به ظاهر مشکلی نداریم و بحث و دعوایی در زنرگی مان نیست و از لحاظ مالی خوبیم خداروشکر . ولی من از لحاظ نیازهای جنسی و جسمی از طرف شوهرم ارضا نمیشم ایشون حتی از یک بوسه ساده و یک بغل ساده هم بیزاره . به زور رابطه جنسی برقرار میکنه و وقتی من شکایت میکنم از این مسئله ایشون منو مسخره میکنه و بعضی وقت ها هم با حالت منت کشی بهم میگه که دوستم داره و بعد با منت بهم محبت میکنه من تقریبا بریدم . ولی یک برادر شوهر دارم که فوق العاده جذابه و یک سال از من بزرگتره . من به اون کاری نداشتم ولی اون سه سالی هست که بهم نظر داره . چشم ازم بر نمیداره . اوایل بدم میومد ولی کم کم خوشم اومد . جوری که نگاهم میکرد شوهرم هیچ وقت نگاهم نکرده بود و خب این که من خوشگلم نه خیلی ولی از اطرافیانم خوشگل ترم . بعدا فهمیدم که اون خیلی وقته که من رو میخواسته و بعد از ازدواج ما که کاملا سنتی بود به مادر شوهرم گفته که این دختر باید مال من میشد و تا الان هم دست بر نداشته و پنهانی فهمیدم که به مادرشوهرم گفته که طلاق من رو بگیرند تا مال اون بشم . من هیچ وقت نمیخوام زندگی بچم و آبروی خودم و خوانوادم رو نابود کنم ولی هر وقت اون پسر رو میبینم بند بند وجودم میلرزه . نمیدونم چیکار کنم . راهنماییم کنید ممنون

    • سلام و عرض ادب
      خانم محترم شما و همسرتان حتما به مشاور خانواده مراجعه کنید.تا مشکل رابطه جنسی و عاطفی انشاالله با ارائه راهکارهای درست حل شود. در مورد برادر شوهرتان ،این را بدانید که این توجه به شما یک هوس شیطانی و زود گذر است که به منجلاب فساد و گناه کشیده میشود. از این رابطه شوم پرهیز کنید

  9. سلام .من ۳۶ساله وشوهرم۳۸ ساله منو همسرم از طریق واسطه باهم آشنا شدیم .واینکه الان که ۸ساله از ازدواجمون میگذره ومن یک پسر ۵ساله دارم که همسرم از بعد زایمان من کلا سرد شد وهر بار که من ازش درخواست داشتم یاردمیکرد ویا بهانه می آورد وهمش میگه هورمونهام بهم ریختند اختلال هورمون دارم ولی حاضر نمیشه بره خودش را دوا ودرمان کنه ‌.ومن از سردی خیلی در عذابم وشبی نشده که من باگریه وغصه سر بر بالش نذارم .وبارها باهاش حرف زدم میگه درست میشه ولی بعدش انگار هیچی .من احساس میکنم ایشون مادر زادی ناتوان هستن واون دوسه سالی هم که رابطه داشتیم قرص مصرف میکرده .ببخشید زود انزال هم بودن درعرض ی۲۰ ثانیه ارضا میشدن .ومن همش در این فکرم که چه چیزی در انتظار ماست واقعا از بی تفاوت‌ی هاش خسته شدم .چکار کنم حاضر نیست دکتر هم بره

    • واقعا این موضوع مهمه در صورت کوتاهی طرف مقابل عشق و علاقه کم میشه حتی به نفرت کشیده میشه چقدر جدیدا همه خانوما با این موضوع مشکل دارن و آقایون بی بخار شدند متاسفانه من هم بعد زایمان با اینکه خیلی به خودم میرسم و هیکلم خوبه و به هم نریخته همسرم فاصله میگیره و اکثرا من پیشنهاد رابطه میدم و ایشون رد می‌کنه من الان نیاز به رابطه دارم میگه فردا دوباره فرداش میگه خسته م واقعا بهم بر میخوره از هر لحاظ از ایشون بهترم اینکه پس میزنه غرورم بر میخوره و ازش متنفر میشم و سر مسائل دیگه بهانه در میارم باهاش می‌جنگم خسته شدم

      • سلام ..من آقاهستم ..نوشته های شماها را که میخونم میگم خدایا چرا جابجا انسانها را به هم میدی ..من با عرض پوزش از اول ازدواج تا الان که 27 سال میگذره شدیدا حتی روزی چند بار نیاز جنسی دارم و به خانمم میگم و ایشان قبول نمیکنه و من چه از نظر محبت و عاطفی و احساسی و چه مادی کوچکترین چیزی براش کم نذاشتم ..اطرافیان همه میدونن..مردی ارام و شک و تحصیلکرده و کارمند هستم و فقط این مشکل را با خانمم دارم و هنوز سمت گناه نرفتم و کلی صحبت میکنم اما نمیشه که نمیشه و دکتر هم نمیره برای درمان ..هفت ساله منو بیچاره کرده ..واقعا نمیدونم چکار کنم ..طلاق هم نمیشه داد چون بی نهایت دوستش دارم واقعا یک فرشته است همسر من ..بسیار زیبا و کدبانو و همه چیش عالیه ..فقط اصلی ترین نیاز من را براورده نمیکنه …دو تا پسر بزرگ دارم و نمیتونم جدا بشم یا زن بگیرم ..ابروم میره .. خوش به حال مردهای شما که چنین زنهای شهوتی دارند والا.. لطفا مرا هم راهنمایی بفرمایید … ممنونم

  10. من شوهرم وقتی رابطه جنسی برقرا میکنیم فقط خودش براش مهمه خودش ارضا میشه زود انزالی نداره فقط نیاز جنسی من براش اهمیتی نداره تا خودم نگم میاخم ارضا شم ار ضام نمیکنه

  11. سلام شوهرم حدود دو ماهه هست که هیچ رابطه ای با من نداره دریک خونه هستیم ودرولی دور از من میخوابه میترسم کارهای دیگه ای بکنه چون سابقه اش خرابه من چیکار کنم به دادم برسید

  12. اینم بگم من به خاطر بچه که سرما نخوره اتاق می‌خوابیدم همسرم تو حال نزدیک دو ماه میشه جدا میخوابیم و من خیلی تمایل به رابطه ندارم و همسرم خیلی تمایل داشت و همیشه میگه تو نیازهای منو برطرف نمیکنی من اگر در تواناییم بود این کارو میکردم ولی چه کنم الان واقعاً با هم به مشکل زیادی خوردیم انگار اصلاً هیچ علاقه ای به من ندارد من باید چه کنم؟

  13. سلام بدبختی من خیییییلی زیاده ۲۹ ساله با این مرد ازدواج کردم فقط سه سال اول شش ماه یکبار باهام رابطه داشته یک دختر آوردم دیگه برای همیشه رابطه زناشویی رو قطع کرد تا الان که دیگه بیمار شده و چار اضطراب شدید وبه همه مشکوکه ۱۷ سال از اون کوچکترم .به همه گفته زنم دهنش بو میده درصورتیکه من فقط وقتی گرسنه باشم یاخیلی حرص بخورم دهنم بو میده .نابودم کرده حسرت همه چی به دلم مانده .به خاطر پول باهام ازدواج کرد وبرای زنان دیگه دلش آب میشد وبه من اعتنا نمی‌کرد.

  14. خونوادم من وبه زوربه پسرعموی پدرم شوهردادن من دوستش ندارم الان یه پسرده ساله دارم دوست ندارم ازشوهرم بچه داربشم شوهرم معتاده خرجی بهم‌نمیده بداخلاقه به من تهمت ناروامیزنه من ازیک پلیس که توکلانتری کیان شهرتهران است خوشم میادیعنی اون پلیس به من وعده ازدواج داده ولی پیش قدم‌نمیشه چیکاربایدبکنم؟ ازنظرسکسی شوهرم نمیتونه من وتامین کنه خیلی دوست دارم یکی باشه ازنظرمحبت وسکس تامینم کنه ولی شوهرم طلاقم نمیده تاباکسی دیگه تورابطه باشم خیلی دوست دارم ارضابشم آیامیشه یواشکی به یک مرددیگه صیغه بشم میشه راهنماییم کنید

  15. من با همسرم ده سالی میشه ازدواج کردیم در این مدت دعواهای خیییلی زیادی داشتیم به دلایل مختلف البته خودم فکر میکنم همسرم به علت وسواسی که داره دعواهایی بینمون اتفاق میوفته مثلا وسواسی که داره باعث میشه من نتونم افراد خانوادم رو دعوت کنم اگر قرار باشه کسی بیاد خیلی حساسیت نشون میده وقتی هم که دعوا میکنه با من و خانوادم فحش میده مدتی هست فکر میکنم همسرم رو دیگه دوست ندارم. و یه مشکل دیگه هم که دارم اینه که حس میکنم از نظر جنسی میلی به من نداره به همین دلیل اعتماددبه نفسم از بین رفته و عصبی و پرخاشگر شدم و مدام بهانه میارم. ممنون میشم منو راهنمایی بفرمایید

  16. من به شوهرم گفتم بهش خیانت کردم و اون گفت منو بخشیده. ولی از اون موقع من بازم تکرارش کردم. نمیدونم چرا. هیچ وقت منو ارضا جنسی نکرده. هیچ وقتم هم تلاشی براش نکرده. تو خود سکس هم فقط همون مرحله آخر رو توی‌چند دقیقه انجام میده و تموم میشه. شاید چون رابطه جنسیمون خیلی کوتاه و مختصر هست و هیچوقت نیاز من در نظر گرفته نمیشه بهش خیانت کردم. اول که خیلی بهش برخورد. تا یه مدت باهام سر سنگین رفتار میکرد. بعدم که دیدم هیچی عوض نشده و همچنان مثل قبل هست، دوباره حرفشو زدم و بازم باهام بد اخلاقی کرد و گفت مشکل از اون نیست

    • خوب کاری کردی مرد بی مسیولیت حقشه مگه ما اگه کم بزاریم و اونا گرم باشن یکماهم منتظر نمیمونن میپرن

  17. سلام من ۴ ساله که ازدواج کردم من و همسرم هردو ازدواج دوممونه همسر من از همون اول دوران عقد میل جنسی نداشت و یه جورایی میپیچوند یه بار نشد رابطه بخوام و اون قبول کنه بعد که رفتیم زیر یه سقف متوجه شدم با قرص ویا گرا رابطه برقرار میکنه تازه خیلیی وقتا نعوذشو تو رابطه از دست میده

  18. سلام شوهرم توجه نمیکنه که ببینه من ارضاء شدم یانه هروقت هم میگم پی گوید ما سیر شدنی نیستید. سن شوهرم ۵۷ هستش خودم ۴۲ ساله هستم

    • شوهرم زود انزالی شدید داره شوهرم بعضی وقتا شبی دو ، سه بار رابطه برقرار میکنه اما من ارضا نمیشم من همون بار اول میخام یکم طولانی باشه تامنم ارضا شم دیگه اون که ارضا بشه بعد اون ده بارم رابطه داشته باشم ارضا نمیشم تازه بدمم میاد هرچیم بهش میگم من ارضا نمیشم میگه تو نمیزاری هرجوری میخاد خودشو قانع کنع

    • چرا بهش بگو

  19. مشکل شوهر من اینه که اصلا هیچ حسی به رابطه زناشویی نداره واقعا طوری میشه که من ازش درخواست میکنم هرچیم میگم بریم دکتر قبول نمیکنه اوایل زندگی اصلا اینطوری نبود الان یه مدتی هست که اینطوری هست. و اینکه وقتی هم میگم اینطور باشه من نمیتونم به این زندگی ادامه بدم من و مسخره میکنه و میگه به خاطر چی و مسخره میکنه. شوهرم 36ساله و خودم 34سالمه

  20. آلان ۲ساله همسرم رابطه جنسی باهام نداره اصلا نزدیگم‌نمیاد خیلی دور به دور اگه ماهی ۱بار بیاد اینم در حد ۲دقیقه باید چیکار کنم بلاخره زن هم نیاز داره من خودم هم نمیتونم اقدام کنم‌و سمتش بزم احساس میکنم اگه ابن کار کنم‌ پیش خودش فکرایی میکنه

  21. سلام شوهرم یک سال هم یک عمرم هیچ چیزی بهش نگی نمیاد سمت برا سکس دیگه خسته شدم چیکار کنم؟۸۵ عقد کردیم تا الان یه دختر دارم. از اول من میرفتم سمت اش الان دیگه برم نمیاد

    • منم همین جوریه شوهرم تازه وقتیم بعد یکی دو ماه من برم سمتش محل که نمیذاره یا پس میزنه میگه خوابم میاد یا خسته ام ?یعنی هیچکی خسته نیست ؟

  22. دلم گرفته. ۶ماهم نیست که ازدواج کردم یه ازدواج خیلی عاشقانه و ۲۲ سالمه و شوهرمم ۲۵ سالشه تو این ۶ ماه با اینکه هم اول زندگیمونه و هم جونیم ماهی یه بار ۳ هفته یه بار رابطه داریم با اینکه من خیلی از همسرم میخوام و حتی بار ها سر داشتن رابطه گریه کردم و ازش خواستم.ولی اون خیلی بی اهمیته و حتی وقتی حرف میزنم بام دعوا میکنه و چندباریم که رابطه داشتیم اینقد کوتاه بوده و بلد ارضا شدن خودش خیلی بی اهمیت منو ول میکنه و میخوابه. اینقدر حالم بده سر این داستان وقتایی ک حتی از حموم میام و برهنه هم هستم جلوش خیلی بی اهمیت و حتی تو حمومم که هستیم با هم حتی اهمیت نمیده و حتی وقتیم من میل نشون میدم بدش میاد و تهدید میکنه ک میرم بیرون

  23. شوهرم خیلی آدمه بی احساسیه و من برعکس ایشون خیلی پرشور و اشتیاقم ولی همیشه با این که چرا نمیتونه اون جوری که من ازش در خواست دارم باشه خیلی ناراحت میشم تورابطه خیلی سرده و اکثر اوقات سرش فقط داخل گوشیشه من هر کاری میکنم که بیشتر به چشمش بیام اصلا فایده نداره. خیلی از وقتها حرف دلم رو در آرامش بهش میزنم و کاری که ازش ناراحت شدم رو بهش میگم و ازش خواهش میکنم که دیگه فلان کارو انجام نده اگه حالش خوب باشه با یه چشم گفتن سریع جمع و جورش میکنه و اون لحظه دل منو آروم میکنه ولی بازم فرداش میبینم همون کارارو داره انجام میده نمیدونم باید چکار کنم که رابطمون محکم تر و بهتر بشه واقعا بعضی وقتها از دستش خسته میشم و فقط گریه میکنم. فقط ببخشید اینم بگم که اکثر اوقات منم که برای رابطه زناشویی‌مون پیش قدم میشم اگه حوصله داشته باشه رد نمیکنه ولی برخی اوقا ت تا ازش محبت کردن میخوام و رابطه میخوام بهم خیلی پرخاش میکنه و دعوا راه میندازه آخه علت این همه سنگ دل بودنش چیه چرا اصلا منو درک نمیکنه ممنون میشم راهنمایی کنید

    • چیزی که من میدونم و تجربه کردم خانمهابیکه همیشه برای رابطه پیشقدم هستند مردها رو سرد تر و دلزده تر میکنن ، شاید برای مدت کوتاهی جواب بده ولی در نهایت بی میل تر و دور تر میشن
      وقتی این درخواست زیاد تکرار میشه ، جای زن و مرد عوض میشه و زن جذابیتش رو برای مرد از دست میده
      در ضمن غر زدن ، سرزنش،و تحقیر بخاطر این قضیه مرد رو از شما دورتر میکنه و این ارتباط بجای حالت عاشقانه ، به صورت انجام وظیفه و گاهی به اجبار انجام میشه
      پیشنهاد و تجربه من اینه :
      مردها جذب زنهای مستقل ‌و شاد میشن برای همین بعد از ازدواج جذابیت همسرشون که احتمالا وابسته تر از قبل شده براشون کمتر میشه
      .بعنوان یک زن ، مستقل باشید ، دوستان خودتون رو داشته باشید و شاد بودنتون رو وابسته به همسرتون نکنین ،
      چیزهای زیادی در دنیا وجود داره که می تونه شادتون کنه
      هرگز همسرتون رو بخاطر نداشتن رابطه سرزنش نکنید ،
      به جای گدایی محبت و سکس دنبال راهکار های دیگه ای باشید
      حتی اگه ناراحتی هایی از همسرتون دارید برای داشتن یک زندگی سالم و شاد تا حد توان احترام بذارید
      ازش تعریف کنید
      مهربون باشید ، گاهی همسرتون رو در آغوش بگیرید ، مرموز باشین و با زیاد حرف زدن جذابتتون رو کم نکنید
      بهش نشون بدید که بعنوان یک انسان مستقل ، برای شاد بودنتون نیازمند توجه و رابطه نیستین
      از روش های دیگه ای بجز اعتراض و شکایت ، مثل کمک گرفتن از مشاور و تحکیم رابطه عاطفی و …‌کمک بگیرین
      به نظر من راه حل مشکل شما هر چه که باشه ، همیشه پیشقدم شدن و تقاضا کردن و سرزنش و اعتراض نیست
      شاید در کوتاه مدت جواب بده ولی در نهایت به متارکه یا طلاق عاطفی ختم میشه

      • دقیقا همین کار درسته منم مثل بقیه مشکلات جنسی دارم از طرف شوهرم ولی با این حال از راههای مختلف شادیمو بدست میارم چه ورزش باشه چه با خانوادم چه رفیقام هر موقع هم نیاز جنسی داشته باشم با خودارضایی رفع میکنم تموم میشه می‌ره خیلی سخت نگیرید

  24. من دیگه نمی تونم با همسرم زندگی کنم. نه دست بزن داره نه معتاده نه خیانت می کنه هیچی اما شدیدا روحم رو داغون کرده تا جایی که دیشب می خواستم خودکشی کنم. فقط چون پسرم فهمید این کار رو نکردم. هیچ دلیل منطقی و دادگاه پسندی برای طلاق ندارم.خودش میگه برو برای طلاق اقدام کن. هیچ نفقه نمی ده رابطه جنسی نداریم دائم تیکه میندازه خستم کرده. من یه ادم گرم مزاجم و یه سر دارم التماسش می کنم اما اخرشم که میاد کارش تموم میشه میره بیرون از اتاق. ۳ ساله جاشو جدا کرده. من چکار کنم پسرم چکار کنه. راستش به خاطر همین مشکلات ۱ سال با یه نفر دیگه دوست بودم و ارتباط داشتم ولی خب نمیشه که. تو یک سال اخیر من ۳ بار پریود شدم از بس اعصابم رو بهم ریخته بود. الان دارم یکسره دارو می خورم

  25. همسرم خیلی بد دهنی میکنه و حساس شده البته از اول هم ی مقدار بود. ۳ سال ،اصلا را رازی نمیشه به بچه دار شدن هی میگه شرایط اقتصادی نمیشه تامین کرد ، رابطه هم که الان یک ماهه نداریم

  26. من خانم ۲۳ ساله هستم یک سال از ازدواجم میگذرهمن با شوهرم اصلا رابطه جنسی نداریم شوهرم خیلی سرد است در ماه دو بار رابطه داریم. من باید چی کار کنم لطفا راهنماییم کنید این اول زندگی مشترک ما هستش

  27. سلام برای افزایش صمیمیت بین زن و شوهر و تقویت قوای جنسی مردی که کلا میلی به رابطه نداره چیکار بایدکرد

  28. سلام با همسرم قهر كردم و ارتباط جنسي رو معلق كردم چون بدبيني به آينده دارد به لحاظ مالي، من هم ميخواهم از پيشم برود در حالي قبل از اين روابط گرم و صميمي داشتيم در هفته ٣ بار

  29. سلام شوهر من هیچ تمایلی به رابطه نداردوهیچ توجهی هم به نیاز من ندارد هشت ماه میشه هیچ رابطه نداریم قبلا هم خیلی خیلی کم هر چقدر دلیلشو هم میپرسم جوابی نمیده

  30. خسته نباشید من ش ساله ازدواج کردم و شوهرم میل جنسیش کم شده. باهاش حرف زدم نازکردم خودم شروع کردم. دعواکردم پرسیدم ک چرا اصن یکبارنمیگی رابطه چرانمیای سمتم. الان همش میگ خستم و فکرم درگیره

    • غلط کرده میگه خستم می خواست زن نگیره من خودم گاهی وقتا میل دارم واضح به شوهرم نمیگم مثلا وقتی که میخاد بخابه بهش میگم کاری نداری خودش متوجه منظورم میشه و میخنده و کار به جاهای باریک کشیده میشه

  31. من ۲۰ سال ازداوج کردم آوايل عروسی هر ماهی دوبار نزدیکی داشتیم ولی گم کم یه یک ماه یه بار رسید الان ۳ یا ۴ سال هست شده هر سه ماه یه بار یا هر۲ ماه به طوری که میشه گفت در سال سرجمع ۵ دفعه نزدیکی نداریم. شوهر من خیلی زود تر از همه میخوابه خیلی به بیشتر مسائل بیخیال هست اصلا مسائل زناشویی رو رعایت نمیکنه. من هم دوس ندارم باهاش زندکی کنم ولی به خاطر بچه هام و اینکه جایی ندارم بعد طلاق برم و اینکه من نمیتونم با خانواده خودن زندکی کنم چون سرزنش میشم

  32. سلام یه‌ خانومی هست شوهرش هفت ساله که رفته هیچگونه ارتباطی باهم ندارن. من با اون خانم رفیق شدم بهم پیشنهاد رابطه میده آیا من میتونم باهاش رابطه داشته باشم. چون میگه نیاز دارم شوهرم هفت ساله بدنش به بدنم نخورده و کنارم نخوابیده. آیا من میتونم یانه. خاهشا راهنمایی فرمایید

  33. چرا همسرم با اینکه نیاز جنسی داره و خیانتی نداره، قدرت بیان با من که همسرم نداره؟ حدودا 12ساله زندگی میکنیم و همه چیز عالی فقط این نیاز جنسی لعنتی بدون معاشقه یا شیطنت حتی جلو نمیاد درحد‌کم البته از اول ازدواج اینجور بود من جدی نگرفتم الان خستم شده و همش بفکر خیانتم ولی کسی بهش ترجیح نمیدم اصلا

  34. من ۱۵ ساله ازدواج کردم همسرم چند سالی هست خیلی نسبت به رابطه جنسی سرد شده مثلا ماهی یکبار الان سه چهار ماهی هست اصلا هیچ رابطه ای نداریم انگار فقط هم خونه ایم اعتراض هم به ایشون میکنم میگه برو دادگاه طلاق بگیر اصلا دلیلشو بمن نمیگه که چرا اینقدر سرده لطفا راهنماییم کنید

  35. سلام وقتتون بخیر همسرم از وقتی که پسرمو بار دار شدم الان یک سالو نیم داره رابطه جنسی دوستنذگداره منم همش بهش میگم میگه دلم نمیخواد 36سال داره خوذگدش میگه از عوارض واکسن کرونا هست ولی من اصلا قبول ندارم این حرفشو الان این مدت فقط تخمل کردم نمیدونم چیکار کنم

  36. من چند روزه شوهرم ترک کرده قرص دراگون و متادون مینداخت الان ترکش دادم بیست روزه خیلی دلم رابطه میخواد ی ماهه رابطه ندارم و میگه امروز فردا از شدت خواستن دارم گریه میکنم توروخدا کمکم کنین فیلم بد و غیره و خود ارضایی نمیتونم بدم میاد

  37. سلام حدود ۱۴ سال هست که ازدواج کردیم همسرم اعتیاد به مواد صنعتی داره ، و دوازده سال از همسرم کوچیکترم شب ازدواج من موندم به بچه و بخاطر بچه ام زندکیمو ادامه دادم،همسرم از لحاظ اخلاقی خوبه ولی خوب معتاده مثل ادم های چند چهر ه میمونه تا مواد بهش برسه خوبه،نرسه داغونه و…..در کل از لحاظ جنسی خیلی کم میتونست ارضام کنه بطوریکه خیلی وقت ها با گریه میخوابیدم یا باید خود ارضایی میکردم الان ها دیگه حدود۲ماه میشه که اصلا هیچ رابطه ای نداریم و مشکل جنسی برای من خیلی زجر آور شده و قبلا هر زمان رابطه ای داشتیم ایشون باید حتما فیلم سکسی میدید که آلت تناسلیش نخوابه و بتونه رابطه داشته باشه که این موضوع موقع رابطه واقعا برای من سخت بود الان بعداز ۱۴ سال نمیدونم چیکار کنم،نمیدپنم درخواست طلاق بدهم،واقعا خسته شدم

  38. سلام من هر چهار پنج روز یک بار از همسرم رابطه جنسی میخام ولی اون محل نمیزاره نمی دونم مشکل از منه یا اون هر بار هم خودم بهش میگم و رابطه انجام میدم خسته شدم دوس دارم اون بگه و نمیگه چیکار کنم

  39. سلام شوهرم مدتی از تماس فیزیکی با من دوری می‌کنه و رابطه جنسی رو به صفر رسانده . من خیلی زن وفادار و همسر دوستی هستم . هزار سال دیگر ازم دوری کنه اهل خیانت و … نیستم .ولی واقعا ما امیدم و برای سرنوشتم خیلی متاسفم . دو بچه هم دارم . واقعا نمی‌دونم چی کارکنم؟؟؟طلاق یا سوختن و ساختن به خاطربچه ها؟؟

  40. من ۷ ساله ک ازدواج کردم و دوتا پسر ۵ساله و یک ساله دارم شوهرم خداروشکر بیشتر مواقع خوبه و نیازهایمان تاحدی ک بتونه برطرف میکنه اما دوتا خصلت خیلی بد داره. یکی اینکه خیلی کفر میگه تا میخوای حرفی بزنی جای اینکه جواب بده تحمل نداره حرف زشت پیش بچهام میزنه و کفر میگه. دوم هم ک خیلی واسم مهمه اینه که از لحاظ جنسی سرده.خیلی ناراحتم میکنه دوهفته میگذره عین خیالش نیست. همش من باید برم سمتش و درخواست کنم. هفته یک بار ک میرم بیشتر اوقات میگع نه حسش نی.یه روز دیگه و از این حرفا خیلی هم بابت این سردیش ناراحتم.کم صدام میزنه ک پیشش بشینم یا هیچ حاضر نیس در طول روز بغلم کنه یا بوس کنه.همش من این کارارو باید بکنم. خیلی دوس دارم خودش بیادمحبتش نیاز دارم

  41. چراشوهرم هفته ای یکبار رابطه برقرارمیکنه اونم وقتی که خودش میخواد اصلا نیاز من مهم نیست

  42. همسرم تو رابطه زناشویی خیلی سرده با من بعد حتی ۴ ماه شده طرف من نیومده من بخطر همیت موضوع قهرم با ایشون ولی اصلا براشون اهمیت نداره تا اینکه صبحی توی آشپزخونه ی جلد کاندوم استفاده شده دیدم خیلی بهم ریختم نمیدونم چکار کنم

  43. سلام خسته نباشی من یه زن ۳۰ساله هستم وشوهری ۳۴ساله ۸ساله ازدواج کردیم.مشکل من اینکه شوهرم هیچوقت برای رابطه پیش قدم نمیشه همیشه من بایدبرم برای رابطه.دیگه خسته شدم دوست دارم اون بیادسمتم!

  44. من وشوهرم ۵ساله ازدواج کردیم الان یک ماهه رابطه جنسی نداریم شوهرم خودارضایی میکنه نمیدونم چجوری باهاش برخورد کنم چی بگم که درست جوابمو بده

  45. سلام شوهرم به ارضا شدن یا اصلا به نیاز من به نزدیکی اهمیتی نمیده چکار کنم خسته شدم. بخدا خیلی بهش میگم ۱۰ ساله ازدواج کردم ۲ تا به دارم. من از همون اول ازدواج اصلا شوهرم ارضام نمی‌کرد خودم هم بچه بودم ۱۶ سالم بود نمیدونستم اصلا باید ازش بخوام ارضام کنه اون هم اهمیت نمیداد من بعضی وقتها خودارضایی میکردم از خودم بدم میومدم ولی بعدا که بهش گفتم هم فرقی نکرد وقتهایی که خودش میخواد خوبه ولی اگه من نیاز داشته باشم نه یا اینکه کاری نمیکنه که من ارضا بشم یعنی انگار براش مهم نیست. من از بی اهمیتی هاش می‌نامم من هر کاری که اون بخواد تو رابطه انجام میدم تا لذت ببره اگه حتی بدم بیاد اما اون خودش رو سختی نمیده که من رو ارضا کنه انگار این رو وظیفه ی خودش نمیدونه

    • خود ارضایی خیلی عوارض داره عزیز و اینکه هیچی جای نیاز جنسی و احتیاج به دوست داشته شدن و و محبت از طریق همسر را نمیگیره پس برا جی ازدواج کردیم اومدیم فقط سختی بکشیم و بچه بزرگ کنیم اگر برا یه لقمه نون بود خونه بابامونم گیرمون میومد آدم به عشق و محبت زنده است ومعاشقه و سکس هم محصول اون عشقه اگر ناخواسته ادم عصبی میشه نشاطشو از دست میده و با بچه هاشم نمیتونه خوب برخورد کنه و پرخاشگر میشه

  46. من از سال ٩٦ عقد كردم و سال ٩٧ عروسي گرفتم و تا ب امروز كلا تعداد دفعات رابطه جنسي با همسرم انگشت شمار بوده و رفتار همسرم باهام اصلا بد نيست هر كاري بگيد برام ميكنه هر چي بخوام برام فراهمه اما خودش اعتراف كرده كه مشكل داره در رابطه جنسي و نميتونه خيلي اين كار رو درست انجام بده. علني ما دوتا ادم خسته از زندگي و كار هستيم كه بنظرم فقط كنار هم داريم زندگي ميكنيم و لذتي نميبريم اما خوبي هاش انقدر زياده كه اين مسئله از چشم من پنهان شده اما چند وقتي زده بسرم وديگه نميكشم و حس ميكنم اين موضوع خيلي بيشتر از اين چيزي كه من فكر ميكنم مهمه. اين رو هم بگم كه اين ادم ميگه من ذهنم خستس و مشكلي با تو ندارم اما توي حرفاش ميگه اگه انقدر اين موضوع اذيتت ميكنن من مشكلي ندارم كه بري و جدا شيم

  47. دوستان … شرایط زندگی سخت شده
    منـ خودمم یه خانومم
    . اصلا نمیخوام از اقایون دفاع کنم ….منم با شوهرم مشکل جنسی دارم ….فقط ظرز فکر من با شماها فرق داره . من میگم
    حالا که شوهرم نمیتونه از لحاظ جنسی منو تامین کنه . بره کارکنه و حد اقل از لحاظ مالی برام همه چی فراهم کنه … بزار شب تا شب سگ دو بزنه … منم اصلا دوسش ندارم . واون از خداشه من بزارم برم .. در حالی که یه دختر سه ساله دارم …ـ
    ولی من تا حلوای سر مزار شوهرمو درست نکنم .جایی نمیرم . ?
    کاش شما خانم ها هم یه بار پا سفت پای تصمیمتون بمونید
    ارزوی موفقیت دارم .واسه همتون ..

  48. حسین اهواز

    با این نظراتی که خوندم دیگه عمرا زن بگیرم???

  49. من ۳ ساله با یه نفر زندگی مشترک دارم و عمیقا عاشقش هستم ولی الان ۷ ۸ ماهه که معشوقم تمایلی به رابطه جنسی با من رو نداره ، در رفتارش هم سردی مشاهده میشه و چند بار بحث اینکه از هم جدا بشیم رو پیش کشیدم ولی ادعا میکنه که واقعا دوستم داره و نمیخواد جدا بشیم و علت خنثی شدنش نسبت بهم رو نمیدونه و خودشم دوست داره درمان بشه چون به بقیه حس داره و فقط نسبت به من خنثی هستش .من واقعا از این قضیه در عذابم . یکی دو بار هم خیانت کرده . من سوالم اینه اگر واقعا دوستم داره چرا خیانت میکنه و میل جنسی نداره اگه هم نداره چرا به جدا شدنمون رضایت نمیده و میخواد من و تو زندگیش نگه داره

  50. فکر کنم نیاز جنسی همیشه باید بهش پرداخته شه اصلا چیز بی اهمیتی نیست

  51. من یه مشکلی دارم یه مدتها شوهرم در رابطه به رابطه جنسی بی میلی می‌کنه مثلاً دو ماه یک بار یه ماه یک بار منم دلیلش رو که میپرسم میگه سرم شلوغه سر کار خسته ام بر میگردم خونه حوصله ندارم شب ها تا من بیا تو رخته خواب می‌خوابه تا نزدیکش نرم منم عذاب میکشم که چرا دیگه اهمیت نمیده چرا سرد شده نمی‌دونم چیکار کنم به نظرتون دوبار باهاش حرف بزنم از نظری هم میخوام دعوا کنم که چرا دیگه مثل قبل نیستی

  52. شوهرم هر شب بحونه میاره که خسته ام یا دلایل دیگه و رابطه جنسی نداریم چهار ماه ازدواج کردم ویک بار هم رابطه نداشتیم نمیدونم چکار کنم خسته شدم حتی بهم میگه نزدیکم نشو علتش را میپرسم میگه فردا میرم سر کار یا بهونه های دیگه وهر شب من این طوری اذیت میشم چکار کنم

  53. سلام من متاهل هستم ۴ ماهی میشه اومدیم خونه خودمون راستش شوهرم باهام سرده بعضی وقتا حرفای خوب میزنه که معلومه از ته دل نیس و بعضی وقتا پرخاش میکنه و دعوا میکنه واقعا خسته شدم، میل جنسی کمی هم داره هفته ای یکبار اونم خودم پیشقدم میشم وقتایی که خابه یا نیس گریه میکنم همش

  54. سلام من شوهرم چند ماهی که اصلا تمایلی به رابطه جنسی با من نداره ولی قبلا خوب بود الان شش ماهه که اینجوری شده واصلا توجهی به من ندارن و باید بگم که هفته ای چند بار الکل میخوره

  55. من 17سالمه شوهرم 32سالشه و نمی‌دونم چرا احساس میکنم شوهرم از دوری میکنه و تا حالا همچین رفتاری نکرده بود که رابطه جنسی نخواهد ولی الان همه چی براش عادی شده اگه رابطه برقرار کنیم یا نکنیم براش فرقی نداره و جوری رفتار می‌کنه که من رو هم تبدیل به یه آدم سرد می‌کنه و میترسم که از دوری کنم یا حس بینمون کم بشه تموم بشه من دوستش دارم و از اینکه نمیتونم تحمل کنم که شوهرم از دوری می‌کنه یا ازم سرد شده باشه ما دو ساله ازدواج کردیم و یه پسر هم داریم با خانواده شوهرم باهم زندگی میکنیم اونا. به شدت بهم عذاب میدن اذیتم میکنن همه زندگیم رو نابود کردن روزگارم رو سیاه کردن همه اش شوهرم رو ازم دور میکنن همیشه کاری میکنن که شوهرم باهام دعوا کنه یا ناراحتم کنه شوهرم از اول عاشقم بود برام خیلی محبت میکرد دوستم داشت ولی الان نمی‌دونم احساس میکنم اونا کاری کردن که شوهرم دیگه ازم دور باشه

  56. من و همسرم اصلا رابطه منظمی نداریم همسرم اصلا به نیازهای من توجهی نمیکنه

  57. مشگلم درمورد رابطه جنسی که شوهرم دوست نداره داشته باشیم البته اوایل اینجوری نبودیهویی شد

  58. ما در زمانی بسر می بریم که مشکلات اقتصادی فراوان شده و تمام آقایون درگیر این مسائل هستن من خواهشی که از خانمهای عزیز دارم می خوام اینو عرض کنم شما صبح تا شب خونه هستید و به اندازه کافی استراحت کردید و بدنتان آماده هست برای انجام سکس حالا بر عکس شوهرتان در گیر روزمرگی کار و فعالیت اقتصادی بوده و تمام افکارش درگیر بدهکاری و کرایه خونه و گرفتاریهای دیگه هست من به خانمها عرض کنم میل جنسی آقایان دقیقا با مغز و اعصاب آنها در ارتباطه برای اینکه در زندگی آرامش داشته باشید به عنوان یک مرد خدمت شما عرض میکنم اول اینکه شوهر شما وارد خونه شد با کمال احترام تحویلش بگیرید و زیاد حرف اضافی نزنید در واقع غر نزنید بگذارید یه نیم ساعت تا یک ساعت کامل استراحت کنه بعد شما خانمهای عزیز موظف هستید با درست غذاهایی با طبع گرم و ادویه جان و گیاهان دارویی طبع شوهر شما را تغییر دهید نیازی هم نیست بهش بگید بخاطر نیاز جنسی شما اینکار را انجام دادم چون به غرورش بر می خوره بگید برای سلامتی بدنمان می خورییم پس به جای اینکه نزاع کنید و گریه کنید و تحت فشار باشید بشینید مشکلات را با دستان خودتان حل کنید ………..مشکلی نیست که آسان نشود مرد آن است که هراسان نشود

    • تو اصلا مردی یا زنی؟ به چه لان کارو حقی به یک زن میگی تو موظفی فلان کارو بکنی؟
      اتفاقا من یک زنم و هم من هم شوهرم مغازه داریم و من بیشتر از همسرم کار میکنم، چرا فکر کردی همه زن ها خانه دارن؟
      اصلا خانه دار باشن کی گفته خونه میخورن و میخوابن و فقط مرد خسته میشه؟ اتفاقا مرد موظفه در یک رابطه دو نفره به اندازه زن برای حفظ رابطش تلاش کنه ونیازهای زنش چه عاطفی چه جنسی رو برطرف کنه

  59. من 7 ساله ازدواج کردم وهمسرم از بعد یک سال میل جنسیش خیلی کم شده من دوسال رابطه ندارم ومشکل پزشکی نداره ، قبلانا خود ارضایی هم میکرد ولی نزدیک من نمیشد

  60. سلام اگر مردی دچار اظطراب و افسردگی باشه و قبلا قرص مصرف کرده باشه اما الان که قرصها تموم شد میل جنسی نداره و حتی راضی نمیشه بره دکتر احتمال داره میلش برگرده؟

  61. ۲۲ ساله متاهل دیپلمم رابطم با شوهرم خیلی سرده اصلا میلی ب رابط جنسی ندارم وزنمم بالا رفته اعتماد به نفسم ۰ شده یه دختر کوچولو دارم که زد از وقت زایمان ب دنیا اومد دوقلو بودن یه قلو از دست دادم احساس میکنم مادر خوبی نیستم همش تو خونه ام بخور بخواب زندگی خیلی خسته کننده شده

  62. سلام شوهرم یک وسال ونیم رابطش با‌من سرد رابطه نداره مشکلش چی

  63. شب نشین تنها

    همیشه فکر میکردم خانمی که خودش پیشنهاد میده مرد با دل وجون به خواستش احترام میزاره وخوشحال میشه ..الان که این مطالب هاروخوندم میفهمم که اینجوری نیست ..نیاز جنسی یکی ازاولویتهای زندگی زن وشوهر هست ..من خودم یه خانم مطلقه ومذهبی هستم وشوهرم بخاطر اعتیاد طلاق گرفتم وهیچ وقت اهل صیغه با هیچکسی نبودم تا اینکه یک سال هست صیغه یه ادم مذهبی شدم واونم خانمش مشکل قلبی وروحی داره ونمی تونه نیازش ررفع کنه مرد خوبی هست اوایل مرتب میومد پیشم ولی چون پنهانی هست خیلی ازابروش میترسه چون سرشناس شهر هست ولی من چون طبعم گرم هست نیازدارم هفته دوبار برطرف بشم قبلن خودش میدونست هفته ایی سه چهار بار میومد ولی بعضی موقع ها خودم بهش پیشنهاد میدم خیلی استقبال نمیکنه اینقدرمن باید صبر کنم تاخودش پیشنهاد بده البته اگر بتونه میاد ولی گاهی اوقات که نیازم شدید باشه ونمیاد ناراحت میشم باید نیازمو توخودم سرکوفت کنم به فرض فجیحی چ عکس العملی ازخودم نسبت بهش نشون بدم …چه کنم خودش پیشنهاد بده

  64. ۳۲ سالمه متاهلم زن هستم کارشناس حسابداری هستم.رابطه زناشویی با شوهرم خیلی خیلی کمه و قادر به برطرف کردن نیاز جتسی من نیست. حدود ۳ سال میشه این مشکل پیش اومده حتی راضی نیست دکتر هم بره

  65. بنده خانمی هستم ۴۰ساله شوهرم ۷۰ سال دارو باهم مشکلی نداریم ولی ازنظر جنسی مشکل دارم چون سنش بلاست دیگه نمیتونم رابطه داشته باشم چکارکنم راهنمایی کنید

  66. سلام من 25 سالمه و حدود 7 سالی میشه که ازدواج کردم یک بچه ی چهارساله و یک بچمم چند ماه دیگه بدنیا میاد..مشکل اصلیم تو روابط زناشویی باشوهرمه قبلا مشکلات کاری داشتیم ولی الان تا حدودی حل شده. مشکلم اینه شوهرم تو روابط زناشویی و عاطفی خیلی بی میله و طبع بنده عکس اینه با اینکه بارها بهش گفتم. قهر کردم بلکه به خودش بیاد شاید یک بار درست میشه ولی بعد باز همینطوره. صحبتم همین بود تقریبا ماهی یک بار نهایت دوبار رابطه ی جنسی داریم که این مقدار کم برام خیلی سخته و همینم ا همسرم مشکل زود ارضایی داره و تو روحیه ی بنده تاثیر میزاره از طرفیم وقتی داخل خونست توجهی نداره به من و نه خنده ای نه شوخی درست برعکس روحیات من. ممنون

  67. سلام من ۳۲ ساله هستم اصلا میل جنسی ندارم شوهرم برعکس من میل جنسیش زیاده همش سر این مسائل دعوا داریم واقعا خسته شدم

  68. سلام ۳۷ سالمه همسرم ۳۴ سالشه،۱۰ ساله ازدواج کردیم دوتابچه دارم از زمانی که دخترم بدنیا اومده یعنی ۵ ساله که خیلی خیلی سرد مزاج شده هرروزم بدتر میشه،ازش میپرسم همش بهونه میاره،حالم از زندگیم بهم میخوره،نمیدونم چیکار کنم،از خیانت بدم میاد…..

  69. سلام من ۹ سال ازدواج کردم شوهرم خوب بود میگفت میخندید عالی بودی ولی دوماهی شده که ماه ی بار فقط میاد سمتم باهاش حرف هم میرنم با تندی جواب میده واقعا خسته شدم بهش میگم ازم خسته شدی منو نمیخوای بهم بگو ولی هیچی نمیگه میگه چرت نگو من خسته ام

  70. سلام من ۳۸ سالمه ۱۵ سال ازدواج کردم و یک پسر ۱۲ ساله دارم از اول زندگیم مشکلات مختلفی داشتم و معمولا با پادرمیانی مادرشوهرم تا حدودی مشکلمون حل میشد و همسر من کلا ی آدم سرد و بی روح توی رابطه هستش الان ۶ ماه هست که هیچ رابطه ی جنسی باهم نداریم و حتی جوری شده بود که حتی تو طول روز یک کلمه بامن حرف نمیزد وقتی هم اعتراض کردم گارد گرفت که من همینجوری هستم و من هم الان سه ماهه باهاشون قهرم و ایشون اصلا براش مهم نیست ناراحتی من و خواسته های من توی زندگی اصلا به هیچ وجه احساس میکنم دیگه از چشمش کلا افتادم یکماهی پیش توی لباسشون ی جلد کاندوم دیدم همه چیز را منکر میشه و میگه مال من نیست الان میخوام بدونم چکار کنم لطفا راهنماییم کنید ایشون نظامی هستن و ما دور از خانواده‌ام زندگی میکنیم

    • سه ماهه قهریم چرا فکر میکنی حتما باید شوهرت بیاد سمتت چرا یکبار خودتون رو جای شوهرتون نمیزارین که چقدر فشار عصبی روشه، چقدر جلوی دیگران خوردش کردین، چقدر به جای بزرگ کردن ش و احترام کردنش اونو بی مصرف جلوه دادین، مگه چقدر خودتون رو جای شوهراتون گذاشتین که الان هم انتظار دارین که فقط شوهر بدبخت همه ی بار زندگی رو دوش بکشه، آیا یه بار نشستین کنارش قربون صدقه ش برین ازش تشکر کنیم بهش ارزش بدین بابت کارهای خوبی که براتون کرده، همه ی اینا جمع میشه رو هم تا جایی که شوهر چاره ای جز سرد شدن نداره چون احساس ارزش توی رابطه نمیکنه و همین باعث میشه میلش به شما کم بشه

      • آفرین، همه موضوع همینه، خانما فکر میکنن ما مردا سوپر من هستیم و احتیاج به تقدیر و تشکر نداریم. هر کار خوبی که میکنیم وظیفمونه و هر مشکلی که خانوما از اول پیدایش حیات داشتن مقصرش ما مردها هستیم، البته در خانمها هم استثنا هست و خیلی هاشون فهمیده و قدر دان هستند

  71. متاهل لیسانس کامپیوتر .ده ساله ازدواج کردم حاصل ازدواجم یک پسر ۶ ساله هست از همون اول ازدواج شوهرم سردی جنسی داشت و همچنان هم داره چند بار به مشاور مراجعه کردم ولی دوره درمان کامل نبود هر دفعه راجع به مسئله جنسی با همسرم صحبت میگنم یه بهانه جدید میاره

  72. چند سال هست که همسرم هیچ رابطه ای باهام نداره. اصلا مایل نیست خودش رادرمان کندباید چه کارکنم

  73. سلام من یک خانم ۱۸ ساله هستم ۱ساله و نیم ازدواج کردم یع بچه ۱ ماه دارم شوهر اصلا میل رابطه جنسی نداره الان اصلا هیچ اهمیت نمی ده به رابطه مون ۷ ماه اصلا رابطه نداریم این موضوع داره داغونم می کنه چی کار کنم

  74. سلام شوهرم جند وقته اصلا به رابطه زناشویی اهمیت نمیده تو خونه هم بی اهمیت شده نمیدونم چزا ممنون میشم راهنما یی کنید

  75. ۳۶ مرد متاهل فوق لیسانس مهندس. مشکل یک سال از عروسی ما گذشته ولی ارتباط جنسی نداشتیم. علاقه به یکدیگر داریم ولی نتونستیم با هم رابطه داشته باشیم و همسرم مشکل را من می دونه و شاید تا حدی هم درست یاشه. شاید استرس من از اینکه نتونم رابطه مفید و کاغی داشته باشم اعتماد به نفس من را برای ارتباط جنسی پایین اورده و روز روز باعث شده که دیگه اصلا تلاشی نکنیم اون اوایل حداقل تلاش می کردیم

  76. سلام ببخشید من با همسرم چهارده ساله ازدواج کردم ک هست سال بعد پدرشوهرم فوت کردو اخلاق همسرم کامل عوض شد بی احترامی و دست بزن تا اینکه یروز متوجه یپیام شدم و پیگیر شدم ک دیدم لایه خانم درارتباطه اوایل خیلی دعوا میکردیم و همش دروغ گفتن از خیریه شماره دادن و من کمک میکنم بهشون آروم شدم ک شیش ماه گذشت دیدم دروغ گفته و باهاش رابطه داشته و خواهر شاگردش بوده و بعدها چند وقت باز فهمیدم صیغه شدن ک خانمه برام عکس فسخ صیغه رو فرستاد دوسال شدید حالم بد بود و کم کم بهتر شدم ولی همینکه شوهرم نیره بیرون من بهش شک دارم گیر زیاد میدم همیشه هم میگه ک گیرنده ک باز بلا سرت میارم یااسم طرفو‌میاره و از کارایی ک انجام دادن همین باز استرسیم می‌کنه و نگران یماه یبار یه حس بدی دارم و شک شدید ک باعث دعوا میشه همین چند روز پیش ب خانمه پیام دادم ک مزاحم زندگیم نشو ک عصبی شد ک تو مزاحم من میشی و من رابطه ندارم الان ب شوهرت میگم ک زنگ زد ب شوهرم و یربع حرف زدن ازشوهرم تعهد گرفتم ولی خیلی بددهنه فحاشی می‌کنه دست بزن داره منم همیشه شک تو وجودمه لباس جدید میپوشه من شک میکنم الآنم نگرانم باز رابطه داشته باشن توروخدا کمک کنید دوتا بچه دارم از لحاظ رابطه جنسی هم کم نمیذارم واسش باوجود رابطه های طولانی ولی باز میگه سیر نشدم حداقل هفته ای سه چهار بار رو رابطه میخاد و اصلا هم تو بعضی شرایط کوتاه نمیاد نمیدونم چکار کنم توروخدا کمک کنید

    • سلام وقت بخیر
      بجای دعوا و مشاجره باهم درباره موضوع باهم صحبت کنید. حتما از مشاور خانواده استفاده کنید

  77. سلام ،من همسرم درخواست طلاق دارد و مشکلمان بر سر مسائل جنسی معاشقه هست هر چند تلاش می کنم بازهم میگه طلاق و دکتر می خواهم بروم. من همسرم را دوست دارم اشتباه ازمن بود واقعا دوساله ازدواج کردیم مشکل زیاد داشتیم تازه فهمیدیم که مسائل جنسی هست اون میگه من آماده نکردی معاشقه نبود و فقط چند دقیقه کم هر دو ارضا شدیم و تمام، الان چهار ماه گذشته هر چ اطرافیان خانواده خودش بهش می گن می گه نمی تونم زیر یک سقف باهاش باشم متنفرم ازش و …الان من وضعیت روحی خیلی بدی دارم اگر فکر می کنم از دوری و طلاق وضعیتم هی بدتر می شه من بهش گفتم می رم دکتر سکس تراپی نوبت گرفتم ،نمی دونم چکار کنم چطور جلوی طلاق بگیرم بهم اعتماد نداره مشاوره هم رفتم و مشکلات بررسی کردم از طرف خودم دست به اصطلاح زدم ولی هسته مشکل مسائل جنسی هست نمی دونم چطور جلوی طلاق بگیرم ولی درخواست طلاق نکرده هنوز. من دوستش دارم خیلی خیلی تلفن منو بلاک کرده و اینستاگرام و واتس آپ و تلگرام بلاک کرده ازم نارحت هست و میگه روح وروانم آشفته کردی به من ،من خیلی به اون گفتم تورا نمی خواهم از کلمه نمی خواهم استفاده کردم ولی یک بار بهم گفت کمبود سکس و محبت دارد ومن سکس زیاد داشتیم ولی کلا اشتباه بود روشش نه معاشقه نه آماده سازی هیچی فقط چند دقیقه کم اونم هردو ارضا می شدیم والان نمی دانم چکار کنم زندگی نابود شده گوشه گیر شدم الان فقط به فکر اون هستم وقتی اشتباهات می بینم گریه می کنم واقعا والان کتاب خریدم و مشاوره رفتم و می خواهم دکتر سکس تراپی هم برم ولی نمی دانم چکار کنم حالم خیلی خراب هست نمی دانم چطور جلوی طلاق بگیرم نمی دانم خواهشا کمک کنید

  78. من وشوهرم الان در مرحله طلاق هستیم شوهرم برای حفظ رابطه مون هیچ تلاشی نکرد حتی خواست دوباره از نو شروع کنیم نمیدونم یا مزاج سرد داشت نمیدونم توو رابطه جنسی همیشه مشکل داشتیم چون اصلا میل جنسی یش نبست به من کم تر بو حوصله نداشت فقط مشغول چت کردن با دخترا بود ..به من اصلا توجه نمی کرد یا وقتی بغل ش می کردم عصبانی میشود ول م کن یا زنگ میزم بهش بهم میگفت کاریی داریی چرا زنگ میزنی یا اصلا جواب تماس های تلفنی منو نمیداد…. و خلاصه …

  79. واقعا برام عجیبه بعضی از مردها چطور نمیفهمن که زن ها هم نیاز جنسی دارن و باید تامین شون کنن…..بعدها اگه همین زن به راه اشتباه بره میگن هرزه و خیانتکار بود…..

  80. سلام خسته نباشین ماابان ازدواج بعد الان همسرم میگه تواین ده ماه نقش بازی می‌کردم هیچ کشش بدنی درموردسکس بهت ندارم سردمزاج نیست.ولی ایران درمان داره

  81. من دختری۳۰ ساله هستم،تقریبا ۷ ساله ازدواج کردم و از ابتدای نامزدی همسرم میل جنسی کمی داشت اوایل تصور میکردم که من زیاده خواهم و خیلی میل جنسیم زیاده اما بعد با بقیه مقایسه کردم و متوجه شدم من طبیعیم،حتی وقتایی که با همسرم رابطه برقرار میکنم اصلا هیچ معاشقه ای نداریم اون همش میخواد زود کارشو بکنه و خودشو در حد سه دقیقه ارضا کنه و بره.من اصلا هیچ لذتی از این رابطه نمی‌برم و بارها و بارها بهش گفتم که خودتو درست کن یا اینکه پیش مشاور برو اما اصلا گوش نمیکنه… بارها هم خودم فکر خیانت به ذهنم رسیده از بس که خودمو کوچیک میبینم،چون فکر میکنم حتما با من لذت نمی‌بره و هیچ حسی نمیگیره شاید با کس دیگه ای غیر از من بود حس و حال داشت… الان نمی‌دونم چیکار کنم خیلی اذیت میشم ممنون میشم راهنماییم کنید.

  82. در حد راهنمایی نیستم.. ولی به مرداتون گرمانه بخورانید هرجوری که میشه… و یه چیز دیگه خوردن سیر بخصوص که خام و له شده باشه معجزه میکنه… پیازم خوبه.. ولی سیر یه چیز دیگست به طوریکه میشه گفت مرده رو زنده میکنه… البته فقط آقایان بخورن.. خانوما هم میتونن مصرف کنند ولی اگه از پسش برمیاین!!!

  83. سلام خانم ۴۶ساله هستم۲۳ ساله ازدواج کردم دوتافرزند دارم همیشه برای رابطه من پیش قدم میشم اگه طرف شوهرم نرم هیچوقت شروع کننده نیست واین منو ازارمیده وقتی صحبت کردم که دوست دارم بعضی وقتها اون ازمن تقاضا کنه میگه من بخاطر رضایت تو سکس دارم خودم مهم نیستم حتی شده ماه ها نخاستم اصلا طرفم نیومده مطمئن هستم که اهل خیانت نیست الان چکارکنم ازنظرروانی نیازبه مردی دارم که به من نیاز داشته باشه چکارکنم

  84. سلام من 45 سال دارم همسرم 8سال بزرگتر از من دو پسر دارم
    فرزند بزرگم 12 سال همسرم آدم خوب هست اعتقادت کم
    ولی برای بچه ها کم نمیزار
    کارش آزاد از صبح تا شب کار میکنه ولی درآمد کم هست
    همسرم تب سرد ومن تب گرم
    ایشون تنهای دوست داره .من اجتماعی بودن وخیلی چیزهای دیگه که مخالفیم….. و
    یک شباهت داریم دو تا پدر وما در فوت کردن حالا مشکل جدید به مشکلات اضافه شد همسرم از من دوری میکه هیچ رابطه نداریم وم نیاز به محبت …..واتماد به نفس امده پایین که چرا همسرم اون ارتباط کم که هیچ وقت من را راضی نمیکرد قط کرد واحساس بد تنهای میکنم تازگی ها که حالمان خوب نبود با هم صحبت میکردیم میگه من زن صیقه دارم وای من میدونم که همسرم مشکل داره ومن را میخواد بپیچون این میگه اصلا اهل این حرف نیست واز بوسیدن تماس با کسی ترس داره ومیخواد من را اذیت کنه ومشکل از من پنهان کنه الان نمیدونم چکار کنم ساکت بشینم حرف نزنم قلبم شکست یا اقدامی کنم البته اصلا مشکل ش قبول نداشت قبلا میگفت من اهل این کارها نیستم والان وانمود میکنه صیقه دارم شرم نمیکنه سحت شد من را هم تو فشار روهی قرار داده

  85. با سلام منیک خانم ۳۳ساله هستم الان نزدیک ۱۴ساله ازدواج کردم دوتا فرزند دارم داخل شهر غریب بدون خانواده زندگی میکنم شوهرم از نظر اخلاق صفره خیلی بداخلاقه از نطر محبت که اصلا بلد نیست بسیار غرور ولجباز هست ولی از نظر مالی هرچی ما بخواهیم فراهم میکنه تفریح میبره ولی داخل دهنمون زهرهش میکنه داخل خونه به من وبچه ها گیر میده از نظر ارتباط جنسی فقط باید پیش قدم بشم اون نمیاد شبها م نن داخل اتاق خواب تنها میخوابم اونم جای دیگه میحوابه میگه نمیتونم موقع خواب کسی دور برم باشه. من همه جوره ساختم فوش میده من سکوت میکنم ولی بازم همیشه اعتراض داره که من بدرد نخورم خانواده شوهرم میدونن که مشکل خود پسرشون هست ومن همه جوره ساختم یه جاهایی کم میارم خسته میشم از اینکه برای اشتی یا نزدبکی هنیشه باید من اول باشم حالم از خودم بهم میخوره اگر اون رابطه بخوادومن ندونم و چون خودش نیومده منم نمیدونستم دیگه تادید میکنه که میرم زن صیغه میکنم

  86. سلام من 29سالم هست مدتی هست در روابط جنسی با نامزدم مشکل پیدا کردم اوایل خوب بودحتی مدتی پیش اما بعداز آخرین رابطه بعداز چندروز بهم گفت بدنت سرخ وسیاه شده باید بری لیزر البته خودم هم قبل‌تربهش گفته بودم،الان نزدیک سه هفته هست وما هیچ رابطه ای نداریم ومن احساس میکنم از من فاصله گرفته وازم فرار می‌کنه دیگه دوست نداره با من رابطه داشته من دختر زیبایی هستم البته به گفته بقیه وبدنم هم آنقدر بدنشده

  87. 310سالمه متاهلم دو فرزند دارم یه دختر 12و پسر 7ساله من و شوهرم خیلی هم دوست داریم و عاشق هم هستیم در روابط جنسی شوهرم توقع داره که هر روز رابطه داشته باشیم و اگر دو روز از روابط جنسی بگذره به من میگه روابط زناشویی نمیدونی چی هست

  88. نظرات همه رو خوندم.. فهمیدم اقایون خیلیهاشون مشکل جنسی پیدا کردند… اقایون چی استفاده می کنید که خودتون دارید زندگی هاتون رو نابود می کنید…
    به ولای علی همین اقایون با خانمهای بیرون شوخی وخنده و قربون صدقه… ولی به زن خودش که مادر بچه هاش وخانم خانه اش است بی محبتی می کنه…
    واقعا من که موندم تو درک این مسئله… اگه واقعا مشکل بی محبتی هست برای زنان بیرون ازخونه هم همین طور باشید….
    نه فقط برای همسرتون…..

    همیشه شنیدم که اگه زن به بداخلاقی وبی محبتی همسرش صبر کنه . خدا پاداش خوب می دهد وکارش مثل جهاد می مونه…
    خداجون ما پاداش نمی خ. دهیم ولی حساب وکتاب شون سنگین باشه.. چه این دنیا وچه ان دنیا

  89. سلام خانمی ۴۱ساله هستم شوهرم ۴۷ساله ۱۶ساله ازدواج کردم شوهرم از قبل ازدواج ارتباط جنسی نا مشروع زیاد داشته تبعش گرم هست ۵سال بعد ازدواج دوباره برگذشت به همون کارهای قبلش روز به روز بیشتر شد پرده شرم حیا دریده هم زمان با ۶یا۷نفر رابته جنسی هم داشته اشکارو پنهان روزانه بیرون خانه رابته دارد ولی اصلا به من هیچی توجی نداره من خانم مذهبی هستم تبع م هم خیلی گرم افسردگی گرفتم خسته شدم از تنهایی خیانت گناه خود ارضایی هم که گناه و بعد ۲۵سال تنهای زندگی کردن بچه بزرگ کردن چند سالی هست مشروب می خوره موادی هم می کشه اینو از فهمیدم به خاطری که شرمنده خانم ها نشه قرص استفاده می کنه تا بتونه وقتی لباساشو می خوام بشورم تو جیباش می بینم می زارم جیب لباس دیگش ،دست بزن داره کفرمی گه فهوش می ده هیچ اعتقادی به هیچی نداره به اندازی ازش متنفرم که دوستندارم بیاد خانه ارزوی مرگش می کنم

  90. سلام خسته نباشبد من ۴ساله ازدواج کردم خانوم هستم ۲۱ساله یه دختر ۱ساله دارم شوهرم از کارش اخراج شده وبه قول خودش مسافر کشی میکنه و بهش خیلی مشکوکم همش احساس میکنم خیانت میکنه اخ رابطه جنسی خیلی دیر به دیر داریم ازش خیلی سرد شدم افسرده شدم حتا اواخر میخواستم خودکشی کنم ولی به خاطر دخترم نمیتونم خیلی دوسش دارم دلم میخواد طلاق بگیرم ولی دخترم چی اونو چیکار کنم لطفا جواب بدید واقعا اذیت میشم

  91. دوستانبدانید وآگاه باشید اکثر مردایی که در منزل میلی به رابطه ندارند خیانت می کنند هوشیار باشید و خودرا به خواب نزنید

    • نظر شما برای همه صدق نمیکنه. اگر پای صحبت‌های آقایون بشینید و با مسائل ومشکلات شان آشنا شوید اینچنین اظهار نظر نمی‌کنید. برای مرد هیچ لذتی بالاتر از سکس با همسر در دنیا وجود ندارد. البته منظورم از مرد ،مرد سالم و نرمال هست نه مرد بیمار و افسرده و ناقص االعضو .
      کمبود یا زیادی نداشتن از نظر جسمی و روحی نشانه ی یک مرد سالم است.
      در مقابل خانمهایی هم هستند که در خیلی موارد کمبود یا اضافه دارن.

  92. سلام منم 5سال میشه ازدواج کردم یه دختر سه ساله دارم بعد از زایمانم هر هفته یک بار رابطه داشتیم و رفته رفته کم شد الانم که اصلا شوهرم بهم توجه نمیکنه من بهش پیشنهاد میدم ولی اون رد میکنه خیلی خسته شدم چی کار کنم

  93. سلام .ببخشید یه سوال من ۳۶سالمه و همسرم ۴۳دوتا بچه داریم از اول هم رابطه جنسی انچنان نداشتیم شوهرم خودشو ارضاع میکنه چند بار دیدمش گفت؟ من شهوتم زیاده باید خودم ارضاع کنم .الان نزدیک ۳ماه هیچ رابطی نداریم .خیانت هم دوست ندارم ..دلیل خودارضایی چیه از اول عروسیمون همین کارو میکرد متاسفانه ???

  94. بنده هردفعه که با شریک زندگی ام رابطه برقرارمی کنم بعدازگذشت چندساعت یه اتفاق بدی به سرم می آیداتگارکه عمل گناهی انجام داده ام بایکی دعوام میشه یاباهمسرم دعوامی کنم ویاازنظرمالی وجانی ضرر زیان به من می رسه به خاطراین برای برقراری رابطه دوباره می ترسم ویاپشیمان میشوم وهردوتامون یک مدتی باهم قهرمی کنیم مانده ام که چکاربکنم لطفا منوراهنمایی بفرمایید باتشکر

  95. سلام من ۱۶ساله ازدواج کردم شوهرم از همون ابتدا زیاد میل به رابطه زناشویی نداشت هفته ای یکبار وبعد ماهی یکبار والان دوساله رابطه نداریم ۹سال اختلاف سنی داریم مهربونه ولی دوست ندارم رابطه داشته باشیم اعتیاد به سیگار داشت وکم کم متادون والان ترک کرده مدام با من جروبحث می‌کنه سر هر چیز ریز توی زندگی ،دوتا بچه دارم زندگیم رو بخاطرشون به هم نمیریزم ،به خاطر احساس نیاز که داشتم خییلی اذیت میشدم کل زندگیم ارث هرچی داشتم دودستی بهش دادم کار کنه زندگی مون خوب بشه اخلاق بهتر شد ولی حس میکنم هیچ علاقه ای به من نداره به خاطر انرژی زیادی که دارم سخت ورزش میکنم تا هیجاناتم کم بشه واقعا از بس اذیت شدم یکسال بعد از انجام ندادن رابطه خود ارضایی میکنم آروم میشم ولی حس گناه منو ول نمیکنه اعتقاداتم به خدا رو هم زیاد دارم ولی ،به نامحرم حتی نگاه نمیکنم دوست ندارم باکس دیگری رابطه داشته باشم اونقدر زیبا و خوش هیکل هستم که اگر بخوام وارد گناه با دیگران میشم واقعا ولی نمی‌خوام ،شوهرم میگه من همینم که هستم می خوای بخواه میخوای نخواه،پیش هیچ دکتری هم رضایت نداره بره ،میگه نمی‌خوای جم کن برو ،ولی من به خاطر بچه هام واینکه کل زندگی ام رو بهش دادم نمیتونم هیچ کار کنم ،واقعا درد بزرگیه حس میکنم منو فقط برا کار خونه میخواد وماساژش بدم وفقط من درکش کنم هیچ حس قدردانی توی زندگیش از من نداره نه مناسبتی هیچ روزی روتبریک نمیگه خیلی از لحاظ
    چهره هم ازش سر هستم ،به دوستم از لحاظ ارزشی بیشتر از من بها میده و احترام بیش از حد بهش میزارهدرحالی که دوستم بد دهنه وزیبا هم نیست وکوتوله هست ومن بابت کاری که برام انجام نمیده باهاش بحث میکنم هر وقت میبینم زیاد بهش احترام میزاره. واقعا سردرگمم

  96. سلام خوبین من پنج ساله باشوهرم رابطه ندارم همش فیلم های پورن نگاه میکنه بهم اهمیت نمیده میگم بریم پیش مشاور بهم گوش نمیده لطفا راهنمایی کنید

  97. وااااای همه برید دکتر

دیدگاهتان را بنویسید