مشاوره تلفنی

مشاوره تلفنی

سایت مشاوره باما به‌منظور کمک به هم میهن های عزیز داخل و خارج از ایران که به دلیل دوری مسافت یا عدم وقت کافی امکان مراجعه حضوری به مرکز مشاوره را ندارند شرایطی را فراهم کرده تا بتوانند مسائل و موضوعات خود درزمینهٔ مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و مشاوره روانشناسی را از طریق مشاوره تلفنی با متخصصان روانشناسی در میان بگذارند.

سایت مشاوره باما با بهره‌گیری از تخصص و مهارت بهترین روانشناس ها در امر مشاوره روانشناسی آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی به‌تمامی عزیزان داخل ایران و خارج ایران هست.

با توجه به اینکه در درخواست مشاوره شما با یکی از بهترین روانشناسان تهران که دارای تجربه و تخصص با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترای روانشناسی هستند ارتباط می‌گیرید، و تمام روانشناسان سایت مشاوره باما به کار و اصول اخلاقی و اصول مشاوره خود متعهد هستند و با بیشترین توان سعی در رفع مشکلات مراجعین دارند، امکان خدمات مشاوره تلفنی رایگان برای سایت مقدور نیست.

مشاوره تلفنی بهتر است یا مشاوره حضوری ؟

این سؤالی است که خیلی از افراد در هنگام درخواست مشاوره از خود می‌پرسند. مشاوره تلفنی بهتره یا مشاوره حضوری؟ آیا یک مشاوره تلفنی می‌تواند به همان خوبی مشاوره حضوری یعنی مراجعه به مرکز مشاوره برای من مؤثر باشد؟ پاسخ این سؤال بستگی به عوامل مختلفی بستگی دارد.

به عنوان مثال، گاهی انتظارات ما از یک مشاور خانواده این است که پاسخی کوتاه به سوالاتی که در ذهن داریم ارائه دهد. اما گاهی اوقات موضوع مشاوره آنقدر پیچیده است که نه تنها با یک مرحله مشاوره تلفنی موضوع قابل حل نیست بلکه مشاور از فرد می خواهد برای بهبود روابط  و حل اختلافات زناشویی به همراه همسر به مرکز مشاوره مراجعه کنند.

روش درخواست مشاوره تلفنی به چه صورت است؟

سایت مشاوره باما به‌منظور ارائه خدمات مشاوره تلفنی با کیفیت در حوزه مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و مشاوره روانشناسی به هم‌وطنان در داخل ایران و خارج از ایران و با بهره‌گیری از بهترین مشاوران و متخصصین روانشناسی نهایت تلاش خود را می‌نماید.

برای درخواست مشاوره تلفنی لازم است تا با شماره تماس مندرج در سایت مشاوره باما تماس حاصل نمایید. موضوع مشاوره (مثلاً مشاوره خانواده ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره خیانت ، مشاوره طلاق ، مشاوره روانشناسی ، درمان افسردگی ، مقابله با استرس ، زوج درمانی ، شخصیت شناسی ، تربیت فرزند ) یا هر موضوع دیگری که در آن نیاز به مشاوره دارید را با اپراتور مطرح کنید. همچنین درصورتی‌که جنسیت مشاور برای شما مهم است از اپراتور بخواهید مثلاً وقت مشاور خانم یا مشاور آقا برای شما رزرو کند.

لازم به ذکر است کیفیت مشاوره و تخصص و تجربه مشاور آقا یا خانم در یک سطح است. فقط به این دلیل که گاهی افراد برای طرح مسائل خود با مشاور خانم یا مشاور آقا احساس راحتی بیشتری دارند، این گزینه در درخواست مشاوره تلفنی مطرح می‌شود.

طول مدت‌زمان مشاوره تلفنی رایگان چقدر است؟

مدت‌زمان مشاوره تلفنی بسته به موضوع مشاوره ، میزان اهمیت و اضطرار موضوع مشاوره و غیره متفاوت است. اما معمولاً به افرادی که اولین بار برای درخواست مشاوره تلفنی با مرکز مشاوره تماس می‌گیرند، توصیه می شود با توجه به نداشتن تجربه کافی یا عدم اطمینان از فرایند مشاوره ابتدا به طرح موضوعات کلی خود با مشاور بپردازید و وارد جزییات نشوید.

گاهی افرادی که برای درخواست مشاوره تلفنی با مرکز مشاوره تماس می‌گیرند، انتظار دارند در یک مرحله تمامی مشکلات و موضوعات آن‌ها توسط مشاور مرکز حل‌وفصل شود. دراین‌باره باید خاطرنشان کرد که درخواست کمک از مشاور (چه از نوع مشاوره حضوری یا مشاوره تلفنی ) یک فرایند چندمرحله‌ای و بلندمدت است.

در حقیقت شما در جلسه اول مشاوره می‌توانید موضوعات مهم زندگی خود را با مشاور مطرح کنید و مشاور هم به‌منظور گردآوری اطلاعات بیشتر در مورد زندگی گذشته شما سؤالاتی از شما پرسیده و سپس با توجه به تجربه و دانش خود به شما راهکارهایی را جهت بهبود زندگی توصیه می‌کند.

روش رزرو وقت مشاوره تلفنی رایگان به چه صورت است؟

شما می توانید با تماس با تلفن مرکز مشاوره نسبت به دریافت وقت مشاوره تلفنی اقدام نمایید. اپراتور مرکز  از شما اطلاعاتی شامل موضوع مشاوره شما، مدت زمان مورد نیاز برای مشاوره و وقت آزاد شما برای مشاوره را از شما کسب می کند. سپس با توجه به این اطلاعات، وقت مناسبی برای ارتباط با بهترین دکتر روانشناس در حوزه تخصصی مشکل برای شما رزرو می کند.

همواره به مراجعین محترم توصیه می شود به منظور عدم ایجاد تداخل در وقت مشاوره شما با دیگر مراجعین، دو یا سه زمان را برای مشاوره تلفنی اعلام نمایید تا اپراتور بتوانند بهترین زمان را از بین گزینه های آزاد شما معرفی کند.

هزینه مشاوره تلفنی چقدر است؟

هزینه مکالمه در مشاوره تلفنی به صورت دقیقه ای محاسبه می شود. به این معنی که به ازای هر دقیقه مکالمه تلفنی هزینه ای پرداخت خواهید کرد. روش پرداخت هزینه بدین صورت است که شما مدت زمان لازم برای صحبت با روانشناس را به اپراتور اعلام می کنید ( مثلا یک ساعت مشاوره تلفنی )، سپس اپراتور به شما هزینه مشاوره را محاسبه نموده و شماره حساب مرکز مشاوره را برای واریز وجه به شما اعلام می کند.

4 دیدگاه

  1. ممنون از سایت خوبتون

  2. سلام هنه چی صلواتی شده لما شما رزق وروزی راهم صلواایش کردید شما ها خوبید و نمایشتون کی از رو برید خدا میدونه واقعا که

  3. سلام.
    ممنون از این سایت که امکان مشاوره تلفنی را برای ماها که وقت کمی داریم فراهم کردید. من از این گزینه استفاده کردم و یک مشاور دلسوز و باحوصله یافتم که با راهنماییهای ارزنده اشون بسیار کمکم کردند. شیوه حل مشکلم را یافتم و سپاسگزارم از ایشون.

  4. سلام این سایت خیای عالیه ممنون ازتون

دیدگاهتان را بنویسید