خانه / پرسش و پاسخ مشاوره ازدواج / افراد درونگرا با چه کسانی ازدواج کنند؟ ازدواج درونگرا با درونگرا

افراد درونگرا با چه کسانی ازدواج کنند؟ ازدواج درونگرا با درونگرا

افراد درون گرا در عشق: چگونه شخصیت ها بر روابط تاثیر می گذارند

اگر وارد یک رابطه ی عاشقانه با فردی شده اید، این نکته حائز اهمیت است که مطمئن شوید نیازها و انگیزه های طرف مقابل را درک می کنید. مهم تر از همه، این همیشه ایده ی خوبی است که مطمئن شوید با فرد مقابل سازگاری دارید و وقتی نوبت به قرار عاشقانه گذاشتن یا روابط می رسد، انتظاراتتان مشخص باشن. حتی اگر در حال حاضر برای مدتی قرار عاشقانه گذاشته اید، تشخیص انواع شخصیت ها می تواند به رشد روابط کمک کند. برقراری ارتباط همراه با درک دقیق و درست از شخصیت ها، نیازها و خواسته های یکدیگر، اساس هر رابطه ی خوبی به شمار می رود.

شخصیت برون گرا در برابر شخصیت درون گرا

یکی از مهم ترین تفاوت ها در رابطه با گذاشتن قرارهای عاشقانه، تفاوت بین شخصیت های برون گرا و درون گرا می باشد. این تفاوت ها در شخصیت می توانند تاثیر بسیار زیادی بر روابط داشته باشند و این نکته حائز اهمیت است که نیازهای متفاوت شخصیت های درون گرا و برون گرا را به منظور تضمین یک رابطه ی سالم و موفقیت آمیز درک کنیم. انواع شخصیت ها که ابتدا توسط کارل ژانگ توسعه داده شد، اساس انواع بسیار مختلفی از تجزیه و تحلیل شخصیتی را شکل می دهند؛ از جمله روانشناسی تحلیلی، تست شخصیت شناسی بیگ فایو یا 5 عاملی و پرسشنامه ی میلرز-برگز.

شخصیت درون گرا عموماً دارای آستانه ی پایین تری از تعاملات اجتماعی است. آن ها از تنها بودن انرژی می گیرند و از وقت گذراندن با خود به جای دیگران لذت می برند. شخصیت های درون گرا همچنین از اجتماعی بودن و شکل دادن روابط عمیق و ماندگار با دیگران لذت می برند. اما زمانی که حرف از قرار عاشقانه گذاشتن و زندگی مشترک می شود، آن ها نیازهای بسیار متفاوتی دارند.

علاوه بر این، افراد برون گرا اغلب عاشق زندگی پر از جشن و مهمانی هستند و از تعامل برقرار کردن با افراد دیگر انرژی می گیرند. افراد برون گرا دوست ندارند برای مدت زمان طولانی تنها بمانند و از بودن با دیگران احساس بهتری پیدا می کنند. افراد برون گرا اغلب بسیار اجتماعی هستند و عاشق وقت گذراندن با دوستان، اعضای خانواده و آشنایان خود می باشند و غالباً دایره ی گسترده ای از دوست دارند.

ازدواج فرد درون گرا یا یک فرد برون گرا

همیشه گفته می شود که قطب های مخالف همدیگر را جذب می کنند اما افراد برون گرایی که با افراد درون گرا قرار می گذارند، باید از نیازهای خاص شریک زندگی خود آگاه باشند. در حالی که قرار گذاشتن با یک فرد درون گرا ممکن است با چالش های خاص خود همراه باشد، مزایای بسیار زیادی هم دارد. در ادامه، چندین نکته آورده شده شده است که تضمین کننده ی رشد و بهبود رابطه ی میان شخصیت های درون گرا و برون گرا می باشد.

به آن ها فضا دهید

یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید برای یک شخصیت درون گرا در زندگی انجام دهید، فضا دادن به آن هاست. افراد درون گرا دوست دارند تنها باشند و از توسعه ی زندگی درونی خود به تنهایی لذت می برند. دادن زمانی برای تنها بودن به این افراد تضمین می کند که وقت کافی برای استراحت کردن و بازیابی به دور از افراد دیگر را دارند به طوری که کاملاً آماده هستند تا هنگام وقت گذراندن با شما در زمان حاب حضور پیدا کنند.

مطالب مرتبط: زندگی تنهایی

از قبل برنامه ریزی کنید

رویدادهای اجتماعی برای افراد درون گرا بسیار مهم است؛ در نتیجه، بهتر است که همیشه از قبل آن ها را از هر گونه برنامه ی اجتماعی باخبر کنید، خواه دعوت کردن دوستان باشد یا گروهی بیرون رفتن. با زمان کافی برای آماده سازی، افراد درون گرا بهتر می توانند برای دورهمی های اجتماعی برنامه ریزی کنند و از آن ها لذت ببریند. علاوه بر این، در صورتی که علاقه ای به شرکت کردن نداشته باشند، می توانند بر این اساس برنامه ریزی کنند به طوری که دیگر مانعی برای برنامه های خود شما نیز ایجاد نمی کنند.

مطالب مرتبط: لذت بردن از تنهایی

با آن ها وقت کافی بگذرانید

در حالی که افراد درون گرا از تعامل اجتماعی مستمر خسته می شوند، اغلب از گذراندن زمان باکیفیت کم در کنار هم لذت می برند. صرف نظر از این که چه برنامه ای در نظر گرفته اید، بازی که انجام می دهید یا صرفاً در اتاق نشسته اید و کتاب می خوانید، افراد درون گرا اغلب از فعالیت های معمولی که نیازی به تلاش اجتماعی زیاد ندارند، احساس آرامش می کنند. صرفاً در کنار هم بودن می تواند یک روش عالی برای وقت گذراندن در کنار یکدیگر بدون از پای درآوردن و خسته کردن فرد درون گرا باشد.

شور و اشتیاقشان را تشویق کنید

افراد درون گرا اغلب رگه های خلاقیت قوی دارند و در مورد سرگرمی ها و فعالیت هایی که در آن ها شرکت می کنند، شور و اشتیاق بسیار زیادی از خود نشان می دهند. چه بنویسند، کارهای هنری انجام دهند، ورزش کنند یا فعالیت های متعدد دیگر، افراد درون گرا اغلب از آن ها برای ابراز خود و برقراری ارتباط با جهان استفاده می کنند. به منظور پشتیبانی خوب از شریک زندگیتان، باید برای شور و اشتیاق آن ها ارزش قائل شوید ، علایقشان را حمایت کنید و پشتیبان آن ها را در جهان بیرونی باشید.

فعالیت های مشترک پیدا کنید

در حالی که افراد درون گرا از تنها بودن لذت می برند اما این بدان معنی نیست که دوست ندارند با شما وقت بگذرانند یا کاری را همراه با شما انجام دهند. فعالیت های مشترک، خواه انتخاب یک سرگرمی مشترک، رفتن به سفر مشترک ماجراجویانه یا حتی با هم شام درست کردن باشد، می توانند یک روش عالی برای شناخت هر چه بهتر شریک زندگی درون گرایتان به شمار رود! آن همچنین یک ساختار سودمند برای تعاملات مشترک شما ایجاد می کند و می تواند به شما در ایجاد مهارت ها و سرگرمی های جدید و مشترک کمک نماید.

مطالب مرتبط: لذت بردن از تنهایی

قرار عاشقانه گذاشتن یک فرد درون گرا با یک فرد برون گرا

در صورتی که فرد درون گرایی هستید که می خواهد با یک فرد برون گرا قرار عاشقانه بگذارد، ممکن است تحت تاثیر نیاز آن ها به تعامل قرار بگیرد. یکی از مهم ترین چیزهایی که باید به خاطر داشته باشید، این است که نیازهها و خواسته های خود را به طور واضح و شفاف با یکدیگر در میان بگذارید تا مطمئن شوید که نیازهای هر دو طرف برآورده می شوند. در حالی که قرار عاشقانه گذاشتن با شخصیت کاملاً متفاوت از خود ممکن است با چالش هایی همراه باشد اما جنبه های مثبت بسیار زیادی نیز دارد!

مطالب مرتبط: نکات اولین قرار عاشقانه

نیازهایشان را محترم بشمارید

هنگام قرار گذاشتن با افراد درون گرا، شخصیت های برون گرا ممکن است احساس کنند که فشار غیرضروری را بر شریک زندگیشان وارد می‌ کنند یا آن ها را تحت فشار بسیار زیادی قرار می دهند. آن ها همچنین ممکن است در در درک میل شریک زندگیشان برای تنها بودن دچار مشکل شوند و بخواهند زمان بیشتری را در کنار یکدیگر سپری کنند. اگر شما فرد درون گرایی هستید که با یک شخصیت برون گرا قرار عاشقانه می گذارید، این نکته حائز اهمیت است که نیازهای او را محترم بشمارید و اطمینان حاصل نمایید که طرف مقابل می داند که شما تحت هر شرایطی در کنارش خواهید بود. در حالی که وقتی صحبت از نیازهای خودتان می شود، قطعاً باید مرزهایی را تعیین کنید اما بهتر است تلاش کنید تا طرف مقابل متوجه شود که دوستش دارید و به تمایل او برای وقت گذراندن در کنار هم احترام می گذارید.

آن ها را به داشتن روابط دوستی تشویق کنید

زمانی که با یک فرد برون گرا قرار عاشقانه می گذارید، بر دوش کشیدن تمام بار اجتماعی به تنهایی می تواند خسته کننده و سخت باشد. با تشویق شریک زندگی خود به توسعه ی روابط دوستانه با دیگران، می توانید به آن ها در برآورده کردن نیازهای اجتماعی شان با افراد دیگر کمک کنید. یک دایره ی اجتماعی گسترده می تواند مزیتی برای افراد برون گرا به شمار رود زیرا به آن ها امکان وقت گذراندن بیشتر با افراد دیگری را فراهم می سازد.

به آن ها توجه کنید

گاهی اوقات، قرار عاشقانه گذاشتن افراد برون گرا با درون گرا زمانی که شرکای زندگی به زمان زیادی برای خود نیاز دارند، می تواند حس نادیده گرفته شدن را در طرف مقابل ایجاد کند. این نکته حائز اهمیت است که به نیازهای شریک زندگی خود توجه کنید و به آن ها نشان دهید که دوستشان دارید و نگرانشان هستید. سعی کنید به زندگی شریک زندگی خود علاقه نشان دهید، در مورد روزی که داشته اند، صحبت کنید و با آن ها وقت بگذرانید حتی اگر خسته هستید. شریک زندگیتان در این رابطه ی عاشقانه با شما اطمینان خاطر پیدا می کند که از وقت گذراندن با او لذت می برید!

قرارهای عاشقانه برنامه ریزی کنید

در حالی که افراد برون گرا در بستر تعامل اجتماعی مستمر رشد می کنند، افراد درون گرا گاهی اوقات از ایده ی گذراندن وقت ساختار نیافته‌ ی نامحدود در کنار هم امتناع می ورزند. به منظور برآورده کردن نیاز های هر دو نفرتان، سعی کنید در طول هفته چند مرتبه قرار عاشقانه برنامه ریزی کنید. حتی اگر با هم زندگی می کنید، قرارهای عاشقانه ی ساختار یافته می توانند یک روش عالی به منظور برآورده شدن نیازهای اجتماعی فرد برون گرا به شمار روند در حالی که به فرد درون گرا نیز این اجازه را می دهند تا برای تعاملات اجتماعی خود برنامه ریزی و زمان بندی کنند.

احساسات خود را منتقل کنید

در صورتی که فرد درون گرایی هستید که با یک فرد برون گرا قرار عاشقانه می گذارد، ممکن است نتوانید نشانه های عشق و علاقه ی خود نسبت به شریک زندگیتان را همانند او نشان دهید. همیشه اطمینان خاطر پیدا کردن از این که شریک زندگیتان می داند دوستش دارید و برایش ارزش قائل هستید، ایده ی خوبی به شمار می رود؛ حتی زمانی که به وقت گدراندن با خود نیاز دارید. سعی کنید به طور منظم به شریک زندگی خود یادآور شوید که چقدر برایتان مهم است و تلاش کنید به او نشان دهید که چقدر نگرانش هستید.

گذاشتن قرار عاشقانه ی یک فرد درون گرا یا یک فرد درون گرا

افراد درون گرایی که با افراد درون گرا قرار عاشقانه می گذارند، اغلب با نیازها و خواسته های شریک زندگیشان بسیار آشنا هستند. با این وجود، استراتژی هایی وجود دارند که می توانید به منظور تضمین برآورده شدن نیازهای هر دو طرف در کنار رشد و شکوفایی رابطه ی خود بکار ببرید. اطمینان خاطر از رعایت حریم خصوصی هر فرد در حالی که هنوز با یکدیگر به اندازه ی کافی وقت می گذرانید و رابطه تان را بهبود می دهید، کلید موفقیت و خوشبختی محسوب می شود.

فضای زندگی خود را ساختاربندی کنید

زمانی که هر دو نیاز دارید تا زمانی را در خلوت خود سپری کنید، این نکته حائز اهمیت است که مطمئن شوید هر دو خلوتگاهی به دور از یکدیگر دارید. اگر فضا دارید، راه حل ایده آل این است که دفتر کار جداگانه ای برای خود درست کنید تا بتوانید در آن کار کنید، بخوانید، بنویسید یا فقط با خود وقت بگذرانید. حتی اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید، هنوز می توانید از جداکننده ی اتاق استفاده نمایید یا در غیر این صورت، فضای زندگی خود را جدا کنید تا بتوانید یک مکان اختصاصی برای خود داشته باشید.

برقراری ارتباط شفاف

صرف نظر از این که چه نوع شخصیتی دارید، برقراری ارتباط شفاف اساس هر رابطه ی خوبی به شمار می رود. به منظور مطمئن شدن از یک رابطه ی سالم و شاد بین خود و شریک زندگیتان، این نکته حائز اهمیت است که در مورد آنچه که دوست دارید یا ندارید، نیازها و خواسته هایتان با یکدیگر صحبت کنید. در صورتی که شریک زندگیتان نداند برای شاد بودن به چه چیزی نیاز دارید، کاری از دستش بر نخواهد آمد. علاوه بر این، برقراری ارتباط شفاف می تواند به شما در رفع نیازهای شریک زندگتان کمک کند در حالی که همچنان برای مرزهای همدیگر احترام قائل هستید.

آیا شما نیز با پیش بردن روابط عاشقانه ی خود مشکل دارید؟ چه به دنبال مشاوره ی حرفه ای باشید یا فقط می خواهید با کسی در اینباره صحبت کنید، سایت مشاوره باما مجموعه ی مختلفی از خدمات درمان آنلاینی که به شما در مدیریت مشکل روانیتان کمک می کنند را ارائه خواهد داد. همین امروز برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید!

منبع: www.betterhelp.com

ازدواج پسر درونگرا با دختر برونگرا

سلام من یکی رو دوست دارم ولی او پسری درون گرا هست من دختری برون گرا؛ شرایط که اون میگه دقیقا برعکس تیپ شخصیتی من هست. من هر چی پر شور و عاشق رفت و امد مسافرت و دوست های زیاد ایشون فقط خودش و خودش به منم گفته که من بعد از ازدواج باید روابطم با دوستام رو کمتر کنم. حتی دوستام نمیتونم پیشم بمونن یا من برای تمام کارها ازش اجازه بگیرم. من شاغلم و او گفته تو محیط مردونه نباید باشم و حتی پوشش من شاد و رنگی هست قبول نداره و فقط باید رسمی باشه به نظرتون همچین فرد درونگرا و برونگرا میتوانند با هم ازدواج کنند؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

پاسخ مشاور به سوال ازدواج دختر برونگرا با پسر درونگرا 

قطعیت از پیش تعیین شده‌ایی برای موفقیت‌آمیز بودن یا نبودن ازدواج یک فرد برون‌گرا با یک فرد درون‌گرا وجود ندارد، اگرچه این دو ویژگی بر رابطه و ازدواج تاثیرگذار است، اما موفقیت‌آمیز بودن یا نبودن ازدواج به شرایط دیگری هم بستگی دارد که به ویژگی‌های شخصیتی و هم‌چنین تلاش دو نفر برای حفظ رابطه برمی‌گردد.

من صرفا حالات احتمالی در رابطه‌ی یک فرد برون‌گرا، با یک فرد درون‌گرا و هم‌چنین در انتها مورد شما را توضیح خواهم داد، تا در رفع تردید در تصمیم گیری برای ازدواج به شما کمک کند:

در یک حالتِ ایده‌آل، فرد برون‌گرا و درون‌گرایی در رابطه وجود دارند که تفاوت یکدیگر را پذیرفته‌اند، هرچند ممکن است در یک رابطه‌ی بلندمدت، به خصوص ازدواج، مشکلاتی پیش بیاید‌؛ مثل اینکه تفریحی که این دو نفر به آن علاقه‌مندند با یکدیگر متفاوت است. حال می‌توانند برای بودن با طرف مقابل، گاهی او را در این تفریحات همراهی کنند، یا می‌توانند تفریحات‌شان را به تنهایی دنبال کنند. در این صورت برای حفظ رابطه و تجربه یک ازدواج موفق، لازم است که آن‌ها علاوه بر پذیرش تفاوت‌ها، نقاط اشتراکی نیز بین خودشان پیدا کنند؛ مثلا تفریحی که هر دو به آن علاقه‌مند باشند.
یا درباره‌ی برنامه‌های مشترک، دوستان مشترک، مهمانی‌ها‌ و نیاز هر یک از طرفین به خلوت، به یک توافق دونفره برسند که نظرات هر دو شخص را تا حدی در برگیرد.

هم‌چنین دو فرد برون‌گرا و درون‌گرا در موارد دیگری نیز متفاوت اند. به طور مثال، فرد برون‌گرا معمولا علاقه‌ی بیشتری به اشتراک گذاشتن درونیات و اتفاقات روزمره‌ را دارد، احتمالا پرحرف‌تر باشد و فرد درون‌گرا در این مورد کم‌حرف تر است و قبل از حرف زدن بیشتر فکر می‌کند‌ و خصوصیات دیگری از این قبیل، که باید باید با آگاهی از آن‌ها و شناخت ویژگی‌های منحصر به فرد طرف مقابل، این تفاوت‌ها را نیز مدنظر داشت.

همان‌طور که دیدیم، چنین رابطه و ازدواجی در صورت پذیرش ویژگی‌های متفاوت طرف مقابل، همچنان دارای چالش‌ها و مشکلاتی است که البته حل این چالش‌ها با گفت‌وگو، توافق و تلاش برای حفظ رابطه، غیرممکن نیست.

اما حالت دیگری نیز وجود دارد که یکی از طرفین ویژگی‌های شخصیتی طرف مقابل را نمی‌پذیرد و علاوه بر آن در تلاش برای تغییر آن‌ها به سبک مورد پسند خود است. مثلا فرد برون‌گرایی که ویژگی‌های فرد درون‌گرا را به رسمیت نمی‌شناسد، به نیاز او به خلوت احترام نمی‌گذارد، یا فرد درون‌گرایی که فرد برون‌گرا را محدود می کند، یا در هیچ تفریحی مایل به همراهی با او نیست.

ذکر این نکته ضروری است، هیچ‌وقت با پیش‌فرض این که فردی را پس از ازدواج تغییر خواهیم داد، نباید وارد ازدواج شویم. زیرا ویژگی‌های شخصیتی افراد تا حد زیادی بدون تغییر می‌ماند، در ازدواج تنها تغییراتی در راستای بودن در یک زندگی اشتراکی و پذیرش مسئولیت‌ها در فرد، می‌تواند به وجود بیاید، اما نباید امید به این بست که شخصیت او را بعد از ازدواج به کلی می‌توان تغییر داد.

مطالب مرتبط: آیا تغییر شخصیت امکان پذیر است؟

اما در مورد شما، دو مسئله‌ی مهم باید بررسی شود:

  • با فرض مادام العمر بودن یک ازدواج، آیا این را در خود می‌بینید که تمامِ عمر خود، علائقِ سابق خود را، سرکوب کنید؟
  • با توجه به میل به معاشرتی که در یک فرد برون‌گرا وجود دارد آیا می‌توانید تفریحات و تعداد دوستان خود را محدود کنید؟
  • آیا می‌توانید به شیوه‌ی دیگری زندگی کنید که تا به حال آن‌گونه زندگی نکرده اید؟
  • به این مسئله هم توجه داشته باشید که دوران شیفتگی در یک رابطه مربوط به اوایل آن رابطه است که به جز فرد موردعلاقه، خیلی از چیزها اهمیت خود را از دست می‌دهند و شما علاقه‌مندید بیشتر وقت خود را صرف آن فرد مورد علاقه کنید، ولی در طول ازدواج به مرور این حالت شیفتگی از دست می‌رود و به یک شرایط عادی بازمی‌گردید و در آن حالت آیا هم‌چنان قادر به تغییر سبک زندگی خود هستید؟
  • مسئله‌ی آخری که باید بررسی کنید، این است که رفتار طرف مقابل شما، نمی‌‌تواند صرفا به دلیل درون‌گرایی باشد، لازم است بررسی کنید که آیا به طور کلی میل به سلطه بر طرف مقابل و کنترل او را دارد؟ آیا این محدود کردن ناشی از بدبینی او نیست؟

مطالب مرتبط: چرا مردها بعد از ازدواج عوض میشوند؟

زیرا این مواردی که ذکر کردید بیشتر از آن‌که ناشی از تفاوت او با شما باشد به نظر می رسد ناشی از بدبینی فرد است، که این موضوع در آینده می تواند بسیار محدودکننده و در مواردی منجر به مشکلات بزرگ‌تری شود. لذا بررسی این موارد بسیار دارای اهمیت است و بهترین راه برای بررسی این مسائل مراجعه به یک روانشناس یا مشاوره پیش از ازدواج است که در این مسیر، به صورت تخصصی شما را در امر سرنوشت‌ساز ازدواج یاری نماید.

مطالب مرتبط: مشاوره ازدواج رایگان

7 دیدگاه

  1. سلام.من و همسرم 18 ساله باهم زندگی می کنیم.من برون گرا و ایشون درونگرا هستن.از همون اوایل سر مهمونی رفتن دعوا داشتیم.من خیلی کم کردم مهمونی ها رو.از بس که بعد از مهمونی پشت سر هرکسی یه حرفی میزد.و در کل دوست نداشت مهمونی و جمع رو.تمام عروسی هایی که دعوت میشیم رو من تنها میرم.جالبه که حتی نمیپذیره مسیولیت مهمونی رفتن من باهاشه.من هیچکدوم از مردهای دور و برم رو ندیدم که به زنشون بگن خودت برو عروسی من نمیام.تازه فکر می کنه خیلی هم در حق من لطف میکنه که اجازه میده من تنهایی برم عروسی و مهمونی.من که واقعا دیگه از جمع فراری ام از بس باید ج بدم که چرا این آقا تشریف نیورده.احساس افسردگی دارم.رفتم مشاوره بهم گفتن اگه الان طلاق بگیری بهتر از ده سال دیگست.آخه وافعا هیچ راهی بجز طلاق نیست؟

  2. سلام وقت بخیر.آیا ازدواج دو فرد درونگرا با خصوصیات بسیار شبیه به هم باعث اختلاف در زندگی و آینده نمیشه؟؟

  3. من ادم احساسی نیستم و ادم برونگرا و خجالتی ایم خیلییی ازین رفتارام بدم میاد ولی هرکار میکنم درست نمیشه نمیدونم باید چیکار کنم دوست پسرم اینجوری نیست و ازم میخواد که اینجوری نباشم پرو باشم جروبحث کنم باش روش عصبی شم لجباز باشم پرحرف باشم و.. منم خیلی دوستش دارم ولی من بخاطر یسری مشکلات افسردگی شدید گرفتم هنوز هم اثراتش مونده و ادم بسیار غمگین و دپی هستم

  4. سلام وقت بخیر میخواستم درباره ازمورد مناسب شخصیت برونگرا برای ازدواج مشاوره بگیرم. بنده توی پایداری ارتباطم با افراد درونگرا خیلی موفق تر بودم و حالا بنده الان با یه مورد برونگرا مثل خودم نامزد هستم و الان احساس میکنم که در اینده باهاش به مشکل میخورم از لحاظر رفتاری و ارتباط

  5. سلام همسرم به شدت درونگراست چندسالیه تحمل کردم ولی کم کم متوجه شدم که دیگه تمایلی برای دست وپازدن برای جبران کمبودهام ازجانب اوندارم واصلا هیچگونه حسی بهش ندارم خودم برونگراهستم ولی متاسفانه حتی یک احوالپرسی کوتاه هم بر زبانش نمیاد فقط همخونه ایم نمیدونم چکارکنم اصلا خوشم نمیادازش وکم کم داره حس تنفرم بیشتر میشه.

  6. من‌ توی رابطم بخواطر‌خجالتی و‌درون گرایی بودنم خیلی اهل گفتگو و حرف زدن نیستم و این موضوع داره رابطمو خراب میکنه‌ چیکار کنم؟به‌من میگه که اونم درونگراست ولی برای من برونگران ترینه و از منم میخواد که حداقل فقط با خودش فرق‌کنم. میگه همش من دارم صبحت میکنم وبحثی رو باز میکنم میگه رابطمون‌حالت مصاحبه طور داره. من کاملا بهش حق میدم و تا الانم‌ یکم بهتر شدم ولی نمیدونم چیکارکنم؟نه اینکه کلا هیچی نگما ولی اون صمیمیته زیاد نیست‌توی رابطمون‌و سره این موضوع دوسه بار بحث کردیم

  7. من تیپ شخصیتیم درونگرا و تیپ شخصیتی نامزدم برونگرا تشخیص داده شده چیکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید