خانه / پرسش و پاسخ روابط عاطفی / دوست پسرم رابطه میخواد چکار کنم؟ رابطه با دوست پسر
رابطه با دوست پسر
رابطه با دوست پسر میخواد اصرار

دوست پسرم رابطه میخواد چکار کنم؟ رابطه با دوست پسر

احساس فشار از طرف دوست پسر برای داشتن رابطه جنسی، یک خبر خوب برای هرگونه رابطه ای نیست. روابط خوب و سالم همواره حول محور اعتماد و ارتباط متقابل می‌گردد و احساس اینکه شما مجبور به انجام کاری که لزوماً نمی‌خواهید انجام دهید، به‌خصوص کاری مثل داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج می‌تواند به احساس و نگاه شما در مورد ادامه رابطه با دوست یا نامزدتان تأثیر منفی بگذارد.

این اصرار به داشتن رابطه جنسی می‌تواند اعتماد شما به نامزدتان را از بین ببرد و همچنین ممکن است بر عزت نفس شما تأثیر منفی بگذارد.

چه موقع این در یک رابطه موضوع داشتن سکس با دوست پسر مشکل‌ساز می‌شود؟

ممکن است یکی از شما نسبت به دیگری انگیزه یا میل جنسی بالاتری داشته باشد یا بخواهد در روابط کمی نزدیک تر شود. یا ممکن است یکی از شما دوست داشته باشد صبح رابطه جنسی داشته باشید، درحالی‌که دیگری شب ترجیح می‌دهد. اما این مواردی است که با ملاحظه و همدلی، می‌توانید روی آن کار کنید. با این امید که بتوانید از طریق سازش و مصالحه در مورد برقراری رابطه به تفاهم برسید.

اما بین ترجیحات و تمایلات مختلف جنسی و احساس اینکه شما به اجبار مجبور به پذیرش چیزی شوید تفاوت وجود دارد. در حقیقت، اصرار دوست پسر برای داشتن رابطه جنسی باعث احساس ناراحتی و نارضایتی در شما می‌شود.

ترس از دست دادن در رابطه

اصرار دوست پسر به رابطه جنسی

اگر صادقانه از خود بپرسید، ممکن است بتوانید احساس خود را ارزیابی کنید. اما به‌عنوان یک قاعده کلی، از خود سؤال کنید آیا در این رابطه حق انتخاب دارید یا خیر؟ آیا احساس می‌کنید دوست پسر شما برای بحث در مورد  شرایط داشتن رابطه جنسی اهل مذاکره است؟ یا اگر می‌خواهید این مسئله را مطرح کنید، با واکنش منفی او مواجه خواهید شد؟

آیا شما احساس می‌کنید، حتی اگر اوضاع آشفته بود، می‌توان بدون اینکه کنترل احساسات خود را از دست بدهید، موضوع را مطرح کنید؟ یا اینکه این ایده به تنهایی شما را عصبی می‌کند؟

چه نوع گفتگویی راجع به رابطه جنسی با دوست پسر خود دارید؟ آیا احساس می‌کنید همیشه به خاطر رد درخواست دوست پسر خود برای داشتن رابطه از طرف او تحت فشار هستید؟

آیا دوست پسر شما در اصرار به داشتن رابطه به شما توهین می‌کند یا به شما آزار می‌رساند؟ یا اینکه سعی می‌کند در اصرار بر داشتن رابطه طوری رفتار کند تا شما در این شرایط احساس گناه کنید؟

شاید اوضاع به همین سادگی آشکار نباشد. مثلاً شاید دوست پسر شما اگر تمایل به داشتن رابطه جنسی با او ندارید، به شما بی‌محلی کند، یا رفتار طعنه‌آمیز و غیردوستانه‌ای از خود نشان دهد.

مشاوره رایگان

اگر برخی از موارد فوق برای شما آشنا به نظر می‌رسد، ممکن است شما در یک رابطه پایدار و سالم قرار ندارید و شاید مورد سوء استفاده جنسی قرار بگیرید. در چنین شرایطی، درک این نکته مهم است که داشتن رابطه اصلاً خوب نیست و این چیزی نیست که شما برای حل آن با شریک خود به تفاهم برسید.

اگر قادر به صحبت کردن هستید، اگر احساس می‌کنید می‌توانید در مورد کارها با دوست پسر خود صحبت کنید، بنابراین ممکن است مفید باشد که سعی کنید مکالمه‌ای صریح و صادقانه داشته باشید.

ما می‌دانیم که صحبت کردن در مورد رابطه جنسی مشکل و گاهی اوقات شرم آور است، اما همچنین می‌تواند یک روش عالی برای شروع حرکت به سوی تفاهم متقابل باشد.

همچنین صحبت کردن در مورد داشتن رابطه جنسی می‌تواند به شما کمک کند تا از ایجاد احساس رنجش و تنفر در رابطه دوستی شما در بلندمدت جلوگیری کند.

نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد

چه جوابی به درخواست رابطه از طرف دوست پسر بدیم؟

به همان روشی که در مورد مباحث دیگر با دوست پسر خود گفتگو می‌کنید. سعی کنید زمانی را برای گفتگو در موردنظر خود درباره داشتن رابطه جنسی پیدا کنید که هر دو آرام هستید.(نه در هنگام بحث و دعوا با دوست خود).

همچنین می‌توانید این گفتگو را هنگامی‌که دور از خانه هستید یا در حال انجام کارهای دیگر مثلاً  پیاده‌روی شروع کنید. بعضی‌اوقات، قرار گرفتن در یک مکان جدید باعث می‌شود احساس بهتری برای طرح مسائلی که نسبت به آن‌ها راحت نیستید، به شما بدهد. سعی کنید آنچه را که باید در مورد شرایط داشتن رابطه جنسی به شریک خود بگویید را به‌طور شفاف همراه با احساس همدلی بیان کنید.

در هنگام اصرار دوست پسر شما برای داشتن رابطه جنسی به او واکنش تندی نشان ندهید. بلکه به‌آرامی و خونسردی به‌طور کامل دلایل خود را توضیح دهید.

از احساسات خود و اینکه تحت چه شرایطی و در چه زمانی از داشتن رابطه جنسی با شریک خود احساس لذت می‌برید با او صحبت کنید.

رابطه با دوست پسر قبل ازدواج

همچنین مهم است به خواسته‌ها و نظرات شریک خود نیز خوب گوش دهید. همان‌طور که گفته شد، یک رابطه دوستی خوب همواره بر پایه اعتماد متقابل استوار است. بخش بزرگی از یک رابطه سالم بر پایه شنیدن و درک نظرات یکدیگر است.

شاید دوست پسر شما هیچ تصوری از احساسات شما نسبت به این موضوع نداشته باشند و پس از شنیدن دلایل شما، از اصرار خود برای داشتن رابطه جنسی احساس پشیمانی و گناه کند.

شاید قبلاً گمان می‌کرد که دلیل رد درخواست آن‌ها برای داشتن رابطه جنسی به خاطر عدم جذابیت جنسی اوست و حالا که دلایل قانع‌کننده شما را درک کردند از اصرار خود برای داشتن رابطه جنسی تغییر نظر دهد.

این‌ها فقط مثال‌هایی هستند، اما هنگامی‌که شما در مورد احساسات و نظرات خود راجع به داشتن رابطه جنسی با شریک خود صحبت می‌کنید واقعاً در مورد تغییر رفتار شریک خود شگفت‌زده خواهید شد.

گاهی اوقات، فقط با درک دیدگاه یکدیگر،  رابطه دوستی شما شروع به بهتر شدن می‌کند. بعضی‌اوقات، آنچه احساس می‌کردیم در ادامه رابطه با شریک خود اشتباه است به دلیل داشتن درک اشتباه از نظرات و انتظارات یکدیگر بود.

اما گاهی اوقات، ممکن است شما و شریک زندگی‌تان ایده‌ها و ترجیحات متفاوتی داشته باشید و شاید لازم باشد راهی برای سازش و تفاهم پیدا کنید.

در داشتن اختلاف نظر در رابطه هیچ مشکلی وجود ندارد. درواقع، بعید به نظر می‌رسد که شما و شریک زندگی شما در مورد همه‌چیز به توافق برسید. اما مهم است که شما بتوانید علناً درباره این اختلافات بحث و گفتگو کرده و آن‌ها را به سمت ایجاد تنش پیش نبرید. همچنین مهم است که شما بتوانید علناً درباره این اختلافات بحث و گفتگو کرده و آن‌ها را به سمت ایجاد تنش در پیش نبرد.

مطالب مرتبط: پسری که دختری را برای ازدواج بخواهد

اگر در رابطه تحت فشار و اجبار دوست پسر خود قرار گرفتید چه؟

در مورد مجبور شدن به رابطه با دوست پسر یا احساس مورد سوءاستفاده قرار گرفتن، ممکن است انجام این مکالمه به این طریق امن نباشد. اگر گمان می‌کنید این چیزی است که اتفاق می‌افتد، مهم است از خود بپرسید: آیا من خودم را در معرض خطر قرار می‌دهم تا با دوست پسرم صریح صحبت کنم؟

اگر احساس می‌کنید درصورتی‌که قاطعانه به درخواست دوست پسر خود برای داشتن رابطه جنسی پاسخ منفی دهید، خطری یا تهدیدی متحمل حال شما شود، مهم است که امنیت خود را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار دهید.

گاهی اوقات، بهتر است در صورت عدم احساس امنیت در رابطه، از دیگران درخواست کمک کنید. اگر در بین دوستان یا اعضای خانواده خود کسی هست که احساس می‌کنید می‌توانید به او اعتماد کنید، با او مشورت کنید تا راه‌حل مناسبی برای رفع این خطر و تهدید به شما ارائه دهد.

بازهم  تکرار می‌کنم، ما می‌دانیم که صحبت کردن در مورد این نوع مسائل می‌تواند ناخوشایند یا شرم آور باشد، اما اگر احساس خطر یا گرفتار شدن کردید، کمک از دیگران می‌تواند بسیار مفید باشد. ممکن است که شما و شریک زندگی‌تان با کمک یک دکتر روانشناس بتوانید در مورد رفع اختلاف‌ها در مورد  داشتن روابط جنسی صحبت کنید.

به‌عنوان مشاوره ازدواج ما اغلب با زوج‌هایی کار می‌کنیم که در چنین شرایطی مورد سوء استفاده جنسی قرارگرفته‌اند و بسیاری از مشاوران ما برای مقابله با این مشکل، آموزش‌دیده‌اند. ممکن است از شما بخواهیم که قرار ملاقات فردی بگیرید، بنابراین می‌توانیم تصمیم بگیریم که مشاوره برای شما مفید است یا خیر.

به همین ترتیب، اگر دوست دارید از محل دیگری دریافت کمک داشته باشید، اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی (آن‌ها همچنین به افرادی که در معرض سوءاستفاده عاطفی یا جنسی قرار دارند) کمک می‌کنند، مشاورانی را آموزش داده‌اند که می‌توانند به شما کمک کنند در صورت استفاده از کمک‌های حرفه‌ای و اینکه چه کسی می‌تواند پشتیبانی عاطفی را انجام دهد، به شما کمک کنند. شما می‌توانید با شماره 123 به‌صورت رایگان با آن‌ها تماس بگیرید.

رابطه با دوست پسر قبل ازدواج

من یک سال دو ماه میشه که با آقا پسری تو رابطه هستم ، ایشون قبلا درخواست رابطه جنسی کرده بودن ولی من قبول نکردم و میخواستم بعد از ازدواج باشه . خانواده هامون تقریبا ۷۰ درصد درجریان هستن دوستیِ ما هستن و یکم مخالفت کردن برای ازدواجمون اما مخالفتشون زیاد نبود . ایشون زیاد از من درخواست رابطه جنسی نمیکرد ولی این مدت یکم بیشتر شد و در نهایت امشب یه موقعیتی پیش اومد که تقریبا به زور بامن رابطه برقرار کردن و بکارتمو از دست دادم. ما خیلی همو دوست داریم و قصدمونم واقعا ازدواجه و از هر لحاظی من ایشونو بررسی کردم و مناسبه اما حسی که الان دارم اینه: عذاب وجدان از اینکه نمیخواستم الان این اتفاق بیفته، سردرگمی ،ترس از آینده که اگه به هر دلیلی ازدواج نکردیم من چی میشم؟ آبروم چی؟ آیندم چی؟ اگه آزمایش خونمون به هم نخوره چی؟ اگه خانواده ها موافقت نکنن چی؟ اگه من با یکی دیگه ازدواج کنم حالا که بکارتمو از دست دادم چی؟ این راه باز نشه که فقط بخواد از من سواستفاده کنه ؟‌ من از الان به بعد باید چیکار کنم؟ میدونم با این اتفاقی که افتاده پس ممکنه هر دفعه بخواد با من رابطه داشته باشه ،چیکار کنم در این زمینه؟ میخوام جوری نشه حالا که به خواستش رسیده ولم کنه بره یه وقت .‌ و اینکه ما هردوتامون ۲۳ سالمون هست ، ایشون هم سرکارن هم وضعیت مالیشون خوبه هم خانوادش با اصل و نسبن.

پاسخ مشاور به سوال غذاب وجدان از داشتن رابطه با دوست پسر

با توجه به اینکه قصد شما از برقراری رابطه ازدواج است و احساس خوبی نسبت به رابطه جنسی از ازدواج ندارید و نزد خانواده ی شما نیز این مسئله پذیرفته شده نیست، بهتر است قاطعانه این موضوع را با دوست پسر خود در میان بگذارید که دیگر قصد داشتن رابطه ی جنسی خارج از چارچوب ازدواج با او ندارید و ترجیح می دهید رابطه ی جنسی را پس از ازدواج داشته باشید. اینکه یک پسر نیاز جنسی داشته باشد، امری طبیعی است، اما اگر به زور و بی توجه  به عدم تمایل شما با شما رابطه برقرار کرده است، نشانه ی خوبی نیست، زیرا رابطه ی جنسی باید بر اساس تمایل دو طرف باشد و در غیر این صورت، حتی اگر بین دو طرفی که در ارتباط عاطفی اند با اعمال زور انجام شود، تجاوز به حساب می آید و شما باید در این مورد نیز با او صحبت کنید که در صورت تکرار دوباره ی چنین اتفاقی با او قطع رابطه خواهید کرد.

در چنین مواردی باید برای بیان خواسته ی خود جرات مندی و قاطعیت به خرج دهید و مرزهای خود را تعیین کنید، ما انسان ها حتی در صمیمی ترین روابط خود نیز باید مرزگذاری داشته باشیم. اگر قرار است شخصی ما را به خاطر این که مخالفت خود را با او ابراز داشته ایم، رها کند، یعنی این شخص به خواسته ها و نیازهای ما احترام نمی گذارد و فقط خواسته و نیازخودش برای او اهمیت دارد. پس بدون نگرانی، قاطعانه با او در این موارد صحبت کنید. همچنین این کار، محکِ خوبی هم در مورد اوست که چگونه، به این صحبت های شما واکنش خواهد داد.

اما اگر شما نیز در برقراری رابطه جنسی تمایل داشته اید اما صرفا به خاطر آبرو و شرایط و نگرانی هایی دارید، (که نگرانی های به جایی محسوب می شوند) ولی در عین حال نمی خواهید رابطه ی خارج از ازدواج با او داشته باشید، باید از او بخواهید برای ازدواج پیش قدم شود و مقدمات ازدواج یا نامزدی را فراهم کند. چون احتمالا چنین مشکلات و چالش هایی ادامه دار خواهد بود.

به خصوص پس از صحبت قاطعانه و هم چنین درخواست شما برای اینکه رابطه تان در قالب ازدواج ادامه پیدا کند و دیدن واکنش طرف مقابل شما متوجه خواهید شد او چقدر با شما صادق است یا قصد او صرفا سواستفاده از شما بوده یا خیر.

نکته ی دیگری که بهتر است در نظر داشته باشید این است، اگر در طی این جریان شما تشخیص دادید که این فرد شخص مناسبی برای ازدواج با شما نیست، خود را ملزم به ادامه این رابطه و ازدواج با این شخص، صرفا به این دلیل که با او رابطه ی جنسی داشته اید، ندانید و همچنین این را بدانید که در رابطه جنسی ایی که یک نفر با اعمال زور رابطه برقرار می کند شما مقصر نیستید، فردی که این رابطه را بدون خواست و تمایل شما برقرار کرده است مقصر است. مسئولیت شما در تعیین سرنوشت تان و انتخاب درست شماست. فراموش نکنید که ازدواج یک امر سرنوشت ساز و طولانی است و بسیار مهم تر است که با شخص مناسبی ازدواج صورت گیرد تا اینکه نگران حرف مردم بود، پس این مسئله نباید باعث شود که شما تصمیم عجولانه ایی درباره ی ازدواج بگیرید و جوانب امر را نسنجید. اما اگر انتخاب این فرد هم به لحاظ احساسی و هم عقلانی اطمینان کسب کرده اید و در هنگام برقراری رابطه خود شما نیز متمایل بوده اید، بهتر است مسئله ی ازدواج را به طور جدی با او مطرح کنید.

همچنین مراجعه به روانشناس پیش از ازدواج نیز بسیار کمک کننده است و باعث می شود از یک نگاه حرفه ایی بهره بجویید و بتوانید تصمیم عاقلانه ای در این باره بگیرید. به خصوص وقتی هر دو نفر به طور همزمان به یک روانشناس، مراجعه کنید.

امیدوارم نکات گفته شده به شما در تصمیم گیری کمک کند. موفق و موید باشید.

مطالب مرتبط: ازدواج در سن کم

266 دیدگاه

  1. من در رابطه دوست دختر پسری هستم به مدت دو ماه و طرف مقابلم قضیه رو جدی کرده و میگه که من تورو میخام و هرجور شده ب دستت میارم، دو ماه هم بیشتر نیستیم و خیلی دوسم داره و بهم وابسته شده. از ی طرف هم میگه ک من نمیتونم دوست دخترمو بزارم رو طاقچه و بهش نگاه کنم و رابطه جنسی میخام، من هم میگم بزاریم برای بعد ازدواج و من میترسم بهم نرسیم. ولی اون میگه تو میترسی من ترکت کنم

    • سلام. شما فقط در مورد خواسته ها و نیازهای دوست پسرتون صحبت کردید. در نوشته های شما چیزی از خواسته ها و سطح توقع خود از دوست پسر یا همسر آینده ذکر نکردید.
      اینکه بدون شناخت از نیازهای خود وارد یک رابطه عاشقانه شده اید بسیار خطرناک است. نه شما و نه این آقا پسر آمادگی برای ازدواج ندارید. البته این آقا پسر به خاطر فشارهای جنسی مجبور به دادن قولهایی می شود اما شما به عنوان یک دختر نباید تحت تاثیر احساسات او قرار بگیرید.
      از طرفی دو ماه آشنایی قطعا زمان مناسبی برای شناخت طرف مقابل نیست. شما هم قرار نیست در هر رابطه دوستی تصمیم به ازدواج بگیرید. ازدواج بسیار فراتر از چنین تصمیمات احساسی است.
      بنده در مورد رابطه جنسی قبل ازدواج در مقالات قبل مفصل توصیح دادم.
      پیشنهاد می کنم قبل از ورود به رابطه عاطفی مشکلات کمبود عزت نفس خود را درمان کنید.
      با تشکر

      • سلام اگر دوست پسر مارو مجبور یا تهدید ب انجام رابطه جنسی کنه که خودم راضی نیستم باید چیکارکنم

        • بسیاری از پسرها پس از اصرار مداوم بالاخره دختر را به برقراری رابطه جنسی را راضی می کنند. اما پسر دوست دارد این رابطه جنسی فقط یک بار اتفاق نیفتند، بنابراین با گرفتن عکس یا فیلم یا طرق دیگر، دختر را تهدید به رابطه جنسی می کند. در چنین شرایطی، دختر نقش یک قربانی یا برده جنسی را بازی می کند و به خاطر ترس از آبرو، تسلیم خواسته های نفسانی پسر می شود. شما باید برای دریافت راهنمایی با مشاور صحبت کنید.

        • سلام من دوست پسرم میگه که تو باید ثابت کنی بهم که با کسی نیستی فقط منو دوست داری الان من باید چیکار کنم کمک کنید????

    • جناب مشاور چرا باید نگی از پایه این کار حرام ه ..کسی که بچه هاش به این راه کشیده میشن ..خانواده بی بند بار هستن .رابطه اشتباه خانوادهاس

  2. من ۱۷ سالمه و رابطه داشتم بعد از مدتی با دوست پسرم اتفاق افتاد و برای من خیلی توی زندگیم تاثیر گذاشته و نمیدونم این رابطه به جایی میرسع یا نه خب میخواستم ازتون کمک بگیرم که چجوری بهش بفهمونم برای من خیلی مهمه چون اگه بخوام بعدا ازدواج بکنم حالا با فرد دیگه ای اونوقت باکره که نیستم چطور باهاش دراین مورد حرف بزنم؟

    • به راحتی
      وقتی پسری به صراحت می تونه بگه من باهات ازدواج نمی کنم، دختر هم به همون صراحت باید بگه من باهات رابطه جنسی برقرار نمی کنم.
      اون پسر که تو سیاره دیگه زندگی نمی کنه و شرایط یه دختر در ایران رو درک می کنه قطعا و اگه درک نمی کنه، و نه می خواد ازدواج کنه و نه شما رو درک می کنه، به نظرم لایق ارتباط با شما نیست.
      و این که ۱۷ سالگی سنی نیست که آدم بخواد خودش رو وارد ناراحتی های این چنینی کنه.

  3. سلام دوست پسر من از همون اول رابطه گفت ک‌قصدش ازدواجه و خانوادها درحریان هستن متاسفانه ی مدته میگه اندامت ی جوریه ک ادم دلش رابطه میخاد و خیلی اصرار داره ک رابطه داشته باشیم و میگه فقط یک بار این کارو میکنه و قول میده تا زمان عقد دیگه ازم درخواست نکنه من خیلی مخالفت کردم و اصلا دوس ندارم این کارو انجام بدم چه کاری انجام بدم و چ حرفایی بزنم ک قانع بشه تا زمان ازدواج صبر کنه؟

  4. سلام خسته نباشید من یه مدت با یه نفردوست بودم بعدیه مدت ازم درخواست رابطه کردبعدمن اولش قبول نکردم ولی اون زیاداصرارکردوگف فلان منم قبول کردم همش هم سرایت قضیه دعواداشتیم ولی من چون دوسش داشتم قبول میکردم بعدباهم تابه سال کات کردیم بعد دوباره باهم دوس شدیم آلانم من ازش دلسردشدم ولی اون بازم درخواست رابطه می‌کنه وباهام سردرفتارمیکنه نمیدونم چیکارکنم

  5. من چند وقتی هست که واژنم میسوزه. رفتم دکتر زنان گفتم قبلا با دوست پسرم رابطه جنسی شدید داشتم در حدی که فریاد میزدم دکتر معاینه ام کرد و گفت پرده بکارتت پاره شده خیلی استرس دارم اگر خواستید عکس هم میفرستم. خونریزی خیلی خیلی شدیدی دارم. میشه جواب بدید؟؟؟

    • سلام خیلی متاسفم واسه این اتفاق، ولی بهتره این قضیه با این که تلخ نزارین تو کل زندگیتون تاثیر بزاره

  6. من بادوست پسرم حدود ۲۰ روزی هست ک اشنا شدیم و حالا ایشان از من در خواست رابطه دهانی داشتن من نمیدونم چه پاسخ یا عملی انجام بدم ک بهتر است و اینکه تجربه ای هم در این امور ندارم اگه میشه کمک کنید چه عملی انجام بدم درست تره

  7. من نزدیک به ۲ هفتس که در محل کارم با ی آقایی آشنا شدم من ۱۹سالمه و اون آقا ۲۴و خب من از لحظه اولی ک دیدمش ازش خوشم اومد و خب شانس ایشونم از من خوشش اومد و وارد رابطه شدیم و من الان واقعا دوسش دارم ولی مشکل اینجاست که اون آقا معتاد به الکل هست و هر شب مصرف میکنه خانواده‌هامون در جریان روابطمون هم هستن و خب بعد از کار تبن آقا هر شب میاد دنبال من و باهم میریم بیرون از ۹شب تا ۱۲ولی دیشب به من گفت که نیاز به رابطه جنسی داره منو مجبور نمیکنه ولی اگه نمیخوام میره از کس دیگه ای درخواست میکنه چون نیاز طبیعیشه منم همه حرفاشو قبول کردم ولی من ب شخصه به رابطه قبل ازدواج فکر نمیکنم از طرفیم دوسش دارم و نمیخوام از دستش بدم نمیدونم چیکار باید بکنم

    • ببین عزیزم
      از حرفات مشخصه فقط چون ازش خوشت اومده ادامه دادی و حتی برای ازدواج هم نمی خواهیش.
      می ترسی از دستش بدی چون فکر می کنی همچین رابطه ای پیش نمیاد؟
      مطمئن باش به قدری پسر خوب هست که قدر تو رو بدونه.
      چرا باید با کسی که برای یه عمر نمی خواهیش خودت رو به دردسر بندازی.

  8. من ۱۵ ساله هستم که یک ماه با یه پسری آشنا شدم اول رابطه مون من خودم همهش راجب سکسی صحبت می کردم خواستم امتحانش کنم که منو بخاطر اینجور کار میخوام یا نه دیدم اون میخواد من چادری باشم و با حجاب دیدم پسره میشه باهاش موند چند روز پیش بهم گفت اجازه هست من بهت سکسی یاد بدم من بهش دروغ گفته بودم من از راجب سکس چیزی خیلی زیاد نمیدونم بعد بهش اجازه توضیح بده وقتی حرفاش زود بهم گفت سینه هات بزرگه یا کوچک من هم گفتم کوچک گفت آخ من کوچک دوست دارم آخ آخ آخ من گفتم الان نمیشه نامحرم هستم گفت مگه من عشقت نیستم شوهر آیندت نیستم محرم هستم عکس بفرست برام یه چند روز قهر کرد بعد خودم به بهونه های مختلف بهش پیام دادم چون دوست دارم نمیتونم فراموش کنم بعد اون بهم اجازه که حرف رو بزنم اون اول و آخر حرفشو زد گفت میخوای برگردی باید عکس سینه بدی ….گفت تا شب فرصت داری بفرست نه فرستادی برو دیگه هیچ وقت پیام نده من دوستش دارم و نمیخوام از دستش بدم حالا بهم بگی من چیکار کنم واقعا گیج شدم لطفا راهنماییم کنید????

    • عزیزم شما باید بزاری سنت بیشتر بشه چون از صحبتات مشخصه که هنوز امادگی داشتن یه رابطه رو نداری و این قطعا برات مشکل ساز میشه ،، این اقا پس اول میگه عکس بده بعد کم کم وارد رابطه ی جنسی میشه که مناسب سن شما با این اگاهیه کم نیست و نتیجش فقط و فقط یک عمر پشیمونیه ، پس خواهش میکنم برو پیش مشاور قبل ازینکه رابطه ی جدی ای برقرار کنی

  9. سلام خسته نباشین. من یه دختریم ک خیلی خجالتیم زیاد نمیتونم با پسرا ارتباط برقرار کنم. با یه پسری اشنا شدم خیلی دوسش دارم و اونم خودشو بهم ثابت کرده ۴ ماهه همدیگرو میشناسیم. الان همش بهم میگه باهام میمونه ولی دلش رابطه جنسی میخاد بعد میگه واسه رابطمون میتونی یکاری کنی من با هرکی بودم مثه تو اینقد سختگیر نبوده. من واقعا نمیدونم مشکل از خودمه یا بقیه. امشب بهش گفتم ک باید جداشیم ولی نمیدونم کاره درستی کردم یا ن چون به هرحال بدون رابطه مطمئنم در اینده میره

    • دختر خانوم این با چند نفر دیگه دوست بوده و به خاطر رابطه جنسی ازشون سرد شده

    • دختر خانوم این با چند نفر دیگه دوست بوده و به خاطر رابطه جنسی ازشون سرد شده

    • سلام ،وقتی خود اون پسر داره میگه من با هر کی بودم اینجور نبوده خب معلومه این پسر تنوع طلب و یه روزی هم شما رو ول می‌کنه و می‌ره سراغ یکی دیگه ،من خودم تو مراجعینم زیاد داشتم اینجور آدم ها با این مشکل

    • سلام وقت بخیر من بایک آقا پسری تقریباً یکسال وخورده ای آشنا هستیم از نظر اخلاقی خوبه مادرامون در جریان هستن پدرامون هم از نظر خواستگار واینا حداقل ماهی یک بار به خونشون میرم چون اصلا بیرون وخوشگذرونی نمیریم فقط روزای اول چند بار رفتیم هم دیگرو بشناسیم الآنم وقتی خونشون میرم دوتامون تو اتاق میریم حرف می‌زنیم درمورد خواسته هامون قصد ازدواج داره و پیشنهاد داده اما ((بهم درمورد رابطه جنسی میگه ))تو اصلا هیچ فعالیتی نداری یا خیلی سرد عمل می‌کنی آخه خیلی دوست داره که سکس خوبی داشته باشیم اما من میگم تاوقتی که ازدواج رسمی نکردیم ن
      به نظر تون چیکارکنم آخه وقتی میگم یکم عصبی میشه میگه خب اگه رابطه جنسی هم نداشته باشیم باعث سردی میشه

  10. ببخشید‌من با دوست پسرم چند ساله دوستم نزدیک ۴یا ۵ سال الان ازم رابطه میخاد چیکار کنم؟؟؟؟؟؟
    منم دوس ندارم نمیخاممم..قبلانم بهش گفتم
    من قبلانم بهش گفتم..
    رابطه ت دوران دوستی به ازدواج ختم نمیشه متاسفانه
    موقعی ک پسرا سر عقل میان برای ازدواج با دوست دخترشون یعنی میشه ۲۵ سالشون باخودشون فک میکننن ک میگن اگ این دختر خوبی بود خییلیییی کارهارو بامن تجربه نمیکردش حال نمیکردش باهم اون موقعی ک دوست بودیم باهم..اینا همش‌سرکوفت میشه
    بااین ک همم دوس داشتن‌ولی سر ی رابطه وسکس و چیزای دگ….خراب میشه
    میگن ک صد درصد بامن سکس انجام داده با یکی دیگم انجام داده بعد منم انجام میده دگ نمیدوننن
    اخه دلیلی نمیبینم من الان بااون رابطه داشته باشم اونم سنی نداره ۱۹سالشه

  11. من دخترم ۲۰ سالمه تا الان رابطه های عاطفی متعدد زیاد داشتم ولی ادمای مناسبی نبودن ب اون شکل ،تا ب خودم اومدم رو عزت نفسم کار کردم بهتر شدم ،ب همین راحتی وارد رابطه جنسی نمیشدم و رد میکردم اما چن وقت پیش از یکی خیلی خوشم اومد بعد اون از اول هی اصرار بیا خونه من هی میپیچوندم بعد هی قسم و ایه ک بیا …من رفتم و باهم حرف زدیم و تا یک ساعت اول همچی خوب بود بعد یهو گیر داد لباستو دربیار ببوسمت و…اول مقاومت کردم ولی وقتی تحریکم کرد هیچ کاری نکردم متاسفانه رابطه مقعدی کشیده شد بعد ک برگشتم تازه فهمیدم چ اشتباهی کردم خیلی حالم بد شد شقاق پیدا کردم چن روز دارو استفاده میکردم..بعد دستمو بریدم گردن درد عصبی گرفتم و…از همه بدتر روحیم خیلی بد شد و از خودم میخواستم فرار کنم شمارمو عوض کردم دیلیت اکانت دادم ک دیگ با اون ادم ارتباط برقرار نکنم ولی الان سه هفته گذشته نمیدونم چجوری خودمو ببخشم و اینم بگم همش فک میکنم اگر این اشتباه و حماقت رو نمیکردم اون پسر ازم خواستگاری میکرد چون موقعیت همچی داشت از خودمم ۵ سال بزرگتر بود….

  12. من و دوست پسرم ۱۱ ماه هست که با هم هستیم و برای ۱ ساله شدن رابطمون یک ماه مونده و خیلی وقته که ازم درخواست میکنه تو سالگرد آشناییمون رابطه مقعدی داشته باشیم و ایشون خانوادش راضی نیستن که ازدواج کنیم و من ۱۶ سالمه و طرف مقابلم ۲۳ سالشه من میخوام بدونم آیا اجازه بدم رابطه داشته باشیم خوب میشه یا اجازه ندم

    • عزیزم اگر سلامتی جسم و روحت واست مهمه و نمیخای یه عمر پشیمون بشی انجام نده رابطه ی مقعدی اولا که احتمال گرفتن کلی مریضی وجود داره دوما بعدش از لحاظ روحی داغون میشی

  13. ببخشید‌من با دوست پسرم چند ساله دوستم نزدیک ۴یا ۵ سال الان ازم رابطه میخاد چیکار کنم؟؟؟؟؟؟
    من قبلانم بهش گفتم..
    رابطه ت دوران دوستی به ازدواج ختم نمیشه متاسفانه
    موقعی ک پسرا سر عقل میان برای ازدواج با دوست دخترشون یعنی میشه ۲۵ سالشون باخودشون فک میکننن ک میگن اگ این دختر خوبی بود خییلیییی کارهارو بامن تجربه نمیکردش حال نمیکردش باهم اون موقعی ک دوست بودیم باهم..اینا همش‌سرکوفت میشه
    بااین ک همم دوس داشتن‌ولی سر ی رابطه وسکس و چیزای دگ….خراب میشه
    میگن ک صد درصد بامن سکس انجام داده با یکی دیگم انجام داده بعد منم انجام میده دگ نمیدوننن
    منم دوس ندارم نمیخاممم..قبلانم بهش گفتم
    اخه دلیلی نمیبینم من الان بااون رابطه داشته باشم اونم سنی نداره ۱۹سالشه
    این خیلی منو دوس داشتش.یعنی من قصد دوستی بااونو نداشتتممم اصلا..یعنی اون جور دختری نبودم باپسر دوست بشم..تاحالام دوست نشده بودم..دیگ اینقد بهممم پیام دادوکارای دگ ک من دگ واقا گفتم این دوستم داره همش میگف زهرااو عاشقتم دوست دارم بخدااا خیییییلی بهم حرف زد

  14. سلام خسته نباشید من و دوست پسرم رابطه داشتیم ولی در حد پاره شدن بکارت نبود ولی من الان دیگه رابطه نمیخام ولی اون میگه باهات کات میکنم اگه نخوای ولی من دوسش دارم نمیدونم چیکار کنم

    • بهش بگو رفتی درم پشت سرت ببند به همین سادگی ، اگر دوستت داشت نمیزاشت به خاطر رابطه جنسی رابطتون از هم بپاشه

  15. سلام ، مشکلم اینه که من یه چن ساله با دوست پسرم رابطه دارم ولی مشکل اینجاست ک تو این چن سال هیچ درخواست نزدیکی باهام نداشته ولی امروز که باهاش بیرون رفتم درمورد این موضوع باهام حرف زد و درخواست نزدیکی بهم داد ، خیلی دوسش دارم و اونم خیلی دوسم داره . باهاش خیلی حرف زدم ک نزدیکی نکنیم ولی میگه نزدیکی موجب میشه رابطه مون محکم تر باشه و این نکته را هم باید بگم که تو این چن سالی که باهاش دوست بودم ، رابطه نزدیکی انجام ندیدم ولی بغلش کردم اونم منا بغل کرده ، دستم و تو دستش گذاشتم ، بوس کردیم همدیگه را ، دست به سینه هام گذاشته ، دست به ریشش گذاشتم ، لب گرفتیم و… ولی رابطه نزدیکی جدی نکردیم بنظرتون چی بهش بگم ک منصرف بشه از رابطه نزدیکی کردن ؟

  16. سلام من با دوست پسرم رابطه جنسی از پشت داشتم کم کم دوست پسرم ازم سرد شده قبلش خیلی باهام خوب بود حتی درمورد ازدواج باهام حرف میزد ولی الان حتی دیگه بهم زنگ نمیزنه چیکارکنم ??

    • می‌دونی چه گناه زشتی انجام دادی ؟؟؟
      فرد زناکار جز با زناکار ازدواج نمیکنه و این برای مومنان حرام هست
      تو روز قیامت وقتی زناکار وارد صحنه محشر میشه از بوی گندش همه رو آزار میده

    • خاک تو سر همگی تون بابا دوست پسر کیلوچنده برین خوش باشید اینا همه گناه کبیره هست
      اونم که رابطه باهاش بر قرار کنی واقا براتون متاسفم گناه کارا

  17. ببخشید‌من 18 سالمه با دوست پسرم چند ساله دوستم نزدیک ۴یا ۵ سال الان ازم رابطه میخاد چیکار کنم؟؟؟؟؟؟ منم دوس ندارم نمیخاممم..قبلانم بهش گفتم.
    من قبلانم بهش گفتم..
    رابطه ت دوران دوستی به ازدواج ختم نمیشه متاسفانه موقعی ک پسرا سر عقل میان برای ازدواج با دوست دخترشون یعنی میشه ۲۵ سالشون با خودشون فک رمیکننن ک میگن اگه این دختر خوبی بود خییلیییی کارها رو بامن تجربه نمیکردش حال نمیکردش باهم اون موقعی ک دوست بودیم باهم..اینا همش‌سرکوفت میشه
    بااین که هم دیگه رو دوست داشتن‌ ولی سر یک رابطه و سکس همه چیز خراب میشه. میگن ک صد درصد بامن سکس انجام داده با یکی دیگم انجام داده بعد منم انجام میده دگ نمیدوننن اخه دلیلی نمیبینم من الان با اون رابطه داشته باشم اونم سنی نداره ۱۹سالشه

  18. دوست پسرم میگع رابطه جنسی داشته باشیم اون گفته اصلا دوست ندارم تحت فشار بزارمت اگر دوست داری میتونی اینکارو کنی حتی رابطه کامل هم نخواسته گفت اگ نخوای هم من همینطوری دوست دارم و رابطه جنسی نداشتنمون رو دوست داشتنم تاثیری نمیزاره نمیدونم چیکار کنم

  19. من دختر ۱۸ ساله هستم و دوست پسرم ۱۹ساله که از طریق مجازی باهم اشنا شدیم همشهری هستیم دو هفته فقط چت میکردیم و تصویری همدیگه رو میدیدم و خیلی اصرار کرد که بیام محل کارش که منو ببینه و من قبول کردم من دختر حجابی هستم و اولین بار که دیدمش عاشقش شدم و دوباره که رفتم مغازه اش منو بوسید ۶ ماه که شد باهم هستیم بعد ۶ماه بهم گفت میخوام باشما با یه موضوعی حرف بزنم و گفت تو خیلی بهم حس میدی حسم بهت خیلی قویه و گفت بزار بریم بیرون منم قبول کردم برا اولین بار که رفتیم باهم عکس دوتای زدیم منو بغل کرد و بوسید بعد چند هفته بهم گفت من بهت حس دارم باید بهت نزدیک بشم من راضی نشدم و تهدیدم کرد باعکسام منم ترسیدم و قبول کردم با من رابطه جنسی شد و یک سال باهم رابطه جنسی بینمون بود بعد چند ماه کات کردیم و الان برگشتیم به هم الان میگه بیا باهم رابطه جنسی داشته باشیم من کوچیک بودم و کور شدم باهاش رابطه جنسی داشته ام و من خیلی الان پشیمونم ولی نمیدونم چکار کنم نمیخوام از دستم بره من نیتم باهاش ازدواجه من نیت بدی ندارم و الان اومده میگه بزار باهم سکس کنیم و واقعا الان پشیمونم

  20. سلام. من ۳۰ سالم هست. با اقا پسری اشنا شدم . اصرار به رابطه جنسی داره. میگه فقط باتو ارضا میشم. وقتی خواسته اشو قبول نمیکنم حرفهای زشت میزنه. چیکار کنم؟

    • اینکه از عدم پذیرش درخواست جنسی ش عصبانی شده مشکل شما نیست. شما مسئول ارضای نیازهای جنسی او نیستید. در صورت اصرار بهتر است قطع رابطه کنید.

    • سلام خواهر عزیزم ببین کسی که واقعا تورو بخواد این حرف هارو بعد از ازدواج میزنه و وقتی که بهش نه میگی حرف زشت میزنه نشون میده که میخواد با شما نیازش رو برطرف کنه و وقتی که نیازش برطرف شد دیگه براش مهم نیستی
      پس حواست به خودت باشه و کاری نکن که بعدش پشیمان بشی

  21. بی توجهی زیاد نامزدم و خیانتش ب من ی خاطر نداشتن رابطه و الان اصن بخوام شروع کنم گریم میگیره چون همین باعث شد از کسی ک عاشقش بودم جدا شم و اونم منو دوس داشت ولی این موضوع معضل اون بود و الانم میخواد ک با هم باشیم ولی من باهاش نیستم ب نظرتون کار درست چیه
    کلا از روزاول همه کاراش با زور بود چرا بم میگه ما این همه رفتیم بیرون نکردمت بعد چون من بهش ندادم رفت با ی دختره دیگه ک البته اونو نمی‌خواست همیشه بم میگفت تو بیا من اینو ول میکنم و همه کاراش برای در آوردن لج و حرص من بود دید این راهم جواب نمیده دیگه خودش همیشه ازم می‌پرسید خونه تنهایی و ی بار خیلی اصرار کرد ک بیاد خونمون ولی من گفتم درو باز نمیکنم و در اینکه دوسم داره شکی ندارم و اینکه حتی زمانی خیانت کرد برای حرص من بود و الانم خیلی پشیمونه و از روز اول ک باهاش بودم همیشه از اینکه با همیم تا آخرشو ازدواج و بچه صحبت می‌کرد و اینکه الان تقریبا ۲ سال از جدایمون میگذره ولی هنوزم دنبالمه ولی الان خودم نیاز ب رابطه جنسی دارم ولی ن با اون

  22. سلام وقت بخیر ببخشیداین سوال میپرسم من خودم مطلقم بایه اقای اشناشدم الان یکساله.بمن پیشنهادرابطه جنسی میده بااین حال که خودمم نیازدارم اماازطرفیم دلم نمیخوادولی شرایط ازدواجم ندارم فعلاچیکارکنم

  23. سلام من بادوست پسرم ۳ ساله دوستیم دلم رابط میخواد چیکارکنم البته باهاش لب وبغل اینا گرفتم ولی نمیدونم حس بهش خیلی زیاده اگ میشه راهنمایم کنید بگید چیکار کنم

  24. من یک سال دو ماه میشه که با آقا پسری تو رابطه هستم ، ایشون قبلا درخواست رابطه جنسی کرده بودن ولی من قبول نکردم و میخواستم بعد از ازدواج باشه . خانواده هامون تقریبا ۷۰ درصد درجریان هستن دوستیِ ما هستن و یکم مخالفت کردن برای ازدواجمون اما مخالفتشون زیاد نبود . ایشون زیاااد از من درخواست رابطه جنسی نمیکرد ولی این مدت یکم بیشتر شد و در نهایت امشب یه موقعیتی پیش اومد که تقریبا به زور بامن رابطه برقرار کردن و بکارتمو از دست دادم. ما خیلی همو دوست داریم و قصدمونم واقعا ازدواجه و از هر لحاظی من ایشونو بررسی کردم و مناسبه اما حسی که الان دارم اینه : عذاب وجدان از اینکه نمیخواستم الان این اتفاق بیفته ، سردرگمی ، ترس از آینده که اگه به هر دلیلی ازدواج نکردیم من چی میشم؟ آبروم چی؟ آیندم چی؟ اگه آزمایش خونمون به هم نخوره چی؟ اگه خانواده ها موافقت نکنن چی؟ اگه من با یکی دیگه ازدواج کنم حالا که بکارتمو از دست دادم چی؟
    این راه باز نشه که فقط بخواد از من سواستفاده کنه ؟‌ من از الان به بعد باید چیکار کنم ؟ میدونم با این اتفاقی که افتاده پس ممکنه هر دفعه بخواد با من رابطه داشته باشه ،چیکار کنم در این زمینه؟ میخوام جوری نشه حالا که به خواستش رسیده ولم کنه بره یه وقت .‌ و اینکه ما هردوتامون ۲۳ سالمون هست ، ایشون هم سرکارن هم وضعیت مالیشون خوبه هم خانوادش با اصالت هستند.

  25. بخشید من چند وقت با ی آقایی بودم خیلی اونو دوست داشتم میگن عشق من با اون چشیدم عشقوووو. اما اون بدجور بهم زد خیلی بهم بد کرد خانواده اش معتاد بودن ازم سکس خواست منم قبول نکردم بعدش دوباره بهم زد رفت با هزار نفر برگشت منم عاشقش بودم اما آخرش انقد اذیتم کزد سر سکس ولش کردم اعصابم خورد شد بعد اون نتونستم فراموشش کنممممم حالم بد بود وارد رابطه ی جدید شدنم ک. فکرم آزاد شه بتونم درس بخونم واقعا هم شد حالم عالییییی شذ اما آنقدر از اون قبلی خوردم همش میترسم حساس شدم میگم اینم میخواد ازم سو استفاده کنه چشم خیلی ترسیده همش مث وحشت زده ها میترسم ب نظرتون چیکار کنم چجور رفتاری داشته باشم برای این رابطه جدیدم روز اولم گفتم سکس نمیکنم قبول کزده اما خیلی میترسم راسش

  26. من تازه با یه پسری دوست شدم و متاسفانه از همون روز اول شروع کرد به رابطه داشتن مجازی و تحریک کردن من و ازم عکس میخواست و اینو چیز طبیعی میدونه ما ۷ سال باهم احتلاف سنی داریم. این کارو تقریبا هر روز داره انجام میده میخوام کمک کنید که چجوری بهش بگم که با انجام زیاد این کار مخالفم و خط قرمز هایی برای خودم دارم؟
    چون من بهش علاقه دارم ولی اعتماد زیادی بهش ندارم میخواستم بدونم بنظر شما اصلا در این فرد رابطه ی عاطفی وجود داره در مورد من یا فقط بحث سوعاستفاده است. در مورد اون فرد چی ؟ بنظرتون داره منو بازی میده. چون اون از من بزرگتر بود من یک سری خط قرمز هارو به این دلیل کنار گذاشتم اما احساس میکنم همین کار هم اشتباه هست

  27. سلام میخواستم راجب رابطه ای که دارم باهاتون صحبت کنم تا راهنماییم کنید ببینم باید چیکار کنم. من از بچگی با دوست پسرم آشنا شدم. و از همون بچگی بهم علاقه داشتیم تا الان که من ۱۸ سالمه و اون هم ۱۸ ساله هست. چندین بار باهم بودیم و به دلایل خیلی ساده از هم جدا شدیم .تا الان که بزرگتر شدیم اون از من رابطه میخواد و واقعا داره اذیت میشه و منم نمیتونم الان این کارو بکنم. نمیتونم به خودم اجازه این کارو بدم حتی یبارم بابت این موضوع از هم جدا شدیم اما اون بازم برگشت .ما همدیگرو دوست داریم یعنی من خودم واقعا از ته دل دوسش دارم و با تمام کارایی که کرده و منو ناراحت کرده علاقم بهش کم نشده. الان که باهمیم تا یه مدت مشکلی نبود و خیلی باهم خوب بودیم ولی الان بازم اون از من رابطه‌ میخواد و منم نمیتونم اینکارو بکنم اون قبول کرده که من جوابم منفی هست اما خب رفتارش عوض شده حس میکنم بی تفاوت شده به یه سری موضوعات و من از این رنج میبرم. میدونمم که اگر جدا بشیم باز برمیگردیم باهم
    میشه راهنمایی کنید منو ممنونم

  28. سلام وقتتون بخير من يه رابطه اي داشتم تقريبا يك سال و نيم باهم بوديم بعد به دليل درخواست هاي نابجا و عكس هاي مستحجن كه ايشون ميخواستن من رد كردم ورابطه تموم شد. تو مدتي هم كه ما كات بوديم ايشون با يكي ديگه وارد رابطه شده بود كه باز اونم ول كرد برگشت به من پيشنهاد شروع داد یه مدت حرف زديم بعدش با يه بهنونه تموم كرد و برگشته به همون دختره الان من تو يه حالت سردرگمم همش حرص ميخورم چطور اين ادمو نشناختم

  29. من دخترم 20 سالمه نامزدم همسن خودمه ایشون دبیری زیست میخونن ومن رشته کامپیوتر: واقعاشدید سردرگمم الان من و نامزدم چهار سال باهمیم خانواده ها میدونن البته محرم نیستیم باهم خیلی خوب بودیم خانواده ها اول قبول داشتن بعد بخاطر اصالت و وضعیت مالی مخالفت کردن باز خانواده من بخاطر من که اینقدر این شخص رو دوست داشتم الان راضی هستن ولی توقع دارن که خونه و وسایل و طلا وماشین نامزدم داشته باشه .الان نامزدم یچیزی از من میخواد که قبلا نمیخواست ازم رابطه جنسی میخواد ولی من میگم تا عقد صبر کنه. اما اون میگه تو منو درک نمیکنی حالم خوب نیست خیلی فشار رومه و الان شرایط عقد نداریم بخاطر وضعیت مالی هردفعه بحثمون میشه رو این موضوع و حال هر دومون بد میشه هم من اونو خیلی دوست دارم هم اون منو ولی این مسله جنسی خیلی داره اسیب میزنه کمتر بهم داره محبت میکنه شبا حالش بدتر میشه و بحثمون میشه و میره. ناراحت میشه ،من بهش میگم تو اگه نمیتونی صبر کنی میتونی این رابطه رو تموم کنی خیلی عصبانی میشه واصلا حاضر نیست که رابطه رو تموم کنه ولی وقتی میبینه من ناراحت میشم تصمیم میگیره دیگه راجبش حرف نزنه اما دوباره میزنه هم خودش ناراحته از این وضع هم من.

  30. چگونه به او بگویم از برقراری رابطه خارج از ازدواج خوشم نمیاد؟

  31. من یکسالیه با یکی هستم همش حرفای سکسی میزنه ولی از نزدیک ک میرم پیشش این حرفا رو نمیزنه توی مجازی خیلی اسرار میکنه میگه بزار لب بگیریم و…. من نمیدونم چجوری باهاش برخورد کنم همش میگم این حرفا رو نزن ولی میزنه میگه ده روز دیگه میام خاستگاری

  32. من ۲ بار به اجبار خانوادم ازدواج کردم و بخاطر معتاد بودن همسرم طلاق گرفتم و اینکه خودمم دوسش نداشتم ۲ تا ازدواج ناموفق داشتم ۲ سال پیش یه پسر همش پیگیرم بود و از اونجایی که به مرد ها اعتماد نداشتم اصلا بهش محل نمی‌دادم و همش با حرفام سعی می‌کردم از خودم دورش کنم ولی اون اصلا ناراحت نمیشید و هر روز بهم پیام میداد و می‌گفت که من دوست دارم و هرچی بهش میگفتم که نمیشه من دیگه وارد رابطه نمیشم میگفت که من میخوامت ۲ سال همش دنبالم بود و خبر داشت که من دوتا ازدواج ناموفق داشتم بعد ۲ سال گفتم که برم حضوری باهاش حرف بزنم ولی وقتی که دیدمش خودم بهش دل بستم تو نگاه اول دیونه چشاش شدم واسه اولین بار عاشق شدم بعد اون چند باری دیدمش و اونم خیلی حواسش بهم بود و روز نبود که بهم نگه عاشقتم حتی با مادرم هم صحبت کرد و گفت که من دخترت و میخوام بعد چند بار دیدن یک بار ازم رابطه خواست اولش نذاشتم ولی بعد راضی شدم و خودمم خیلی دوسش داشتم تا الان ۳ بار رابطه جنسی داشتیم و هر روز بیشتر عاشق میشم و میگه که داره مادرش رو راضی میکنه و بیاد خاستگاریم ولی میترسم یعنی واقعا اون منو دوست داره یا چون فهمیده یه زنم امده‌سمتم
    من نمیتونم زندگی رو حتی بدون اون تصور کنم به عشق خودم ایمان دارم که واقعا دوسش دارم اونم اینجور که معلومه خیلی دوسم داره و حتی گاهی اوقات حس میکنم از منم عاشق تره ولی گاهی اوقات هم میترسم که این کاراش همه دورغ باشه و بازیم بده

  33. سلام خسته نباشید . ببخشید من چند وقته با کسی دوست هستم که دوست داره باهم رابطه داشته باشیم خودمم دوست دارم با کسی رابطه داشته باشم احساس میکنم احتیاج دارم ولی میترسم

  34. من الان با کسی هستم که خیلی میل زیادی به رابطه جنسی داره منم خوشم نمیاد ولی خیلی در این مورد حرف میزنه تازه میخواست که ما رابطه از نزدیک هم داشته باشیم ولی من قبول نکردم هروقت هم بحث رو عوض میکنم یجوری به طرز مرموزانه من رو میکشه سمت اون بحث نمی‌دونم چی بگم بعضی وقتا هم دلم میخاد ازش دور بشم

  35. دوست پسر من از من رابطه جنسی میخواد ولی من نمیخوام بهش بدم چی بهش بگم که بفهمه من نمیخوام و او از من ناراحت نشود

  36. سوالی برام پیش اومده اینکه وقتی پسری رابطه میخواد ما بهش چی بگیم جواب رو میدونم ولی وقتی میگیم طرف قبول نمیکنه و میگه چرا وقتش نیست

    • عزیزم خیلی رو راست بگو میخوای بیا منو بگیر کسی که به خاطر رابطه می خواد بمونه بعد یه مدت هم میره

  37. من یه ماهه با یه نفرم ۵ ساله جدا شده رابطه ای نداره میگه حالا که با توام دوستت دارم میخوان رابطه داشتم باشم فقط هم ماهی ۱ بار نمیدونم چیکار کنم از ته دل راضی نیستم میگه بخاطر من اینکارو کن و قبول کن

  38. سلام خسته نباشید دوستم ۱۵ سالش است و دوست پسرش ۱۸ او با دوست پسرم رابطه جنسی داشته و الان نگران ک پسره ولش کنه پسره هم مثل اینکه دوستش داره و میگه هدف من تو زندگی ازدواج با تو هست مامان پسره هم دوستمو میشناسه و الان ۶ ماه هست ک باهم هستن. دختره میخاد بگه ک دیگ رابطه باهم نداشته باشن

    • سلام وقت شما بخیر برای ازدواج اول اینکه باید در نطر بگیرید از نظر خانوادگی و فرهنگی و وضعیت اجتماعی اقتصادی تقریبا هم سطح هستید یا نه ، دوم اینکه به هر حال شما یک سری معیار برای همسر آیندت توی ذهنت داری باید دقت کنی ببینی این آقا چقدر به معیارهای شما نزدیکه چون بعده ازدواج نمیشه هیچ آدمی رو تغییر داد پس باید دقت کنید این فرد تقریبا معیارهایی که شما در نظر داریو داشته باشه و سوم اینکه ۶ ماه تا یکسال برای شناخت همدیکه زمان لازم دارید و این مدت آشنایی میتونه بهتر کمکتون کنه و چهارم اینکه اگه میخواید ازدواج موفق تری داشته باشید حضوری برید مشاوره پیش از ازدواج تا تاریخچه خانوادگی و تست های شخصیت ازتون گرفته بشه تا بهتر بتونید تصمیم بگیرید

  39. دوست پسرم میخواهد همرایش سکس کنم اگر نکنم دلسرد میشود از من چیکار کنم که دلسرد نشود ازم و سکس هم نکنیم

  40. من ۱۸ سالمه تقریبا ۳ هفته پیش با یه پسر ۲۴ ساله اشنا شدم یکم صحبت کردیم و قرار گذاشتیم من خوشم اومد ازش حس خوبی بهم میداد با شعور بود. از من سوال کرد ک رابطه داشتم یا ن گفتم نداشتم اومدم خونه بهم پیم داد چند ساعت بد ک من رابطه میخام گف یه دوستی پر از حس و خوب طولانی منم کفتم تا اعتماد نکنم نمیشه و اینا اونم گف من الانو نمیگم ۱ سال دوسال بگذره همو بشناسیم اعتماد کنیم ‌‌. چندباری هم بیرون رفتم باهاش خیلی حس خوبی دارم بعش نمیدونم چ جوابی بعش بدم :(؟

  41. بنده خانمی هستم مجرد دوست پسری دارم که درخواست رابطه قبل از ازدواج می‌کنه هرکاری کردم که منصرف بشه نشد میگه من باید مطمئن باشم پرده بکارتت سالمه و قبلا با کسی دیگه ای ارتباط نداشتی منم بهش گفتم خب قبلش میریم پیش پزشک زنان معاینه کنه ببینه قبول نمیکنه میگه خودم باید رابطه برقرار کنم ببینم پرده داری یا نه لطفاً راهنمایی بفرمایید

  42. سلام وقتتون بخیر من با یه آقا پسری ۳۵ روزه رل زدم و این آقا حرفای سکسی زیاد میزنه ایا رابطمو باهاش بهم بزنم؟

  43. سلام دوست پسر من میگه من رابطه سکس دوست دارم اگه هر موقع خودت دوست داشتی بهم بگو اگه هم نخواستی که هیچی به نظر شما اکه من با دوست پسرم بعد از مدت طولانی سکس داشته باشم رابطه من با دوست پسرم پایدار میشه یا نه

    • همتونم ک میگید میخان ازمن به شمانصیحت پسری ک بخادت هم اگ پیشنهادش قبول کنی احتمال زیاد دیگه نمیخادت نمیخام توهین کنم ولی مردای ایرانی مسئولیت پذیرنیستن واینکه پس فردا لقب خراب بودنم ب دخترامیزنن البته ازبین ۱۰۰درصدشون ک رابطه دارن بادوس دخترشون شاید ۷درصدشم ب ازدواج بکشه که شما حتی رابطم برقرارنکنید بازم طرف تلاششومیکنه اینایی ک گفتم جدی بگیرید .

    • سلام من 13 سالمه و 7 ماه با یک پسره در ارتباطم و اینکه به ازدواج هم فکر میکنم و قرار قبل از اینکه بره سربازی به خانوادشج بگه و حالا میگه بیا پیشم ببینمت حالا منم خیلی دوسش دارم و خودمم نیاز دارم حالا قبول کنم یا نه

  44. ببین من یه پسر رو دوست دارم اما او فعلا نیست نمی دونم که میاد یا خیر. اون ازم عکس های غیر تربیتی خواست بعدش من براش نفرستادم اونم گفت ما باید از این پس مثل دو دوست عادی بمونیم چون سر خیلی چیزا تفاهم نداریم الان من نمی دونم چیکار کنم ما نزدیک به یک سال است اشنا استیم ولی رابطه مون و این یک سال جور نبوده جدا شدیم دوباره یکجا شدیم

    • سلام خوبی به نظر من با این مرد دیگه کاری نداشته باشید بزار بره شما هم برو دنبال یکی که واقعا وفادار باشه

  45. سلام دختری هستم متولد سال ۱۳۷۰ تا الان سکسی نداشتم و هر شخصی وارد رندگی من میشه پیشنهاد سکس و آشنایی میده و چون نمی‌پذیرم میرن و الان من احساس تنهایی میکنم و فکر می‌کنم مسیری که میرم و قبول نمیکنم اشتباهه

  46. رفیقم میگه من نیاز دارم بیا سکس کنیم در حالی که سه چهار روز پیش انجام دادیم چیکار باید کنم؟خودم زیاد مشتاق ب این کار نیستم و یه هفته هم نشده باهمیم. احساس خوبی بهم دست نمیده تو این قضیه نمیدونم باید چیکار کنم بگم کات کنیم باز همسایمونه همش چشم تو چشم میشیم بگم باهم باشیم ازم سکس میخاد و گفته ک برای ازدواجم قول نمیده بهم فقط رفاقتی باهم باشیم امروزم دیدمش میگف من نیاز دارم تو باید نیازمو برطرف کنی من خوشم نمیاد قبل ازدواج ازینکارا کنم این میگه باید ذهنتو باز کنی و ازین جور حرفا.گف پس میرم یکی دیگ نیازمو برطرف کنه.اخه ما یه هفته هم نشده باهمیم خیلی میترسم آسیب ببینم بنظرتون چیکار کنم.کات کنم؟یا ادامه بدم این رابطرو.هنه جوره اوکیه فقط این اخلاقشو دوس ندارم ب خودشم میگم گوش نمیکنه

    • وقتی قصد ازدواج نداره چرا میخوای خودتو درگیر مشکلات جسمی و روحی کنی. مسئول ارضای نیازهای اون آقا خودشه نه شما. اون ذهن بازی که میگه خوشی اش برای پسراست دودش تو چشم ما دخترا میره متاسفانه

  47. ی پسر ۱۸ ساله مغرور ک دوسم داره و از خانودم خاستگاریمو کرد از طریق فضای مجازی باهم در ارتباطیم اللن چند وقته نیاز جنسی پیدا کرده و از من سکس میخاد از جلو میگ تو درکم نمیکنی من نیاز جنسی دارم اگ دوسم داری باید ثابت کنی عشقتو باید پردتو بم بدی من عاشقشم همش بهش میگم نه نه ابرو و شرف خانوادم چی؟ الان باهام کات کرده. من ب شدت وابستش شدم اونم ادعا میکنه دوسم داره ببخشید تیکه تیکه میفرسدم دستم میخوره لدفا کمکم کنید فردا کادو های ک براش خریدم رو پس میده

  48. من عشقمو خیلی دوست دارم و نمیخام که ازش جدا شم و اون میخاد یک رابطه در حد رابطه جنسی داشته باشه
    و اینکه ازم میپرسه و میگم ن خداحافظی میکنه باید چیکار کنم

  49. سلام و وقت بخیر من دو هفته ای با یه مرد که یک شکست قبلی داشته وارد رابطه شدم ولی اون اصلا اهمیت نمیده بهم تو طول ۲۴ ساعت فقط ساعت ۱۲ یا ۱ نصف شب به بعد باهام حرف میزنه تا صبح و بعدش دیگه غیب میشه و بیشتر حرفاشم راجب به رابطه جنسیه و.. به نظرتون باید این رابطه رو کات کنم یا مشکلی نداره؟؟؟

  50. سلام من سه سال پیش با پسری اشنا شدم ک بعد از ی مدت و بخاطر خواسته ای ک در پیامهاش مطرح میکرد کات کردم الان دوباره برگشته و من ۴۰سالمه ایشون۴۳ با کلی اصرار همدیگه رو دیدیم کلا سبک پیامهاش وحشتناک شده و‌مرتب تقاضای سکس داره من نمیخوام ولی خیلی تنهاتر ازقبل شدم خیلی ازدوستام از ایران رفتن یا ازدواج کردن چ کنم؟؟اینم بگم از لحاظ اجتماعی خیلی توانمند و پرانرژی ولی …

  51. باسلام وقتی دوست پسرم درخواست رابطه جنسی میکنه چکار کنم ناراحت نشه منم راضی نیستم به رابطه. برام پیشنهاد میده از راه دور بیاد بخاطر رابطه منم بهش گفتم چنین ریسکی نمیکنم اصلااز نظر شما اشتباه هست وقتی با یکی نمیخوای ازدواج کنی رابطه داشته باشی ؟بهش جواب نه گفتم ناراحت شد ولی برام مهم نیس چون ابرو برام مهمه. چکار کنم دوست پسرم ازم دوری نکنه قبلا خیلی خوب بود زنگ میزد هر روز پیام میدادیه مدتی هست فاصله گرفته ازم متوجه شدم با یک زن دوستی میکنه بهش وقتی میگم چرا بازن مردم دوستی میکنی برمیگرده میگه دوستی ما در حد سلام واحوال پرسی هست چکار کنم برگرده به‌طرف من یا چکار کنم فراموش کنم ممنون میشم راهنمایی کنین

  52. من 17سالمه و دوسپسرم 19سالشه ما سه ساله ک با همیم و الان حدود یه ماهی میشه ک دوسپسرم ازم درخواست رابطه میکنه اما از ع***وه قصد هردوتامونم جدیه و خانوادی دوسپسرم اطلاع دارن و اون میگه ک ما سه ساله با همیم و چنین چیزی عادیه و مطمئن باش قصد ترک کردنت بعد از این کار و ندارم ولی من خیلی میترسم

  53. درخواست اینکه با هم باشیم کردم ولی اوایلش پافشاری کرد و با شرط های زیاد رابطمون شکل گرفت بعد از مدتی ۸ ماه کامل با هم در ارتباط بودیم خیلی چیزا راجب هم فهمیدیم ولی توی این ۸ ماه با هم رابطه جنسی داشتیم یعنی توی هر قرار تازگیا ازم رابطه جنسی میخواد

  54. سلام وقت بخیر من با پسری ب مدت طولانی در رابطه هستم و الان اون از من درخواست رابطه جنسی دارد و می‌گوید که نمی‌خواهد این رابطه جنسی زوری باشد ولی نمی‌تواند غریزه جنسی خود را کنترل کند

  55. به هیچ سوالی جواب ندادید پس چرا سوال کنیم

  56. سلام خوبید خسته نباشید. من ۱۸سالمه و با یه پسری ۳سال دوستم ما تو این ۳سال باهم هیچ رابطه جنسی نداشتیم. و به من گفتن که اینطوری نمیتونن خودشونو کنترل کنن و ارضا نمیشن و کمر درد گرفتن و ب من پیشنهاد دادن. اجبار نکردن فقط پیشنهاد دادن. ولی من از رابطه جنسی میترسم. باید چیکار کنم؟

    • ببینید دوست عزیز،ما معمولا نسبت به فرهنگ و جامعه تصمیم میگیریم. تو فرهنگ ما ارتباط جنسی قبل از ازدواج اصلا درست نیست. چه بسا که این ارتباط منجر به ازدواج نشه،واسه آقا مشکلی پیش نمیاد اما برای شما چرا امکانش هست این‌پیشنهاد برای محک زدن شماهم باشه. افرادی هستن که کلا قصد ازدواج ندارن و به خاطر همین تصمیم مشکلی ندارن. دیگه تصمیم با خودتونه . فکراتونو بکنید که بعدا دچار احساس گناه نشید

  57. سلام وقتتون بخیر ممنون میشم لطفا جوابمو بدین ذهنم و خیلی درگیر کرده.دوست پسرم توی رابطه میگه که یسری نیاز ها وجود داره که تو باید برطرفش کنی و فقط سکس نیست هرطوری که خودت میتونی. و میگه هر پسری یسری چیزارو دوست داره و بهش نیاز داره و من دوست دارم نیازمو تو برام برطرف کنی و من حس خوبی ندارم چون اولین باره که با پسر وارد رابطه شدم و 18 سالمه و نسبت به خودن حس خوبی ندارم ممنون میشم کمکم کنین. دوست پسرم 19 سالشه. ولی فهم و شعور بالایی داره وتقریبا به اون بلوغ فکری رسیده. بهم گفت من میتونم صبر کنم تا وقتی که خودت اون حس اعتماد و داشته باشی و من اینو بفهمم و تا اون موقع تا اون حد پیش نمیرم. ولی بیشتر میگه که توی رابطه باید این نیازها از طرف دختر برطرف بشه و اینکه حس میکنم شخصیتش طوری هست که توی رابطه کاملا راحته و دوست داره همچی ازاد باشه. بهم گفت یسری چیزا عادیه توی روابط بین دختر و پسر اما اون چیرایی ک مد نظرشه هم دوست داره توی رابطه حتما باشه(سکس و..)

    • اینکه حس خوبی از این ماجرا نداری کاملادرسته عزیزم.اینطور صحبت کردن ایشون و به شکلی که مسائل رو مطرح کردن چندان مثبت به نظر نمیاد و بوی سوء استفاده می ده.عزیزم. به نظر نمیاد ایشون به بلوغ فکری رسیده باشن. بیشتر تحت تاثیر هورمون ها, نیاز های جنسی و شنیده های نادرست از رابطه هستن. در یک رابطه ی سالم و بالغ نیازهای هر دو طرف اهمیت داره. و دختر مسئول برطرف کردن بی چون و چرای پسر نیست. از طرفی برقراری رابطه جنسی قبل از ازدواج شاید برای یک فرد عادی باشه و الزامی نیست برای همه اینطور باشه. ایشون یا از سر ناآگاهی, یا اطلاعات اشتباه محیطی و …. تصویر درستی از یک رابطه سالم نداره. و شما مجبور به تن دادن به درخواست های ایشون نیستی

  58. سلام من با ی پسر دررابطه بودم هفت سال میشه خیلی باهم صمیمی بودیم اما اون نزدیک نیس اروپا است ،من 23سالمه تو این مدت خیلی خواستگار داشتم ولی وقت ب اون میگفتم فقد میگفت من فعلا شرایط نامزدی رو ندارم بعد امسال هم وقتی گفتم ک الان وقتش اس ک نامزد شویم ازم درخواست های بیجا کرد منم ک قبول نکردم دیگه خواستم ازش منصرف شوم بلاخره نامزد شدم با یکی دیگه ،اما اون هنوزم زنگ میزنه میگه چرا نامزد کردی واین حرفا واقعا منو هم ناراحت میکنه ازین ک چرا یکی دیگه رو قبول کردم ،اون هنوزم ازم درخواست بیجا میکنه میگه تو این کارو بکن من هرطور شده تورو ازخودم میکنم .من واقعا نمیدونم چ کارکنم چون اون خیلی دوست داشتم میخواستم باهم ازدواج کنیم الانم میخوامش اما ازین ک درخواست های بیجا میکنه خوشم نمیاد رازی نیستم لطفا رهنمایی ام کنید چ باید کنم ایا بخاطر اون ازنامزدم جدا شوم ؟همونطور ک اون میخواد بکنم یاخیر؟

  59. دوست من ی پسر ۲۳ ساله هستش که ۲ سال با دختری دوست بود. خانواده هاشون کاملا در جریان بودن و ازدواجشون قطعی شده بود و داشتن تاریخ عقد مشخص میکردن. چون همه چیز تقریبا قطعی بوده، این دوست من گویا اواخر حماقت کرده و با این دختر که باکره هم بوده سکس انجام میده. البته با رضایت خود دختر بوده. و گویا دختره پنهانی کل شو فیلم گرفته. از شانس اینا به مشکل برمیخورن و این وصلت صورت نمیگیره. ۶ ماه گذشته و حالا یهویی دختره پیداش شده و این فیلم رو رو کرده و دوستم رو تهدید میکنه ک اگر برنگردی ابروتو میبرم. دوستم الان تو مرز سکته کردنه. خواهش میکنم ی راهی پیشنهاد بدین. خانواده دوستم اگر بفهمن چنین کاری کرده زنده‌اش نمیزارن

    • کار قبلیش اصلا درست نبوده و حالا اومده سراغ شما
      به نظر من خدا شما رو خیلی دوست داشته که دستش رو شده
      سریع باهاش کات کن

  60. سلام خسته نباشید من با یه نفر آشنا شدم و ازم رابطه میخاد منم بهش گفتم ک تا آشنایی کاملا رو نداشتم باشم اجازه نمیدم اونم دیگع اصرار نکرد و گفت هرچی تو بگی الان نمیدونم قصدش چیه خودش ک میگه دوست دارم از از حرفاش بهش شک کردم توروخدا راهنمایی کنید خیلی دارم عذاب میشکم

  61. دختری ۱۸ساله هستم که با اقایی۲سال بزرگتر از خودم در رابطه ایم. تقریبا میشه گفت ۴_۵ساله باهمیم و فامیل محسوب میشیم…تقریبا خانواده ها درجریانن چون به قصد ازدواج باهمیم…حالا ایشون از من رابطه جنسی میخوان و میگن فقط یک بار برای امتحان کردن…البته تاحالا در حد معاشقه بودیم ولی وقتی میگم نه میگه که به من اعتماد نداری!هرچی هم براش توضیح میدم که موکول کنیم برای بعد ازدواج میگه یک بار چیزی نیست. من هیچ جوره این موضوع رو قبول نمیکنم اما نمیدونمم چجوری باید قانعش کنم

  62. سلام چهارساله با پسری تو رابطه هستم و قصد ازدواج داریم بخاطر سربازی به تعویق افتاده مدتی هست که حرف رابطه جنسی رو پیش میکشه و من میگم نه وقتی با مخالفتم رو به رو میشه میگه تو برای نیار من ارزش قائل نمیشی به من اهمیت نمیدی حتی حرف جدایی رو پیش کشیده اما من واقعا دوستش دارم برام خیلی مهمه از طرفی ام از داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج میترسم لطفا راهنماییم کنید

  63. من خیلی وقت نیس ک با پارتنرم و هستم وحدودا 19 سالشه و ایشون اسرار دارن ک بعد از دوماه دوستی باهم باید رابطه جنسی داشته باشیم و خب من دوست ندارم ک دوستیمون به اونجا بکشه دوس دارم یه دوستی بدونه هوس باشه و اینکه میخاهم از این کار منصرفش کنم چون با 16 17 سال سن واقعن رابطه جنسی بهم اسیب میرسونه نمیخاهم باهاش دوستیم را قطع کنم واینکه معتقدعه اگه رابطه جنسی داشته باشیم باعث میشه وابسته به هم بشیمو همو ول نکنینم

  64. دوست پسرم با دورغ وارد رابطه شد اول منو عاشق خودش کرد رابطه جنسی ازم خواست و بعدها فهمیدم متاهله و الان پشیمونم از رابطه باهاش ولی خیلی عاشقشم چکار کنم!شب تا صبح اصلا خوابم نمی‌بره افسردگی خیلی بدی گرفتم.

    • دوست عزیز این اتفاق ربطی به مجرد و متاهل نداره. پسران مجرد زیادی هم هستند که با وعده ازدواج با دختر دوست میشن و پس از برقراری رابطه جنسی طردش می کنند. ما بارها گفتیم رابطه جنسی قبل ازدواج بسیار خطرناکه چون آسیب های زیادی بعد از ترک رابطه به دختر وارد میشه.

  65. من دختری۳۲ساله هستم که شاغلم و حدود دوسالی هست با اقایی اشنا شدم و اومدن خاستگاریم که الان هم تغیرات رفتاری داره هم اکنون خانوادم به این وصلت راضی نیستن مشکل اصلیمم اینه که متاسفانه من بکارتمو با ایشون از دست دادم و الان نمیدونم باید چیکار‌کنم؟درسته خودمم بخاطر همین موضوع بشدت خودمو سرزنش میکنم و بین جهنم و برزخ گیر کردم از یه طرف تغییر رفتار دوست پسرمو میبینم که اذیتم میکنه ازیه طرفم خانوادم راضی نیستن من این وسط باید چیکار کنم. البته لازمه بگم که من در طول رابطه بدلیل از دست دادن بکارتم خیلی وقتا در مورد خیلی از مسایل از ترس اینکه مشکلی‌پیش نیاد کوتاه میومدم و ایشون اطمینان کامل ازاینکه ایشون رو ترک نمیکنم رو دارند برای همین الان بدتراز قبل شدن.ایشون شخصی بودن که بینهایت بمن ابراز علاقه میکردن ادم کاملا ارومی بودن و از هر لحاظی روحی‌معنوی و مادی منو ساپورت میکردن ادم روشن فکری بودن اماالان متاسفانه به ادم تندخو و بدرفتار و خشن و بددلی تبدیل شدن. الان واقعا اعتماد بنفسم سرزنده بودنم اینکه بدون ترس و استرس بخوام حرف بزنم را ازدست دادم تو هر دعوایی بحثی هم که پیش میاد اینقدر داد میزنن که مدام من سکوت میکنم و مدام من مقصر تلقی میشم دوست دارم که واقعا رابطه تموم بشه اما بخاطر بکارتم نمیتونم تصمیم درست بگیرم من در شهری زندگی میکنم که این موضوع بینهایت مهمه

  66. یک ماهی میشه باهم هستیم و یک هفتس سرد برخورد میکنع و من واقعا دوسش دارم ازش پرسیدم چی شده گفت دختر خوبی هستی نمیخام اذیتت کنم من با کسی ک رل بزنم ازش درخواست رابطه میکنم تو میتونی ؟ اذیت میشی من نمیتونم همچین چیزی ازت تقاضا کنم ، گرچه رابطه چیز عادی ای هستش ، من خیلی دوسش دارم اما از اینکه منو ترک کنه میترسم گاهی رفتارش خوب نیست

  67. سلام من ۲۰ سالمه تقریبا یکی دو سال پیش با یه پسری آشناشدم خیلی بهش علاقه داشتم بهم پیشنهاددوستی داد منم قبول کردم میگفت خیلی میخوامت رابطمون خیلی خوب پیش میرفت حدودا یک ماه باهم بودیم اولا اصلادرباره رابطه حرف نمیزد ولی بعد یه مدت مدام دربارش صحبت میکرد منم جوابشو نمیدادم درخواستشو رد میکردم یه روز گفت دوباره میخوام ببینمت و از این حرفا من نمیخواستم برم باهاش مخالفت کردم ولی اون ناراحت شد منم برای اینکه خیلی دوسش داشتم بخاطر اینکه از دستش ندم باهاش رفتم منو برد یه جای خلوت بالای کوه جایی که هیچ کسی نبوداولش در حد بوس و بغل بود بعد دستامو گرفت جیغ زدم گفت خفه شو بزور از پشت باهام رابطه برقرار کرد منم فقط جیغ و داد میکردم هیچ کس نبود به دادم برسه از اون اتفاق به بعد من خیلی افسرده شدم حتی بعضی شبا کابوس میبینم بعدشم گفت نه زنگ میزنی نه پیام میدی من دیگه نمیخوامت خیلی حالم بده خیلی پشیمونم

  68. من دوست پسرم ازم درخواست سکس کرده و خیلی هم دوسم داره همش بحث شو میکشه وسط نمیدونم چه کار کنم

    • چرا رابطه به سکس کشیده بشه ، آیا میدونید وقتی رابطه صورت بگیرد یک لذت زودگذر بعد پشیمونی به بار میاره. بیشترین آسیب متوجه شما خواهد بود. قدرت نه گفتن رو در خودتون بالا ببرید و اجازه ندید.میتونه با حرف و قهر کردن شما رو وادار کند. اگر خوااست قهر کنه بذار بکنه. نمیشه که تن به هر خواسته ای داد. از اول دنبال رابطه بوده شما تسلیم نشدید با محبت شما رو مجذوب خود کرده الان میدونه که دوستش داری دوباره مطرح کرده. هرگز تسلیم نشید چون از این آدمها تو جامعه خیلی زیاده همشون همینو میگن.وقتی میدونی دنبال این رابطه ست باهاش کات کن لزومی نداره. شما الان باید به فکر درس و ادامه تحصیل باشید. هر وقت موقعیتش پیش اومد ازدواج کنید با وعده های تو خالی اینکه در آینده با هم ازدواج می کنیم عمر خود را تباه نکنید

  69. سلام من دختر هستم و من دو ساله با یکی بودم و از من درخواست کرد و خانواده من راضی نبودن گف با این کار دیگ کسی نمیتونه جلومون بگیره ازدواج میکنیم و واقعا همو می‌خواستیم و اون ب خاطر من تو رو خانوادم موند گف میخواد منو مامانش هم در جریان بود بعد من انجام دادم و الان 6 ماهه ک ی مشکلی براش پیش اومده و متاسفانه دیگر ایران نیست و من موندم و پشیمونی ?????? لطفاً من از شما میخواهم ک اگ بازم همون بخاین مس ما انجام ندین فقد پشیمونی داره

  70. سلام وقت به خير من با پسری آشنا شدم که شرایط ازدواج داره وبه یک ماه هم نکشیده که با هم آشنا شدیم من عاشق نشدم ولی دوست دارم بیشتر بشناسمش که ارزش ازدواج داره یا نه ولی اون هنوز یک هفته از دوستی نشده میگه من میخوام باهات رابطه داشته باشم تا احساس نزدیکی کنیم منم کلا شخصی هستم که راستش بگم از رابطه جنسی بدم نمیاد ولی برای اینکه تو ایران زندگی میکنم سعی کردم رعایت کنم وکلا زیاد علاقه به ازدواج ندارم وبا پسری تا حالا دوست نشدم چون کسی که سمتم میومد همین در خواست داشت منم جواب رد میدادم واصلا وارد صحبت باهاشون نمی‌شدم ولی با توجه به اینکه شرایط سنی منم جوریه که تو ایران مورد توجه وزیاد در خانواده دچار مشکل شدم تصمیم گرفتم این آقا رو انتخاب کنم باهاش آشنا شم راستش خیلی با هاش کنار اومدم ولی قلبنا دوست ندارم رابطه جنسي کامل با مردی که با من ازدواج نکرده یا تعهد نداره داشته باشم چه جوری قانع کنمش که این مورد اگه منو میخواد بزاره کنار ازم نخواد چون با هر بار گفتنش از درون عصبانی میشم ولی اینم بگم خودم بدم نیومده ازش که بیشتر بشناسمش وحسي هم بهش دارم ویکم وارد رابطه شدم باهاش چون میخواستم امتحان کنم واز این کارم پشیمون نیستم ولی دوسم ندارم سکس داشته باشم باهاش چه جوری بهش بگم من رابطه جنسی میخوام ولی بعد از ازدواج باهاش اگه منو بخواد چون اصلا آشناییمون هم مدتش کمه باید بیشتر شناخت همو وهم اینکه حرفی نشده از ازدواج من تازه متولد سال 1363 هستم زمان ازدواجم تاخیر افتاده ایشونم شش سال کوچیکتره ولی خودش گفته من میخوام ازت خوشم اومده دوست دارم بیشتر باهات آشنا شم تا تو رو نزدیک تر کنم من به همه مردا راستش اعتماد نکردم هیچ وقت از ترس رابطه باهاشون دوست نشدم حتی اگه خوششم اومده بود ازشون

  71. من ۲۰سالمه .۵ساله تو رابطم .خیلیم جدی هستیم.خانوادمون از این رابطه خبر دارن .امروز برای اولین بار ازم عکس بی حجاب خواست .چون اولین بار بود خیلی تعجب کردم .ناراحت شدم .با بحث دعوا گفتم نه .الانم قهر کردع گفته تا نفرستی دیگه باهام حرف نزن.به نظرتون کار خوبی کردم یا نه .چیکار کنم ؟نمیخوام بینمون ناراحتی بیوفته!

  72. سلام عشقم منو خیلی دوست دارد وقرار دوسه سال دیگه باهم ازدواج کنیم وخانوادهامون هم میدونند یک رابطه باهم برقرار کردیم البته دخول نبود آیا کارم اشتباه بوده یاخیر

  73. سلام من دختری هستم که جداشدم و بکارت دارم بعد یه سال با پسری دوس شدم و بعد یه ماه گف بریم تور مسافرتی اونجا هتل داشتیم و من نمیخواستم اما به درخواست اون با هم رابطه جنسی برقرار کردیم و رابطه فقط در حد ارضا شدن من بود و الان که اومدیم رفتارش سرد شده و حس میکنم کمتر سراغم رو میگیره

  74. ببخشید من الان 3 سال هست که این فردی که باهاش وارد رابطه شدم رو میشناسم و الان 3 ماه هست که رل زدیم. اون ازم رابطه جنسی‌ میخواد چون میگه نمیتونه نیاز داره و دوست نداره رابطه جنسی‌ رو با یکی دیگه بر قرار کنه و به من خیانت کنه. من الان نمیدونم باید قبول کنم یا نه؟میگه ازت رابطه دخولی نمیخوام فقط جوری باشه که نیازم برآورده بشه که نخوام بهت خیانت کنم

  75. سلام وقتتون بخیر من چند ساله عاشق پسرعموم هستم اما امسال بعد از چهار سال دوستم به پسرعموم پیام داد ک من عاشقشمو اگ پسرعموم دوسم ندارع دوستم کمکم کنه من بیخیال پسرعموم بشم اما پسر عموم گفت به من علاقه داره و اومد با هم چت کردیم و… اوایل میگفت بام ازدواج میکنیم و… اما الا میگ ازدواج کردن تو کتم نمیره اما تا زمانی نفسم بالا بیاد کنارتم و ازم گاهی اوقات درخواست رابطه جنسی میکنه نمیدونم باید بهش چی بگم

  76. میخام با دوست دخترم درمورد رابطه حرف بزنم ولی نمیدونم چه طور حرف بزنم میخام بدونم میتونه باهام رابطه داشته باشه یا نه به هم اعتماد داریم ولی هنوز حرفی نزدیم. فقت میخام حرف بزنم ولی نمیدونم چطور بهش بگم در حد سوال ک رابطه ای ازم میخاد یا نه نمیدونم چطور بگم

  77. سلام من چجوری باید به دوست پسرم متوجش کنم که فعلا نمیخوام رابطه جنسی داشته باشم؟

  78. من ۱۵ سالمه ویکی به من میخواد بگه دوست دارم بعد من عاشقش بودم اما کاری کرد که اون حس عاشقی بهش ندارم چیکار کنم؟ایشون دنبال یه دختر خوشگل هست و در اصل ما باهم فامیل هستیم اون میشه پسر عمم بهم توجه میکنه دلش میخواد همش باهام صحبت کنه من دلم نمیخواد اون رفت دنبال دختر خالم و با اون میخواست رابطه شروع کنه اما دختر خالم قبول نکرد. چجوری فراموشش کنم؟

    • طبیعیه اگه وابسته شده باشین مراحلش رو باید طی کنید، ابتدا باید ببینیم واقعا قصدت اینه که فراموش کنی؟ فراموش کردن یک شخص پروسه خاصی داره که قدم به قدم باید جلو بری. تا جایی که ممکنه در معرض دید اون شخص نباش حتی اگه از سر کنجکاوی هم هست به خودت مسلط باش، در جمع های خانوادگی تا حد ممکن حضور نداشته باش. در قدم بعدی اگه یادگاری یا جیزی از اون شخص داری نگهش ندار. حتی در شبکه های اجتماعی هم چکش نکن. اینها کارهاییه که خودت برای خودت میتونی انجام بدی. و به خودت فرصت بده که بزرگتر بشی و بتونی در مورد احساسات خودت رو مدیریت کنی. در درجه اول باید خودت دوست و حامی خودت باشی، و متعهدانه برای خوب شدن خودت با این راه حل هایی که گفتم کمک کنی. حتی بطور غیر مستقیم هم اجازه نده کسی از اون پسر برات خبری بیاره. اگه وضعیت درست خوبه و ارتباطت با خونه هم عالیه پس خلا یی حس نمیشه، برای خودت ارزش و احترام قائل شو مارینا جان و از کسی که به تو مثل شی نگاه میکنه دوری کن، تفریحات سالم برای خودت انتخاب کن، و هدفت رو دنبال کن، آروم آروم فراموشش میکنی و یادت باشه تو ابتدای نوجوانی هستی و فرصت های طلایی زیادی برات پیش خواهد اومد. رابطه عاطفی اگه به وقتش و با بلوغ فکری اتفاق بیفته بسیار هم شیرینه اما در سن کم معمولا محصول هیجانه و خطاهای زیادی توشه، به خودت فرصت بده. یادت باشه قرار نیست از فردا دلبسته نباشی بلکه با کار کردن روی خودت هرروز قوی‌تر میشی. موفق و شاد باشی دخترم

  79. سلام وقتتون بخیر ببخشید من با پسری هستم که روز اول با هیچی مشکل نداشت و الان ازم رابطه میخواد نمیدونم چیکار کنم؟من 17 سالمه ایشون 25 سالشونه. و اینکه وقتی بهش میگم نه میگه تو منو دوست نداری حتی چند بار به خاطر این موضوع حالش بد شده و بیمارستانی شده

    • حد مرزهای رابطه و هدف از رابطه رو مشخص کرده بودین؟ یعنی قرار بود دوست بمونین یا هدفتون چیز دیگه ای بود؟ایجاد رابطه در فرهنگ ایرانی معمولا برای دختر دردسر ساز میشه، پس اگه ارتباط نزدیکتر جز ارزش‌های شما نیست خیلی محکم خط قرمزتون رو بگین، ایشون اگه واقعا دوستتون داشته باشه قبول میکنه و اگه نه که هدفش فقط وقت گذروندنه. به هیچ عنوان قبول نکنین، اینو ده بار برای خودتون تکرار کنین، ایشون هدفشون بنظر تفریحه و از شما بخاطر وابستگی باج میگیره. خط قرمز چیزیه که آدم‌ها درباره خودشون وضع میکنن نه دیگری، ایشون خط قرمز و حریم نذاشته، خواسته مالک شما بشه و تمام اختیارات زندگیتون و ازتون بگیره، لطفا هشیار باشین. (خط قرمز یعنی ارزش‌هایی که من درباره خودم قبول دارم و بهشون متعهد و به بقیه هم میگم در رابطه با من رعایت کنند). ایشون حق نداره روی نخواستن رابطه از طرف شما قضاوت کنه که دوستش ندارین یا هر چیزی که شما رو تحت فشار بزاره. بله خیلی محترمانه بهش بگو، من در مقابل این خواسته احساس فشار و ناراحتی میکنم و دوست ندارم به حریم جنسی هم پا بزاریم، چنین دختری برای هر پسری قابل احترامه حتی اگه عصبانی بشه حتی اگه بزاره بره توی دلش تو براش محترم می مونی. دوست عزیز بهتره روی قوی شدن خودت کار کنی تا دیگران از وابستگیت سو استفاده نکنند

  80. من ۴ روزه با پسری اشنا شدم از طریق اینستا و تقریبا محلمون خیلی بهم نزدیکه بعد داشتیم حرف میزدیم و معیار میگفتیم گفت من از محدود شدن خوشم نمیاد تو رابطه مثلا بگی اینجام دست نزن نکن و اینا. منم بعد این گفتم همه چی اوکیه جز سکس گفت سکسم اگه اعتماد پیدا کنی اوکیه؟ گفتم مثلا چقدر زمان بگذره؟ گفت ۱ سال. و قرار شد بعد یه سال سکس کامل داشته باشیم و تا قبل اون فقط لب گرفتن و بغل و کبودی باشه. بعد دیشب داشتیم حرف میزدیم گفت سوالای انگیزشی بپرسم ؟ گفتم باشه که سوال دومش این بود که تو رابطه چی تحریکت میکنه و باعث میشه ادامه بدی ول نکنی منم پیچوندم گفتم لب و گردن بعد گفت نقطه اصلی رو نمیگی میدونم منم هی گفتم موعذبم و خجالت میکشم و اینا که گفت باش ولش اصلا.احساس میکنم منو فقط برای رابطه جنسی میخواد . چون حتی از علایقمم خیلی نمیپرسه . مثلا رنگ مورد علاقه. چی دوست دارم. اهنگ و اینا. حتی بارها راجع به دانشگاهم صحبت کردم و حتی نپرسید کجاست. راجع به شغل خانوادم و ابنام اصلا نپرسید به خودش گفتم بعد چندتا پرسید از همون موضاعتی که خودم بهش گفتم بپرس بعددیگه ادامه نداد

    • سلام وقت شما بخیر به طور خلاصه میتونیم بگیم کلا دو نوع رابطه داریم یکی رابطه های هدفمندی که قراره به ازدواج ختم بشه و دوم رابطه های بی هدف که تو این رابطه بی هدف نوع دوستی ها متفاوته. افراد میتونن بعد از اینکه شرایط خانوادگی و فرهنگی و شخصی خودشون رو سنجیدن برای شروع روابطشون تصمیم بگیرن پس در درجه اول باید ببینی خودش چی میخوای هدف از رابطه ی که میخوای شروعش کنی چیه دوست داری فقط یه سرگرمی داشته باشی و عولقبش هم بپذیری یا دنبال رابطه ی هدفمندی ؟بعده اینکه تصمیم گرفتی اصلا دنبال چی هستی توی این رابطه میتونی همون اول به طرف مقابلت بگی من دنبال رابطه ی یکی دو روزه و سرگرمی نیستم ،خواسته هاتو بگی ، خط قرمزهاتو بگی ، محدودیت تعیین کنی اینحوریه که میفهمی اون پسری که اومده سراغت و اظهار علاقه میکنه دنبال چیه. اما یه زمانی هست بدون هیچ فکری حالا وارد یه رابطه شدی دیدی همش حرف جنسی میزنه ، میگه عکس بفرست ، عکس این مدلی ، اون مدلی ، دیدمت باید بغلت کنم و… پس بدون فقط دنبال ارضای نیازهای خودشه تو هیچ جایگاه خاصی براش نداری و گول حرفای عاشقانه و قشنگش رو نخور. آدمی که برای طرفش ازرش قائل بشه ، طرف مقابلشو دوست داشته باشه اولین کاری که میتونه سعی میکنه بیشتر طرف مقابلشو بشناسه و کمک کنه طرف مقابلش هم به شناخت متقابل برسه ، بعد برای اینکه به همدیگه کنن حتی شده یه قدم پیشرفت کنن تلاش میکنه برای آرامش جفتشون تلاش میکنه به این میگن یه رابطه ی سالم

  81. سلام من دوست پسرم ازم میخواد برم داخل رابطه باهاش اگه نروم اومرا ترک خواهد کرد باید چکار کنم تا از ایگنه میخواد رابطه بامن برقرار کندمنصرف شور وباهم راه بیاد ؟؟؟؟

  82. دلم به حال این دخترهای ساده می سوزه. دختره میگه دوستم گفته اگه رابطه برقرار نکنی میرم اخه خنگول وقتی داره اینا بهت میگه یعنی تو را فقط برا کردن میخواد بعدش اگه نشه چطوری روتون میشه با کسی دیگه که شوهرتون بشه برخورد کنین عذاب وجدان پدرتونا درمیاره

  83. سلام خسته نباشید من با یک پسری ۱ ماه رل زدم پسر خوبیه امروز گف اگه دوست داری بیا فردا خونه باهم ناهار بخوریم پیش هم باشیم مامان بابام رفتن مسافرت برم ؟یا نه

  84. دوست پسرم ازم رابطه میخواست گفتم نه ترکم کرد چیکار کنم

  85. یا دنبال بهانه بوده که بره یا فقط واسه رابطه و رفع نیاز میخواستت که بهش ندادی اونم رفته سراغ یکی دیگه واسه رفع نیازاش همون بهتر که رفت و ازش آسیب ندیدی کار خوبی کردی بهش گفتی نه به جهنم که رفت بیخیالش شو برگرده هم ممکنه به زور یه بلایی سرت بیاره بدبخت میشی ازش بترس

  86. دوست پسرم بعد نو ماه رابطه رابطه جنسی خواست وقتی قبول نکردم جدا شد چی باید کنم

  87. دوست پسرم عکس زیاد میخواد آیا هدف بدی داره؟

    • ببینید در روابط، باید همیشه حریم و چارچوب و خط قرمزهای رابطه رو در همون اوایل آشنایی مشخص کرد. اینجوری سطح توقعات دو طرف مشخص میشه و مشکلات بعدی کمتر میشه! درضمن منظور از عکس فرستادن رو ببینیم در چه حدی درخواست دادن. قطعا شما باید به عواقب این کار از قبل فکر کنید که بعدها خدایی نکرده برای حریم خصوصیتون مشکلی پیش نیاد. بنظرم شما با صحبت کردن محترمانه و ایجاد ارتباط مسالمت آمیز با ایشون می تونید به هدف ایشون از ایجاد ارتباط با شما و این درخواست ها پی ببرید

  88. ببخشید کسی ک واقعا شمارو دوست داره و همیشه میگه من تورو واقعا برای زندگیم میخوام چرا هی اسرار رابطه ی جنسی میکنه؟میگه باید یه رابطه بینمون حتما باشه و چرا اینو میگه واقعا نمیدونم خیلی گیجم کرده نمیخوام دلشو بشکنم بخاطر همین ممنون میشم ک کمکم کنید چیکار کنم؟من تا ب حال رابطه جنسی نداشتم و میترسم داشته باشم ترسمم از اینه ک اون بعد از مدت ها کات کنه. از چند نفر پرسیدم گفتن اگه واقعا دوست داشته باشه ازت رابطه نمیخواد

  89. من الان تو ی رابطه هستم با پسری ک دوستش دارم و اونم ب من حس داره اون قبلا رابطه خیلی داشته با هر نوع دختری الان همین خودم هستش ۲۲ قبلا با هم دیگه بودیم بعد از پنج ماه جدایی ب هم دیگه بر گشتیم و اون درخواست داد و الان یک سال هستش ک با هم تو رابطه هستیم و برای بار دوم ک اومد تو رابطه باهام کلا تغییر کرده بود و دیگه مشخص بود ک بهم حس پیدا کرده و منو برای خودم میخواد دیگه رفتاراش اذیت کننده نبود عین قبل نبود برام وقت میزاره خرجم می‌کنه صحبت میکنیم با هم دیگه همه جوره هوامو داره کمکم خیلی می‌کنه و یک رابطه ای شروع کردیم ک احساسی نیست یعنی این ک بچه گونی تصمیم نگرفتیم تابان هر مشکلیم داریم با حرف زدن حل میکنیم و رابطمون خیلی خوبه و الان واقعا قدرمو میدونه و همه جوره میگه من رابطمو دوست دارم و اصلا نمی‌خوام خراب بشه دوست دخترای قبلش خیلی بهش زنگ میزنن و درخواست برگشت میدن بهش ولی اون قبول نمیکنه چند باریک من خودم با چشمای خودم دیدم بهش اعتماد دارم ولی ترس اینم دارم ک دوباره برگرده و تا الان خیلی باهام حرف زده و واقعا تغییر کرده اما من ی دانشجو هم تو شهر دیگه درس میخونم و از هم دیگه دوریم من دوسال دیگه درس دارم و من با اون شخصی ک باهاش تو رابطم رابطه جنسی دخولی از جلو نداشتیم اصلا ولی در حد شیطونی و اینا بوده و عقب همین من هنوز دخترم ولی الان ک دوریم میگه من چجوری خودمو خالی کنم و ی راه حلی بگو تو همش میگی من نمیتونم رابطه خب قبول طوری نیست من تورو می‌خوام رابطه هم ازت نمیخوام ولی تو نبود تو من نمی‌خوام با دختر دیگه برم تورو می‌خوام می‌خوام از راه دور ی کاری کنیم چی کار کنیم تصمیم با تو هر چی تو بگی من چجوری خودمو خالی کنم. من نمی‌خوام رابطم خراب بشه از طرفیم گفت تو حتی اگرم بگی هیچی نتونستم تصمیمی بگیرم در رابطه با این موضوع من بازم قبول میکنم ولی من اذیتم نمی‌خوام با کسی دیگه برم تو ازم دوری می‌خوام با خودت هر کاری کنم. میگه تو الان ی راه حلی بگو برای این ک هر دومون راحت بشیم گاهی وقتا و منم نمی‌دونم الان چه راه حلی بگم و موندم توش این دوری اذیت می‌کنه می‌خوام بدونم باید چی کار کنم چی بگم چه راه حلی بزارم جلو پا خودمون من نمی‌خوام رابطمون خراب بشه از طرفیم دختری نیستم ک بخوام رابطه نزدیکی از جلو داشته باشم همه چیز منو قبول کرده تا الان و الان با هم دیگه صحبت کردیم دنبال راه حل برای این موضوع ک من دورم چی کار کنیم

  90. من یه دختر ۳۴ ساله هستم . شاغلم. ۱بار نامزد کردم و تو دوران نامزدی رابطه برقرار شد و بعد از ۳ ماه به دلیل اینکه متوجه شدم اعتیاد داره جدا شدم . در حال حاضر چند روزی هست با یه آقایی که تازه جدا شده دوست شدم. سوال مهمی که ازتون دارم اینه…. چجوری رفتار کنم که طرف مقابل بهم پیشنهاد رابطه جنسی نده؟ یا اگر پیشنهاد داد من چه چیزی بگم که هم طرفمو از دست ندم هم یجورایی منطقی باشه

  91. سلام وقتتون بخیر من ۳۷ سالمه چندسال با یه پسری ارتباط عاطفی داشتم یعنی تو این چندسال اون همش بهم خانواده ام روی من تاثیر دارن و تو زندگیم هم همینطور میگفت که حتی روی تصمیماتم هم روم تاثیر دارن تو از خودت هیچ تصمیمی نمیتونی بگیری میزاشت میرفت و برگشت ولی آخرین بار که همو دیدیم باهام سکس کرد پرده بکارتمو زد خونریزی داشتم دید ولی گذاشت رفت بخاطر همین دلایل بهش گفتم رفتم دکتر بکارتمو زدی ولی گفت نه از کجا معلوم حتما کس دیگه ای بوده بهم گفت دیگه باهام هیچ ارتباطی نداریم هیچ تماسی و پیامی رفت. وقتی رفت کلی گریه کردم ولی بهش نگفت دیگه چیزی ولی از اون روز که رفت یاد حرفاش و کاری که کرد میوفتم داغون میشم

  92. دختر 16 سال هستم با نامزدم یک بار رابطه ی جنسی انجام دادیم الان میگه بخاطری که پرده نداری نمیتونم باهات ازدواج کنم الان نمیدونم چیکار کنم تورو خدا کمکم کنی

  93. من ۲۰ سالم هست حدود دوساله‌ ک دوست پسرم و میشناسم سال اول کلا دوست معمولی بودیم سال دوم رل زدیم شش ماه بعد از رل زدن متوجه خیانت جنسی ایشون شدم و اینکه من با ایشون هیچ گونه رابطه ی جنسی برقرار نمیکردم من و دوست داشت اما بهم خیانت کرد باهاشون کات کردم حدودا پنج ماه اما بعدش نتونستم برگشتم به شرطی ک ثابت کنه عوض شده شروع کلد یه ثابت کردن خودش همه جوره هر چک کردنی و تحمل کرد
    و بعد از دوماه دوباره رل زدن یعنی تقریبا بعد از حدود دو سال از آشناییمون من تن به رابطه ی جنسی باهاش دادم بخاطر اینکه نکنه دوباره بهم خیانت کنه ایشون مجبورم نکرد من هم عمدی اینکار و نکردم اصلا نفهمیدم چجوری این اتفاق افتاد حدودا ۶ ماه از شروع رابطه ی جنسیمون میگذره اما به تازگی حس میکنم یکم رفتارش عوض شده میدونم دوستم داره اما انگار اون شوق اولیه اون اشتیاقش نسبت بهم کم شده باید چکار کنم ؟ مشکل از کجا میتونه باشه ؟! و یه مشکل دیگه میدونم دوستم داره و بخاطر من عوض شده اما هنوز نتونستم بهش اعتماد کنم هرچقدر میگذره من حساس تر میشم کلی افکار منفی به ذهنم میاد هر لحاظه میترسم بهم خیانت کنه من حتی شب ها هم استرس دارم گاهی اوقات بهش زنک میزنم ببینم خونه اس نکنه جایی رفته باشه این چک کردنام و حساسیت هامم زیاد هست بنظرتون میتونه دلیلش این باشه یا اینکه رابطه ی جنسی باعث کم شدن سویش نسبت به من شده ؟

  94. دوست پسرم رابطه جنسی میخواد و میگه ولم نمیکنه راسته؟

  95. من یه دوست دختر دارم 1 ساله باهم هستیم و قرار ازدواج گذاشتیم البته بین خدمون. من تمایل دارم باهاش سکس کنم ولی اون تمایل چندانی نداره میگه خوشم نمیاد. درضمن من 18 سالمه اون 19 سالشه،

  96. سلام پارتنرم میگه که رابطه جنسی داشته باشیم بعد واسه همینم کم‌حرف شدیم منم واقعا حرفی ندارم چیکار کنم

  97. بسر ی هستم 28 ساله در سن 15 سالکی رابطه با مردی داشتم همیشه فکر میکنم ناراحتم که جرا این طور شد جکار کنم

  98. سلام دوست پسری که ازت رابطه باخوات خوبه یاباید ولش کرد

  99. سلام خسته نباشید همگی ، دوستان من ۱۸ سالمه پسرم دوس دخترم ۱۷ سالشه ما تا الان یه رابطه کوچیک باهم س..س داشتیم و دوس ندارم هیچ موقه از دستش بدم خودشم با حرفام موافقه درخواست س..س دادم قبول کرده خیلی همو دوس داریم واسه ازدواجم برنامه خیلی چیدیم مادرامونم میدونن ایا درسته این مثله؟ یکی کمکم کنه دمتون گرم

  100. من الی ام حدودا 30 سالمه ، از سن 16 سالگی یواشکی دوس پسر داشتم ، اما با هیییچکس رابطه م به سال نکشیده ، سکس هم با هیچکدوم نداشتم . تا یه سنی حدودا 25 سالگی شدیدا فک میکردم که اگه با پسری بخابم ازم سواستفاده شده حتی اگه بگه دوسم داره ، بعداز اون یکم فکرم بهتر شد اما با هر پسری دوست شدم به مشکل خوردم ، عامیانه بگم همشون بزن دررو بود ! یکی همون اولش نشون میداد یکی یکم بعدترش .. با پسرای زیادی دوست شدم به امید اینکه این یکی انگار مثل بقیه نیس ، ولی به ماه نرسیده ثابت کرد که دقیقا مثل اوناس ! 2 ماه دیگه تولدمه و خسته شدم از وقت و انرژی که برا پسر میزاری اما تهش هیچی .. نمیدونم چند نفر مثل من این مشکلو دارن یا این مشکل منه ، نمیدونم

    • سلام وقت بخیر درکت میکنم باتوجه به یه سری مشکلات اقتصادی ازدواج یخورده سخت تر شده و برای همین این مدل روابط رواج بیشتری پیدا کرده اما هستن کسایی که در چهارچوب ازدواج بخوان رابطه جنسی داشته باشن. باید صبور باشی تا یه مورد مناسب پیدا کنی و شما تنها کسی نیستی که با این مسائل درگیری

    • منم مثل خودتم فقط تو ۳۰ سالته من ۳۷ سالم

    • منم مثل خودتم فقط تو ۳۰ سالته من ۳۷ سالم

  101. من یه دخترم و ۱۸ سال دارم وارد یک رابطه با پسره ۳۰ ساله شدم ولی احساس میکنم که من را بخاطر خودم دوست نداره و فقط میخواد تنهایش بادمن پر کنه و من هم شدید عاشق اونم و در ضمن من از دختری در اومدم و پرده بکارت ندارم شما راهنمایی کنید

    • زنا مرگ ناگهانی میاره و بعد چند وقت دیگه این پسره ولت می‌کنه و دیگه نمیتونی ازدواج کنی

        • به نظرم به هیچ عنوان رابطه قبل ازدواج نه صلاحه و نه اخلاقی. اونی که تو رو دوست داره پا روی حریمت نمیذاره و از تو مراقبت می کنه. حالا این چیه که طرف نتونه خودش رو کنترول کنه؟ این همه سال تو رو نداشت این چند صباح هم روش. دوم اینکه مگه همه هدف ازدواج به رابطه جنسی متمرکز که تا یک آشنایی میاد وسط همه سریع می رن سراغش؟ کسی که اینطور بدون هیچ تعهدی چنین تقاضایی می کنه مشخصه چند می ارزه شخصیّتش. این طرز نگاه ربطی به اعتقاد مذهبی نداره. هستن مرد هایی که مذهبی نیستن ولی احترام میذارن به دختری که براشون خاصه و قلبا تصمیم دارن باهاش زندگی کنن عین طلا جواهرات ازش مراقبت می کنن یعنی چی؟ به خودشون اجازه نمیدن یک همچین پیشنهادی زشت بدن….

    • چرا فک میکنید در رابطه دحتر چیزی از دست میده و پسر بدست میاره تا کی دخترا میخوان نقش قربانی و مظلوم رو بازی کنند چرا دخترا پسر رو انتخاب نمیکنن و باهاش سکس نمیکنن و لذت نمیبرن یا با کسی نباشین یا اگه هستین با کسی باشین که باهاش عشق کنین و اگه روزی همه چیز تموم شد بگین چقد باهاش حال کردم چقد خوب بود یه تجربه ایی بود که گذشت ازین قالب ذهنی و تحمیلی که مفعول مظلوم وبازنده در رابطه هستین در بیاین کسی که برا پرده شمارو بخواد همون بهتر که نخواد و همون شخص تو زندگیش بدون شک روابطی و تجربه هایی داشته ولی خودش رو محق میدونه و بی اشکال اما شما رو خراب و بی حیا

  102. من ی دختر 21سالم با ی اقا پسری دوستم ک قصدش از دوستی ازدواج یک سال و شش ماه باهمیم. رابطه جنسی نداشتیم من خودم تمایل دارم ایشون هم دارن در حد معاشقه باهم ارتباط داشتیم ولی رابطه جنسی میخوایم بدون اسیب ب بکارت داشته باشیم

  103. سلام من یه دختر 15 ساله هستم با یه پسری 18 ساله دوست هستم احساس میکنم ازم رابطه جنسی میخواد نمیدونم باید چی کار کنم با طرز حرف زدنش کاری کرد که قبول منم ولی خب میترسم ولم کنه، ابرو مو ببره میشه شما راهنمایی م کنید ممنون میشم

    • اصلا وارد چنین رابطه ایی نشید سریعا خودتان نجات دهید . چون اون کاری که میگید در حد 15 دقیقه ایی است ولی تمام عمر پشیمانی دارد آبروی خودتان را فدای چند دقیقه نکنید

    • سلام بر شما خواهر بزرگوارم.

      وقتی به راحتی خودت رو در اختیار ایشون قرار بدی.
      فکر میکنه شما دختر هرزه ای هستی.
      چون وقتی بدون ازدواج با ایشون راضی شدی رابطه برقرار کنی.
      با خودش میگه نکنه با دیگران هم به همین راحتی دوست میشه.
      ولی اگه محکم باشی و خویشتن دار باشی شاید به جلز و ولز بیفته ولی ارزشت 100 برابر میشه.
      توکل کن به خدا.
      انشاءالله خداوند بهترین راه رو جلوت میزار.
      و با کسی ازدواج می کنی که خیرت در اون باشه.

    • به نظرم این کارو نکن.

  104. سلام من چند وقته با یه پسری آشنا شدم و اینکه کل خانواده اون میدونن هم خانواده ی من بعد اینکه میخواستم بدونم الان که ازم درخواست رابطه جنسی کرده قبول کنم یا نه؟

    • تحت هیچ شرایطی قبل از ازدواج با کسی نزدیکی نکنید.چرا؟ چون بعد از ازدواج سکس با همسر بسیار لذت بخش و آرامش‌بخش بدون استرس ولی اگر قبل از ازدواج با دیگران سکس داشته باشید .دائما اضطراب و استرس دارید و وقتی ازدواج میکنید مقایسه همسر با کسانی که قبلاً با آنها رابطه داشتید شما را اذیت می‌کند و از سکس با همسر خود لذت نمیبرید

    • نه عزیزم همچین رابطه ای نداشته باش شاید اون ترو برا هوس بخاد هیچ وقت همچین چیزی رو نکن شاید ترو امتحان میکنه در بابت این

  105. چند دقیقه پیش با دوست پسرم کات کردمچون از من رابطه میخواست. من بهش‌گفتم اینجور دختری نیستم خارج از چارچوب رابطه برقرار کنم چون احساس گناهکار بودن میکنم. حس میکنم دلشو شکستم ولی من رابطه خارج از ازدواج نمیخوام چون بی معنیه

  106. دوست پسرم که همکارم هم بود سه سال باهاش در رابطه بودم وسکس هم داشتم الان متوجه شدم با همکار دیگه ام هم تقریبا چند ماهی هست رابطه جنسی برقرار کرده شکستم خورد شدم من قصدم ازدواج با این نامرد بود ولی بهم خیانت کرده الان هرروز تو اداره میبینم باهم مرخصی ساعتی میگیرن میرن بیرون اداره که قطعا واسه سکس میبرتش من دارم دیوونه میشم چکار کنم

    • اصلا برات اهمیت نداشته باشه اصلا چون گذشته رفته و آبی ک ریخته شده دیگه نمیشه جمعش کرد ب زندگی خودت ادامه بده و اصلا اصلا برات مهم نباشه

    • فکر کن اصلا وجود نداره

    • دوست عزیزم اصلا بهش فکر کن چون من خودم مثل شما شدم ولی رابطه جسنی ندارشتیم قست من ازواج بود اون نامرد رفت با کی دیکه من افسرده شدی شدم بعداز اون بهش فکر کن فراموش کن

  107. شما عزت نفس خود را حفظ کنید و خوشحال باشید که با اون نامرد ازدواج نکرده آید.این ماجرا را برای خود تجربه ای گرانبها بدان و خودت رو قوی کن

  108. من ی دخترم ۱۹ سالمه و دوسال با پسری دوست بودم و کات کردیم ولی دوستیمون حفظ شد یعنی فقط حال و احوال همو می‌پرسیدیم اون خیلی بیشتر زنگ و پیام میداد الان ۴ سال شده ک همو می‌شناسیم و اون میگه بیا دوباره پیش هم برگردیم ولی بزار فقط لب بگیرم و به سینه هات دست بزنم ولی رابطه نخواسته چون میدونه بدم میاد پ قصدش جدیه برای ازدواج و به نظرتون قبول کنم ؟

    • آره قبول کن خدا رو هم شکر کن که به جای من نیستی

    • منم نسبتا تو این شرایطم
      نمیدونم چه‌کار کنم

      • ن هرگز.اگ بهش پا بدی.میگ قطعا این ب همه پا میده.و بهت میگه هرزه.اگ دنبال ازدواجی.نزار بهت دست بزنه

    • خوش به حالت بابا کاش همه اینجوری باشن نه الکی امید بدن بعد بای باب

    • سلام من ی دختر ۱۵ سالم ک با ی پسر حرف زدم و در حال حاضر حرف میزنم ولی ی بار خانواده ها فهمیدن نزدیک ی ماه حرف نزدیم و هر وقت منو میدید میگفت برگرد تنها حرفش این بود برگشتم قصدش ازدواج بود چون یکم سن من کم بود گفت بذار ی سال دو سال بگذره ببینیم چی میشه الانم ک حرف میزنیم میگه رابطه داشته باشیم بعدش میگه ک من دیگه نمیخوام ازدواج کنم ولی الان ک دیدمش میگه بخدا ب خاطر بعضی مشکلات اون حرفو زدم چون نمیخواستم الکی امیدوارت کنم الان چیکارکنم ب نظرتون؟

    • عزیزم خواهش میکنم این کارو نکن همین کار هم دست کمی از دخول ندارن واگه ببینه خیلی سریع وادادی اعتمادش را از دست میده !وچنین افرادی قصدشون ازدواج نیس تو باارزش تراز این حرفایی بانو

  109. بهم گفت اگ من منو دوست داری باید باهام ربط داشتی باشی من اول گفتم نه نمیتونم من دخترم منو بازی داد من پ۱۵ سال بود خر شدم قبول کردم الان مجرم ولی زنم خیلی میترستم مامان بفه میخوام خودمو بکشم خیلی حالم بد الان ۱ یه سال باهاش کات کردم ازدواج کرده زنگ میزنم جواب نمیده بلاکم کرده نمیدونم چکار کنم خاستگاری دارم نمیتونم قبول کنم چون من دختر نیستم هنوز خیلی دوستش دارم هر خوابشو میبینم حالم بد میشه

  110. سلام من دختردایی ای دارم که تقریبا دوماه پیش توسط نامزد سابقش بهش تجاوز شده و چون شرایط روحی خوبی نداشته به هیچکس نگفته .ایشون بااین آقا تقریبا ۳سال دوست بودن و این آقا خاستگاریشون اومدن و خانواده هاشون درجریان بودن اما یهو زد زیر همه چیز و رفت.و حالا که دوسال گذشته همچنان ایشون و ول نمیکنه و حالام که ب زور به ایشون تعارض کرده و خیلی بداخلاقه و تقریبا انگار به زور باهمن.دیشب به علت یک خطای دید اشتباه توسط دخترداییم ایشون و توی ماشین با دختر دیگه ای دید و خیلی اوضاع بدی بود و نگهش داشتم که نره خونشون.من رفتم و با مادر پسره صحبت کردم اما موضوع تجاوز رو عنوان نکردم چون دوتا خانواده به شدت تعصبی و مذهبی هستن و مادرش گفت که راضی به این وصلت نیستن و لازم به ذکره که خانواده دخترداییمم اصلا راضی نیستن.و حالاهم ایشون نه راه پس داره نه پیش .از یطرف همچین اتفاقی ضربه بدی بهش زده و میترسه بعدا براش مشکل ساز بشه و از طرف دیگه زندگی کردن با آدمی که متعهد نیست و بسیار مودی و بداخلاقه سخته و مطمینیم که کار به طلاق میکشه.و پسره بهش گفته که اگر قرار باشه من باهات ازدواج کنم با علاقه نیست و از روی اجباره و حالا تجاوزم کردم که کردم نهایتا بعدش طلاق میگیریم.اصلا هم قصد نداریم به پزشک قانونی مراجعه کنیم چون هم مدت طولانی ای گذشته و اثباتش سخته و هم خانواده ها متوجه میشن و ممکنه حتی دخترداییم و زندانی یا بکشن.میشه راهنماییم کنین که چطوری میتونم کمکشون کنم و چطور میشه این موضوعو حل کرد؟چون خودش درحال حاضر نمیتونست مشاوره بره به من گفت که بپرسم و کمک بگیریم اصلا نمیدونیم چیکارکنیم. به مادرش بگیم یا نگیم ولی مطمینم که با گفتن به مادرش سکته میکنه و برادراش واکنش خوبی ندارن ..ممنون میشم راهنماییمون کنی

    • سلام به نظر من ازدواج کنن و بعد ۶ ماه طلاق بگیرن چون تنها راهشه در این صورت یه چیزه طبیعیه که با هم رابطه داشته باشن

  111. سلام .دختر ۲۲ سآله هستم واز پسری ۲۰ ساله تو دانشگاه که ۲ سال باهم هستم تازگی دوست شدم از همه لحاظ اوکی هست اخلاقی وفرهنگی اما لحاظ جنسی بهش هیچ حسی ندارم .نمی تونم بهش بگم یک بار بهش غیر مستقیم گفتم اما متوجه نشد از چه راهی می تونم بهش بگم که دوست بود نمون تو دانشگاه بد نشه واون ناراحت نشه وبره ممنون

  112. سلام دوست من یه زن متاهله که به مدت یک سال با پسر ۲۰ ساله دوستی کرده الان چند وقته که با هم به مشکل برخوردن و پسره دوستم را تهدید کرده و گفته نمی زارم یک روز خوش داشته باشی و تمام عکس ها و فیلم ها رو برای شوهرت میفرستم

  113. سلام خسته نباشید ببخشید من میخاستم منو راهنمایی کنید چون دوست پسرم واقعن گیر داده ب رابطه و هر چی هم باهاش حرف میزنم گوش نمیدع در صورتی ک خودم خیلی بدم میاد از اون طرف هم دوسش دارم نمیتونم ترکش کنم

    • اگر تو همچین موقعیتی قرار گرفتی که فرد مقابل یعنی پارتنرت بهت گفت
      یا باید رابطه جنسی داشته باشیم یا دیگه این رابطه رو نمیخواد و تموم میکنه،تصمیم گیری با خودته
      شما بر اساس ارزش هات و شخصیتت و عزت نفسی که برای خودت قائل هستی میتونی تصمیم بگیری که به تقاضای جنسی او جواب مثبت بدی یا اینکه این رابطه را تمام کنی اما اینو در نظر داشته باش شخصی که چنین حرفی میزنه و تو رو بخاطر بدنت میخواد بخاطر سکس میخواد هدفش از رابطه و آشنایی با تو رابطه جنسی هست و نباید فکر کنی که با این کار میتونی به خودت وابستش کنی چون هرلحظه امکانش هست رابطه رو ترک کنه؛ پس آگاهانه تصمیم بگیر و مسئولیت انتخابت رو بپذیر…

    • سلام من دوست پسرم ازم درخواست سکس داشته و قبول نکردم باهام سرد شده چیکار کنم؟

  114. من  با یه پسر توی مجازی رابطه داشتم اون ۱۷ منم ۱۵ سالم بود ۵ ماه اول رابطمون بم گف بیا فرار کنیم منم باهاش تا قم رفتم رابطه یجنسی هم داشتیم فرداش منو آورد ۳ ماه بدون هیچی ب رفیقام میگف من دوستش درم بدون اون نمیتونم باز بش برگشتم تا الا ک ۱۲ ماه شده بود رباطیمون بم قول عروسی و ازدواج میداد باز اومد پیشم بازم رابطه ی جنسی داشتیم بم ۲ روز قبل عقده خاهر گف کات نمیتونم بات باشم نمیخامت بهم نمیرسیم داغون میشی نمیتونم اینا گف میخام کار کنم در صورتی ک کار نمیکنه الا بیوش لاوه و هر وقت بش پی میدم میگ دفعه ی اخرته پی میدی من رل دارم با یکی دیگم من موندم حاله بدم و ب شدت وابستشم

  115. من دو سالی هست با پسری دوست هستم وقتی با این پسر اشنا شدم تازه شرایط روحیم از رابطه قبلیم خوب شده بود و فکر می کردم دیگه میتونم وارد یه رابطه بشم. وقتی با ایشون اشنا شدم بعد یه مدت تازه مشکلاتی که داشتن شروع شد و نمیخوام الان وارد این مشکلاتشون بشم. تو این مدتم ازم درخواست رابطه داشتن تا حدی با هم رابطه داشتیم تا اینکه مسئله ای منو کاملا به هم ریخت و داغونم کرده بود جوری که از سر نمیدونم چی اسمشو میشه گذاشت لج و لجبازی حس داغونی زیاد باعث شد با ایشون رابطه ای برقرار کنم که از خط قرمزی که گذاشته بودم رد بشم و دختریمو از دست بدم. بعد اون برای اینکه منو مثلا اروم کنه میگفت تا اخرش باهاتم از همین حرفای دروغ که همون موقع هم حسم بهم میگفت واقعی نیست حرفا و کاراش. اما نادونی کردم و ادامه دادم الان از کاری که کردم پشیمونم و این آقا هیچ کاری نمیکنه و با تندی برخورد میکنه یه روز خوبه یه روز خیلی بد رفتار میکنه میدونم به دردم نمیخوره و اون فرد مناسب نیست میخوام رابطه رو تموم کنم. اما الان مشکلم اینه که بخاطر اون بلایی که سرم اومد دیگه میلی به هیچ کس ندارم شده کابوس و حس ترس هر روز و هر شبم. با هیچ کس نمیتونم در موردش حرف بزنم و راه چاره ای بهم بگه. دیگه نمیتونم با کسی ازدواج کنم خانواده به شدت وحشتناک گیر و بی منطقی دارم. فکرم نمیکنم کسی با شرایط من دیگه حاضر به ازدواج بشه نمیدونم فقط میخواستم برم دکتر برای ترمیم فقط برای اینکه شاید خودم آروم بشم و تا اخر یه زندگی تنهایی رو انتخاب کنم. چون نمیتونم به کسی بگم و بعد منو پس بزنه. کار هر روز و هر ساعتم شده گریه

    • سلام دوست من این چه حرفیه آخه زندگی کن ولذت ببر از زندگیت

    • دختری یعنی چی؟شما تا ازدواج نکردی دختر پدر و مادرت هستی کسی با رابطه جنسی بدون ازدواج زن نمیشه.باید بگی باکره نیستم.این مزخرفاتم ول کن.منم همین چیزا سرم اومده ولی اصلا اهمیت نمیدم دارم زندگیمو میکنم.در ضمن چیزی به اسم پرده وجود نداره چیزیم ترمیم نمیشه چون پاره نشده که بدوزنش.روح و روانتو با این چرت و پرتا بهم نریز.هرکسیم میخوادت باید همینطوری بخوادت.از زندگیت لذت ببر خودتم از چیزی محروم نکن.

    • خواهر گلم.
      اتفاقی بوده که افتاده.
      اشتباهی بد بوده که انجام شده.
      حالا گریه و ناله فایده ای نداره.

      پیش خودت و خدا توبه کن.
      انشاءالله خداوند ارحم الراحمین هست و می بخشه.
      توکل کن به خدا.
      و یک توسل کن به امام رضا(ع).
      انشاءالله از این مخمصه نجات پیدا میکنی.
      انشاءآلله خدا کمکت می کنه.
      امید وار باش.
      ناامیدی گناهی بزرگ هست.

  116. سلام ، من یه پسر خجالتی هستم ولی میل جنسی زیادی دارم ، نمیدونم چه طوری به دوست دخترم بگم که میخوام باهاش رابطه داشته باشم

  117. سلام وقت بخیر،من ادم معتقدی به دین هستم جوری که خب حلال حرام سرم میشه،ولی راجع به رفع نیاز جنسی هنوز به یه راه حل درست و منطقی نرسیدم،خب شرایط و سن ازدواج رو ندارم فعلا و فرد مورد نظری هم واس ازدواج ندارم فعلا، ایا داشتن رابطه با دوست دختر حرامه؟خب حرام بودنشو میدونم میخوام فقط اگه بدون دخول باشه درحد معاشقه باشه، اونم حرامه؟راهکار چیه واقعا

    • سلام عزیزم.
      برادر گلم.
      اگه واقعا حلال و حرام مهمه.
      ارتباط فیزیکی هر چند کمش حرامه
      در ضمن شیطان نمیزاره شما به کمش قانع باشید.
      از کم شروع میشه و به بی آبرویی ختم میشه.

  118. 15 سالمه دخترم مجردم دانشجو هستم آیا رابطه جنسی با دوست پسر خوب می‌تونه باشه؟دوست پسرم 18 سالشه یک سال و نیم هم هست باهمیم تا الان سه بار رابطه جنسی از عقب باهاش داشتم و احساس میکنم منو واسه نیاز هایش میخواد و تا حالا 10 یا 11 بار هم رفته برگشته

    • سلام بر شما خواهر بزرگوارم.
      این فرد قابل اعتماد نیست.
      و اینکه قبل از ازدواج از شما رابطه میخواد.
      فقط وقتی خوب از شما سیر شد.
      شما رو رها میکنه.
      و شما اونجا شکسته حال میشی و حالت از اعتماد به همچین شخص سوء استفاده گری بد میشه.

    • به این رابطه نمیگن شما واسش شدی مثل عروسک هر وقت بخواد باهات بازی می‌کنه و می‌ره باید واسه خودت ارزش قائل باشی اگر واقعا خودتو دوست داری این رابطه رو تموم کن

  119. سلام یک ساله که با یک اقا پسر هستم و خانواده دو طرف خبر دارند و هیچ وقت ازم درخواست رابطه نمیکرد و میشناسه منو و قصدمون ازدواجه و من 19سالمه و ایشون 23سالشه. گفته ک نیاز دارم و گفتم فقط بهت بگم و هر چی تو بگی همونه . اصلا هم احبار نمیکنه تو هیچ کاری . ولی تمایل داره . و اینکه گفته در حدی باشه ک منم نیازم تا حدودی برطرف شه .

    • سلام بر شما خواهر بزرگوارم.
      اگه بتونی خودت را نگه داری و خویشتن دار باشی تا بعد از ازدواج.
      شخصیت با ارزش خودت رو نشون دادی.

      وقتی ایشون به راحتی از شما سیر بشه.
      بعدش از شما زده می شه.
      میره دنبال کسی دیگه.

      بعدش هم همه ی روابط از یک خواسته ی کوچیک شروع میشه.
      و شما زمانی به خودت میای میبینی کار از کار گذشته.

      سعی کن با تفکر و مشورت دنبال کسی باشی که به دردت بخوره.
      اگه ایشون به دردت می خورده.
      زودتر زمینه ی ازدواجت را فراهم کن.

  120. سلام من دختری ۱۵ساله هستم ولی نمیدونم باید چیکار کنم وقتی دوست پسرم منحرف حرف میزنع میشه کمکم کنید من دوست پسرم الکل استفاده می‌کنه وسیگای هستض

  121. آدم قابل اعتمادی نمیتونه باشه باتوجه به اینکه میگیالکلی وسیگاریه به نفعتونه که کناربکشید

  122. من یک دوست پسر دارم که همیشه در مورد رابطه داشتن حرف میزنه حتی پیشنهاد هم داد ولی قبول نکردم البته میخایم باهم ازدواج کنیم ولی من احساس خوبی ندارم چونکه همش در مورد س.ک.س حرف میزنه الان میگه باید برام ساک بزنی منم قبول نکردم بعدش میگه که تو از من خوشت نمیاد و رفتارت باهام سرده

  123. سلام وقتتون بخیر من هجده سال سن دارم من از چند سال پیش با پسری ک از من چهار سال بزرگتر هست وارد رابطه شدم اون آدمیه ک خیلی بد زبان هست و خیلی فحش میده و خیلی بین زن و مرد تبعیض قائل میشه اینجوری که مردان همه کار بکنن ولی زنا نه هیچی البته خصوصیات خوبشم داره ولی اخلاق نداره از بیرون رفتن خوشش نمیاد همش تهدیدم می‌کنه همش منو تو استرس قرار میده زنگ میزنه مادرم ومادربزرگم و خالم و دختر داییم با زنداییم فحشم میده من ازش بریدم چند دفعه خواستم خودکشی کنم ولی نشد راستش من باهاش رابطه جنسی کامل رو دارم و باکرگیمو باهاش از دست دادم و دختریم ک خیلی خواستگار دارم من نمی‌دونم بااین وضع چکار کنم خوبه ک ولش کردم یا نه الان دوساعت پیش همه چی باهاش تموم کردم ولی نمیدونم چطور قراره بقیه زندگیمو ادامه بدم حس میکنم درای زندگی همینجا دیگه به روم بسته میشن تروخدا به کمکتون نیاز دارم منو راهنمایی کنید چکار کنم حالم خیلی بده نمی‌دونم چکار کنم ? خواهش میکنم بگید باوجود عدم دختر بودنم من چکار کنم چه تصمیمی باید بگیرم و به خانوادم هم نمیتونم بگم چون خانواده کاملا تعصبی هستیم و بفهمن منو میکشن نمیتونم باکسی درمیون بزارم لطفا شما منو همراهی کنید

    • قرآن کریم میگه بیشتر اتفاقات که به سر شما میاد نتیجه کارهای خود شماست..توکل کنید سعی کنید گذشته رو جبران کنید توکل کنید مطمن باشید خدا آبرو بندهاشو نمیبره .حتی اگر بندهاش بخان آبروشو ببرن .با خودتون بگین من خدا رو دارم بی شک جواب میگیرین.خدا همیشه آخرین کسی بود رفتیم سراغش واز ش کمک خواستیم ولی با رحمت خودش هیچ وقت بندهاشو نامید نکرد

  124. سلام ۱۶ سالمه دخترم مجرد در حال تحصیل رشته تجربی ‌بسیار سردرگمم.شخصی حدود حدود یکسالی میشه که برای من ایجاد مزاحمت میکنه. تهدید میکنه و اجبار که اگه باهاش حرف نزنم و به خواسته هاش نه بگم ، عکسامو پخش میکنه و به شماره مادرم اینا زنگ میزنه و آبرومو میبره .از اونجایی که خانوادم روی این مسائل حسای و خیلیی تعصب دارند اگه بفهمن ماجرا رو یقین دارم میکشن منو که از این بابت نمیترسم ولی تا ابد آزار و اذیت و سرکوفت میکنن،شکنجه و… که من اینو نمیخوام و میدونم قطعا اینکارو میکنن چون موردش تو خانوادم بوده .پس نمیتونم برای حل این مسئله به خانوادم بگم حتی بهش یک درصد فکر نمیکنم و از فاش شدنش تن و بدنم میلرزه و دچار آشوبم.حالم مستاصله و نمیدونم باید چه کار کنم تموم راه رو برای خلاص شدن از شرش رفتم .بارها سعی کردم متقاعدش کنم من اصلا تورو نمیخوام و با این کارش فقط منو آزار میده دنبال عشق و عاشقی نیست چون هوله چون میبینم در حال حاضر الانم با وجود اینکه به من میگه بیا باهام باس با دخترای دیگه هم لاس میزنه اگه از روز اول من مجبور نبودم و با مشاوره های دوستام باهاش حرف نمی زدم کار به اینجا نمی کشید، الانم کارایی میگن بکن که دوست ندارم بیشترشون میگن به اجبار دوباره باهاش بمون باز اما من اینووو نمیخواممم چون کارای نابه جایی میخواد که من اصلا مورد پسندم نیست اصلا من حرف زدن تحصیلم م باعث شد یکسال این موضوع هم با بقیه موضوع ها افسردم کنه و منی ک هنوز حالم خوب نیست ‌. ،بهم میریزم با دیدن پیامی یا شماره ای که میفته برام زنگ زده . اون میخواد مجبورم کنه به فرار با خودش از طریق اینکه چند تا بزاره رو کارام دورغی بع گفته خودش به خانوادم بگه دخترت با من بوده

  125. دوست پسر من ازم رابطه جنسی میخواد رابطه جنسی اونجوری نه تلفنی و بهم میگه هر چی میگم جواب بده و مامانم میدونه از اینکه دوست پسر دارم و اون همش میخواد باهام تلفنی اونجوری حرف بزنه ولی من نمیتونم اصلا از اون حرفا بزنم اذیت میشم چیکار کنم خیلی دوسش دارم و به مامانمم گفتم

  126. سلام من ۲۱سالم هست پسری اشناشدم میگه قستش ازواج ولی تلفنی رابطه جنسی حرف میزنه الان میگه یا بیاتصویری یا حضوری رابطه جنسی داشته باشیم من گفتم نه ولی اون قهر کرده رفته من برایم مهم نیست چندروز میرود دوباره برمیگرد همشه درباره رابطه جنسی حرف میزنه من دوست ندارم عصبی میشم الان اگر دوباره امد چه کار کنم اخرین بار گفت اگر باهام نمونی سم میخورم من حرفش باور نکردم الکی میکنه

  127. سلام من با دوست پسرم مشکل دارم ک میگه رابطه جنسی داشته باشیم من میگم نه اون همش اصرار میکنه

  128. سلام من ۱۵ سالم هست همش خودارضایی دارم دوست دارم با دختر سکس کنم اما نمیتونم شرایطش پیش نمیاد همش خودارضایی دارم دوست دارم با دختر سکس کنم و آرزوم برسم و سکس بی نظیر داشته باشم لطفاً لطفاً کمکم کنید به خواستم برسم

  129. سلام دوستان من ۱۵سالم من دوست پسر دارم اون۱۸سالشه به گفته خودش اون ازم اول لب میخواست من گفتم نه اون چند روز قهر کرد دوباره برگشت و ازم روابط جنسی میخواس اما دوبار برایش گفتم نه قرار ازدواج نداشتم الان باهم حرف نمیزنه چیکار کنم
    حالا یگی دیگه پسر دوستم داره

  130. سلام خسته نباشید…من پسرم 24 سالمه و پارنترم 22 ساله هستند و سطح رابطم با پارتنرم به مرور صمیمی شده… اخیرا توی رابطمون بوسه های عاشقانه رواج پیدا کرده و حتی بدون داشتن رابطه جنسی چند باری بدنش رو لمس کردم(قسمت های خصوصی و از روی لباس حین بغل کردن و بوسیدن) و ازشون هم بارها پرسیدم که آیا اشکالی داشت که اینکارو کردم حین بغل کردن و ایشون گفتن که مشکلی نداره… آیا اینکار و این نوع صمیمیت لطمه ای به رابطه میزنه؟

  131. سلام من دختر ۱۹ ساله هستم دوست پسرم ۱۹ سالشه
    و همیشه چت های سکسی میدیم اما وقتش نشد که سکس کنیم سکس براس سن ما اشکالی نداره برای اضافه وزن پیدا میکنیم ???

  132. سلام ببخشید دختر هستم یه پسری منو دوست داره قراره ازدواج کنیم بعد درخواست سک*س چت ازم داره نمیدونم چیکار کنم میشه کمک کنید

  133. سلام چه دلیل منطقی بیاریم برای پسر که نمی تونیم وارد رابطه باهاش بشیم

  134. چرا پسران بعد از رابطه ی جنسی دخترترک می کنند در این موقع دختر باید چه کار کند یا موقعی که بهش نیاز پیدا کرد بهش رجوع می کنه وجلوی جمع خودش از دختر کنار می زند و حتی جواب تلفنش را هم نمی دهد

  135. بنظرم تا حدودی خوبه اما اگه یه بار انجام دادیی دیگه معتاد رابطه جنسی میشی حدودا چهار سالی هست با پسری رابطه جنسی دارم بنظرم دخترا همون اول قبول نکنید خودتون کوچک نشون ندین

  136. من فریبام ۲۸سالمه با یک پسری در ارتباط بودم ک اومد خواستگاری و سپس بهم خورد بعدشمن دیگه نمیخاستمش باهم سکس هم کرده بودیم بعد ک عاشق یکی دیگه شدم اومده تهدیدم میکنه ک عکس و فیلماتو نشون میدم باید با منم باشی

    • بنده روان شناس هستم چندتا نکته مهم رو بهتون بگم بدونید:
      رابطه برای پسرها یعنی سکس ولی برای دختران یعنی عاطفه و وابستگی
      پسرها وقتی سمت یک دختر میان مهم ترین خواسته شون سکس هست حتی اگر اولش چیزی نگن و تظاهر کنند که اصلا تمایل ندارند جهت ایجاد اعتماد هست.
      اما دختران تصورشان این است که چون دوستسان دارند نزدیکشان می شوند. در حالی که کاملا غلط است
      نکته بعدی این که پسران بمحض این که سکس کنند چون به خواسته خود رسیده اند و راهی هم یافته اند دیگر فقط و فقط برای سکس می ایند و اگر نشود ممکن است تهدید هم بکنند.

      نکته سوم: هر پسری که به سما گفت فقط تو را دوست دارم کاملا دروغ می گوید چون هدف اش سکس است هر جایی با هر کسی که بشود برآورده اش می کند پس ممکن است همراه شما با چند نفر دیگر ارتباط داشته باشد
      نکته بعدی تقریبا هیچ پسری به قصد ازدواج با شما دوست نمی شود همه اش وعده است تا با شما سکس کند.

      نکته بعدی: همه پیام ها را دوباره ببینید
      در اکثر پیام ها خانم مستاصل شده و کمک و راهنمایی می خواهد این ساخت و بافت زن است که مطلوب است و منفعل

      و نکته آخر این که برخلاف تصور همه در خطبه عقد این زن است که مرد را عقد می کند یعنی خداوند افسار ازدواج را دست زن داده تا با هر کسی ازدواج نکند چون می داند مردها به چه چیز فکر می کنند. پس توجه کنید که چه کسی به شما وعده ازدواج می دهد کسی که شما را فقط برای ارضا می خواهد فردا هم به چنین ادمی نمی شود اعتماد کرد چون یک نفر قشنگ تر و خوش برو رو تر و طناز تر سکس بهتری به او می دهد.

  137. من حدود سه سال پیش با پسری در رابطه بودم به صورت مجازی رابطه ما به مرحله ای رسید ک ازم عکسای نود میخواست و س ک س چت کم کم با هم کات کردیم اما همچنان ازم عکس میخواست و اگه نمیفرستادم شماره پدرم رو داشت و منو تهدید میکرد ک عکسارو واسه پدرم ارسال میکنه همچنان این کارش ادامه داره و اگه حرفاشو گوش ندم تهدیدم میکنه با عکسا حالا میخواد ماه دیگ بیاد مشهد و ازم خواسته برم ک رابطه مقعدی داشته باشه و گفته اگه قبول نکنم عکسامو میفرسته برای پدرم بنظرتون من باید چیکار کنم؟اون تایمی که باهم بودیم یه مدت پیام میدادیم بهم من با اون خط پیم میدادم اخه سیم کارت دست منه اما پدرم با اون خط تلگرام و واتساپ داره

  138. ی سوال دارم دوس پسرم خیلی تهدید میکنه منو میگه اگ نیای با من رابطه جنسی….نکنی من به خانوادت میگم و عکسات پخش میکنم. میگه یکاری میکنم نتونی از خونه در بشی واقعا نمیدونم چیکار کنم با دوستش تصمیم گرفتن ک منو ب بهانه چیزی بکشن بیرون و با من رابطه برقرار کنن. خانواده من خیلی حساسن و اگ بدونن مثلا عکسم پخش شده و فلان واقعا مورد آسیب قرار میگیرم. خودمم اصلا دوست ندارم تو این سن و با همچین آدمی رابطه برقرار کنم

    • ببینید سعی کنید که دوست پسرتون متوجه ترس شما نشن، اگر دوباره تهدید کردن بگید که من همه چی رو به خانواده میگم ولی تن به خواسته شما نمیدم. اگر بدونن شما شر خانواده رو ترجیح میدین کم میارن و دست بر میدارن. به مدتی رو هم تنها جایی نرید تا کمی اوضاع اروم بشه.

  139. من ۲سال هست ک با یه پسر دوست هستم و احساساتم در گیر شده خیلی دوسش دارم و واقعا نمیتونم جدا بشم ولی الان دو روزه ک جدا شدیم چون رابطه جنسی نداریم اون رابطه جنسی نیاز داره ولی چون من دخترم میگه نمیتونه برمن دست بزنه و اینکه میگه از یه طرف نمیتونم خیانت کنم چون تو رابطه هستیم و ب خاطر همین از هم جدا شدیم. من واقعا نمیتونم تحمل کنم و تحت فشار روحیم حس میکنم تو کما هستم

  140. با سلام من میخوام با دوست پسرم قرار بزارم و برم بیرون ولی هنوز بهش اعتماد کامل ندارم میترسم بلایی سرم بیاره میشه بگید چیکار کنم؟

  141. سلام وقتتون بخیر…من حالم انقدر بده که انگار یچیزی تو گلومه داره منو خفه میکنه ..دیدید میگن دلم گرفته ،من اینو واقعا دارم از درونم حسش میکنم که گرفته و داره منو میکشه‌‌..ما ی خانواده ۷ نفره هستیم ک من اخریم و بقیه بجز ینفر ازدواج کردن و اون یکی هم تو رابطه ست ..همش حس میکنم تو کل دنیا من تنهاترین ادمم و این حالمو بد میکنه .. هرکی هم میاد سمتم یا مناسبم نیست یا واسه سواستفاده ست..خیلی خسته شدم حس میکنم هرروز دارم میمیرم..من چند ماه قبل هم افسردگی شدید گرفتم رفتم روانپزشک دارو مصرف میکردم بعد دو سه ماه خوب شدم..اما خب نمیشه که همیشه دارو مصرف کرد..خسته شدم خسته..):

  142. سلام من سه ساله با یه اقای بسیار محترم و با شخصبت در ارتباطم و این رابطه ما واقعا عاشقانس جوری که مثل پدرم حتی بیشتر مراقبمه و دوستم داره و بخاطره خندیدنم هرکاری میکنه و برای رسیدن بهم خیلی تلاش میکنه و کار میکنه تو این سه سال هیچوقت بهم پیشنهاد رابطه جنسی نداد چون میترسید من فک کنم منو بخاطرچیزدیگه میخواد و من ترکش کنم الان بعد این مدت اشناییمون جوری بهم اعتماد داریم و مثل کوه پشت همیم که احساس میکنیم عضوی از همیم یه مدتیه من خودم بیشتر علاقه دارم به برقراری رابطه و از شناختم به ایشون مطمئنم که پام وایمیسته اون بخاطر من و ایندمون خیلی کارا کرده ولی از طرفی یه سری از دوستانم توی دلمو خالی میکنن نیاز به کمک داشتم اون واقعا واقعا دوستم داره و برام هرکاری میکنه خودش گفته تا اخرش پام وایمیسته

  143. سلام و عرض ادب من یک ساله که با یه پسر تو رابطع ام خودم ۱۹ و اون ۲۶. اوایل خیلی خوب بود همه چی ولی الان مدام ازم سکس میخاد

  144. سلام چگونه به مردی که رابطه میخواد بپیچونم و نه بگم که ناراحت نشه

  145. من با یه پسری دوست شدم الان دیگه خیلی پشیمونم واقعا خیلی اذیت میشم اهمیت ندارم براش وقتی بیکاره میاد سمتم الان میخام دوستیمونو بهم بزنم ولی تحدیدم میکنه میگه به بابات میگم همه چیو نمیدونم باید چیکار کنم؟و یه سوال هم داشتم می‌تونه این کارو بکنه یا الکی میگه سوالم اینه فقط میخوام ولش کنم ولی از این میترسم که این کارو بکنه درست ترین کار یا رفتار چیه اگه راست میگه یا خود اینکه راست میگه یا نه چطور می‌تونه بره پیش مامان بابام واقعا

    • این پسر قصد سو استفاده از شما رو داره. رهاش کن و تهدیدهاش رو جدی نگیر. در ضمن سعی کن تا به بلوغ فکری نرسیدی وارد چنین روابطی نشی چون ممکنه آسیب ببینی

  146. سلام وقتتون بخیر . خیلی خوشحال میشم یکی راهنماییم کنه . من ی دختر ۲۵ سالم با ی اقایی تو محیط کاری اشنا شدم خیلی اقای متشخص و خوبی هستن ایشون ۲۸ سالشونه تقریبا ۳ ماه باهم حرف میزنیم . ۳ هفته اخر خیلی رابطمون عمیق تر شده و ابراز علاقه کردن به من . حتی پیش مشاوره برای ازدواج هم رفتن . ایشون ی مشکلی دارن که به هیچ عنوان بدون رابطه ارضا نمیشن . ولی درخواست رابطه جنسی هم به من ندادن و میدونم که قصد این کارو هم ندارن . فقط میگن که چرا حستو بهم نمیگی لابد منو دوست نداری یا حس میکنم رابطمون یک طرفه است من دوست دارم باهات تو ی چت معاشقه کنم و تو لذت ببری . ولی دوست دارم خودت اول شروع کنی . از اون جایی من خیلی بهشون علاقع مندم میترسم با خودم میگم نکنه منو برای رابطه میخواد به خاطر همین همش فرار میکنم از گفتن این مساله اصلا ادم بی منطق و بی ادبی نیستن . ی انسان معقولی هستن از اون جایی هم دوست دارم رابطم باهاش حفظ شه . لطفا راهنماییم کنید

  147. سلام وقت بخیر پسرم و ۲۳ سالمه نزدیک به پنج ماهه که با یه دختر که تقریبا یک سال از خودم کوچک تره وارد رابطه شدم تو این پنج ماه رابطه جنسی نداشتیم و این منو اذیت می‌کنه من خودم به این خانم علاقه مندم و اصلا دوس ندارم کار اشتباهی تو این زمینه انجام بدم .همیشه یکی از ملاکام برای رابطه جنسی علاقه به طرف مقابلم بوده الان به نظر شما این که پارتنر من رابطه جنسی رو به تعویق میندازه نشون از بی علاقه بودنش به منه؟و آیا در این زمینه باهاش صحبت کنم (یکم برام سخته)

  148. سلام من ۱۹ سالمه و ۹ ماهه با پسری نوی زابطه ام دوسم داره و منم دوسش دارم اوایل رابطمون بهش گفتم با من هیچ وقت رابطه جنسی نحواهی داشت اونم موافقت کرد و تا چند روز پیش هم حتی راجبش صحبت نکردیم و هیچی نمیگفت تا اینکه به من گف این یه نیازه اگر مشکلی نداری من رابطه جنسی میخوام اما من جزو خط قرمزامه و واقعا نمیتونم دیت به همچین کاری بزنم نمیدونم چجوری باهاش صحبت کنم که قانع بشه و همچین درخواستی از من ندلشته باشه ممنون میشم راهنماییم کنین

  149. سلام من یه دختر ۱۹ سالم عاشق یه پسر ۳۷ ساله شدم اولش باهام انقد خ‌ب بود می‌گفت ۲ ماه دیگ زنم میشی ازم رابطه خواست ندادم باهم ۵ ماه حرف نزدیم بد گفت ک میای پیشیم از این حرف های سکسی میزد می‌گفت چ سکسی شدی منم آخرش گفتم بخاطر سکس من میخای بخاطر اون دعوا کردیم من الان چیکار کنم

  150. سلام گول نخورید کارش که تموم شد اگر از شکست خوشش نیومد مثل دستمال کاغذی می اندازند بیرون اگر ازدواج کنی همش می زنه تو سرت

  151. سلام وقتتون بخیر من ۸ماهی میشه که با ی نفر دوستم و اولین باره ک رابطه دارم با یکی و عشقِ واقعیه چون من ادمی نیستم ک الکی با ی نفر باشم تو این مدت هر وقت حالشون خوب نیست ینی نیاز جنسی دارن پیامی نمیدن ….میگه نمیخوام ناراحتت کنم چون من این حرفارو گناه میدونم بنظرتون طبیعیه نباشه

  152. من 17سالمه و دوست پسرم 20سالشه من و اون همو مخاستیم من واقعا دوسش داشتم و عشقم بهش پاک بود باهم رابطه برقرار کردیم بعد رابطه با من سرد شده چکا کنم

  153. من یکساله که با یک اقا پسری ارتباط دارم که الان یکسال و چندماه شده و حدود چندماهی میشه که معاشقه و لمس های جنسی داریم که االان اصلا نمیدونم این رابطه درسته یا نه یه حس عجیبی دارم که درسته یا نه و میترسم که یا این کارا رابطمون به ازدواج ختم نشه

  154. سلام انسان دورو ح دارد یک روح پاکی ویک روح نا پاکی وهر قدام به اختیار خودش انتخاب می کند پس خودت پاک باش

  155. ببخشید من واقعا به این احتیاج دارم که یه نفر راهنماییم بکنه ، من دختر هستم(مجرد)،دانشجوی کارشناسی و ۲۲ سالمه، دو ساله که با یه اقایی در ارتباط هستم و رابطه ی کاملن پاک و ایده آلی داشتیم ،ولی دیگه یه چند ماهی هست فقط ناراحتی و جدایی اومده تو رابطه مون و نمیدونیم که باید چیکار کنیم توی این دو ماه ایشون دو بار من رو تنها گذاشتن و جدا شدن پسری که توی دو سال هرگز نذاشت من ازش نه ناراحت بشم و نه گذاشت جدا بشم و دیدم که برای بدست آوردنم چقدر تلاش کرد.ایشون قراره که چند ماه دیگه بره سربازی و تازه درسشم تموتم شده بعد یه روز اومد به من گفت که دو ساله اسیر خودم کردمت دیگه برو توی این اوضاع اقتصادی من خودم شرایط زندگی درست کردن خودم رو هم ندارم و تو باتلاق گیر کردم ،برو که خوشبخت باشی با من به جایی نمیرسی ? بعد یه چند ماهی میشه که بهم گفت:یه احساسات و افکاری تو مغزشه که اینقدر منو دوست داره باید رهام بکنه چون ممکنه که لطمه بیینم و بهم ضربه وارد بشه و من با اصرار دلیلش رو پرسیدم و گفت رابطه ی جنسی می‌خوام،گفت میدونمو تو چقدر پاکی و بعد دو سال هنوز روت نمیشه تو چشمام نگاه کنی منم نمیتونم این خیانت رو در حقت بکنم پس هیچ وقت نه ازت انتظاری دارم نه پیشنهادی میدم فقط خواستم باهات صادق باشم ما چند بار جدا شیم ولی این اقا اولین نفری که باهاش وارد رابطه شده تا الان من بودم فقط،بعد خانواده هام در جریان هستند فقط شرایط ازدواج برامون مهیا نیست و نمیخوایم همو از دست بدیم الان من توی دو راهی گیر کردم بدون اون واقعن برام زندگی کردن محاله تو این مدت که باهم نبودیم فقط گریه و ناراحتی عذابم داده و اونم میبینم که حالش خیلی بده میگه برو من ترکت میکنم که آسیب نبینی بعد رابطه ی ما از اول اینجوری بود

  156. سلام وقت بخیر چرا انقدر سخته باور کردن اینکه دختری تا حالا رابطه جنسی نداشته و نمیخواد داشته باشه در دوران دوستی و اینکه تا در جواب درخواستشون نه میشنوند میگن ما به درد هم نمیخوریم یا مگه میشه تا حالا نخوای ارضا بشی یا این فکرا قدیمیه و دیگه کاربردی نداره !؟رابطه جنسی تا نباشه اون تعهد و وابستگیه که باید باشه نیست درسته؟

  157. سلام من ۱۸ سالمه و یک ساله که تو رابطم و رابطه خیلی خوبی داشتم از لحاظ عاطفی و آرامش همچین عالی بود و همیشه مراقبم بود خیلی مشکلات رد کردیم اوایلش عادت نداشتم چون رابطه اولم بود همش اذیتش میکردم اما بعد درست شدم خیلی باهم خوب بودیم و عالی می‌گذشت پسری بود با اخلاقیات جدی و مغرور ولی برا من و در کنار من خیلی مهربونه بود اما بعد ی مدت بعد از یه درخواست که بهم گفت بهم دست بزنه بعد از ۹ ماه بنده قبول کردم اما بعدش خودش پشیمون شد گفت نمیخام فکر بدی کنی اما بعدش ادامه داشت تا اینکه رسید به جایی که ازم رابطه خواست خیلی معقول بهش گفتم نه و نمیتونم هربار قبول می‌کنه و میگه باشه مجبورت نمیکنم اما بازم ادامه میده و میگه که اگر خیلی دوسم داری چرا انجام نمیدی باز بحث میشد و می‌رفت بعدش میگفت غلط کردم دیگ نمیگم اما تکرار و تکرار چندبار ولش کردم گفتم نمیخام باهات باشم باز التماس میکرد چیزی ازت نمیخام فقط بمون. سوال من اینجاست که آیا اینکارو انجام بدم یا خیر با کلی روش اومد جلو و گفت اونجوری نه اینو بخواه منم گفتم نه خیلی برام مهمه اینم بگم که اخلاق خیلی خشکی داره از بچگی چون بچه اول بوده تاب نه شنیدن نداره و همیشه میگه مقصر این سریال خودشه دلم میخاد با این پیام تکلیفم روشن بشه و تموم کنم. راستش من برای سرگرمی اول پا جلو گذاشتم مثل بقیه اما بعد ی مدت طبیعی بود حس به وجود اومد اون خیلی جدی گرفته شایدم همش حرفه نمی‌دونم اما خیلی آینده نگری می‌کنه خیلی زیاددددد. هر لحظه آینده رو کنارم میبنه حرف میزنه کلا یجوریه نمیتونم بگم دوسم نداره چون خیلی بهم ثابت کرده که داشته اما اینبارم ک گفتم من نمیتونم رابطه داشته باشم قبول کرد ولی ی درخواست دیگ داد ک فق کنارش بخوابم اما تا شنبه زمان دارم ک ته این وضع مشخص کنم. ایشون میگن قصدم ازدواجه و کلی درموردش میگه اما سن پایین باعث میشه اصلا باور نکنم و حسن کمتر شده. بعد ذهنم درگیره اگر منو دوست داره چرا تحت فشارم میزاره همش پرخاش می‌کنه. میگه اگه خیلی دوسم داشتی قبول دارم میکردی و فق ی دوست داشتن سادس. بهش میگم من نمیتونم برو با یکی دیگه میگ من فق با تو میخام (اونم تاخالا با کسی نبوده) و ۲۲ سالشه

  158. یه مشکل جدی برام پیش امده من تقریبا یک سال و دوماهه که رابطه ندارم با هیچ پسری ولی 3 زوره با کسی اشنا شدم که از لحاظ تیپ و قیافه و موقعیت اجتماعی واقعا برام جذابه اما مشکل اینجاست که هنوز از شروع رابطه نگذشته ازم رابطه جنسی مجازی می خواد و من اصلا برام قابل هضم نیست از طرفی مدام میگه که قصد و نیتش ازدواج با منه و … ولی واقعا درسته این موضوع از یه طرف از این که از دستش بدم نارحتم چون همون طور که گفتم موقعیت خوبی داره و از لحاظ ظاهری هم برام جذابه. نمی دونم رفتار درست در این موقعیت چیه واقعا ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  159. راستش تصمیم گرفتم اعتماد کنم تا زمانی که ببینمش ولی فقط خیلی واسم سخته تشخیص بدم که این رابطه جنسی که خواست جزعی از عشق میشه و بد نیست؟ چون میدونم دوستم داره و بهم تعهد داده که فقط با من باشه منم خیلی ازش پرسیدم اونم قول داده خیانت نکنه، فقط لطفا بم بگید داشتن این رابطه از سرعشق هم هست که با پسر انجام میدی؟… میخوام بدونم بده یا نه .. چون همو دوست داریم فقط میخوام بدونم رابطه جنسی تو رابطه طبیعیه که پسر خواست.. الان نمیدونم باهاش باشم یا نه می ترسم اگه کمکم کنید خیلی سپاسگزار میشم

    • رابطه جنسی در رابطه‌ های پیش از ازدواج کاملا بستگی به عقاید خود فرد داره و مسئله از پیش تعیین شده ای نیست. مسئله ای که قبل از چنین روابطی باید در نظر بگیرید و اهمیت بسیار زیادی داره این هستش که شناخت کافی از فرد پیدا کرده باشید و از کاری که قصد انجام اون رو دارید اطمینان کامل پیدا کرده باشید‌. شما باید تمامی جوانب رو بسنجید تا مطمئن بشید که اینکار برای شما پشیمونی ای به بار نخواهد آورد. بسیاری از افراد به علت علاقه ای که به فرد مقابلشون دارند بر خلاف عقایدشون تن به چنین روابطی میدن و بعد از گذشت چند ماه و حتی چند سال وقتی که با اون فرد به مشکل میخورند و رابطشون تموم میشه احساس گناه و عذاب وجدان براشون باقی میمونه. بنابراین تنها در صورتی داشتن این روابط مشکل ساز نمیشه که خودتون هم نسبت بهش علاقمند باشید و با عقایدتون در تضاد نباشه.
      علاوه بر این داشتن چنین روابطی تنها بعد از کسب شناخت کامل از طرف مقابل امکان پذیر خواهد بود. بنابراین داشتن روابط جنسی در ماه های اول رابطه به هیچ عنوان توصیه نمیشه. تنها زمانی به این مسئله فکر کنید که رابطتون عمق پیدا کرده باشه. شما باید مرز و محدوده این روابط رو با فرد مقابلتون تنظیم کنید. برای مثال اینکه طرف مقابلتون در روابط مجاز به انجام چه کارهایی هست باید مورد تایید شما باشه. به طور کلی داشتن روابط جنسی پیش از ازدواج حساسیت های زیادی رو ایجاد میکنه که بیشترشون رو در بالا ذکر کردم که لازمه اونها رو در رابطتون در نظر بگیرید و رعایت کنید.
      در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.

  160. سلام من ۱۵سالمه و با یه پسر ۱۸ ساله وارد رابطه شدم
    بهم گفته تا قبل ازدواج بهم دست نمیزنه ولی از حرفاش مشخصه وسوسه میشه و بهم گفت بزار فقط لب بگیرم و نوازشت کنم
    میدونم خودش نمیخاد ولی اگه یهو حش‌ری بشه چی؟
    به نظرتون چکار کنم؟

  161. سلام وقت بخیر من پسری ۱۹ ساله هستم و ۲ سال هست که عاشق فردی ترنس شده ام که جنسیت بدنی او دختر هست اما هروقت که خواستم بااو وارد روابط عاطفی شوم از این کار امتناع کرده و میگوید که من پسر هستم. وقتی اصرار کنم میگوید که کاری نمیتواند برای من انجام دهد. سوالی که من داشتم این فرد خودش نمیخواهد یا واقعا نمیتواند با پسر وارد همچین روابطی شود؟ لطفا راهنماییم کنید اون فرد میتونه با پسر رابطه داشته باشه و خودش نمیخواد یا اصلا نمیتونه؟ من واقعا بهش علاقه دارم و نمیتونم فراموشش کنم بخاطرش افسرده شدم چیکار کنم؟ باتشکر از سایت خوبتون.

  162. بنده پسری ۲۲ ساله هستم سه سال پیش پرده در رابطه ای عاشقانه با دختری ۱۸ ساله پرده بکارت ایشون پاره شده و ما تا دوسال رابطه جنسی داشتیم. بعداز دوسال من رابطه رو تموم‌کردم‌و‌با شخص دیگری وارد رابطه شدم. الان مدت یکسال هست اون دختر مدام پیگیر من هست و میگه پرده شو زدم نمیتونه با کسی وارد رابطه بشه و دوسم داره و از من میخواد برای رفع نیاز خودش باهاش رابطه داشته باشم. من تمایلی به رابطه ندارم اما ازطرفی احساس گناه میکنم که اینکارو با دختر انجام دادم. دختر مورد نظر ۱۸ سالشه

  163. لعنت به تو و امثال تو که ناموس نمیفهمی اون دختر از رو علاقه خر شده تو هم زندگیشو نابود کردی اگر یکی پرده خواهر خودت میزد یا در آینده که ازدواج کردی یکی این بلا رو سر دخترت بیاره چه حالی میشی بدون دنیا دار مکافات

  164. من دختر 15 ساله با افکار خیلی عجیب همین افکار باعث شد دچار افسردگی شم و خیلی تنها بودم‌ تا با یه پسر دوست شدم نمیدونستم که چه آدم بدیه و حتی زن بچه داره بخاطرش فرار کردم منو ول کرد تنها تو تهران اونجا یکی بهت تجاوز کردو بعد چند وقت خانوادم منو پیدا کردنو ولی در مورد تجاوز چیزی نمیدونن اگه بدونن منو میکشن منم تصمیمی گرفتم خودمو امشب بکشم تا اینکه اونا بکشن منو

  165. با سلام و خسته نباشید ی مدتی هس خوشم از ی پسر اومد نمیدونم حسم بهش چیه عشق یا هوس ولی هرچی هس دوس دارم کنارم باشه خب بگذریم نمیتونستم بهش بگم یا شمارشو ازش بگیرم چون تا حالا از کسی درخواست دوستی نکردم هرروز تو روستامون بود من به خاطرش میرفتم بیرون و… ی روز ازم شمارمو خاست منم دادم منتظرش بودم اس بده شب بالاخره داد گفت خوشم ازت میاد بهم گف توهم بهم حس داری و خوشت میاد منم گفتم اره… ی مدتی باهم بودیم بعدش از سکس خاست منم رد کردم اونم قهر کرد خو فهمیدم واقعا به درد من نمیخوره و میخاهم فراموشش کنم ولی هر لحظه به فکرشم و دلتنگش میشم

  166. باسلام خدمت همه شما عزیزان .ب نظر بنده تمام این دوستیهاآخرش ختم میشه ب مسائل جنسی بهتره خودمونو گول نزنیم.فقطم خانوم ها ضربه میبینن وآقاها میرن دنبال ی خانوم سنگین ورنگین بنابراین برای خودتون احترام قائل باشیددنبال دوستیهایی ک آخرش ب مرداب ختم میشه نریدک جز افسردگی چیزی ب دنبال نداره.

  167. سلام من وارد رابطه ای هستم و بسیار راضیم ولی چند وقته دوست پسرم درخواست رابطه کرده و بسیار اسرار داره میگه نیاز دارم
    ولی من نمیتونم نیاز اونو برطرف کنم قصدمون ازدواجه اما نه الان چون سن هردومون کمه من نمیدونم چه دلیل قانع کننده ای بیارم

  168. من یه رل داشتم‌ از دی ماه پارسال‌ که مجازی بود وهیچوقت‌ همو ندیدیم. تا اینکه مهر امسال دوستم گفت رل من یه دوست داره‌ بیا باهاش‌ اوکی شو منم فقط میخواستم ببینم چجور آدمیه اما اون خیلی زود صمیمی شد و ازم قول گرفت تا ابد با هم بمونیم منم عقلم انگار دست خودم نبود پنج روز بعد رفتم خونشون‌ و با کلی اصرار‌‌ برای رابطه ‌جنسی منم قبول کردم و الان پرده ندارم اونم اخلاقش کلا عوض شده اصلا یه آدم دیگه‌س ولی تظاهر میکنه هنوز دوسم داره نمیدونم واقعا دوسم داره یا نه ولی دیگه به دلم نمیشینه‌ و اون رل مجازیم‌ که خیلی آدم خوبی بود قبلا یبار‌ خیانت دیده بود و ازم خواست‌ من دیگه اینکارو باهاش‌ نکنم ولی گردم و اونم گوشیمو هک کرد و فهمید و الانم بلاکم کرده دوستش پیام داد بهم که حالش بده و کلی فحش داد بهم و من الان دارم از عذاب وجدان میمیرم‌ عصبی شدم لا یه کلمه‌ میزنم زیر گریه‌ احساس‌ گناه‌ میکنم اما با اون رل حضوریمم‌ که هستم‌ نمیتونم کات کنم و انگار یه حسی بزور منو نگه داشته چون اگر اون نباشه هیچکس دختر بدون پرده نمیخواد و من بدبخت میشم‌. دیگه درسامم نمیتونم بخونم و هیچ امیدی هم ندارم تمرکزم ندارم فقط میخوام بخوابم بلکه پاشدم‌ یچیزی درست شه یا حالم خوب شه به زندگیم برسم ولی همینجوری کل روز خوابم نمراتم افتضاح‌ همش۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ یه نمره ۲۰ هم نداشتم و کلا از هدفم که مهاجرت به آلمانه برای تحصیل هنر کلا نا امید شدم‌. دارم همه رو آزار میدم و دل همه رو میشکنم و کلا سنگ دل شدم حتی میل جنسیمم‌ از بین رفته وقتی رلم‌ میاد و به خواست خودش رابطه جنسی انجام میدیم‌ من اصلا نمیخوام ولی بخاطر اینکه اون ناراحت نشه قبول میکنم ولی در همون حال گریه میکنم و اون اصلا نمی‌فهمه و فکر میکنه منم لدت میبرم‌ هر شب هم سردرد‌ دارم و فکرم ازده‌س روزا تو مدرسه سر کلاس یهود گریه میکنم‌ فقط دلم میخواد بمیرم تا این سختی تموم شه حس میکنم حقم مرگه با این همه هرزه و لاشی بودنم‌ دلم میخواد یا ذهنم پاک شه یا گذشتم پاک شه خموم که میرم وسواس میگیرم دلم میخواد پوستم که رلم بهم دست رو بکنم حالم از خودم بهم میخوره‌. اگر خانوادم‌ بفهمن‌ معلوم نیست زنده بمونم یا نه

    • یعنی به خاطر اینکه اون ناراحت نشه رابطه جنسی انجام میدی باهاش؟ عجب!! به جهنم که ناراحت میشه ، خودت رو ارزون فروختی ، خیلی ارزون، بعد از ۵ روز آشنایی با طرف رابطه جنسی باهاش برقرار کردی ، این ارزونی نیست؟

  169. من به خاطر سن پایین و رشتم واقعا نمیخوام وارد هیچ رابطه عاطفی بشم نمیخوام الکی ذهن خودمو درگیر ادمی کنم که اصلا ایندم باهاش تضمین شده نیست چندین بار بلاکش کردم و با اکانتای دیگه بهم پیام دادن حتی من درخواستشون و رد کردم و هربار ابراز علاقه ای به من میکنه من هیچ واکنشی بهش نشون نمیدم و بار ها شرایطمو بهش گفتم که نمیخوام وارد رابطه شم و باز اصرار دارن از هر نظر واقعا خوب هستن چه شرایط مالی چه قیافه و… ولی لطفا بهم پیشنهاد بدین چجوری بهش بفهمونم که واقعا من نمیخوام و هیچ علاقه به رابطه عاطفی باهاشون ندارم

  170. سلام وقتتون بخیر من ی مشکلی داشتم میخاستم بگم من حدودا ۲ ماهه ک با یه آقایی در ارتباطم باهم میریم بیرون میایم تو دانشگاه باهم آشنا شدیم این آقا اول رابطه بهم گف من کمی شلوغم من قبول کردم گفتم در حدی نیس اذیت شه اوکیه این آقا الان از من رابطه جنسی میخاد از عقب من بهش ن گفتم رفتارش عوض شده کمی الان در حال حاضر نمیدونم چ جوابی بدم بهش خودمم دوسش دارم ولی میترسم بعد رابطه بره البته خودش گف ک من بهت اونجوری وابسته میشم واقعا نمیدونم چیکار کنم میشع راهنمایی کنین؟؟

  171. منو دوست پسرم نیز دیک ۲ هفته هست که آشنا شدیم
    اون ازم سکس و رابطه دهان به دهانی میخواد من زدم سیلی
    تو گوشش الان باهاش نمی خوا بکنم ولییییی ول کن نیست که نیست چیکارکنم

دیدگاهتان را بنویسید